W ER6 alternator nie ma szczotek. Obstawiam regulator.
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
Alternator podłączyłem w następujący sposób. Kabel z mostka prostowniczego oczywiście do plusa akumulatora a drugi ten od regulatora przez żarówkę i stacyjkę do plusa. W takim układzie alternator ładuje za dużym napięciem. Zrobiłem miernik który wpiąłem w instalacje i przy wolnych obrotach napięcie wynosiło ok 10-11V. Przy większych obrotach myślę że...
Zrób tak jak powinno być. Jeżeli układ ładownia był na diodach to nie ma sensu zakładać reglera bo jest zbędny. Jeżeli układ był z reglerem, to założenie samych diód bez reglera wygotuje ci akumulator na wysokich obrotach. Przede wszystkim jaki to typ KE125? Oznaczenie modelu (np. A12)? Nr ramy (np. k1091)?
Każdy alternator ma regulator napięcia i on dba o to żeby było ono w widełkach. Nieważne czy alternator na magnesach czy na uzwojeniu wzbudzenia. Nie każdy ma regulator (małe i/lub stare silniki), ale prawie każdy. Są też widełki (+- 0.1V) i widły (+- 0.6V). Te drugie tyczą właśnie alternatorów z magnesami trwałymi i typowymi regulatorami na tyrystorach....
Witam Jestem nowym członkiem tego forum Od grudnia mam kawasaki vulkan 750 Mam problem z elektryką Myślałem że to akumulator bo ładowanie było OK Teraz okazało się że brak jest ładowania Na wolnych obrotach 11;3v na wysokich 11;7v do tego przy odpalaniu gaśnie mi przednie światło ;reszta działa bezpieczniki OK Czy walnął mi regulator a może coś innego
Dodano po 31 Witam Pytanie do kolegi czy ten silnik kawasaki jeszcze posiada? Czy może jest na sprzedanie? Bartek Witam. Silnik okazał się sprawny. Przy czyszczeniu gaźnika umknęła mi jedna uszczelka metalowa i silnik się zalewał. Użytkuję go nadal dosyć intensywnie i bangla jak złoto (odpukać). Stan silnika oceniam na w zasadzie nie różniący się od...
tam jest regulator stratny dlatego na wolnych obrotach nie pulsują. Wrzuć jakieś zdjecie tego regulatora oraz jakie przewody sa do niego podłączone. Ciężko tak coś powiedzieć nie widząc :) To znaczy, że na wysokich mogą?
Najgorsze usterki to takie, które niby działa, ale nie do końca sprawne. Czy w moto jest jakiś programator czy coś takiego? W gaźnikowym? Skoro mechanicznie prawie wszystko... A sprawdzałeś napięcia na zimnym (w zależności od obrotów silnika): 1. Ładowania na akumulatorze. 2. Na wyjściu regulatora napięcia. 3. Spadek napięcia na kablu "+" pomiędzy regulatorem...
Ładowanie aku w moim moto wygląda następująco: 1. przy załączonych światłach: - niskie obroty: 13.8 V - wys. obr: ok 16.5 V 2. przy wyłączonych światłach: - niskie obr: 17,5 V - wysokie : 18.5V podejrzewam że padł regulator. Ale nigdzie nie moge znaleźć schematu regulatora do mojego modelu moto. Czy mogę na was liczyć? Pomożecie mi? Chyba, że ktoś ma...
Sprawdziłem napięcie na akumulatorze i jest 13 bez obciążenia i 12 z obciążeniem przy tych 4-5 tys obrotów i tez sprawdziłem przed regulatorem napiecia i jak sprawdzałem 1 kabel z 2 to było 30v jak sprawdzałem 1 z 3 było tez 30v a jak sprawdzałem 2 z 3 kablem nic się nie pojawiło oto moje pytanie co jest ?
Napięcie 3 cewek statora przy 4000rpm - 58V AC. Wg. serwisówki ma być nie mniej niż 31V. Ładowanie akumulatora: 1) bez świateł, obroty jałowe - 14,3V DC 2) bez świateł, obroty 5000 - 12V DC 3) włączone światła, obroty jałowe - 12V DC 4) włączone swiatła, obroty 5000 - spada stopniowo wraz z obrotami do 4V DC Kabel wychodzący do kostki od statora, przejście...
Alternator przewinięty i zabudowany. Podłączony nowy regulator. Napięcie mierzone na akumulatorze przy zapalonym silniku, włączonych światłach na niskich obrotach wynosi 13,6 V po przegazowaniu przeskakuje w okolice 14 wiec wygląda na to, że jest ok. Dodam jeszcze, że poprzedni alternator też ktoś przewijał, ale podobno zalał go złym lakierem jakimś...
Nigdy w motocyklach nie ma ładowania akumulatora na obrotach biegu jałowego - za niskie napięcie generowane przez alternator. Należało włączyć światła, zwiększyć obroty silnika do 3-5 tys. i czekać aż napięcie na akumulatorze osiągnie 14.4V. Jeśli jest to możliwe, mierzyć przy tym prąd ładowania akumulatora miernikiem cęgowym do pomiaru prądu stałego...
No pewnie ze daje. Tam jest przecież magnes stały. To takie większe "dynamoko". Bez obciążenia to magneto potrafi dać nawet i ponad 100 V na wysokich obrotach (przynajmniej w japoniach tak bywało). Kilkadziesiąt jest na pewno. Kurcze , wiem że daje , to było pytanie do autora , jeździłem Kawasaki GPZ500 , a teraz jeżdzę Hondą VFR800FI , i wiem na jakiej...
Witam kolegów. Proszę o poradę w sprawie motocykla jak w temacie. Otóż mam problem z ładowaniem. Kupiłem już 3 akumulator i 3 z kolei wygląda jakby był już "kaput". Regulator napięcia wymieniony na nowy, napięcie na wyjściu przy samym regulatorze to 14,35V na wolnych przy 5000RPM dochodzi do 14,60V i dalej nie rośnie. Na klemach akumulatora dochodzi...
Witam wszystkich! Mam wielki problem w poniedziałek wyjeżdżam do chorwacji a motocykl odmawia posłuszeństwa. Moja maszyna to Kawasaki EN 500. Problem objawia sie nastepująco. Ogólnie akumulator ładuje się, nie najlepiej ale ładuje do momentu włączenia świateł - wtedy zaczyna sie rozładowywać. Co zrobiłem: - wymiana akumulatora - wymiana regulatora napięcia...
Zamiszczam to tutaj dlatego że moze sie to przydać wielu innym motocyklistom. Uzi 18 napisał: Oryginalny regulator na biegu jalowym daje 14-15 V. Tak jak w instrukcji. Przy zwiekszeniu obrotów napiecie spada do ok. 13 V przez co mam problemy z ladowaniem. Gdy Odlacze regulator i mierze V na alternatorze wraz z obrotami rosnie V. Co mozna w tym temacie...
Masa i + do akumulatora jesteś pewny, że do regulatora dochodzą solidne(można sprawdzić podłączając żarówkę przednich świateł)? Do tego czy po kluczyku jest sygnał na regulatorze? Masz multimetr(woltomierz + omomierz)?? Uszkodzenie regulatora(znajdujących się w nim diod prostowniczych) da się wstępnie ocenić na podstawie pomiaru oporności na wyprowadzeniach...
Witam, mam problem z ładowaniem w swoim GPZ 500S z 1989 roku. Mam z nim ostatnio same problemy. Z ładowaniem miałem już problem ale oddałem do elektryka, który tak zpartaczył sprawę, że w sumie wydałem 200 zł. Kazał 130 zł dla siebie i jeszcze nie powiedział co naprawił("Jest zrobione i będzie chodziło"). Oraz ładowało mi prawie 15.3V, po pewnym czasie(1000km...
Dzięki za odpowiedzi, dzisiaj posprawdzałem co mi napisaliście. Bardzo oględnie opisałeś objawy usterki. Nie podałeś wartości napięć na aku przy różnych obciążeniach i RPM. A więc tak wszystko off - 12,4V wyłączony z chodzącym wentylatorem chłodnicy - 12,2V i powoli spada tylko włączony silnik 1400rpm -13,3V tylko włączony silnik 2000rpm - 13,87V silnik...
Witam, piszę ponieważ spotkał mnie duży problem. Jestem posiadaczem Kawaski GPZ 500s z 1992 roku. Moto normalnie jeździło i ładowało. Jakiś czas temu popękały magnesy w kole magnesowym, cewki trochę się powyginały i obtarły. Wmontowałem nowe koło, cewki zostawiłem. Odpalam, sprawdzam ładowanie i jest około 13.8V czyli ok. Moto kilka tygodni postało,...
Witam, Sprawdziłem dzisiaj w moim motocyklu ładowanie i niestety stwierdziłem jego brak ;// Pomyślałem od razu że rozleciało się koło magnesowe, przypadłość w tych modelach (odklejają się magnesy). Ale sprawdziłem napięcie wychodzące z alternatora na 3 fazach (sprawdzałem przy odłączonym regulatorze). Multimetr pokazał mi następujące wyniki: przy obrotach...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
kawasaki obrót kawasaki regulator regulator kawasaki
cewka gwarancja lodówka naprawa rozmrażanie parownika kuchnia gorenje
zmywarka hotpoint ariston zmywarka hotpoint ariston
Podnośnik Case Maxxum 125 nie podnosi i drży - diagnostyka i rozwiązania Schemat podłączenia sterownika Webasto SG1569