Witam. Żeby sprawdzić końcówkę drążka kierowniczego trzeba dostać się pod samochód czyli najlepiej z kanału. Będąc w kanale ręką poruszamy gałką czując luz(gałka stuka) to jest ona do wymiany. Można to też robić w dwie osoby, jedna porusza kierownicą w lewo i w prawo(krótkie ruchy) a druga dotyka ręką gałki i wyczuwa luzy, stuki na niej.Na gwinty nie...
Użyj kleju do gwintów np Loctide.
W „markowych” zawieszeniach upside-down, ten element (mocowanie koła, zacisku hamulcowego) jest przykręcony do rury nośnej. Musiałbym poszukać po serwisówkach, czy jest uszczelniony oringiem czy klejem do gwintów. Nie mniej konieczne jest podgrzewanie opalarką przy rozkręcaniu obu elementów.
Ma prawy gwint i jest osadzona no kleju do śrub.
Będzie trzymać, jak masz nadal obawy to kapnij na każdą śrubę kleju do gwintów ale bez niego też nie odkręci się.
Oczywiście, że wiem. Dociągnij 90 Nm + 90° - zalecana śruba nowa, ale jak posmarujesz klejem do gwintów starą śrubę, to też powinno być ok.
Nie kombinuj w ten sposób, w serwisie dostaniesz szpilkę ponadwymiarową w cenie do 10 zł. Robisz kontrę z dwóch nakrętek i zakręcasz w karter. Możesz dodatkowo użyć kleju do gwintów.
Są specjalne tulejki naprawcze (metalowe i plastikowe) do gwintów. Powiększa się otwór w drziwach czy w futrynie, gwintuje większy gwint, a nastepnie te tulejki wkręca się w te nowe gwinty z użyciem kleju. Tulejka wewnątrz posiada nowy gwint dla śruby regulacyjnej. Niektóre tulejki naprawcze posiadają ten zewnętrzny gwint samogwintujący. Wystarczy tylko...
Może być gwint na kleju do gwintów wklejany żeby nie luzowały się od drgań i trzeba użyć np.25 NM lub większej siły.
Wylazła tulejka z gwintem. Klejem dwuskładnikowym jak radzi kol. (at)preskaler - dobrze wklejona będzie znowu trzymać. Można osadzić na poxipolu/poxilinie. Ewentualnie wkleić kawałek szpilki/gwintu ( pod otwór w pokrywce ) najlepiej nierdzewny i nakrętka kołpakowa- oczywiście też z nierdzewki. Raczej nie jest popękana, a przynajmniej nie widać na fotce.
Podpowiadam że remontując sprężarkę wan należy śruby mocujące pokrywy boczne i okrągłe posmarować klejem do gwintów gdyż gwinty są przelotowe i z czasem będzie się pocić olej.
jak założyć śruby które mają trzymać krzyżak Gładkie łby od wewnątrz bębna - logiczne. Wystające śruby z nakrętkami, należy zeszlifować do odpowiedniej wysokości. Nakrętki wkręcone na kleju do gwintów, bez podkładek.
Można. Nic Ci nie wypadnie ;) Stuknij w nie (po odkręceniu) młotkiem, bo jeśli ktoś wcześniej użył kleju do gwintów, to mogło skleić obydwa i w ów czas jest prawdopodobieństwo, że wyciągniesz obydwa (po obstukaniu klej puszcza). W/w śrubę po robocie dokręć z siłą 200Nm.
Połączenie części korpusu zaworu jest w tym miejscu, oczywiście na gwint Uszczelniany i zabezpieczony klejem do gwintów.
Miejmy nadzieję że nikt wcześniej nie zapodał kleju na gwint, wtedy i odkręcenie pompy może nie pomóc... Odkąd kleje stały się łatwo dostępne, ludki stosują je gdy trzeba i nie trzeba... Jeszcze raz, pracująca pompa wkręca się w gwint wiskozy. Samo się dokręca. Pompa w prawo, wiskoza stoi. Czyli gdy pompa stoi, to wiskoza w lewo żeby nakręcić ? To odkręcając...
Tam masz gwint stożkowy jak dobrze pamiętam? Fabrycznie uszczelnione było to klejem do gwintów, ale ja stosuję w takich miejscach klasyczny teflon, nie ma późniejszych problemów z ponownym rozkręceniem. Tylko staranie trzeba nawinąć by kawałki teflonu nie dostały się do zaworu.
Tak możesz to zrobić tym klejem.
Końcówka tego zaworu działa na wyłącznik elektryczny w skrzynce elektrycznej i odpowiada za wyłączanie podczas gdy puści się zawór pistoletu Dodano po 10 Zawór ten jest skręcony na max i gwint zabezpieczony klejem do gwintu, aby nie odkręcał się podczas wibracji-pracy
Łożysko siada ładnie pasownie , ale jak zasugerowałeś tak też posmarowałem klejem do gwintów bo taki miałem. Poskładane i działa😁 dziękuję za pomoc wszystkim . Można zamykać
Odkręć czarną obudowę presostatu, tam jest śruba regulacji ciśnienia którą trzeba wkręcić. U mnie w podobnym kompresorze ta śruba sama się odkręcała od drgań, musiałem ją potraktować klejem do gwintów.
Dla silników serii 28.... OHV zalecane wartości to: 1/ momenty dokręcania śrub: a/ głowica 220 in.lbs = 24,86 Nm; b/ korbowód: - jeżeli obie śruby są jednakowe, to po 185 in.lbs = 20,90 Nm; - jeżeli śruby są różne, to dla mniejszej 160 in.lbs = 18,08 Nm, a dla większej 260 in.lbs = 29,38 Nm. c/ misa olejowa: - dla śrub z luźną podkładką sprężystą 140...
Cześć To jest magnes do prądnicy tachometrycznej,który trzeba wkręcić w oś silnika (z drugiej strony koła pasowego. Gwint posmaruj klejem .
Szare hd 6/15 opływowe rewelacyjna myjka projektowana przez konstruktorów nie księgowych. Dodano po 2 Cygmat na cieknący pistolet użyj kleju go gwintów i po temacie. Zmień dysze na 45 czy 50 spadnie ciśnienie wzrośnie wydajność będzie lepiej myć.
Niestety śrubunki bez uszczelek są w zasadzie jednorazowe. Czy to żeliwne stożkowe, czy to mosiężne sferyczne. Można było spróbować pokryć je klejem do gwintów, aczkolwiek ja przy jednym grzejniku tak robiłem i to nic nie dało, chyba z czasem jak zaszło kamieniem tak się w miarę uspokoiło.
Korpusy elementów hydraulicznych powinny być przystosowane do wykorzystania przyłączek z uszczelnieniem typu ED albo o-ring. Tego typu połączeń nie uszczelnia się dodatkowymi klejami czy pakułami. Jedynie gwint NPT można doszczelnić klejem, co i tak nie zawsze jest konieczne.
Ta śruba ma zapewne lewy gwint , zabezpiecza przed odkręceniem się uchwytu przy lewych obrotach . Nie ma potrzeby stosowania kleju do gwintów , chyba że szukasz kolejnych problemów.
Nie można na siłę ponieważ można zerwać gwint, dobrze jest użyć kleju, do połączeń gwintowych
Tak, kup takie małe śrubki, aby weszły w te otwory w przełącznikach. Dodatkowo nakrętki poczęstuj klejem do gwintów.
Walczyłem z takim przypadkiem albo zwężka venturiego lub zapowietrzenie jest na samych wtryskiwaczach. Rzekomo po ich rozkręceniu trzeba skręcić je z klejem na gwincie.
Jak masz wprawę to kropelka kleju cyjanoakrylowego i przyklejasz coś co robi za "klucz". Na marginesie: - cyjanoakryle zmywa się roztworami odczynie alkalicznym. tak, zwykłe mydło już wystarcza, można użyć czerwonego kleju do gwintów (klej metyloakrylowy o podwyższonej wytrzymałości - standardowy jest zabarwiony na niebiesko) - starsze radia. kiedy...
Ja mam takiego "przydasia" z różnymi dyszami do gazu i nawet nie wiem, czy są one do kuchni na gaz ziemny czy z butli. Gwinty są posmarowane klejem do gwintu. https://obrazki.elektroda.pl/3249603200_... https://obrazki.elektroda.pl/8639902300_... https://obrazki.elektroda.pl/6476668900_...
Niestety podczas odkręcania śrub mechanizmu pomiarowego (zabezpieczonych klejem do gwintów) przypadkiem uderzyłem wkrętakiem w element ruchomy - uszkodziłem mechanizm - że strzałka teraz nie trzyma się zera. Nie będę tego dalej naprawiał - miernik może się stać dawcą części zamiennych albo na złom. Dziękuję Koledze Aksakal za informacje - nauczyłem...
Przeważnie tak, bo chodzi o to, by prowadnica była dobrze dokręcona. należy szpilkę i gniazdo szpilki dobrze odtłuścić, użyć kleju do gwintów i wkręcić.
Myślę, że będzie wieczna. Pod warunkiem zastosowania kleju do gwintów. Dziś spotkałem się z agresją w stosunku do mojej osoby i maszyny. Problem miał rowerzysta... Wielki sportowiec w kasku za parę stów i getrach z lycry :) Śmierdzało mu na ścieżce chociaż obok w korku pełno samochodów, wszyscy stoja i każdy kopci. Jak go zapytalem czemu ja mu śmierdzę...
Jak spojrzysz na silnik zobaczysz od przodu taka małą wtyczkę z dwoma kabelkami wchodząca pod metalowy dekielek. Musisz ten dekiel podważyć śrubokrętem. Pod nim jest cos podobnego do śrubki „ prądniczka tacho „ która zlicza ci obroty silnika. Ona się wykręciła. Posmaruj lekko klejem gwint, wkręć i nałóż dekiel. Powinno wszystko wrócić do...
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące kleju do gwintów. Czy olej przekładniowy Hipol rozpuści klej do gwintów?
Kupić łożysko z indeksem C3 i po problemie. Ja tak robię we wszystkich urządzeniach wysokoobrotowych i drugi raz już nie trzeba poprawiać. Jeśli już wał jest troszkę wytarty i aby nie latał po łożysku to użyć odrobiny kleju do gwintów.
Tak w ogóle to w tym miejscu nie ma to praktycznie żadnego znaczenia... Czyli wychodzi na to, że jak dokręci się tą śrubę na około 200Nm z klejem do gwintów, to będzie git. Ok dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam👍
W silniku od Punto, zamiast obróbki, odcięto/zeszlifowano miejsca na gwinty. Musisz zobaczyć jak długą masz śrubę lub jak głęboki masz otwór w starym bloku (względem ściany zewnętrznej a nie nadlewu). Na taką samą głębokość możesz oczywiście nawiercać i gwintować "nowy" blok. Czy wystarczy do utrzymania elementu, nie wiem. Być może zastosowanie innych...
ja pytam czym uszczelnić gwint Klejem do gwintów, stosowanym m/n w ciężarówkach.
Do swoich komputerów też tak z klockiem drewnianym? Blokada rozrządu od czego? Pomyśl zanim zapytasz - w którą stronę obraca się wał? A gwint napewno potraktowany klejem anaerobowym.
A czy tą śrubę mocującą koło pasowe mogę jakoś zabezpieczyć przed samoczynnym odkręcaniem,? Tak możesz to zrobić przez nałożenie na gwint kleju ""Super Glue" i dokręceniu nakrętki do oporu. Od czasu do czasu słychać lekkie chrobotanie w łożyskach. Czy powinienem już je wymieniać Im szybciej tym lepiej.Jeżeli tego nie zrobisz teraz później możesz mieć...
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Niestety miałeś od początku rację - silnik krokowy się rozsypał. Wyleciała śruba z tłoczkiem z silnika i odcinała doplyw powietrza. Silnik swoje a tłoczek nic. Wlałem nieco kleju na gwint śrubki i tym pogrzebałem szanse na reanimację silniczka. Skleił się w środku na dobre i przestał wogóle współpracować. Właśnie sprowadzam nowy i myślę, że jutro będę...
Na wal silnika 3mm i śmigło 5mm. Wszystko pasuje tylko mam stracha żeby nie odlecialo mimo mocnego zacisniecia.. Może posmarować gwint jakimś klejem do gwintów?
Żeby się dostać do zaworka muszę wykręcić kluczem 17 krócieć, i tu mam problem bo chyba ktoś kto to składał poprzednio użył chyba kleju do gwintów. Można to delikatnie podgrzać?
Nigdzie nie dostałem, powiększyłem otwory na 12, uszczelniłem klejem gwinty żeby się nie odkręcały i zakręciłem, zobaczymy czy będzie siedziało. Mam jeszcze jedno pytanie czy aby wymienić uszczelką boczną silnika pod wydechem trzeba wypuszczać olej z silnika ?
Ad.1. Ów element jest wkręcany na gwint, jednak mądry chińczyk smaruje gwint klejem :] Także próba odkręcenia zazwyczaj kończy się urwaniem.. Ja to wyjmuję pompę razem z tym zaworkiem i brzeszczotem obcinam pompę w taki sposób by można było swobodnie wyjąć zaworek.. Ad.2. Ulka EP bedzie pasowała i bedzie dawała o wiele większe ciśnienie.. Bo jednak...
Witam a czy tą śrubę potraktowałeś klejem do gwintów ? Pozdrawiam
Normalny ja używam udaru zawsze puszcza. A dokręcam już normalnie i też na kleju tylko niebieskim.
Trzyma silnik, 1.4T-Jet, któremu ktoś zerwał gwinty w mocowaniu bloku do łapy silnika. Wiec naprawdę daje radę. Oczywiście z klejem "niebieskim", na wszelki wypadek.
Za późno, śruba odkręcona :) Udało się wbić bita na tyle głęboko że nie umielił śruby. Druga osoba trzymała bęben a ja grzechotka z przedłużką 30 cm odkręciłem. To była śruba z lewej strony, nie od strony napędu. O dziwo nie miała śladów kleju na gwincie i jest ok 4 mm krótsza od tej z prawej strony. Zabieram się za czyszczenie i wydłubywanie łożysk...
Zobacz od dołu powinna być na środku okrągła dziurka, włóż tam płaski śrubokręt przytrzymując tym samym wał silnika i próbuj odkręcać sprzęgło. Tam jest lewy gwint jak dobrze pamiętam i składane jest na kleju do gwintów, a wiec łatwo nie puści...
A jeszcze zapytam was czy w przypadku lekkiego uszkodzenia wieloklinu w otworze piasty da się to jakoś naprawić (nowe frezowanie, radełkowanie) lub ewentualnie nową szpilkę w miejscu wieloklinu zamocować na bardzo mocnym kleju do gwintów np. Loctite 243 czy w grę wchodzi tylko wymiana piasty?
Witam. Ostatecznie padło na śrubę od osi Derbi Sendy. Śruba o wymiarach 235mm i gwincie M12 33mm. W razie czego dla bezpieczniejszego i wytrzymalszego połączenia użyję niebieskiego kleju do gwintów. Jeszcze raz dziękuję za pomoc :)
Zakupiłem dzisiaj odpowiednie oringi i mam jeszcze jedno pytanie na jakim smarze je składać. Czy śruby nasmarować jakimś klejem do gwintów ?
Zakręć na kleju do gwintów albo daj nakrętkę samokontrującą z wkładką z nylonu. https://obrazki.elektroda.pl/6171291200_...
Staram się to założyć żeby niczego nie uszkodzić, nie jestem mechanikiem i nie mam profesjonalnych przyrządów. Zapomniałem dodać że kiedyś w internecie czytałem że olej może wyciekać nawet przez koło pasowe. Czy przed montarzem powinienem je smarować jakimś klejem do gwintów czy silikonem?
Olej wycieka gwintami śrub trzymającymi koło zamachowe. Dokręcałeś śruby posmarowane klejem do gwintów? Pozdrawiam.
Ta maszyna mocno pracuje mechanicznie - wszystkie śrubki należy co jakiś czas sprawdzać i dokręcać i/lub użyć odpowiedniego kleju do gwintów (np Loctite 243)
U mnie ktoś użył chyba niewłaściwego klucza i objechał śrubę. Ale żeby się do niej dorwać muszę rozpiąć pasek i wyciągnąć wałki. Ogólnie robota po jakimś rzeźniku i miłośniku kleju do gwintów.
A czy możliwe jest , że "małe rączki" przykleiły łożysko do wałka, bo zauważyłem przy wykręcaniu śruby mocującej koło pasowe, że gwint był posmarowany klejem i odkręcało się potwornie. Nie, łożyska są wprasowane w tuleję zbiornika. Śruba koła natomiast powlekana jest klejem zabezpieczającym przed możliwym wykręceniem/zluzowaniem się.
Skryn dzięki za podpowiedz, ale napisałem że wiem jak się reguluje płomień oszczędny i nie jedną kuchenkę ustawiałem ,jak nie śrubką to blaszką przesuwałem żeby kąciki płomieni były ostre, ale tu nie można za nic ruszyć tej regulacji,jakby kto kleju na gwint śrubki nałożył.
A oś się porusza? Możesz przewiercić przez ścieżki otwory, w punktach styku ze sprężynkami i jesteś na zewnątrz czujnika. Ja dałem śrubki mosiężne M3, gwinty uszczelniając klejem. Uzyskałem pewne połączenie. Możesz mieć skorodowane elementy łączące sprężynki z pinami zew. więc wymiana samych sprężynek nic nie da. Swoją drogą to dosyć częsta usterka...
Tak z ciekawości pytam. Rozumiem że to ze względów bezpieczeństwa? Dodano po 9 a ten zawór zwrotny - czym go wykręcić ze zbiornika / wkręcić nowy do zbiornika? nie widzę na zdjęciu miejsca na płaski klucz, czy tylko mi sie wydaje że go nie widzę? Poza tym nie ma nawet tam miejsca, żeby ten klucz włożyć gdziekolwiek. Zawór jest chyba wklejony jakimś...
Hmm, jak myślicie? Czy chińczykowi siedzącemu 12 godzin na dobę przy taśmie produkcyjnej chciało by się każdą śrubkę pokrywać klejem do gwintów? To myślisz że on je smaruje klejem pędzelkiem i ręcznie wkręca ? Gwinty są pokryte tym klejem już w zasobniku a czasami mikrokulkami jak do paintball-a które podczas wkręcania pękają i uwalniają świeży klej.
Zapytaj kolegi który użytkuje chińskie pilarki i bawi się w ich naprawy. Aby dostać się do pompki oleju potrzeba zdjąć bęben sprzęgła, a do tego potrzebna jest blokada tłoka oraz przyrząd do odkręcania sprzęgła. W nowych pilarkach bywa że sprzęgło jest zabezpieczone klejem do gwintów, więc pierwsze odkręcenie jest bardzo uciążliwe. Odpada metoda udarowa...
Przyniosę grzechotkę z końcówkami torx i spróbuję dokręcić. Jeśli to pomoże to rozejrzę się za klejem do gwintów. Dam znać jutro pewnie co wyszło z tego.
Problem polega na tym,że to jest na kleju do gwintów. Czy podgrzanie wałka np. opalarką ma sens? Skończyło się na rozwiercaniu śruby i ponownym gwintowaniu.
Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. Tarcza z magnesami trzyma się osi silnika na śrubie - z prawoskrętnym gwintem. Przy przełączeniu w "lewo" odkręci się... Pomyślałem o tym. Między tarczą a kołem pasowym, jest silikonowa podkładka średnicy koła pasowego. Po 6 godzinach testów nic się nie poluzowało. A jakby co to zawsze można kapnąć niebieskiego kleju...
Dzięki wszystkim za odpowiedź i zainteresowanie. Przykrecilem na 50Nm z niebieskim klejem do gwintów. Jakby ktoś szukał jaką piaste kupić to polecam SNR gdyż w środku jest piasta KOYO czyli oryginalna montowana do toyoty.
Wina leży po stronie zaworów przełączających ciśnienie (trzy korki aluminiowe na pompie).Prawdopodobnie złamała się pod którymś sprężyna , kłopot jest taki że są one wkręcone na jakimś kleju i ruszenie ich skutkuje zerwaniem gwintu , jest to po prostu jednorazowe.
Sprawdź, dla pewności, stan gwintu w cylindrze. Teoretycznie, możesz je wkręcić na jakimś kleju do gwintów, jednak tam jest dość wysoka temperatura.
Witam Panowie mam pytanie udało dopasować mi się zembatki do walu ebs jest tylko jeden problem ze zebatka nie ma rowka na klin;/ wykonać ten rowek czy założyć ja na kleju do gwintów? Pozdrawiam
A nikt nie używa w powyższych zastosowaniach kleju do gwintów-bo ja tak,może to błąd?
Sprawdź jak się sprawdza posmarowanie powierzchni śrubunku pastą do konopi. Druga opcja to posmarowanie klejem do gwintów:)
Zwycięzcą konkursu jest pęknięty krzyżak i to w dodatku dwa ramiona. Tym co zgadli na słuch gratuluje. Mam przy okazji pytanie a w zasadzie dwa: 1. Czy śruby krzyżaka trzeba smarować klejem do gwintów? 2. Symering i łożyska wyglądają jak nowe bez luzów czy wymienić zapobiegawczo symering ? Pozdrawiam, Czarek
A ta ośka nie jest czasem ukręcona? Powinna być ośka z gwintem z dwóch stron skręcona przecież ta ośka się niczego nie trzyma. A łożyska to powinny być ale w wałku nie na tej oście. Dorobić ośkę pęłnej długości i skręcić na kleju do gwintów.
Pod śrubę M8 wykonuje się otwór 6,4 mm- 6,5mm. Kolejna śruba z typowych śrub to M1o. Pod śrubę M10 do gwintowania wykonujemy otwór 8 mm-8,2. Ta tolerancja zależy od twardości materiału, jakości wierteł i gwintowników. W otworze Φ 7mm da się zagwintować gwintownikiem M8 ale ten gwint będzie luźny.Jeśli są to atrapy plastikowe, to luźny gwint można...
Amortyzatory kupione oryginalne do tej pralki więc raczej są OK. Stukania sobie nie przypominam. Jeszcze spróbuję zwrócić na to uwagę. Zastanawia mnie to wykręcanie się jednaj z nóżek, myślę o zastosowaniu jakiegoś kleju do gwintów. Próbuję dodać film ale obecnie mam możliwość dodania tylko obrazka o wielkości 10Mb. Edit: dodałem film w pierwszym poście.
Błagam pomóżcie bo już mnie ręce bolą. Od wczoraj walczę z upratym kołem kierownicy które za żadne cuda nie chce zejść z kolumny kierowniczej. Najpierw 3h walczenia z śrubą mocującą bo ktoś dał całą śrubę kleju do gwintów a teraz to. Jakieś rady jak zdjąć? Ps nie ma możliwości użycia ściągacza
No właśnie jak to uszczelnisz to może chodzić z oporem i wariować na obrotach. To musiał byś np rozwiercić ten otwór w korpusie silnika, dorobić, dopasować tulejkę bp z brązu czy coś podobnego i wcisnąć w korpus np na kleju do gwintów.
Jak tylko da sie dostac od wewnęteznej strony zderzaka / klapy to przykręcic śrubami "zamkowymi" nierdzewnymi, a gwint przed nakręceniem nakrętek potraktować czerwonym klejem do gwintów. Jak złodziej to zobaczy to odpuści i wybierze inny pojazd gdzie wyciagnięcie z ramki tablicy trwa kilkanaście sekund. Istotne jest to jak jeździ sie za wschodnią granicę...
Poskładaj wszystko do kupy, odtłuść dobrze gwint na osi pompy i w nakrentce,posmaruj gwint klejem do śrób i dobrze dokręć,powinno trzymać.
Starą kartę posiadam i mogę bez problemu wstawić ponownie. No tak się domyśliłem, że już był ten problem u innych, bo widziałem częsci na aukcjach. Ogólnie rozumiem, że słabo, to wygląda.. Hmm najtaniej widzę za 250zł, trochę szkoda. Może ktoś wie, czy przednia część obudowy matrycy jest tylko na zatrzaskach? Jakaś podpowiedź do demontażu jej.. Ogólnie...
Śrubę dałem tą samą i bez żadnego kleju na gwint. I dobrze bo nie trzeba kleju, tzn śruba powinna być nowa ale..... Trzeba ją dokręcić momentem około 120Nm.
Ja używam kleju WIKO średniego, nie wiem, czy jest najlepszy, ale nie miałem z nim żadnych problemów, żadne połączenie nie puściło. Przyznam, że używam kleju anaerobowego do wszystkich połączeń w zawieszeniu, układzie hamulcowym, do napinaczy rozrządu itp- używam kleju częściej niż zalecają producenci aut.
Z tyłu pierścień jest wciśnięty na piastę. Musisz zdjąć całą piastę z tarczą.Specjalistyczne narzędzie do demontażu pierścienia to młot i przecinak. Jak będziesz nabijał nowy pierścień co musisz dopasować sobie tulejkę. NIe walić mocno tylko lekko stukać. Zmierzyć jak daleko był nabity stary. Można lekko posmarować klejem do gwintów w miejscu łączenia.
(at)ajablon jak wiesz, klejów do blokowania gwintów jest parę rodzajów, o różnych zastosowaniach, o różnych mocach trzymania, możliwości rozłączenia, temperaturach pracy... Czasem da się je (nie wszędzie) zastąpić innym sposobem zabezpieczenia, ale pasuje wiedzieć do czego się odnieść. V.
Nitka jest dosyć droga. Ja bym to robił na pakułach. Są też specjalne kleje do gwintów. Nie trzeba wtedy żadnych innych uszczelniaczy oprócz tego kleju. Jednak nigdy nie miałem z nim do czynienia. Więc nie wiem czy to dobre rozwiązanie. No i klej też nie jest najtańszy.
Powinna być założona nowa śruba, dokrecona odpowiednim momentem z odrobiną kleju do gwintów. Nie ma prawa się odkręcić. Mechanik paprak
Temat zamykam Kupiłem tulejke m14x1.5 samogwintujaca tylko dziurę 17 musialem zrobić stoczyć wiertło i troche kleju na gwint tulejki i tyle. Trzyma nic nie cieknie
Dokładnie tak. W pierwszej kolejności pomiar cewki tachogeneratora silnika i sprawdzenie stanu magnesu ( w Electrolux zdarzało się, że magnes się odkręcił bo był na gwincie- w takim przypadku kropla kleju do gwintów lub wkręcić na taśmie teflonowej) Bywało i tak, że zużycie szczotek węglowych silnika powodowało ten błąd. Jeżeli cewka będzie wykazywała...
U mnie niestety problem ze spienianiem mleka wraca. Czasem spienia poprawnie, a czasem podczas spieniania większej ilości mleka na początku spienia dobrze, a w połowie zaczyna chlapać. Do tej pory: - Wymieniłem zawór zwrotny - Wymieniłem napowietrzacz - Rozebrałem na części pierwsze zawór ceramiczny, przeczyściłem w środku, nasmarowałem i skręciłem...
Jak i śruby potraktuj niebieskim klejem do gwintów, bo lubią się luzować po czasie. Całość zaczyna pracować zamiast być sztywno i w końcu gdzieś pęka. Fabrycznie pewnie były wklejone więc trzymały ładnych kilka lat. Delikatnie wyluzowanie oporu zawiasu da więcej niż jego smarowanie.
no tak racja:). Jeszcze miałbym jedną sprawę a mianowicie chciałbym przykleić punktowo łape tam gdzie się styka ona z blokiem, tylko zastanawiam się aby nie przedobrzyć, gdyż jak klej epoksydowy dostanie się na gwint to kiedyś tam w razie demontażu to śruby mi na amen sklei, chociaż na gwincie będzie klej do gwintów. Robił tak ktoś z Was,? czy wystarczy...
Witam. Jak w temacie. Ślizgają mi się koła zębate (plastikowe) na osi silnika. Ma ktoś może pomysł jak temu zaradzić? Trochę pomogło użycie kleju do gwintów, ale jeszcze sporadycznie muszę poprawiać . Z góry dzięki za odpowiedzi i rady ...
Rozkręciłem kamerę. Obraz jest wyregulowany, ale trzeba się bylo przy tym namęczyć przy wyskrobywaniu kleju z gwintu do regulacji ostrości w środku kamery. Pozdrawiam
Ścięcie wystających elementów do poziomu nakrętek wyeliminuje zaistniały problem? Tak, trzeba zeszlifować. Nakrętki oczywiście wkręcone na kleju do gwintów?
opcje: 1. Zatarty silnik. Uwaga, w tym modelu jest inny cylinder o zwiększonej średnicy pod wał o większym skoku. 2. Przestawienie cewkomodułu i ocieranie o magnesy — prawidłowa szczelina to 0.40 mm. Od ocierania pęka w tych silnikach fragment karteru do którego przykręcony jest cewkomoduł. 3. Odkręcona śruba od karterów, znajdująca się pod kołem...
uszczelniacz gwintów uszczelniacze gwintów klejenie gwintów
pomiar emisja radiowy lm350 ograniczenie prądowe czarny ekran lenovo laptop
Reducing Charging Current for Electric Cars: Tesla, Nissan, BMW VW Start-Stop Restriction: Słabe Napięcie - Co Zrobić?