Chyba nie obędzie się bez wymiany modułu, ale jeszcze przed ostateczną decyzją , sprawdź, czy moduł nie popękał i czy nie ma przebicia iskry. Taką usterkę można potraktować m.in. żywicą. Sprawdź mocowanie modułu, w szczególności zwróć uwagę na oddalenie od koła magnesowego (nie może ocierać, ani być zbyt oddalony). Sprawdź iskrę bez fajki. Spróbuj nabyć...
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
WN - wysokie napięcie, tj. cewka zapłonowa, przewód, świeca
Tak cewka cdi
Witam. Mam problem z Kawasaki KX 1986. KX zgubił iskrę. Wymieniłem cewkę i iskra jest tylko wtedy, gdy naciskam co 1 sekundę killswitcha. Nie wiem, co może być tego powodem.
Cewka wytwarza impuls podczas zmiany położenia magnesu a jeden przewód do cewki ja zwiera do masy? Jak wygląda schemat zastępczy tej cewki bo myślę że tam też jest elektronika. U mnie cewka ma 2 przewody: jeden cienki czarny z konektorem a drugi gruby z fajka. Nie rozumiem tego mechanizmu. Przypuszczam, że jest układ zapłonowy, podobny jak w moim agregacie...
http://vermijsmotorsport.nl/manuals/kx12...
Może ten sam. Nic nie było, cewka była uszkodzona (palił na jeden gar). Moduł przynieśli, rozebrałem, przetestowałem na stole i okazało się, że sprawny.
Cewka jest nawinięta bardzo cienkim drutem
Cewka - 400-490 ohm.
Witam kolegów i proszę o radę. W traktorku John Dere XR75 silnik Kawasaki padła cewka zapłonowa, zapłon taki jak w kosiarkach, więc wsadziliśmy cewkę z jakiegoś Brigssa na próbę. Niestety iskry brak nadal. Ponieważ oryginalna cewka do tego silnika kosztuje w okolicach 500zł (sic!) padło na moduł od chińczyka zasilany z aku taki jak tu https://obrazki.elektroda.pl/4908871400_...
Witam posiadam kosiarke John Deere z silnikiem kawasaki fc420v. Kosiarka nie ma iskry kupiłem nową cewkę ale to nie pomogło. Odłączenie kabelka od cewki też nie działa. Cewka generuję mały prąd . Ale jest za mały żeby wytworzyć iskrę na świecy. Jakieś pomysły co może być przyczyną ?
W pierwszej kolejności sprawdź cewkę zapłonową i impulator. Kostki od impulsatora wsadź diodę LED i zakręć rozrusznikiem. Jeśli dioda będzie delikatnie migać to nie tutaj jest problem. Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to wypnij kostkę od statora, i zmierz napięcie/zmierz opór cewki. Zależy co jest w manualu. Nie da się go otworzyć
Masz rację Arturo. Nie pomyślałem z tym przewodem. Jutro zrobię przerwę przewodów i sprawdzę. Ale tak myślę że skoro tak nagle to się zepsuło to chyba to nie ma nic wspólnego z przerwą na kole magnesowym czy z wyłącznikiem. Boję się że mogła się zepsuć cewka zapłonowa. Jak to sprawdzić.
sprawdziłem do tej pory instalację czy gdzieś nie zrobiło zwarcia i nie przetopiło kabli ale wszystko jest ok , nie wiem czy to może być cewka zapłonowa nie mam pojęcia .
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
A nie mógłbyś zamieścić schematu. Szczerze mówiąc nie chce mi się szukać, a to twój temat. Coś nie podobają mi się twoje pomiary napięć. Przecież CDI zasilana jest z reguły osobną cewka. Kłania się schemat. Napisz do których punktów "na schemacie" przykładałeś końcówki pomiarowe, jakiego miernika na jakim zakresie. Podaj wartości rezystancji! Pomiary...
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa?
Wymień cewkę na inną. Sprawdź czy paliwa dostaje tyle ile potrzebuje.
ta długa złota cewka to cewka pcz 10,7MHz więc jej nie ruszaj
Zamiennik cewki Kawasaki z all dał radę. W opisie cewki nawet nie był opisany mój silnik ale kształt odpowiadał tej oryginalnej więc kupiłem i działa.
możliwe jest aby padły obie cewki na raz. Możliwe ale nie wierzę że tak się stało. Myślę że źle sprawdziłeś, musisz zobaczyć czy jest sygnał sterujący cewkę (zasilanie nie wystarczy). Masz przynajmniej zwykły multimetr?
Przepraszam, dopiero spojrzałem w schemat, jednak w tym modelu nie ma to znaczenia - można sprawdzać po kolei, jednak należy pamiętać że trzeba drugi przewod WN zmasować bo inaczej można uszkodzić cewkę. Z tej przyczyny sensowniej jednak sprawdzać dwie od razu
bo to jest cewka bezmasowa. Wszystko wskazuje na to, ze jest to cewka 2 fazowa. CDI ma osobna cewke i tam wszystko ok - silnik pali. W zalaczniku schemat (w kolku cewka). Nie wiem tylko jakie napiecia sa potrzebne z w/w cewki na regulator aby podal na wyjsciu 12-14V. Podejrzewam, ze to co mam czyli 12V i 13V to troche za malo. Miedzyfazowo (czyli na...
Spalona jedna cewka statora. Czy mozna wypalić lakier nie uszkadzając stojana. Czy są inne metody usunięcia uzwojenia z możliwością policzenia zwoji i sprawdzenia połączeń.
Nie wydaje mi się że to będzie proste choć może się mylę ale chyba tutaj jest jeszcze kwestia sterowania tych cewek.
Witam, wracam do tematu bo nie wiem co może być nie tak że na jeden świecy nie ma iskry ,cewka sprawna bo prąd wychodzi a jak połacze kabelki między cewka a przerywaczem do gubi napięcie i ,nie wiem może być zwarcie jakieś,czy wina czegoś innego gdzie szukać przyczyny ?
Witam wszystkich Mam problem z Kawasaki Vulcan 750 nie wiem o co tu chodzi Ale gdy się nagrzeje przestaje pracować na dwóch tylnych cylindrach wymieniłem cewkę i dalej efekt ten sam więc wymieniłem moduł zapłonowy i efekt ten sam jak się nagrzeje przestaje pracować na dwóch cylindrach nie ma prądu. Pomóżcie, bo już nie wiem co tam może być.
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
ok. Schemat jest git ale jak bym miał cały kompletny motor a ja mam tylko moduł i cewkę i 7 kabli z silnika Jak coś to mogę dodać parę zdjęć z tym
Proponowałbym podłączyć jakąś kontrolkę pod cewkę stycznika rozrusznika. Trochę tu nie rozumiem o co chodzi z „pyknięciem”. Raz miałem przypadek z urwanym drutem uzwojenia wewnątrz stycznika rozrusznika, a urwał się dlatego iż karkas cewki latał luzem względem obudowy z wyprowadzeniami. Układ interlock zwykle połączony jest przez diodę z czujnikiem...
Witam Ponownie, oryginalne Układ CDI. Kawasaki KDX 200 moduł wynik demontaż. 827088 NTC wartości rezystorów:-20°C=4KΩ, 100°C=270Ω Kompensacja temperatury, ale to może być pominięte:R1+R2+NTC=1KΩ Tyrystor gate--katoda. Cewka sterowania(~370Ω):[youtube]https://... Pozdrawiam,...
(at)bananvandyk Wymiana regulatora nie rozwiąże sprawy ? Ejże.
Witam mam problem z iskrą w moim motocyklu. Po remoncie i złozeniu kx niema iskry. Probowałem wszystkiego i nic nie pomaga. Kx stał przed remotem rozebrany przez pare miesiecy ( brak czasu na naprawe) wczesniej wszystko grało, a po zlozeniu niema iskry. Sprawdziłem zapłon cewke i wymieniłem moduł zapłonowy ale nadal nic prosze o pomoc bo sam juz niemam...
Zdemontowana cewka jest odpowiedzialna za włączanie i wyłącznie. Też mi wygląda na zasilanie odbiorników ale jest podpięta do wyłącznika ON/OFF. Połączone przewody od cewki - traktorek gasł. Na rozłączonych przewodach odpalałem traktorek.
Czyli cewka potrzebuje sama w sobie powyżej 10 A? Nie wpłynie to negatywnie na resztę instalacji pod tym bezpiecznikiem gdy zmienię go z 10 na np 20 A i jest bezpieczne ?
Witam po raz kolejny. Dodaję nowe informacje na temat DR 350. Tak się składa że mam jeszcze KLR 650. Pomyślałem sobie zamienię gaźniki. Efekt jest taki że Kawasaki KLR 650 pali od "strzała" na gaźniku od Suzuki. Wniosek: Gaźnik jest w porządku !! Do sprawdzenia pozostaje moduł CDI, cewka i uzwojenia impulsowe. Może jakieś wskazówki?
Powtarzam. Gdyby to był problem z czujnikiem położenia wału (impulsatorem) to by nie było wcale iskry. Brak zapłonu na dwóch cylindrach to np. uszkodzona cewka WN (po nagrzaniu dostaje przerwy lub zwarcia międzyzwojowego), brak zasilania na cewkę WN (zapłon TCI) lub uszkodzenie modułu zapłonowego (jednego z wyjść). Ale jak masz problem z pompą paliwa,...
Dzień dobry, Zakupiłem Kawasaki Ninja 250SL z 2018 roku i mam problem z brakiem iskry. Objawy są takie, że przy uruchamianiu rozrusznika pojawia się pojedynczy strzał iskry na świecy, po czym nie ma kolejnych. Dzieje się tak za każdym razem - jeden strzał przy ruszeniu rozrusznika. Raczej nie jest to problem czujnika sprzęgła albo nóżki, ponieważ przy...
dzisiaj znowu cały dzien i nic dalej nie ma iskry nowa cewka pokazywała 12.65Ω to juz chyba dobrze . na kole magnesowym jest magnes przykrecony dwoma srubami odkrecilem ta blaszke osłonowa i zobaczylem ze magnes jest pekniety czy to moze miec jakis wplyw? jakie dzialanie maja te cewki pod kolem magnesowym wychodza z nich dwa kable i ida do regulatora...
Impulsator to jest zwykła cewka, więc o jaki schemat Ci chodzi? Dodano po 3 pisz na : https://www.facebook.com/Fanmotocykle Pomogę w temacie, może nawet mam taki impulsator.
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Zakupiłem kawasaki kl 500.Motor nie posiada dokumentów wiec nie mogę wypowiedzieć sie dokładnie na temat jego rocznika według mnie ok 93r (2 tarcze hamulcowe i elektryczny rozrusznik )lecz mogę sie i w tej kwestii mylić. A wiec tak . Motor kupiłem z uszkodzona wiązka elektryczna i bez cewki / Zakupiłem na .... kompletna...
Jaki opór masz na pinach impulsatorów względem masy w cewce CDI?
Witam podepne się . Kawasaki klx300R 2002r. Elektryka ma dwa układy jeden zasila cdi i cewkę zapłonową z masą na ramię. Drugi układ zasila osprzęt świtał itp bez masy na ramię 12vDC. Przeróbka na potrzeby własne. Kupiłem bardzo fajny licznik z funkcją bluetooth i mam podobny problem obrotomierz jest sterowany sygnałem ujemnym.. Próbowałem podłączyć...
Witam. Od 4 lat posiadam kawasaki kmx 125 B 1997. Mam problem z ładowaniem. Rozładował się akumulator (ma dopiero pół roku). Pierwsze co pomyślałem brak ładowania. Postanowiłem sprawdzić napięcie na cewka, rezystancję. Gdy odłączyłem kostkę od regulatora napięcia to na tych żółtych przewodach było napięcie 30-50V wiec dobrze. Rezystancja 1.2-1.3 Ohm...
Witam, miałby ktoś może schemat instalacji do kawasaki kmx 125 z użyciem cewko modułu.
A mianowicie kosiarka jak wyżej w układzie cylindrów V2 silnik bęzynowy Kawasaki zmajstrowane oryginalnie chyba na dwóch hallach module zapłonowym i cewkach podobnych do motocyklowych . Jeden Cylinder nie pali... świeca cewka sprawdzone hall też poprzez podmiankę pinów na module od drugiego. Moduł to Denso 21119-2120 ogólnie niedostępny w Polsce. Macie...
No to Błażeju ciekawy przypadek z tymi napięciami. Najczęściej trafiałem zły kontakt na tej złączce, no i czasem padnięty regulator. Co do tych napięć między fazami to nie znam wartości, ale moim zdaniem należało by się przyjrzeć cewkom
Może zacznę od opisu układu zapłonowego i pojazdu: jest to motor Kawasaki KE 100, silnik 2-sów 100cm3, niestety nie wiem, który to rok, myślę że pomiędzy 1980-1998. zapłon mechaniczny, bardzo podobny do stosowanych w rometech: iskrownik z przerywaczem, cewkami ( bez zapłonowej) i kondensator, magneto, cewka zapłonowa na zewnątrz. Regulować można tylko...
Obrotomierz to właściwie datalogger do gokartów Mychron3, a motocykl to Kawasaki z 2000r. Model ZX12R, z cewkami Denso.
Dzięki za radę. To była wina cewki , :d dzięki
Na przekaźniku jest z lewej strony B i taka trójka malutka na górze,a z prawej M.Do rozrusznika dochodzi gruby czarny,który jest podłączony do przekaźnika i chyba czerwono-czarny.1 i 2 nie są połączone.Ale dzisiaj się pobawiłem i podłączyłem,że nie pali bezpiecznika to jak naciskam starter to słychać tylko jakieś drgania w tym co jest na obrazku.(to...
Podniosłem poziomy paliwa i nadal to samo Jak jest zimny pai ładnie po rozgrzaniu wchodzi na obroty 2000. Świece czarne , elektrody lekko beżowe \ Jakieś inne sugestie ? Dysze wolnych obrotów na 3 Może cewki zapłonowe ?
No cóż. Picasso to ty nie jesteś. Napracowałeś się, ale nie narysowałeś najważniejszego! Które cewki (uzwojenia) są podłączone do których kabli??? Jak kable są podłączone do modułu? Jaki to w ogóle skuter? Czy nie ma do niego schematu? Czy cewka impulsatora nowej podstawy iskrownika jest jednym końcem gdzieś podłączona? Czy nie prościej byłoby znaleźć...
Witam. Kawasaki EN450 odpala tylko jak się lekko nagnie moduł zapłonowy. Trzeba moduł lekko próbować wygiąć żeby motocykl odpalił i przytrzymać z 20 sekund i można puścić - silnik pracuje. Jak zaraz po odpaleniu puści się moduł - motocykl zgaśnie. Jak motor trochę pochodzi to zaraz nie ma problemu z odpaleniem. Po jakimś czasie jak moduł "wystygnie"...
Witam. Jak w temacie dopóki moto się nie rozgrzeje wszystko jest ok. Gdy złapie swoją temperaturę (10-15 minut jazdy) gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu (Na biegu). Do 1600-1800 obrotów wszystko jest dobrze. Sprawdziłem luzy zaworowe, nowa świeca, cewka zapłonowa, przewód, fajka. Bez zmian, nadal gaśnie na ciepłym. Myślałem jeszcze nad gaźnikiem ale...
Witam serdecznie Wiem w czym problem ale nie potrafię ogarnąć tych wzorów. Obrotomierz na LM1819N, datasheet w załączniku. W skrócie do Cagivy Mito 125 Ev7 (125 2T 1cyl) zamontowałem silnik Kawasaki Ninja 250R na wtrysku jest to 4T 2cyl. Obrotomierz Cagivy był fabrycznie podłączony pod cewkę przy alternatorze (napięcie 30-60V zmienne) i dostawał sygnał...
Dobra Panowie chyba byłem mocno śpiący pośpieszylem sie z zamykaniem tematu instalacje ogarnałem ale jest problem z zasileniem tej instalacji. W instalcji mamy przednie swiatlo 35 w pozycje tył 5w licznik okolo 10W plus kierunki, W motorku siedzi cewka bezmasowa. Wychodza 2 przewody na nich napiecie zmienne na wolnych w granicach 30-35V dam lekko gazu...
Obstawiam moduł dość często padają
Ten sprzęt w ogóle ma homologację? Trochę tego nie rozumiem, bo nie wiem jak tam jest - czy dobrze rozumiem, regulator ma dwa przewody, jeden od cewki świateł a drugi od masy? Przydałby się jakiś schemat... Zapłon masz przecież AC-CDI więc nawet akumulatora nie potrzebujesz. Jeśli dobrze myślę, w silniku jest cewka "masowa" która idzie na światło, regulator...
No to masz coś dalej naknocone. Sprawdź, czy masz masę, zasilanie na module. Czy dobrze podłączony pickup coil, cewki. Miernikiem prześledź połączenia. Zobacz, z czym się łączy przewód czarno biały w skrzynce rozdzielczej. Alternator do rozruchu możesz odłączyć, nie jest potrzebny. Wystarczy sam moduł z osprzętem, akumulator i poprawnie podłączona elektryka....
Na 4 cewki.
Cześć Mam powracający problem z niedoładowanym akumulatorem i psującymi się regulatorami. Wg pomiarów jest ok a po krótkim czasie regulator pada.(ostatnio miesiąc wytrzymał) i akumulator robi sie niedoładowany około 12V a ladowanie z 14 robi się 12,5V przy właczonych światłach mijania. Cewka alternatora sprawdzona na zwarcie do masy ,rezystancje i napięcie...
Witam No i nic nie wymyslilem.Zmienilem wszystkie kondensatory i diody - nadal bez zmian. Opisze ktore przewody gdzie ida bo na schemacie tego nie ma. Czarno-biale zasilanie , gaszenie po przez zwarcie do masy Balo-zielony , czarno-żółty masa Pomaranczowy-do cewki WN Bialo-czerwony z impulsatora Najdziwniejsze jest to ze motor nie reaguje na opoznianie...
Motocykl : Kawasaki ZXR250C 1991 rok. silnik R4. Moduł zapłonowy : Denso 21119-1322 J Motocykl kupiłem z brakiem iskry i niestety ktoś zaglądał do modułu przez co nie było jego obudowy a z nią numerów urządzenia. Po roku grzebania na forach znalazłem informacje aby zakupić moduł odpowiedni do tego modelu i jest on wyżej wymieniony. Po wpięciu drugiego...
Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach...
Witajcie, Kupiłem quada, jak w tytule, po ubiegłorocznej powodzi. Zaraz po zalaniu był dokładnie wyczyszczony, palił na rozrusznik. Teraz, po zimie, jest problem. Rozrusznik jest dobry na pewno, bo po podaniu prądu bezpośrednio, bez przekaźników i kabelków łączących cewkę z jakimś przekaźnikiem pali normalnie. Wychodzi na to, że gdzieś są jakieś straty...
A jaki tam jest zapłon w ogóle ? Stykowy czy z impulsatorem ? Ile tych impulsatorów i ile cewek ? Łatwiej będzie coś doradzić..
Zgadza się - alternator mokry. Przemierz dokładnie cewki - najlepiej metodą techniczną - pomiar omomierzem mało dokładny. Mierzysz same cewki, bez okablowania, wyjęte z silnika.
Cześć, mam problem z RMX 250, mianowicie nie ma iskry. Magneto i stator zostały wymienione na te z modelu Kawasaki KX 250, ponieważ stare magneto było rozsypane, a nie mogłem nigdzie dostać magneta od RMX (inna średnica na wał niż RM). Problem jest tego typu, że nie daje iskry, zmierzyłem prąd zmienny, który wychodzi ze statora i daje do 15V. Moduł...
Miałeś taki przypadek czy tak sądzisz poprostu? Ten elektronik niby powiedział że sprawdzał na stole i moduł daje sygnał ciągle, na moto jednak gdy wkładam diodę 3v na wyjście do cewek mryga tylko chwilę i gaśnie
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu posiadan problem z KMX125. Brak w nim iskry. Motocykl jest zrobiony na full crossa czyli ładowania aku itp nie ma. Zmieniłem już stator bo poprzedni nie miał oporności na cewkach przy mierzeniu miernikiem. Ale obstawiam że coś źle podłączam. Czy jest ktoś kto by pomógł i rozrysował schemat dla samego układu zapłonowego?
Nie chodzi o to, czy filtr pełny. Może być, ale jeśli paliwo jest zasysane do góry, to nie dotrze do gaźników. Masz tam cztery cylindry, więc byłby to dziwny zbieg okoliczności, jakby wysiadły wszystkie cewki. Jeśli jesteś pewny elektryki, to szukaj niepewnego połączenia, które się nagrzewa, sprawdź, co się dzieje na impulsatorze, moduł... Tam masz...
A co do opalania rozrusznik nie kręci że starter tylko na krótko czyli gdzieś trzeba zrobić zworke Dodano po 19 Jaki prąd idzie do cewki przekaźnika żeby przekaźnik dał prąd na rozrusznik?
Jak by impulsator, moduł i cewki były dobre to iskra by musiała być, któryś z tych elementów jest uszkodzony.
Witam serdecznie... Mam motocykl GK53C jako GSX400E padł moduł zapłonu przez regulator napięcia wraz z stabilizatorem napięcia. Przez niego poszło wszystko co było włączone w tym czasie. lampy, postojowe... nie wiem jak cewka i czujnik impulsowy w jakim stanie są... Ale cewka zapłonowa orygilnał wywaliłem i nie wracam już do niego bo się pogubiłem i...
Czyli jak rozumiem ta część projektu jest już zamknięta. Czy może są jeszcze jakieś problemy? Tak zamknięta, problemów nie mam ale nie eksploatowałem przetwornicy dłużej niż godzinę więc nie wiem co by było dalej. Wprowadzałeś jeszcze jakieś zmiany w stosunku do ostatniego schematu zamieszczonego w tym wątku? W stosunku do schematu w wątku to w moim...
Witam, piszę ponieważ spotkał mnie duży problem. Jestem posiadaczem Kawaski GPZ 500s z 1992 roku. Moto normalnie jeździło i ładowało. Jakiś czas temu popękały magnesy w kole magnesowym, cewki trochę się powyginały i obtarły. Wmontowałem nowe koło, cewki zostawiłem. Odpalam, sprawdzam ładowanie i jest około 13.8V czyli ok. Moto kilka tygodni postało,...
Masa i + do akumulatora jesteś pewny, że do regulatora dochodzą solidne(można sprawdzić podłączając żarówkę przednich świateł)? Do tego czy po kluczyku jest sygnał na regulatorze? Masz multimetr(woltomierz + omomierz)?? Uszkodzenie regulatora(znajdujących się w nim diod prostowniczych) da się wstępnie ocenić na podstawie pomiaru oporności na wyprowadzeniach...
Witam zainteresowanych Jak w temacie potrzebuję alternator do Kawy ER-6N, moje moto z roku 2007. Dla jasności sprawy tą część z cewkami naokoło co znajduje się pod lewym deklem w silniku motoru. Podaję nr tel. 604 891 714 Jarek
Podłączałem juz zgodnie z takimi schematami, jednak pozostaje kwestia podłączenia kabla biało-czarnego ze statora ( jest w nim prąd ). wychodzi on razem z czarno-czerwonym z dwóch cewek WN w statorze. Prosze o poradę podłączenia kabli w tym moim przypadku.
Na wstępie wszystkich witam. Mam problem z motocyklem Kawasaki er6, otóż pod koniec sezonu straciłem ładowanie, okazało się, iż spaliło 3 cewki uzwojenia. Oddałem stator do regeneracji po czym złożyłem wszystko i zacząłem szukać przyczyny. Bardzo dziwne wydaje mi się ładowanie, które na wolnych obrotach wynosi około 14,2-14,5V czyli tak jak deklaruje...
Kawasaki GPZ EX 500S Spadało mu napięcie w instalacji do 8V, co powoduje brak iskry. Doszedłem już do etapu, że instalacja zdemontowana leży na ziemi. Podpięty jest moduł, stacyjka i zmostkowany włącznik zapłonu. Podmieniany akumulator i moduł. Dałem bezpośrednio plus z akumulatora na wiązkę, co przwróciło motor do życia - czyli ominąłem stacyjkę, która...
Nie dawno kupiłem kawasaki ltd 550 z 81 r i juz są problemy, paliwo dociera,iskra niby jest, a pracy brak, co dziwniejsze raz zapalił, ale juz mu się odechciało :( posiada 2 cewki dwu biegunowe i zauwarzyłem ze gdy jeden kabel WN wyjmie się a drugi zostanie na swiecy to z tamtego pustego wyjscia strzelają iskry i co dziwne cos tam silnik zaczyna łapać,...
Witam. Posiadam KAWASAKI KX 125 z 1985r. Dostałem go od znajomego który przywiózł go z Niemiec. Od samego początku jest w nim problem z iskrą. Jest tak że iskra jest w momencie wciśnięcia przycisku gaszenia. Kiedy kopie kopniakiem i jednocześnie pulsuje przyciskiem do gaszenia iskra się pokazuje. Zmieniłem już moduł, uzwojenie w silniku, cewki zapłonowe,...
Witam serdecznie. Czy takim prostym oscyloskopem jestem w stanie zmierzyć przebieg sygnały z czujnika wąłu w motocyklu? https://www.gotronik.pl/dso150-mini-oscy... Mam Kawasaki Vulcan i cały czas mam problemy z zapłonem na jednym z cylindrów, gaznik jest jeden na 2 wiec wykluczam. Cewki podmienione,...
Z tego co napisales wyglda na to ze to zwykle magneto- cewki stoja w miejscu a obraca sie kolo magnesowe czy dobrze zrozumialem ????napisz cos wiecej Dodano po 4 Z tego co napisales wyglda na to ze to zwykle magneto- cewki stoja w miejscu a obraca sie kolo magnesowe czy dobrze zrozumialem ????napisz cos wiecej
Posiadam Kawasaki ZX-10 Tomcat nie wiem ktory rok ale raczej 90. Składam elektrykę na nowo od podstaw i nie mogę złapać iskry . Nie mam czujnika stopki bocznej i licznika. Na krótko połączyłem kable od czujnika stopki bocznej i od sprzęgła oraz od czujnika luzu. I dalej brak iskry. Wymieniłem na nowo moduł,czujnik położenia wału , cewki, świece i dalej...
Patrząc szybko na schemat — na schemacie Hayensa jest przedstawione wnętrze skrzynki bezpieczników, a w niej przekaźnik rozrusznika, diody układu interlock zapłonu i przekaźnik świateł (automatyczne załączanie + blokada przy kręceniu rozrusznikiem). Sterowanie przekaźnikiem od strony masy idzie przez przełącznik (styki NO-NC) na dźwigni sprzęgła — albo...
Witam! Poszukuję schematu instalacji do tego modelu. W jakiej kolejności mają być podpięte kable wysokiego napięcia? Może ktoś z kolegów zamieści zdjęcie z której cewki zapłonowej podpiąć do świecy którego cylindra? Mam instalacje ele w rozsypce i chcę to poskładać. Dziękuję i pozdrawiam.
Witajcie, borykam się z pewnym problemem w mojej kosiarce, rzuciła ona palenie. Znalazłem service manual do silnika KAWASAKI FC150V, kosiarka w wersji bez rozrusznika. Występuje brak iskry. Podejrzewam uszkodzenie cewki, którą mam w planach sprawdzić zgodnie z instrukcją, ale nurtuje mnie tzw. control unit (CU). układ sterowania, został podczas koszenie...
Witam chciałbym wykonać przerywacz zapłonu na wysokich obrotach do mojego poczciwego Gpz 600R z 1987r. Szukałem schematów i rozwiązań jednak mikro procesor nie wchodzi w grę chciałbym coś prostego przeszukując fora i strony o tematyce motocyklowej spotkałem się z zastosowaniem potencjonometru 15 polowego i kondensatora bodajże 10uF jednak to zastosowanie...
cewka kawasaki bezpiecznik kawasaki kawasaki obrót
kocioł zapowietrzony coding ibiza romet kierunkowskazy
philips stacja parowa bojler hulajnoga xiaomi
Problemy z odpalaniem ciepłego silnika w Peugeot 206 Lokalizacja bezpiecznika oświetlenia tablicy Skoda Octavia 5E5 Kombi 2016