czy może jest jakas przyczyna ze ten drążek sie wykrecil z końcówki? On się nie wykręcił, tylko zerwał z gwintu. A przyczyna - gwint ma zawsze jakiś luz. Do likwidowania tego luzu i zabezpieczenia przed odkręceniem jest kontra widoczna na zdjęciu. Musiała się odkręcić, a przez to zrobił się luz na gwincie i stopniowo się powiększał, aż do zerwania...
Antena jest wypięta z puszki czy tylko zawinieta gdzieś pod kierownicę
Tqmeh pisał o kierownicach spalin, ja pisałem o N75. Gubisz się w zeznaniach... Zrobiłeś w końcu czyszczenie N75 czy kierownic?
Przekręć końcówki o pół obrotu, jedną wkręć, drugą wykręć i będzie kierownica prosto.
Pod kierownicą będziesz go miał
nie dramatyzuj :smoke: wypełnienie impulsu będzie takie jakie zapiszesz w mapie ... Hmm ale tam chyba jest inwersja sygnału, ponadto mapa jest graficzną wizualizacją jakiegoś parametru np. doładowania i nie wiem co ona ma wspólnego z wypełnieniem (niby jak przeliczyć parametry osi X Y na wypełnienie), podstawą jest wyliczenie przez komputer, to komputer...
Mogą być tzw. ''zimne luty'' na przekaźniku u mnie tak było w golfie 1,9sdi przekaźnik znajduje się pod kierownicą (nie pamiętam jaki typ)
Bedzie pasowac,ten trzpien z rowkami to wielowypust,lub bardziej powszechnie wieloklin :) Pozdrawiam
Jaki jest protokół komunikacyjny w nowym W Golfie VII kierownicą multifunkcyjną zarządza geatway. Czy jest szansa aby choć część przycisków działała? Nie ma szans
Dziękuję za odpowiedzi. Czy ścięta opona może powodować lekko skrzywioną kierownicę?
Piachu 1994 ta kostka co jest pod kierownicą?
Tak jak kolega wyżej pisał uszkodzony przełącznik pod kierownicą
Kierownica nie jest odblokowana.
Może mieć ale jak nie palą się również drogowe. Jeżeli drogowe (nie chwilowe) działają to raczej manetka pod kierownicą.
Wycieraczki przednia i tylna chodzą światła są jeśli to kostka stacyjki jak się za nią zabrać trzeba zdejmować całą kierownice?
Witam czy jak chce zmienić kierownice w moim Vw Polo 6R z orginalnej na kierownice z Golfa wraz z inną poduszka to czy po zamontowaniu tego zestawu nie wystrzeli ta poduszka, czy trzeba coś jeszcze wymienić by uniknąć wystrzału jej ? Ktoś próbował coś takiego zrobić ?
Lepiej przestawić kierownicę.
Podejrzewam, że tam gdzie w golfie 4 czyli pod kierownica po prawej stronie.
Po naprawie zawieszenia ustawia się zbieżność + ewentualnie kąty jeżeli są regulowane, oraz ustawia się kierownicę do jazdy na wprost. O czym tu dyskutować? Trochę technologii napraw panowie...
Co prawda te płytki są awaryjne, ale sprawdziłeś sobie pierw manetkę przy kierownic?
Witam moduł ten znajduje się pod kierownicą pozdrawiam
jak masz całą nową to w starej rozwierc srubę (bo powinna być bez łba) i ją rozegnij na maxa. Najpierw ściągnij kierownice i kombajn(wyłacznik zespolony).
Jedyna możliwość że ślizga się wał kierownicy w przegubach. Sprawdzić i zapewne wymienić bo naprawa uszkodzonych wielofrezów będzie nieopłacalna.
Witam niedawno miałem wypadek i wystrzeliły mi poduszki powietrze i pytanie mam takie czy poduszka z VW Bora 3 ramienia spasowaly by do golfa 4 kierownica 3 ramienia czy jest jakaś różnica
Problem rozwiązany:) Przegnily kable przy kostce po lewej stronie pod kierownicą.
W jedną stronę kręci! Silnik jest sprawny. Może być uszkodzony przełącznik pod kierownicą.
Czujnik przyspieszenia bocznego bodajże. Temat stary jak golf. Znajduje sie pod kierownicą taka mała kostka.
Mam problem , czy aby wymienić wkład stacyjki w golfie 2 muszę odkręcić i zdjąć kierownicę??
kolego zanim zaczniesz wymieniać czujnik to zerknij w parametry bieżące jaki masz kąt skrętu na wyprostowanych kołach i jak reaguje czujnik na obroty kierownicą
Tylko badz w srodku auta a najlepiej z glowa pod kierownica :) :)
Zgadzam się z ele5 jeśli po wyjęciu bezpiecznika tylnej wycieraczki jest ok, to za manetke brał bym się na końcu, zresztą napisałem to powyżej. Acha i żeby się dobrać do manetki to musisz zdjąć kierownicę!
Nie znam się za bardzo na tym, ale dodam że zamki zaczęły wariować przy odpalaniu, albo przy podłączaniu akumulatora. I właśnie jak te zamki już przestaną się zamykać i otwierać słychać jest szuranie pod kierownicą.
zaskoczyłeś mnie że to może być wahacz, klikanie słychać tak jakby w kierownicy.
więc czy to jest wina zbieżności, czy jednak to coś innego ? Ogólnie cała geometria kół do sprawdzenia.
mechanizm nowy załozony Dodano po 4 klm787 wycieraczki ustawione prawidłowo nie biją w słupek boczny szyby ani tez w podszybie.. mechanizm nowy.. nic nie trze nic nie piszczy.. A moze przekaznik pod kierownicą...???
No dobrze, ale gdzie szukakać tego braku masy? Można to jakoś naprawić? Czy trzeba nową manetke? Widzę, ze będe musiał rozebrać(wyciągnąć) kierownicę.
Wymiana to swoją drogą ale czy to pomoże, gdyż do wczoraj wszystko było w porządku, a dzisiaj jak zdejmuje nogę z gazu to muszę się siłować z kierownicą.
Jak masz włączona tylna i ją wyłączysz a ona nadal działa to odepnij wtyczkę od manetki wycieraczek. Jak przestanie działać to manetka do wymiany. Ale to trzeba by rozbierać kierownicę ??
Włącznik wymienilem na inny i nadal nie działa. Rozebrałem stary i w srodku jest tylko przelacznik a nie ma zadnego sterownika. Mam taki jak na fotce https://obrazki.elektroda.pl/4774171400_... przekaznik pod kierownica klika.
Kupiłem książkę w jęz. polskim Sam naprawiam samochód VOLKSWAGEN Golf, Golf Plus, Jetta, Touran autor H.R.Etzold wyd.WKŁ na Allegro około 50 zł - warto. Tam znajdziesz różne interesujące Cię tematy na GOLF V.
Witam mam dość nietypowe pytanie mianowicie czy kierownica z golfa mk2 będzie pasowała do golfa mk5? byłbym wdzięczny za odpowiedź
Kolego najlepiej płaskim zagiętym śrubokrętem. Musisz wyczuć te druciki i od zewnętrznej do sroka naciskasz. Obracasz kierownice ostrożnie by jedno mocowanie nie wskoczyło i powtarzasz operacje z drugiej strony. Ja mam do air bagow specjalnie wygięty śrubokręt :P Za pierwszym razem trochę to trwa i wywołuje wiele irytacji :P
Witam mam problem ze znalezieniem 13 dodatkowych przekaźników mam tylko 4 głóne które znajdują się pod kierownicą. Golf jest 1.6 SR silnik AKL z 1997 roku. Jest to pierwszy wypust 4.
mam pytanie jak zdjęć kierownice w golfie 4 99rok muszę wymienić manetki. i na jaka śrubę pod poduszką jest przykręcona?mówię o 4 ramiennej kierownicy
Podobny efekt dźwiękowy dają zużyte końcówki drążka lub sworznie. Chyba kolega nie odróżnia dźwięku wydawanego przez gumę od dźwięku zużytej końcówki drążka czy sworznia. One raczej stukają i to w czasie jazdy a nie na postoju przy kręceniu kierownicą.
Dołączam się do pytania co trzeba kupić/zamianić/sprawdzić W swoim MK5 GTI z 2007 mam Radio RCD510 i chciałem dołożyć sterowanie z kolumny kierownicy czy ktoś coś może wie na ten temat ?
Będzie pasował bez problemu.Jeżeli masz odpowiedni kabel diagnostyczny najłatwiej zgrać obydwa wsady licznika i przepisać odpowiednie komórki ze starego do nowego licznika...(fajna kierownica szukam takiej od dłuższego czasu)...
Normalnie przy sprawnym układzie ,po rozładowaniu czy wymianie aku, wszystko ma pogasnąć krótko po ruszeniu. Bez specjalnych manewrów i jakiegoś cudowania. Jak mu wymusisz adaptację itp,a do tego np odczyt z czujników prędkości będzie zły, to nigdy nie zgaśnie. Vag scope prawdę ci powie.
przyczyną jest przełącznik pod kierownicą
Prawdopodobnie uwalony wyłącznik zespolony pod kierownicą.
A co sprawdziłeś? Na początek proponuje bezpiecznik pod kierownicą SC7 . Potem zasilanie i masę przy panelu i CAN. Poradzisz sobie?
A wpływa to faktycznie na jakieś dużo większe spalanie ? Przez szersze opony? P.S - i czy na tych szerszych oponach będzie wyczuwalny spadek mocy lub będzie się ciężej kierownicą kręciło? Bo też takie rzeczy słyszałem. Przy zmianie rozmiaru ze 195 na 205 nie poczujesz żadnej różnicy zarówno w spalaniu jak i w kręceniu kierownicą.
Miałem podobne odczucia na kierownicy jak mi wspomaganie padło
Musisz odczytac błędy. Stawiam na klasyke czyli zapieczone kierownice w turbosprezarce
Który to rok? Bezpiecznik z wentylatora sparawdzony? (chyba nr 19, 30A) Włącznik awaryjnych przeczyść, jeżeli to ten za kierownicą.
zero szansy Jest CAR 400 na Philipsie ale musisz mieć przynajmniej Opela Vectre by to wykorzystac w pełni - co do VW to tego nie spotkałem A może lepszym rozwiązaniem było by zrobić sobie dodatkowy dżojstik podczepiany przy kierownic???? Yahoo
(at)gabik001 I w niektórych stanach zakaz palenia za kierownicą. Tylko nie pamietam w których. California ?
pierwsze pytanie - z którego roku to audi jest. druga sprawa - w golfach też niby trzeba było zdjąć kierownicę, ale jak się dobrze pokombinowało, to licznik wychodził bez problemu. największym kłopotem było założenie wsunięcie po fakcie wtyczek...
Sapekk ,w ASV to chba siedzi VTG więc : zajrzeć w parametry pomiar podciśnienia w układzie sprawdzić okablowanie i sprawność czujnika ciśnienia doładowania(przy zgaszonym silniku ma pokazywać około tego co pokazuje czujnik atmosferycznego)zasilanie i sygnał sprawdzić N75 sprawdzić kierownice sprężarki
Hej, W moim golfie 6 musiałem sciągnąć kierownicę do wymiany manetki. Robiłem to po nocach i przykręciłem o 1 ząbek krzywo i musiałem to poprawiać. Oglądałem filmiki i ktoś mówił, że po takich naprawach trzeba wymieniać śrubę w kierownicy, bo deformuje się po odkręceniu. Czy ktoś coś wie w temacie? lepiej wymienić, czy można jeździć? pozdrawiam
No właśnie ta zbieżność a czytałem że nie bardzo się da ustawić tą kierownicę bo tam poduszka przeszkadza
Częsty problem . Też miałem to w swoim golfie . Kupiłem w zielony przypisany do WV i wymieniłem cały . Najlepiej to zrobić bo masz pewność . Nie radze wlewać różnych wynalazków , czy dolewać .... lepiej odłączyć przewód wylać wszystko , zalać nowym ... jeśli chcesz to ci zrobie zdjęcie tego płynu ...
wsteczny: na samej gorze masz szukajke i popraw ten tytul,bo moderator zaraz go wywali alpha01: tam nie ma kierownic
Witam Zakupilem do swojego Golfa IV kierownice multifunkcyjna wraz z poduchą. Potrzebuje pomocy w tym co jeszcze nalezy dokupic do tego aby wszystko dzialalo poprawnie. Bardzo prosze o pomoc.
Co do 1) to jak radio ma wejście na sterowanie z kierownicy to da się poprzez stosowny adapter natomiast nie wiem czy ten golf ma fabryczną kierownicę z przyciskami i odpowiednią elektroniką? Jakie w nim było radio oryginalne? Adapter moze mieć też kabelek z diodą podczerwieni na końcu i steruje radiem jak zwykły pilot, o ile radio ma odbiornik pilota....
Czyścić kierownice i już.
Zaraz zajrze do bezpieczników jeszcze i przejrze kable w razie czego wrzuce fotki dzieki za podpowiedz Dodano po 1 Spradzilem bezpieczniki gniazda i same bezpieczniki wygladaja ok. Sprawdzilem tez za co sa odpowiedzialne poszczegolne bezpieczniki okazuje sie ze ten od wycieraczek jest rowniez odpowiedzialny za silnik. Pytanie teraz gdzie po kablach...
raczej sterownik pod kierownicą padł częsta przypadłość
przełącznik daje tylko impuls do przekażnika ,mam taki przekażnik ale jego symbol mogę podac dopiero jutro wieczorem bo mam go w zakładzie Dodano po 5 jest to przekażnik bistabilny przełączany impulsem z przełącznika świateł pod kierownicą
czarno-bialy i czarno-zielony pod kierownica lub na lewym slupku pod nogami kierowcy
Uszkodzone są ślizgi przenoszące zasilanie na kierownicę, na przyciski sygnału
Witam wymieniam cały kokpit w golfie MK2 na MK3. Zrobiłem już wszystko ale na końcu pojawił się problem z podłączeniem przełącznika świateł od MK3 do oryginalnych kabli z MK2. Szukałem już wszędzie i nic HELP!! Jeżeli ktoś posiada opis wyjść przełącznika z MK3 prosiłbym o kontakt milosztrzcinski(małpa)wp.pl DZIĘKI ZA JAKĄKOLWIEK INFORMACJE jeśli chodzi...
to blizniacze auta.. zgodnie z rozpiska w pasku tez jest tam silnik ale rozwiez kierownica wielofunkcyjna wiec moze w golfie jest tak samo... nie moge znalesc informacji gdzie w golfie jest bwzpiecznik od kierownicy ..
W bagażniku znajduje się tylko pompka A w niej sterownik zamka, chyba, że zamontowany jest dodatkowy sterownik radiowy, takiego szukaj w okolicy pompki albo pod kierownicą.
Wszyscy obstawili przełącznik pod kierownicą a ja zajrzałbym do kostki stacyjki....
A czy robiłeś coś z tarczami hamulcowymi ? Było tak że pedał hamulca nie drżał podczas hamowania a po wymianie tarcz pomogło . Na co pomogło? Na szarpanie kierownicą podczas jazdy??
Siwus moglbys podac swoj numertelefonu na priv // albo gg ? Dodano po 22 jak zdjac ten modul pod kierownica ??
Ech komputer lekiem na całe zło samochodowego świata. Przełączniki pod kierownicą do roboty.
To by znaczalo że 4 wkładane przekładnie miały ten sam błąd czujnika, chyba że przekładany był czujnik z pierwszej ... Nie neguję że czujnik tam jest ale moduł pod kierownicą jest kolejnym elementem układu
Co do drgań w kierownicy są one spowodowane luzem- czuć po prostu przeskok na kierownicy po wjechaniu w nierówność. Stojąc i kręcąc kierownicą w prawo i lewo nawet go słychać. Końcówki drążków kierowniczych albo gorzej bo maglownica. Nie wiem u jakich paprusów byłeś skoro nie zdiagnozowali usterek.
Golf ma krótsze manetki bo kierownica mniejsza.
http://allxxxx.pl/tasma-pod-kierownice-v... tu jest to co mam pod kierownicą Dodano po 1 i co ty na to? Nie wklejamy linków do allegro.
Wyjmij ten dodatkowy i podłącz wtyczkę tak jak ma być, tam są tylko 2 nóżki. Jak nie będzie działać to najbardziej prawdopodobne że przełącznik pod kierownicą nie działa.
Przecież po to jest otwór podłużny aby można regulować odstęp pomiędzy kierownicą a korpusem.P
To masz masę na stacyjce a na wałku nie? Jeśli tak to jeszcze może być brak sprężyny pod kierownicą, bo wałek siedzi w plastikowych tulejach, a ta sprężyna masuje z łożyskiem.
Czy jest możliwe wymienić kierownicę multimedialna w golfie plusie V na kierownicę z golfa plusa VI? Pozdrawiam
Podzielam zdanie poprzedników, natychmiast do mechanika, przy dalszej eksploatacji możesz się zdziwić gdzie nagle jedno koło będzie skręcało w prawo drugie w lewo a kierownica na wprost (to oczywiście skrajna możliwość ale niewykluczona). Pozdrawiam
Może uszkodzona grucha (przegnicie) lub zapieczone kierownice, sztanga chodzi pod ręką bez oporów?
mógł się uszkodzić brzęczek nie wiem jak jest w golfie IV ale z tego co wiem to ten brzęczek znajduje sie zazwyczaj gdzieś głeboko pod kierownicą...
Skoro trąbi po wyjęciu przekaźnika a bez zwory, to chyba logiczne że przełączniki pod kierownicą i w kierownicy nic do tego nie mają. Usterki szukaj na drodze przekaźnik>klakson.
Kierownica w turbo zapieczona
Muszę w moim Golfie zdjąć kierownicę i odłączyc poduszkę. Czy po podłączeniu nie będzie jakiś niespodzianek w postaci swiecącej kontrolki poduszki? Co ewentualnie zrobić aby tego uniknąć?
Koleś kwakwa widział ty kiedy w czwórce pneumatyczny ? Widział ty kiedy takiego golfa na oczy ? Moduł pod kierownicą.
nie świecą przełaczniki dmuchawy trzeba delikatnie uchwycić kombinerkami środkowe pokrętło od ustawiania szybkości nawiewu (uprzednio go czymś owijając aby nie połamać lub zarysować kombinerkami) a następnie pociągnąć do siebie, pod tym pokrętłem jest żaróweczka, która podświetla cały ten panel przełaczników; jeśli chodzi o pokrętła przy kierownicach...
Były takie wersje one nie posiadały nawet modułu komfortu pod kierownica, montowałem nieraz centralny do nich były dedykowane blachy montażowe do silowników i nie było z nimi problemów
Lecz po południu jak zapale auto to na początku też tak się dzieje, jednak po kilkunastu sekundach i ruszaniu manetką od kierunkowskazu zaczyna działać prawidłowo. Czasami w ciągu jazdy zabrzęczy, ale też za chwile wszytko działa. Dodam, że z lewym kierunkowskazem nie ma żadnego problemu. https://obrazki.elektroda.pl/1812596000_...
Moduł komfortu pod kierownicą nad przekaźnikami i bezpiecznikami
Zapieczone kierownice lub uszkodzona grucha
Milion miejsc do podpiecia w tym aucie brązowe kable to masa a plus weźmiesz ze skrzynki pod kierownicą najlepiej z bezpiecznika 15a pierwszego od prawej.
Zdejmij kierownicę, plastiki od kolumny i będziesz widział jak poskładać regulację, zależy coś tam porozbierał bo mało opisałeś.
zegary golfa golfa nawigacja golfa tarcze golfa
jungo driver wykrywacz złota faluje obrotomierz
hydraulika siłowa kyocera km1635
Erisin Android 11: Problemy z wyświetlaczem i przyciskami w Passacie Podłączenie CANBus i kabli w radiu Erisin do VW Passat