Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jeżeli jest prosty termostat, to tak, ale jeżeli jest z dodatkowym 'talerzykiem' na końcu, to już nie jest tak prosto - przy zamkniętym termostacie jednocześnie jest otwarty 'skrót', czyli powrót płynu do pompy, omijający nagrzewnicę (łączy we i wy nie tylko nagrzewnicy, ale też chłodniczki oleju,...
szukacie klapek fakt ale nikt nawet nie wie czy przewody wodne wchodzocę do kabiny od silnika się nagrzewają.Są dwa i jeden ma być gorący drugi jest na powrocie z nagrzewnicy i jeśli też jest gorący to nagrzewnica jest zamulona. a jeśli zimny powrotny to można wtedy szukać czy klapka się otwiera albo czy wogóle nagrzewnica ma drożność. Jednak przykro...
Cześć. Temat wałkowany już wiele razy, ale rozkładam ręce - może ktoś pomoże ? Pacjent VW Passat B6 Variant 2007r silnik BMP 2.0 TDI DSG (jeżeli to komuś ma coś dać w tym przypadku). Klimatronik dwustrefowy. Brak ogrzewania w aucie - leci ledwo letnie powietrze (według wskazań czujników 4 stopnie C ) Co działo się kolejno: 1. Komputer wskazywał błąd,...
No i sprawa po woli się wyjaśnia. Po prostu wadliwy silniczek V158 co chwila robił mnie w jajo. Włączyłem ponownie VCDS chciałem zrobić ten test co mi na początku polecono. W moim aucie są w klimatyzacji 08, jest co innego w bloku pomiarowym 01. https://obrazki.elektroda.pl/3064466500_... https://obrazki.elektroda.pl/9515214200_...
tylko pytanie co steruje ta prawa strona ? jaka klapka. Wg schematu sa tylko klapki regulujace nawiej na nogi , szybe i twarz jak juz pisalem wczesniej. http://hyundai.epcdata.ru/i30/37445/elec... Pod drugim linkiem sa opisy do tych klapek co prawda do samochodu KIA: https://partsouq.com/en/catalog/genuine/...
nagrzewnica jest napewno dobra bo jak ją czyscilem to mialem wszystkie kanały czyste i jeszcze jedno weze do nagrzewnicy obydwa są gorące czy to moze byc cos ze sterowaniem cieplym powietrzem jak sie dostac do tych klapek co otwierają cieple i zimne powietrze
A gdzie te klapy są nagrzewnica czyszczona normalnie ma obiekt a co do klapek to jak przełączam na zimne to mocniej wieje a jak na ciepłe to słabiej dodam że chłodnica jest zimna. Może być Uszczelka uszkodzona pod glowica
Po pierwsze sprawdź poziom płynu chłodniczego, następnie jak będzie ok to przede wszystkim .leży sprawdzić czy jest dobrze odpowietrzony układ chłodzenia bo to on jest najczęstrzą przyczyną takiego działania. Jak odpowietrzyć układ można sprawdzić wszedzie na internecie. jak co to wytłumacze. Następnie jeśli to nie pomoże trzeba wiedzieć jakie masz...
Jeśli nagrzewnica ci cieknie gdzieś to nabicie klimy nic nie da ( nic nie wykaże). Co do klapek nie wiem nie rozbierałem tego nigdy to się nie wypowiem.
Po pierwsze układ chłodzenia w MK3 , jest układem ciśnieniowym , za co odpowiedzialny jest korek zbiorniczka wyrównawczego - do sprawdzenia , nagrzewnica ma być drożna ( sprawdzić wężem ogrodowym tak jak pisał kolega ) jeśli na dywaniku jest ślad płynu to na pewno nie jest szczelna , a następny krok to sprawdzenie szczelności klapek odpowiedzialnych...
Uszkodzony mikrostyk przy lewym pokrętle zime ciepłe (jest on odpowiedzialny za załączanie zaworów nagrzewnicy) przy jego uszkodzeniu nagrzewnica cały czas pracuje (można to sprawdzić dotykając wężów wychodzących od zaworów) wtedy na pozycji auto( bo klapki nagrzewnicy są zamknięte) jest ok a na pozostałych dmucha ciepłe pomieszane z zimnym. To chwilowe...
Po pierwsze nie bzdury!!!!!!!!! serwis powiedzial,ze do wymiany nagrzewnica a jak chcesz wiedziec to bylem juz (umowiony na wymiane) ale sprawdzili mi jeszcze Chlodnice klimy jakims urzadzeniem, ktore piszczalo i w jednym miejscu zaczelo glosno piszczec.Fachowiec od Klimy pokazal mi jedna malenka plamke i powiedzial,ze w tym miejscu jest rozczelniona...
Witam.To mój pierwszy raz na forum i ogromny problem z ogrzewaniem w moim samochodzie V/A.Opis auta:2.0 benzyna z gazem,klimatyzacja rocznik 1991,hatchback.Auto słabo grzeje. Wymieniłem nagrzewnicę na nową,nowy termostat oraz rezystor dmuchawy. Termostat działa prawidłowo,ponieważ przy ok.92 st.Spada temperatura,bo otwiera się duży obieg. Wentylator...
Może być przypadłość nowych Cors- ukręcona dźwignia nie porusza klapą natomiast widzisz poruszającą się dźwignie i w błędach 0.
Witam, nagrzewnica raczej ok i klimatronik je nie uruchamia. Klimatronik uruchamia klapkę/zapadkę, która reguluje przepływ powietrza przez nagrzewnice i możliwe że to właśnie je nie otwiera.
Witam, mi to wygląda na problem z klapką ciepłe/zimne powietrze.
na początku raz grzało raz nie wiec wymieniłem silniczek sterujący klapko nagrzewnicy. Nic to nie dało. Jeden przewód do nagrzewnicy był ciepły drugi nie ale na wysokich obrotach grzało wiec wymieniłem pompę wody. Później jeszcze termostat i korek od chłodnicy. A wczoraj nagrzewnice i nic to nie dało. Nawet dorobiłem odpowietrznik na powrocie z nagrzewnicy....
Jak dostać się do tych klapek i nagrzewnicy?
W tych zespołach nagrzewnicy, dotyczy to również Citroena C5 lubią się ukręcać plastikowe osie klapek, ale wtedy zazwyczaj zostaje nadmuch tylko na szybę, lub na nogi, nie działa również regulacja temperatury. jak wentylator działa a nie masz w ogóle nadmuchu to zacznij od sprawdzenia filtra kabinowego
Czy możliwe jest aby w przeciagu kilku dni uciekla czesc czynnika? Jak coś jest nieszczelne to ucieknie. W nowszych V70 II gen pomagała czasem kalibracja klapek nagrzewnicy. Najprościej będzie pojechać na weryfikację stanu czynnika w układzie i się okaże czy to nieszczelność czy nie.
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Do wszystkich "majstrów" świata. Problem został rozwiązany przez serwis Mercedes Benz w Lesznie (wielkopolska) Duda Cars. Przyczyną nie był żaden czujnik. Podczas eksploatacji auta odłączyła się plastikowa prowadnica mieszająca ciepłe powietrze z zimnym (dotyczy klimatyzacji strefowej). Plastikowy element łączący silnik z klapkami - regulujący otwarciem...
Ściągnij jeszcze klapkę która widać na filmie. Tak żeby było widać wnętrze komory spalania. Pokaż stan palnika i nagrzewnicy.
Sprawdź poziom płynu i w razie potrzeby uzupełnij. Ja raczej obstawiam klapkę w nagrzewnicy.
Za dwa tygodnie auto będzie naprawiane. Wytypowano zatkaną nagrzewnicę lub tę kurtynę lub klapkę. Naprawa to koszt 1700–2000 zł. Trzeba zdjąć deskę rozdzielczą i tunel.
Problemem były szczotki i mocno zużyty komutator. Próba wlutowania szczotek zakończyła się spaleniem jakiegoś zabezpieczenia więc poleciał używany silniczek. Problem z ogrzewaniem był związany z połamaną klapką sterującą ogrzewaniem, janusze kiedyś ją kleili w dość dramatyczny sposób (ale działający parę lat) wymontowałem skleiłem ponownie, w planach...
pokrętło sprawdzone linki też, rozebrałem całą deskę i linka chodzi .A wiesz może coś bliżej o tej klapce przy nagrzewnicy ? co steruje ciepło zimno,czytałem że mogła się zablokować w jednej pozycji. Wie ktoś coś więcej na ten temat?
A jak ktoś wymieniał nagrzewnicę sprawdzał stan klapek??
Właśnie dzisiaj to robiłem, u mnie wiało w miarę ciepłym tylko na szybę. Wszystkie klapki były dziurawe, jedynie ta od szyba/nogi była cała bo nie ma dziur hehe. Udało się zakleić od przodu bez demontażu całego tego modułu z klapkami/nagrzewnicą. Zdjąć podszybie było prosto, założyć trochę gorzej, ale bez problemu ogólnie. Jedną klapkę od zewnątrz/wewnątrz...
Jak wezmę na pozycję ,,LO'' to słychać pyknięcie w cewce na podszybiu i raczej się on zamyka bo w lato przewody do nagrzewniczki były zimne. Gdyby zawór nie reagował wtedy raczej nie były by przewody przy samej nagrzewnicy gorące. Przydałby się jakiś schemat klapek w nagrzewnicy, bo może jest uszkodzone coś w środku ale nie wiem jak to sprawdzić bez...
Ty i Bóg wiecie co to za kangoo... Wypnij linkę od klapy ciepło/zimne, ręcznie steruj klapką, jeśli nadal zimno to nagrzewnica do wymiany.
Witam serdecznie. Posiadam Mercedesa Sprintera z 2013 roku 2.2 Cdi 130 km z klimatyzacją i mam dziwny problem. Otóż kiedy latem używam klimy to potrafi dmuchać zimnym a za chwile gorącym powietrzem żeby za chwile znowu chlodzic. Dodatkowo jeżeli ustawie na panelu temp na 20 stopni to i tak leci ciepłe choć na dworze +30. Panel od temperatury był podmieniany...
Witam, Odgrzewam temat bo może komuś się to przyda, ostatnio przerabiałem tą usterkę. Zamiast rozbierać całą deskę można wyciąć fragment nagrzewnicy, naprawić klapkę i wszystko pokleić. Całą naprawę opisałem(link w załączniku) Pozdrawiam Więcej info.: http://p407coupe.blogspot.com/2015/04/us... Post edytowałem
Jakby było coś z pompą to wlot i wylot do nagrzewnicy nie byłby gorący,zobacz wnętrze nagrzewnicy ,sterowanie klapką.
Masz uszkodzony opornik wentylatora. jest obok wentylatora pod schowkiem. Co do niegrzania są 2 opcje zapchana nagrzewnica i nieszczelna konsola nagrzewnicy klapek, przez co powietrze nie leci przez nagrzewnce.
Trzeba sprawdzić czy wyjscie przewodu z nagrzewnicy jest ciepły czy zimny, jeżeli obieg w nagrzewnicy jest to. Albo zapowietrza się układ chłodzenia, albo problem z klapką ciepło zimno
Linka w nim nie sterowała, a dokładnie w zaworze pęknięta była ośka która zamyka i otwiera klapkę wpuszczającą płyn do nagrzewnicy.
Na 99% nagrzewnica
Przez nagrzewniczke przepływa woda/płyn cały czas niezależnie czy w kabinie masz ustawione "na zimno czy na ciepło". Sprawdź ręką czy oba przewody pod maską dochodzące do nagrzewniczki są jednakowo ciepłe,jeśli nie zapowietrzona nagrzewnica,Jeśli mają podobną temperaturę spadła Ci linka otwierająca klapkę "ciepło-zimno".
Zapchana nagrzewnica, sterowanie klapką lub zaworem ciepło/zimno nie działa. Najbardziej typowe powody zimna w samochodzie.
Czegoś tu nie rozumiem. Miałeś klimatornika a teraz masz manuala - więc skąd masz wyświetlacz jak powinny być 3 pokrętła? W klimatroniku ruchem klapek w nagrzewnicy sterują silniczki, w manualu linki sterowane z 3 pokręteł. Odnoszę wrażenie że sam chyba nie wiesz jaką masz klimatyzację. Chyba taniej było wymienić czujnik niż przerabiać to wszystko.
To zainteresowałbym się jak trzyma się grzejnik w obudowie, przepływ powietrza przez grzejnik jest utrudnione, bo powietrze musi przepychać się przez żeberka. Każda większa szczelina, dziura, niedomknięta klapka, to luźny, swobodny przepływ powietrza obok grzejnika, i powietrze z tego skorzysta. Przy ujemnych temperaturach ustawienie w okolicach 1/3...
Sam miałem problem z mieszalnikami (pękały ich osie - motoreduktor obradał samą osią, klapka stała w miejscu- stąd problem z niemożnością regulowania temp nawiewu/miejscem wylotu powietrza. Nie trzeba rozszczelniać klimy jak ktos ma trochę zdolnosci manualnych. Nie trzeba nawet demontować nagrzewnicy. Trzeba tylko górną część rozkręcić i można się dostać...
witam mam problem potrzebuje sie zabrać do rozbiurki deski rozdzielczej by sie dostac do klapek dmuchawy i nagrzewnicy gdyż nie działa mi ogrzewanie :) jesli macie jakies materiały to podeslijcie z góry dziekuje:)
Nie to napewno nie rurki stawiam na regulacje klapek wlotu powietrza od nagrzewnicy poprostu moga byc nie uchylane tak jak powinny i nie zamykaja ci wlotu pow od nagrzewnicy
Masz trzy opcje zafajdaną nagrzewnice, uszkodzoną klapkę mieszalnika i wygląda jak ser szwajcarski, lub klapka nie działa prawidłowo, nastawnik klapki lub blokowanie się klapki.
przewody dochodzące do nagrzewnicy jak i odchodzące gorące. Nie wiem jak wygląda regulacja ogrzewania w tym samochodzie, ale w megance lub corolli w takim przypadku sprawdziłbym działanie klapek kierujących powietrze na nagrzewnicę lub jej pomijanie - prawdopodobnie jest tylko lekko uchylona i nie działa.
Witam. Mam problem z klimatyzacją. Sterwnik 'niby' chodzi (tzn. pojawiają się ikony na wyświetlaczu, reaguje na przyciski poprawnie) ale nie steruje dmuchawą ani silniczkami klapek w nagrzewnicy. Dmuchawę sprawdziłem- po podaniu napięcia na kabel 10.1 (schemat) chodzi. Porozłączane jest jeszcze kilka rzeczy pod maską, ale to nie powinno mieć znaczenia....
Są 2 opcje , m,asz niedożną nagrzewnice lub właściwe klapki się nieprzestawiają. Sterowniki klapek są po prawej stronie obok nóg pasażera.
Tez mam problem z takim jeep-em.Tylko u mnie slabo grzeje.Nagrzewnica sprawdzona jest drozna przewod zasilaacy bardzo goracy i to tyle...Regulacja zimno cieplo polega na sterowaniu klapki wewnatrz obudowy nagrzewnicy za pomoca silniczka krokowego.Klapka ta zamyka badz otwiera nawiew cieplego lub zimnego powitrza lub tez miesza.Wiec przylaczam sie do...
klapek nagrzewnica sterować klapek samsung klapek laguna klapek
zaworu elektromagnetycznego krups opróżnij pojemniki komunikat motorola akumulator
pralki haier opinie kuchnia amica
Non-Inverting Op Amp: High Input Impedance, Gain Formula, Rail-to-Rail CMOS Models, OPA388, ADA4522 Characteristic Equation in Electronics: Transfer Function, Stability, RLC, Op-Amp, Buck Converter