Wtyczki pod kierownicą. Prawa wtyka ma chyba żółtą pokrywkę. Gniazdo jest brązowe (52 pin). Przecinamy przewód czerwono/czarny na 14 pinie. https://obrazki.elektroda.pl/1586341400_...
Ściągasz węża z powrotu, do butelki i uruchamiasz silnik.Kręcisz kierownicą prawo lewo dolewając nowego.Bo co z tego że spuścisz wężami jak w układzie zostanie z połowa starego?I do tej operacji to potrzeba więcej niż pół litra.
Ale jak to się dzieje? Jedziesz, jedziesz, jedziesz, masz koło kierownicy ustawione na wprost i w środku gry nagle skręca?
Przecież ta ze strzałką to hamulec silnikowy - prawa dźwignia pod kierownicą. Przesuń dźwignie do przodu i kontrolka zgaśnie.
Tego typu układy odpowietrza się poprzez uruchomienie silnika i parokrotne skręty kół kierownicą prawo i lewo do oporu. I ewentualnie uzupełnić płyn po tej operacji. Jak przestanie płynu ubywać to jest gotowe. TYLKO NIE PODCZAS JAZDY ! Na postoju.
Pod kierownicą,prawie że na ścianie grodziowej masz przekaźniki ale polecam przyjrzeć się dobrze tej skrzynce pod maską.
W kierownicy jest wiązka kabli z środkowej płytki pod klaksonem do płytki w obudowie podstawy. Pewnie ta taśma/przewody uległa uszkodzeniu od kręcenia kierownica w lewo/prawo. Wystarczy ją naprawić wymienić.
Nie przeprowadzasz, przynajmniej ja tak miałem. Założyłem, zakręciłem kierownicą w prawo i w lewo i wszystko było ok.
Może najpierw zrób zdjęcie i pokaż jak to wygląda? Oczywiście jeśli możesz w dobrej jakości. Czasem można po prostu dopasować z czegoś innego lub kupić zamiennik.
Ruszałeś kierownicą prawo-lewo próbując jednocześnie włożyć kluczyk?
Trzeba było tyle na postoju nie pić :D A na poważnie: można spróbować ustawiać czułość, reinstalować sterowniki, ale wina może także siedzieć w środku "śmigałki". Można spróbować podpiąć do innego komputera, a nuż się dowiesz czego to wina. Krzysiek
Pewnie że się da, zdejmujesz plastiki z kolumny, skręcasz kierownicę w prawo o 90 st. Odkręcasz 2 śrubki od przodu przełącznika i wyciągasz go na bok
Poluzowanie kierownicy - na czym polega ? W główce ramy są dwa łożyska lub bieżnie + kulki, czy ona tam jeszcze są czy wypadły? Jak obraca się kierownica w prawo-lewo... Skuter - jaki ? jak to wygląda w znanej WSK https://gmoto.pl/blog/jak-zlozyc-przedni...
Witam jakiś rok temu kupiłem kierownice logitech g29, odpiąłem ją od komputera oraz prądu miesiąc temu po czym dzisiaj podpiąłem ją znowu do komputera i prądu i okazuje się że nie działa. Kierownica była odpięta od wszystkich kabli, po podłączeniu na nowo nie okazuje żadnych oznak życia. Kiedy podpina się usb do komputera, jest dźwięk że windows coś...
http://obrazki.elektroda.pl/1449153200_1... W załaczniku masz dane. Ja swojego Sejka ustawiałem zawsze na 0 i było ok. Tolerancję masz -1 - +1 tak więc może być trochę rozbieżny i trochę zbieżny - zależy co kto lubi. W Seju można ustawić bez problemu samemu na pręt gwintowany a potem ew. poprawić odrobinę doświadczalnie. Jeżeli zmieniałeś...
Odkręcić śruby od dołu. przękręcić kierownicą w lewo lub prawo i zobaczyć czy pod kierownicą od czoła obudowy nie ma miejsca widocznego żeby odbezpieczyć zaczepy . Jeśli nie ma to ciągnąć obudowy górną w góre dolną w dół :D mocno ale z umiarem.
To jest forum techniczne. Przód auta jest tam gdzie jest maska, tył tam gdzie jest bagażnik. Siedząc za kierownicą lewa strona jest po lewej prawa po prawej.
Wybrać sterownik ABS, zalogować się do sterownika kodem 40168, wykonać pełny ruch kierownicą lewo-prawo od oporu do oporu (kontrolka Ci nie świeci, więc nie musisz tego robić), ustawić kierownicę na środku, wejść w nastawy podstawowe, kanału 60 i gotowe. Nie wiem jak to wygląda w Autelu, to jest "surowa" procedura, Autel może mieć jakąś opcję jej "wyklikania"...
Miałem kiedyś podobnie w touranie po wymianie aku po kalibracjach jazda próbna ostro ruszyć , zahamować kierownica w prawo w lewo najlepiej na ostrych zakrętach i dopiero po takiej jeźdie zgasło wszystko i wspomaganie się włączyło , a zanim zgasło to jazda trwała około 10 km. Przed tym należało by naprawić ten czujnik abs ale spróbuj dłużej ostro pojeździć.
Wsad znalazłem. Wstawię go w ten temat dla potomnych. Teraz kolejne pytanie. Wspomaganie działa w drugą stronę tzn wspomaga w przeciwną stronę niż kręci się kierownica, prawie ręce wyrywa. Sterownik prawdopodobnie z anglika. Jak go można zakodować dla samochodu z kierownicą po lewej stronie? Vcp nic w tym przypadku nie pomaga. Stary sterownik ma wypalony...
No naprawy przekładnia kierownicza - pewnie ślimak do wymiany plus łożyska.
Przeguby cichnące przy skręconej kierownicy i hałasujące po przejechaniu 15 km? Przemo uwierz ,miałem już takie przypadki, że wewnętrzny przegub jak jest suchy to daje takie właśnie efekty. Póki jest zimny i jest w nim troszkę wilgoci to jest ok, a jak nagrzewa się to potrafi tak szarpać za kierownicę , że kierownicę prawie z rąk wyrywa i nie da się...
Kierownica do PC nie nauczy Cię. Przepisów to nauczy Cię czytanie kodeksu oraz wykłady w szkole nauki jazdy. Jazdy nauczy Cię samochód z taką niebieską L na dachu.
Pod lewarowałem ją i pokręciłem kierownicą. Prawie cicho oprócz cichuteńkiego dźwięku obracanej kierownicy, który jest w tym samochodzie od zawsze. Po opuszczeniu na ziemię problematyczny dźwięk jest prawie niesłyszalny, trzeba się dobrze wsłuchać. Jednak zapewne przy manewrach na parkingu powróci. Teraz kolejna kwestia: można spokojnie z tym jeździć...
W tym filmie kierowca prawie połknął kierownicę przy zderzeniu ;)
Przeważnie jest tu gdzie taśma poduszek no gdzieś pod kierownicą. Wpisz sobie w google czujnik skrętu do twojego samochodu,zobacz jak on wygląda i szukaj. Nie mam takiego samochodu więc nie pójdę i nie zobaczę.
Bycór, ale są takie auta, gdzie manetką migniesz raz albo na stałe dopóki nie wyłączysz ręcznie albo przy prostowaniu skrętu. Ten moduł ma po prostu za zadanie do jednego impulsu dodać kolejne 2, 3 lub więcej. Nawet w mojej c-klasie nie mam 3 mignięć ale jedno, więc można by się pokusić o coś takiego, np przy zjeżdżaniu z autostrady, gdzie kierownicą...
Witam. Mam problem. Kupiłem kierownicę Tracer Drifter i będąc prosto skręca lekko w lewo. Dodatkowo aby skręcić w lewo to wystarczy że leciutko przechylę w tamtą stronę kierownicę. wręcz przeciwnie jeżeli chce skręcic w prawo. wtedy muszę przekręcić kierownice prawie do połowy. Zainstalowałem najnowsze sterowniki. Wchodząc w zakładkę kontrolery do gier...
Witam. Od dłuższego czasu moja kierownica nie działa zbyt poprawnie. Gdy skręcam kierownicą w lewo, kierownica odczytuje cały ruch. Natomiast gdy skręcam w prawo, kierownica dopiero po pewnym czasie odczytuje ruch w prawo. Przez to kierownica źle się środkuje i nie da się równo jechać. Jakieś pomysły na naprawę?
Ta kosteczka z tymi pinami ściśniętymi to od czego silnik wycieraczek czy pod kierownicą ?
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
Witam. Mam problem z kierownicą do F1 2020. Problem polega na tym, że jak jadę to kierownica jest skręcona na maxa a bolid prawie w ogóle nie skręca. Z góry dzięki.
Zapal auto i na postoju kierownica do końca w prawo, przytrzymaj 2 sekundy potem do końca w lewo, przytrzymaj 2 sekundy, wyprostuj i przejedź do przodu. Powinno zadziałać.
Wymieniłem i teraz objaw jest taki. Gdy trzymam kierownice w prawa stronę i zapalę to sie włącza wspomaganie ale buczy cały ten silnik i za chwilę gaśnie i zapał się kontrolka Dodano po 27 Zjebany czujnik kąta skrętu?
Tak ściąga na lewo. Analogicznie muszę skręcać kierownicę lekko w prawo aby móc jechać prosto. Jak kierownicę puszczę to kierownica sama wraca prawie do pozycji na wprost a samochód zaczyna wyjeżdżać na lewy pas.
Witam Posiadam głośniki jbl 937 oraz radio pionner deh-2920mp.Podłączyłem moje jbl do radia i grają bardzo cicho,za kierownicą prawie ich nie słychać.Głośniki mają moc 100w rms i oporność 2ohm a radio moc max 50wx4.Co zrobić by z głośników uzyskać większą moc.Czy gdy kupie jakiś wzmacniacz to będą głośniej grać? Ps.Samochód to audi 80 b3 Pozdrawiam
Witam, posiadam mercedesa Vito w638 1998r., wszędzie gdzie tylko czytam opisane są 3 miejsca z bezpiecznikami: fotel kierowcy, pod kierownicą i prawa strona deski rozdzielczej pod schowkiem pasażera, ale problem w tym, że pod schowkiem pasażera nie ma skrzynki z bezpiecznikami, wiem to na pewno ponieważ ściągałem cały kokpit w innym celu i po prawej...
Wcale nie musi być duży luz by odepchnęło tłoczek podczas jazdy gdy zrobisz ruch kierownicą prawo-lewo. Najbardziej zauważalne jest to w konstrukcjach z piastą z regulacją łożyska . typu np. fiat125p ,stare fordy. U Ciebie wcale nie musi być to . Napisz czy po wymianie przewodu usterka minęła .
(at)andrend sprawdzałem już wszystkie kombinacje opon zimowych (tył na przód, lewe na prawe), założyłem też letnie 16" (zimowe mam 15" na stalowych felgach) i bez żadnych zmian. Uprzedzam pytanie - opon nie ścina. (at)mczapski - wspomaganie jest elektryczne. Zostały 2 opcje: sprawdzić brechą swożnie i tuleje w wahaczach i ewentualnie wymienić je w...
Poruszaj delikatnie kierownicą prawo, lewo. Jak się nie uda przekręcić to czeka Cię demontaż stacyjki.
Poruszaj delikatnie kierownicą, lewo-prawo, nie kręć mocno, tylko poruszaj. Druga osoba kładzie rękę na sworzniu końcówki kierowniczej i usiłuje wyczuć czy jest luz. Stuk, puk podczas ruszania kierownicą, a także zmiana położenia końcówki do zwrotnicy ? poinformuje Cię o luzie. Podnieś koło i złap za oponę na górze i na dole, poruszaj jakbyś chciał...
auto nie ma pelnej mocy. ma 98km a jezdzi jak vw transporter 2.4d 78km. szukam wszedzie przyczyny, mialem wymieniana pompe wtryskowa i byc moze przyspieszacz trzeba przestawic. ostatnio przelamal sie przewod przy wtyczce wlasnie od przyspieszacza i silnik mial takie obroty ze przy kreceniu kierownica prawie gasl (rozgrzany silnik na wolnych obrotach)....
bład wskazuje na zwarcie do masy ale to tak pisze jezeli jest brak zasilania sprawdz główny bezpiecznik na akumulatorze taka blaszka z oczkiem:-) czesto same wspomaganie pada po wstrzasie tz wypadku. czujnik powinien znajdowac sie w listwie kierowniczej ale to zaleznie od modelu zamontowanego wspomagania TRW lub inny producent. po odłaczeniu akumulatora...
Graphite nie chińczyk? A skąd się biorą narzędzia grupy Topex? Ryobi to akurat narzędzia zmodyfikowane przez swoją markę, ale bazujące często na rozwiązaniach już istniejących. Ja w tej kosie widzę głowicę, wysięgnik i kierownicę prawie taką samą jak w chińczykach. Ryobi ma też inne narzędzia akumulatorowe do których pasuje jeden typ aku. W tej kosie...
Tak,zdaję sobie z tego sprawę. Jednak kilka lat temu postanowiłem sobie że zrobię co się da żeby nie być uzależnionym od takich patentów,dlatego jestem w..ny. Smartfon leży w szufladzie wyłączony,korzystam z normalnego klawiszowca i jest mi z tym lepiej. Pozbyłem się z domu wszystkiego gdzie "na siłę' wciskają jakieś konta i aplikacje. Wszystkie pralki...
Spadek napięcia może powodować duże obciążenie alternatora. Nie zaobserwowałeś czy w takich momentach przygasania alternator nie "jęczy" ? Miałem Fabię gdzie światła w momencie prawie gasły,nawet bez kręcenia kierownicą. Pobór prądu skakał do 50-60A. Po chwili już było dobrze. Walnięta pompa wspomagania była.
Witam . Jeśli w twojej skakance pierwsza oś jest resorowana to przyjrzał bym się czy jarzma i " sercówka" są na swoim miejscu , czy lagi resorów są całe i ich mocowania, sprawdź stabilizator i piasty . A kierownicę nie sztachnęło ci w prawo lub lewo ?
Podłączyłeś dodatkowy zasilacz ,który zasila silnik od FFB. Bez niego kierownica nie zrobi kalibracji (obrót w lewo potem w prawo i na środek).
Pod kierownicą, na prawo jak jest konsola(nawiewy i radio),czy nie jest to łączone kostką oryginalnie.
Toyota Auris 1,8 hybrid 2012 Po wymianie przekładni kierowniczej przy pełnym skręcie w lewo, lewa opona trze o wahacz. Dodam, że kierownica jest ustawiona prawidłowo i auto ma ustawioną zbieżność. Czy jest jakiś ogranicznik głębokości skrętu w przekładni? Dziękuję z góry za pomoc! To teraz pokręć prawo lewo kierownicą do oporu. Policz obroty i będziesz...
Kierowca siedząc w aucie niezależnie po której stronie jest kierownica lewa strona i prawa jest w tym samym miejscu. Chodzi o to że liczy się z pozycji kierowcy.
Jak już tak bardzo chcemy zrobić z roweru motocykl, to po co pedałować? Mamy silnik, ramę, hamulce, kierownicę, siedzenie - to już prawie motór, tylko te pedały...jakoś tak nie równo nogi się trzyma na nich...przestawić oba w jedną stronę i zaspawać? Jakby co, to pedały są, więc to jeszcze rower ;) (proszę nie brać tej wypowiedzi całkiem serio :D )
Po ustawieniu zbieżności i przejechaniu się, okazuje się, ze kierownica przekręcona w prawo i jaka jest wtedy odczytana wartość czujnika kąta skrętu?
Jak centralny zamek działa to klasyka, rygiel walnął. Może jak mocno poruszasz kierownicą prawo i lewo to rygiel puści... może, wtedy będzie łatwiej wyjąc rygiel w celu naprawy
Problem jest w tym, że koła są proste, a kierownica lekko w prawo przekręcona (bardziej wyprostować nie mogę, bo blokada). Może być to wina zbyt bardzo rozładowanego akumulatora? Dodam, że radio włączyć bez problemu. Najbardziej niepokoi mnie ta ikonka z autem i kluczykiem, że ciągle mryga pomimo obecności kluczyka w środku.
Dodaje dźwięk który wytwarza maglownica. Na początku na postoju, ruchy kierownicą prawo-lewo. Następnie podczas jazdy po kamienistej drodze. W rzeczywistości jest niestety głośniej, nagrywane telefonem. https://filmy.elektroda.pl/19_1411138566... PS. Filmik luzu przegubów zamieściłem w nowym temacie.
To sprawdź luz na śrubach łączących wahacz z podwoziem i poduszki w wahaczu. łożyska i gumy ortyzatorow ale łożyska amortyzatorów czy kół? Może być jeszcze tak, że poduszka amortyzatora trze o gniazdo i stąd te dźwięki. Podnieś tą stronę auta i poruszaj kierownicą prawo/lewo do oporu, a druga osoba niech obserwuje skad się dźwięk wydobywa.
Chyba źle zrozumiałeś. Włączasz kluczyk tak, by kontrolki świeciły, kierownica do oporu w prawo, kierownica do oporu w lewo. Wyłączasz kluczyk (kontrolki gasną), włączasz zapłon (silnik pracuje).
Nie sądzę żeby blokada kierownicy była elektryczna. To by było skrajnie niebezpieczne (blokada kierownicy w czasie jazdy). To jest mechaniczne a powodem niemożności przekręcenia kluczyka jest pewnie napór na kierownicę spowodowany ustawieniem kół. Spróbuj lekko zluzować kierownicę (w prawo lub w lewo) i wtedy przekręcić kluczyk.
Witam. Mam problem z kierownicą. Problem polega na tym, że jak skręcam w lewo to kierownica skręca prawie płynie są lekkie drgania, a gdy skręcę w prawo to po ok. 10-20 stopniach jest taka przerwa na 10 stopni ;/ Problem występuje po kalibracji. No i przed. Jest to bardzo denerwujące w grach. Sterowniki oryginalne. windows XP Proffesional.
Witam . Podniosłem na lewarku tylnia os i po uruchomieniu kombajnu kręcąc kierownica lewo - prawo działa bez żadnych oporów .
Krec kierownica w prawo do oporu i w lewo. Jak przestanie pienic sie w zbiorniku to znaczy ze odpowietrzone. A jak nie pieni i wyje to pompa sie konczy.
podczas skręcania kierownicą (prawo i lewo ) w czasie jazdy jak i przy ruszaniu słychać głośny stukot z przodu.
Mógłby ktoś podpowiedzieć co to za dźwięk ten taki jak skręcam kierownicą w prawo? Nie jest on bardzo głośny, na nagraniu również ale myślę że usłyszycie jak podgłośnicie mocno nagranie. Można to porównać do tego jak człowiekowi się "odbija", przepraszam za porównanie ale z tym mi się skojarzyło i w ten sposób może to wychwycicie. Tak to zauważyłem...
Krzyżaki sprawdziłem i są ok tak więc co innego mogło by stukać podczas szarpania kierownica prawo lewo? Moim skromnym zdaniem stuka ci EPS...
Mondeo mk5 ściąga w prawo przez chwilę Po uruchomieniu silnika i ruszeniu na niskiej prędkości kierownicę ciągnie w prawo. Po przekroczeniu prędkości około 40 km/h usterka znika i samochód prowadzi się normalnie, na niskich prędkościach również, lecz pojawia się kolejna patologia przy skręcie na max w lewo - pod koniec przeskakuje kierownica (taki delikatny...
Stukanie przy kręceniu kierownicą lewo prawo. Dzieję się to tylko jak są upały i się trochę pojeździ. Jakby od temperatury. Jak skręcam w lewo albo w prawo to na początku jedno puknięcie. Od razu po odpaleniu cisza spokój. Myślałem, że to przekładnia ale wymieniłem na nową wraz z drążkami i końcówkami wszystko ASO. Problem pozostał. Na szarpakach zero...
Witam, Niedawno kupiłem Golfa 6 i zawuażyłem że podczas jazdy lekko sciąga auto w prawo. Pojechałem na geometrie i zbieżność, podobno coś naprostowali, ale wiem, że nie robili adaptacji kąta skrętu. Koła były też wyważane i przerzucane przód na tył. Auto na 100% bezwypadkowe. Po geometrii auto sciąga nadal w prawo, do tego kierownica skręciła się też...
Witam, mam problem od niedawna. Kierownica Thrustmaster 458 Italia zaczęła wariować, tzn. jak w ETS2 lub OMSI zaczynam skręcać w prawo, pauzuje mi się gra, potem nie ma łączności i dopiero kiedy skręcę w prawo, zaczyna się kierownica włączać, proszę o pomoc.
Przecież stary płyn został wypchnięty nowym taki sposób poleca prawie każdy.
Witam mam problem ze wspomaganiem w Ibizie jak z tematu. Na zimnym silniku objaw jest bardziej wyraźny, ale na rozgrzanym też występuje. Chodzi o to, że podczas skręcania w prawo wszystko jest ok. Natomiast przy skręcie w lewo wspomaganie nie działa w początkowej fazie skrętu lub przy bardzo powolnym skręcaniu. Po mocnym szarpnięciu kierownicą w lewo...
Po pierwsze ten wyłącznik nie służy do wyłączania kontrolki. Po drugie przejeź się tym samochodem kręcąc kierownicą w lewo do oporu i w prawo do oporu i tak kilka razy. Kontrolka powinna zgasnąć. Jeżeli nie to szukaj warsztatu.
Problem udało mi się rozwiązać , być może zrobiłem coś nie potrzebnie ale zrobiłem to tak : Sterownik ABS - nastawy podstawowe - zerowanie czujników ESP Sterownik przekładni kierowniczej - nastawy podstawowe -czujnik skrętu koła Teraz : " Kierownica w prawo na max, w lewo i na środek." i dosłownie 1 metr przejechałem na wprost. Skasowałem wszystkie...
Jak poruszysz kierownicą w lewo i prawo zmienia się ? Nie ma różnicy podczas kręcenia kierownicą w prawo bądź lewo (na postoju i w jeździe). Również nie ma różnicy na zimnym bądź ciepłym silniku.
Witaj! Ja bym uniósł przód kręcąc kierownica w prawo i lewo ustalił środek.Zablokował i drążkami ustawił zbieżność. Przy tej operacji sprawdziłbym jeszcze kąt pochylenia. Geometrię ustawiam na polskich dawnych przyrządach optycznych. Po zamontowaniu projektorków na przednie koła i wycentrowaniu bicia koła, na tablicach ustawiam zbieżność, następnie...
Włącz swiatla na włączonym silniku i szarp kierownice prawo lewo pewnie będzie w porządku a potem rob tak samo tylko zmieniaj obroty w zakresie 1tys do powyżej 2 tys i wtedy swiatla gasna bo alternator daje na chwile napiecie powyzej 15 v az do 16v działa jakieś zabezpieczenie elektroniki i wszystko gasnie. Sam z tym mam problem ale stawiam na alternator
Może na początku - która to generacja Punto (mk.1, 2, 2FL)?
Sprawdzę te gumy tak jak napisał konop85 i podesłał na filmiku i dam znać. Pobujam autem z całych sił i zobaczymy, ale skoro stuka (cicho bo cicho ale stuka) też na postoju podczas energicznego kręcenia kierownicą, gdzie auto nie ma prawa się bujać i podczas normalnego skręcania przy wolnej jeździe gdzie buda się nie kołysze/buja to wątpię, że to gumy...
Witam. Mam problem z Volvo fh16 6x4, którym jeżdżę. Otóż auto bardzo dziwnie zaczęło zachowywać się w łukach jak i podczas np. zmiany pasa. Po kolei. Auto w łukach zachowuje się bardzo niepewnie. Tak jakby auto miało zaraz zarzucić i ciągle trzeba kontrować kierownicą, ciężko się kręci. Skręcę w prawo, kierownica nie wraca, nawet jadąc po prostej drodze....
jak przejedziesz kilka km zatrzymaj się i dotknij koła, jeśli są gorące to hamulce blokują, czy piszczenie dochodzi od koła ?? jak jedziesz i piszczy poruszaj kierownicą prawo - lewo jeśli przestaje piszczeć i zaczyna znowu to coś od tarcz ...
Mam A klasę z 2011 roku. naprawa była maski, błotników i zderzaka oraz wymieniony silnik elektryczny wspomagania. Auto bardzo lekko ściągało w prawo i lekko kierownica była przestawiona wówczas. Po wizycie na zbieżności faktycznie lekko miał złą zbieżność więc ustawiono niemalże książkowo! Ku mojemu zaskoczeniu auto od razu zaczęło dużo bardziej ściągać...
Już Ci tłumaczę, ale nie zrobię tego za Ciebie. Pierwsze kierownice do PC działały jak klawiatura - prawo to prawo, lewo to lewo, nie ważne ile skręcisz, zawsze 100%. Aktualnie musisz zrobić przeliczniki, tzn kąt obrotu = % obracania w danym kierunku. Dajmy na to robisz kierownicę z 360* (180 w lewo, 180 w prawo). Czyli jeśli obrócisz pod kątem prostym,...
Zapowietrzy się. Po montaż nowego odcinka węża musisz uzupełnić płyn do wspomagania i pokręcić kierownicą prawo i w lewo do oporu. Tak się odpowietrzy.
Witam. Pacjent Grand Scenic II podczas jazdy i próbie skrętu w prawo jak by coś delikatnie blokowało kierownicę, leciutko się weźmie w prawo i puszcza. Występuje to podczas jazdy. Podczas postoju nie czuć tego oporu. Podczas jazdy ustawi się kierownica pośrodku i w lewo idzie lekko a w prawo jak by ją coś blokowało przy początkowym kręceniu potem jest...
Panowie po dodanie gazu do 5tys słaba reakcja gruszki odpuszcza bardzo malutko prawie nic
Ja może powtórzę pytanie z postu #2. Czy kierownica się kalibruje. Zwłaszcza czy po podłączeniu zasilania i inicjalizacji sterownika kierownica robi pełen obrót w lewo i w prawo.
To w takim razie może być jeszcze n-koder i kierownica bez niego nie widzi ruchu kierownicy w prawo. Może być np zakurzony (jest to element optyczny). Dodano po 7 Jeżeli to lata w niej luźno to tak. https://static.elektroda.pl/attach/win_1...
Krążki są ok. Wygląda to tak że trzymam kierownice prosto to jedzie ok, a jak kierownicę puszcze to delikatnie w prawo się przekręca i tak zostaje już. Całe zawieszenie na 2 stacjach sprawdzałem.
Kierownica w Stihelu ma asymetryczny kształt jaki oczekuję, ale wysokość manetek się nie zgadza. Prawa jest niżej od lewej, idzie do tego przywyknąć, ale idzie też tą różnicę odczuć. Chyba jeszcze nie jest całkiem płaska tylko lekko skręcona przy ominięciu ciała. Poza tym cena kierownicy i uchwytu (używanych) zdecydowanie odstrasza. Generalnie w Texasie...
Witam mam problem w Citroen C3 2002 rok 1,4 HDI dotyczy wspomagania kierownicy elektryczne objawia się tym że przy ruszaniu lub zatrzymywaniu się kierownica skręca mocno w prawo i tylko w prawo natomiast gdy auto jedzie już z prędkością od 30km/h i więcej mogę puścić kierownice i wszystko jest ok.Czy problem leży w sterowniku wspomagania proszę o pomoc.
Nasza kierownica sama chodzi w prawo i lewo co trzeba zrobić żeby poprawnie działała
Pompy niby nie słychać ale vag-com pokazuje że pompa ma 1300 obrotów i podczas kręcenia kierownicą obroty wzrastają prawie do 2500 tyś a wspomaganie nadal nie działa
Tak, wszystko niby jest w porządku, a jedzie jakby sam chciał. Też zauważyłem, że układ kierowniczy sam jakby się ustawiał do drogi. Nie wiem czy to normalne, ale przy nierównościach kierownica lata prawo lewo.
I odpowietrz układ.Pewnie stary płyn narobiło sie pecherzyków.Odpowietrza sie tak ze krecisz 4 razy kierownica do oporu raz w lewo raz w prawo na postoju.
W tym aucie zaraz po włożeniu kluczyka luzowało się blokadę, nie zawsze było łatwo, kilka razy kierownicą prawo-lewo aż puściła, dopiero potem przekręcasz kluczyk, na odblokowanej kierownicy. Tak robisz?
Kręcił Kolega na zapalonym silniku kierownicą w prawo i lewo nie robi się piana w zbiorniczku?
Czy przypadkiem nie trzyma blokada kierownicy? Próbowaliście delikatnie ruszyć kierownicą lewo/prawo i jednocześnie próbować przekręcić kluczyk?
Aby jechać prostą linią muszę skręcać kierownicą lekko w prawo, bo gdy mam ją prosto samochód skręca w lewo. Sprawdzałem w Beamng drive, assetto corsa, assetto corsa competzione oraz automobilista 2.
Zapnij opornik przed taśmą ok 3 omów wejdz w bloki pomiarowe i zobacz jak sterownik widzi poduchę powinno być correct, prawidłowy itp.Co do kasowania błędów to oczywiste że jak będzie taka wartość da się skasować.No,to teraz zapnij za taśmą ale to nie wszystko,.Trzeba pokręcić kilka razy kierownicą w do oporu prawo lewo i trzeba obserwować czy wartość...
Witam serdecznie wszystkich Mam taki temat Renault Master III Auto posiada taki dziwny problem kręcąc kierownicą lewo prawo czuć taki lekki opór jakby się blokowała. Podczas kręcenia słychać pompę od wspomagania jak pracuje. Gdzieś słyszałem że ponoć jest to winna krzyżaka. Ale problem jest taki że w 3 autach spotkałem się z tym problemem W jednym to...
prawa kierownica prawa strona kierownica półoś prawa
massey ferguson katalog biquad wymiary elektrozaczep brzeczy
amica instrukcja mascott schemat
Renault Trafic III – odległość podłużnic w komorze silnika, wymiary, punkty pomiarowe Citroen C5 II – kontrolka STOP i hamulców świeci, niski poziom płynu, błąd EPB/ABS