W tych kosach często gaźnik nie ma regulacji. Ma tylko śrubkę od przepustnicy i nią można trochę podnieść obroty. Żeby było wszystko ok to gaźnik musi być czysty, wszystko szczelne itp.
Witam Nie za bardzo wiem gdzie szukać problemu, ponieważ pojawia się dopiero w danym zakresie obrotów Nie miałem do czynienia z takim sprzętem ale może warto zrobić : 1. Odszukać układ elektroniczny który steruje migaczami. 2. Tymczasowo odłączyć go (jeżeli się da) od zasilania z motoru (odsunąć go fizycznie) i podłączyć do zewnętrznego akumulatora....
Dopływ paliwa do sprawdzenia.
Uszkodzony akumulator skutkuje obniżeniem napięcia ładowania, wraz ze wzrostem obrotów.
Co może być przyczyną że nie chce się wkręcać na obroty?
Gaźnik do wyczyszczenia zanieczyszczona dysza wolnych obrotów.
Jakby korba to pewnie stukałoby cały czas, a tu stuka na wolnych obrotach jakby czymś ciężkim uderzyło.
Nie pamiętam w jakim modelu Kawasaki, ale jest czujnik zużycia lub wibracji paska napędowego, coś w tym stylu. Wymagany jest reset kontrolki, inaczej silnik jest blokowany na niskich obrotach. Opis powinien być w instrukcji serwisowej.
Wygląda że silnik dostaje" lewe" powietrze , bez zdjęć się nie obejdzie.
Mam problem z kosą Kawasaki TJ027D. Muliła na wysokich obrotach. Wyczyściłem silnik, zmieniłem pierścienie, membrany w gaźniku. Na wysokich pracuje świetnie, ale jak odpuszczę gaz to popracuje chwilę i w momencie ją zalewa. Co może być przyczyną ? Dodam, że gaźnik to Teikei TZ-11 lub TK7 (zmienili bodajże oznaczenie) stosowany również w Makicie RST210,...
Bardzo się cieszę że kontynuujesz projekt . Jak odpalisz , przejdziesz do jazd , uda Ci sie wrzucić jakiegoś AFR na kilka jazd i udowodnisz niedowiarkom że można coś takiego zrobić i nie skrzywdzić silnika . Co do flansz i połączenia dobrze by było zachować jakiekolwiek krućce gumowe pomiędzy baterią a głowicą unikniesz pęknięć od drgań czy pojawiających...
Nie da nic, poza ryzykiem uszkodzenia silnika (wysokie prędkości przepływu - łopatki wentylatorków połamią się od obrotów). Pamiętam że były patenty na kierownice strugi powietrza dopływającego do gaźników. Moim zdaniem, gdyby to było szczególnie skuteczne, to któryś z największych producentów motocykli by takie rozwiązanie stosował. W ścigaczach, to...
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Witam mam problem z obrotomierzem do kawasaki er5 który nie działa najpierw się zacinał a teraz wogóle nie pokazuje obrotów dopiero jak jadę bardzo szybko to rusza wskazówka ale i tak nie pokazuje prawdziwych obrotów co morze być przyczyną?
Znalazłem instrukcję serwisową w jęyku ang. Powinno wystarczyć https://www.mymowerparts.com/pdf/Kawasak...
Brzęczały... fajki na świecach, teraz wszystko chodzi jak powinno, a i falowanie obrotów na jałowym znikło.
Zrób pomiar na odpalonym moto z włączonymi światłami, przy różnych obrotach, bo na ten moment nic nie wiadomo. Swoją drogą 6letni akumulator w każdej chwili może wyzionąć ducha.
Na pewno podstawowy serwis będzie konieczny... Może po prostu jest rozregulowany i go zalewa. To by wyjaśniało dlaczego tak fajnie odpala na zimnym, a na ciepłym już nie. Kolejna sprawa - być może smarowanie siada... I na wyższych obrotach nie wyrabia... Przyczyn może być wiele...
Witam chciałem się was poradzić odnośnie kosy spalinowej kawasaki kbh 34a. Problem jest taki że gdy kosa jest zatankowana, tzn zalana nowa mieszanka, kosa na pełnym gazie nie wchodzi w obroty, co ciekawe zauważyłem że gdy kończy się paliwo w zbiorniku kosiarka zaczyna działać prawidłowo tzn wchodzi na pełne obroty ale tylko przy końcowce paliwa. Dodam...
Najgorsze usterki to takie, które niby działa, ale nie do końca sprawne. Czy w moto jest jakiś programator czy coś takiego? W gaźnikowym? Skoro mechanicznie prawie wszystko... A sprawdzałeś napięcia na zimnym (w zależności od obrotów silnika): 1. Ładowania na akumulatorze. 2. Na wyjściu regulatora napięcia. 3. Spadek napięcia na kablu "+" pomiędzy regulatorem...
Opisalem wszystko co możliwe się dzieje żeby jak najbardziej było to wiarygodne. Jeszcze postawie go na wodzie na przyczepie i zobaczymy co bedzie z obrotami, dzis rozkrece caly uklad dolotowy i poogladam kolektor ( jest metalowy ) oraz gazniki
Jak ci to bardzo przeszkadza, to przed wrzuceniem biegu spróbuj rozkleić sprzęgło. Czyli wciśnij klamkę i przegazuj silnik. Nie puszczaj klamki, poczekaj aż obroty spadną i wtedy wrzuć bieg. Powinno być zauważalnie mniejsze szarpnięcie
Strzałki równo z głowicą. tak przynajmniej jest w kz440. Zakręć minimum dwa pełne obroty silnika ,i jeśli nic nie blokuje , stuka ,powinno być oki
W takim razie szukaj powodu gdzieś na zapłonie, może moduł...
Może kierunek obrotów nie ten. Dla tej nowej cewki.
https://obrazki.elektroda.pl/2465308100_... Otwóry drożne Czerwony od wolnych obrotów Niebieski chyba ssanie
Synchronizacje zrobiłem na zasadzie wężyka z olejem podłączonego dwoma końcami do króćców od synchro, sposób idzie łatwo wyszukać w internecie. Wydaje mi się, że nawet jakby była jakaś asymetria, to by nie psuła aż tak. Apropo lewego powietrza, to nie wiem, skąd by miało się przedostawać. Testowałem póki co głównie na zdjętym filtrze powietrza, na założonym...
Witam mam problem z Kawasaki KZ 250 2 cylindrowy ,problem polega na tym że zalewa jedna świece i nie chce wchodzić wgl na obroty i strasznie kopci na czarno .co może być problemem gaźnik czy źle ustawiony zapłon ? na co byście postawili w pierwszej kolejności co sprawdzić.?[/tex]
witam ja też jestem zainteresowany takim wyświetlaczem biegów ale do choppera bez obrotomierza a licznik na linkę, motor to kawasaki vn1500 chodzi na wolnych obrotach, czy twój wynalazek będzie działał z moim sprzętem, no i jak tam nowa wersja działa już ??? bardzo fajny projekt pozdrawiam
Dziękuje za obserwacje Jacek63. Mechanika napędza elektrykę a nie odwrotnie, po co komu sprawna elektryka która się nie mieści w wartościach mechanicznych wymagań? albo się spali, albo nie będzie odpowiedniej wydajność prądowej. Czyt. za niskie za wysokie obroty alternatora.
On ma jeden czujnik lecz podmieniłem go już 2 razy. Iskry nie ma gdy silnik jest gorący na 2 cylindrach na środku na gorącym załapuje ale nie ma siły wejść na obroty i utrzymać ich stabilnie.
cześć jest jeden koleś z łodzi który jest mechanikiem pasjonatem u nas nie ma lepszego żeby było śmieszniej jedyna marka jaką uznaje to właśnie kawasaki jakby twój problem jeszcze trwał nadal to moge go podpytać o to i owo. na chwile obecną możesz mi opisać jak jest rozwiązany zapłon w tym modelu????
Witam. Jestem tu nowy. Pisze ponieważ mam problem z moja Kawasaki Gpz500 przed lift. Gdy wciskam na starter, rozróżnik nie reaguje a obroty na liczniku idą do końca. Tylko wibruje coś w skrzynce bezpieczników. Nawet gdy kręcę rozrusznikiem bocznym sposobem. Nie pojawia się iskra. Kupiłem nowy moduł bo myślałem że będzie po sprawie. Niestety nic się...
Potwierdzam , Standartowe rozwiązanie w moto , takze japońskich dużych ścigaczy np. Kawasaki GPZ500, ZZR600 i wielu innych To nie jest czujnik obrotów
Ta śruba jest od regulacji obrotów biegu jałowego, ktore dla tej kosy spalinowej wynoszą 2800 obr/min.
Witam, mam problem z kawasaki kx 80 z 1997 roku. Ciężko odpala, tylko na popych, a jak odpali, to nie chce trzymać obrotów i nie wkręca się na wysokie obroty. Miałby ktoś może pomysł, co może jej być?
Witam..Posiadam skuter wodny kawasaki zxi 1100 jet ski, problem polega na tym że po zwodowaniu osiąga max 3tys obrotów ( gaźniki sprawdzone, zawory pod gaźnikami wymienione, świece nowe). Czy ktoś może wie gdzie tkwi problem?..Pozdrawiam
Witam, posiadam kosę spalinową Vega k43 z silnikiem Kawasaki th43 i mam pytanie odnośnie jej maksymalnych obrotów. Według instrukcji jej obroty maksymalne silnika wynoszą 8750, a wału 7000. Czy mogę przesadzić i uszkodzić silnik, jeśli podkręcę obroty na lince, czy konstrukcja gaźnika mi to uniemożliwi? Dodatkowo słyszałem, że kosą spalinową powinno...
Witam, potrzebuję dowiedzieć się, gdzie w Kawasaki ZX6R 2000 r. jest dysza od składu mieszanki. Problem polega na tym, że motocykl przy 8-10 tys. obrotów łapie chwilową zamułę. Dodam, że gaźniki zostały wyczyszczone, nowy filtr powietrza.
Po prostu - za bogata mieszanka i pewni ci nie dopala :)
Mam problem dotyczacy quada kawasaki klf300 rok 98. dokładniej sprzęgła odśrodkowego. Gdy odpale i wbije pierwszy bieg to quad odrazu rusza, obroty są wolne brak licznika zeby opisać. Ogólnie pojazd powinien stać, a tu zonk . Co wymienic w tym sprzęgle będę wdzięczny za pomoc .
Moim zdaniem problem może tkwić w dorabianym rozruszniku, mniejsza moc i za niskie obroty. Porównaj np. z filmikami na YT.
Witam. Jestem tu nowy. Pisze ponieważ mam problem z moja Kawasaki Gpz500 przed lift. Gdy wciskam na starter, rozróżnik nie reaguje a obroty na liczniku idą do końca. Tylko wibruje coś w skrzynce bezpieczników. Nawet gdy kręcę rozrusznikiem bocznym sposobem. Nie pojawia się iskra. Kupiłem nowy moduł bo myślałem że będzie po sprawie. Niestety nic się...
Problem rozwiazany - w zasadzie wcale go nie bylo. Ktos "siedzacy w temacie" podpowiedzial, ze w tym skuterze ladowanie dziala ale dopiero na wyzszych obrotach. Poplywalem z podlaczonym woltomierzem i faktycznie przy wyzszych obrotach na akumulatorze mam ok 13,6V. Pozdrawiam
Witam. Problem rozwiązany. Okazał się prostszy niż przypuszczałem. Pomogła (co dla mnie było wręcz absurdalne) wymiana akumulatora. Ładowanie książkowe 14.6 V przy długich światłach i obrotach 4000. Dziękuję za poświęcony czas. Pozdrawiam
I według mnie, to by wykluczało elektrykę. Bo ona albo by nawalała przy określonych obrotach, albo cały czas. A tu masz jakąś zadyszkę z paliwem lub powietrzem, takie jest moje zdanie. Ale jeszcze - nie zauważyłeś, czy na usterkę ma wpływ wilgotność?
Witam wszystkich serdecznie. Moto Kawasaki GPX 750R 1988 r., kod silnika ZX 750. Moje pytanie jest o łańcuch pompy oleju: co ile się go wymienia, o ile w ogóle się to robi? Czy da się to zrobić bez rozbierania silnika na mak (może udałoby się tylko miskę oleju)? Mam dwie serwisówki, nic na ten temat nie ma. Jest wzmianka o nim na rysunkach, ale o kontroli...
1. czy rozrusznik teoretycznie wg. Pana kręci z tą samą prędkością po rozgrzaniu i na zimnym? Dodano po 1 2. Czy ewentualnie "czuć" próbę odpalenia (zmianę obrotów podczas odpalania) do "tyłu" lub do "przodu".
Mam problem z rdzą w zbiorniku, po czyszczeniu gaźników szybciutko założyłem filtr paliwa i po 20 minutach nędznej jazdy zaczął gasnąć i nie wchodzi na obroty i dalej co chwile gaśnie - Co radzicie
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Chodzi o element, który przy 4 tys. obrotów wpada w rezonans mechaniczny. Może to być magneto, może to być coś , co się obluzowało, albo jakiś słaby plastik, który pewnie dałby inny odgłos, ale to też trzeba brać pod uwagę. Może kolega szukać przyczyny obserwując i osłuchując silnik oraz resztę motocykla. Oby sąsiedzi nie wyklęli kolegi za "wycie silnikiem"....
Alternator podłączyłem w następujący sposób. Kabel z mostka prostowniczego oczywiście do plusa akumulatora a drugi ten od regulatora przez żarówkę i stacyjkę do plusa. W takim układzie alternator ładuje za dużym napięciem. Zrobiłem miernik który wpiąłem w instalacje i przy wolnych obrotach napięcie wynosiło ok 10-11V. Przy większych obrotach myślę że...
Witam, przy wszelkim 'roztaczaniu' - trzeba zastosowac 'minimalnie grubsze' okladziny sprzeglowe, bo widocznie zostaly naklejone / nanitowane zbyt cienkie albo zbyt lekkie, zbyt twarde, itp. ? Dlatego teraz nastepuje poslizg sprzegla na kazdym biegu - bo okladzinom 'brakuje grubosci' / o tyle, ile zostal 'roztoczony' beben sprzegla odsrodkowego, niestety...
Znowu temat o gdybaniu o dupie Maryny. Kształt charakterystyki kąta wyprzedzenia zapłonu został już wyżej przedstawiony. W sportowych 2T kąt wyprzedzenia na niskich obrotach (poniżej rezonansu, czyli zazwyczaj 6000-7000 RPM dla 125 i 250 dwucylindrowych) jest maksymalnie duży lub ma charakterystykę narastającą (np. w Kawasaki KIPS). Przy wysokich obrotach...
Witam Jestem nowym członkiem tego forum Od grudnia mam kawasaki vulkan 750 Mam problem z elektryką Myślałem że to akumulator bo ładowanie było OK Teraz okazało się że brak jest ładowania Na wolnych obrotach 11;3v na wysokich 11;7v do tego przy odpalaniu gaśnie mi przednie światło ;reszta działa bezpieczniki OK Czy walnął mi regulator a może coś innego
Witam, Malutka kątówka Kawasaki K-AG 600. Objaw uszkodzenia - włączam ją włącznikiem, nabiera obrotów i wyłącza się. Czasami coś się zadzieje i działa dłuższą chwilę prawidłowo, po czym bez widocznej przyczyny problem powraca. Przejrzałem szczotki - wyglądają ok., nie zacinają się. Komutator w dobrym stanie, nie iskrzy. Kabel zasilający, połączenia...
Witam! Posiadam sprężareczkę Knorr Bremse, pojemność 518ccm. Planuję podczepić ją pod silnik 3kW i wystroić pod obroty około 1500rpm. Chłodzenie już mam rozwiązane (chłodnica z kawasaki gpz i pompa wody będzie napinaczem pasków pomiedzy silnikiem a kompresorem). Staję pod znakiem zapytania przy temacie smarowania. Mam wizję, aby na stożek kompresora...
A czy sąsiedzi mają prawie 3-konne kosy? Ja mam Kawasaki 3KM i też potrafi zeżreć jak się dusi gaz do końca bez potrzeby. Jak się operuje gazem tak żeby utrzymać obroty głowicy to spalanie jest dużo mniejsze.
O ile dasz rade jakies dopasowac i nie beda robily oporu dla obrotu osią przepustnic-to nie powinno być przeciwwskazań. Na pewno lepsze będą nowe o-ringi niz stare oryginalne gumki
Witam Mam kosę jak w temacie, ładnie zapala. . na wolnych obrotach ładnie i równo pracuje. Jednak po dodaniu gazu wchodzi na obroty i zaczyna się dusić. Paliwo oczywiście nowe. Gaźnik wyczyściłem może to być usterka układu zapłonowego?
Witam sam sobie odpowiem , duzo deszczu wiec siedze w garazu. Problem rozwiazalem sprawdzilem szczelnosc przewodu do zaworu podcisnieniowego recyklazu gazu i samego zaworu po regeneracji (okazaly sie ok)postanowilem ponownie sprawdzic regulacje skladu mieszanki ,bylo troche zabawy ,ponowne wyciaganie gaznikow (to nic ale ponowne zakladanie przewodow...
Witam. Mam pytanie czy ktoś się może orientuje jakie powinny być dysze do tego gaźnika przy tej pojemności bo mam problem mianowicie po dodaniu gazu i puszczeniu obroty zatrzymują się na ok 3 tys i powoli spadają czasami nie spadają do normalnych, motor strzelał w tłumik i gaźnik rozwiercilem dysze wolnych obrotów teraz jest ok po dodaniu gazu i puszczeniu...
Witam posiadam motocykl marki Kawasaki Z 1000 rocznik 2005 i od jakiegoś czasu gdy jadę z prędkością powyżej 100 km na godzinę silnik zaczyna żabkować i szarpać jak by chciał zgasnąć ale jak zredukuje na niższe biegi to wszystko jest w porządku silnik na biegu jałowym ładnie pracuje i wkreca na obroty ładowanie też ma w porządku bo sprawdzałem.Jak to...
Zrób tak jak powinno być. Jeżeli układ ładownia był na diodach to nie ma sensu zakładać reglera bo jest zbędny. Jeżeli układ był z reglerem, to założenie samych diód bez reglera wygotuje ci akumulator na wysokich obrotach. Przede wszystkim jaki to typ KE125? Oznaczenie modelu (np. A12)? Nr ramy (np. k1091)?
Jacek jak możesz, to wrzuć tutaj fotki samych przepustnic - obu, jeśli są różnice. Dodatkowo napisz jakie masz dysze główne, bo to też ma ogromne znaczenie. Śruby regulacji składu mieszanki powinny być odkręcone 1,75 obrotu od max. wkręcenia, jednak jak moto ma dużo kilometrów najechane (tak około 40kkm), to to może być wtedy całkiem inaczej ustawiane....
Też nie wiem ktora to jest generacja. Moto z 93 roku bodajże. Iskra była, potem nastąpiło zwarcie, iskra zginęła i po wizycie u elektronika pojawiła się ale w ten sposób jak już pisałem. Masz rację. Są dwa czujniki na wale i moduł jest z podcisnieniem Dodano po 2 Zasilanie też jest tylko w momencie kręcenia spada poniżej 10 v, dostałem informację że...
Poszukuje sam naprawiam kawasaki z900 Dodano po 55 Poszukuje sam naprawiam BMW GS 750 Dodano po 1 Mam problem z kymco wszystkie czujniki są sprawne brak błędów a nie trzyma wolnych obrotów
Dodano po 31 Witam Pytanie do kolegi czy ten silnik kawasaki jeszcze posiada? Czy może jest na sprzedanie? Bartek Witam. Silnik okazał się sprawny. Przy czyszczeniu gaźnika umknęła mi jedna uszczelka metalowa i silnik się zalewał. Użytkuję go nadal dosyć intensywnie i bangla jak złoto (odpukać). Stan silnika oceniam na w zasadzie nie różniący się od...
Witam. Jak wykluczyć zatarty silnik? Bo rozrusznik robi tylko jeden obrót ledwo ledwo i staje. Na krótko bez przekaźnika tak samo. Próby są robione na dwóch akumulatorach, więc prądu jest full. Na pych bardzo ciężko w ogóle upchnąć na biegu.
Jest sobie quad Kawasaki silnik V2, ale to mniej istotne bo pytanie generalne. Są tam 2 gaźniki Keihin typu membranowego. Problem jest słaba moc, nie wkręca się na obroty dodatkowo strzela w wydech przy zejściu z obrotów oraz strzela w gaźnik przy dodawaniu gazu. Sedno sprawy: po zdjęciu airboxa gdy widoczne są przeloty w obu gaźnikach, gdy dodaję...
Witam. Ostatnio pojawił mi się pewien problem z moim crossem. W zimę jeździłem nim gdy nagle zaczął przerywać i w końcu zgasł i nie dało się go już odpalić, okazało się że świeca się "zgniotła", szpara była zbyt mała i nie było dlatego iskry. Wyprostowałem trochę ta część i przeszlifowałem i potem złożyłem do kupy. Motor działał wtedy ale nim już nie...
Sprawdź. Ja robiąc regenerację pompy paliwowej wymieniłem oringi, filtr paliwa, a całość umyłem w myjce ultradźwiękowej. Ciśnienie miałem bez zastrzeżeń - 2,9 bar. Przepływ niestety był marny, bo 10-15 ml/3s. Po rozebraniu pompy okazało się, że filtr paliwa był tak zarżnięty, że aż się rozleciał na strzępy. Po zabiegu ciśnienie paliwa takie samo, jednak...
Witam, Jeżeli w obrotomierzu masz zasilanie i wejście impuls oraz dokładnie dwukrotnie zawyżone obroty, to oznacza to, że w zamienniku zliczane jest o połowę mniej impulsów na obrót. Rozwiązaniem jest zatem dodanie cyfrowego dzielnika częstotliwości z podziałem przez 2. Zrealizujesz go np. za pomocą jednego przerzutnika JK - [url=http://zto.ita.pwr.wroc.pl/~luban/u...
No pewnie ze daje. Tam jest przecież magnes stały. To takie większe "dynamoko". Bez obciążenia to magneto potrafi dać nawet i ponad 100 V na wysokich obrotach (przynajmniej w japoniach tak bywało). Kilkadziesiąt jest na pewno. Kurcze , wiem że daje , to było pytanie do autora , jeździłem Kawasaki GPZ500 , a teraz jeżdzę Hondą VFR800FI , i wiem na jakiej...
Jutro będę drukował i wytrawiał płytkę na zaliczenie do szkoły. Szkoda jednej kartki papieru kredowego na jedną płytkę, więc wydrukuję od razu do Jaguara. Właśnie projektuję płytkę w Eaglu. Te wszystkie CDI mają prostą wyprzedzenia, podobnie jak oryginalny, ale można ustawić, że napiszę matematycznie, punkt zerowy i współczynnik kierunkowy prostej....
Witam serdecznie, jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość, Mój problem dotyczy motocykla Kawasaki ninja ZX6R, Ostatnio miałem okazję kupić te Moto jest ono z rocznika 2000,pojechałem do właściciela oddalonego o ponad 150km i dowiedziałem się że wymagana jest synchronizacja gaźników, ale odpala chodzi na wolnych obrotach więc ,wsiadłem na niego i...
Witam serdecznie Wiem w czym problem ale nie potrafię ogarnąć tych wzorów. Obrotomierz na LM1819N, datasheet w załączniku. W skrócie do Cagivy Mito 125 Ev7 (125 2T 1cyl) zamontowałem silnik Kawasaki Ninja 250R na wtrysku jest to 4T 2cyl. Obrotomierz Cagivy był fabrycznie podłączony pod cewkę przy alternatorze (napięcie 30-60V zmienne) i dostawał sygnał...
Witam wszystkich użytkowników. w czwartek pierwszy raz w tym sezonie uruchomiłem swoją kosiarkę. Wszelkie czynności serwisowe takie jak czyszczenie, wymiana oleju, filtra powietrza wykonałem przed zimą. Paliwo było wypalone do zera, zbiornik paliwa wyjęty i wypłukany. Po prawie pół roku po zalaniu nowym paliwem odpaliła od pierwszego szarpnięcia, jednak...
Witam. U mnie również pojawił się problem z podwajaniem obrotów w GPZ 500S. Czy rzeczywiście należy wymienić te kondensatory? Czy to, jak widać z postów jest wadą tego modelu? Czy ktoś wie jakie to są wartości tych kondensatorów?
Prawie wszystkie silniki w kosiarkach typu "traktorek" mają wysokie obroty w zakresie 2600-3000rpm, niezależnie od daty produkcji. Tak naprawdę nikt Panu nie podpowie co kupić.... Ważna jest średnica walka, kliny ich położenie, długość wału, niektóre rzeczy da się dopasować. Ja mo9gę panu z czystym sumieniem polecić silnik Kawasaki 2-cyl, pompa oleju,...
Witam wszystkich! Mam wielki problem w poniedziałek wyjeżdżam do chorwacji a motocykl odmawia posłuszeństwa. Moja maszyna to Kawasaki EN 500. Problem objawia sie nastepująco. Ogólnie akumulator ładuje się, nie najlepiej ale ładuje do momentu włączenia świateł - wtedy zaczyna sie rozładowywać. Co zrobiłem: - wymiana akumulatora - wymiana regulatora napięcia...
Sprawdż układ paliwowy.Miałem podobny przypadek mam kawasaki 1000cm troszkę wyźsza półeczka ale zasada działania taka sama.Jeźeli to się dzieje jakiś czas po odpaleniu to moźe być niedroźne odpowietrzenie korka wlewu paliwa.
Witam, pewnego dnia wyjechałem z garażu przejechałem pewną trasę gdy wracałem do domu zatrzymałem się na światłach i motor zgasł. Na wolnych obrotach zgasł ,chciałem go odpalić ale zero reakcji rozrusznik nie kręci .Słychać tylko jakieś cykanie sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod siedzeniem ,przy stopce i przy sprzęgle przekaźniki są dobre gdy na...
Tak robiłem testy, iskra skacze nawet na 15mm tylko nie pamiętam przy jakich obrotach. No to bardzo ładnie. Też chciałem kiedyś zbudować taki zapłon. Najbardziej chodziło mi o jak najmniejszy pobór prądu przy obrotach jałowych, bo klasyczny zapłon z krzywką bierze wtedy stanowczo za dużo prądu. Dodam,że testowałem moduł bez przetwornicy (motocykl miał...
Robiles remont silnika a nie masz pojecia o ustawieniu rozrzadu, zaplonu oraz regulacji gaznika?? Nie wroze nic dobrego temu motocyklowi.. Moja rada-popros kogos kto zna sie na japonskich motocyklach, bo sam pewnie narobisz wiecej szkody niz pozytku.. Bartek1494, "pobawic sie" to mozna klockami, a nie śrubką składu mieszanki w gaźniku japonskiego moto...
Sprawdziłem napięcie na akumulatorze i jest 13 bez obciążenia i 12 z obciążeniem przy tych 4-5 tys obrotów i tez sprawdziłem przed regulatorem napiecia i jak sprawdzałem 1 kabel z 2 to było 30v jak sprawdzałem 1 z 3 było tez 30v a jak sprawdzałem 2 z 3 kablem nic się nie pojawiło oto moje pytanie co jest ?
Witam mam pewien problem z kx 125 otóż od pewnego czasu zaczął mi przerywać na 1 i 2 biegu na niskich obrotach. Zauważyłem że nadmiernie dymi i pluje olejem z wydechu i wydaje mi się że pobiera olej z silnika bo jakiś czas temu zmieniałem olej a teraz zostało go tylko do polowy oczka. Chciałbym sie dowiedzieć co może być tego przyczyną.
Alternator przewinięty i zabudowany. Podłączony nowy regulator. Napięcie mierzone na akumulatorze przy zapalonym silniku, włączonych światłach na niskich obrotach wynosi 13,6 V po przegazowaniu przeskakuje w okolice 14 wiec wygląda na to, że jest ok. Dodam jeszcze, że poprzedni alternator też ktoś przewijał, ale podobno zalał go złym lakierem jakimś...
Witam kolegów i koleżanki. Mam pytanie co do motocykla jak w temacie. Silnik w układzie V. Po odpaleniu i dodaniu gazu slychac "klekotanie". Najbardziej słyszalne jest to jak motocykl schodzi z obrotów i w okolicy cylindra od chłodnicy, potem przez 2-3 sekundy cisza i znowu zaczyna bić. Dźwięk metaliczny trochę stłumiony podobny do tego jakby ktos w...
Dokładnie, jeżeli silnik chodzi na wysokich obrotach i odpala na ciepłym to kondensator jest OK , przeważnie silnik albo wogóle nie pali {zwarcie w kondensatorze}, albo przerywa na wysokich {towarzyszy temu zresztą silne iskrzenie na przerywaczu}, ja bym obstawiał wyregulowanie gażnika {sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej , oraz iglicy przepustnicy...
Witam, mam taki problem, otóż w moim Kawasaki klr 600 tłok uderzył o zawór, motocykl momentalnie stracił kompresje, miał przejechane 250 km, z silnika nie wydobywały się żadne stukoty itp. chodził i zbierał się bardzo żwawo. Podczas ostatniej przejażdżki na chwile zatrzymałem się i dodałem gazu do tzw "odciny" i wtedy tłok uderzył o zawory wydechowe...
Napięcie 3 cewek statora przy 4000rpm - 58V AC. Wg. serwisówki ma być nie mniej niż 31V. Ładowanie akumulatora: 1) bez świateł, obroty jałowe - 14,3V DC 2) bez świateł, obroty 5000 - 12V DC 3) włączone światła, obroty jałowe - 12V DC 4) włączone swiatła, obroty 5000 - spada stopniowo wraz z obrotami do 4V DC Kabel wychodzący do kostki od statora, przejście...
Witam, Od dłuższego czasu znajomy ma problem z motocyklem Kawasaki VN 900 Custom, rocznik 2008. Silnik motocykla odpala bez problemu, niezależnie od tego czy jest ciepły, czy zimny. Sporadycznie (to znaczy raz się pojawia, a raz nie i nie wynika to z żadnych okoliczności) po przejechaniu kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu kilometrów spadają osiągi...
Ładowanie aku w moim moto wygląda następująco: 1. przy załączonych światłach: - niskie obroty: 13.8 V - wys. obr: ok 16.5 V 2. przy wyłączonych światłach: - niskie obr: 17,5 V - wysokie : 18.5V podejrzewam że padł regulator. Ale nigdzie nie moge znaleźć schematu regulatora do mojego modelu moto. Czy mogę na was liczyć? Pomożecie mi? Chyba, że ktoś ma...
Witam. Jak w temacie dopóki moto się nie rozgrzeje wszystko jest ok. Gdy złapie swoją temperaturę (10-15 minut jazdy) gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu (Na biegu). Do 1600-1800 obrotów wszystko jest dobrze. Sprawdziłem luzy zaworowe, nowa świeca, cewka zapłonowa, przewód, fajka. Bez zmian, nadal gaśnie na ciepłym. Myślałem jeszcze nad gaźnikiem ale...
jest główny standard 1400 obrotów na km 1400 obrotów ale czego - mógłbyś to doprecyzować? Założeniem było aby licznik był uniwersalny więc trzeba było jakiś parametr w menu wprowadzić aby umożliwić obliczenia dla różnych rozmiarów kół. Nie za bardzo wyobrażam sobie inną zmienną poza średnicą, promieniem czy obwodem. Dzięki za odp, teraz dopiero mogłem...
Witam. Posiadam kawasaki kmx 125. Silnik w bardzo dobrej kondycji. Problem jest taki ze na 6 biegu obroty dochodzą tylko do 8tys obr. Na pozostałych normalnie do 10 tys się kręci ale zapinam 6 i tylko do 8tys. Leci wtedy do 100km/h. Czy jest to zablokowany modol czy jakaś inna blokada? Napewno nie jest to brak mocy bo dzieje się tak niezależnie czy...
Witam. Posiadam kawasaki zxr400 od wiosny 16roku. Miał problemy z paleniem, nie ma reguły jak go odpalić. Czasem zapali od pierwszego innym razem trzeba kręcić i ruszac ssaniem zeby ustawic w dogodnej pozycji, poniewaz gdy da sie ssanie na maxa to motor ma problem odpalic albo odpali i gasnie, gdy ustawi sie w połowie w miarę chodzi ale też potrafi...
Od pewnego czasu zauważyłem że gdy jeździłem na światłach przy obrotach niższych niż 5tyś. to po postoju motor ciężko palił. Po zmierzeniu lądowania na stykach akumulatora przy obrotach 5tyś i wyżej ładowanie pokazywało 12.9- 13.2, a na biegu jałowym spadało do do 11.8 czyli zerowego. Odkręciłem pokrywę alternatora i na 2 "płatkach" alternatora od zewnętrznej...
Witam kolegów. Proszę o poradę w sprawie motocykla jak w temacie. Otóż mam problem z ładowaniem. Kupiłem już 3 akumulator i 3 z kolei wygląda jakby był już "kaput". Regulator napięcia wymieniony na nowy, napięcie na wyjściu przy samym regulatorze to 14,35V na wolnych przy 5000RPM dochodzi do 14,60V i dalej nie rośnie. Na klemach akumulatora dochodzi...
kawasaki wysoki obrót regulator obrót kawasaki bezpiecznik kawasaki
instrukcja obsługi klimatyzatora katalizator emulator regulator obrotów silnika łodzi
termet instrukcja serwisowa kabel moeller
Czy można wyłączyć zamrażarkę na zimę? Klimatyzator 3,5 kW: Jaką powierzchnię schłodzi?