http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Robiłem takiego Seata. Bardzo lekko kręcił i też próbował załapac. Podobne objawy jak u Ciebie. Winna była klapa dławiąca (zacięła sie). Sprawdź ją. To jest taka klapka na rurze dolotowej sterowana gruszką podciśnieniową. Jednym słowem- silnik nie dostaje wtedy powietrza.
Czy to nie wersja z klapami dławiącymi? Po wciśnięciu pedału gazu odpala łatwiej?
Tak sie zastanawiam jaki tam silnik siedzi dokładnie, bo z tego co pamiętam w ldv convoy to był ten fordowski na pompie lucas epic, te dźwięki to wcale nie muszą być gdzieś luzy na panewkach, tak samo ciekawe czy działa klapa dławiąca.
ta zielona "rurka" idzie od overboosta do tzw. zaworu klapy dławiącej (widocznego na zdjęciu) Słychać go przy gaszeniu silnika
Sprawdź bo może poszli po kosztach ( siłownik obrotowy do klapy kosztuje ponad 1500) nie dając klapy dławiącej wentylator i masz efekty.
Że ten gaszak jest popsuty? A konkretnie silnik sterujący? Może być. Jak klapa dławiąca się nie otworzy to silnik nie umie zassać powietrza i nie odpali. Pisałem Ci żebyś to sprawdził.
Zapewne będzie problem albo z zaworem EGR albo z klapą dławiącą ale wyjdzie to po odczytaniu błędów.
Miałem przypadek ale w tgl-u,że klapa dławiąca zatrzymywała się w różnych pozycjach zazwyczaj częściowo przymkniętych,ale skutkiem tego był muł a czasem nawet zdławienie silnika na wolnych obrotach.
Wywala mi błędem ciągłym z zaworem P2425 - Zawór chłodzenia w ukł. recyrkulacji spalin:: przerwa Po oględzinach okazało się że w wtyczce na kablu n czerwono/czarnym nie ma plusa po uruchomieniu jak i po zapłonie.. Czy biorąc kolorystykę kabla taki sam jest w EGR/Klapa dławiącą nie powinno być to samo?. Ogólnie chciałem się zapytać może ktoś wie gdzie...
A tu się właśnie mylisz gdyż jest to klapa dławiąca, którą reguluje silniczek V157 a ona nie działa na zasadzie wyłącz/załącz tym bardziej, że klapa dławiąca jest non stop sterowana w trakcie pracy silnika i może się zawiesić chociażby z powodu wyłamanych zębów przekładni sterującej. Proponuję spróbować regeneracji tej klapy zgodnie z tym co pisze DD65...
Mam pytanie, posiadam VW Passat jak w tytule. Prawdopodobnie mam uszkodzony zawór N239, brak reakcji na odłączonym wężyku do gruszki klapy dławiącej, auto nie gaśnie. Kiedy odłączę wtyczkę od zaworu N239 i ją ponownie podłączę to klapa się zamyka lub otwiera, widać gwałtowny ruch cięgna zaworu egr. Czy to świadczy o uszkodzonym zaworze? Auto wpada w...
(at)Mela098 w tym silniku nie ma przepustnicy, to jest klapa dławiąca. Dławi dolot do 2200 obr żeby wymusić zasysanie przez silnik spalin z egr. Jeśli egr jest nie sprawny, brudny lub zaślepiony, silnik nie ma powietrza i tym to może być spowodowane. Klapa powyżej 2200 obrotów dopiero się otwiera w całości i silnik może zasysać czyste powietrze w pełni....
Dodam tylko, że w SDI może to trochę inaczej wyglądać ale zasada działania jest identyczna i sugeruję się tylko wywiadem niemieckich mechaników - sytuacja może być inna ale ja daję im wiarę i pompa będzie wg. mnie OK a wina może być właśnie klapa dławiąca lub jej sterowanie.
wymienił mi jeszcze bączek podciśnieniowy EGR bo było urwane cięgno. Tylko z drugiej strony teraz płyn już nie bombluje. Rozumiem, że masz na myśli siłownik podciśnienia klapy dławiącej przed EGR. Przy uszkodzonej chłodnicy spalin ciśnienie w ukł chłodzenia wypycha płyn do wydechu, wiec nie ma prawa „bąbelkować”.
Sprawdzałem i przeplywomierz jest dobry;/ Można wiedzieć jak to sprawdzałeś ? Jeśli nie przepływka to na pierwszy ogień silniczek V157 sterujący klapą dławiącą przed wlotem powietrza do kolektora ssącego - przy obecnych mrozach dość często szwankują. Przede wszystkim niech ktoś podejrzy parametry pracy w tym również wartości temperatur z czujników.
witam Panów, Mam na placu Iveco 2007r 3.0 146km. Silnik po remoncie. Błędy - czujnik temp. paliwa i wiązka sondy lambda Objawy - słaby i dużo pali. Świeci się kontrolka EDC. Po skasowaniu błędów gaśnie, rozświeca się ponownie gdy wykryje błąd czujnika temp. paliwa. Zauważyłem że nie pracuje klapa dławiąca, jest stary typ. Kupiłem wiązke i podmieniłem...
Możliwych przyczyn jest dużo, od pompy paliwa w baku, filtr paliwa, tandem pompę, pompowtryski, dalej układ dolotowy, egr, klapa dławiąca jej sterowanie, przepływomierz, nie drożny układ wydechowy, źle ustawiony rozrząd.... Potrzeba nam logów, które powinieneś wykonać podczas jazdy w momencie jak silnik ma ciężko. Wykonaj logi kanałów 001, 003, 011...
Ja przez lata zbierałem że szrotów używane sprawne części. Nie trafione wymiany nowych. Wszystko lądowało w piwnicy. Kiedy przychodził czas wymiany na próbę , klient zostawiał kaucję- równowartość nowej. Haczyk tkwił w podpisie na części wykonanym flamastrem widocznym w ultrafiolecie. Były 3 przypadki oszustwa, 1 przepływomierz - auto złotówy 2 czujnik...
Witam forumowiczów mam nastepujący problem dotyczący silników siłowników klapek nawiewu ogrzewania w audi a 3 8p a dokładniej klapa śrdkowa,klapa cyrkulacji i klapa dławiąca tam pojawiają sie usterki silniczki pracują jak by nie w całym swoim zakresie dodatkowo co jakiś czas słychać powtarzające się cykanie.Dodam iż wymiana potencjometrów nie przyniosła...
Witam Zakupiłem Renault Espace 2004 rok 2.2 DCI Problem jest taki iż nie ma odjazdu tylko bardzo powoli sobie rusza... Po Podpięciu pod Komputer Wywala Błędy : DF186 Obwód podgrzewacza wstępnego Świec Brak Sygnału lub Przerwany DF301 Obwód powietrza wlotowego Wykryta Nieszczelność DF056 Czujnik przepływu powietrza Usterka Szyny DF209 Czujnik położenia...
Gdyby immo blokowało, to na sekundę by odpalił. Na plaku silnik będzie chodził bez żadnej elektroniki, wystarczy sprawny rozrusznik do odpalenia Andrzej, nie zapali, tam masz klapę dławiącą. Jak zegary gasną, to albo stopiło skrzynkę bezpieczników na akumulatorze, albo zwyczajnie zegary padły, co w Oktawkach było normalne. Wpierw przepatrzec wszystkie...
Witam. Wiem że to przestarzały temat, ale mam ciekawy problem. Mianowicie Calibra 2.5 V6 96r uszczelniony dolot, wymieniony i "ustawiony" rozrząd po odpaleniu pracuje wzorowo, 0 błędów, a po dodaniu gazu w podłogę odcinka przy 3500obr to samo podczas jazdy. Powtarzając kilka razy deptaniem w podłogę odblokowuje się i do puki nie zgaszę auta idzie jak...
Kurcze , Panowie w ostatnim tygodniu szychta górnika (nie zamierza obrażać górników). Dwa auta po warsztatach i ożywianiu DPF.. Zapchane ponownie w rozpaczliwie krótkim czasie. Zapchane filtry powietrza, Zatkane przeloty EGR i kolektory dolotowe , w drugim aucie na tyle że stanęły klapy dławiące. 2.5 kg nagaru zostało wydłubane. W jednym EGR wymieniony...
Panowie już nie wiem o co chodzi rozkręciłem dzisiaj samochód aby sprawdzić te silniczki i ku mojemu zaskoczeniu wszystkie działają i ładnie reagują na zmianę temperatury na climatroniku. Każdego obserwowałem i płynnie zmieniają nastawy. Jak podłączyłem pod vaga to pokazało błąd 00604 (silniczek regulacji klapy dławiącej - zwarcie z biegunem dodatnim...
Diagnostyka była, stał nawet 2 tygodnie u mecha od elektryki. Mech podpiął kompa i wykasował imo, kupił nawet cały zestaw kompa do silnika, body kompa i kluczyk, ale efakt był ten sam. Po tych zabiegach mam jakieś dziwne wrażenie że nie jest to wina kompa. Cały czas wiszą następujące błędy: DF226 - Elektrozawór, klapa dławiąca - Stały DF107 - Sterownik,...
witam, Jedną z głównych funkcji klapy dławiącej poza tym, iż wspópracuje z zaworem EGR, sterując dopływem powietrza, jest również zapobieganie szarpaniu silnika podczas jego wyłączania. Chodzi o to,że w pewnych warunkach pracy silnika,przepustnica wytwarza różnicę ciśnienia między układem dolotowym a wydechowym i ta właśnie różnica, niezbędna jest do...
Witam. Problem jest w Manie f90 18.224 z hamulcem górskim, nie zalacza klapy dławiącej. Siłownik z klapa dziala. Po załączeniu i wyłączeniu zapłonu siłownik pracuje.Bezpieczniki ok. Zawor elektro ten na ramie nowy i wnioskuje ze sprawny skoro siłownik żyje. Chociaż żaden prąd do niego nie dociera. Zastanawia mnie fakt braku prądu na wtyczce przycisku...
Zdejmij górną osłonę silnika i spójrz za pokrywę zaworów. Przed kolektorem ssącym są dwa moduły : klapa dławiąca i zawór EGR. Obydwa elementy sterowane są elektrycznie i to na nie pada podejrzenie jeśli piszesz o tej niby przekładni resetującej swoje położenie. Jeśli natomiast chodzi o ten pierwszy odgłos skrzypienia/zacierania to najbardziej podejrzany...
Na potrzebę szacunku, nawet użycie klapki wznoszącej się wraz z rosnącym przepływem, a więc i siłą nacisku na klapkę będzie wystarczające. Przepływ gazów to nie bardzo proste zjawisko. prędkość powietrza w kanale będzie różna w różnych jego punktach, i zależna od miejsca zainstalowania czujnika pomiarowego. Do pomiaru może służyć czujnik różnicy ciśnień...
A nie cieknie Ci olej z pod uszczelniaczy wtryskiwaczy, albo może korek nie był poprawnie dokręcony? Jak zwarło coś w hybrydzie to klapa. Można spróbować to naprawić ale...... ,może to być ciężka sprawa.
Prawdopodobnie chodzi ci o przewód, który idzie do zaworu wodnego na odcinku vacuum. Jest zaworek dławiący podciśnienie, żeby płynnie się otwierał. Od turbo masz 2 inne zawory plus sterowanie klapą na małym turbo. Jeden zawór jest na pokrywie u góry, a drugi jest na rozrządzie przytwierdzony.
Od najprostszych rzeczy. Sprawdź luz na lince gazu. Zdejmij rurę od filtra powietrza i sprawdź, czy klapka przepustnicy prawidłowo się uchyla. Zdejmij i wyczyść przepustnicę.
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Nie pomyliła Ci się czasem klapa zimne/ciepłe z klapą od obiegu zamkniętego? W którym miejscu masz tą klapkę?
A no widzisz. Nie mam danych do twojego auta ale prawdopodobnie masz dysze dławiącą (nie masz zaworu rozpręznego) jak jest "zalepiona" to możesz mieć takie objawy i należy ją wymienić na nową. Nie wiem jak w ciągnikach bo nie robie ale w osobówkach to są grosze. Co do klap w nagrzewnicy to musisz mieć jakaś klapę mieszającą. Co z tego że Ci powietrze...
Istotne jest w którym miejscu zaczyna się robić zimna cienka rurka. Jeśli w okolicy nakrętki na podszybiu to tak powinno być. W takim przypadku mamy do czynienia ze zbyt małą wydajnością. Po opróżnieniu układu rozkręcić to złącze i oczyścić lub wymienić dyszę dławiącą. Jesli chodzi o klapę jak również "zarośnięty" parownik.... W takim przypadku oba...
Witam. Jest to tzw. ogranicznik białego dymienia. Jak wiesz zimny silnik diesla powoduje większe dymienie. W starszych FH12 ogranicznik działa automatycznie przy zaciągnięciu hamulca postojowego. Uruchamiana jest klapa hamulca silnikowego, która dławi wylot spalin. Ma to spowodować szybsze rozgrzewanie się silnika i zmniejszenie emisji spalin. W fabrycznej...
Rozumiem, chodzi mi o dobranie średnicy dławika zależnego od obciążenia, ale również o to, że przy wyłączaniu WOMu ciśnienie na koszu tarczek będzie spadało dużo wolniej niż bez dławika. A to, moim zdaniem, może powodować ich ślizganie/ zużywanie. Pewnie jakimś wyjściem mógłby być dławik jednokierunkowy z kulką śrutową - widziałem taki w belarce od...
Czy ktoś może mi pomóc w wyjaśnieniu działania układu hydraulicznego? Układ podawania paliwa miału do pieca węglowego. https://obrazki.elektroda.pl/9234822500_... Co wiem? 10 i 11 to są siłowniki dwustronnego działania sterujące podajnikiem paliwa do zasobnika. Zawory 3 i 4 to zawory 4/3 z cewkami zasilanymi 24VDC. Sterują kierunkiem...
Witaj ja tez mialem tego rodzaju problem. Problemy robil sensor ktory reguluje praca klapy powietrza. milego dnia
Jeżeli to szarpanie występuje podczas wypalania FAPa, to jak kolega wyżej zauważył, może być problem z klapą ciepłego powietrza. Podczas wypalania FAPa, zostaje ona otwarta, a klapa zimnego powietrza (z intercolera) zostaje zamknięta. Druga możliwość to nieszczelność na wężykach sterujących (klapy sterowane podciśnieniem). Na wyłączonym silniku, ściągnij...
2 rzeczy do sprawdzenia: ciśnienie paliwa (nawet jazda z manometrem na długim wężu celem obserwacji) i przepływomierz (zacina się klapa spiętrzająca)
Tak, zazwyczaj problem w klapie.
kolego robokop , skoro masz pojęcie i już wklejasz te zdjęcia to wyjaśnij wszystkim zasade działania zaworu EGR i jego sterowanie , pozostawiam ci pole do popisu Wyobraź więc sobie, że to zaznaczone czerwonym kółkiem na zdjęciu to wcale nie jest EGR. Bo do EGR-a żadne gumowe przewody z intercoolera nie dochodzą. To cały zespół nazwijmy to przepustnicy,...
Witam. Mam problem w kociołkiem takim jak w temacie.Kondensacyjny kociołek S.D. o mocy 29 kW.Kocioł od początku zapalał się dość gwałtownie.Aczkolwiek nie za każdym razem.Gdy nastąpi żądanie grzania wszystko włącza się jak trzeba,wentylator wchodzi na wysokie obroty (powinien? w innych kotłach startuje raczej od niskich),elektroda zapala i...przy otwartej...
Nie powinno się dławić ciągu na kominie. Masz może ruchomą klapę z przodu pieca, przy popielniku?
klap nie trzeba usuwać w programie. szarpie ci silnik ? spada moc dławi się czy coś innego się dzieje ?
Witam Proszę o pomoc w doborze podzespołów zestawu audio do Punto II którego posiadaczem stanę się niebawem. Cena - myślałem o 1300 zł ale jeśli to będzie konieczne, mam do wydania maksymalnie 1800 zł Będzie to mój pierwszy samochód i pierwsza przygoda z car audio. Zależy mi na bardzo dobrej jakości dźwięku. Nie interesuje mnie przesterowany, dudniący...
No i klapa tv dalej się jąka-dławi przy starcie dziwne tylko bo zaczyna próby startu po ok 30 sekundach i się dławi, a z czasem pojawia się nawet wizja ale tylko na sekundę na żarówkę nie chce odpalić ( wymienione hybryd elektrolity po wt. opornik 0,27ohm ) no i brak mi koncepcji czy może tak obciążać trafo WN bo na żarówkę nie startuje tylko skwierczy...
Auto gdy gaśnie nie przerywa nie dławi się, odłączyłem klapę gaszącą dla prób dalej to samo. Wiązki posprawdzane wszystko wygląda dobrze. Kąt synchronizacji wałka na 0, pompowtryski w okolicach 0 mg/str dawkują. Czujnik wałka rozrządu może spowodować że auto gaśnie ale w tym przypadku by nie było błędu w sterowniku i od razu po odpaleniu by działał...
Przytoczyłem cytat ,,W dieslach nie ma przepustnicy a klapa gasząca". To iż w omawianym silniku jej nie ma , to inna rzecz.
Nie mam przepustnicy, są klapy w kolektorze i tzw. nastawnik.
Nie przepływomierz tylko podciśnienie w kolektorze ssącym. Jak wyjąłeś klapę to jeszcze bardziej zakłóciłeś pracę układu zapłonowego.
Czy na wolnych obrotach chodzi równo czy kolebie silnikiem. Jeśli tak to prawdopodobnie masz nieszczelność dolotu. Do sprawdzenia guma pod klapą spietrzającą i połaczenie gumowe z przepustnicą.
Zobacz czy klapa w przepływce chodzi swobodnie i bez zacięć. A kod silnika to nie PF tylko 2E.
Witam wszystkich ponownie, Poprzedni rok skończył się z niedziałającą klimatyzacją ale przyszedł kolejny no i kolejne podejście. W tym roku zostało zrobione: -wymieniona dysza dławiąca (BEHR) -wymieniony osuszacz (BEHR) -wymieniony jeden przewód gumowo-metalowy na nowy z powodu dziurki -wymieniony wentylator elektryczny chłodnicy (skończyły się szczotki)...
Bo pracą układu benzynowego steruje właśnie klapa przepływomierza. Całe powietrze jakie dostaje się do silnika musi przez niego przepłynąć.
Przy gazowaniu na postoju nawet nie powinieneś uzyskiwać pełnych ciśnień doładowania, a tym samym bardzo wysokiej temperatury po sprężeniu. Moim zdaniem turbo może wchodzić w zakres niestabilny, tj. w tzw. „recyrkulację” czyli cofanie powietrza sprężonego przez wirnik do wlotu turbo. Powietrze nagrzewa się, spada zapotrzebowanie mocy, przy czym mogą...
Witam wszystkich. Problem z S-Max. 2008, 140 km, 2.0 TDCi. Podczas jazdy auto zgasło. Wymieniłem filtr paliwa i od tego czasu nie pali. Tzn. na 4 sekundy odpali i gaśnie. Odłączyłem klapę gaszącą i trochę lepiej odpala. Wydobywa się mega dużo białego dymu. I tak jakby coś go dławiło. AI: Czy sprawdzałeś kody błędów za pomocą komputera diagnostycznego?...
Strzał rzeczywiście nie mógł uszkodzić przepływomierza, nie zauważyłem wcześniej że masz założoną klapę anty-wybuchową. A czy do tych 3000 obr czasami nawet nie chce się wkręcać, czy tylko się dławi ale wkręca się bez problemów?
Brak silnikowi paliwka.Sprawdz ciśnienie paliwa filtr siatkowy na pompie w zbiorniku.Zajrzyj do przepływomierza pod kątem zatarć klapy,no i czujnik temp.płynu jego opór w całym zakresie temperatur oraz jego masę.
Jakie jest podciśnienie w układzie ssącym? Mówiąc po prostu: objawy wskazują na nieszczelny układ ssący silnika (fałszywe powietrze). Tak zachowuje się silnik (ale z większym nasileniem objawów) jak spadnie tzw. "kalosz". Ale oczywiście możliwe są inne przyczyny - może już ktoś tam regulował "rzutem na taśmę" wszystkie możliwe śrubki, może gaz wystrzelił...
Sprawdź hamulec wydechowy. Jak się zacina, to dławi przepływ spalin co ma ujemny skutek na ciśnienie doładowania i stąd ten błąd. Najlepiej odłacz i zaślep rurkę powietrza do siłownika a samą klapę zablokuj w pozycji otwartej drutem
klapa,sztuczne zasilanie podane na pin 10 gdyby nie ogr.prądu w zasilaczu,zagotowałoby tą kość.Pozostanie pewnie szukanie elementów przy kości,coś go dławi ale jeszcze nie znalazłem.Powrócę do niego za kilka dni z racji mojej nieobecności.Pozdrawiam.
Z mojego doświadczenia, jeśli krokówka jest winna, to raczej falują obroty biegu jałowego. W Twoim przypadku bardziej pasuje to pod sporą ilość "lewego" powietrza. Do sprawdzenia: -klapa wybuchowa za przepływomierzem -gumowy przewód (to kolano) do kolektora. Na zdjęciach jest klejony taśmą, a to nie są drogie rzeczy i warto go wymienić. Nawet w ASO...
AMD w takim budżecie? Przecież ta karta się z czasem będzie dławić. To już lepiej wyjdzie kombinacja przeze mnie podana. Poza tym to co podałem to procesor wystarczy jeszcze na następną generację kart a tu wymieni kartę to procesor będzie klapa.
Żeby była. To taki mechaniczny przepływomierz powietrza, sterujący ilością podanego do silnika paliwa w funkcji obciążenia silnika. Przy pracy na LPG niepotrzebnie dławi dolot i "rusza" mechanizmem regulatora na sucho. Zastanowiłeś się gdzie wciśniesz ten klapomikser? Przy jego zastosowaniu i wywaleniu klapy z urz. wtryskowego uniemożliwisz sobie pracę...
Pacjent to E34 m50b20 z gazem 2 generacji.Problem jest następujący auto pali bez problemów jeździ na gazie i nie ma z nim żadnych problemów.Problem tkwi w jeździe na benzynie nie ma mocy jeździ jak na gazie może nawet gorzej.Czasem jest tak ze odpalę auto i dławi się rzuca ja na obrotach przy dodawaniu w gazu nie chce się wkręcać i strzela w kolektor...
Najprawdopodobniej przycina się klapa gasząca wewnątrz obudowy zaworu EGR przed kolektorem ssącym. Jak już uruchomisz silnik i będzie pracował z takimi objawami to pociągnij np. śrubokrętem do siebie za ucho metalowego pierścienia sprężystego na szybkozłączce łączącej obudowę zaworu EGR z wężem powietrza doładowanego i następnie wyjmij wąż z obudowy...
Tiguan 2.0 TDI CFFB 2010r. Auto przechodziło w tryb awaryjny i szarpał podczas jazdy. Założyłem NFR z IC, zaadoptowałem i do listopada było ok. Pojawił się nowy objaw, na zimnym silniku czuć było dławienie i błędy EGR (o dziwo reklamacja w IC uznana), na początku grudnia założyłem oryginalny z ASO i 3 dni było ok. Podmieniłem też elektrozawór sterujący...
Witam. Jeszcze raz. Klasyczny mikser multek ma dwie zwężki którymi podaje gaz: małą (ok.11mm średnicy) i duża (u mnie 34mm). Małą przelatuje to co silnik zassie przez kanał biegu jałowego (dławiony zaworem biegu jałowego) i duży główny przez który przelatuje to co zassie przez klapę przepustnicy. To psuję jego charakterystykę. Cel jest jeden - poprawić...
po zmianie kabla problem niestety nie ustąpił - próbowałem na dwóch kablach i dwóch wejściach HDMI w TV. Inny komputer działał OK, więc zakładam, że tu leży problem i jakoś muszę się z tym zmierzyć. Muszę przyznać, że pomimo iż jest to mocny sprzęt, to jakoś dziwnie "dławi" się na filmikach z YT jak jest podłączony do TV i ustawione jest klonowanie...
Przy roverze oglądnij dobrze klamki, zamek w klapie wlew paliwa nadkola bo tam lubi lecieć. Zobacz czy ma nie połamany grill, Zobacz czy otwiera się z pilota i z kluczyka, Jeżeli odpalisz samochód bez odblokowania immo pilotem to ma wycięty immo. Jeżeli jednak odpalanie tylko po operacji z pilotem to ważne żeby działał zamek w drzwiach bo tym zamkiem...
Wczoraj siedziałem troszkę przy aucie i zauważyłem, że klapa rozdzielacza bardzo ciężko chodzi i jeżeli nacisnę ją i zsynchronizuje pedał gazu to auto wejdzie na obroty ale jak puszcze klapkę to ja cofa do wolnych obrotów i go dławi... PS. Auto jest z roku 77 i ma tylko przekaźnik pompy paliwa, wtrysk rozruchowy (sprawny) regulator ciśnienia paliwa...
Witam. Ni stąd ni zowąd coś się stało w mojej Audi A3 8l 2000r 1,9 TDI 90 Km. Silnki ALH. Nagle przy próbie ruszania auto się zadławiło i zgasło. Odpaliłem bez problemu, ale przy mocniejszym wciśnięciu gazu auto się dusiło i bardzo mocno kopciło na siwo. Dojechałem do domu z prędkością max 50 km/h. Zauważyłem, że przy gaszeniu szarpie silnikiem i klapa...
sprawdz czy dziala podgrzewacz paliwa (tzw. "jeż" pod gaznikiem-powinien grzac do temp. plynu chlodzacego ok.60*C,jezeli nie to albo walniety jeż albo czujnik temp. ktory nim steruje (idzie sprawdzic miernikiem)) sprawdz tez uklad podcisnieniowy,tzn.: -szczelnosc rurki podcisnieniowej do pompki przyspieszacza podcisnieniowego zaplonu i szczelnosc samego...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Oczko jak oczko :), nie wiem co może być bardziej oszczędnego od wytworzenia najpierw holzgazu do bezpośredniego zasilania kuchenki gazowej, równoległe przetworzenie go w generatorze spalinowym na prąd elektryczny - oba problemy z TEMATU mamy rozwiązane po koszcie drewna i instalacji. A co do wątpliwości - końskie kupska naprawdę są dobrym filtrem,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
dysza dławiący dławiący silnik zawór dławiący
honda civic centralny zamek tyrystorowy moduł zapłonowy schemat schemat migacz tranzystor
Lokalizacja bezpiecznika świateł postojowych Scania Irizar 2002 Pralka wydaje dźwięki mielenia podczas wirowania