Aktualnie jest L9WBC61B stary model to L99691HWD. Starszy model to 1kg mniej prania i chyba lepszy wyświetlacz. Od pół roku mam L9WBC61B i działa jak należy, ale ma kilka niedoróbek. Do minusów: -pranie bywa pomięte po suszeniu na wiór. -software ma błędy-niedoróbki, przydałaby się opcja aktualizacji. -wkładasz pranie pralka waży wyskakuje czas stwierdzasz,...
Proszę o pomoc w naprawie ogrzewania peugota 806 z klimatronikiem. Oto historia choroby: Samochód kupiłem w VIII 2013. Gdy pojawiły się pierwsze chłodne dni okazało się, że jest problem z ogrzewaniem kabiny, a ustawienie klimatronika na grzanie (np. na 20st C) powoduje "strzelanie" pod deską rozdzielczą samochodu. Uznałem, że jest to strzelanie zaciętej...
Najszybciej zawalona nagrzewnica. Standard w Audi. Sprawdz jeszcze VCDS czy klapa cieplo-zimno sie otwiera i nie przycina sie.
W tym roczniku to już standard uszkodzenia klapy cieplo/zimno jest jak ser szwajcarski więc wytarganie tunelu i naprawa klapek raczej będzie..
Silniczek nagrzewnicy, a dokladniej ten silniczek od klapy cieplo-zimno. Najlepiej jak podlaczysz kompa pod autko i zczytasz bledy.
a w ktorym miejscu jest umiejscowiony filtr i klapa cieplo/zimno
Dla potomnych. problem stanowiła klapa centralna cieplo/zimno. skubana pekla. Po zaspawaniu i wlozeniu ponownym wszystko dziala. dziekuje za porady Amen.
Nagrzewnica może być zakamieniona, weze gorace a nagrzewnica mało wydajna. Do sprawdzenia jeszcze klapy cieplo - zimno.
Klapa cieplo zimno sie przestawia. Nastawy podstawowie w grupie 000 tez zeszly ladnie do zera.
1 rezystor dmuchawy 2 klapa zimne/cieple powietrze 3 bez klimy bedzie w lato za cieplo, lae puki co powinno byc zimne powietrze klima,klimatornic czy CLIMATIC ? :)
Witam! Jesli czynnik chlodzacy jest ok to pozostaje Ci sprawdzic jeszcze czy klapa cieplo/zimno przełącza sie prawidłowo (czy pokretlo cieplo/zimno pociąga drucikiem, a ten dalej klapką pod deska rozdzielczą) Pozdrawiam!
Witam.Albo wypiela ci sie linka od klapy cieplo zimno albo w/w klapa jest zatarta wewnatrz nagrzewnicy.Uruchom klapy a bedzie ok.Jesli jest to KA z klimatronikiem to wysiadł silniczek przepychajacy klapy.
Ale jaka klapę? Przepustnicę? Klapkę zimne/cieple powietrze? Te ostatnią zblokuj w pozycji tylko zimne (np. śrubką) i zapomnij o temacie.
Nie ma zadnego zaworu tylko klapa miksera(mieszalnika) powietrza cieplego/zimnego.Po prawej stronie,od spodu masz serwo sterowania klapa cieple/zimne(czarna wtyczka5przewodow))Odpytac climatronic o zapisane usterki i zobaczyc odczyty bierzace,zrobic test elementow wykonawczych
Nie ma tam przekaznika,serwem steruje panel srodkowy.Wlacz zaplon bez odpalania i nasluchuj czy po nacisnieciu przycisku slychac ciche bzyczenie(pewnie bedzie slychac bo jak napisal elektrit przewaznie rozlatuje sie taki wpust osi klapy do serwa) Wponiedzialek zapodam ci fotke calego agregatu dla latwiejszej lokalizacji.Ciesz sie,ze to nie klapa cieple/zimne...
sprawa jest prosta, klimatronic potrzebuje wiecej czujnikow, trzeba zmienic panel sterowania klimatyzacji, chyba takze zmienic silniczki sterowania klap cieplo/zimno oraz obiieg zew/wew, czujnik temp zew i parownika (nie mam pewnosci) - aby to zrobic wyciagnac deske rozdzielcza, potem dolozyc sterownik klimatyzacji i dokodowac do modulu elektryki i...
Wentylator chłodzenia chodzi w dobrą stronę? Może dmucha ci "na zewnątrz" i podczas jazdy nie schładza skraplacza. Cisnienie rośnie i układ rozpina klimę. Wentylator od tak nie lapie lewych obrotow! Jezeli na postoju jest ok z klima to podczas jazdy tym bardziej powinno byc. Do sprawdzenia klapy cieplo/zimno... Otwieraja sie przy pedzie powietrza
Jaki masz gaznik? Pierburg 2E3 ? dziurawy przyspieszacz zaplonu, popekana podstawa gaznika, srubka skladu mieszanki wkrecona na chama do oporu, wykrecona sruba wolnych obrotow, sa jeszcze plomby na srubkach? dziurawy silownik rozruchowy, dziurawa klapa cieple zimne powietrze, odpinasz wszyskie wezyki zatykasz śrubami M4 i kolejno podlaczasz.
tam za schowkiem znajdują się klapy od cieplo zimno czy zewnętrzny wewnętrzny,a rozbiorę sam gdzieś widziałem opis + zdjęcia.
zasada bardzo podobna, podzespoly prawie identyczne sprawa jest prosta, klimatronic potrzebuje wiecej czujnikow, trzeba zmienic panel sterowania klimatyzacji, chyba takze zmienic silniczki sterowania klap cieplo/zimno oraz obiieg zew/wew, czujnik temp zew i parownika (nie mam pewnosci) - aby to zrobic wyciagnac deske rozdzielcza, potem dolozyc sterownik...
Nie żaden parownik, tylko po prostu klapa którą się reguluje cieple-zimne powietrze.
Taka usterka może być tylko przy uszkodzonym silniczku glownej klapy (zimne-cieple)
klapa od regulacji cieplo zimno jest ruchoma i dziala zamuka przelot powietrza przez nagrzewnice lub otwiera
Nie ma tam zadnego elektrozaworu,klapa regulacji powietrza cieple/zimne i napedzana drutem w pancerzu przez pokretlo
Tu nie ma i nigdy nie było sterowania linkami. To jest panel Climatic czyli klima pół automatyczna. Sterowanie ciepło-zimno jest automatyczne , czyli silniczek nastawczy klapy jest elektryczny. Ustawiasz pokrętłem na 22st i on tak ma tak trzymać temp. Jak nie przestawia się na cieplej-zimniej to silniczek nastawczy klapy do wymiany.
Podpinam sie do tematu.Taki sam model i niegrzeje w kabinie.Na poczatku przez pare sek.poleci takie złamane powietrze i potem dalej zimne.Uklad przeczyszczony srodkiem,waz zasilajacy nagrzewnice goracy i ten ktorym wraca ciecz tak samo goracy a cieplym niedaje w srodku.Czy klimatronik przypadkiem nieprzysłania do konca jakiejs klapy?Jak ma ktos pojecie...
To sprawdzić trzeba jeszcze raz, bo zdaje się masz problem z obiegiem powietrza, moze klapami, szczególnie recyrkulacji, czyli jak nagrzewnica nie oddaje ciepła, to musisz sie do niej dostać i zobaczyc w czym problem. Moze byc tak, ze podczas jazdy, gdzie jest samoczynny nawiew poprzez ruch auta, a klapa jest nastawiona na pomijanie nagrzewnicy, tak...
Mimo, że obieg jest, bywało tak, że nagrzewnica była zakamieniała i nie oddawała ciepła.
W tylnej nagrzewnicy jest taki silniczek który steruje klapą zimno-ciepło.Możliwe że padł silniczek w jednej pozycji i dlatego tak się dzieje, albo coś się zblokowało, bo tam są takie małe trybiki.Odkręc i sprawdż.
Witam. Poruszam temat który był już opisywany. Niestety pomimo różnych działań dalej nie działa w moim samochodzie ogrzewanie. Proszę o sprawdzone tropy w tym temacie. Samochód Peugeot 308sw T7 z 2008 roku. 1.6 HDI. 90 KM-bez dwumasy, bez Filtra Cząstek.S. auto sprowadzone z Danii. Klimatyzacja zwykła (bez elektroniki). PROBLEM: SLABE OGRZEWANIE. SZCZEGOLNIE...
Przy przekrecaniu sterowania zimne/cieple słychać ze "klapy" chodzą poprawnie, wszystkie możliwe kanały zostały sprawdzone sprężonym powietrzem (byly czyste)
Nie jest to kwestia czynnika a bardziej silniczka co steruje klapą od temperatury.Zablokowany na podawanie ciepła. W sumie nie wiemy, czy leci ciepłe, czy gorące. Dlatego wspomniałem o również o klapkach. W sumie na początek wystarczy dać dmuchawę na max, i szybko zmienić temperaturę z ciepłej na zimną i przysłuchać się , czy słychać zmianę dźwięku.
Jeżeli węże są gorące to to nagrzewnica także.Na bank zamknięta jest klapa ciepło- zimno.
Witam, Golf IV 1.6 99r. Od jakiegoś czasu dmucha zimnym lub tylko gorącym powietrzem z nawiewów, w zależności od ustawienia. Opiszę to tak: Na ustawieniu na zimne, dmucha oczywiście zimnym, przekręcenie o jeden milimetr w stronę ciepła wali piekłem jakby było odkręcona na full, jakby klapy były otwarte cały czas. Co można zrobić? Co sprawdzić? Miał...
Gościu co ją nabijał .... zajmuje się tylko nabijaniem. To jak byś na stacji benzynowej chciał silnik naprawić :) sprawdź ten filtr, sprawdź czy klapa zimne/ciepłe działa i sprawdź ciśnienia. Jak ktoś do mnie przyjeżdża to ciśnienia i wylot na kratce sprawdzam za free. co do rurek to przy zaworze rozprężnym 1 powinna być ciepła (nie gorąca) a druga...
Diagnozowałeś samochód poprzez komputer? Możliwy uszkodzony, lub zablokowany silnik klapy zimno/ciepło. Temperatura przy wlocie/wylocie wymiennika ciepła (nagrzewnicy) od strony komory silnika OK?
Jeżeli przy włączonym ciepłym nadmuchu oba węże nagrzewnicy są gorące, a grzanie mizerne, to nie ma odbioru ciepła. Przyczyny szukałbym w klapie ciepło - zimno, lub jej sterowaniu.
- Doplyw lekko ciepły, odpływ zimny - zatkana nagrzewnica albo zapowietrzony układ. - oba cieple - urwane ktores ramie albo linka, klapa moze byc wtedy cały czas w pozycji zimne
Jakie ciśnienia? LP/HP ? może klapy ciepłe/zimne nie pracują.
z calym szacunkiem hybryda2000, jesli sa galki to nie zawsze jest klapa mechaniczna cieplo-zimno wez chodzby fabke albo nawet stara bmw e-30 , czy e -28 przeciez to starocie z lat 80-tych a maja zwory elektryczne. benek - powalcz roche zobacz gdzie wchodza weze do nagrzewnicy na podszybiu czy na grodzi przedniej jesli tam nie ma elekromagnesu to musi...
Tutaj masz ukryte funkcje klimatronika: KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj...
Wg mnie to pompa. W sezonie letnim nie grzało Ci się auto na postoju? Jeśli jest ruch w zbiorniczku to nie bardzo. Dwa węże gorące świadczą o tym, iż nie ma odbioru ciepła, co za tym idzie, jest problem z klapami mieszalnika ciepło\zimno.
jezeli jest agregat sie zalacza, sprawdz czy robi sie goraca rurka wysokiego cisnienia, a zimna niskiego. Jesli nie, masz walniety zawor rozpiezny, jesli rurki sa cieple i zimne sprawdz ustawienia klap powietrznych w nagrzewnicy.
Typowa dolegliwość starych vw. Zapewne masz gąbki w nawiewach. Niestety rozbieranie całości i wymiana gąbek na coś bardziej trwałego na klapach wszystkich nawiewów. Z czasem gąbka się lasuje. Doraźnie możesz wymontować samą dmuchawę i klapę zimno/ciepło naprawić, a resztę gdy będzie cieplej. PS. Ten kto to projektował powinien codzień tą robotę robić...
Powietrze mi się wydaje jakby buchało ciepłym z silnika ogrzewaniem klapy te sprawy , bo jest za ciepłe nawet na pogodę która panuję, nawet jak jest chłodno to i tak leci bardzo cieple powietrze
sprawdz czy dziala podgrzewacz paliwa (tzw. "jeż" pod gaznikiem-powinien grzac do temp. plynu chlodzacego ok.60*C,jezeli nie to albo walniety jeż albo czujnik temp. ktory nim steruje (idzie sprawdzic miernikiem)) sprawdz tez uklad podcisnieniowy,tzn.: -szczelnosc rurki podcisnieniowej do pompki przyspieszacza podcisnieniowego zaplonu i szczelnosc samego...
Chyba układ odpowietrzyłem bo wszystkie węże są gorące. Te dwa co idą do nagrzewnicy są też gorące że dotknąć nie idzie a w środku powietrze leci letnie. Na pewno jest lepiej jak miałem przed wymianą nagrzewnicy ale nadal stwierdzam że to nie jest dobrze. Już zastanawiam się nad wymianą tego pudła z klapkami w której siedzi nagrzewnica bo wydaje mi...
Nie, jeden ciepły drugi zimny czyli odbiór ciepła w nagrzewnicy jest.
tak klapa ok Dodano po 1 generalnie niewiem co jest ale teraz pali na cieplo i zimno ale nie za kazdym razem
Kto Ci powiedział, że tym wspomaganiem pompy ciepła musi być stary kocioł węglowy? Kto powiedział, że musisz brać jakieś dotacje? Kto Ci powiedział, że przy pompie ciepła i doborze punktu biwalencji przy -5*C to poniżej tych -5*C w domu zacznie być zimno? Widzę, że nie rozumiesz jak działa pompa ciepła. Prawie każda pompa ciepła posiada dodatkowo grzałki...
ciepła zimno zimno ciepła klapa ciepło zimno
ocieranie silnika wsparcia toshiba samsung software upgrade
regulowany generator impulsów ne555 regulowany generator impulsów ne555
PTC uszkodzony – diagnostyka, objawy i wymiana w sprężarkach, falownikach, EV UDC-301 Asken – podłączenie w Renault Scenic III, CAN, taksometr, impulsator