A jakie masz to wozidło , czasami nie japońskie? Przywołany w linku przerywacz jest do sterowania plusem , a Twój do sterowania minusem!
Witam Montuje alarm we Fiacie Ducato 2002r i nie mogę zlokalizować przewodów na których pojawia sie napięcie podczas działania kierunkowskazów. Próbowałem pod włącznik kierunkowskazów koło kierownicy ale tam jest sterowanie minusem. Pomoże Ktoś?
jeśli nie będę montował syreny. Masa podłączona do syrenki, nie ma w tym systemie nic wspólnego z masą zasilania centralki. gdzie podłączyć minus zasilania, Pn 1 (czarny kabel) w złączu G3
Sterowanie minusem. Pomarańczowo czarny to zamykanie, zielono czarny to otwieranie. Oba przewody 0.5 mm w przelotce drzwi kierowcy. Zasilanie ze skrzynki bezpieczników. Kierunkowskazy to niebiesko czerwony i niebieski w progu po stronie kierowcy. Oczywiście najpierw mierzysz, aby się upewnić że to te przewody, później podłączasz. Za schowkiem pewnie...
To jest sterownik zamka, odbiornik ma białą kostkę. Sposób identyfikacji wyjść podałem w poprzednim poście. Czy w tym samochodzie był w ogóle odbiornik? Bo jakoś na kostce sterownika brakuje mi kabli od odbiornika... Przyłącz dodatkowy odbiornik wg schematu "sterowanie minusem" tak jak wskazałem w poście wyżej. PS: zasilania twojego odbiornika podepnij...
Złącze 6pin 1-do modułu domykania szyb 2-Wyłącznik drzwiowy sterowany plusem 3-Wyłącznik drzwiowy sterowany minusem 4-moduł odcięcia zapłonu/rozrusznika 5-wejście "plusa po stacyjce" 6-podłączenie do obwodu światła stop Złącze 12pin 1-6 podłączenie do siłowników centralnego zamka 7-minus zasilania 8-plus wyzwalany z pilota np do zdalnego otwarcia klapy...
To jak tam wreszcie jest?? Sterowanie plusem czy minusem??
Czyli Yaris II też komunikuję się po przez CAN? dobrze rozumiem? Nie przez CAN. Jak widać, ma sterowanie masą, a przerywacz kierunkowskazów wbudowany w ECU. Na żarówkach stały minus, więc dość klasycznie.
A jak w Tico zrobione jest sterowane kierunkowskazami minusem czy plusem ? Ehhh, miałem już tego nie robić..... Ale niech tam. Kierunki sterowane plusem, znajdziesz je w białej wtyczce pod kolumną kierownicy kolory, o ile pamiętam to zielono-żółty i zielono-czerwony. Kontrolka prawdę Ci powie. C.Z. sterowanie masą Otw- biało-żółty, zam- brązowo-żółty....
Wpiąłem się w ten przycisk i wszystko działa. Kabel fioletowo-szary - otwieranie, pomarańczowy - zamykanie. Do tego na kostce obok (włącznik awaryjnych) podłączyłem kierunkowskazy. Kable zielony i fioletowy obydwa z szarym paskiem. Ale jest jedno "ale" sterowanie było "-" minusem. Nie wiem czy to wina samochodu, czy czegoś innego ale u mnie tak działa.
Czy mógłby mnie ktoś nakierować na dokładny opis przewodów idących z modułu centralnego zamka znajdującego się w pod schowkiem. W moim fokusie nie działa centralny z pilota tylko po przez kluczyk. Kupiłem dziś centralkę i chcę to podpiąć pod tą z forda. Tyle tylko wiem że ponoć sterowany jest minusem. Potrzebuję kolor przewodów do otwierania/zamykania...
Witam. Mam alarm do podłączenia w w/w/ autku. Niestety alarm steruje plusami a sterowanie w autku jest na minusach 9 np. stcznik przy kierunkowskazach styka minusem, a z alarmu na kierunki wychodzi plus). Prosze pilnie o rozwiazanie tego problemu ponieważ jutro autko musi wyjechac ode mnie.
Na jakim etapie jesteś i co dokładnie nie wiesz, bo plus, minus, kierunkowskazy i czujniki drzwi to chyba prosta sprawa w tym roczniku ?
Jakie po minusach? Sterowanie może i tak ale żarówki są zasilane przecież PLUSEM. A do kierunkowskazów to sie przypinasz bezpośrednio do obwodów żarówek. No chyba, że czegoś nie wiem i ta mydelniczka ma plus na masie...
a mozna dostac taki gotowy ostateczny schemat?? do led i zarowek? uniwersalny taki? nie wazne czy sterowane po plusie czy minusie ;)
C, C2 i C3 to są wyjścia do sterowania kontrolkami w liczniku. Kontrolki mogą być sterowane plusem lub minusem i tu może być problem. Do działania kierunkowskazów i awaryjnych bez kontrolek potrzebne jest podłączenie tylko 31, 49 i 49a.
Zakładając, że: -na masę samochodu jest podłączony minus akumulatora, -przewód z alarmu ma polaryzację dodatnią i obciążalność nie mniejszą niż suma prądów pobieranych przez wszystkie lampy kierunkowskazów; to połączyć można według schematu: http://obrazki.elektroda.net/29_12739348... Jeżeli prąd byłby większy od obciążalności przewodu z alarmu (sprawdź...
Witam, trzeba podłaczyć jeden kabelek do lewego kierunkowskazu a drugi do prawego bezposrednio Może lepiej profilaktycznie przez diody prostownicze, a co jak przewody idą z jednego przekaźnika a strony wewnątrz nie są odseparowane? trzeba wiedziec czy do zarówki kierunkowskazu podpiety jest z akumlatora bezposrednio plus czy minus Czy są jakieś auta...
Witam miałem taki sam problem z pilotem z upływem czasu padł można bardzo szybko podłączyć centralkę wpinając się do oryginalnej pod przekaźnik ( STEROWANIE MINUSEM ) niema problemu z zamykaniem z kluczyka czy od środka wszystko działa a kierunkowskazy podpinamy pod przekaźnik kierunkowskazów znajduje się obok centralki zamka jest biały https://obrazki.elektroda.pl/6682440300_...
Tu może przydałoby się wykorzystać wejście Reset - żeby czas, po którym układ zapomina, był dokładniej określony (jeśli ma to załatwiać zanik napięcia zasilania, to musiałoby spaść do około 2V). A poza tym, o ile rozumiem, sygał wejściowy jest nieco inny: nieaktywny to +12V, aktywny to na zmianę masa i +12V - dostosowanie tego układu wymagałoby podawania...
Jestem a własciwie byłem elektr. samochod. w tamtych latach to znam temat . Te przerywacze były na rózne obciazenia np 2x21W +5W kontrolka To jest zawsze na tej aluminiowym uchwycie do mocowania wytłoczone .I jeżeli kupiłes przerywacz na inne obciazenie to ci kontrolka na desce nie bedzie działała . Sa 3koncówki na przerywaczu .zasilanie , wyjscie na...
Tak ale czytalem że w Fabiach stetowanie jest minusem więc chyba najprościej jest zrobic to wbten sposób. Pytanie jeszcze tylko odnośnie kierunkowskazów... jak je wpiąć?
Wszystko zależy od tego czy chcesz się podpiąć tylko do kierunkowskazów, czy w ogóle do awaryjnych tzn. czy sygnał masy jakim dysponujesz sam generuje impulsy czy jest to sygnał stały.
Chcę podłączyć sterowanie siłownikiem W spoczynku, moduł BSI podaje sygnał masy na "oba przewody" silnika siłownika zamka. Podając +12V musisz jednocześnie przekaźnikiem "odciąć kabel w stronę" BSI, bo będzie zwarcie. powinienem go podłączyć do plusa lub minusa kabli do zamknięcia szyb, a może na jakiś przekaźnik? Potrzebujesz dodatkowy moduł sterowania...
Pierwsze słyszę aby kierunki'' były sterowane - . to w jaki sposób Ci świeci ??? minusem morze ale to bardzo rzadko zał. być blokada św. awaryjnych .masz zwarcie do kierunku + /
Witam wszystkich. Otóż kupiłem wczoraj sterownik zamka centralnego firmy Carprotect model BX60S. Zabrałem się za podpinanie kabli. Znalazłem stały + i -, jak również podpiąłem kierunkowskazy. Znalazłem w aucie 2 kable odpowiadające za zamykanie i otwieranie centralnego zamka i otóż teraz mam parę pytań. Czy w Astrze centralny zamek jest sterowany minusem...
opisz samochód, pojedynczy przewód z centralki wykorzystaj do załączaninia przekażników lub rozdziel diodami i podepnij do przewodów świateł awaryjnych Witam, samochód to opel frontera, długi. Jeśli chodzi o pjedyńczy przewód, to który. Przekaźniki- mam swoje zamontować czy chodzi Ci o przekaźniki idące do kierunków lewych i prawych? Dodano po 1 przeczytaj...
Ciekawe czy układ SiDoR'a ma wbudowany przerywacz, w kodzie go nie zauważyłem .. wiec chyba nie ma... Bardziej by mi zależało na sygnale nie przerywanym, który podałbym bezpośrednio na wbudowany przerywacz w toyocie. najpierw więc spróbuje zbudować to ustrojstwo, przerobie wejscia i wyjcia tak by mogły być sterowane minusem, wgram program i się okaże...
Witam. Potrzebuje by mi ktoś powiedział który kabel jest jest plusem a który minusem od awaryjnych w konsoli nad lewarkiem (tam gdzie przycisk awaryjny) bo mam sterownik centralnego zamka gdzie kierunkowskazy są w jednym kablu i sterowane masa z tego co wynika z poniższego schemat . Z góry dziękuje http://img691.imageshack.us/img691/4409/...
Widzę znajomą instrukcje od centralki z wysuwanymi metalowymi pilotami ;]. A wiec tak robisz wszystko tak jak na rysunku C sterowanie minusem. Zostają Ci 2 kable sterujące biały podłączasz z szarym a biało czarny z brązowym. Kierunkowskazy masz na 2 brązowych kablach z nowej centralki i musisz się wpiąć albo pod przekaźnik świateł awaryjnych albo pod...
Witam, Potrzebuję założyć centralne sterowanie z pilota do Skody Octavii 1.9 TDI combi z 2000 roku. Mam już zakupiony moduł, wiem też że sterowanie jest minusem, a więc dwa żółte przewody podłączam do masy, czerwony i czarny odpowiednio plus i minus, wszystkie te 4 do kostki od modułu komfortu 1j0959799q, z kolei przewody brązowe do kierunkowskazów...
Nie. Elektroniczny przerywacz posiada 3 piny + czarny przewód jako masa inaczej - 12V.Przerywacz jest zasilony napięciem 12V Wyjście z przerywacza wychodzi na środkowy styk przełącznika kierunkowskazów.Wyłącznik jest 3 pozycjowy środek to wyjście z przerywacza lewy pin lewe kierunkowskazy prawy pin prawe kierunkowskazy .Trzy piny na przerywaczu to 1...
Może masz nie tę opcję sterowania, np TOYOTA ma sterowanie od strony masy. Czyli sugerujesz ze przerywacz lub cokolwiek co miałoby sterować działaniem świateł jest zamontowane na minusie instalacji? Było by to możliwe jeśli w okablowaniu jest tylko jeden minus? Niestety nie wiem co jest w środku bo musiałbym to rozebrać całkowicie a niestety zaprojektowali...
Jeszcze go nie ma pod deską,dałem ci tylko propozycje montażu centralki.Pod konsolą przy skrzynce bezpieczników masz wszystkie potrzebne przewody(zasilanie,masa, kierunkowskazy,sterowanie zamka).Ale decyzja oczywiście należy do ciebie. Pozdrawiam. Trochę odgrzeję temat, ponieważ przymierzam się do montażu centralki na pilota pod kierownicą. Jesteś...
Witam, temat linkowany zamknięty, więc podbiję ten. Wszystko podpiąłem według schematu opisanego czyli: Centralkę konfigurujesz do sterowania "dwoma masami" jednak sterowanie odbywa się na jednym przewodzie niebiesko/żółtym w drzwiach kierowcy. Zamykanie - masa, Otwieranie - poprzez "parametr" - rezystor 180 Ω Kierunkowskazy - czarno/biały i czarno/zielony...
Witam Dostałem w prezencie jakiś tam alarm URZ0260 Model 868. Zamontowałem Wszystko tylko dwie rzeczy mi zostały-podłączenie krańcówek i odcięcia zapłonu (ale z tym sobie poradzę). Wiem że należy je odseparować diodami, ale problem w tym że czy odseparuje, czy podłącze jedną czy dwie, zawsze jest tak że po otwarciu drzwi migają kierunkowskazy ok 10-15...
Po co stosować takie wielkie diody do sterowania ściemniaczem, przecież tu chodzi tylko o impuls do układu sterowania. Wystarczą zwykłe 1A. Jedną podłączasz anodą do przewodu od stacyjki, drugą anodą do kierunkowskazów, łączysz katody i podłączasz do przewodu sterującego od ściemniacza. Dodano po 2 A jest jeszcze jeden minus, będzie to też działało...
Lampka górna sterowana jest minusem czy plusem i stosować inwerter?Jeśl plusem to lepiej podłączyć się pod lampkę nad nogami kierowcy.Wyjaśnij mi jeszcze cel montowania diody na + z uwagi na f.economi mode.
1. Za przelacznikiem zespolonym od kierunkowskazow trzeba podpiac te przewody. Najlepiej to wlacz kierunkowskaz i namierz, na ktorych przewodach pojawia sie plus. Ewentualnie mozesz te przewody podciagnac do komory silnika i tam podlaczyc bezposrednio pod kierunkowskazy. 2. Sprawdziles czy podczas otwierania i zamykania pojawiaja sie na tych przewodach...
Witam zakupiłem alarm stig 05 podlaczylem sterownie centralnym z pilota , syrenke itp i wszystko ok , problem zaczyna sie przy kierunkach , mianowicie chodzi oto że od centalki alarmu idzie jeden bialy przewod , (w czasie naciskania na pilocie otwierania lub zamykania nadaje plus), w opisie montazu w vectrze b jest napisane zeby wpiac sie w przewod...
Witajcie. Do samochodu chciałem założyć moduł komfortu kierunkowskazów (żeby jedno krótkie naciśnięcie powodowało 3 błyśnięcia kierunkami) Zakupiłem prosty układzik i chciałem podłączyć, ale się okazało że Mazda ma sterowanie minusem a nie plusem. W związku z tym mam pytanie czy można zrobić taki układ, który po podaniu impulsu <1s wydłużył go do...
Witam. Z racji, iż sterownik radiowy centralnego zamka w aucie mojej córki dokonał żywota zakupiłem nowy. Wybór padł na MAXICAR 686. Centralny w Fabii był dokładany w serwisie i jeżeli się nie mylę jest to firma FOX. Schemat był dla mnie dość prosty a z lutownicą miałem kiedyś do czynienia więc postanowiłem pobawić się sam. Na początek wywaliłem stary...
Ze sterownika wychodzą dwa kable. Awaryjne sterowane są minusem, a kable ze sterownika podają impulsy plusowe, gdyż przekaźnik wbudowany jest w ten sterownik. Edit. Czy wie ktoś czy podczas zamykania/otwierania tych Xsar mechanicznie z kluczyka powinny mrugnąć kierunki??
blinker - kierunkowskaz (na pewno masz tylko jeden kabelek bez rozróżnienia strony) kl 58 - +12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel. temp - Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej tank - Wskaznik poziomu paliwa w baku masse - Masa ze styku 31 przelacznika swiatel ( w każdym razie minus obojętnie skąd bedzie)...
1. Parking light ouput (jak podłącze przy włącznikach to słyszę jakieś buczenie i nie wiem gdzie można zmienić z plusa na minus) PRZECIEŻ MASZ TAM ZWORKĘ JASNO NARYSOWANĄ ABY ZMIENIĆ POLARYZACJĘ. Pozatym chyba chodzi o kierunkowskazy więc sterowane + więc nie wiem co kombinujesz. 2.Klapę sobię odpuść... / masz moduł comfortu?chociaż powinien być. 3....
Z ciężarem 100kg. siłownik poradzi sobie bez problemu. Jeśli chodzi o minus zasilania silniczka, to jeśli się dobrze przyjrzysz, to zauważysz brązowy kabelek, wychodzący bezpośrednio z silniczka, zakończony oczkiem, które przykręcone jest wkrętem do przekładni ślimakowej. Odkręcasz przewód i problem z głowy. Krańcówkę bym odradził, ponieważ jak sam...
Może jednak zrób osobno masę na tym kufrze. Bynajmniej wspólną dla pozycji i kierunkowskazów a z tym stopem to najpierw zbadaj czy sterowany czasem nie jest masą jak już wspomniał kolega powyżej bo wtedy będziesz musiał podać "(+)" a nie podłączyć masę do tego przewodu światła stopu.
Witam, Czy jest ktoś może szczęsliwym posiadzaczem schematu kiedunkowskazów do Golfa IV? Chodzi mi dokładnie co za sygnał leci z manetek, które piny w przekaźniku lecą do czego i czym sterowana jest zarówka minusem czy plusem. Chce zrobic nowy przekaźnik na procesorze bo ten jest troche za glośny i wyposaże moj elektroniczny przekaźnik w jakieś wynalazki....
Witam, po właczeniu zapłonu przy dźwigni kierunkowskazów w położeniu środkowym mruga lewy kierunkowskaz. Po włączeniu prawego, lewy gaśnie a prawy chodzi prawidłowo. Lewy kierunek mruga w polożeniu środkowym i po przełączeniu dźwigni w lewo. Ruszanie przełącznikiem nic nie daje tak samo włączanie i wyłączanie świateł awaryjnych. Mam moduł TEMIC 309872,...
Witam dołączę i ja do tematu oraz wrzucam fotki podłączenie sterownika do modułu centralnego zamka w BMW E36 Compact z roku 1994r. Wszystko jest widoczne na fotkach ja podłączałem sterownik zdalnego sterowania centralnym zamkiem AG194. Opiszę przewody kolory co i jak podłączyć: 1. Przewody biały i biało czarny to wejście impulsu masy czyli idą na masę...
Dokładny opis systemu podgrzewania mocznika w samym zbiorniku i na całej drodze przepływu mocznika aż do wtryskiwacza. W systemie AdBlue znajduje się 7 obwodów podgrzewania mocznika: Przed dokładnym opisem umieszczam w tym miejscu prawidłowe wartości rezystancji wszystkich obwodów: A) płytka podgrzewająca mocznik w zbiorniku (nie ma do niej dostępu...
Witam, kupiłem wyżej wymieniony sterownik REMOTRONIX RTX SE2S RANGER. dzisiaj zamontowałem go do vw polo 6n2 z fabrycznym pneumatycznym zamkiem. podłączyłem sterownik do pompki według schematu. czyli sterowanie +12V , kierunkowskazy itd. wszystko działało tak jak miało działać, tzn otwieranie/zamykanie, sygnalizacja kierunkowskazami, funkcja panic....
Akurat w tym wypadku możesz sobie darować diody,ponieważ spełniałyby one swoją funkcję tylko wtedy gdyby na przewodzie sterujęcym kierunkami (z alarmu) był minus i w momencie włączania kierunków.Zabezpieczała by ona przed zwarciem.Takiej możliwości nie ma ponieważ sterowanie kierunkami w centralkach alarmowych odbywa się przekażnikami i w położeniu...
Red - plus Black - minus Blue - siłownik (zasilanie) Green - siłownik (zasilanie) White - siłownik master (sterowanie zamknij/otwórz) Brown - siłownik master (sterowanie zamknij/otwórz) White - sterowanie zamknij/otwórz (połączone z przewodem białym jest wcześniej) Brown - sterowanie zamknij/otwórz (połączone z przewodem brązowym który jest wcześniej)...
Witam, Mam Toyote Yaris z 2008r. 1.3 benzyna 64,00kw w nim już fabrycznie są zamontowane siłowniki i mam tylko otwieranie i zamykanie z kluczyka wszystkich dzwi. Kupiłem zwykły alarm z pilotem i zastanawiam sie jak podłączyć ten alarm pod siłowniki żeby tylko za pomocą pilota otwierać i zamykać dzwi (bez żadnych syren,czujników,kierunkowskazów tylko...
Witam Mam problem po podłączeniu alarmu URZ0260 schemat podłączenia jest taki alarmu URZ0222 po otworzeniu drzwi kierunki migają przez 8s czy jest kluczyk w stacyjce czy go nie ma. Wszystko jest podłączone według schematu jedynie zastanawia mnie krańcówka czy ma być sterowana minusem ale chyba tak bo w instrukcji nic o podłączeniu krańcówki przez przekaźnik...
Obecnie mam podłączony centralny zamek STR-11K sterowany pilotem. Dobudowałem autoalarm typu Lexline, który ma dwa przewody do sterowania centralnego zamka na których pojawia się napięcie minus przez okres 3 sekund od załączenia alarmu (według instrukcji 0,5A). Złącze oznaczone znakiem zapytania na załącznym schemacie jest wolne - nie podłączony jest...
Od pół roku mam zamontowany w Oplu Astrze alarm SEO Dolphin. Nie steruje on centralnym zamkiem bo takiego nie mam założonego. Do centralki podłączone są krańcówki drzwi, maski, klapy bagażnika oraz obwód blokady. Do chwili obecnej wszystko działało bez zarzutu. Od dwóch dni, przy rozbrajaniu alarmu zdarza się, że kierunkowskazy zamiast błysnąć dwa razy...
Zakładałem ten alarm w maździe i tam alarm sterował siłownikiem master a ten siłownik z kolei pozostałymi dzrwiami więc wszystko działało ok z kluczyka i pilota ale master (sam napęd siłownika) był podoięty tylko do alarmu a do centralki zamka podpiołem tylko przewody sterujące z tego mastera. Może rozwiązanie nietypowe ale działa - wada jeżli otwieramy...
witam mam instrukcje podłaczenia alarmu do forda SCORPIO ściągnięta z elektrody ale mam problem!! nie działa mi sterowanie centralnym zamkiem na przewodach żółtym i białym!! słychac lekkie brzęczenie siłowniczka w dzrzwiach po podaniu plusa a na minus nie ma reakcji ale nawet na plus nic sie nie dzieje ! jak to podłączyć??? i druga sprawa to kierunkowskazy,...
(at)camer wyrzuciłem Starą centralkę i od alarmu centralkę i zostały kable od mastera głównego siłownika mam kierunkowskazy i masę i 12v Master ma: -Brązowy -Biały -Zielony -Niebieski -Czarny podłączony już do minusa Kabel od kierunków 2x Masa I 12v Natomiast nowa centra ma: -szary -brazowy -niebieski -zielony -żolty -żółto czarny -fioletowy -12v -masa...
Dobrze rozumujesz ale nie do końca, lampa ma stały minus (nie jest od tego e-bike'a - dokupiłem za 11 USD na Aliexpress) i dwa plusy (od pozycji i stopu) natomiast w e-bike sterowanie pozycją jest plusem a światłem stop minusem - są dwie odrębne kostki. Sterowanie stopem idzie od manetek, być może są tam kontraktrony ale nie sądzą - raczej jakieś mechaniczne...
witam! mam pytanko ,gdyz dzisiaj montowałem alarmik SUPER FORTECA do autka audi A4 gdzie jest zamek centralny pneumatyczny! według schematu podłączeń z elektrody, nie zgadza sie podłączenie do sterowania zamkiem! nie ma tam sterowania dwoma minusami tylko na zmiane + i - na przewodzie żółto-niebieskim! ale moje pytanie dotyczy czasu jaki alarm potrzebuje...
DIN 72 552 Objaśnienie zacisków: ZAPŁON 1 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, niskie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch oddzielnych obwodach) 1a do przerywacza zapłonu I 1b do przerywacza zapłonu II 2 zacisk zwarciowy (zapłon magnetyczny) 4 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, wysokie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch...
Z tego co widze, to STP1. Musisz najpierw skonfigurować wyjścia punktami lutowniczymi na sterowanie "plusem". Następnie możesz się zabrać za podłączanie: plus - proste masa - jeszcze prostrze stacyjka - czarny, gruby od wyłącznika stacyjki kierunki - czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem od wyłącznika kierunkowskazów przy kierownicy wejścia...
Witam, kto pomoże? bo już nie mam nerwów i pomysłów! Mam BMW e36 320 coupe rok 1993. Chce założyć sterowanie pilotem do fabrycznego centralnego zamka. obleciałem już wszystkie schematy na forum i nic nie działa. kombinowałem na różne sposoby i nic! Co połączyć, w które kable się wpiąć? na rysunku przedstawiam kolory przewodów w drzwiach, mam centralke...
Radio pioneer wyłącza się po kluczyku czy trzeba wytłaczać przyciskiem na radiu Wg tego elektryka nie dało się po kluczyku i jest przyciskiem na radiu. To mi nie przeszkadza bo tak mam w renault (już taki kupiłem) ale zastanawia mnie co się stało że padł kierunek i awaryjne bo tak w trase nie pojade Dodano po 6 Fl-kę masz tą Oktawkę? Szukaj nowego...
Jeżeli go właczasz i wyłaczasz auto alarm to masz wszystko wporządku teraz musisz prześledzić jego konfiguracja może tak jest zbudowany lub skonfirugowany że jeżeli istniej eprzez cały czas przyczyna alarmu - np. otwarty drzwi to się nie wyłączy dopiero po czasie sam sie wyłączy i po zaprzestaniu przyczyny alarmu. generalnie do uruchomienia ararmu potrzaebne...
W klapie jest przycisk, zobacz komputerem czy działa. Nie wszystko można zobaczyć komputerem :D Od dłubania i kodowania wara. Każdy Scenic to ma i w każdym to działa tak samo. I nie prawda . :cry: To że każdy Scenic ma klapę bagażnika nie znaczy w każdym działa tak samo . :D W Wersji Hands Free minus z przycisku na klapie leci do UCH ( i tu zobaczysz...
Alarm samochodowy PNI OV-288 Montaż w samochodzie Polo 6n2 2001 HB 1.4b Samochód bez zamka centralnego -- Nie potrafię poprawnie rozszyfrować manuala. https://obrazki.elektroda.pl/1509526800_... Pierwsza sprawa: Na schemacie widać przewód idący od centralki do stacyjki (PIN3 od lewej w złączu 13P). Kolor przewodu ŻÓŁTO/ZIELONY. Wędruje...
hi typowa szybkosc 10ms dla elektronicznego przekaznika? czy dla mechanicznego ? diody sa na koncu obowdu nr 1, wszystko pieknie dziala, tylko jak to zrobic by przerwac ich dzialanie na pol sekundy i zalaczyc ponownie. Co do przerwania wydaje mi sie ze przerwanie powinno nastapic chyba w plusie i moze minus zupelnie nei jest potrzebny, narysowalem go...
Witam chciałbym odgrzebać temat. Kupiłem niedawno Audi A3 z 1997r, silnik 1,8. Montuje do niego alarm F-max, z częścią rzeczy sam się uporałem, mam jednak problem z podłączeniem: -kierunkowskazów -wył. drzwi. -zamka centralnego -szyb elektr(w samochodzie jest moduł comfort) Sprawa jest taka że przeszukałem forum i niestety co model to inne kolorki na...
Witam ponownie Jestem już po trzech dniach zmagań i oto wyniki. Jak na razie nie udało mi się wyeliminowac usterki. Zaobserwowane objawy: Gdy przychodzę i włączam zapłon po nocy (czyli temp. mniej więcej 18st.)świecą się światła mijania i mrugają kierunkowskazy. Na desce pojawiają się komunikaty: - FFC not comunicating - RFC not comunicating - czasami...
Z góry przepraszam za odgrzanie starego tematu ale dopiero teraz wziąłem się za ten układ. Wszystko ładnie pięknie, dopóki żarówki nie są podłączone do masy... Jeżeli musisz sterować żarówkami za pomocą sygnału +12V, to rozwiązanie z zastosowaniem MOSFET'a N-channel się nie sprawdzi. No właśnie tu jesteś w błędzie ponieważ nie ma znaczenia czy żarówka...
Dwa kable brazowe należy podpiąć pod zasilanie kierunkowskazów. Jeden jednej strony, drugi drugiej. Różowy jest odpowiedzialny za otwieranie centralnego zamku. Czyli jeżeli pojaki się na nim impuls masy drzwi się otworzą. Za zamukanie odpowiedzialny jest pomarańczowy. Czarny to masa. Szary to plus na syrene. Zasilanie podaje się na czerwony wmontowując...
Witam. Mam pytanie co do opcji otwierania bagażnika tym sterownikiem. Czy w przypadku gdy bagażnik mam otwierany mechanicznym zamkiem na kluczyk i dźwignię ze środka auta czyli za pomocą linki to czy odpowiadający za to przewód różowy jest przewodem bezpośrednio zasilającym siłownik zamka klapy bagażnika czy też trzeba zastosować dodatkowy przekaźnik...
Nie działa fabryczny zamek centralny z pilota w kluczyku. Zamykanie kluczykiem z zamka działa. Nie znalazłem opisu montażu do tego auta. Zmuszony byłem to rozpracować. Nie zalazłem w samochodzie fabrycznego sterownika. Nie ma go ani w drzwiach,ani pod pulpitem. Prawdopodobnie jest zintegrowany z inny modułem. Odpuściłem to sobie. Załatwiłem to w sposób...
Chciałbym podziękować użytkownikom, którzy pomagali mi w zbudowaniu driverów dla tranzystorów. http://obrazki.elektroda.pl/3686246800_1... EDIT: Nie zwróciłem uwagi że klakson sterujesz bezpośrednio z przycisku(zwarciem do GND), a przerobiłem pod sterowanie poprawnie z procesora. Przy okazji zawieszenia uC lub kontrolnie na starcie...
Witam, temat wielokrotnie wałkowany, ale każda informacja na jaką natrafiam wyklucza poprzednią. Do rzeczy. Fabryczny centralny z kluczyka padł ze względy na mrozy (nie jestem w pl). Zamykał i otwierał wedle własnego widzi mi się, nawet po naciśnięciu wkładki palcem (obstawiam mikrostyki). Nie mam narzędzi do rozebrania drzwi żeby wydobyć zamek to też...
Zmontowałem właśnie ten przerywacz wraz z BUZ11 i działa doskonale z zarowka 21W sterując minusem. Wszystko zamontowane w opakowaniu od karty SD. Zdjęcia przed zalaniem klejem. Wycięte tylko okienka nad timerem i po obu stronach tranzystora żeby umozliwić ich chłodzenie. Będę miał podlaczone do tego po jednej żarowce 10W na stronę (kierunki w koncówkach...
Podłączyłem żarówkę 21W taka od kierunkowskazu - nie działa. Na krótko z Aku żarówka działa... Prąd przy wtyczce prowadzący do pompy... Do wtyczki pompy dochodzą dwa przewody. Czerwony i żółtozielony. Mierząc miernikiem z plusem z Aku - jest prad 12V w zoltozielonym. Czerwony też tak samo. Po uruchomieniu silnika zmierzyłem znowu i żółtozielony ma 14.7V...
Witam. W mojej Hani na wyposażeniu jest centralny zamek otwierany kluczykiem od strony kierowcy. Dodatkowo zamontowane został siłowniki/siłownik (nie wiem ile i jakie) do sterowania centralnym z pilota i to wszystko podłączone zostało do alarmu o nieco mylącej nazwie TOP. (raczej nie TOP SYSTEM od Quasar). Alarm już leciwy ale do niedawna wszystko było...
Zlecę wykonanie programu sterownika prostej reklamy (sygnalizatora - kierunkowskazu) na atmega8 Program na procesor atmega 8 i 19 wyjść na diody LED i 3 wejścia (sterowanie po podaniu minusa): Wejścia:PD0-PD2 1. wybór funkcji (przyciskając przycisk zmieniają się funkcje po kolei w kółko) 2. + (przyciskając przycisk zaczyna się zapalanie od1-19) 3. -...
Witam, chcę sobie w simsonie zrobić akumulator, żeby chodziły z niego kierunkowskazy, stop i może jeszcze kilka rzeczy. Jeśli akumulator to i regulator ładowania jest potrzebny, na razie udało mi się sklecić takie coś co jest w załączniku, i w tym miejscu się zatrzymałem... 6-voltowa kropka po lewej to wystabilizowany prąd (LM317, właściwie to zamiennik...
Witam, z pewnością się spotkaliście z modułem KAWA -Z jest to moduł (automatyczny włącznik świateł z czujnikiem zmierzchu) Projekt fajny jednak nie do końca mnie satysfakcjonuje, brakuje mi opcji sterowania impulsem - funkcja comming home. Ze względu, że moduł załącza się dopiero przy progu 13V albo 13,5V , jestem zmuszony was prosić o pomoc, gdzie...
sterowany plusem minusem moduł komfortu sterowany minusem centralny zamek sterowany minusem
25pt4423 dławik ikona stanu naładowania baterii airbag kasowanie
kierunkowskaz sterowany minusem dynamiczny kierunkowskaz
Peugeot 407 – lokalizacja wtyczki do haka, instalacja, kodowanie BSI, modele 2004-2011 Hilti C4/36-350 (110V) Charger Schematic Sources, Service Manual, Reverse Engineering