Przecież to są wymarzone warunki do szukania.Na zimno chodzi na ciepło nie.Wystarczy poszukać czego nie ma w czasie niepalenia.
Witam wszystkich. Posiadam od niedawna volvo v40 99r silnik 2.0 T 160KM. Na ciepło musze długo kręcic, aby go uruchomić (wciskając pedał gazu podczas rozruchu ; silnik szybciej się uruchamia). Na zimno jest OK. Zmieniłem pompę paliwa i nic to nie zmieniło (miałem za niskie ciśnienie paliwa 1.5 bara, teraz ciśnienie paliwa dobre, problem pozostał.)....
W Volvo V50 zimne powietrze leci na nogi, a ciepłe na górze. Może to być spowodowane usterką klap sterujących, problemami z układem chłodzenia lub nagrzewnicą.
Kolego poczytaj o wypalaniu filtra cząstek stałych to zrozumiesz działanie wentylatora jego praca jest nie związana z temperatura silnika a co do tego węża zimne ciepłe termostat zamknięty i dlatego tak jest
Udało mi się zmierzyć luzy zaworowe ale zapomniałem powiedzieć że silnik nie pracuje na I cylindrze, wrażenie że jest podparty zawór, na zimno i na ciepło kompresja po ok 9.0 bar, podmieniona świeca (była mokra) i cewka, auto ma LPG, luz zaworowy: zawór wydechowy 1 - 0,25mm zawór wydechowy 2 - 0,20mm zawór ssący 3 - 0,2mm zawór ssący 4 - 0,2mm Dane...
Jeżeli (oba przewody są ciepłe) może być nagrzewnica zamulona, można ją przepłukać np wodą z octem lub sprężarką. Niedziałający wskaźnik temp. silnika - uszkodzony czujnik temperatury silnika lub coś nie kontaktuje w tablicy zegarów np. zimne luty.
Mam problem z klimatyzacja w volvo v50 lewa strona chłodzi a z prawej strony leci cieplo
Witam wszystkich forumowiczów. Odkąd zawitały do nas mrozy i śniegi pojawił się problem z ogrzewaniem mojej srebrnej strzały. Jestem zmuszony poprosić o pomoc forumowiczów, ponieważ nie mogę zlokalizować usterki. Otóż temperatura silnika jest prawidłowa, szybko się nagrzewa czyli termostat jest sprawny(wczoraj wymienialem termostat w moim drugim Volvo...
Sprawdzałem kolego i podkładałem drugie.Jak pisałem odpala za każdym razem jak silnik jest ciepły,zimny i czy na dworze jest ciepło czy zimno i na wolnych obrotach chodzi zawsze.Tylko nie wiem dlaczego wszystko chodzi jak jest chłodno na dworze. Dzięki za podpowiedż pozdrawiam.
Witam, borykam się z problemem takim że wsiadam jadę rozgrzeje się silnik po 20 km wyskakuje mi kontrolka że mam mały stan płynu chłodzenia. Kiedy przycisnę go tak do 3tys obr. później wezmę nogę z gazu to kontrolka gaśnie a płyn jest spowrotem w zbiorniczka Wymieniłem termostat, korek wlewu i zrobiłem test na głowicę dalej nie mam pomysłow co to może...
Problem jest taki że jak jest zimno i przejadę nawet 100km to nie załącza się II i III stopień . Działa tylko I stopień i widzę na wskaźniku doładowania jakieś ciśnienie , wskazówka wychyla się na około 20% . W tym czasie jest aktywny błąd VASTEGATE. Po przejechaniu 200-400 km jak zgaszę i znów odpalę to błąd znika i VEB działa . Latem jak jest ciepło...
Witam. Na zimnym silniku zapala i nagle gaśnie. Czasami brak reakcji na gaz. Jeżeli wejdzie na wysokie obroty, co chwilę przerywa (na liczniku chwilowo zapalają się kontrolki jak po włączeniu zapłonu). Po paru próbach nie odpala w ogóle - ciśnienie paliwa 17 bar. Jeżeli uda się silnik zagrzać to da się autem jeździć. Auto sprowadzone z Włoch, tam też...
Koledzy mam podobny problem. Może ktoś pomoże, mam Volvo 850 2.5 benzyna z klimatronikiem. Wiatrak działa ale nie działa przełączanie obiegu oraz zmiana nawiewu co by dmuchało na nogi, szybę oraz regulacja ciepło zimno. Powiedzcie od czego zacząć szukać???
Czy udało ci się rozwiązać ten problem? Bo u mnie zdarzyło się to samo. Tzn. wszystko działało ok, aż jednego dnia nagle z jednej strony leci tylko ciepłe, a z drugiej tylko zimne powietrze.
A nie prawda . Jeżdzę starym volvo s80 na głębokiej rezerwie nieraz muszę dolewać 5 l paliwa ręcznie bo nie chciał odpalić ( pusty bak ) i zawsze odpala z półobrotu po dolewce , wskaźnik zazwyczaj poniżej minimum i zawsze pali od strzała czy zimny czy ciepły
On się zalewa paliwem więc dodanie plaka tylko pomoże mu zgasnąć. Jeśli to Motronik czy coś podobnego to czujniki temp, położenia przepustnicy i sonda służą do obliczania korekt podstawowowej mieszanki wynikającej z ilości powietrza. Inaczej mówiąc jeśli po odpaleniu odłączyć mu czujniki temp, lambdę i tps to i tak jakoś nawet w miarę stabilnie powinien...
Po pierwsze poda kod silnika. Po drugie napisz czy zimny czy cieply nie pali.
Nastawnik założony drugi używany, adaptacja także była robiona. Jakieś inne pomysły? To niech mi kolega szanowny Strumieñ powie dlaczego jak silnik jest ciepły i gorący to ładnie pracuje! Jakiś argument konkretny poproszę.
Cześć, mam problem z ogrzewaniem w Volvo 940 91r. Ostatnio normalnie jeździłem i wiało ciepłym powietrzem, po czym leciało tylko zimne. Po otworzeniu maski sprawdziłem poziom płynu chłodniczego i było kompletnie pusto. Szybko dojechałem do domu i go dolałem, niestety nawet po ponownym rozgrzaniu samochodu leci zimne powietrze... To autko to typowy...
Witam wszystkich i z góry dziękuję za zainteresowanie. Mam mały problem, mianowicie podczas jednostajnej jazdy samochód przyszarpuje w zakresie 1500-1900 obrotów, jest to denerwujące jadąc za kimś, nie da się jechać dodam że dzieje się to nie okresowo i nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły, ma ktoś jakiś pomysł?
Niestety jazda z prędkością obrotową 1200-1500 wymusi szybszy obieg i grzanie jest ( jeśli termostat na przewodach i zawór ciepło-zimno plus nagrzewnica jest sprawna) problem jest grzanie na postoju na wolnych obrotach.Ta pompa wody z wbudowana wiskoza jest dość droga ( około 2000 zł minimum) Tomek skąd jesteś?
Po pierwsze musisz zobaczyć czego brakuje jak nie pali.
Zaniczyszczone paliwo? konczacy sie zawor stop, przerwa w polaczeniu na pompie? Zawsze przerywa w tych samych okolicznosciach, cieply czy zimny? kopci wtedy? Nie ma wycieków z pompy?
ale jedynie jest to szarpniecie jak przełącza na gaz (i gazu niema) i jest silnik zimny jak jest cieply to nie szarpie może rozrząd zerwac?
Witam. Mam volvo 440 z silnikiem 1.7 renault. Mam założony zwykły gaz. A problem mam taki: Przy odpalaniu na gazie wlacza sie przy przelaczniku od gazu zielona kontrolka silnik zapala i zaraz gasnie kontrolka rowniez ale zapala sie kontrolka sondy lambda,zamykaja sie wszystkie elektrozawory. Czasem jak uda mi sie od razu po zapalenieu wkrecic go na...
Witam, jak w tytule , Volvo 380KM 2006r musi parę razy zakręcić zanim zapali, jak zapali to ładnie pracuje, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu sytuacja się powtarza, znowu trzeba jakiś czas kręcić, i tak za każdym razem, bez różnicy czy ciepły czy zimny. Moc jest i równo pracuje jak już zapali, błędów w komputerze nie ma, coś z paliwem tylko gdzie szukać
Koledzy po profilaktycznej wymianie przekaźnika K1 na nowy padło sterowanie szybami, podgrzewanie i sterowanie lusterek. Brak reakcji po przekreceniu kluczyka na pierwsza pozycje (normalnie radio sie odpalalo i byl prad w gniazdach ladowania na kokpicie) Przekazniki podmieniane wielokrotnie, bezpieczniki sprawdzone. Panel sterowania szybami podmieniony...
Witam ,pacjent Volvo XC90 2,4 5d 2004 rok,problem ze skrzynią automatyczną-zimny nie ma problemu na ciepłym przestaje pokazywać na wyświetlaczu biegi a czasem wejdzie w tryb awaryjny,po zgaszeniu i odpaleniu przez chwile jest dobrze,jak włączę na D i jadę nie ruszając dzwigni wszystko jest ok,na komputerze pokazuje problem z czujnikiem położenia dźwigni...
Podczas jazdy? W życiu. Odpal zimny na 10 minut i sprawdź czy węże z małego obiegu są tak samo ciepłe jak te na chłodnicy. Te drugie powinny być zimne bo przez 10minut woda nie osiągnie 90 st żeby całkowicie termostat otworzyć.
Zaslepilem tą rurkę i płyn w zbiorniku z minimum wskoczył na maxa po ostygnieciu wrócił do normy wiec postanowiłem podołączyć do obiegu ,wstawiłem trójnik na powrocie do zbiornika tam podłączyłem nieszczesna rurke i objawy ustały, zimny czy ciepły płyn stoi w miejscu wiec to jest jakaś cyrkulacja
Pomocy: problem w tym,ze samochod odpala na zimnym silniku bez problemu, ale nie trzyma obrotow. Odpala od pierwszego razu, ale jesli nie przytrzymam go gazem - gasnie. Przy odpalaniu na cieplym silniku za to potrzebuje chwili na pokrecenie, musze dodac nieco gazu i dopiero lapie. Czy ktos ma jakis pomysl co z tym zrobic, zwlaszcza z odpalaniem na zimno?...
Witam!!! Mam problem otóz kontrolka od swiec swieci mi bardzo dlugo, za kazdym razem tak samo nie zaleznie od tego czy zimny czy cieply. Podobno jest to uwalony czujnik... Mam takie pytanie: Jaki to czujnik?? gdzie on sie znajduje?? Jak wyglada??
Oooo dziękuję to jest jakiś pomysł. Niestety dziś wyjeżdżam za granicę wracam za dwa tygodnie wtedy się za to zabiorę. Myślę ze będą jeszcze upały i da radę to sprawdzić, wydaję mi się że jeśli będzie zimno da radę zrobić to odwrotnie czyli dmuchać ciepłym powietrzem na elementy.
Przyczyn może być wiele np egr , wtryski , pompa na którą najbardziej stawiam . Zrób test na ciepłym silniku polej pompę wtryskową zimną wodą i zobacz jak wtedy zapali , jak odpali lepiej to pompa siedzi
Usterka jak w temacie. Świece, przewody, kopułka itd wymienione i sprawne. Moduł zapłonowy Bendix/Renix (ze zintegrowanym czujnikiem podciśnienia) podstawiony inny - ze sprawnego samochodu. Zasilanie modułu stabilne, monitorowane analogowym miernikiem podczas jazdy. Silnik czasem chodzi równo, jednak bardzo często odczuwalne jest szarpanie, głównie...
Czasami trzeba na spokojnie podejść do tematu i pojeździć z podpiętym komputerem i popatrzeć w parametry rzeczywiste. I tutaj przydałby się doświadczony diagnosta. Zauważyłem, że nawet duży serwis sobie z tym nie radzi. A mniejsi mechanicy, za to bardzo dobrzy, to terminy na ciężkie przypadki mają nawet po parę miesięcy. Wszędzie gdzie byłem chcieli...
Witam posiadam volvo v 70 d 5 z silnikiem 2400 o mocy 163 z roku 2004 . Moje pytanie jest takie czy przyczyna tej usterki może być awarią świec żarowych. Bo tylko rano jak jest zimny silnik to dymi na biało potem ustaje dymienie .Jak jest ciepło na dworze i rano to nie dymi .Pozdrawiam
Witam!!! Mam problem z moim volvo. Otóż chodzi o to, że kontrolka od świec swieci sie bardzo dlugo ( ok 40s), nie zależnie od tego czy jest zimny czy ciepły zawsze pali sie tyle samo. Co moze byc tego przyczyną??
Właśnie problemy z zapalaniem na ciepłym jak widzę z opisu . komp silnika widzi że niby silnik jest zimny a tak nie jest i leje za dużo paliwa . Przy umierającym regulatorze paliwa będzie podobnie . Klasyczny problem .
Witam cie Jaro oraz innych użytkowników S80 D5 2006> Wlasnie czytalem twój post na elektroda.pl i powiem ci szczeze ze jestes jedyna osoba która moze mi pomóc gdyz ja mam ten sam problem w moim volvo s80 D5. Prosze cie czy móglbys podzielic sie informacja co jest lub bylo przyczyna tego cholernego zjawiska ze pompa paliwa w baku odcinala sie.Faktycznie...
Witam, mam problem z volvo fh12 2000 rok 420 KM. Silnik przerywa powyżej 1500 obrotów (tak jakby był zapowietrzony), na wolnych obrotach pracuje równo nieważne czy jest zimny czy ciepły. Sprawdzone wtryski podpinany do kompa nie widać błędów. Mechanik robił głowice i wtedy zaczęły się problemy (kasę i nara - pozdrawiam) proszę uprzejmie o pomoc bo już...
Witam, To mój pierwszy post tutaj, więc dzień dobry wszystkim! Przeszukałem forum by odnaleźć sugestie rozwiązania problemu, ale nie znalazłem podobnej sytuacji. Otóż tak: W moim VOLVO FM 12 2003 r. nawiew działa, ale dmucha tylko gorącym powietrzem. Regulacja siły nawiewu działa. Przy regulacji temperaturą na najgorętszym powietrze jest bardzo gorące,...
Witam! Zwracam się do was, bo zakładowy mechanik nie ma zielonego pojęcia co się dzieje i nie uznaje problemu. Jak w temacie, podczas jazdy spadają mi obroty. Wygląda to w ten sposób: podczas jazdy w momencie gdy puszczam gaz i nie dotykam żadnego z pedałów obroty spadają do 600, gdy spowrotem wcisne gaz obroty rosną lecz prędkość nie. Auto nie gaśnie....
Witam ja mam troszkę iny problem niż większość osób a mianowicie zimny pali bez problemów od razu natomiast jak jest rozgrzany i wygrzany(nie od razu jak osiągnie 90st) to po zgaszeniu od razu zapali ale jak postoi 5 10min to kręci ale nie chce zapalić a jak postoi z 20 30 min to zapala od razu jak gdyby nigdy nic proszę o radę bo jest to denerwujące...
witam mam volvo 440 1.8b+lpg i ten sam problem co opisywane jak auto jest zimne pali bez zarzutów przejade jakąś trase jezeli odpalam za dłuzszy czas to odpali wydaje mi sie ze po prostu sie ochładza ale jak wsiadam za chwilke i chce odpalic nie da rady kręce po 5-10 razy az zaskoczy tez nie zawsze !jezeli ktos cos na ten temat wie to prosze o radę...
Manualna. Chłodnica jest gorąca od strony kierowcy. Od strony pasażera jest wentylator ją chłodzi. Na klimie sie nie znam więc piszę to co zauważyłem. Czy zamyka ciepłe? Hmm.. jak przeżucam na grzanie to jest gorące a jak wezmę na zimne to jest takie powietrze jak temperatura na zewnątrz. Po załączemiu klimatyzacji jest takie samo. A wentylator nawiewu...
.Jak masz słabe ciśnienie paliwa na listwie (zakładam że wielowtrysk) to silnik odpala i pracuje dobrze tylko na tych pierwszych od strony dolotu paliwa. Trzeba wrócić do podstaw. Zasada naczyń połączonych, w skrócie mówi iż ciśnienie w układzie będzie na jednakowym poziomie dla wszystkich wtryskiwaczy. Marek, pomyśl, problem na ciepłym silniku, auto...
Witam mam samochód volvo 460 1721 ccm MPI B18FP i ostatnio taki problem. Rano gdy próbuję uruchomić silnik wszystko jest ok, ale gdy silnik jest ciepły(5 min. lub 1h jazdy) i ponownie go chcę uruchomić to obroty wahają się zaraz po uruchomieniu w granicach 400-800 rpm i po 3 sek. stabilizują. Czasem jest tak, żeby odpalić to trzeba wbić pedał gazu do...
Witam serdecznie wszystkich Właśnie zakupiłem sobie volvo V 40 1,9 TD z 1998 r. i mam z nim pewien kłopot. Otóż: Żeby odpalił to muszę go podgrzać tak ze dwa, trzy razy oczywiście jak jest zimny czyli np. rano co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca. Co może być tego przyczyną ? A drugi problem to taki, że jak pochodzi trochę to obroty silnika same...
Witam. Po włączeniu stacyjki pompka paliwowa pracuje cały czas, nie wyłącza się. Silnik zimny czy ciepły, odpala od strzała. Odczytane kody: mid 128 psid 30 fmi 12, mid 128 sid 78 fmi 4. Pierwszy jest nieaktywny, a drugi aktywny. Został sprawdzony układ dolotowy - jest szczelny. Doładowanie jest na poziomie 1,2 bar przy 2400 obrotów. Wydaje mi się,...
Tylko z tym ciężkim odpalaniem to sprawa wygląda następująco. Od początku jak mam to auto nigdy nie było problemów z odpalaniem. (od roku go mam to autko) kupione z przebiegiem 370tys km +- ( udokumentowany) Zaczęło się jakiś miesiąc temu, zaczęło się od coraz cięższego odpalania, następnie okazało się po 2-3 tygodniach że nagle zaczął tracić moc, wywalać...
Witam Nie jestem z zawodu mechanikiem jednak zauważę , że taki problem pojawia sie kiedy nie został właściwie opróżniony z oleju układ dolotowy. Skad się wziął olej? np: -turbosprężarka luzy wirnika(zużycie-brak odpowiedniego chłodzenia po ostrej jeździe-"do odcinki") -odma silnika (odpowietrzenie skrzyni korbowej ) bardzo często się zdarza , że samochód...
Witam mam problem z moim Volvo chodzi o to że po zapaleniu kopci mocno na biało czuć nie spalona ropę,jak dostanie temperatury to ten dym powoli znika ale tylko d jak dodam gazu pojawia się spowrotem no i naturalnie jak jadę nim to czy ciepły czy zimny masakryczne ilości białego czarnego dymu no i nie ma mocy. Co zostało zrobione a więc zrobiłem wtryski...
Co może spowodować że jak przyspieszam i puszczam gaz, hamuje silnikiem to jest ostre szarpnięcie. Od 1 do 5 biegu. Wcześniej tak było też ale jedynie na gazie i to jak silnik był zimny i jak szybko zdjąłem noge z gazu na biegu 1 i 2. A teraz jest to na każdym biegu i to na ciepłym silniku. Wydaje mi się że jest to od gazu albo klimy. Jak klimę odłączyłem...
układ ciepło zimno dmucha ciepło zimno klapa ciepło zimno
lexia sterowniki interfejsu seicento glosniki nokia 2700c
energia odnawialna magazyn energia odnawialna magazyn
Reset licznika lampy w projektorze NEC pilotem Panasonic DP-UB450 nie odtwarza płyt Blu-ray - przyczyny i rozwiązania