W układzie wydechowym, ale to chyba wiadomo, za katalizatorem.
Na blaszanej nakładce powinna być strzałka, jeżeli niema to szerszą stroną do silnika.
Auto nie posiada centralnego zamka. A jeśli chodzi o błędy to są tylko 2 z którymi jeżdżę już ponad rok: zbyt bogata mieszanka paliwa i coś związanego z katalizatorem.
Mógł się grzybek urwać na wydechu i roztrzaskał tłok. Tylko tak mogło się to znaleźć w wydechu. Choć prędzej powinno w misce leżeć. Do tego sprawa katalizatora......
Problem był w zapchanym katalizatorze.
Dorzucę od siebie brak filtra powietrza i może jeszcze klasyk w postaci wyciętego katalizatora🤣.
Dziękuję za potwierdzenie moich podejrzeń co do sprawności katalizatora.
Nie mi chodzi cały czas to przed katalizatorem
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
A jak bym założył tulejke na nią ? Jak to zrobić nie kupując nowego katalizatora ?
To katalizator wymień
Pierwsze co zrobiłem to zatankowałem Pb98 na Orlenie Dodano po 1 Czy może mieć to związek z katalizatorem?
jak jest podpięta sonda to pali dobrze, ale lekko falują obroty. a znowu jak odepnę czujnik z termostatu o niebieskim kolorze to idzie równo ale po pewnym czasie gaśnie. sonda jest dobra bo napięcie jest właściwe a znajduje się chyba przed katalizatorem
to kup nowy katalizator wspawaj i po problemie
Nie do końca nie tak, rozpędzony silnik, większy moment na kole zamachowym, wiele razy widziałem taki efekt iż na podwyższonych obrotach jest mniej. A przepływkę ma? co z katalizatorem?
Z katalizatora potrafi walić zgniłymi jajami.
Może katalizator sie rozypał.
Sonda była przed czy za katalizatorem?
druga sonda czyli która? ta przed katalizatorem czy za? bo za katalizatorem była wczoraj wymieniona
Zapchany katalizator abo kolektor ssący
Wymień katalizator i problem zniknie.
Stary nie wiem czy ci to pomoże ale 50% błędów z sądy lambda jest związanych z zapchanym katalizatorem tzn. konkretnie to masz śmieci na wlocie , rośnie temperatura spalin i dławi mieszankę czyli uszczupla ilośc paliwa auto szarpie bo ma za dużo powietrza radze wyjąc tłumik konkretnie katalizator i go przedmuchać w drugą stronę.
Mamy rozumieć ,że wymieniłeś sondę REGULACYJNĄ , czy tak? Wskazania sondy DIAGNOSTYCZNEJ katalizatora są w normie.
Najpierw sprawdz ciągłość okablowania do drugiej sondy lambda. Jeśli jest ok to trzeba zerknąć co pokazuje na wykresie i jak pracuje. W klimie na 99% do wymiany sam silniczek V68.
60 możesz zignorowaćst adaptacja przepustnicy ,tamte kanały od razu są ok ponieważ nie ma błędów i jesli system kontroli sąd lambda jest ok to musi być ok ,czasami jak nie jest ok to wtedy sprawdzis jaka sąda przed czy za katalizatorem jest uszkodzona .
Druga sonda ( za katalizatorem) pracuje prawidłowo , zostaw ja w spokoju. Na pewno pierwsza jest 5 V -wa , czy 1V? może podgrzewanie jej nie pracuje.
No przecież tam wyraźnie pisze-B1-S2.Czyli bank pierwszy,sonda druga.A więc ta za katalizatorem.
HC podwyższone to brak katalizatora ale reszta to sonda - i tu tak jak kolega wyżej jedynie oryginał robi jak nalezy .
Witam wszystkich w tym temacie.Mam pytanie do znawcow w dziedzienie wydechu samochodowego.W moim autku rozsypal sie katalizator jest to VW POLO 1.4 wyciaglem srodek z katalizatora i poskladalem go bez tego monolitu.Samochod ma dziwny glos nie buczy a glos przypomina starego poloneza.Niepodoba mmi sie to czy myslicie ze jak zamiast katalizatora(ktory...
[ Witam temat już stary ale... kolega (at)piotrusek29 miał racje , uszkodzony był katalizator dziękuje za wszystkie podpowiedzi pozdrawiam
Wiem że sam nic nie poradzę tylko czy: -można jechać do serwisu czy holować (około 7 km), -serwis czy jakiś warsztat, -co mogło się uszkodzić (wiadomo koszty). Poczytałem trochę i przy podobnych objawach ludzie stawiają na katalizator, sondę, cewkę zapłonową. Pozdrawiam.
Masz możliwość sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego , u Ciebie powinien być czteropinowy
Witam. Mam pytanie: w sondzie lambda wysiadła grzałka - czy dalsze użytkowanie auta czymś grozi? Auto to VW Polo IV (1.4) 2003.
Witam, na początek proponuje sprawdzić czy gruszkę da się poruszyć ręcznie. Jeżeli będzie chodziła, to po kolei sprawdzaj przewody podciśnieniowe. Tak jak kolega wyżej napisał możesz podmienić zaworki. Miałem kiedyś przypadek, że śrubka, która ogranicza ruch sztangi poluzowała się i było spore przeładowanie. Co do czyszczenia turbiny, to wyczyściłem...
Usprawnić system recyrkulacji spalin, jeśli po tym zabiegu błędy kata będą sie powtarzać to trzeba sprawdzić skład spalin Sprawność katalizatora poza zakresem, do sprawdzenia skład spalin, czy jest w normie(stacja diagnostyczna). Jeśli spaliny ok, prawdopodobnie uszkodzona druga sonda, lub jej złącze.
Raczej z katalizatora a to że czerwone to rdze wypluwa.
Zabity na amen katalizator - wsad się stopił po durnych zabawach z zapłonem.
Witam. Tak jak najbardziej .
Sprawdź pierwszy tłumik, katalizator i ciśnienie paliwa może pompa się kończy.
Pytanie drugie czy sonda znajdująca się w katalizatorze tzw. diagnostyczna jest ważna aby poprawnie działała?
Niestety mój problem nie został rozwiązany. Wydaje mi się, że mam katalizator do wymiany. Błąd wyskakuje mi po dłuższej jeździe. Mam najtańsze urządzenie do kasowania błędów i jakoś z tym żyję.
Witam. Czy udało się rozwiązać problem? Mam to samo u siebie też w 1.4 BKY i kojarzę że ok 5 lat temu miałem podobny problem. Pamiętam że wymieniłem sondę przy katalizatorze wtedy i problem ustąpił. Koszt ok. 500zł i tylko ori.
W tym silniku nie ma przepływomierza. Jest MAP sensor ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza dolotowego. Ten czujnik też trzeba sprawdzić. Jakie daje napięcie przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku czyli przy ciśnieniu atmosferycznym a także napięcie na biegu jałowym silnika. Pomiar napięcia na pinie 4 czujnika. Sprawdź dolot pod względem...
Witam wymieniłem rozrząd i nadal to samo jutro wymieniam katalizator bo na 99% to on to robi jutro się okaże pozdrawiam
Bezpiecznik od wspomagania? Z tego co wiem tam niema nic elektrycznego co ja zatrzymuje. A co do egr wiązka nie uszkodzona gdzieś i nie robi zwarcia? Komputer jakie parametry egr pokazuje oprócz błędu? :p Katalizator masz czy wycięty?
okazało się że przewody były zgrzane, które przechodzą w pobliżu katalizatora. wtrysk dostawał sygnał i podawał paliwo bez przerwy.Zaizolowalem przewody i działa.
Dzieki za odpowiedz.Juz sie uporalem, wlalem plynu ale tylko polowe butelki tak jak bylo napisane na etykietce i nic nie pomoglo test oczywiscie oblalem.Udalem sie do mechanika i odrazu stwierdzil ze katalizator do wymiany koszt 150 euro z robocizna.
Zawór EGR należy wykręcić,zobaczyć w jakim stanie jest grzybek(czy nie powypalany oraz czy nagar pozwala mu się zamykać).Prawdą jest,że te pompy lubią sprawiać problemy(najczęściej trudne odpalanie na ciepłym silniku).W twoim przypadku nie sądzę by to była pompa.Podjedź do kogoś niech sprawdzi wtryskiwacze i czy katalizator nie wycięty.Zaznaczyłem Ci...
Witam I jeszcze jedno - przy "przedmuchiwaniu" wydechu (pojeździłem trochę na wysokich obrotach) wydobył się z niego biały, dziwnie śmierdzący dym (zapchany wydech?). Im dłużej tak jechałem, tym mniej go było, ale nie jeździłem tyle, żeby całkiem przestał lecieć (może się nie da?). Co mu dolega? Ten dym i zapach świadczą o tym, że Twój dziadek jeździł...
Korekcje dawki to w sumie niby wlasciwe, jesli o tym samym mowimy. Waha sie od -5% do powiedzmy 7%. Za to zauwazylem ze sonda diagnostyczna, ta za katalizatorem jakos dziwnie oscyluje. Na benzynie inaczej, na LPG inaczej.
Dziękuje wszystkim za zaangażowanie. Przyczyną tych bolączek był zapchany katalizator. Mechanik wstawił strumienicę i było ok. Auta już nie ma, sprzedany. Dziękuje jeszcze raz
Ciekawszego sprzętu nie mogłeś sobie znaleźć do diagnozy? Jedz do kogoś kto ma vcds, i zrób diagnozę, Teoretycznie jest problem z sondą lambda i katalizatorem. Czy możesz jeździć, tą odpowiedz da prawidłowa diagnoza i live data.
Sprawdź sygnał ze Sondy Lambda oraz uszczelkę między kolektorem a katalizatorem. Druga sprawa to podpiąć najlepiej dedykowany interfejs do grupy VAG i sprawdzić czy pokaże dokładny błąd.
i poparzy go jak będzie odkręcał. W układzie chłodzenie wytwarza się się ciśnienie i temperatura wrzenie wzrasta nawet powyzej 110 C i nawet gdy płyn nie wrze to gdy odkrecisz korek to cisnienie spadnie i zacznie wtedy wrzeć i mozesz poparzyć się. Co do mułowatości to czy wymieniony jest filtr paliwa sprawdz jak zachowuje się sonda pozatym sprawdz układ...
Trzeba sprawdzić grzałki w sondach i czy zasilanie mają. Ten nowy katalizator to zamiennik czy używka? Jakiej firmy te sondy były montowane? I po pierwsze trzeba w parametrach zobaczyć jak pracują bo może kończy im się zakres regulacji a zepsuło się coś innego odpowiadającego za skład mieszanki.
Sondę można sprawdzić miernikiem, mierząc jej oporność w tym przypadku między pinami 3 i 4 w kostce która idzie do sondy. Przy dokonywaniu pomiaru kostka musi być rozpięta od instalacji silnika. Wynik pomiaru powinien mieścić się między 2,5-10 Ω. Pierwsza sonda to ta przed katalizatorem. Błąd który podajesz dotyczy uszkodzenia grzałki bez której...
tego nie jestem na 100% pewien ale wydaje mi sie ze wlasnie czujnik spalania stukowego jest brany pod uwage . Ale na 100% wiem ze sterownik wyłącza sterowanie danym wtryskiwaczem gdy coś nie gra... chodzi o to by nie uszkodzic katalizatora ,no i ekologia. Kiepskie sprezanie na którymś z cylindrów to czeste uszkodzenie 3 cylindrowego motoru vw (azq,...
Iskra, paliwo jest ? Probowałeś odpalić z wciśniętym gazem >? Ja bym wyczyscił jeszcze przepustnice,zrobił adaptacje i wymienił czujnik temp plynu. Wydaje mi się, ze dostęp do kolektora który jest z katalizatorem to bajka więc możesz go odkręcić i spórbować zapalić, zeby ewentualnie wyeliminować ten problem.
Witam posiadam VW polo 2001 silnik 1.2 12v problem mam z katalizatorem jak otworzę maskę pisze typ Ag 9n jaki katalizator by pasował? Czy musi być Ag tak jak tam pisze czy może być inny bo znalazłem ale pisze BMD czym się to różni bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję
Dla potomnych - w silniku 1.4 16V BKY nie było EGR (ten silnik ma autor wątku, bo dyskutujemy sobie prywatnie o jego dziwnych problemach). Silniki 1.4 16V o innych kodach miały montowany problematyczny EGR, zdarzały się też problemy z przymarzającą odmą itd. więc VAG w BKY pozbył się EGR, dorzucił podgrzewaną odmę, szerokopasmową sondę i dwa katalizatory...
Moga byc zdjęcia i wideo u mnie jest na dole kolo katalizatora kostka cos takiego https://obrazki.elektroda.pl/3803792000_...
Witam. Wyskoczyła mi kontrolka "check engine". Na komputerze pokazuje te dwa błędy: 016517 P0133- czujnik tlenu 1 (blok 1) powolna odpowiedź 016514 P0130- czujnik tlenu 1 (blok 1) uszkodzenie Mechanik sugeruje wymiane sondy lambda pierwszej przed katalizatorem (od góry). Mówi, że od tego trzeba zacząć ale nie gwarantuje rozwiazania problemu. Ktoś miał...
Witam Od czerwca zeszłego roku mam instalację lpg na jednopunktowym wtrysku z komputerem BINGO i ostatnio silnik nie pracuje równo na gazie,szarpie i dławi się a jak wrzucę na luz i puszczę pedał przyspieszenia to momentalnie obroty spadają do 500obr/min a po chwili podnosza się do około900 tyle że falują,czasem jedzie się normalnie ale ostatnio coraz...
Sprawdzałem dziś jeszcze sondę, ta przed katalizatorem ma napięcie na biegu jałowym 1,97 V, nie za dużo czasem? Ok, z tym zaworem to jutro sprawdzę. sigwa18 Właśnie słychać takie sykanie, ale za cholerę nie mogę nic zaleźć.
Witam ponownie Nie dałem rady sam. Oddałem dziś do mechanika i dopiero w czwartek będzie robił bo kolejka. Jak tylko się coś dowiem to opisze i podzielę się doświadczeniem. Jak zarazie z trzech mechaników z jakimi omawiałem problem to każdy chciał wymieniać co innego tj: katalizator, rozrząd a trzeci sterownik silnika. Więc oddałem do czwartego, który...
witam.mam podobny problem.obejzalem kata wyglada jak nowy wczesniej mechanik wymienil lambde, ta co jest pod samochodem w katalizatorze,stwierdzil ze to jes powod,sprawdzilem jeszcze pompe 3 bary,jeszcze sprawdze listwe,a jak jeszcze nie to,to juz sam nie wiem...prosze o kilka wskazowek.dzieki .pozdrawiam.
Dziekuje za odpowiedz pewnie tak wlasnie jest bierze za duzo powietrza z stod te oczyty roznica nie jest duza wiec watpie ze to katalizator i jeszcze ta pogoda mnie dobija ,sam bym uszczelnil to tylko brak garazu wiec zostaje mechanik 3 dni juz leje deszcz .Dziekuje i pozdrawiam z Zielonej Wyspy
Witam Nie dawno stałem się posiadaczem benzynowego VW Polo z 2001 roku 1.4 MPI. Po umyciu auta na myjni wyszedł problem taki że wrzucając kierunek prawy wogóle nic się nie włącza. Lewy kierunek działa jak należy, awaryjne jak włączę to też działają obie strony. Bezpieczniki sprawdziłem wydaje mi się że są w porządku, nie widać przerwanego obwodu. Gdzie...
Znajoma posiada Vw Polo IV, silnik 1,2 sama benzyna. Palą się jej 2 kontrolki - Check i EPC, jako że mam Vaga to podpiąłem się do niej i zczytałem błędy oraz wykasowałem. Prosze o pomoc w interpretacji gdyż Vw nie są moją mocną stroną a chciałbym coś pomóc. Otóż pierwszy błąd: - 16804 P0420 - znalazłem opis "Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności"....
mam dokładnie to samo tylko w seacie cordoba (bliźniak polówki). błędy z vaga: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached 00533 - Idle Speed Regulation 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent wykasowałem je i już nie powróciły. zmieniłem też sondę...
Polo 6n2, 2001.03, 181kkm, tylko PB, nigdy LPG, 1.4 16V 1390cm3 55kW/75KM, FL, wspomaganie, ABS, klima. Usterka: Biały dym na zimnym silniku, spaliny bardzo ładnie pachną (jakby odświeżaczem do powietrza) Trochę mniej dymu w zimne dni gdy silnik rozgrzany Prawie wcale dymu gdy silnik pracuje w temp. otoczenia pow.15C Co sprawdzono: - kompresja (ok)...
Witam Jest problem z VW polo 95r 1,4 benzyna 44KW Auto ma problem zamknąć 120 na 4 biegu a na 5 juz zwalnia ;/ Rozrząd ustwienie ok, katalizator wymieniony, sonde dzis wymieniłem bo spała i wywalało błąd. teraz ładnie skacze, przy jeździe i pedale w podłodze stoi na 0.8 0.9 czyli ok przepustnica na jałowym otwarta ok 5,5% na maxa niecałe 80% troche...
B93 - Sonda lambda szerokopasmowa B1S1 B120 - Sonda lambda za katalizatorem Teraz pytanie dlaczego jej nie ma? Może ktoś wyciął katalizator albo była lub jest instalacja LPG i jest jakiś emulator sondy... Sonda bierze czynny udział w spalaniu tak że jak najbardziej ma wpływ. https://obrazki.elektroda.pl/8153773100_...
witam miałem taka polówke z 95r z 1.0 silniczkiem tak jek wiele osób staralem się wydobyć z niej jak najwiecej mocy wiec zmienilem filtr powietrz na stożek i swiece na sportowe i od razu poczulem spadek mozy gdy silnik byłgorący wiec wszystko wrócilo do stanu poprzedniego standard.Po paru dniach zamieniłem w sklepie stożek na sportowy wkład powietrza...
Przechodząc do sedna sprawy samochód gdy temperatura spadnie ponizej 10 stopni poniżej zera nie chce odpalić. Jednym z objawów jest blokada silnika a mianowicie podczas próby odpalenia (Dwa trzy obroty rozrusznika) silnik stawia taki opór że dochodzi do zatrzymania rozrusznika. Rozrusznik jest po regeneracji został wycięty katalizator wymieniony czujnik...
Witam. Chcę kupić sondę lambda przed katalizatorem do Polo 2007r 1.4 16V. silnik BUD. Na aukcjach znalazłem dwie sondy w różnych cenach i o różnych numerach 56029049AA oraz 03D 906 265C i w obu opisach aukcji jest wyszczególniony mój silnik czyli BUD. Od razu mówię że moja stara sonda to jakaś podróba więc numerów nie znam oryginalnej. Czy może mi ktoś...
a może zatkany 2gi katalizator i cała "robota" była niepotrzebna..... co do przepustnicy to trzeba ją umyć benzyną żeby kanał błyszczał a do potencjometru czujnika położenia kupić spray kontakt lub dedykowany do pr-ków , dobrze wymyć płytkę oporową i powinno być.(adaptacja vagiem obowiązkowo) Dziwi mnie, że usterki "wysypały" sie nagle u mechanika.
Dziekuję za odpowedź a czy sterownik może się uszkodzić i nie zasilać ogrzewania sondy lambda? Podobno w VW jest to częsta usterka? U mnie jest taki objaw, że silnik działa ładnie, ale spalanie jest wielkie. Mam VW Polo Classic 1,4 16V z 2000r. kod silnika APE. Wymieniałem wielokrotnie sondy lambda. Dopiero jeden z elektromechaników się zorientował,...
Nie pali zawsze jeden cylinder, czy zapłony wypadają losowo na różnych? Też mam podobnie - silnik 1.4 AEX. Po chwili pracy na wolnych obrotach świeca na 1 cylindrze jest zalana i przestaje palić ten cylinder. Wymieniłem świece oraz palec i kopułkę - nie pomogło. Zamieniałem wtryskiwacze między cylindrami - nie pomogło. Oddałem do mechanika - wymienił...
Kompresja sprawdzona? przepustnica sie otwiera? Auto sie nie zadusza przypadkiem jak przy zatkanum wydechu? im dluzej odczekasz tym minimalnie dluzej pracuje? mogla sie kostka katalizatora przekrecic 90 stopni. Bylo cos robione przy silniku? Kiedys golf z takim silnikiem dal mi popalic 3h zanim doszlem ze zawory sie podwiesily, podalem rozruch pokrecilem...
Witam, ponad rok temu kupiłem Polo 1.2 6V z instalacja gazową z 2004 roku (180k km). Samochód był w ładnym stanie i po wymianie podstawowych części, jak to po zakupie po około miesiącu zaczęły się z nim problemy. Silnik bierze około 1l/1000 km, aczkolwiek nie dziwi mnie to ponieważ wiem że są to wartości podawane przez producenta. Problem polega na...
vw polo 1.2 12v 64km Witam bloku 31 mam 1.99 1.99 blok 32 -1.56% 0.00% blok 33 -10% nawet do + 10% w czasie jazdy nawet + 25 +30 1.48v 1.6v blok 36 0.66v b1 s2 ok sonda tez stoi bieg jałowy blok 37 0.66v b1 s1 ok sonda stoi na jałowm czy powinna pracowac od 0.1v do 0.9v?Czy to wskazuje na uszkodzenie sondy przed katalizatorem?
Mam problem. zapalila mi sie lamka kontrolna silnika. Na odczycie wyszlo że padło grzalka sondy lambda (przed katalizatorem). Oryginalna sonda 0258007111 kosztuje ponad 500zł. Inna podobno identyczna (zamiennik) tylko ok 200 ale ma inne wyprowadzenia - podobno do łatwej przeróbki. w hurtowni mówią mi ze nikt nie bierze do 8 letnich aut tych oryginalnych...
Najłatwiej postawić diagnozę jeżeli chodzi o błąd P1118(zakładam, że ktoś po wymianie sondy skasował stare błędy) Najpierw omomierzem sprawdzić grzałkę w sondzie (najczęściej dwa białe przewody) Jeżeli jest przerwa w obwodzie grzałki = sonda do wymiany. Jeżeli grzałka jest sprawna ,to należy sprawdzić te dwa przewody od grzałki sondy aż do samego sterownika...
Witam. Szukam pomocy jak naprawić usterkę z poborem prądu w moim aucie. Zakończyłem diagnostykę i za cały pobór odpowiada jeden bezpiecznik. Jest to bezpiecznik F43(20A), odpowiada za: - sterownik instalacji elektrycznej samochodu −J519− (T73b/13) - żarówka przedniego lewego kierunkowskazu −M5− - żarówka przedniego prawego kierunkowskazu −M7− - żarówka...
Witam, Mam ciekawe jazdy w swoim Wieśwagenie, zeszłej zimy przestały działać elektryczne lusterka, bezpieczniki sprawne, więcej nie sprawdziłem bo da się bez nich żyć. Teraz padły wycieraczki, działają tylko na III biegu czyli na full, bezpieczniki sprawne, przekaźnik 19 zdemontowałem, rozebrałem, zamontowałem bez obudowy i widzę, że zestyk się porusza...
Kolego skoro czytasz w książce obsługi co znaczy check to nie masz bladego pojęcia. Jakieś tan blade mam ;) , czasami warto poczytać tzn. obsługę samochodu (foto). Jeżeli 7 na 10 usterek dot. sygn. checka w Polo 9N wiąże się z wymianą lambdy, to nie sposób nie stwierdzić, że mieliśmy do czynienia z układem wydechowym bezpośrednio (pomiary 2-ch lambd...
P2270 Czujnik tlenu za katalizatorem 1, ustawiony stan ubogi dla sygnału czujnika U2 - Czujnik tlenu za katalizatorem 1: Sprawdzić opór elementu grzewczego Zmierzyć opór pomiędzy wtykami 1 a 2. Czy znajduje się ona pomiędzy 4 i 30 Ω? 2: Sprawdzić napięcie zasilania elementu grzewczego (wtyk 1). Włączyć zapłon. Zmierzyć napięcie na wtyku 1. Czy...
Witam Mam problem z moim VW Polo 9N 1.4TDI PD. Od zakupu auto jest bardzo słabe (max prędkość 140). Wszystkie filtry nowe,nowy olej.Wczoraj wymieniony został rozrząd i ustawiona synchronizacja wałka na ok 0.6 (po wymianie rozrządu logów jeszcze nie robiłem). Na próbę był wycinany otwór 2,5 x 3,5 cm przed katalizatorem aby wykluczyć niedrożny wydech....
Witam . Mam takiego VW i taki problemik u mnie wystąpił. A był spowodowany zatkaniem układu wydechowego. Mechanicy przy szukaniu usterki w moim samochodzie, bez sprawdzenia głównej przyczyny wypruli mi katalizator. Co było kompletnie nie potrzebne. Wystarczyło najpierw sprawdzić dwa tłumiki. Co zrobiłem sam pod domem bo fachowcy nie umieli odkręcić...
Witam, posiadam samochód Fiat Brava 1.6 16v. Kupiłem go co prawda za niewielkie pieniądze i jak zawsze coś musiało nie domagać. Zauważyłem że samochód ma ogromne spalanie (13l w mieście), zacząłem się niepokoić i trochę czytać. Z wielu tematów na forum wywnioskowałem że może to być Sonda Lamba, otóż miałem takową lecz z VW Polo 1.4 podłączyłem, widać...
Następny mechanik stwierdził błąd mieszanki za uboga, często przyczyną jest złe ciśnienie paliwa mówił, że ciśnienie powinno być 3 bary a ciśnienie w kolektorze 300 mbar.pompę badał oscyloskopem jej przebiegi coś tam mu nie pasowało więc wymienił filtr paliwa i pompę. nie byłem zdziwiony bo to mechanik z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem i bardzo...
Nie do sondy tylko czy zagladales do zaworu egr Nie, nie zaglądałem. Byłem u mechanika z tymi problemami i stwierdził, że: 1. świece + kable; (wymieniono) 2. alternator (na razie nie wymieniałem) 3. piernik wie co kiedyś też miałem błąd o wypadaniu zapłonu; zauważyłem, że mnóstwo ludzi ma błędy z tym EPC i nawet mechanicy się głowią co może być; Czy...
Dziś po przejechaniu ok 40 km przeskanowałem Vag-iem jeszcze raz i pokazało mi tylko trzy błędy 16891 (3/7) P0507 - Sterowanie prędkością biegu jałowego , obroty powyżej specyfikacji 16490 (4/7) P0106 Ciśnienie w kolektorze dolotowym , ciśnienie powietrza G71/-F96 Nieprawidłowy sygnał 16804 (1/7) P0420- Bank 1 , System katalizatora zbyt niska wydajność...
Jedyne co mogę napisać, to że nie jesteś sam - mam Polo 6N 1.4 8V MPI (AEX) z identycznym objawem, tyle że występującym nie zawsze. Na wolnych obrotach przestaje palić 4 cylinder (licząc od strony sprzęgła, nie wiem jak się w VW liczy). U mnie dodatkowo był problem z zaadaptowaniem przepustnicy i błędem regulacji wolnych obrotów (adaptacja poza zakresem)...
VAG nic nie wykazał..........oprócz tego że na włączonym silniku pokazywało falowanie obrotów. Michał a o który czujnik temperatury chodzi?? Do tej pory wymieniłem ten od temperatury powietrza zasysanego. Powiem tak......... trochę czasu minęło i do tej pory wyciąłem katalizator bo był już tak zamulony że tragedia. Co do objawów to zostało szarpanie...
Witam. Brak pomysły mam vw polo IV 2006 1.2 12V na kompie wyskakuje błąd "wypadanie zapłonu na 3 cylindrze '' błąd wyskakuje tylko przy3,5-4 tys do(3 tys obrotów nic się nie dzieje) wszystko sprawdzono (kompresja 12,12,10, ojlej też się tracił ) mechanik stwierdził silnik do wymiany lub kapa (zrobił niby kape, błąd ten sam, poprawił w ramach reklamacji...
Dzisiej Probowalem tak : w rure powrotna paliwa zatkalem sruba na cybancie tak by nie zblokowac zawar zwrotny. dalej muli. nastepnie sprawdzalem cisnienie na pompie pod czas jazdy jak go muli i cisnienie na manometrze stoi deba 3,5 atmoswery. Dowiedzialem sie od poprzedniego wlasciciela ze to zaczelo sie dziac po tym jak wymienil sprzeglo do wymiany...
Auto po mrozach zaczęło słabo chodzić. Był problem z odpaleniem ( nie trzymał obrotów i zaraz gasł jak przy braku paliwa ), stracił moc. Wymieniłam aparat zapłonowy podejrzewając czujnik Halla, co znacznie pomogło, ale nie wyeliminowało problemu. Auto na zimnym silniku muszę rozgrzać na benzynie, po czym przejść na gaz i dopiero mogę jechać, gdyż na...
VW Polo 1.0; 2001 (6n2); sil. AUC; instalacja gazowa z wtryskiem sekwencyjnym. Witam. Mam problem z odpalaniem go na zimnym silniku: - w 40% przypadków zapala normalnie - 50% po zapaleniu pochodzi kilka/naście sekund i gaśnie, dopiero po 2/3 odpaleniach nie gaśnie - najgorzej, że tak w 10% przypadków silnik kaszle, dławi się, żeby za chwilę sobie strzelić...
katalizator objaw katalizator katalizator zamiennik uszkodzony katalizator
klucz aktywacja odbiornik podczerwieni 36khz 38khz antena komin
zasilacz laboratoryjny zasilacz laboratoryjny
Dawka paliwa pompy Bosch 0 400 876 269 JD AR90336 PES6A95D410RS2536 – wartości i regulacja Lead-Acid Battery Types, Performance, Recycling Rates, and Market Trends