Kupic nowa wtyczke z pinami. Uciac stara, zarobic nowa i zrobione. Po co to wyjmowac? I tak starych, zmaltretowanych pinow nie uzyjesz, jesli nie wiesz jak je wyciagnac. Tam jest taki "jezyczek" ( albo 2 lub 3 ) na pinie, ktory(e) trzeba przygiac.
Trzeba ściągać kierownice,tylko odłącz akumulator,żeby poduszka nie świeciła.
Z prawej strony.
Jak wszystko działa to w czym problem? Nie kupiłeś czasem manetki kierunkowskazów ze sterowaniem komputera pokładowego OBC?
Posiadam takie auto na stanie tylko 2000 rok też 1.0 AUC, u mnie światła zginęły przez spalony przełącznik kierunkowskazów a jednocześnie świateł długich i spalony włącznik świateł zwykłych tzn pokrętło. Zacznij od przełącznika kierunkowskazów. Poza tym światła włącza przełącznik świateł tzn pokrętło a rozdziela mijania i długie przełącznik kierunkowskazów,...
Teoretycznie smar do złączy elektrycznych (oczywiście niskonapięciowych). Ponieważ pewno mała opłacalność nabywania smaru specjalnie dla tego przypadku to stosuje sie wazelinę techniczną (lub kosmetyczną) oraz smary silikonowe. Skoro zawodzą syki to prosty wniosek, że należy je posmarować ale delikatnie.Powierzchnie z tworzyw w zasadzie nie wymagają...
No przecież ściąga się koło kierownicy i jest dostęp do śrub. A całe przełaczniki zdejmuje się w górę.
Schemat instalacji elektrycznej Ursus 1634 (zespolone zegary)
zakladajac, ze dioda jest zwarciem i ze ladnie swieci przy 20mA policz sobie rezystor z prawa oma. wartosc ktora ci wyjdzie bedzie calkiem dobra. jak dasz mniejsza to bedzie jasniej swiecic, ale pamietaj, ze porty w uC tez maja ograniczenia i jak przegniesz, to mozesz zdymic wszystko. do odczytywania stanu zrob sobie dzielnik napiecia na rezystorach...
Prawdopodobnie jest. Wnioskuję że ten przełącznik 8pin łączył plus jak i minus (stąd po 4 kable z każdej strony 2 do plusa i 2 do minusa) a przełącznik 3pin łączy tylko plus (środek plus na stałe i te dwa po bokach to już zasilanie do kierunkowskazów, minus w tym przypadku jest podłączony na stałe). Jest to tylko mój wniosek i jeśli jest tak jak piszę...
No i w czym problem? Masz schemat z klasycznym układem przerywacza: zasilanie po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów --> przełącznik kierunkowskazów --> żarówki kierunkowskazów. Układ można zrealizować na dwóch diodach lub przekaźniku z dwoma stykami zwiernymi. Musisz jedynie zdublować istniejący przełącznik tak, by po naciśnięciu...
Myślę, że masz uszkodzony przełącznik zespolony.
zasyfiony przełącznik kierunkowskazów.
Odłącz przełącznik kierunkowskazów i sprawdź czy trzeszczenie zniknie. Masz zużyty przełącznik i stąd takie cyrki.
Z tego co przeczytałem to wyszło, że wszyscy pisali o przełączniku świateł ( tym co nazwałeś przełącznikiem kierunkowskazów ), a ty zmieniłeś włącznik świateł. Ten nazwany przez ciebie przełącznik kierunkowskazów jest zespolonym przełącznikiem świateł krótkie-długie, przełącznikiem kierunkowskazów i można nim jeszcze włączać krótkie sygnały światłami...
Ostatnio rozbierałem taki (tylko od Vectry, ale myślę, że taki sam) i też namordowałem się i nakombinowałem, ale złożyłem. Jakby to ci opisać ...............? Hm. Z tą jedną dużą, to chyba nie będziesz miał problemu, Dwie pozostałe identyczne, to właśnie przyczyna twoich kłopotów. Takimi małymi wycięciami układasz na takimwsporniczku z blaszek zatopionych...
Zmień przełącznik kierunkowskazów.
Na białej kostce znajduje się przełącznik świateł mijania/drogowych oraz klakson. Na niebieskiej znajdują się dwie pary przełączników kierunkowskazów (osobne obwody na ciągnik i przyczepę). Posprawdzaj miernikiem.
Jaki to model? W X9 Amalfi 180 cm³ za wszystko odpowiedzialny jest zestaw liczników. Tam jest wbudowany przerywacz kierunkowskazów. Przełącznik kierunkowskazów to taki joystick, trzy styki: lewo, prawo, reset. Nie pamiętam jak jest z awaryjnymi. Ogólnie patent ten ma na celu automatyczne wyłączenie kierunkowskazów jeżeli przejedzie się jeden kilometr...
Dalej? Nic to jest już wszystko :) No jeszcze kontrolka na zewnętrznych stykach przełącznika i finito :)
Nie.Odkręcasz 2 wkręty od strony kierownicy,są one zasłoniete zaslepką.Ściągniesz górną częśc obudowy.Dolna jest przykręcona od dołu 3 wkrętami.Nastepnie trzeba ściagnąc tą gumowa osłone stacyjki,podważyć wkrętakiem.przełacznik wchodzi na wcisk,sa takie dwa zatrzaski,naciskasz je i wysuwasz przełacznk,odpinasz kostkę (trzyma zatrzask) i gotowe.Potrzebne...
Czy ktoś może kojarzy jak powinien być złożony przełącznik zespolony od kierunkowskazów i wycieraczek? Było chyba trzech wykonawców tego podzespołu. Każdy miał inną konstrukcję wnętrza. Który masz? jak długie włączam to wyłącza się jedna lampa Sygnał długich świateł dochodzi jednym kablem do skrzynki bezpieczników i tam rozdwaja się na dwa bezpieczniki...
dzwięk będzie dochodził z przekażnika a winna jest manetka kierunkowskazów (często gęsto)
Z przełącznika kierunkowskazów jednym przewodem fioletowo- żółtym przekazywane jest załączanie kierunku prawego lub lewego do modułu TEMIC 309872 obok bezpieczników pod maską. . Do przełącznika dochodzi plus z bezpiecznika nr 3, 15 A przewodem czarno-białym. Przełącznik kierunkowskazów przy włączeniu w prawo zwiera te przewody bezpośrednio a w lewo...
A jak robebrać przełącznik? Jak już wcześniej napisałem przełączniki są nierozbieralne. Aby wymontować przełączniki należy odkręcić śrubę od dołu kolumny kierowniczej potem ją zdjąć z zaczepów. Po zdjęciu dolnej osłony mamy dostęp do przełączników. Nie pamiętam tylko czy trzeba zdjąć górną osłonę ale chyba nie. Przełączniki są przymocowane do wspornika....
Pin 31 masa pin 49 zasilanie pin 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów.
Żarówki sprawdzone? Szczególnie w tylnych lampach lubią się dziać cuda a korozja na wkładach lamp lubi szaleć lub wypalić stuk masy w złączu. Drugi podejrzany to moduł haka lub gniazdo jeśli jest lub było.
No to jak dokładka, to schemat każdego dowolnego układu kierunkowskazów. Ogólny schemat podałem. Podłączasz tak: + po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów pin 49 --> z przerywacza kierunkowskazów pin 49a --> przełącznik kierunkowskazów --> kierunkowskazy lewa i prawa strona. Oczywiście druga strona żarówek do masy. Pin 31 przerywacza...
brak masy lub uszkodzony przełącznik
Trzy kontrolki kierunkowskazu są zalilane bezpośrednio z przerywacza kierunkowskazu
Grafika ujka Google wskazała...😉
Jeżeli kierunkowskaz świeci a nie przerywa to nie jest wina przełącznika tylko przerywacza. Przełącznik zostaw w spokoju. Pozdrawiam.
Cześć, chyba nie trudno odgadnąć że masz uszkodzony przełącznik kierunkowskazów.
W wersji USA wiązka instalacji elektrycznej jest inna. Podzespoły z wersji europejskiej nie będą pasowały. Z tego co dostrzegam na schemacie, wersja USA ma podwójny przełącznik kierunkowskazów. Dodatkowy przełącznik służy wyłączaniu świateł pozycyjnych w kierunkowskazach (drugie włókno). Schematu od wersji EU nie mam czasu szukać.
Przełącznik kierunkowskazów na środku żółty przewód, lewy 44L 2 przewody zielone, prawy 44P 2 przewody niebieskie. Tak na schemacie jest połączone.
Czy przerywacz kierunkowskazów możesz sprawdzić w prosty sposób po prostu go omijasz. :D Po kolei to tak: Ze stacyjki zacisk 54, przewód do skrzyneczki z bezpiecznikami, potem do przerywacza kierunkowskazów zacisk +, z równolegle położonego zacisku naprzeciwko L dalej przewód do środka przełącznika kierunkowskazów. Z prawej strony przełącznika prawy...
Najprościej pod przełącznik kierunkowskazów, tam masz lewą i prawą stronę.
Przerywacz kierunkowskazów znajduje sie w przełączniku awaryjnych, odpowiada za działanie awaryjnych i kierunków.
Rozbież przełącznik od kierunkowskazów ,pewnie zabrudzone styki.
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
Jedynie czyjaś ingerencja. Ten przewód idzie tylko do przełącznika kierunkowskazów.
Jeden to popularny "49" na nim masz zasilanie 12V - sprawdzisz probówką względem masy. Drugi przewód to "49a" idzie po prostu do przełącznika kierunkowskazów.
Wróć do postu #32 i #36. To coś w prostokątnym zaznaczeniu to kontaktron owinięty cewką. Na drugim zdjęciu masz styki przekaźnika, które mają być rozwarte a zwierają się cyklicznie po włączeniu kierunkowskazów. Jeszcze raz napiszę: prąd na 49, wyjście na przełącznik kierunkowskazów 49a, C to kontrolka. Jak nie chce działać, to znaczy że jest niesprawny...
Jeśli na awaryjnych jest dobrze to znaczy że zwarcia nie ma w lampach. Jeżeli bezpiecznik pali się od razu po przekręceniu zapłonu to przełącznik kierunkowskazów wtedy nie bierze udziału. Zwarcie musisz mieć gdzieś przed przełącznikiem. Ps. Nie miałeś przypadkiem zapiętego wstecznego biegu przy włączaniu zapłonu ?
8871.10 ma 4 piny (59a 31b 49 49a). o To jest tzw. Elba - dwa w jednym, regulator ładowania + przerywacz. Sprawdziłem, że po zwarciu przewodu z 49 (+) i 49a świecą światła kierunkowskazów po przełączeniu przełącznika kierunkowskazów (oczywiście w sposób ciągły). Sprawdziłbym jeszcze 31b - czy nie urwało się połączenie z masą. co jeszcze może być uszkodzone...
To masz tak: 49 plus po kluczyku 31 masa 49a przełącznik kierunkowskazów C2 dodatkowa kontrolka przyczepy. http://obrazki.elektroda.pl/3076232500_1...
Peugeot 206 2001 1.1 benzyna PP2000 - moduł przełączników pod kierownicą. Stały błąd. Odbiornik wysokiej częstotliwości Spotkał się ktoś z tym? Kierunkowskazy migają bardzo szybko, ale światła awaryjne chodzą w normalnej prędkości. Dodam, że świeci się Airbag i nie działa klakson (sam w sobie działa po podłączeniu do akumulatora) - myślę, że taśma zwijacz...
Do wymiany. Da się naprawić, ale naprawa jest nietrwała.
Po pierwsze czy na przewodzie zasilającym przerywacz(po bezpieczniku) jest zasilanie. Jeśli jest zewrzyj ze sobą obydwa przewody. Przełącznik kierunkowskazów na któryś bok. Nie działa zwierasz ręcznie na przełączniku środkowy styk z bocznym. Jak działa to przełącznik do wymiany. Jak nadal nie działa otwierasz złącze na lewym błotniku i szukasz zerwanych...
Masz dwa rozwiązania + idzie na plus zasilania L idzie na przełącznik ston kierunkowskazu P idzie na lampke kontrolną drugie 49 idzie na plus 49a idzie na przełącznik 31 idzie na masę.
Uszkodzony przerywacz kierunkowskazów. Znajduję się w przełączniku od awaryjnych. Albo drugi albo ten rozbierz i napraw.
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Nie, od przełącznika kierunkowskazów nie ma żadnych przewodów do których mógłbyś się wpiąć. Jeśli w ogóle, to trzeba się wlutować wewnątrz przełącznika, poglądowo zamieszczam zdjęcie dla orientacji, jak coś uszkodzisz, nowy 700 do 1300zł w zależności od wersji. Po demontażu może zajść potrzeba kalibracji czujnika kąta skrętu. https://obrazki.elektroda.pl/9140780000_...
To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
Przerywacz kierunkowskazów jest jeden ,kierunkowskazy po 2 na stronę są przełączane przełącznikiem na kierownicy. No chyba że w instalacji istnieje jakaś radosna twórczość modernizacyjna.
31 masa 49 plus z orginalnej wiązki 49a wyjscie też z orginalnej wiązki C kontrolka
Witam, w Astrze-G jest to trochę prościej. W załączeniu masz schemat sterowania (w przełączniku kierunkowskazów) tempomatu i rozpiskę z bezpiecznikami. Z przełącznika tempomatu nasz trzy przewody bezpośrednio do sterownika silnika oraz zasilanie z bezpiecznika F3.38 (10A).
ale nie mogę to znalesc wiem ze jest to przekaźnik na 4 piny Nie ma w tym aucie tego przekaźnika. Odłącz manetkę przełącznika kierunkowskazów i sprawdź czy nadal będzie migać
Witam - znalazłem kilka przełączników kierunkowskazów które można zamontować ma kierownicy. Od Ursusa C380- do kupienia www.skleprolniczy.pl Przełącznik kierunkowskazów WSK 125. Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/6403935300_1... Dodano po 58 http://obrazki.elektroda.pl/5993256600_1... Dodano po 6 Bardzo przepraszam za...
Za odbiór i przetwarzanie sygnału z pilota w Astrze H odpowiedzialny jest moduł CIM ( to jest ten pod kierownicą z przełącznikami kierunkowskazów i wycieraczek).
Ja miałem podobny problem, wprawdzie w innym samochodzie - Fiacie Tipo. Winne były zabrudzone brudnym smarem styki przełącznika kierunkowskazów. Po rozebraniu wymyciu i posmarowaniu czystym smarem ustało.
To już się kłaniają dwa przekaźniki. Poza tym w takim rozwiązaniu, kierunkowskaz będzie mrugał jeszcze przez ustalony czas po planowym wyłączeniu kierunkowskazu. Poza tym, czy przełącznik, który posiadasz ma funkcje uruchamiania kierunkowskazów bez całkowitego przesunięcia manetki? Czyli, czy kierunkowskazy można włączyć nie przesuwając dźwigni do położenia...
czy to manetka, czy przełącznik Manetka czyli przełącznik kierunkowskazów do wymiany pod warunkiem że awaryjne są bez zarzutu.
Wiatm Mam takie pytanie ostatnio zdarzyło mi sie ze na środku skrzyżowania nie miałem lewego kierunkowskazu przełącznik w dół a jego nie ma . Proszę o pomoc. :( co zawiodło? Przełącznik zespolony czy przerywacz ?
Aleksander , nie dawało mi spokoju, ze nie możesz poradzić sobie z kierunkowskazami. Odpowiedz palnąłem z pamięci. Dzisiaj popatrzyłem do Worshopu i co... nie znalazłem drugiego bezpiecznika. Jest tylko nr.6 i przerywacz R 8. Pozostaje Ci sprawdzić jeszcze raz przejscie prądu przez przełącznik kierunkowskazów. Pozdrawiam.
w przełączniku awaryjnych.
,, Kontrolkę " wpinamy z jednej strony do zasilania prawej żarówki kierunkowskazu a z drugiej strony do lewej żarówki. Po włączeniu prawego kierunku + 12v dostaje się do zacisku ,, J ", a do zacisku ,, K " poprzez żarówkę lewego kierunku doprowadzona zostaje tzw ,, masa ". Sytuacja jest odwrotna po włączeniu lewego kierunku. Po podaniu plusa na tylko...
Peugeot 307 1.6 benzyna kombi, 2002 r. Problem z przełącznikiem kierunkowskazów.
To co znalazłem w necie: Zielony - masa Czarny - plus po stacyjce Szary - do przełącznika kierunków
dzięki temat rozwiązany
To dosyc powszechny problem i wymiana przełącznika niekoniecznie musi pomóc. Nie wnikając głębiej w zasadę działania (która jest odmienna od klasycznego przełącznika) mogę podpowiedzieć, że trzeba zmienić wartość rezystora wewnątrz przełącznika. Było - poszukaj. Dałbym sobie głowę uciąć, że nawet na elektrodzie było. EDIT O widzisz - znalazłem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Dzień dobry. Problem polega na tym iż kierunki raz się włączają a raz nie. Nie wiem czy to wina przełącznika czy przerywacza. Tak poza tym wie ktoś gdzie znajduje się przerywacz w tym skuterze ?
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Prawdopodobnie przełącznik zespolony przy kierownicy.
Opisz co jakie masz elementy instalacji i wg. jakiego schematu łączyłeś. Szanse na spalenie stacyjki są prawie zerowe! Czy podłączenie plusa akumulatora do kabla idącego od przerywacza kierunkowskazów do przełącznika prawy lewy powoduje ich zaświecenie z możliwością zmiany lewy-prawy. Czy świecą dwa kierunkowskazy. Czy zasilony każy z osobna świeci....
Cześć Wszystkim - rozwiązałem problem ze swoim peugeotem, wszystko z przelącznikiem było ok ( w końcu nowy, ten sam nr serii itp) w trakcie naprawy auta ( wtedy też mechanik wymienił mi przelacznik) mechanik zauwżył wyciek w okolicach silnika, więc mówi umyjemy silnik zobaczymy gdzie - no i umył - tak umył, że zalał BSM no i auto początkowo odpalało...
Podłącz plus piszczałki do 49a przerywacza (plusa po zapłonie) a minus do 49 przerywacza (styk środkowy przełącznika).
Witam, posiadam przełącznik kierunkowskazów Jelcza Steyr i chcę go przerobić do ładowarki, może ktoś posiada schemat kostek przyłączeniowych.
Tak w ogóle to powinny być dwa przewody do kierunkowskazów a jeżeli jest jeden to trzeba zastosować diody prostownicze do rozdzielenia kierunkowskazów.Podłączenia kierunków można wykonać w kilku miejscach np. w wiązce przewodów wychodzącej z przełącznika kierunkowskazów lub przy złączce pod plastikiem obok dźwigni otwierania pokrywy silnika (trzeba...
49- zasilanie z włącznika świateł awaryjnych, 49a-do przełącznika kierunkowskazów, 15-zasilanie po zapłonie, 31- masa, C2- kontrolka przyczepy, C- kontrolka kierunkowskazów, 30- stałe zasilanie.P
Przełącznik zespolony przy kierownicy, przełącznik awaryjnych, kable.
Jeżeli dobrze pamiętam, to ma być tak: 30 - stałe zasilanie po bezpieczniku 15 - zasilanie (zabezpieczone bezpiecznikiem) po kluczyku 31 - masa 49 - zasilanie przerywacza kierunkowskazów 49a - podłączone wyjście z przerywacza + zasilanie przełącznika kierunkowskazów VL - kierunki lewe (do lamp) + przewód do przełącznika kierunkowskazów (lewe kierunki) VR...
były wymieniane przełączniki zespolone kierunkowskazów i wycieraczek , cały komplecik razem z taśmą Air bag I tu szukaj przyczyny problemu. Jestes pewien, ze masz czujnik polozenia kierownicy?
Sprawdź kostkę przy przełączniku kierunkowskazów. Wiele wskazuje na to, że tam może być problem. Skoro w tym samym momencie znikają oba kierunkowskazy przyczyna może leżeć w tej kostce. Opisywałeś również, że kierunkowskazy znikają po paru minutach pracy. Sprawdź, czy przypadkiem awaryjne również nie znikają po kilku minutach. Wówczas pada podejrzenie...
"Sprawdzanie kierunkowskazów Impulsy dla kierunkowskazów i świateł awaryjnych są wytwarzane przez przekaźnik nazywany przerywaczem. Światła awaryjne są podłączone do przerywacza bez bezpiecznika. Bezpiecznik kierunkowskazów znajduje się w skrzynce bezpieczników. • Jeśli częstotliwość kierunkowskazu jest większa po jednej stronie niż po drugiej,...
Witam mam problem z golfem III włączając kierunkowskaz w lewo wszystko jest w porządku natomiast przy włączeniu kierunkowskazu w prawo włączają się światła awaryjne. Wszystkie kierunkowskazy mrugają jak przy włączeniu awarii. Przełącznik kierunkowskazów i przekaźnik kierunkowskazów wymienione. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
Przerywacze czasem są montowane w przełączniku zespolonym kierunkowskazów, szukaj kostki z opisem w stylu 2(4)x21W+5W/12V lub podobnym.
Odkopuję ten temat, bo mam bardzo podobny problem - Octavia 2 FL 2009 kombi, 1,9 TDI BXE Kontrolka lewego kierunkowskazu miga razem z prawą przy włączeniu prawego kierunkowskazu. Świeci się jednak dużo słabiej. Czasami jarzy się ciągle po włączeniu zapłonu, przed odpaleniem silnika. Czasem pojawia się delikatnie podczas jazdy. Po jakimś czasie gaśnie....
Nie grzeb auta. Zdejmij osłonę kolumny kierownicy, wyjmij przełącznik kierunkowskazów, rozbierz go i na pewno znajdziesz usterkę. Obstawiam pierwszy z brzegu. Do naprawy pottzebna grubsza igła do usunięcia pozostałości i jakaś cienka, tępa blaszka żeby naprawić. Trochę zagadka ale żebyś zaoszczędził parę ładnych stówek to musisz pogłówkować. Jesteś...
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Przełącznik kierunkowskazów realizował tę funkcję. W pozycji spoczynkowej obie żarówki podłączone były do włącznika świateł stop. Po włączeniu kierunkowskazu odłączał on jedną z żarówek tylnych od włącznika stopu i łączył ją z przerywaczem kierunkowskazu (bimetalowym, choć w 70-tych latach bywały już też tranzystorowe), jednocześnie dołączając też żarówkę...
49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
Raczej nie szukaj, są zintegrowane z BSI i niekoniecznie są to przekaźniki (coś mi świta że były tam klucze tranzystorowe, ale w sumie to nie pamiętam ;) ) Jeżeli awaryjne działają, to elementy wykonawcze (niezależnie czy to są przekaźniki czy co) działają, bo są te same dla awaryjnych i dla kierynkowskazów -> to już nie te czasy żeby był osobny przerywacz...
Witam. Po rozgałęzieniu kabla wpinasz diody do wyprowadzonych kabli, szukasz kabla na którym po włączeniu kierunkowskazów pojawia się przerywany sygnał dodatni i wpinasz się tak w prawy i lewy kierunek. Możesz podpiąć się pod przełącznik kierunkowskazów, włącznik awaryjnych, lub kable idące do tylnych lamp. Pozdrawiam!!
Koło kierownicy ustawione "prosto" podczas jazdy na wprost?
Przerywacz do kierunkowskazów ma trzy piny (P, L, X) X - zasilanie(stacyjka +) L - przełącznik kierunkowskazów A "P" gdzie mam połączyć?
Mam to samo. Podobno to była wada fabryczna początkowych modeli. Ja zgodnie z radami wymieniłem manetkę (z 2007r), przez tydzień było dobrze i usterka wróciła. Ktoś ma jakieś pomysły?
Witam, mam problem z Audi jak w temacie. Nagle przestały działać kierunkowskazy, światła awaryjne działają. Czy są oddzielne bezpieczniki od awaryjnych i kierunkowskazów? Przełącznik awaryjnych został podmieniany, ale bez rezultatu. Czy można przy wtyczce przełącznika awaryjnych, spróbować sprawdzić przełącznik pod kierownicą (pająk) i sam przełącznik...
Ale czego nie wiesz ? Przecież prościej już tego nie można namalować . Złącze 1 i 2 przełącznik kierunkowskazów . Złącze 3 jedna para żarówek Złącze 4 druga para żarówek Złącze 5,6,7,8 masa
Idealnie! Tak to właśnie ma być, a część 1 to przełącznik kierunkowskazów, których nie będzie to i jego też nie powinno; jak i też przerywacza 3.
przełącznik kierunkowskaz przełącznik światła kierunkowskaz renault przełącznik kierunkowskaz
deska rozdzielczy iveco turbo diesla benzyny pierścienie objawy
mikrokomputer cobra1 toshiba 22el833g
Akumulator do Citroena C5 Break 2017 179 PS Start/Stop Parametr P04 w piecu Termet Silver jednofunkcyjnym