Poszukaj zielono-czarnego i zielono-białego w progu kierowcy, tam masz sterowanie plusem kierunków.
FORD MONDEO 1997 INSTALLATION POSITION Compact control units and sirens: positioned in the engine compartment near the headlamp on the passenger side. Control units and accessories: positioned behind the glove compartment on the passenger side. POWER SUPPLY Positive: connect to a branch in the fuse box. Negative: connect to one of the manufacturer’s...
Nie, przyłączasz bezpośrednio do żarówki a konkretnie ja przyłączałem do kabelków przy przełaczniku kierunkowskazów, prawdopodobnie w środku jest przekaźnik od sterowania kierunków.
białe (szare) złącze z tyłu skrzynki bezpiecznikowej pin20 - zielony, pin23 sekwencyjne kierunki - brązowy z żółtym
1999 Porsche Boxster Security Information Constant 12V+ Red/White Ignition Switch Harness Starter Yellow Ignition Switch Harness Ignition Black Ignition Switch Harness Trunk Pin Brown/Red (-) Trunk Light Parking Lights Gray/Black Gray/Red at Light Switch Door Trigger Brown/Yellow (-) Driver's Kick Panel Door Lock Brown/White (-) Driver's Kick Panel...
Ściągę masz na PW. Nie ma się co rozpisywać. Auto przyjazne do roboty jak każdy japoniec.
pod kierownicą włącz kierunki i igłą z kontrolką sprawdzaj gdzie jest plusik
Podłącz pozycyjne, a jezeli upierasz się przy kierunkach, to poprzez 2 diody 5A do każdego kierunkowskazu
Czy powinienem podłączyć kierunki tak jak na rysunku.
Potrzebne ci raczej zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem. Najprostszym jest dioda prostownicza wstawiona w obwód w kierunku przewodzenia.
najprościej jak nie wiesz jak znależć za wyłącznikiem to podłącz sie do przednich lamp lewy kierunek i prawy
musisz dać dodatkowy przekaźnik. Z jednej strony cewki podłączasz plusa a z drugiej wyjście kanału z alarmu. Najlepiej zabezpieczyć to diodą. Jeden kabel z siłownika ( niebieski albo zielony) w zależności od tego w któą stronę ma się ruszać siłownik podłączasz do masy a drugi do styków roboczych przekaźnika gdzie po załączeniu przekaźnika będzie się...
Jeżeli sterowanie zamka centralnego jest w kluczyku. Można za pomocą Examinera ustawić żeby przy blokowaniu i rozblokowaniu migały kierunki.
Żaden przewód więcej nie jest podpięty? Skąd kierunki biorą sygnał. W takim razie. Może coś wciśnięte.
Dziękuję kolego za info ale przy takim podłączeniu będzie otwierany tylko zamek drzwi kierowcy a chciałbym by wszystkie się otwierały i zamykały z pilota alarmu. A masz może schemat jak podłączyć kierunki w tym samochodzie?
Biorą sygnał z przednich kierunków. Możesz podłączyć pod wszystkie kierunki bądź pod pozycyjne. raczej nie biora z nich sygnału bo moduł przy wyłączniku kontroluje stan żarówek i w razie np. spalenia lewej pozycji przód rozświetla delikatnie lewy kierunek przód tak aby auto miało pełen obrys. a jaki to model alarmu ? może ma sterowanie sekwencyjne
Znajdz innego vw z podobnego roku. niewiele bedzie sie roznic. np czarny-bilay, czarny zielony to powinny byc kierunki (sprawdz probowka), braz to masa, jeden z czerwonych grubaskow to plus. I juz alarm ma zasilanie i miga kierunkami :) pozdro
Moim zdaniem to najprościej podpiąc się tym przewodem z alarmu pod wyłącznik świateł awaryjnych.Jak centralka alarmowa poda napięcie na ten przewód wtedy będą mrugały wszystkie cztery kierunki.
To będzie trzeba wzmocnić ten fabryczny przekaźnik dodatkowym. Ale najpierw sprawdź, czy nie jest coś nie tak z podłączeniem kierunków z alarmu do instalacji fabrycznej.
Albea 2006r Czarna kostka prawie kwadrat pod niebieską prostokątną przy bezpiecznikach. Krańcówki : zielono-szary i zielono-brązowy Kierunkowskazy: różowy i różowo biały Do jednego i drugiego wymagane są diody. Kostka musi być podłączona to działają wszystkie na strone a na niepodłączonej działa tylko tylni kierunek.
Witam, też mam podobny problem - chce podpiąć kierunki a mam wyjście tylko jedno na pozycyjne (challenger st-800) problem jest tylko taki że w instrukcji napisane jest że mogę tam podpiąć max 6A a z tego co wyliczyłem potrzebowałbym przynajmniej 9A (bo tyle by brały kierunki).
Witam. Potrzebuję opis sterowania z centralki alarmu, centralnym zamkiem i sygnalizację kierunkami. Pozdrawiam.
A jesteś pewien,że to przełącznik? Może nawet alarm... Kolega dobrze mówi sprawdzić, lub podłącz zasilanie pod jedna stronę np do przedniego kierunku, wtedy zobacz
Najprostszy sposób to jeden przekaźnik. przez styki puszczasz + do siłownika, do jednaj nóżki cewki przekaźnika dajesz na stałe +, a do drugiej 2 - , jeden z alarmu , drugi z guzika podłączonego z masą auta. Na wszelki wypadek można dac diode żeby sie coś z alarmem nie krzaczyło. Dioda oczywiście w kierunku siłownika. Nie zapomnij o bezpiecznikach
Tak, jeśli moduł po prawej traktujemy jako sterownik świateł, na lewo wyjścia na kierunki a kabel u dołu zasilanie kierunków z alarmu
kierunki się przydaja,widać że włączył.Możesz tak podłączyć tylko linie drzwi musisz podłączyć pod impuls otwierania aby ponownie się nie zamykał,chyba ze ten alarm tego nie ma lub ewentualnie jest w opcji wyprogramowanie ponownego uzbrajania.
niestety sa te alarmy ale kolory sie nie zgadzaja....no wiec musze grzebac chyba w głębszym necie lub poczekac jeszcze...ale puki co bede tez dalej kombinował...schemat juz kiedys znalazłem...pozdrawiam... update... wiec tak już wiem do czego sa jakie kolory:) , teraz jest inny problem, mam 2 kabelki do których podpina sie kierunki ale na nic nie ma...
jak podłączyć się pod siłownik zamka czy plusem czy minusem? Podłączasz minus do mastera. A właściwie dwa minusy - otwieranie osobno i zamykanie osobno. Pod kierunkowskazy najprościej się wpiąć w okolicy kierunków pod +.
Witam , u mnie wychodzi jeden kabel plus z centralki , gdzie go podpiac zeby mrygaly kierunki podczas wlaczania wylaczania.?
A da rade podłączyć kierunki pod fabryczny centralny??
Witam, mam wielką prośbę o rozpiskę kabelków do podłączenia alarmu w Kia Picanto 2010r. Znalazłem tylko kolory sterowania centralnego, różowo/czarny i żółto/czarny, zresztą też nie jestem pewny czy się zgadzają. Czy podłączyć się pod kierunki czy mijania? Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam Super żart, wszyscy adminami.
Witam Mam opla corsa C samochód ma zainstalowany alarm ale nie ma podłączonych kierunkowskazów do centralki alarmowej. Jak przekazał mi poprzedni właściciel, człowiek który montował alarm stwierdził że nie można podłączyć w tym modelu bezpośrednio kierunków do centralki alarmu. Czy trzeba ciągnąć przewody bezpośrednio do lamp i separować diodami ? pozdrawiam...
Najprościej i bez szukania podepnij się pod przewody które biegną do bocznych kierunków. Są w bagaźniku i bezapelacyjnie idą do kierunków.
Witam Założyłem alarm do polo 2002 1,4 TDi i mam taki problem z kierunkami. W momencie załączania alarmu kierunki ładnie migają a gdy auto dłużej postoi to w momencie rozbrajania alarmu już kierunki nie mrugają. Kierunki podłączyłem standardowo pod czarno/zielony i czarno/bialy wchodzące do bordnetz. Czy ma ktoś pomysł co może być powodem takiego zachowania???
to do ultradzwiekow potrzebna jest centralka?? Ja ten alarm kupiłem używany i nie było tam żadnej centralki do tego. poprosty dwa czujniki ultradzwiekowe no i centralka alarmu. niestety nie posiadam instrukcji do tego alarmu. mam tylko schemat podłączenia. może mi ktos pomoc uruchomić mi te kierunki żeby działały.
Przewody od kierunków dajesz ,jeden do lewego plusa ,a drugi do prawego plusa. Pomarańczowy do plusa na którym jest plus pozycji. Czarny z alarmu do obudowy metalowej (minusa motoru).
Sprawdź miernikiem czy na wyjsciu z alarmu do kierunków pojawia sie napięcie przy uzbrzjaniu i rozbrajaniu alarmu.
Rozrusznik żółty, po stacyjce różowy, centralny dwie masy szary i zielony np. przy module w boczku po stronie pasażera, kierunki jasno i ciemnoniebieski, ewentualnie pozycyjne na brązowym, krańcówki na białym- konektor w boczku kierowcy.
Może da się tam wstawić diodę, aby kierunki nie włączały awaryjnych... ale imho musi być prosty sposób... chociaż to polonez jest :)
na bsi w czarnej kostce 8pin pin2 masz kierunki sekwencyjne
witam da się połonczy te alarmy ale po co aż dwa myślisz że będzie bezpieczniej,wykorzystać te same czujniki,kierunki ,przerwanie zapłonu ,syreny.
Chyba nie o to chodziło... Autor prawdopodobnie chciał aby alarm cały czas wył po odpaleniu silnika tzn co ok 30 sec zwierał się kabel od centrali do masy. :arrow:Larry_new sprawdź jeszcze jak zachowuje się alarm przy stykaniu tego kabla z masą (pare razy na sec) bo może wystarczy zastosować tranzystor jak w poście wyżej, tylko zamiast do stacyjki podłączyć...
ale pod licznikiem jest podobno dobry dostęp do podzielonych kierunków i krańcówek.
Plus (przez bezpiecznik 15A) i stacyjke ze stacyjki, a kierunki przez bezpieczniki 7,5A
Jak podłączyć do alarmu kierunkowskazy w tym aucie.Na czym polega sterowanie sekwencyjne kierunkami w tym aucie,jakie są to poziomy napięć?
djpietrekbest to by sie zgadzało bo podłączałem tak jak pisał pkhenr żółty i żółtoczarny do masy na włączniku drzwi a pod fiolet syrene i efekt był taki że ładnie drzwi z pilota zamykał i otwierał z efektem dźwiękowym z syreny... ale jak uzbroiłem i otworzyłem drzwi z kluczyka to syrena nie zawyła a powinna... a mówiono mi że to alarm hmm... a to djpietrekbest...
Witam, podłączyłem alarm bezpilotówke, nie znalazłem kierunków a klientowi się paliło i pojechał. Gdzie tam łapać kierunki bo na szybko nie mogłem znaleźć. Zdaje sobie sprawe oczywiście że każdy kierunek osobno i trzeba diodować. Super by było jakby były kolory. Aha rok 95.
Poszukaj w wyszukiwarce Passat B5.Tyle tego jest ze doczytasz sie wiadomosci na swoje pytanie.Temat wielokrotnie wałkowany.
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
Witam - a czy masz do alarmu podłączone kierunki czy światła gdy on bije na alarm. Bo jak kierunki to masz cos skopanego w instalcji(posprawdzaj przekazniki , wiązki kabli) a jak światła to masz coś z alrmem , lub moze miałes mały remoncik i ktos ci cos pomieszał w instalasji (poprzecinane kable lub sztukowane) albo zwykła złośliwość zeczy martwych....
To może być tylko syrena (kolory syr. ziel,czarny czerwony biały niebieski) albo w latach ok od91 do 96 były alarmy F900 bez kierunków ale z bip przy zał i wył. Wszystkie fox były na piloty. Sprawdź czy to syrena czy alarm. W alarmie dodatkowo wychodził luźny przewód na antenę.
Ostatnio podłączałem alarm w R19 - 90% kabli podłączyłem w progu, przy podnóżku pasażera, kierunki na diodach do przewodów lecących na tylne lampy, sterowanie cenrtalem (fabrycznym) do przewodów lecących z praweko słupka (sterowanie + (biały i fioletowy-chyba)), wyłącznik drzwiowe też tam jest w pobliżu, odłączenie pompy paliwa to był biały gruby przewód,...
mam pytanie, jak podłączyć alarm własnej produkcji pod kierunkowskazy?? czy trzeba robić przerywacz do kierunków czy wystarczy podpiąć zasilanie pod przekaźnik (cc 700) dziekuje za odpowiedz
jutro chce się wziąć za instalacje alarmu w moim palio i mam pyt... gdzie jest jakaś dziura do przedziału silnika bo chce podłączyć zasilanie z centralki alarmu do aku i nie wiem gdzie taka dziura jest...;/ i pod jaki kolor kabelków w aucie podpiąć kabelki od kierunków wychodzące z centralki???
gdzie i jak podłączyć kierunki do sygnalizacji alarmu Za schowkiem po stronie pasażera: Złącze 15pin w kolorze czarnym - biały przewód pin10 (oznaczenie 2345) - żółty przewód pin2 (oznaczenie 2335)
Marcin Mcari wysteruj przekaźnik z wyjścia syrenki i kierunkowskazu, ze styków przekaźnika zasil klakson. Klakson będzie trąbił tylko wtedy, kiedy kierunkowskaz nie będzie świecił - na tym przewodzie będzie pulsująca masa w takt migania kierunku.
Sterownik fabryczny jest za schowkiem od strony pasażera i do niego jest podłączony alarm. Jak dojdziesz do fabrycznego sterownika to kabelkami dojdziesz do alarmu. Sprawć podłączenie do przewodów od alarmu do kierunków. Jak znajdziesz alarm to napisz model. Dołanczam instrukcje montażu alarmu w escorcie. Pozwoli ci to na znalezieniu po kolorach odpowiednich...
ściąg sobie próg od kierowcy tam idzie piękna wiązka po długości autka miernik w ręke i szukasz kierunków-ja tak robiłem w tym fiacie i jest wszystko -apropo poduszki wypinałes kostki jakieś lub bezpieczniki wyciągałeś, że zapaliłł sie błąd??
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
ok widzę ż moi dwaj poprzednicy tylko sobie nabijają posty, no trudno. Problem z kierunkami już rozwiązałem używając przekaźników.
Koledzy mam problema i prosił bym o pomoc, a zatem założyłem do tico alarm i centralny zamek, i mam problem, bo niewiem gdzie i w jaki sposób moge podpiąć kierunki pod alarm. Bo w innych autach to podpinałem pod przekaźnik od kierunków. A w tym TICU nie znalazłem takiego przekaźnika. Od alarmu wychodzą dwa +(plusy) na kierunki. Proszę o pomoc.
Należy zacząć od włączenia komputerem serwisowym obsługi alarmu niefabrycznego po sieci can. Nie wiem jaki alarm chcesz montować ale wpiszę ci wszystko bo robiłem ostatnio berlingo. Wszystko znajdziesz przy bezpiecznikach na module: Biały wtyk 10 pin: Pin5:Can l Pin3:Can h Czarny wtyk 10 pin: Pin2:sterowanie kierunkami Pin3:centralny zamek jak masz...
niespodzianek specjalnych nie ma,zamek to dwie masy, jeżeli nie będą pasować kolory z cobry to mogą być na zółto-czerwonym i żółto-czarnym,kierunki mogą też występować zielono-czarny i zielono-biały pod kolumną,drzwi mogą być brązowe. Witam, po przeczytaniu Twojej wiadomości, pomyślałem sobie, że może jesteś w stanie i mi pomóc. Montuję właśnie alarm...
Witam Potrzebuję małej pomocy. Zakupiłem autoalarm marki "noname" na allegro i montuję do Punto 2. Wszystko podłączyłem tylko problem mam mały z kierunkami. Z centralki alarmu wychodzą dwa przewody zabezpieczone bezpiecznikami jak można się domyślić na lewą i prawą stronę kierunków ( w instrukcji jest świateł postojowych ale wolę podłączyć do kierunków)....
Opcje raczej tylko trzy 1. włącznik świateł 2. Manetka kierunków 3. alarm (uszkodzony) podłączony pod pozycyjne W sumie jeszcze by coś wymyślił, ale droga jest prosta - zasilanie idzie albo z włącznika świateł albo kierunkowskazów do skrzynki skąd trafia na żarówkę
Witam. Zamontowałem sobie centralny + alarm do w/w auta. Wszystko podłączyłem i działa prawidłowo. Mam tylko problem z podłączeniem ostrzegania kierunkowskazami. Mam do tego wyprowadzone dwa brązowe kabelki, ale nie wiem gdzie je wpiąć w instalację. Chciałem w kabelki które idą od włącznika przy kierownicy. Może ktoś wie jakie kolory są odpowiedzialne...
Do wejścia wyzwalającego w alarmie o polaryzacji np."-"można podłączyć kilka czujników np.krańcowy wyłącznik drzwi na którego przewodzie w większości samochodów przy zamkniętych drzwiach jest pełne 12V oraz inne czujniki np.ultradżwięki,szok,mikrofala,aleobowią... każdy z tych czujników musi być podłączony do tego wejścia przez diodę separującą np.N4001...
................. bardzo proszę o pomoc........................... Mówisz i masz! Bierz zasilacz, zapinaj pod czerwony i czarny zasilanie, kliknij pilotem i posłuchaj czy coś kłapie w centrali. Jak kłapie to dobrze, jak nie to już sobie tym urządzeniem nie zawracaj czterech liter. Te dwa żółte, to wyjścia na kierunki... Teraz zapnij kontrolkę np. plusa...
Ostatnio podłączałem znajomemu alarm Ampio w Audi A3 z 2000r. Wszystko szło dobrze tzn. podłączyłem uruchamianie alarmu, czujniki dodatkowe, syrenę itd. Na koniec zostało podłączenie pod kierunkowskazy i tu pojawił się problem. Lewy kierunek ok ale jak tylko podłączyłem się pod prawy to w momencie wyłączania alarmu zazbrajał się ponownie. A jak tylko...
Centralny zamontowany :D Z kierunkami nie miałem zbyt wiele roboty pomimo tego że alarm miał dwa wyjścia na kierunki, to podłączony był tylko jeden, a drugi ucięty. Podłączenie jeden do jednego załatwiło sprawę :D no i wszystko ładnie działa. Jeszcze raz dzięki za pomoc i pozdrawiam :D
tylko wez pod uwage jeszcze sygnal z syreny bo tak to jak gosc wlaczy awaryjne lub kierunek na skrzyzowaniu to rowniez bedzie wysylac sygnal pozdrawiam
jest czerwony i żółty kabel... jak podłączałem żarówkę pod alarm i bezpośrednio przez przekaźnik kierunków to mrugało, ale nie zrobiłem żeby było na kierunki auta...spróbuje podłączyć tak jak pisze pkhenr...
tu jest schemat i opis,kierunki sa opisane jako swiatla postojowe.pozdro...
Witam Mam problem po podłączeniu alarmu URZ0260 schemat podłączenia jest taki alarmu URZ0222 po otworzeniu drzwi kierunki migają przez 8s czy jest kluczyk w stacyjce czy go nie ma. Wszystko jest podłączone według schematu jedynie zastanawia mnie krańcówka czy ma być sterowana minusem ale chyba tak bo w instrukcji nic o podłączeniu krańcówki przez przekaźnik...
a załączały się wcześniej ? bo może nie był ten autoalarm podłączony pod kierunki:!:
kierunki są standart biało-czarny i zielono-czarny.
Ja no dobra bez przesady, o te ?,? :arrow: Kolego renqien też przypuszczałem że gdzieś to tam jest bo właśnie słyszałem jak tam pstrykają przekaźniki po środku konsoli. Było tam wszystko w tej puszeczce :?: Kierunki, centralny, krańcowki i zasilanie :?:
Prawie kupiłem jakiś tam alarm, ale okazało się, że jest na HCS101. Co mnie martwi - jeżeli samochód "sam z siebie" mruga kierunkowskazami przy zamykaniu i otwieraniu, co będzie jeżeli podłączę alarm który też usiłuje mrugać kierunkami ? Nie spali się cośtam w instalacji samochodu ? Długo szukałem, ale nie znalazłem nigdzie schematu podłączenia alarmu...
A wyłącz ty chłopie na czas sprawdzania lampkę pod sufitem lub wymontuj z niej żarówkę. I nagle sie okaże, ze to 12V po zamknięciu drzwi zniknie... Bo to jest napięcie, które "przebija ci się przez żarówkę i miernik je wyłapuje. Jak z alarmu idą ci dwa przewody do podłączenia kierunkowskazów, to diod nie trzeba. A jak idzie jeden, to aby nie zewrzeć...
podłanczłem alarm w fabi po podłączeniu krańcówek przez diody mrygają mi na liczniku kierunki i kierunki przyczepki schemat podłączenia mam z elektrody w momencie odpalenia czy otwarcia dzwi mryga od nowa co robić
a co ma wygaszanie lampki do uzbrajania alarmu... chyba ze wygaszanie trwa 15-30 sekund to moze ma to znaczenie zazwyczaj system alarmowy zaczyna pracę po okolo 15 sekundach od wciśnięcia guzika na pilocie, w tym czasie lampka dawno juz powinna zgasnąć.. separowanie drzwi lewych i prawych uzyskasz stosując diodę między przewód od alarmu a przewód prawej...
Szkuam informacji na temat gdzie sie wpiąć w samochodzie w centralny zamek, kierunki itp. Schemat alarmu mam.
Mowa o przewodach zasilajacych silnik pompy,wewnatrz modulu sa kable wychodzace z plyty sterownika do silnika pompy.Poczytaj instrukcje,moze alarm ma opcje przyuczenia sygnalow(tak,jak np.seo perfect) i wlaczy sie po mignieciu kierunku,wylaczy po dwukrotnym mignieciu.Auto miga kierunkami po zamknieciu pilotem?
jak chcesz sterować kierunki jednym przewodem czy dwoma?
Proszę mistrzu, ja to zrobię: Pompa paliwa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Zamek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic85... Krańcówki i kierunki: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55... Stacyjka: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... No i czyje Kung-Fu jest lepsze?
Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
gość się obraził, a szukać nie szukał bo tu jest wszystko
w magicarze mozna to zrobic bez przekażników , pomarańczowy podłączamy do plusa , różowy do minusa ,biały łaczymy z zielonym ,przecinamy przewód sterujący pompą i łączymyniebieski w kierunku pompy a czrny w kierunku mikowyłącznika w drzwiach kierowcy
alarm można powiedzieć dostałem od brata wiec nie wybrzydzałem tylko podłączałem . Alarm już podłączony schowałem centralkę pomiędzy radiem a schowkiem jedynym problemem było tylko podłączenie kierunków musiałem zastosować przekaźnik ale teraz już wszystko śmiga .
Wiesz co. jak swojego rovera zamykam z kluczyka nie używając pilota też mi mrógają kierunki i alarm się uzbraja. musisz chyba podłączyć pod komputer i odblokować alarm
Inwerter seo zamienia pulsującego + na sekwencję do kierunków (do tego nie potrzeba podłączać can)
Pod fabryczny alarm to nie podepniesz tego , jedynie co możesz zrobić to podłączyć tą centralkę i cieszyć się z otwierania drzwi na pilota . zasilanie ze skrzynki bezpieczników , kierunki biało-czarny i czarno-zielony też w skrzynce bezpieczników , popielato-czerwony zamykanie ,popielato-czarny otwieranie -wiązka z drzwi kierowcy . Od razu dodam że...
Kolory przewodów jak całej grupie VW. Jak kupisz Perfecta analoga, to zrobisz go tak, jak w poprzedniej A6 programem 3352, albo samoukiem wykorzystując przewód kierunku wychodzący z modułu komfortu pod siedzeniem, separując go diodą. Warunek, mają migać kierunki przy zamknij-otwórz.
Witam. Mam problem z podłączeniem do mojego samochodu alarmu Fighter, mianowicie wszystko działa, centralny podłączyłem , kierunki itd, tylko mam problem gdzie podpiąć czujniki drzwiowe w samochodzie, ponieważ z alarmu wychodzi (w instrukcji jest pokazane) + drzwi i masa na drzwi, i nie wiem gdzie to wpiąć , w wiązce znalazłem tylko przewód od drzwi...
Ktoś (amator oczywiście) skopał podłączenie alarmu. Poprawiłem ale jest problem typu, że przy uzbrajaniu alarmu nie wychodzi impuls do siłowników (bezpośrednio podłączone do centralki alarmu) Wszystko inne działa - alarm sie uzbraja, migają kierunki, syrena zawyje. Co mogło wysiąść?
Zwracam sie ponownie z gorącą prośbą do wszystkich fachowców na tym forum mój problem dalej tkwi w tym alarmie bez podłączenia kierunkowskazów wszystko chodziło poprawnie dzis jednak podłączyłem kierunki tak jak zostało mi to doradzone i alarm zaczął swirować jeśli go uzbroje to po 40 sek automatycznie sie sam rozbraja i nie mogę dojęć dlaczego jeśli...
Próbowałem podłączyć syrenę pod którykolwiek przewód wychodzący z alarmu,ale pod żadnym nie działał prawidłowo.Jak można podpiąć syrenkę ,jeśli alarm nie ma wyjścia na nią ?Dziwne ,ale tak jest.Jest to alarm w Dodgu Caravan z 1996 roku.Próbowałem połączyć ją aktywując +,jak i masą i nic.Można połączyć ją z 3 przewodami alarmu,ale wtedy przy włączeniu...
Prosta rada - z praktyki : spowoduj żeby alarm zaczął "mrugać" kierunkami , wsiądź do środka i na ucho szukaj stukającego przekaźnika - tak najłatwiej znajdziesz centralkę. Jeśli centralka jest niefabryczna to może mieć możliwość odłączenia potwierdzania kierunkami i syrenką. Powodzenia
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Nie pamiętam, ale w jakimś fachowym piśmie czytałem, iż zabronione jest podłączać światła mijania pod alarm. Z takiego sposobu podłączenia świateł i sygnałów mogą korzystać (są uprawnione) wyłącznie pojazdy specjalne "w akcji", np. straż pożarna i policja. Każdy współczesny producent (nie bez kozery) podaje w instrukcji montażu sposób podłączenia alarmu...
podłączyć kierunek alarm alarm kierunek dioda kierunek alarm
renault megane bezpiecznik wycieraczka parametr maszynowy indesit instrukcja pralka
Instrukcja obsługi prostownika Bester BZA 24/25 Magnetowid Panasonic NV-FJ 622 STEREO - przygasanie wyświetlacza podczas przewijania