Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
wagcom tez nie pomoże-tam jest KE-Motronic.
Jeżeli ma KE-Motronic to zaworem steruje ECU .Jeżeli ma K-Jetronic,albo KE-Jetronic-to te urządzonko
http://www.cruzers.com/~ludis/schematics... schematy sterowników stosowanych w amerykańskim GM i australijskim Holdenie (miało być jakiegokolwiek). Wieczór zapodam schemat sterownika KE-Motronic.
Poniżej zamieszczam skany dotyczące diagnozy, budowy i naprawy instalacji wtryskowych K-jetronic KE-jetronic i KE-motronic. Jest tam między innymi sposób na ustekę wolnych obrotów. Może sie przydać. Pozdrawiam
Typ wtrysku KE - Motronic , ciśnienie paliwa 6,1 do 6,5. Wypinałeś wtyczkę na rozdzielaczu paliwa , a zachowuj e się tak , ponieważ masz niskie ciśnienie paliwa - silnik przez chwilę pracował na paliwie z wtryskiwacza rozruchowego. Pompa do wymiany.
Witam, odkopuje troszkę temat : czy miałby ktoś serwisówke jak ustawić ke Motronic ?
Na gazie musiał byś blokować klapę spiętrzającą z pozycji otwartej to w takim razie po co ta klapka ?
Ustaw sobie zworkę konfiguracyjną w komputerze na pozycję "srwikio" (self reset when ignition key is off) a jak to zrobic ?
Jestem użytkownikiem podobnego modelu audi tylko z 90 roku.Posiadam silnik 3A z elektromechanicznym wtryskiem.Czasami miałem problem ,ponieważ silnik gasł zupełnie bez powodu.Wprawdzie dwa lub trzy razy nie chciał zapalić ale najczęściej chodziło o gaśnięcie.W trakcie jazdy ciężko jest wyłapać takie małe niedomagania ale w trakcie spokojnej jazdy przy...
Sygnał na 37 pin ECU jest? Z pinu 6 wychodzi sygnał?
dzięki za odpowiedz gaz jest,ale wszystko rozłączone troche poprawiłem,już wiem na 100% nie idzie paliwo z rozdzielacza paliwa na wtryski-sprawdze jeszcze strone elektryczną jego,chyba że padła pompa paliwa dziwią mnie te mokre świece-kolektor+cały dolot to istne bagno olejowe-teraz czyste-może to przyczyna
KE Motronic
w audice jest KE Motronic 94 rok
W 3A KE Motronic plus po kluczyku przez bezpiecznik wspólny dla wtryskiwacza rozruchowego, zaworu regulacji wolnych obrotów, zaworu oczyszczania pojemnika. Masę wystawia sterownik KE.
Sprawdź że ciśnienie paliwa, nie ma tam żadnego czujnika wtrysku, to stary KE-Motronic.
Po kiego tak to skomplikowali, sterownik z ke-motronica, który mam teraz też załącza pompę na 3 sekundy a później wystarczy mu sygnał z halla i zwykły przekaźnik
Mechaniczny, KE-Motronic, kod silnika 3A. A LPG pierwszej generacji.
sterownik KE-Motronic 1.2 ,a więc tylko kody migowe
kod silnika AAD, 2L , 83kW , W info -techu_u opisywany jako KE- Motronic
Nie widzisz że to kompletnie co innego? 9A to oryginalnie KE-Motronic, G60 to jakiś Digifant. Sterownik to KE-Jetronic od sinika PL, i penie nawet taki tam masz, a nie 9A.
I znowu piszesz te same głupoty, nie ma tam żadnego zacofanego czujnika termiczno - czasowego, wtryskiwaczem steruje ECU(KE-Motronic).
Może byś tak podał jaki tam silnik siedzi i który rocznik? Bo tam może być K-jetronic, KE-Jetronic, KE-Jetronic III i KE-Motronic - w każdym inaczej.
Czyli sterowanie silnika to też swap? Bo 9A oryginalnie ma KE-Motronic, a ten sterownik to Digifant od PG(1.8 G60).
kolego jesteś w błędzie,ze sterownikiem silnika 9A (KE-Motronic) to i VAG1551/52 niepołączy się. kody błyskowe
Jedyne sensowne rozwiązania to pozbyć się KE-Motronic-a lub gazowni. Ewentualnie 3 generację włożyć i debimetr. Tam nie ma i nigdy nie było silnika krokowego!
Witam Od nie dawna planuję stworzyć sobie jakiś komputer pokładowy a że jestem początkujący to mam pytanie czy jest gdzieś impuls wtrysku w mechanicznym wtrysku mam Audi 80 2,0 na wielopunkcie z komputerem KE-Motronic. Pozdrawiam
Na postoju wszystko gra. Rury sprawdzałem termostat działa bez zarzutu. Wentylator też włącza sie w odpowiednim momencie. Sądziłem że załącza wiatrak czujnik temperatury w chłodnicy więc go też wymieniłem ( jest po drodze jeszcze jakiś przekaźnik???) na nowy. Jest możliwość żeby w chłodnicy była inna temperatura niż wskazana na zegarze w aucie???? Pozdrawiam....
sprawdz czujnik polozenia przepustnicy oraz wyczysc silnik krokowy jezeli tam jest KE motronic to moze byc jeszcze problem z potencjomertem odpowiedzialnym za sklad mieszanki (bo on podaje opor do CPU)
to jest KE-MOTRONIC podstaw zawór wolnych obrotów często on robi sobie jaja tylko musi być taki sam bo jest pełno różnych zależnie rodzaju silnika generalnie do dwulitrówek są większe gabarytowo
Witam Silnik 9A ma zawór stabilizacji biegu jałowego w pobliżu kolektora ssącego, po przeciwnej stronie niż wlot powietrza. Po włączeniu zapłonu dotknij go ręką, powinno być wyczuwalne drżenie tzn, że pracuje. System sterowania KE-Motronic Pozdrawiam
Dzięki adam7009 widziałem ten post ale myślę że tam chodzi o wskaźnik inspekcji poza tym tam jest podana tylko procedura kasowania kodu a ja chcę go odczytać. Silniki 1.4 nie występowały z systemem KE Motronic a taki jest w AAD i do takiego potrzebuję procedurę odczytu błędów.
Witam Autko passat silnik 9A 16V KE- MOTRONIC Ciągle wylatuje błąd G62 - czujnik temperatury Są tam dwa czujniki biały dwu pinowy - wymieniłem i błąd jest dalej Czarny jedno pinowy do zegarow tez wymieniłem Do czego doszedłem, w sterowniki zgodnie z rozpiską sygnał temp chłodziwa powinien byc na pinie 3 sprawdziłem i zaden pin z czujików nie ma połączenia...
Co tobie po tym że wytypuję usterkę, skoro i tak nie naprawisz? To silnik na mechanicznym wtrysku Ke-motronic, uszkodzona, zablokowana klapa spiętrzająca przepływomierza, zatarty tłoczek rozdzielacza. Tyle. Ogólnie do naprawienia, trzeba nabyć sprawny rozdzielacz z rozbitka/anglika itp. tyle że znowu na jakiś czas, te systemy nie lubią gazu. Ewentualnie...
Ten silnik ma sterownik KE -Motronic. Ma dodatkowy czujnik oznaczenia cylindra , nałożony na przewód WN od świecy 1 - go cylindra. Jest to cewka o oporności ok 2 0mów. Jego sprawność jest istotna w czasie uruchamiania samochodu. Wisi ona na pinie nr.27 i 29 sterownika. Ciśnienia paliwa , ma podstawowe znaczenia! Wpiąć manometr w przewód zasilania paliwa...
powinien dzialac na gazie nawet po pominieciu rozdzielacza Działać będzie, ale będzie słabszy. Kąt wyprzedzenia zapłonu zależy w dużej mierze od pozycji klapy spiętrzającej. Po za tym po każdej "zmianie" w dolocie musiał byś na nowo regulować gaz. Jeżeli dobrze pamiętam to te silniki mają jeszcze aparat z regulatorem podciśnieniowym Żle kolega pamięta,...
Spróbuj odłączyć elektromagnetyczny regulator ćiśnienia paliwa rozdzielacza, miałem kiedyś identyczny problem z audi 3A. Po odłączeniu regulatora ciśnienia wtryski robocze ruszyły, sterownik tak jakby cały czas był w trybie CUT-OFF . Nie udało mi się tego w 100% naprawić, wtyczki czujników silnika były błędnie popodpinane do czujników (ktoś pomylił...
Mechaniczny wielopunktowy wtrysk paliwa od Audi 80 2.0 80E 2 litre 8 Valve (3A/AAD) od tej audicy 88-91 dawcą była lalka z 89 roku Bosch KE Motronic firma to wiadomka,mechaniczny wielopunkt 0 438 101 035 oznaczenie modelu pompy?no do jakiego auta XDBK1035 a to to nie wiem numer jakis tam Z tego co mi zapodałeś fotkę kojarzę że jest tam jakas niebieska...
Witam w ostatnim czasie szukam konwertera, przetwornika, aby za pomocą natężenia prądowego, który steruje cewką, wygenerować impuls czasu. Chciałbym to urządzenie zastosować do samochodu. Słynnego wtrysku ke-motronic w audi 80 quattro. W celu założenia instalacji wtrysku gazu IV generacji (w full group). Chciałbym pobrać sygnał z cewki regulatora ciśnienia,...
W sumie przy mechanicznym wtrysku (KE-Jetronik lub KE-Motronic) w trakcie pracy na gazie pompa MUSI być odcięta od wtrysku (nie może być podawane ciśnienie paliwa na wtryskiwacze ) ale to każdy gazownik wie. Ja mam też wtrysk mechniczny (ale mniej w nim elektroniki bo to K-Jetronik bez katalizatora) i zasilanie pompy odłączane przekaźnikiem (i tak na...
Mam pytanie-czy to urządzonko działa w układach wtrysku mechanicznego (K i KE motronic\jetronic)?czy działa w układach wtrysku analogowego?(LE2 Jetronic,D-Jetronic)?Raz mnie próbowali zainteresować "takim patentem"Idea była prosta a zarazem głupkowata-po prostu to urządzenie symulowało dwa stany czujnika tem.silnika-zimny-wzbogacenie dawki paliwa,i...
to może kolego ja ci coś podpowiem: sam mam 9A bi-turbo, oczywiście odprężony na 8.6:1, do tego DIGI I zamiast KE-Motronica, koszt na gotowo ok5tyś (nie licząc zmian w napędzie)
Opowiadasz. A jak ma ktoś gaźnikowca to zanim pompka napełni komorę pływakową to ile zejdzie czasu? A jak sądzisz, co odcinali we wszystkich K i KE motronicach? I ostatnie-skąd się biora w warsztatach te samochody ze zleceniem "na gazie idzie na benzynie nie idzie"?
Witam jestem posiadaczem samochodu Audi c4 2.0 typ silnika AAD. Wtrysk KE-Motronic . I teraz autko przy nie przekraczaniu 3000 obr/min w mieście pali mi ok 11-12l/100km. Nie wiem czy to nie za dużo czy może tak musi być? Ale nie to najważniejsze martwi mnie inna rzecz: Z obrotami mam problem który objawia się tym ze w czasie jak jest zimny silnik gdy...
DZ - K-Jetronic PV, JN - KE-Jetronic PM - Mono-Jetronic lub Mono-Motronic
Kichnął, zablokowało klapę spiętrzającą... I to jest to.
Devcrk - Ustawienie aparatem zapłonowym /czytaj gołym rozdzielaczem zapłonu/ przyśpiesznie lub opóżnienie zapłonu , to jakieś miraże. Motronic masz racje - ma być EZL / elektroniczny zapłon znajdujacy sie na lewym nadkolu/ 4 Zyl , ale myślę ,że kolega nie miał innego pod ręką. W 1992 r już nie było wyłącznika tremiczno czasowego wtrysku rozruchowego.
Wtryskiwacze tam otwierają się przy 3,4 Jurek, trochę wyżej, to Ke jetronic.
Motronic możę będziesz wiedział co nieco o Ke-motronicu. Samochód trzyma ładnie obroty koło 900. Podczas jazdy robi coś takiego że obroty na luzie podczas toczenia zostają na 2000 i tak trzymają dopóki się nie zatrzymam nawet jak jade2-3km/h. Silinik 9A w Passacie. Większość rzeczy mam już sprawdzone i nie mam pojęcia co dalej, Raz sie zdarzyło że miał...
Kontrolka ASD czy ASR ? Jak ASD to nie ma nic wspólnego. Kolego Motronic, silnik 2.2 nie był już na KE, wtrysk PMS lub HFM. Kolego volt_1, masz rację w KE-Jetronic tą funkcję pełni nastawnik wolnych obrotów, niesłusznie nazywany silniczkiem krokowym. Ten silnik można zdiagnozować, wybłyskując kody błędów. Obroty można za pewne podnieść podłączając interfejs...
Dokładnie tak jak napisałes.Cały czas pompa pracuje i silnik sie nie uruchamia.Ale zeby sterownik padł?Gdzie znajduje sie ten sterownik? Dodano po 32 Wyczytałem ze Oznaczenie PM = Dodano po 1 R4 / PM: wtrysk jednopunktowy Mono-Jetronic lub Mono-Motronic [JN: wtrysk wielopunktowy mechaniczny KE- Jetronic]
To KE Jetronic. Więc pingwin zabrał mi punkt, że pokazał motronic. Mi wskazuje błąd włącznika otwarcie przepustnicy po zdjęciu wtyczki z regulatora ciśnienia. No i po tym zdjęciu wszystko jest ok. Silnik przynajmniej dobrze pracuje. Więc to coś około regulatora się kręci. Tylko, że podmieniony i wciąż to samo. Dodano po 12 Który to ten regulator wolnych...
Jeżeli chodzi o wtrysk mechaniczny to odłancza się przewód podciśnienia przy aparacie zapłonowym. W tm wtrysku należy sprawdzić termiczny regulator ciśnienia wtrysku znajduje on się na bloku i dochodządo niego dwie rurki. Sprawdz czy jest tam 12V. -----------> Lepus Koledze powyżej trochę się silniki pomyliły i ni szukaj tego co napisał powyżej bo...
wtryskiwacz (obwód wtryskiwacza) To jest jeszcze na mechanicznym wtrysku, K bądź KE Niekoniecznie, co jakiś czas coś tam grzebię znajomemu w 100-2.8 z 91 i silnik wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/6309986100_1...
SEAT TOLEDO - Obsługa i naprawa modele produkowane od 1991 do 1998 roku. W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów osobowych Seat Toledo produkowanych w latach 1991 - 98 wyposażonych w: · silniki benzynowe 1,6 dm3 , o zasilaniu gaźnikowym (EZ oraz ABN); · silniki benzynowe 1,6 dm3 , o zasilaniu wtryskowym Mono-Jetronic (1F)...
Poprzekładałeś wszystkie czujniki? 3A to ke-motronik a ABK to już Digifant i jeśli nie przełożyłeś to sterownik może dostawać złe dane.
Zawsze czy tylko na ciepłym silniku? Czy to ke-jetronik czy ke-motronik ? Co się dzieje jak wypniesz kostkę z zawóru stabilizacji biegu jałowego ? witam ponownie :) auto tak zachowuje się i na zimaym i na ciepłym silniku a czy to ke-jetronik czy ke-motronik niewiem poczym to poznać :?: mimo wszystko jest to mechaniczny wtrysk z kupą podciśnień które...
Co Ci się dzieje. To ke-jetronik czy motronik ?
Wspomniana wtyczka przy rozdzielaczu wtrysku na pewno nie jest od temperatury tylko od urządzenia regulującego skład mieszanki. Widocznie zostaje ustawiona zbyt bogata mieszanka i silnik "faluje". Ten 9A jest w wersji ke-jetronic czy już na Motroniku ? (rodzaj systemu wtrysku).
W mono motronicu był regulator ciśnienia paliwa sterowany podciśnieniem w kolektorze, więc jakaś tam namiastka korekty dawki po obciążeniu była Nie, to była tylko kompensacja. Ciśnienie paliwa było stałe. Ze starszymi pomyliłeś - KE i LH. Sonda to tylko sprzężenie zwrotne - obecne w każdym współczesnym systemie i pilnujące w sumie tylko zawartości...
Szukam nastawnika ciśnienia nr części 034 133 482 do VW Passata z silnikiem 9A KE-Motronik Kontakt: thewasyl(at)poczta.onet.pl
Gdybyś zgłebił zagadnienie od strony teoretycznej, to byś wiedział, że prędkość kątowa nigdy nie jest równomierna - wał korbowy zwalnia przy sprężaniu i przyspiesza przy spalaniu - parametrem krytycznym jest wartość przyspieszenia, w fazie spalania. Za bardzo nie ma co tu zgłębiać. W teorii dla jednego tłoka jest tak jak piszesz, ale nie zajmujemy...
motronic zasilać motronic zasilanie wtryskiwacz motronic
wykasowanie poduszek miele polski focus napięcie ładowania
NJM5532P vs Burr Brown OPA2134PA: Porównanie wzmacniaczy operacyjnych audio Aria nie nagrywa w stereo - diagnostyka i rozwiązania