Miałem to samo a mianowicie przyczyną było pękniecie osłony na rolki od wariatora tej na fotce (ta na dole po prawej) http://www.sklep.motorek.pl/galerie/w/wa...
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
Każdy łańcuch ma zapinkę z pomocą której można go zdemontować lub zamontować, to nie jest pasek który można naciągnąć. https://obrazki.elektroda.pl/7934047800_... I te płaskie tłoki w 4T, są takie?
Ja do mojego brałem bodajże 6 gram bo takie były w sklepie. Im cięższe tym sprzęło szybciej złapie. A co do jazdy pod górkę zawsze można wyregulować gaźnik. Koledze zamulał i po zmianie filtrów paliwa i powietrza zaczął śmigać. Możesz tak zrobić o ile nie okaże się to zbędnym kosztem
jak potrzymam trochę gaz to po minucie około już moge puścić i nie gaśnie. Ewidentny brak ssania. Zauważyłem podczas czyszczenia gaźnika że ssanie jest lekko wygięte ale nie mocno moze to zawiniło ? Sam sobie odpowiedziałeś.
Te światla w ogóle świecą ? Może jest zwarcie w którejś oprawce żarowki ? Sprawdzić to po kolei. Jeżeli są w porzadku lampy, i instalacja oświetleniowa, podejrzenie pada na moduł CDI albo częściowe rozmagnesowanie sie koła magnesowego.
Ustaw poprawnie rozrząd i śmigaj skuterkiem. Znaki na kole magnesowym ustaw "książkowo" oraz na wałku rozrządu - tłok w tzw. GMP (maksymalnie zbliżony do świecy). Duża ilość informacji na forach internetowych (ustawienie rozrządu w silniku 4 T). Nie zapomnij o zmianie dysz gaźnikowych, z uwagi na zmianę poj. silnika.
Olej 10W40 albo 15W50 motocyklowy. Najpierw to go porządnie umyj. Jakby nie zagadał to pomogę.
Mlodzimierz03 Na stopce centralnej przy dodawaniu gazu też się tak zachowuje ? Bo jeśli nie, to wina raczej układu napędowego
jeśli nie odpali ci za pierwszym lub drugim kopnięciem weż wyciągnij i przeszczotkuj świece. ale powiedz nam też jaki ma kolor. powinien być rudy. dowiedz sie jaka jest świeca zalecana przy tym modelu i założ inną. zobacz co się stanie i napisz
Witam. trzeba rozebrać ten gaźnik w drobny mak i dokładnie go wyczyścić każdy kanał, każdą dysze Po wyczyszczeniu i złożeniu śrube-Iglice od składu mieszanki wkręcić do końca i wykręcić ją na około 1,5 obrotu wyregulwać zawory Ssący i wydechowy najlepiej na 0.07 - 0.08mm Świece zapłonową wymienić trzeba na nową, tylko dobrej jakości np. NGK lub DENSO...
Regulator napięcia nie ma tu nic do rzeczy, jest to całkiem oddzielny obwód od zapłonu. Do przejrzenia gaźnik dla pewności, oraz zawory które mają mieć luz po 0,05 na wdechowym i wydechowym zaworze.
Hej! Mam pytanie: mój skuter fabrycznie miał dwa lusterka, ale jedno (prawe) odkręciłem i na razie jeżdżę tylko z lewym. Czy w takim stanie skuter przejdzie przegląd techniczny? To motorower Kingway Fonero 50 AI: W jakim kraju (ewentualnie województwie) będziesz robić przegląd techniczny? Polska, Podkarpackie
Jasne. Ale wątpię w to żeby było ok. Przecież jeśli odepnę akumulator na pracującym silniku to na klemach powinienem mieć co najmniej 13v teoretycznie 14.4. Ale nie 5v.
A masz w ogóle z czego wyprowadzić sygnał na obrotomierz? Jest przy tym skuterze jakaś prądniczka tachometryczna lub coś w podobie? Jeśli skuter fabrycznie nie ma pewnych wyprowadzeń sygnału na przewodach, to trudno będzie ci coś samemu podłączyć/wykombinować.
ta guma nazywa się diafragma. Jeśli jest dziurawa to ją daleko wyrzuć i wstaw nową. Wtedy skuter ni z tego ni z owego odpali ;)
Wkręcając, zmniejszasz dopływ i skuter powinien mieć coraz to mniejsze obroty i jak wkręcisz do końca, to powinien zgasnąć.
Żarówki, bezpieczniki nie są przeplone A złączki też są wporządku, jak i kable nigdzie nie są ani przerwane a ani przetarte
Sory ale czytam kolejny post i po raz kolejny mam wrażenie że nie czytacie ze zrozumieniem treści poprzednika .SKORO SILNIK PRACUJE NA STOPCE ( CENTRALNEJ) BO NA BOCZNEJ NIE ODPALI i jak postawi na kołach to masa pojazdu powoduje ugięcie całego zawieszenia itd itd i tak samo zachowuje się podczas jazdy .nierówna praca silnika może być spowodowana gdzieś...
Silnik, po dodaniu gazu, wkręca się na obroty a skuter nie ma siły ruszyć? Jeżeli tak, to usterka jest w przeniesieniu napędu (pasek, sprzęgło itd.) Jeżeli to silnik jest słaby, sprawdź gaźnik, zawory i całą resztę.
Stożkowy daje ci więcej powietrza do gażnika. Więc jest d. lepszy z tym że do dużych gaźników, ewentualnie można zmienić dużą dysze gaźnika na większą i wtedy powinno być git. Pozatym byle deszcz, wjedziesz w kaluże i skuter zaczyna się dusić. Uprzedzam spalanie będzie sporo większe ale efek zadowalający ;)
Czyszczenie i regulacja gaźnika. Sprawdzić luz zaworowy.
bogatsza odma byla w kingwayu fonero i byly problemy takie jak ma autor bo silnik dostawal powietrze z odmy popsutej. Po naprawieniu tego skuter chodzi i padla cewka. Skuter nie palil jak byl mokry (mycie, jazda w deszczu) uszkodzona byla cewka i objawy takie same jak z odma. Wlasciciel nie zgodzil sie na wymiane bo mu nie przeszkadzalo to ze nie mogl...
Wymieniłem kranik pod ciśnieniowy.
Dzień dobry mam problem z chińskim skuterem Kingway 50, skuter po odpaleniu ma kopa a po przejechaniu 50-100m traci moc i ledwie jedzie. Skuter stojąc na wolnych obrotach nie gaśnie i chodzi płynnie. Leję mieszankę, bo nie mam zaufania do podawania oleju.
Wymieniłem włącznik świateł (3-poz.) Temat zamykam. Dziękuję i pozdrawiam.
Naładuj akumulator i próbuj odpalić.
A dlaczego paliwo leci znajomy ma skuter i u niego jak bak zakręcony to z wężyka ledwo co kapie. Przy zamkniętym nie ma prawa nic lecieć. Jeśli przepuszcza, to znaczy, że jest do naprawy, a raczej wymiany.
niestety to nic nie dało ale zauważyłem gdy gaz się zblokuje i bedzie się przytykać i otykać wlot do gażnika od filtra powietrza pracuje wmiare normalnie Coż to może być?
Podałem ci link przeczytaj tam masz wszystko jak na dloni
Witam już nie mam siły do tego skuter , wyczytałem wszystko co było na forach wcześniejszych i nic to nie pomogło to ewidentnie gorszy przypadek , mianowicie ktoś przedemna po obcinał trochę kabli wkurzyłem się kupiłem nowe kable odpalił zaczął się jarać dosłownie modoł i koniec iskry nie ma , zmieniłem nowy modoł , nowy regulator , nowa stacyjkę ,...
Witam, mam problem z odpaleniem skutera, wszystko jest sprawne rozrusznik chodzi iskra jest bardzo mocna, kreci kreci ale nie odpala. Cylinder (prawdziwy 80cc)sam wymieniłem chodził dobrze lecz tak mi sie wydaje gdy przeczyscilem gaznik sprezarką by potem wyregulować go do tego silnika od tamtej pory juz nie pali. Zaplon sprawdzalem nie przestawil sie,...
Z gaźnikiem. zdj.3-4 Swieca okopcona, stopa izolatora oraz elektrody pokryte czarnym matowym nalotem. Mozliwe przyczyny: za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna: zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku, za duza dysza gl. lub za wysoko podniesiona iglica, zuzycie dyszy glównej, zapchany filtr powietrza, niedomykajace sie ssanie, za zimna swieca,,...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
miałeś racje ale już do tego doszłem był nierówny zaworek wydechu ale dzięki już pali i jest ok więc temat zamknięty ;}
Witam, prawdopodobnie uszkodzona wiązka kabli przy kierownicy. Instalacja do przeglądu. Spróbuj z modułu zapłonowego wyjąć czarno biały kabel, skuter powinien zapalić.
Mlodzimierz03 Nowa Puszka filtra powietrza wraz z wkładem można kupić za jakieś 30-40zł
Dzięki sprawdzę caly napęd łożyska moze pomoże z gaźnikiem jest Wszystko Dobrze ale sprawdzę raz jeszcze
Nie podajesz, czy świeca jest mokra podczas próby uruchomienia silnika, bo jeśli sucha, to podlej ok. 1-2 cm3 paliwa wprost na tłok i spróbuj uruchomić silnik. W przypadku, gdy silnik "zaskoczy", to będzie znaczyć, iż paliwo nie dochodzi do gaźnika, bądź gaźnik jest zanieczyszczony (dysze do udrożnienia). Jeśli nadal silnik nie zaskoczy, to sprawdź...
Schemat lub zdjęcia i opis kolorów kabli z prądnicy.
Sprawdziłeś akumulator?
Problem rozwiązany... Złej jakości paliwo... zatankowałem na dobrej stacji i skuter chodzi. Klient mówił, że zatankowane paliwo jest ok bo zawsze tam tankuje. Okazało się inaczej. Dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam kłaczek88
Moze sprawdze ohm-mierzem gdy skuter bedzie wylaczony plus w kostce przy cewce i plus przy aku i na odwrót??
Dzięki jeszcze raz za pomoc :) Jeśli komuś to pomoże... Jeżeli ktoś będzie miał takie same objawy jakie ja opisałem w 1 poście to musicie elektrozawór odkręcić (trzymają dwie śrubki) i po wyjęciu przeczyścić sprężonym powietrzem lub zwykłym patyczkiem higienicznym i nałożyć kapkę oleju na iglicę od elektrozaworu. Po tym wszystko dobrze skręcić i objawy...
Sugestia. Wróć do gości którzy robili przegląd i domagaj się naprawy! Przecież powinni wykryć usterkę sami i ją usunąć! Szkoda, że nie wiesz czy strzela w gaźnik, czy w wydech. To ważne. Wg. mnie trzeba sprawdzić regulację zaworów, iskrę i gaźnik. Chyba motorek jest jeszcze na gwarancji? Złóż reklamację!
Spróbuj go wystawić na słońce żeby go dobrze osuszyć możliwe że gdzieś jeszcze jest woda a rozpinałeś i wpinałeś wszystkie kostki? Dodano po 0 Spróbuj go wystawić na słońce żeby go dobrze osuszyć możliwe że gdzieś jeszcze jest woda a rozpinałeś i wpinałeś wszystkie kostki?
Może masy są jednak poprowadź zapasowe bezpośrednio do żarówki od korpusu silnika i sprawdź ponownie.
Kompresja musi być wyraźnie wyczuwalna, zawory ustawia się na 0,05 wydech i wdech. Powodem słabego sprężania może być również wypalenie zaworów, uszkodzenie tłoka lub pierścieni.
Zakładałem inny gaźnik i jest to samo. Zawory regulowałem i tez nie chce palić. To już nie wiem co to może być?
Witam mam problem ze swoim skuterem kingway coliber 4t a mianowicie odwołując go rozrusznikiem skuter łapie ( chcę zapalić) ale gdy puszczę przycisk startera to gaśnie i tak za każdym razem. Proszę o pomoc.:-)
skuter kingway instalacja skuter kingway skuter kingway obroty
żarówki panelu radia blaupunkt pozwolenia radiowe butli propan butan
mikrokomputer cobra1 blokada bębna
Uszczelnienie wtrysku w Iveco Daily 3.0 - porady Yosan YT-07 Turbo – serwis, schemat, manual, naprawa, różnice z Maycom EM-27