Robiłem to w a4 ale trzeba wyciągnąc nawiew
Nie. Płyn przez nagrzewnice przepływa stale a ciepło zimno zmienia silniczek klapy ciepło zimno.
W Lexusie IS 220d nie działa ogrzewanie po stronie kierowcy. Czy to uszkodzony serwomotor klapy air-mix, problem z nagrzewnicą czy płynem chłodniczym? Jak zdiagnozować usterkę?
Jak manualna to nie ma żadnej komunikacji i diagnozy komputerowej . Trzeba wizualnie sprawdzić na mieszalniku czy kręcąc pokrętłem temperatury porusza się silnik nastawczy klapy ciepło zimno ( czy jest sprawny , niezablokowany ew czy połączenie silnik klapa nie jest uszkodzone)
Zerwana linka/uszkodzone ciegno do sterowania klapa w nagrzewnicy.
Bo nie działa klapa ciepło/zimno która nie ma nic wspólnego z płynem i termostatem.
Pewnie nie wiele to pomoże ale mogę wrzucić rysunek z etosa. http://obrazki.elektroda.net/16_12260923...
Wina leży raczej w mieszalniku powietrza, mianowicie klapa ciepło-zimno posiada otwory które w normalnych warunkach powinny być zaślepione fabryczną matą z pianki, z czasem się ona wykrusza i nieogrzane powietrze zamiast biegnąć przez nagrzewnicę przelatuje przez te otwory. Druga sprawa to może też być zamulona sama nagrzewnica, ale i na to jest sposób.
Obstawiam jeden z poniższych elementów: 1. Nagrzewnica 2. Zablokowana/uszkodzona klapa ciepło-zimno bądź problem z jej wysterowaniem 3. Problem z obiegiem na nagrzewnicę - tutaj może pomóc odcięcie webasta i skrócenie drogi płynu chłodzącego do nagrzewnicy.
Tak , jak podlaczysz pod komputer wyjdą bledy w climatronicu i prawdopodobnie bląd silniczka klapy ciepło- zimno V68. I on bedzie do wymiany.
Źle działająca klapa ciepło/zimno więc i ogrzewanie może dziwnie działać. Nie wiem jak u ciebie ale często klima przestaje działać jak złapie jakikolwiek błąd. Wykasuj błędy i pobaw się ustawieniami temperatury i nawiewów. I wtedy sprawdź błędy.
Mój sposób który mnie jeszcze nie zawiódł to - -ściągasz węże od nagrzewnicy od strony ściany grodziowej -w końcówki nagrzewnicy zakładasz swoje węże -do nagrzewnicy wlewasz gorącą wodę z kwaskiem cytrynowym i pozostawiasz na jakiś czas -płuczesz nagrzewnicę wodą pod ciśnieniem -Nie raz trzeba zużyć 10 kwasków cytrynowych i operację powtarzać (wszystko...
Zrobiłem dziś płukankę nic Na kompie silnik ma 90stopni Nagrzewnice wyciągnąłem i drożna Klapy ciepło zimno działają A gdzie mówisz jest ten zawór od krótkiego obiegu ???
Klapa ciepło zimno pracuje ?
Tam nie ma zaworu tylko klapa ciepło zimno, a co nie grzeje?
Klapa ciepło/zimno w tunelach i wiazka do panelu do sprawdzania.
Sprawdziłem usterke, podłuższej jeździe nie działa prawa strona pomimo nastawy na maksymalne gorąco, leci zimne powietrze zarówno w automacie jaki ręcznej nastawie. Lewa strona działa prawidłowo. Gdzie są klapy sterujące nawiewem ciepło/zimno, czy klapy sterujące są tam gdzie wentylator, czyli pomiędzy przednimi fotelami. Czy też klapy są w kokpicie....
Popękane klapy mieszalnika ciepło zimno.
silnik regulujący położenie klapy ciepło/zimno musisz sprawdzić.
Jest jeszcze jedna opcja. Klapa ciepło zimno. Jeżeli nie działa bo połamało uchwyt od silniczka to będzie zimno. Ale najpierw info czy przewody do grodzi kabiny są gorące w obu kierunkach.
Cały temat jest już opisany na forum.Wpisz klapa ciepło-zimno golf i znajdziesz , ale obawiam się że naprawa może być pracochłonna.
Uważam iż masz problem z klapami mieszalnika ciepło\zimno. Trzeba by tam zajrzeć, zdemontować schowek, może coś będzie widać, jak nie to demontaż kokpitu i tunelu nagrzewnicy.
Jak już pisałem nie wiem gdzie jest opornik w ibizie z reguły jest gdzieś pod konsolą. z reguły idą do niego 3 lub cztery dość grube przewody z panelu sterowania. poszukaj ich przy panelu i dalej po przewodach. W starszych autach wyglądały podobnie jak ten który wymieniałeś w golfie w nowszych czę sto są wieksze. Poszukaj na allegro takiego opornika...
Nastawnik klapy ciepło-zimno.
Wymieniony termostat , elektrozawory od nagrzewnicy odpoqietrzony według procedury . ktos cos podpowie ?? Czyli klasyk: wymiana nagrzewnicy na nową. Powiedz chłopie, ile Twój samochód ma przelotu? W BMW jest prosty temat: po wymianie nie grzeje to nagrzewnica, no chyba że silniczek od klapy ciepło-zimno zawiódł, jednak nawet pod INPE nie podłączyłeś
Dwie na trzy sztuki, uszkadzają się klapy, mieszalnika(pękają) ciepło/zimno.
Coś ty się ciśnień uczepił. Na zegary klimę nabić i sprawdzić to trzeba trochę umieć. Dwie rzeczy PODSTAWOWE do sprawdzenia. Temperatura parownika ( jego powierzchni) i jak jest prawidłowa ( 2-6 stopni) to działanie klapy ciepło/zimno. To możesz w domu zrobić. Jak parownik by się nie schładzał to na serwis odessać resztki czynnika i napełnić zalecaną...
Do sprawdzenia klapy ciepło zimno.
A może to nie jest usterka? Może szykuje klapę pod zapamiętaną ostatnią temperaturę? Na pewno chodzi o klapę ciepło/zimno? Czy recyrkulacji?
Może być uszkodzona klapa ciepło /zimno ,ewentualnie silniczek klapy lub coś w panelu sterującym. Zacząłbym od sprawdzenia czy silniczek działa.
Jak nie dmucha to filtr przeciwpyłkowy do wymiany(można wyjąc na razie a założyć jak się zrobi cieplej). Po pierwsze popatrzył bym jak jest reduktor wpięty. Powinien być w szereg i tak żeby woda z silnika szła na nagrzewnicę i później wracała przez reduktor. Jak temp silnika ok to sprawdź te klapy ciepło zimno. Jak nagrzewnica nowa i węże parzą to musi...
Powinno grzać nawet przy 50 stopniach , coś z klapą ciepło - zimno , odpal bez deski nagrzej i sprawdzaj.
Sprawdź czy filtr kabinowy nie jest zatynkowamy na amen. Drugie czy działa klapa ciepło/zimno.
Trzeba zrobić diagnostykę vcds Dokładnie tak jak kolega pisze, a zazwyczaj siada silniczek klapy ciepło-zimno.
Jestem po pierwszych testach tej nieszczęsnej klimatyzacji. Lewa strona chłodzi dobrze, prawa słabo. Co zauważyłem: wszystkie klapy i silniczki pracują płynnie, nic się na zacina. Czujnik temperatury lewy wskazuje np. 16 stopni, a prawy 27 i czuć, że z nawiewu leci ciepłe powietrze, czyli wskazuje dobrze. Ewidentnie miesza się ciepłe powietrze z zimnym...
Nie bardzo rozumiem, założyłem ten temat pytając o problem ogrzewania. Po płukaniu nagrzewnicy czytsą wodą pod ciśnieniem w jedną i drugą strone naprzeniennie wyleciało z niej mnóstwo syfu, i ogrzewanie zaczeło działać oczywiście nie tak jak kiedyś ale znośnie. Wiedziałem że to nie problem klapy ciepło zimno ponieważ węże od garzewnicy jeden ciepły...
Wersja optymistyczna, termostat,zapowietrzona instalacja,nie przestawia się klapa ciepło -zimno,filtr przeciw pyłkowy zapchany. Wersja pesymistyczna uszczelka pod głowicą lub pęknieta głowica.
Klapa ciepło - zimno działa, czy stoi w miejscu? Sprawdź cięgno przy pokrętle, może odpadło.
Dziwne zachowanie, powinno być raczej 4 °C przy jeździe a 10 na postoju. Ponieważ to klimatronic to być może nie masz dokładnie domkniętej klapy ciepłego powietrza, to by tłumaczyło te dziwne temperatury. Zobacz domknięcie klapy ciepło-zimno.
Poziom płynu jest ok? Jeśli gumowe rurki doprowadzające i odprowadzająca płyn chłodniczy do nagrzewnicy są gorące to masz problem albo z nagrzewnica albo silniczkiem klapy ciepło zimno
Jeżeli węże są gorące to to nagrzewnica także.Na bank zamknięta jest klapa ciepło- zimno.
Do klapy ciepło zimno jest dojście pod maską za filtrem kabinowym. Co do reszty to nie wiem.
W tym modelu łamie się ośka od klap ciepło-zimno.
Musisz być pewny że termostat sprawny Musisz być pewny że nagrzewnica sprawna Musisz być pewny że serwomechanizm/klapa (ciepło/zimno) działa
Powodem był niedziałający silniczek klapy ciepło/zimno. To podobno częsta usterka, na tyle że musiałem kupić 2 silniczki żeby trafić na ten sprawny.
Kolego przeczytałem i nie wspomniałeś o najważniejszej sprawie, czy wyłączana jest sprężarka klimatyzacji czy też klapa ciepło zimno się przestawia. I czy wykonałeś nastawy podstawowe w kanale 0.
Ustawione na 28 wtedy dmucha na 19 To co się czepiesz czujnika skoro z niego sa dobre odczyty? Po drugie jak nastawniki sterują klapą ciepło zimno? Jakie mają wysterowanie kątowe klap? Bo albo klapy się nie uchylają albo wymiennik do wymiany.
Tudno powiedzieć czy trzeba wymieniać nagrzewnicę, biorąc pod uwagę zachowanie ogrzewania można wysnuc wniosek, że i nie działa prawidłowo klapa ciepło-zimno.
Prawdopodobnie masz uszkodzony potencjometr w nastawniku klapy ciepło/zimno. Dla pewności lepiej zrobić jakąś niewielką diagnostykę testerem.
Witam, Pierwsze proszę sprawdzić co pokazuje interfejs diagnostyczny, czy są poprawne wskazania na regulacje temperatury, ile wskazuje procent otwarcia klapy ciepło/zimno i jakie są odczyty czujników temp.
Mi zależy na ogrzaniu silnika to jest mój priorytet mam klimatronika więc na nagrzewnice idzie cały czas gorący płyn klapy powietrza ustalają ciepło zimno w kabinie
może gąbka na klapie ciepło-zimno się wykruszyła (klapa jest dziurkowana)
możesz sprawdzić to w swoim aucie - prawdopodobnie masz jeszcze 2 silniczki z potencjometrami mogą troszkę inaczej wyglądać ale elektrycznie są takie same podstaw ten od klapy w miejsce innego a trzymając go w ręce będziesz widział czy działa i oczywiście inny podłącz pod przewody do tego od klapy to będziesz wiedział czy sterowanie chodzi z innej strony...
Witaj. Na moje oko powinieneś przede wszystkim dostać się do silniczków od sterowania klapy ciepło/zimno i sprawdzić, czy jeżeli stopniowo obniżasz temperaturę na panelu to po pierwsze czy silniczek pracuje poprawnie stopniowo, po drugie wyjąć i sprawdzić czy czasami problem nie leży w samej klapie (łączenie silniczka z klapą). To tak na początek.
-klapa ciepło-zimno może nie przestawiać się -niedrożność nagrzewnicy -żeberka nagrzewnicy zanieczyszczone -w niektórych wozach stosuje się zawór który puszcza obieg na nagrzewnicę sprzężony z regulacją ciepło-zimno i czasami bywa że się zacina Dokładnie nie wiem jakie patenty stosuje Seat ale najczęściej to powyższe może powodować brak ogrzewania wnętrza....
W sprawie dolotu: Klapa ciepło zimno zrobiona, poklejona jak fabryka. Założyłem nawet zwężkę w dolocie zimnego powietrza takiej średnicy jak jest fabrycznie, a której nie miałem. Oczywiście musiałem deczko skorygować LPG.
Witam! Panowie sterowanie klapy ciepło/zimno sterowane jest silniczkiem zakończonym zębatką plastikową stykającą się z zębatką klapy (plastikową), ale wyłamał się jeden ząb tyle, że w tej zębatce klapy!!!! I teraz lipa, cały czas grzeje... Macie sposób aby to naprawić rozsądnie..? Hej...
Wyjąłem silniczek od klapy ciepło-zimno i "na sucho" jak reguluje temperaturę od Low do Hi to czuję w nim zgrzyt i raz chodzi skokami (krokowo) a raz staje. Dziwna jest następująca rzecz. Po ustawieniu tem. na Hi i zjechaniu do dołu do 16 stopni cały czas dmucha gorące powietrze, w momencie ustawienia o 1 stopień do dołu czyli do Low silniczek przestawia...
Skoro stwierdzisz , że klapa ciepło - zimno działa prawidłowo to musiałeś dojść do samego wymiennika, a jeżeli tak to sprawdź ręką czy cały się nagrzewa. Ja jednak myślę, że jednak się szczelnie nie domyka. Taka moja sugestia. Pozdrawiam.
Jeżeli klapa "ciepło-zimno" działa to tylko nagrzewnica pozostaje. Po tylu latach ma prawo być zakamieniona. Rozgrzej dobrze silnik w tym czasie ustaw temperaturę na zimno. Gdy silnik osiągnie temperaturę około 90 stopni przekręć na maksymalne grzanie, wentylator ustaw na 2. Jeżeli na początku, zaraz po otwarciu leciało ciepłe powietrze a po chwili...
Witam. Więc zacznę od tego, że dzisiaj rano leciało mi tylko gorące powietrze. Po zmniejszeniu temperatury na panelu brak zmiany. Później coś się ruszyło i teraz za to leci mi tylko zimne. Dodam, że przewody wszystkie ciepłe, chłodnica ok. Podejrzewam klapę w mieszalniku powietrza. Tylko ja ją sprawdzić i się do niej dostać, gdyż silniczek działa? Zębatka...
Byc może nie jest do końca zamknięta klapa rozdziału ciepło-zimno.
Nie ciśnienia, lecz nie jest wydajna/za wolno podaje. No ale kolega pisze że wąż do nagrzewnicy jest gorący, zostaje jeszcze klapa regulacji ciepło/zimno.
Skoro oba we ze gorące tak samo to jest raczej drożna, klapa mieszacza CIEPŁO/ZIMNO zawieszona.
Jeśli to climatronik to trzeba sprawdzić testerem błędy i elementy wykonawcze, szczególnie klapę centralną pozycji ciepło-zimno
Ty i Bóg wiecie co to za kangoo... Wypnij linkę od klapy ciepło/zimne, ręcznie steruj klapką, jeśli nadal zimno to nagrzewnica do wymiany.
HP tak wysokie , LP niskie. Ile masz na LP gdy HP sięga do 20bar? Jeśli jest różnica temperatur na rurkach to znaczy że rozprężanie zachodzi i efekt chłodzenia powinien nastąpić. Wyjmij Filtr kabiny i dotknij samego parownika jaką masz temperaturę. Masz czym zmierzyć?. Jeśli będzie zimny to sterowanie klapą ciepło / zimno stoi na ciepłe. Aaaa a przy...
Może źle się wyraziłem w poprzedniej wiadomości. Do wymiany nagrzewnicy może i rzeczywiście nie trzeba demontować deski rozdzielczej, ale do wymiany obudowy nagrzewnicy, tam gdzie znajduje się klapa sterowania przepływem powietrza (ciepło/zimno), to już chyba tak.
A może elektrozawór przepuszcza? A może nie działa klapa rozdziału ciepło/zimno?
To jest klima przy silniku, ty masz problem w zespole nagrzewnicy. https://obrazki.elektroda.pl/9352809000_... Linka, zębatka, dźwignia kręcąca klapą... Czy to ta klapa ciepło/zimno nie wiem, dalej widać inną linkę. To jeśli tak masz, to pokrętło kręci linką, linka zębatką/ślimakiem i dźwignia rusza się razem z klapą w nagrzewnicy...
To jest tylko przykład. Zdjęcie pokazuje jedną z klap znajdujących się wewnątrz obudowy nagrzewnicy w Golfie 4, Octavii 1. Jest ich tam trzy, sterowane linkami/pokrętłami. Przypuszczam że i w tym przypadku będzie podobnie. Jedna klapa to ciepło/zimno, a dwie są kierunkowe, na górę na nogi oraz na szybę przednią. Aby dostać się do nich trzeba wymontować/rozebrać...
Jeśli obydwa węże są tak samo gorące to albo przepływ płynu jest zaj... albo nagrzewnica nie oddaje ciepła. Na wolnych obrotach przy wentylatorze na max jeden wąż powinien być wyczuwalnie chłodniejszy. Jeśli obydwa są tak samo gorące to klapa ciepło/zimno nie ustawia się jak trzeba albo się rozleciała albo sama nagrzewnica oblepiona kurzem albo innym...
Może nie działać sterowanie klapami powietrza ciepło-zimno (np.uszkodzony silniczek). Najlepiej podpiąć pod vasa lub vaga i sprawdzić.
Zdejmij węże z nagrzewnicy (pod maską) i zapodaj wodę z węża ogrodowego raz w jeden króciec, potem w drugi, powtórz czynność aż przestanie z nagrzewnicy wylatywać syf i przepływ wody będzie miał mały opór (nie wiem jak ci to wytłumaczyć więc jesteś zdany na własne wyczucie). Dziwne jest tylko to że obydwa węże do nagrzewnicy są gorące. Wskazuje to na...
Jeśli chodzi o ogrzewanie, to (zakładam odpowietrzoną nagrzewnicę) zdecydowanie coś nie halo z klapą ciepło - zimno. Natomiast spalanie - tu przyczyn może być wiele. Nie da się tak wywróżyć. Pytania o stan silnika (sprężanie), czy filtr powietrza oraz wiele innych (układ zapłonowy tak ogólnie) nie mają sensu, bo takich przyczyn naprawdę trochę jest....
Nie wiadomo, czy nagrzewnica jest gorąca, ale podejrzewam, że tak, a stoi klapa ciepło - zimno. Jest to wynalazek podciśnieniowy, dokładnie opisany na forum. A jeszcze jedna rzecz nalałem wskaznik poziomu paliwa stoi w miejscu i ciągle pali się rezerwa mimo tankowania paliwa co to może być uszkodzony pływak czy tylko mógł się zawiesić Nie da się odpowiedzieć,...
Witam po dłuższej nie obecności, miedzy czasie z powodu innej usterki okazało się, że mam sparciały wąż od chłodnicy. Wąż był szczelny, ale kwestią czasu było że pęknie, więc przy okazji wymieniony został płyn na nowy. Jednak dalej nie jest to ten sam efekt jaki pamiętałem. klapy ciepło/zimno też są OK. robi się teraz coraz cieplej więc temat pewnie...
Musisz dokopać sie do obudowy nagrzewnicy i sprawdzić jak są klapy sterowane mechanicznie czy elektrycznie, potem przekręcaj pokrętłem ciepło-zimno i patrz, co się dzieje czy jest sterowanie czy go nie ma.
Jeżeli nie ma sygnału o ciśnieniu gazu o którym mowa w opisie błędów to klima się nigdy nie włączy. Kolejna sprawa to błąd silniczka od klapy ciepło/zimno. Jeżeli się nie rusza to może być włączona klimatyzacja a będzie leciało ciepłe powietrze. Po prawej jest tylko jeden silniczek od obiegu zamkniętego, za środkową konsolą są chyba 3 o ile się nie...
To biorac pod uwagę że to rocznik 2002r Superb I V71 - silnik nastawczy 8D1820511G V68/V70/V85 - trzy te same silniczki nastawcze 8D1820511F Drązki łaczące do V68/V70/V85 8D1820657B- drązek do ustawiania klapy nogi/środkowe kratki kolor naturalny 8D1820277A- drązek do ustawiania klapy zimno/ciepło kolor czerwony 8D1820277 - drązek do ustawiania klapy...
Cześć! Ja też już "opadam z sił" Użeram się z obwodem nastaw temperatury - mianowicie komputerek oparty o popularny D7508C steruje silnikiem wiatraka oraz serwomechanizmem klapy ciepło/zimno i nie idą impulsy z procka na L272(power operacyjny) mimo kręcenia gałą od nastaw temperatury. może ktoś ma jakiś pomysł, bo nie mogę znaleźć nawet .pdf do tego...
Jeśli wyjmowałeś klimatronic mogła się wypiąć któraś z kostek sterujących klapą ciepłe-zimne powietrze . Włącz zapłon bez odpalania silnika i ustaw temperaturę max zimno a puzniej max gorąco . Powinieneś usłyszeć przesuwającą się klapę.Jeśli nic nie słychać wykręć klimatronic i sprawdź połączenia wszystkich kostek.
Parę dni temu, miałem podobną sytuację w A4 1997, różnica polegała na tym że dodatkowo klapa ciepło/zimno przestawiała się w maks zimno przy nastawie LO, każda inna zadana wartość temperatury ustawiała klapę w położeniu maks temp. Jak napisałem, rp 97 a więc w panelu sterującym klimatyzacją dwa wyświetlacze - wg posiadanej przez mnie wiedzy one nigdy...
Wentylator zachowuje się prawidłowo. Startuje tylko gdy ciśnienie na klimie dobije do odpowiednich wartości. Jakie masz ciśnienia na LP/HP przy nawiewie na MAX klimy? Powinno być ok 2bar na LP, i do 15-18 na HP. Wentylator włączać się powinien gdzieś właśnie przy 15bar HP. Ile czynnika nabite? Jak pamiętam jest to ok 460g. Za dużo lub zbyt mało czynnika...
Jeżeli masz w nawiewie kawałki gąbki to na milion % odpadła ona z klapy przestawiającej ciepło zimno. Miałem już kilka takich przypadków( 1 nawet w vento żonki). Trzeba wymienić obudowę nagrzewnicy. Sama nagrzewnica ( jeżeli nie cieknie) to pewnie jest dobra . Wiąże się to z wyjęciem całej deski itd.
przyczyn może być wiele zawór rozprężny klapa nie reguluje ciepło zimno na pokrętle
Wg mnie to pompa. W sezonie letnim nie grzało Ci się auto na postoju? Jeśli jest ruch w zbiorniczku to nie bardzo. Dwa węże gorące świadczą o tym, iż nie ma odbioru ciepła, co za tym idzie, jest problem z klapami mieszalnika ciepło\zimno.
Ten wąż nie ma nic do tego w zasadzie, gdyż jest tam jeszcze klapa zimno-ciepło, rzuć się w nogi i sprawdz czy działa jak kręcisz linką od temp.
W Seicento nie ma zaworu nagrzewnicy, grzeje cały czas, są tylko mechanicznie (linkami) sterowane klapy mieszające (zimno/ciepło). Jak wentylator hałasuje to jest do wymiany, może coś tam wpadło lub odpadło...
Witam! Autko jak w tytule. Problem polega na tym że po 15 minutach jazdy znika ogrzewanie. Wygląda to tak odpalamy rano auto, temp. ustawiona powiedzmy na 25 stopni. Ładnie się silnik rozgrzewa. Ogrzewania zaczyna grzać. Mniej więcej po 15- 20 min jazdy ogrzewania nie ma. Leci zimne powietrze. Ogrzewania działa po rozgrzaniu silnika tylko jak damy na...
To udrożnić nagrzewnice,odpowietrzyć układ,sprawdzić czy prawidłowo działają klapy zimno-ciepło i cieszyć sie nagrzanym wnętrzem.
Pod tapicerką klapa od przestawiania ciepło-zimno, źle poskładane lub coś uszkodziłeś.
Wrzuć zdjęcie panelu. Bo były z regulacją temperatury po środku i z prawej. Te dzwignie u góry to jedna przód/nogi druga klapa od szyby. Ta na dole ciepło/zimno. Reki sobie nie dam obciąć bo dawno to było.
Klapy nie przełączały, trzeba było ręcznie ustawiać klapę zimno/ciepło, ale u Ciebie mogą być zimne luty, rozbierz sterownik i obejrzyj dokładnie elektronikę. Dmuchawa jest sterowna przez PWM, powninieś bez problemu odszukać tranzystor wyjściowy (z niewielkim radiatorem).
Myślę,że padł nastawnik klapy mieszającej powietrze(ciepło-zimno),ale dla pewności zdiagnozuj to na komputerze.
sprawdź czy klapa w nawiewie /ciepło zimno/ jest swobodnie przesówana sówakiem w całym zakresie /skrajne położenia.
Klapy ciepłe /zimne do sprawdzenia. Mozna dac went na full i regulowac zmienia sie szum powietrza. W inmnym wypadku zapchana nagrzewnica.
Część, Mam przypadek z samochodem jak w temacie. Ogólnie auto bardzo zadbane ale ma jeden poważny problem, z którym nie mogę sobie poradzić i szczerze mówiąc skończyły mi się na niego pomysły. Mianowicie szarpie silnikiem podczas równej jazdy. Czyli np 4 bieg,70km/h czy 3ci bieg i 50 km/h, równa płynna jazda i samochód dostaje tzw "żabki". Odkąd pojawił...
Brak ogrzewania dopiero zaczyna coś grzać, jak podmieni się węże od nagrzewnicy na odwrót, tak jak na zdj, ale i tak nie ma szału. Czym to może być spowodowane? Zasyfiona chłodnica? Passat b5 1.8 adr z gazem, temperatura 90 stopni normalnie po przejechaniu 3 km osiąga. https://obrazki.elektroda.pl/2923138700_... Dodano po 2 Klapa od...
Diagnozowałeś samochód poprzez komputer? Możliwy uszkodzony, lub zablokowany silnik klapy zimno/ciepło. Temperatura przy wlocie/wylocie wymiennika ciepła (nagrzewnicy) od strony komory silnika OK?
Klapę przestawiającą temperaturę ciepło zimno widać po wyjęciu nagrzewnicy. W moim przypadku nagrzewnicę wyczyściłem i problem ustąpił, obieg płynu był przez nią, ale skrócony, szedł przez jej pierwsze kanały. Samochód naprawiony, ale na jak długo zobaczymy, jak zacznie słabnąc ogrzewanie ponownie zostaje płukanie układu i nowa nagrzewnica.
ciepło zimno volvo układ ciepło zimno silniczek ciepło zimno
transformatorowy lutownica volvo silnika ładowarka pakietu baterii
alpine tandeta as642 przestrojenie
Robot planetarny MPM MMR 12 nie działa po włączeniu Klapka wlewu paliwa nie działa w Passat B5 1.9 TDI 90 KM kombi