Wymiana na nową.
A nie masz czasem zaciętej klapy gaszącej??
Tak na szybko to wielo zawór. steruje mn. pracą turbiny, egr, klapy gaszącej.
Jest to klapa gasząca i pracuje w momencie zgaszenia silnika.Zamyka się i po zgaszeniu silnika powinna się otworzyć.
Myślę że oringi na pompowtryskach są do wymiany.Sprawdź też czy klapa gasząca się nie przycina w pozycji zamkniętej.
Strzelaj przewody zgodnie ze schematem c ECU do przepustnicy.
Kolego a bezpieczniki przejrzałeś Klapa gasząca nowa założona czy używka Patrzyłeś czy działa
Osiem godzin to tyle czasu że można zdiagnozować wszystko.Np na początek plak.Potem np.egr,klapa gasząca, sygnały z czujników wału i wałka,parametry jak i ciśnienie paliwa.
A sprawdziłeś czy klapa gasząca się zamyka w trakcie gaszenia silnika na 3 sekundy ? Jeśli z jakichś powodów się nie zamyka to owszem telepnie nieprzyjemnie ale tylko silnikiem a nie całą budą. W każdym razie przyczyny braku działania klapy gaszącej mogą być dwie : 1. Elektryczna : - spalona cewka elektrozaworu N239 (sprawna powinna mieć rezystancję...
Znając życie chodzi o klapę gaszącą Ja bym ją rozebrał i wymył z oleju potencjometr
czy moze za jakies kilka kilometrow komputer zastopuje mi slinik.Moje auto to Skoda Octavia 2006 Tour 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach. I na koniec jakie sa ogolnie opinie o tym silniku-czy ten jest ok czy moze te starsze byly lepsze?Bardzo prosze o pomoc to nie komputer zastopuje Ci silnik tylko przekaźnik sterujący klapą gaszącą jeśli zacznie ją zamykać...
Co mi na szybko przychodzi do głowy to : - klapa gaszenia - egr - zapchany wydech
Jeśli zatem pozostajesz przy turbo WG to musisz wymienić : 1. sterownik silnika na przypisany do silnika AGR (polecam jeden z nowszych aby obsługiwał klapę gaszącą - załatwiając sobie taki pilnuj by nie był wymontowany z początkowych roczników np. Audi A3 z silnikiem AGR). 2. Elektrozawór N75 sterujący ciśnieniem (nie podciśnieniem), który można zastosować...
"Zainteresuj się" klapą gaszącą (przepustnicą)... klapa jest używana nie tylko do gaszenia silnika, ale również podczas hamowania silnikiem. Jeśli się wtedy zablokuje to efekt jest taki jak opisujesz. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Zdarza się, że klapa gasząca zacina się mechanicznie, powodem jest nagar w dolocie, odłącz na próbę wężyk od siłownika klapy i go zaślep, silnik powinien pracować normalnie, mieć moc, jedynie przy gaszeniu będzie wyczuwalne szarpnięcie Tu masz rozrysowany schemat podciśnień [url=https://workshop-manuals.com/skoda/...
W dieslach nie ma przepustnicy a klapa gasząca. Są klapki zawirowywacza. . Jak to w Dieslach nie ma przepustnicy skoro jest przykłady: VW https://allegro.pl/oferta/przepustnica-0...
To nie jest raczej EGR ani klapa gasząca. Ściągnąłem wąż pomiędzy kolektorem ssącym a intercoolerem, (z lewej strony) i jest tam pełno spalin. Tak samo jak w przypadku korka oleju. Wiadomo że to bez filtra powietrza i doładowania ale silnik odpalił. Co to może być? Odpiąłem "odmę'? z pokrywy silnika i dolotu (na wejście do turbiny) i leci bardzo dużo...
sprawdzałeś tą klapę od gaszenia jest na przewodzie dolotowym
Hej, mam problem polegający na rozładowywaniu akumulatora na postoju w Skoda Octavia II 2004. zmierzony pobór prądu na klemie + akumulatora to ok 0,70A skaczące co chwilę na 0.90A. Co do diagnostyki komputerowej w silniku są tylko dwa błędy - klapy gaszącej i jeszcze jakiegoś czujnika. Reszta modułów wygląda, że brak błędów: bordnetz, gateway, radio,...
Na wolnych obrotach powinno być podciśnienie. U ciebie problemem może być jeszcze złe działająca przepustnica/klapą gasząca. W pewnych przypadkach przymyka się zmniejszając tym samym ciśnienie w kolektorze dolotowym tak aby spaliny mogły być zassane do dolotu bez tego przy małych do średnich obciążeniach silnika układ EGR nie może działać prawidłowo.
Szkoda, że nie napisałeś na jaki kolor kopci ale wygląda na to, że chyba elektrozawór N239 dostaje zwarcia i przymyka klapę gaszącą. Nie napisałeś czy zawór EGR wymieniłeś na nowy czy na jakiś używany a jeśli na używany to pewnie zasyfiony wewnątrz bo w przypadku zwarcia na N239 silnik (przy czystym EGR) by zwyczajnie gasł. Jeśli nie gaśnie a dławi...
Nie daj nikomu grzebać w nastawniku dopóki sterownik nie zanotuje żadnego związanego z nim błędu, jeśli jedziesz na diagnostykę to weź ze sobą pendrive'a i niech gościu Ci zgra wszystkie logi statyczne oraz dynamiczne - "jeśli wie o co chodzi", ponadto niech zwróci uwagę na pracę klapy gaszącej wewnątrz obudowy zaworu EGR i niech wykona test elementów...
Witam Mój problem polega na tym iż silnik odpala prawidłowo za pierwszym razem tylko tuż po odpaleniu zaczyna się dusić i gaśnie. Miałem tak z 10 razy, dodawanie gazu nic nie pomagało. za 11 razem odpalił normalnie i normalnie dało się nim jeździć, ale przy następnym odpaleniu znów gasł. Potem już nie udało mi się go uruchomić tak aby nie gasł. Zaobserwowałem...
koledzy czujnik gaszenia switła tylnej klapy znjduje sie w centrum zamka klapy ,a najczesciejszym problemem nie gaszenia switła jest zbyt duże odkręceniae gumowych odbojów pod trzymujących klapę tych gum wokół klapy
Panowie odświeżam temat, walczę już z tym szarpaniem sporo czasu nie doszedłem co to. A problem nie ustąpił ani się nie nasila choć liczyłem że coś w końcu się uwali i będzie jasne. Co sprawdziłem do tej pory: Komp: -Brak błędów -logi OK (na dynamicznych nic nie widać bo pedał max i jest wszystko OK) -pompki na kompie OK Reszta: -podciśnienia OK -układ...
Witam. Chciałem zapytać czy wśród osób modyfikujących mapy jest osoba która ogarnia temat bloków odpowiedzialnych za komunikację z innymi sterownikami w samochodzie? Już tłumaczę o co mi chodzi... Posiadam samochód z 1998r AFN ,miałem orginalny sterownik 038906018. Jak wiadomo sterownik był z pamięciami które można programować tylko w programatorze....
Witam , zwracam się z pytaniem i prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu usterki która wystąpiła w mojej skodziance rocznik 2003. Ogólnie samochód zawsze był niezawodny, odpalał od strzała nawet przy dużych mrozach aż tu wczoraj wieczorem podczas jazdy i przy zmianie z 4ki na piątkę silnik nagle zszedł z obrotów i zgasł niereagując na pedał gazu. Odpalić już...
Witam. Przeszukałem wszystko co mogłem na necie ale nic nie znalazłem tzn nie znalazłem rozwiązania. Mój problem polega na tym że skoda octavia 1.9 tdi z 2000r 110 km kopci na biało i nierówno pracuje jak by jeden cylinder nie działał. Podczas jazdy silnik sam dostał obrotów i zapaliła się kontrolka od ładowania a potem zgasł silnik. Po odpaleniu zaczął...
Witam , mam problem z moim Autem , Skoda Octavia 2002 rok po Lifcie 1.9 TDI , kod silnika AGR . Gdy go odpalam strasznie trzęsie autem , gdy gaszę mniej trzęsie lecz słychać głośne walnięcie ''czegoś'' , to może po kolei , wymieniałem w tym aucie sprzęgło koło zamachowe + dwumas , od razu przy tym poduszka skrzyni biegów , uszczelniacze itd, ciągle...
To wada fabryczna tych klap gaszących, mgiełka oleju z turbiny i z odmy gromadzi się akurat tam gdzie mieszka silniczek, przekładnia, potencjometr i reszta elektroniki w tym podzespole. Obecność oleju nie oznacza uszkodzenia turbosprężarki, po prostu "ten typ tak ma"
Nie mam pilota. wcale to nie gaśnie a mechanizm zamka działa tak, że jak się zamek zamknie (trzaśnięcie klapą) to on nie wyłącza mikrotyku tam jest taka klapka co naciska na mikrostyk. Dopiero jak się zamknie kluczem z centralnego zamka to światło się gasi albo jak zamek się ręcznie domknie(są na nim dwie pozycje zamykania) Gdzie jest moduł komfortu...
z całą pewnością problem leży w elektronicznie sterowanej klapie gaszącej, przy zwykłej - sterowanej podciśnieniowo - silnik nie przechodzi w stan pracy awaryjnej a już z całą pewnością nie wywala jej błędu sterownik - fabryka miała udoskonalić konstrukcję a tu stało się wręcz przeciwnie - stały problem jest z tymi serwomotorami tych klap.
poluzuj szczypcami metalową klamrę zaciskową na wężu powietrza doładowanego wchodzącego na obudowę zaworu EGR przed kolektorem ssącym i ją przesuń a następnie ściągnij ten wąż z obudowy EGR i popatrz w jakiej pozycji jest klapa gasząca - ta okrągła metalowa przesłona wewnątrz obudowy EGR - ma być ustawiona poziomo czyli otwarta, jeśli będzie przymknięta...
klapa gasząca klapa gasząca problemy klapa skoda
spawarka normy przekaźnik grzałki pralki whirlpool światła mijać honda
system antyzalaniowy system antyzalaniowy
Podwyższone obroty biegu jałowego w Daewoo Lanos 1.4 Naprawa żelazka Singer SNG DO5.22: Diagnostyka i Rozwiązania