Czy doszłes co to stuka u Ciebie bo mam taki sam problem.
Dzień dobry ponownie. Panowie i Panie, gdzie szukać przyczyny klepania silnika podczas przyspieszania? Im wyższe obroty, tym problem ustaje. Ford Focus mk2 z 2009 r., 1.8 TDCi o mocy 115 KM, kod silnika KKDA. Test przelewowy wykonany w około 3 minuty: 1-18,19 ml, 2-20 ml, 3-20 ml, 4-20 ml. Olej został zmieniony na forowski 5W30, filtr paliwa również....
Nie chce krakać ale pewnie wypala albo wypalilo tłok tłoki.. Skąd taka diagnoza?Co mogło sie przyczynic do takiego wypalenia?Wtryski sa wporzadku.
Zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym? Gęsty olej? Zacina się zawór przelewowy pompy oleju? Wygląda na podpieranie zaworów hydrauliką
Jakim cudem zapowietrzone wtryski? Ruszałeś układ wtryskowy?
Klepie góra silnika , często słychać przy odpalaniu , i po rozgrzaniu .
Jak dobrze pamiętam miałem podobną prace silnika i z tego co słyszę to popychacze . Ratując się przed ich wymianą i licząc na to że są zabrudzone, wlałem do silnika cerami zer mimo że opinie na ten temat są różne u mnie pomogło.
Moim skromnym zdaniem skoro dostał korbowód to wypadało by sprawdzić czy czasem wał nie jest krzywy. Poza tym błędem było założenie z powrotem tych samych panewek. Jeżeli już to trzeba było wymienić wszystkie korbowe- to nie jest duży koszt. Wibracje pojawiające się wraz ze zwiększaniem obrotów mogą świadczyć o krzywiźnie wału. A poza tym czy głowica...
Może tylko jakby troszkę przerywał lub klepał na zimnym silniku
Witam Posiadam Poloneza Caro Plus z 97 roku, mam następujący problem, po wymianie samo- regulatorów (bo przed tem klepały) silnik stracił na mocy i nie ma przyspieszenia Ma ktoś jakiś pomysł co robić dalej?
0.10 mm to wg. mnie za dużo. Jak ja w serwisie ustawiam zawory na zimno 0.05mm to zawsze zaczynają klepać na ciepłym silniku. Luzy zwiększają się na ciepłym silniku. Na 0.10 mm luzu by klepały nie do zniesienia. Ogólnie mam wrażenie że w nowych silnikach ustawiają nieco mniej niż 0.05mm, wtedy silniki pracują tak że ich nie słychać.
Widzę kolego że wiesz o czym mówisz, ale mógł byś zdradzić więcej szczegółów? Jakie to usterki powodują takie dolegliwości? Gdzie zregenerować wtryskiwacze jeżeli w ogóle się da?... W oryginale znalazłem tylko końcówki do tych wtryskiwaczy. To klepanie w silniku dobiega raczej z pod pokrywy zaworów i tylko wtedy jak wtryskiwacze pracują, czyli jak obroty...
a wiec czytam ten temat... większość to spam.... napiszę konkretnie: Chwilowe klekotanie hydrauliki w poldku na zimnym silniku i po dłuższym postoju jest normalne. Z tego co pamiętam to zawarte jest to w instrukcji. W zimie olej 15w 40 robi sie gęsty wiec chwilkę trwa zanim się napełnią. Jeżeli zaczyna klepać gdy silnik jest gorący to można sprawdzić...
Problem z klepaniem i błedami czujnikow rozwiazany. Okazało sie,ze kolo pasowe bylo nie w tym miejscu bo czujnik polozenia walu z niego czyta,po ustawieniu bledy znikly. Ale jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach przy obciazeniu silnika np wlaczeniem klimy albo skrecaniem kolami to traci moc i nierowno pracuje. Jakies sugestie?
Mam problem z klekotaniem silnika. To pojawiło się po szarpnięciu autem jadąc ok 140km/h na A2. Zapaliła się kontrolka i błąd to p0335 - czyli czujnik położenia wału. Błąd skasowany i nie wraca ale klekotanie jest nadal. Brzmiało to tak: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=... A teraz silnik po regulacji luzu zaworowego, wymianie...
Dzięki za potwierdź. Tyłki nie wiem czy jest w moim przypadku to zasadne jeśli silnik nie wykazuje tendencji do „klepania” ale ciśnienie od 100 St gubi i załącza alarm
Witam. Jest jakiś patent na sprawdzenie łańcuszków wałków rozrządu przy silniku 4.2 V8? Zamierzam pasek rozrządu zmienić i zastanawiam się nad tymi łańcuszkami. Podczas pracy silnika nie słychać ich, aczkolwiek jest delikatne klepanie, ale wydaje się mi, że to zawór.
Witam, u mnie w ducato z silnikiem 2.2 100km miałem też taki objaw że dymił sam podnosił obroty do 2tyś. I przy gwałtownym przyśpieszaniu coś klepało w silniku, po wizycie w warsztacie sprawdzono wtryskiwacza i okazało się że dwa wtryskiwacze się poluzowały, wymienili wszystkie podkłaki pod wtryskami (ogólnie wszystko co potrzebne przy ich montażu)...
Tak jak kol. wal-ker prawi , prawdopodobnie coś nie tak z wałkiem rozrządu , może być zerwany wpust . Gdyby silnik klepał po regulacji zaworów na jednym z cylindrów wówczas , przyczyny szukałbym w wytartej krzywce wałka rozrządu . Niegdyś miałem taki przypadek , po wyregulowaniu zaworów silnik bardzo klepał . Pozdrawiam Zbyszek
Napisałeś, że po odpaleniu słychać klepanie, ale nie napisałeś czy długo klepie i czy podczas jazdy i przyspieszania to ten sam odgłos, jeśli nie to bym szklanek nie ruszał. Na wszelki wypadek trzeba sprawdzić podstawowe: zapłon, czy dobrze rozrząd ustawiony (znaki), sprężanie. Opiszę Ci jak to wyglądało u mnie. Klepanie przy odpalaniu pojawiało się...
Kolego ja u siebie poldku jak zaczoł klepać zaworek ustawiałem na zimnym silniku . Mianowicie blokowałem ruch zaworu i obracając silnik kluczem do momentu aż zatrzyma się wał rób z wyczuciem i stopniowo żeby pozbyć się oleju z regulatora . Potem obróciłem wał o pół obrotu z powrotem i ustawiałem zawór na zero luzu .Po tym zabiegu nastała cisza zero...
Klepanie jak diesel w tym silniku to standard, i nie klepią zawory tylko kola zmiany faz rozrządu. Jaki olej tam lejesz?
Sprawdź po kolei przewody (przebicie), świece (wygląd i odstęp elektrody), cewkę (3700ohm). Ten silnik ma już hydrauliczny luz zaworowy. Jest dźwięk klepania na górze silnika?
Jeśli jest na gaźniku, i Twój też na gaźniku, to będzie ten sam silnik. Swoją drogą 1991 rok, i jeszcze klepali na gaźnikach?
No jak są za duże to powinna chodzić. Będzie klepać ale będzie chodzić. Może miałeś nagar i nie domykało zaworu.
Te blaszane kółka, to turbina. Lepiej kup nową. O klepaniu zapomnij. Jeśli obudowa silnika jest bardzo uszkodzona, to możesz kupić nowy silnik z turbiną.
PCcepuk Wiesz może jak obniża się resor ? W jakiś sposób go się klepie ?
Nawet ci się nie chciało napisać czy to benzyna czy diesel, jaki rodzaj wtrysku - o roczniku nawet nie wspomnę... Naprawdę myślisz że Mercedes to Syrenka klepana z jednym silnikiem?
Ok, temat do zamknięcia. Zmiana filtra paliwa i oględziny filtra powietrza idącego prosto do turbiny dały rezultaty. Popękane i nieszczelne spojenie między dwoma częściami filtra (nowe śruby załatwiły sprawę) i sprawdźcie sobie rurę pod spodem, czy na pewno schodzi się z wejściem pod obudową filtra, żeby nachodziły na siebie. To powodowało to pseudo...
Klepanie ma oczywiście związek z silnikiem(układem wydechowym) ogólnie nie powinien klepać zobacz czy nie przepalilo uszczelki czy kolanka Możliwe że miałeś już dpf w agonii i zaslepienie jeszcze go dobilo dlatego ten odgłos i slabnaca pewnie móc .bardzo często pada egr i dpf równocześnie. Po zaslepieniu nie odnotowales błędu?
Nie klepie? Bo w tych silnikach padaja wałki rozrządu. Jak wytrze Ci się krzywka wydechu to będziesz miał wysoką kompresję - a masz za wysoką. Głowice zrobisz samemu jak masz jakies pojęcie o tym. Ten silnik jest prostszy niż budowa cepa. Nawet nie musisz rozbierać rozrządu - OHV. Uszczelniacze zaworów też pewnie proszą się o wymianę - więc możesz je...
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Sprawdzałeś sterownik silnika czy znowu klepiesz temat dla samego klepania? Sterownik silnika został sprawdzony i napięcie do niego dochodzi jakieś 1.94V. Niestety nie wychodzi ;-) Zaskoczę cię, pokaże się dopiero jak będzie miało kontakt z silnikiem. Jeszcze jedno - sprawdzałeś ten dysk od razu z terminalem czy najpierw sprawdziłeś bez?
Aby ocenić czy silnik jest do remontu wskazane jest sprawdzenie ciśnienia sprężania i zrobienie próby olejowej aby wiedzieć która cześć silnika jest zużyta, dół czy góra, pomiar ciśnienia oleju.
Jest źle zrobione. Zawory mogą klepać do pełnego rozgrzania silnika po pierwszym odpaleniu.
Czy samo smarowanie łożysk da efekt? Jeśli huczą to tylko wymiana, cała reszta to klepanie syfa pudrem. Wyjmij silnik i jedź do jakiejś firmy zajmującej się naprawami silników elektrycznych. Sam ich raczej nie wymienisz.
zalezy co nazywasz miastem... krakow, warszawa to juz miasta nie sa bo spalanie tam sie oblicza na motogodziny czyli jak na wsi :) wiecej stoisz w korku i klepiesz silnikiem niz jedziesz :) Dodano po 6 widze ze jeste z krakowa :0 -ziomal... wiec zapomnij o spalaniu 5-6l u nas w miescie chyba ze skuterem... jezeli chcesz tani, mały, ekonomiczny samochodzik...
Czyli jedyna metoda to wymienić olej na jakiś lepszy. A co do tych zagęszczaczy, czy jest sens wlać coś takiego jak i tak mi nie zalezy na oleju? Co gorzej wpływa na silnik to klepanie na słucho z rana czy taki zagęszczacz. Wielkie dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam jaki może być problem , corsa D 1.3cdti klepie na zimnym silniku a na ciepłym zaczyna się uciszać i nie równo chodzi jakby co może być przyczyną
Silnik nie zaciera sie na dyst.200m , musiałoby klepać ostro najpierw.
Jak to właściwie jest z tym waleniem? Nikt Ci nie każe klepać młotkiem, bez opamiętania. Można dobrać np. klucz nasadowy który będzie większy niż osi silnika. Przykładasz do wentylatora i stukasz kilka razy młotkiem. I tyle. Czasem wystarczy, by poluzować zastane połączenie.
Jeśli łańcuch hałasuje to nie jest to wina samego łańcucha tylko napinacza - tu nasuwa mi się pytanie. Ile auto ma nalatane kilometrów, że rozrząd klepie? Co do pocenia się silnika to raczej niemożliwe, że to z pod uszczelki głowicy. Gdyby to była uszczelka to albo byś zagotował silnik (w najlepszym wypadku) albo już by głowica "poleciała". Poci się...
Silnik ogarnięty. Chodzi cichutko i równo. Obecnie kupno pasującej dwururki chyba graniczy z cudem. Moja zakupiona w pewnym sklepie w Gliwicach wyglądała jak wytwór praktykanta technikum po sobotnich baletach... Po dopasowaniu wszystko jest ok. Dziwne klepanie to efekt wypłukiwania syfu z silnika. Klepała jedna z szklanek. Po przejechaniu kilkunastu...
Sądzę że można to zrobić za pomocą falownika Sądzę, że nie mozna. Jak nie wierzysz to podłącz pod prąd stały. Kup sobie najprostszy regulator obrotów silnika na triaku, albo nawet przerób ściemniacz. Oczywiście to nie zapewni dobrej regulacji przy zmiennym obciążeniu - wtedy potrzebujesz np. TDA1085 i wykorzystujesz prądniczkę tachometryczną. Nie wiem...
Ale silnik mi trochę klepie na zimnym, jak dobrze pamiętam i na starej głowicy klepał dlatego zechce wymienić popychacze Jeszcze ich nie kupiłeś mimo że proszą cię wymień nas
Zarówno silnik na gażniku jak i na wtrysku rocznik "91 ma następujące luzy zaw.ss. 0.20 zaw.wyd. 0.30 UWAGA nalezy dokładnie obejrzec wałek roz. w tych silnikach lecą jecą jak diabli i sama regulacja może nic nie dac , będzie klepał . Pozdrawiam
Te silniki jeżdżą na różnych cudach i nic nie klepie, wg. mnie masz zalepione kanały olejowe lub liche ciśnienie oleju. Podaj wartość ciśnienia oleju na wolnych obrotach
Mam problem z moim bmw f10. kiedy jest zimna silnik zachowuje sie tak jakby nie chodzil na jednego tloka, przy dodawaniu gazu silnik stuka (slychac jakby klepanie) i drzy coraz bardziej, lacznie z lewarkiem wewnatrz. te drgania sa bardzo mocne. Gdy sie zagrzeje wszystko cichnie i chodzi normalnie. Co ciekawe dzieje sie tak zawsze kiedy przejade spora...
Takie coś? http://obrazki.elektroda.net/22_12464852... Które piny Ciebie interesują? Klepać mi się nie chce po próżnicy. :D
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy a mianowicie silnik klepie na zimnym i falują obroty na ciepłym. Auto ma przejechane 75 tys. Bardzo proszę o pomoc.
Przy przebiegach które maja (realnie) to wszystkie. Popatrz sobie na koszt 1 wtryskiwacza. Czy dwumasy plus wymiana. 1.9 tdi to będą PD czyli padające wałki i rozjechane gniazda pompo-wtrysków. Stare 1.9 tdi na pompach rotacyjnych są już na złomie lub blisko im tam. Ja bym szukał golfa 5 czy octavi 2 1.6 mpi. Tylko dokładnie przyjrzał by się silnikowi...
1.8 Turbo ale stoi w garażu i jest na razie na sprzedaż albo jest upalane aż odpadną koła. Najdłużej ten silnik był chyba w seacie exeo klepany (2009 -2011). W golfie 5 już go nie było. Generalnie po 2004 r ciężko już było o ten silnik w koncernie VAG.
Witam.Wczoraj na parkingu po przejechaniu ok 15 km podczas próby gaszenia auta silnik nie zgasł od razu, lecz po 2-3 sek. Po ponownym uruchomieniu pojawił się antipolution fault. Wieczorem na kompie wyszło że to błąd nr p1138 ( reg cisnienia na pomie?). Dodam też, że od jakiegoś czasu (ok 200 km przed wyskoczeniem błędu) silnik wydawał dźwięk jakby...
puszą się do klepać samoregulatory długo pracował silnik? koło nie ma znaczenia jak jest założone ważne żeby wałek pompa i wał sie zgadzało
Może ja ślepy jestem, ale masz przypisaną nazwę, ale dalej w programie z tego nie korzystasz... Nie lubię klepać kodu :D Spróbujmy najpierw dla prawego silnika lewy zostawmy. Do 'Obrót w jedną stronę Set Silnik_prawy_a Reset Silnik_prawy_b 'było lewy, żeby uruchomić silnik potrzebna jest różnica potencjałów Wait 1 'Obrót w stronę przeciwną Reset Silnik_prawy_a...
Witam, posiadam kosiarkę Viking MB248 silnik B&S z 2017r. i problem polega na tym, że po odpaleniu silnika kopci tak jakby bierze olej i klepie w silniku. Czyżby do wymiany uszczelniacze i regulacja zaworów, jeżeli tak to jaka wartość ssącego i wydechowego zaworu ma być? Pozdrawiam.
Co do zaworów to klepać nie bedą, ponieważ gniazda się wyklepują i robi sie coraz mniejszy luz, sprawdzenie zaworów w tym silniku jest banalnie proste tak więc sprawdź, a jak nie to oddaj to komuś kto to sprawdzi, a cena za sprawdzenie na pewno nie zabiję.
Witam. Mam problem z Manem f 2000 27-464 rocznik 98. Mianowicie na zimnym silniku wyskakuje błąd edc i klepie jakby nie palił na jeden cylinder. Po minucie edc gaśnie a klepanie po rozgrzaniu do 90 stopni ustaje ( choć nie zawsze, nieraz dopiero po godzinie jazdy) i pracuje normalnie. Podpowiecie gdzie szukać usterki?
Witam. Posiadam pralkę INDESIT WISL 85 i zaczęły się z nią dziać dziwne rzeczy. Podczas prania słychać "klepanie" przekaźników w module sterującym co powoduje zakłócenia w pracy silnika. Nawet podczas wirowania gdy silnik jest na obrotach słychać przekaźnik i odcina mu zasilanie. Dziwne jest jeszcze to że nie dzieje się to ciągle, pralka chodzi dobrze...
A teraz pytanie teoretycznie czysto. Czy klepanie poranne zaworów to zbyt duży luz zaworowy. Jest zbyt duży luz popychacze nie napełniły się jeszcze olejem i nie kasują luzów silnik klepie. Przy tym stanie rzeczy zawór nie domyka się i spadek mocy? Druga sprawa to jeżeli jest za mały luz zaworowy albo jego brak to zawór jest podparty i wtedy istnieje...
Właśnie!!!!!!!!!!!! że nie będą klepać, zawory na ciepłym silniku sie wydłużają i dlatego może tracić kompresje i tym samym nie zapalić lub ciężko zapalać na ciepłym silniku.
Te silniki są bez hydropopychaczy więc coś tam na zimno mają zwyczaj klepać (pytanie jak mocno). Pytanie czy to nie "Piston slap" bo te silniki (1.4 i 1.6 benzynowe) potrafiły się zapiekać na sworzniu tłokowym. Co naprawdę stuka to powie Ci tylko mechanik.
Niestety najczęściej winny jest sterownik silnika.
Jakby w fabrykach silników klepali młotem na zimno, to by poszli z torbami. To nie dział motoryzacyjny tylko agd, a pralka to nie technologia kosmiczna, tu z łożyskami nie trzeba się cackać. Co do skaczącej pralki to nie ten Electrolux. To załóż doń osobny temat albo chociaż napisz jaka... Generalnie, w skrócie, wypoziomować zgodnie ze sztuką, skontrować...
Z interwału 10k km raczej nie ma co schodzić. I tak jest on krótszy od zaleceń producenta. Czysty silnik to takie może zbytnie uproszczenie. Jak widzę przez korek wlewowy, że mam w miarę czysto, olej na bagnecie klarowny to i tak wole wydać te 45 zł na AR. Zawsze olej jest ciemniejszy. Z wymiany na wymianę mniej ale jest. Później można robić np. co...
Klepie aż miło. Reklamacja.
Honda to honda, zrobiona z lepszych matetiałòw w tym zawory tak przynajmniej mówią i podobno nijak te ustawienia mają sie w stosunku do chinskiej kopii. Ale nie mam innej wskazówki jaki ten luz ma być wiec zastosuje wartości Hondy, może klepanie zaworòw na ciepłym silniku ucichnie.
Mam problem z odpalaniem zimnego Passata B6 2.0 TDI (BMR). Świece żarowe są wymienione, akumulator nowy, filtr paliwa również. Silnik kręci dobrze, ale mam wrażenie, jakby cofało się paliwo albo był problem z pompowtryskami. Po odpaleniu przez chwilę silnik klepie, chodzi głośniej, wyje, a spod maski widać dym. Po chwili wszystko się uspokaja i silnik...
Zayzayer Czy w silniku komutatorowym nie ma szczotek ? Przepraszam. Bląd w klepaniu.. Miało być: to nie jest wersja z silnikiem komutatorowym.
Silnik działa normalnie?
Auto paliło na trzy cylindry a w silniku był taki metaliczny dżwięk jakby ktoś małym młotkiem intensywnie stukał,więc pierwsze co zrobiłem to odkręciłem pokrywę klawiatury bo z początku myślałem że się zawór urwał.Ale patrzę a tu laska popychacza lużno leży obok konika zaworu wydechowego więc już wiadomo było że wałeczek rozrządu kaput.A powodem klepania...
Gdzieś się spotkałem z opinią, że jak jest jeszcze fazka na krzywkach, to nie ma tragedii, choć nie zawsze ona występuje nawet na dobrych. Silnik klepie, albo są jakieś inne objawy? Normalnie jak są jakieś wątpliwości, to wałek powinno się pomierzyć.
Piszesz, że lepiej sie znasz, a wcześniej pytasz, w którym położeniu się ustawia zawory... Więc zweryfikuj swoją wiedzę! Chyba po to producent silnika przewidział jakieś ustawienia, by takie stosować, bo wtedy silnik osiągnie optimum swojej pracy. Też dziwne pytanie... Jak mierzyłeś kompresję? Bo twierdzisz, że "sprężanie bardzo dobre". Jak to oceniłeś?...
Masz coś luźne i odkręcone. Nic w silniku tylko przy. I u żadnego mechanika z tym nie byłeś. Klepiesz sam na podwórku. Dokladnie jakas rurka , klamot na silniku niedokrecony.
Przecież wystarczy ją rozebrać i podjechać do sklepu z lozyskami i dobiora lub zamówia - nie zapomnij kolego o nowych uszczelniaczach. Silnik dw8 klepali jeszcze kilka lat - może poszukaj nowszej pompy ponieważ jeżeli wymiana lozysk nic nie da znowu czeka cię wyciąganie.
Mialeś jakąś Astrę-podróbkę klepaną w Szanghaju? Albo z silnikiem wyjętym z Kadeta? Nigdy nie widzialem astry na gaźniku....
Jak zamocujesz swoje urządzenie na urządzeniu z przyciskiem? Pytam, bo w przypadku większości urządzeń "doklejanie" czegokolwiek do panelu będzie trudne, szczególnie jeśli takie mocowanie ma wytrzymać setki tysięcy cykli. Elektromagnes to najprostsze rozwiązanie - najmniej elementów ruchomych, najprostszy w sterowaniu - ale "klepie" drgania mogą zepsuć...
To że sztanga chodzi w BS to nic nie dowodzi, geometria blokuje się dopiero pod naporem spalin. Wymiana samoregulatorów, często jest nie konieczna, chyba że wyraźnie słychać klepanie nawet na ciepłym silniku. Koszt moim zdaniem też ok.
Najpierw Kobieto podaj rocznik i rodzaj silnika bo clio 2 było klepane 8lat i miało po drodze 2 lifty. Krokowy jest na przepustnicy albo go nie ma wcale:D
Silnik miał jeszcze objawy takie iż gdy czasami wszedł na obroty około 2000-2500 to coś klepało tak jakby tłok o zawór. Sprawdziłem rozrząd był przeskoczony o jeden ząbek i ustawiłem tak jak ma być i narazie nie mogę sprawdzić czy klepie dalej bo silnik mi się wyżej nie wkręci jak 1500obr.
Komparator tak - z histerezą, żeby nie klepał tym przekaźnikiem, tranzystorem itd. Fabryczne regulatory są oparte o tyrystory.
świece były sprawdzane i są podobno dobre elektroda ma kolor "kawy z mlekiem" przebieg 150tys, niewiem co to są hydropopychacze ale nic niesłychać po odpaleniu silnika żeby coś "klepało" Auto nie bierze oleju i nie pusza kłębów dymu
Witam. Z racji tego że wymiana wtryskiwaczy - regeneracja nic nie dała i nadal słychać w silniku klepanie jakby na wtryskiwaczach potrzebuję wymienić sterowanie wtryskiwaczami czyli cały ECU. Ponieważ obecny sterownik nosi ślady zalania lub też innej substancji podejrzewam, że mogło dojść do jego uszkodzenia. Które części należy wymienić z obecnego...
Szklanki to koszt ok 35 PLN/szt a masz ich 16. Ciężko zdiagnozować która klepie więc najczęściej wymienia się wszystkie. Na jakim oleju pracuje silnik? Czy przypadkiem nie na mineralnym albo półsyntetyku?
Nie znam tego silnika ale 1 nie jest sterujący?.
Problem mojego bmw polega na dziwnym dzwięku podczas jazdy na każdym biegu oprócz piątego dodam że skrzynia jest 6 biegowa + wsteczny rocznik auta 2007 dzwiek trudno opisać jakby mruczenie silnika klepanie zaworów jak to w ropniaku ale na 5 cisza w aucie auto normalnie ciągnie i odpala proszę o nakierowanie mnie na przyczynę dziwnego zachowania z góry...
Witam,samochod jak wymieniony w temacie.Zimno pali na dotyk,zadna swieca niegrzeje a on i tak pali za 1 razem.W czym problem?Na zimnym silniku i wolnych obrotach chodzi w miare,ale jak chce dodac gazu to tak jakby niepalil na 1 cyl,zaczynam slyszec klepanie w silniku,dymi i ciezko sie mu wkrecic na obroty.Nastepnie,samochod sie rozgrzewa(przez caly...
Witam Jak w temacie Problem polega na tym, że auto praktycznie cały czas kopci na niebiesko - wtryski wymienione - pompki wymienione - DPF po regeneracji - zero błędów, moc ok - olej ok. 5l na 80000 km Dodatkowo głośna praca Silnika (klepie) Miał ktoś podobny problem? Proszę o pomoc.
Czujnik był z boku silnika, tak jak pisałem wyżej, ugięty jeden z pinów powodował wszystkie problemy. Po wyprostowaniu samochód zaczął normlnie pracować, wcześniej temperatura silnika w komputerze ciągle wskazywała -21 chyba (dokładnie nie pamiętam ale na minus coś koło 20) silnik niesamowicie klepał i chodził na podwyższonych obrotach przez 15 minut...
Właśnie opanowałem odpalanie zassało powietrze z baku teraz pali ładnie ale silnik klepie panewka na pierwszym tłoku wytarta jest jutro biorę się za rozbieranie silnika.
bo coś mi klepie w silniku od jakiegoś czasu. jak się auto rozgrzeje wbijam 1 zaczynam ruszać dodając gazu i klepie jak już rusze to jest cisza. na wysokich obrotach tez cisza. zwiększanie stopniowo obroty i gwałtowne dogazowanie ,cisza tylko jak próbuję ruszyć wali jak by panewka zaciągam ręczny obroty np 1500obr puszczam powoli sprzęgło i wali w silniku....
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Witam zakupiłem opla astrę h 1.6 XEP z LPG. Auto rano gaśnie na skrzyżowaniach po rozgrzaniu silnika już nie na jeździe po mieście szarpie nie ma w nim katalizatora. Wymieniłem świece cewkę przepływomierz i to samo sprawdziłem odmę ok ciśnienie w cylindrach po 15bar nie klepie silnik więc odrzuciłem luzy zaworowe dołączam zdjęcia z kąpótera na biegu...
Witam. U mnie po wymianie lancucha i napinacza. Cakowicie bez zmian. Grupa 093 -9. Wszystko ustawione na znaki. Silnik ospaly, glosny, i klepie przy mocnym wcisnieciu gazu. Czym to moze byc spowodowane?
Trzeba sprawdzić samo-regulatory które lubą się blokować i wydziera się kielich da się je wyjąć po ściągnięciu głowicy oraz sprawdzić krzywki na wałku rozrządu też się wydzierają. Zawory też posprawdzaj luz na prowadnicach oraz gniazda w głowicy.TE TYPY TAK MAJĄ. Zawory jak nie klepały na zimnym silniku po dłuższym postoju nie ma co ruszac. A kto dzisiaj...
Panowie, szukam schematów elektrycznych lub chociaż opisu bezpieczników, przekaźników i modułów w tym aucie. Auto jest przedliftowe. Do poliftowego mam wszystko, ale nie zgadza się. Silnik rzucił palenie. Nie da się uruchomić. Klepią przekaźniki w komorze silnika, ale nie jak przy za niskim napięciu, a jak przy szybkim i nieregularnym sterowaniu. Chaotycznie...
silnik pracował głośniej niż normalnie, takie charakterystyczne stukanie wtryskiwacze, zwane "klepaniem" + kopcenie na siwo/czarno, przy ostrzejszej jeździe zostawiał sporą chmurę z tyłu.
No właśnie się zastanawiałem czy nie szybciej będzie silnik z budy wyciągnąć, podnośnika nie mam, ale kanał posiadam. Kolego a możesz mi powiedzieć coś odnośnie tego że silnik "brzydko, twardo, klepie" na zimnym? Palić nawet dobrze pali. Praca zbliżona do tego jakby chodził na 3 garczki, a jak złapie temperaturę to już całkiem ok.
czyli co mogło jeszcze pójść? jak go robiłem to zawór coś ciężko chodził i nie chciał zejść na dół zapewne się skrzywił, bardzo głośno klepie ten silnik wiec pewnie właśnie na tym cylindrze co dostał. Będziesz musiał głowice zdjąć.
Popychacze bardziej powinny były klepać na zimnym jak silnik był zalany 15W40. Swoją drogą kto mądry leje taki olej, do turbo-diesla? Jeśli silnik Ci nie bierze oleju i nie ma żadnych wycieków to pojeździłbym trochę na tym 10W40 i zaryzykował wymianę na 5W40. Poza tym GM 10W40 to też dosyć kiepski olej.
klepanie zaworów podcisnienie silniku nagar silniku
pralka blokada polar uszczelka podgrzewacza sterowanie dwoma obwodami
stabilization position miele w5877
Głowica VEH 0518 do Panasonic NV-SD, NV-SJ, NV-HD – zamienniki i kompatybilność RS20250 Radio Sound CB 27 MHz – specyfikacja, montaż, integracja z motocyklami Harley-Davidson