Przejdzie bez problemu, niczym się nie martw ;) Widzę masz LPG II generacji i gazownik zainstalował "zawór bezpieczeństwa" na wypadek gdyby doszło do zapłonu gazu w kolektorze i by nie rozerwało Ci kolektora lub obudowy filtra.
Masz po części rację. W ten sposób dojdziesz do dmuchawy, zespołu rezystorów. Chodzi mi o klapę a dokładnie o dostęp do silniczka który steruje klapą obiegu powietrza (dopływ powietrza z zewnętrz)
Jeżeli to szarpanie występuje podczas wypalania FAPa, to jak kolega wyżej zauważył, może być problem z klapą ciepłego powietrza. Podczas wypalania FAPa, zostaje ona otwarta, a klapa zimnego powietrza (z intercolera) zostaje zamknięta. Druga możliwość to nieszczelność na wężykach sterujących (klapy sterowane podciśnieniem). Na wyłączonym silniku, ściągnij...
To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
Z kratek wylotowych powinno wylatywać powietrze o temperaturze poniżej 8 stopni, wtedy uznaje się ją za sprawną. Skoro masz około 2 stopni na parowniku to albo czujnik przekłamuje, albo klapa od ciepłego powietrza nie domyka się całkowicie. Sprawdź jeszcze filtr. Dodano po 2 Układ świeżo napełniony przez serwis, Co to za "serwis", chyba szybkiego pobierania...
Pewnie chodzi Ci o klapę obiegu powietrza (zamknięty, otwarty). Klapa poruszana jest przez siłownik podciśnieniowy. Po wyjęciu schowka i zdemontowaniu osłony pod schowkiem będziesz miał do niego dostep. Sprawdź dokładnie przewody podciśnienia, zaczynając od rozgałęźnika pod maską, oraz zobacz jak pracuje klapa po odłaczeniu siłownika.
Tutaj masz ukryte funkcje klimatronika: KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj...
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml https://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9... Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne...
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
To błąd silnika regulacyjnego pokrywy przestrzeni na nogi i odmrażania przedniej szyby. Inaczej pisząc klapa, która steruje strumieniem powietrza w górę (na szybę), lub w dół (na nogi). Jak będzie owa klapa się zacinać (np. przez zabrudzenie), to też w ów czas taki błąd Ci wywali. Szukaj w środku od strony pasażera tejże klapy (w konsoli oczywiście).
Ten szrot 2,0TDI przebił nawet słynną 2,5V6 Ale tak z innej beczki: kiedyś dwusuw miał być tani, prosty i niezawodny, problem polegał na emisji spalin i kulturze pracy, zaczęto więc wymyślać sposoby na poprawienie tych bolączek, pompa oleju, mechaniczna pompa powietrza dolotowego itd. Próbowano obudować prosty jak budowa cepa silnik setką psującego...
Silnikowi brakuje powietrza. Proponuję przy tych objawach odpiąć wtyczkę od elektrozaworu N239 sterującego zamykaniem klapy gaszącej u wlotu zaworu EGR - dotyczy tylko silników o oznaczeniu ATD, ASZ i ARL (elektrozawór może dostawać masę z ECU [przy stale podawanym napięciu 12V] w trakcie pracy silnika i przymykać klapę na 5/6 gwizdka, zwłaszcza jeśli...
http://www.artbeko.ec24h.pl/odpowietrzni... coś takiego lub podobnego? Jeśli chodzi o gotowanie wody chyba jedyne wyjście to jaś automatyczna klapa zabierająca dopływ powietrza do pieca lub alarm temperatury.
Klapa się nie przycina w nagrzanej obudowie? Miałem tak kiedyś, ale w silniku 2l 16V. Okazało się że na upałach, jak auto postało dłużej klapa się delikatnie przycinała na początku. Jak odpalałem bez gazu był taki efekt. Z naciśniętym pedałem gazu był większy przepływ powietrza i klapa się podnosiła. Na gorącym silniku odpalał normalnie. Na klapie był...
Aby zapewnić wymuszony przepływ powietrza przez całą obudowę klapa boczna nigdy nie powinna pozostać otwarta. Fera 3 ma 155mm wysokości, więc skoro między procesorem a bokiem obudowy jest 17cm - nie powinno być problemu.
To co nazywasz blokadą powietrza to klapa anty-wybuchowa. Dlatego na zamkniętej auto pracuje bo masz za ubogą mieszankę. Jak klapa jest zamknięte to bardziej "wyrywa" gaz z reduktora i auto jakoś się utrzymuje. Na wysokich też nie będzie jeździć bo jest za ubogo. Jedź na regulację gazu jeśli sam nigdy tego nie robiłeś.
Tytuł Klimatyzacja Usterka Klimatyzacja nie działa skutecznie. Przyczyna Usterka sprężarki układu klimatyzacji. Usterka przewodów lub złączy komunikacji CAN lub usterka jednostki sterującej sprężarką układu klimatyzacji. Ciśnienie w układzie klimatyzacji jest za niskie lub za wysokie. Mógł wystąpić przeciek w układzie. Uwagi Układ kontynuuje sterowanie...
Jedyne wytłumaczenie to brak połączenia klapy z jej osią(urwana,ukrecona) Klapy nie widać bo jest wewnątrz obudowy nagrzewnicy.Zdejmij cięgno z dźwigni klapy i poruszaj ręką,powinna w pewnym momencie opaść pod własnym ciężarem,w innym wypadku ukręcona/urwana oś Dodano po 1 Skoro przewody nagrzewają się to oznacza że nie działa siłownik elektryczny ,...
Jedynym sposobem na ten problem jest wentylator wyciągowy zamontowany na czopuchu. Uruchamiasz go na czas dokładania opału. Możesz też zamiast otwierać szybko klapę do załadunku otwierać ją powoli, czyli uchylić i poczekać aż piec zassie te opary i dopiero wtedy otworzyć klapę do końca. Nie powinno dymić. Z rysunku widać że twój piec ma tylko 1 przegrodę...
No aż testera nie potrzeba do tego. Zdejmij dolne osłony przy konsoli środkowej i sprawdź czy nie ma problemy z którymś z silniczków Nic tam nie zobaczy. Schowek wyciągnąć zlokalizować silniczek odpowiedzialny za rozdział powietrza i sprawdzić czy działa, czy mocowanie w klapie nie jest wyrobione, czy sama klapa uszkodzona.
To nie jest żaden czujnik tylko blok elektrozaworów podciśnieniowych. faktycznie bardzo dużo wniosłeś tym postem, pomógł on koledze niesamowicie :) końcówki na module powinny być ponumerowane od 1 do 6 i tak 1 - jest to "zasilanie w podciśnienie czyt. wejscie" idzie do zaworka zwrotnego który idzie do serwa itd. 2 - EGR 3 - klapa od chłodniczki spalin...
Ale macie problem .... Kiedyś kolega przyniósł jako ciekawostke informację że projekt silnika do malucha to projekt z czasów wojny i był zaprojektowany do pracy w warunkach pustynnych Afryki dla armii włoskiej . Potem wojna się skończyła a projekt odłożono bo wtedy było potrzeba czegoś większego . Projekt został odgrzebany , lekko poprawiony i powsatał...
kolego masz uszkodzoną klape obiegu. silniczek sie kręci ale klapa ani drgnie i dlatego strzela. Najszybciej i najtaniej to otwórz klape ręcznie i tak zostaw. troche ciezki dostep ale da sie rade
po całej nocy nie powinno być już gazu w kolektorze a mieszanka z paliwem tylko zamuli silnik i utrudni rozruch. a juz napewno nie będzie uszkodzony zaden zawór! ja zawsze odpalam auto na benzynie i gasze na gazie bo tak mam ustawiona centralke i jeszcze nigdy mi nie strzelił! a jeżdże na gazie juz 5 lat i wiele instalacji zamontowałem... najczęstszy...
Gościu co ją nabijał .... zajmuje się tylko nabijaniem. To jak byś na stacji benzynowej chciał silnik naprawić :) sprawdź ten filtr, sprawdź czy klapa zimne/ciepłe działa i sprawdź ciśnienia. Jak ktoś do mnie przyjeżdża to ciśnienia i wylot na kratce sprawdzam za free. co do rurek to przy zaworze rozprężnym 1 powinna być ciepła (nie gorąca) a druga...
Witam 14 Sty 2010 16:57 został założony ten temat przez kolegę pablo1521 (wielki szacun). Na samym początku pisaliście koledzy, że już wcześniej był założony podobny temat. Chciałbym go przeczytać. Może wiecie jak go znaleźć? Ja zaczynam dopiero przygodę z palnikami na syfol. Staram się zapanować nad Giersh GU100 (leje się z niego jak z wiadra). Może...
A gdyby rezystancja uziomu była bliska 0 (trudne do zrealizowania) to napięcie dotykowe również byłoby zbliżone do zera? Dlaczego? Zgodnie z prawem Ohma przepływ prądu przez rezystancje powoduje spadek napięcia. Jeśli w obwodzie jest mniejsze napięcie to i wartość płynącego prądu będzie mniejsza. Nie jest to trudne do zrealizowania. Taki przewód to...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij...
Może też być klapa mieszalnika powietrza na nagrzewnicy
Witam. Aleksander 01 co to znaczy przez klapkę obiegu zamkniętego? W którym miejscu się on znajduje? Dzięki za odpowiedź Klapa jest zamontowana na tunelu powietrza dolotowego. Szukaj nad nogami pasażera.
Może źle się wyraziłem w poprzedniej wiadomości. Do wymiany nagrzewnicy może i rzeczywiście nie trzeba demontować deski rozdzielczej, ale do wymiany obudowy nagrzewnicy, tam gdzie znajduje się klapa sterowania przepływem powietrza (ciepło/zimno), to już chyba tak.
Witam Należy jeszcze dodać, że wszystkie te obliczenia nazwijmy to początkowe dotyczą się statyki a potem dochodzi najlepsze, czyli dynamika i ruch przepływajacego powietrza i zmieniajaca sie siła w zwiazku z tym. Jesteś pewien, że przepływ w przekroju kanału jest mniej wiecej taki sam, czy czasami strumień nie "przykleja się" do jednej ze ścian. Wytarło...
Musisz skozystać z pomocy fachowca , przyczyna moze być uszkodzony silnik klapy temperatury , zacinająca sie klapa bądz czyjnik tenperatury powietrza na wylocie bądz we wnętrzu kabuny. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
Taki układ już gotowy można wyciągnąć z jakiegoś silniczka od regulacji wysokości reflektorów.
Mam problem z ogrzewaniem w Seacie Toledo 2. Nie reaguje na nic, tylko na zmianę prędkości wentylatora. Cały czas leci zimne powietrze i z tylko centralnych nawiewów nie da się ich przełączyć, nie reaguje. Sprawdzałem błędy na panelu od klimy i wyświetlają się cztery: 9.5 Nie mogę znaleźć, co oznacza 11.5 Klapa centralna 13.5 Klapa nogi/odszraniacz...
Podnieś pokrywkę bezpieczników (jeszcze raz) umieszczona na silniku sprawdź bezpieczniki i bardzo dokładnie przewody elektryczne oraz oczka montażowe. Niejednokrotnie połączenie przerwane lub trzyma się tylko na włosku jak mówi przysłowie. Klapa powietrza ma inny błąd no chyba że go masz oprócz tych doch wymienionych.
Klapa powietrza zimnego/ciepłego reaguje? Słychać że się przestawia? Co jest w zbiorniczku od płynu wyrównawczego? Płyn, woda, żółta maź?
Witam w merivie a z automatyczną klimą wyrabia się gniazdo (mocowanie silniczka - klapa) rozdziału powietrza zimne ciepłe .. Sciągaj schowek i zobacz czy klapa porusza się razem z ruchami silniczka - pewnie jest uwalone połączenie ...
O jakiej turbinie piszesz? I co rozumiesz przez defrost gazowy? Turbina "miesza" powietrze na pace. Przy defroście gazowym parownik jest odmrażany poprzez gorący czynnik po odwróceniu obiegu czynnika, a zamknięta klapa powoduje że nie wdmuchuje ciepłego powietrza z powrotem na pakę. Można byłoby dołożyć grzałki i zrobić elektryczny defrost bez klapy.
Pod kolektorem ssącym jest przewód gumowy w kształcie litery U, łączy kolektor ssący poprzez zawór powietrza dodatkowego z filtrem. Sprawdź ten przewód gumowy i ten zawór. Sprawdź czy pozioma klapa wewnątrz urządzenia jest ustawiona zgodnie z instrukcją.
Witam. Mam problem z poprawnym działaniem dmuchawy w C4 Picasso. Układ automatyczny dwustrefowy z silniczkami/motoreduktorami Denso. Problem w tym, że nie zmienia temperatury powietrza po stronie kierowcy. Widzę, że silniczek/motoreduktor nie reaguje na regulację temp. na panelu. Zamienione 3szt i żaden nie daje znaku życia. Nie zamieniałem ich stronami,...
Dopływ powietrza ma? Jakaś klapa nie jest zamknięta? Na plaka musi palić na chyba że coś się stało z silnikiem. Zmierz kompresję.
Jesteśmy w tym samym miejscu, EGR drożny, a podczas rozruchu klapa zamknięta. Sprawdziłem też rezystancję grzałki sondy lambda, wynosi 2,3 oma, więc sprawna. Ciekawe, dlaczego wraz ze wzrostem temperatury auto po dodaniu gazu potrafi osiągnąć wyższe obroty. Powietrza według klipa ciągle mało, a doładowanie prawie żadne.
Przyczyną okazała się klapa od ciepłego/zimnego powietrza wyleciała ze swojego miejsca i kręciła się na pusto (ustawiona była na ciepłe powietrze) po utrafieniu na miejsce działa prawidłowo. Dzięki za pomoc.
Jedynie trzeba zaobserwować czy otwiera się klapa ciepłego powietrza przy nagrzewnicy. Ale i zawór może także nie działać poprawnie, jeżeli był założony nowy to prawie można go wykluczyć jednak nie jest to takie jednoznaczne że wymienione na nowe czy inne załatwi całkowicie sprawę może być zmyłka.
Witam mam problem z parującymi szybami w Renaulte clio 2 (zwykła Klima na pokrętła) , zauważyłem że prawdopodobnie nie otwiera się klapa od wlotu powietrza z zewnątrz . Moje pytanie , jak to najprościej naprawić? Czy uda mi się w jakiś sposób otworzyć ręcznie tą klapę? Gdzie ją znaleźć?
Po wymianie silniczka krokowego na tani zamiennik (27 € z przesyłką) auto przestało wariować na obrotach, nie szarpie podczas jazdy, ale za to po lekkim dodaniu gazu i puszczeniu auto samo wkręca się na 2 800–3 000 obr./min i po 2 sekundach schodzi na normalne 800 obr./min podczas postoju, a podczas jazdy, nawet przy głupiej zmianie biegów (po wciśnięciu...
Problemem jest też dopływ powietrza. Gdy dmuchawa się wyłączy, następuje automatyczne odcięcie dopływu powietrza. U mnie jest to tak rozwiązane, że klapa dmuchawy zamyka się grawitacyjnie (ciężarek). Wówczas opał w piecu tli się niemal bez dopływu powietrza (minimalna nieszczelność klapy dmuchawy). Mogą powstawać gazy które nie ulegają spaleniu (brak...
Witam ponownie. Jak obiecałem, że napiszę po usunięciu usterki więc jestem. A więc zaczne od tego, że każdy z panów miał rację w moim przypadku więc zakładając, że mamy takie same peugociki to wielkiego wyboru nie ma i głównie chodzi o dwie rzeczy. Każdy nazywał to inaczej a chodzi o to samo więc brawa głównie dla kolegów; gacopiesz, bartek_j i autos....
klapa powietrza recyrkulacja klapa obieg powietrza siłownik klapa powietrza
siemens gigaset dzwonek flash b3410 visual zapis pliku
Optymalne ciśnienie w naczyniu wzbiorczym: powietrze czy gaz? Bosch suszarka błąd E69 - co oznacza?