Od '96 był R134a seryjnie napelniany. A ile jest czynnika załadowanego? Jakie jest ciśnienie w "spoczynku".
Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Skraplacz zasyfiony/brak przelotu powietrza. Bajki opowiadasz z tym podgrzewaniem, czasem w gorące dni i nagrzanym aucie rzeczywiście jest trudno załadować wymaganą ilość czynnika do układu, zakręca się wtedy zawór wysokiego w maszynie, włącza klimę i ładuje resztę przez zawór niskiego ciśnienia.
25-45 psi to podczas pracy sprężarki. Jak nie pracuje to ciśnienia wyrównują się. Jeśli mimo pracy sprężarki ciśnienia wynosi 90 psi to albo zawór rozprężny jest uszkodzony ( otwarty na max) albo sprężarka padła i nie robi różnicy ciśnień.
] Witam, odebrałem samochód. Po wciśnięciu guzika od klimy klima się włącza, wentylator pracuje. Na manometrze niskiego ciśnienia ciśnienie wzrasta do 7 barów i dalej chce rosnąć. Na manometrze wysokiego ciśnienia ciśnienie trochę rośnie, a potem już nie (nie pamiętam wartości). Co może być przyczyną? - za dużo czynnika, - za dużo oleju, - dysza rozprężna...
Czyli : grubsza rurka - cieńszy zawór to niskie ciśnienie, tzw ssanie cieńsza rurka - gruby zawór to wysokie ciśnienie tzw tłoczenie W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada.
Klimatyzacja samochodowa: Jak rozróżnić czy uszkodził się zawór rozprężny (zawiesił się w pozycji otwartej) czy też sprężarka nie wytwarza wysokiego ciśnienia? Po załączeniu klimatyzacji niskie ciśnienie nieznacznie spada wysokie "nie reaguje". Radek
Pytania: Czym to diagnozujesz? Jakie ciśnienie pokazuje w ECU? Twierdzisz, że nie można było odciągnąć całego czynnika...bardzo dziwne...Czy podłączyłeś stronę ssącą i tłoczną czy tylko tłoczną? Co pokazują zegary? Może sprężarkę włącza na chwilę i później rozłącza i jest jakiś błąd stały który nie pozwala jej włączyć. Czynnik zmienia ciśnienia wraz...
Witam zaczynam z serwisem klimatyzacji samochodowej I mam pytanie jak najlepiej nabijac gaz czy Ciecz przez wysokie czy niskie ciśnienie??
Jeśli wentylator startuje po chwili na maxa to dzieje się to w dwóch przypadkach-brak odczytu ciśnienia klimy, odczytu temperatury silnika(tryb awaryjny wentylatora) lub zbyt wysokie ciśnienie w klimie, od 16-17barów
Witam serdecznie mam problem z klimatyzacja w scania mianowicie padła mi sprężarka i wymieniłem na nową nissensa i pojawił się taki problem ze po włączeniu klimy przez chwilę jest wszystko ok i po chwili zaczyna robić wysokie ciśnienie w układzie tak że wyrzuca czynnik przez zawór bezpieczeństwa i oczywiście nie chłodzi podczas jazdy zaczyna chłodzić...
Po nabiciu czynnika (1050g) i uruchomieniu klimatyzacji ciśnienie na wysokim ciśnieniu ok 8 bar , a na niskim co dziwne jakieś 3,5 bara. Czy wentylatory pracują, wysokie ciśnienie cos niskie jest . Czy ta klimatyzacja była szczelna i pracowała w tym roku , czy masz kota w worku .
Witam . Mam pytanie odnośnie układu klimatyzacji w Volvo S60 z silnikiem 2.4 diesel 2001 r. Po napełnieniu układu klimatyzacji , wysokie ciśnienie rośnie do 15 bar (niskie 2 bary) po czym rozłącza się sprężarka , spadnie ciśnienie do ok 12 bar i ponownie się załączy i tak cyklicznie ( co 1 min) . Wentylator się nie załącza , czy w volvo to jest normalne...
Próba podcisnieniowa,napełnienie właściwą dla modelu auta ilością czynnika, sprawdzenie ciśnienia na uruchomionej klimatyzacji ,czyli wysokie i niskie ciśnienie.
Wysokie ciśnienie to także powietrze w układzie.
Nic nie rób, wysokie ciśnienie wynika z wysokiej temperatury zewnętrznej. Jeżeli ciśnienie było by zbyt wysokie presostat by wyłączył ci sprężarkę klimatyzacji. Jak dla mnie jest dobrze. Może być jeszcze trochę za dużo czynnika ale nic się nie stanie. Jeździj i ciesz się klimatyzacją.
Jakie jest to ciśnienie wyłączenia i co go mierzy? Takie, jakie ustalił sobie producent, od 20 do 25 bar. Mierzy go w starszych "trypel słicz sensor" (triple switch sensor)- czujnik potrójnego działania "za niskie/dobrze/za wysokie, w nowszych czujnik elektroniczny. Wartość ciśnienia dostępna z reguły w wartościach pomiarowych sterownika silnika. W...
Jakie masz cisnienie przy normalnie nabitej klimie przy nie pracujacym silniku? Sprawdz czy przewody nie sa pozaginane. Prawdopodobnie masz duzo wody w osuszaczu. Pytanie co z zaworem? Raz miałem problem z waga w maszynie do klimy (warsztat nie kwapił sie zeby naprawiac). Wiec nabijałem tylko do LP (HP zamkniety), na pracujacej klimie. Nabijałem patrzac...
Witam klimatyzacja zachowuje się w sposób dziwny : napełniona prawidłowi 450g, układ szczelny , kompresor sie włącza niskie cisnienie spada do 2,5 bara wysokie ani drgnie utrzymuje sie na 5 bar. Wentylator działa , klima nie chłodzi powietrza. Czy to moze byc skutek dyszy dławiącej? dziękuje za podpowiedż
Może być, sprawdź też czujnik ciśnienia czynnika w klimatyzacji. Jak będzie widział zbyt wysokie ciśnienie, będą pracowały wentylatory chłodnicy i spężarka nie zostanie włączona. Nawet jeśli nie będzie błędów, przyjrzyj się parametrom. Grupa VW ma blok pomiarowy, który mówi o przyczynie odłączenia sprężarki, tylko nie każdy tester to pokazuje.
Witam, mam pytanie: w samochodzie opel vectra c jeden zawor kkimatyzacji jest na cienszym przewodzie, drugi na grubszym. Który przewód to niskie a który wysokie ciśnienie?
Za wysokie ciśnienie.
Po napełnieniu klimatyzacji, urządzenie napełniające pokazuje ciśnienie w 2 obwodach (strona niska i wysoka), jaka jest różnica ciśnień? I jakie są? Może osuszacz nie puszcza? Podejrzewam że przewody, osuszacz i zawór rozprężny zostały. (wymienione) dostosowane do nowego czynnika!
Jakby nie było przejścia to byś miał wysokie ciśnienie na sprężarce.
Ciśnienie na ssaniu odczytujesz z manometru a wysokie testerem. HP około 7-10 barów , niskie 2 - 3 bary. Klimę powinno się sprawdzać na około1500 rpm silnika.
Temat stary, ale czy autor poradził sobie z usterką?
Ten gwałtowny spadek, to chyba efekt przede wszystkim zadziałania zaworu rozprężającego a nie tylko efekt zadziałania wentylatora, jako dodatkowego wspomagania chłodzenia. Tak myślę. Przecież zawór rozprężny działa cały czas. Coś mi tutaj nie pasuje, czegoś nie rozumiem lub pamięć mnie zawodzi. Jakie zadziałanie wentylatora i spadek ciśnienia? Wentylator...
Awaria układu chłodzenia silnika (sterowania wentylatorów chłodnic) lub klimatyzacji (np. brak lub za niskie/za wysokie ciśnienie czynnika w układzie).
B6 jest bardzo kosztowną klimatyzację , najpierw napełnij tyle ile ma być potem diagnozuj.
Witam koledzy ponownie, niestety brak czasu nie pozwolił mi na wcześniejsze zabranie głosu w dyskusji, niestety chyba nie wszyscy zrozumieli moją intencje, moim celem jest odzyskanie energii która standardowo się marnuje i nie prowadzi do niczego innego jak marnowanie tej energii a przy tym każda taka jednostka dodatkowo ociepla atmosferę. Jestem mechanikiem...
Witam Jestem tu nowy potrzebuje pomocy Mam fiata bravo 12 16V z 99 r. nie działa mi klimatyzacja Pojechałem do nabicia czynnika okazało się że nie było go za dużo. Sprawdzono szczelność nabito układ czynnikiem wszystko ok, jednak jak załączyłem klimę w samochodzie sprężarka dawała za duże ciśnienie ponad 23 bar, wiem bo był podłączony do maszyny nabijającej...
Witam, raz jeszcze. Byłem u znajomego w warsztacie, nabiliśmy klimatyzacje jeszcze raz i co się dzieje, podczas działania/sprawdzania niskie cisnienie trzyma 3 Bary, natomiast wysokie ciśnienie dochodzi do aż około 30 barów na wolnych obrotach i dopiero załącza się wentylator klimatyzacji, natomiast gdy "przygazowałem" silnik do około 2500-3000 obrotów...
Cześć, Niestety walczę z tematem. Zauważyłem: 1 - klimatyzacja nie chłodzi: Włączam przycisk klimatyzacji ("śnieżynka" na panelu). Sprzęgło sprężarki załącza się. Wentylator chłodnicy nie pracuje. Wysokie ciśnienie czynnika wynosi 6 - 9.5 bara. Niskie ciśnienie czynnika wynosi 5 barów. 2 - klimatyzacja chłodzi: Włączam przycisk klimatyzacji. Sprzęgło...
Witam! Problem po napełnieniu klimatyzacji w renault kangoo I 1,2 16v 1. Próżnia wykonana przez ok 30min (trzyma) 2. Napełnione 400gr. płynnym gazem przez niskie ciśnienie przy załączonej klimatyzacji 3. Kompresor startuje 4. Wentylatory działają 5. Skraplacz gorący 6. Nawiew ok 20`C przy temp zew. 25`C Coś zrobiłem nie tak? Winny osuszacz lub zawór...
Tylko ze tam nie ma "wiatraków"jak w osobowych autach, tylko jeden wiatrak i to za chłodnicą klimatyzacji chłodzący silnik
Witam Chciałem sprawdzić szczelność połączeń w instalacji klimatyzacji multisplita przy pomocy azotu.Czy bylby ktoś uprzejmy udzielić informacji jak wysokie ciśnienie mogę zapodac do instalacji.Dziekuje za odp
Polej skraplacz zimną wodą i zobacz czy ciśnienia spadają, jeśli tak to chłodnice do wymontowania i umycia.
W klimatyzacjach, lodówkach silnik elektryczny sprężarki jest zbyt słaby aby pokonać różnice ciśnień jaka powstała na sprężarce. Pomiędzy wysoką a niską stroną musi wyrównać się ciśnienie. Co prawda jest zabezpieczenie w postaci kliksona ale on wiecznie na straży stać nie będzie.
Tytuł Klimatyzacja Usterka Klimatyzacja nie działa skutecznie. Przyczyna Usterka sprężarki układu klimatyzacji. Usterka przewodów lub złączy komunikacji CAN lub usterka jednostki sterującej sprężarką układu klimatyzacji. Ciśnienie w układzie klimatyzacji jest za niskie lub za wysokie. Mógł wystąpić przeciek w układzie. Uwagi Układ kontynuuje sterowanie...
jak prąd dochodi do samego sprzęgła a ono nie reaguje to po prostu jest zepsute, najprawdopodobnej masz przerwę w uzwojeniu jak jest zimno to się kurczy i styka nie raz tak miałem, przecież to tylko zwykły elektro magnes jak jest prąd to to musi działać i zapiąć, albo druga opcja lepsza dla ciebie zdaża się tak że tarcza sprzęgiełka jest za daleko i...
czujnik temperatury wody na wężu płynu chłodniczego Dodano po 5 lub zawór ciśnieniowy klimatyzacji odbiera za wysokie ciśnienie rozłącza sprężarkę i załącza wentylator
Skraplacz pracuje po stronie wysokiego ciśnienia i 2 Atm czyli prawie 2 bary to za małe ciśnienie. Powinno być sprawdzone conajmniej 20 barami
Jest tam gdzie jest wysokie cisnienie, a powodem zwarcia do plusa może być zbyt wysokie ciśnienie w układzie
Może zacznijmy od początku czy urządzenie niedomagało zgłaszało błędy ,czy po prostu sprawdzałeś parametry pracy. Może urządzenie jest całkiem sprawne tylko sprężarka się wkręca aby odpowiednio dogrzać chłodnice jednostki wewnętrznej a punktem odniesienia jest tylko czujnik temperatury na parowniku .U siebie mam zainstalowaną klimatyzację Fujitsu i...
Rurka niskiego ciśnienia LP to ta grubsza co do tego zbiorniczka z zaworkiem to podczas napełniania raczej nie pełni on roli osuszacza lecz nigdy tego nie rozcinałem by zobaczyć czy wewnątrz jest sorbent ale i jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed zalaniem sprężarki czynnik chłodniczy wstępnie się w nim rozpręża i przechodzi w stan gazowy no bo...
wymień ten czujnik bo padają nie musisz czynnika odciągać
taki objaw wskazuje na zbyt wysokie ciśnienie w układzie klimatyzacji, a przyczyną jest zapewne niedziałający wentylator!
Moim zdaniem zwarcie w instalacji i na przewodzie idącym z czujnika ciśnienia do sterownika wentylatorów jest jakiś sygnał. Sterownik uznaje że jest zbyt wysokie ciśnienie, odłącza kompresor i włącza 2 bieg wentylatorów by zbić ciśnienie w układzie klimatyzacji. Tutaj komputer nic nie da bo sterowanie wentylatorów idzie tylko przez sterownik wentylatorów...
Podaj rocznik, po 2004 tak ale tylko wysokie.
Zbyt słabe chłodzenie skraplacza. Potrzebne dodatkowe wentylatory. Możliwe że jest zamontowany ale nie działa. Przy zbyt słabym chłodzeniu ciśnienie rośnie ponad dopuszczalną wartość i układ się wyłącza - względy bezpieczeństwa.
Witam serdecznie. Mój problem polega na tym iz nie załącza się mi wentylator klimy.Wentylator przy podłaczeniu bezpośrednim do zasilannia kręci na obydwu biegach.Kabelki między sterownikiem a wentylatorem oK Diagnozowny był KTS i wykazał błedy 11- zakłócenia syganału wentylatora przed kondensatorem 13- zakłócenia syganału wentylatora za kondensatorem...
Diagnoskop do auta i sprawdzić jak wygląda HP (wysokie ciśnienie w klimie)
mam papiery od poprzedniego właściciela i tam jest fakturka za wymiane czujnika w klimie i napisana uwaga że zbyt wysokie ciśnienie w układzie , może tam jest przyczyna
Aby wiedzieć czy czujnik odcina klimatyzację bo jest w niej za wysokie ciśnienie wystarczy podłączyć manometry i to potwierdzić. Jeśli się to nie pokrywa czujnik do wymiany lub uszkodzenie w instalacji i tyle w temacie.
Rok produkcji 2007-2009. Przyczyna błędu 16555 czy zbyt wysokich obrotów biegu jałowego po włączeniu klimatyzacji ?
Błąd z pamięci Climatronica raczej nie jest powodem. Nie pamiętam dokładnie tej wersji lecz stosowane były wentylatory dwubiegowe z wbudowanym do silnika opornikiem redukcyjnym dla pierwszego biegu - jeśli będzie spalony silnik nie będzie pracował z mniejszą prędkością. Zwróć uwagę czy drugi wentylator ma wtyczkę - niekiedy stosowano w grupie VW myk...
Byłem dzisiaj u gościa typowo od klimatyzacji i stwierdził, że kończy się sprężarka. Wywnioskował to po tym, że wysokie ciśnienie po uruchomieniu klimatyzacji, rosło na manometrze bardzo nie równo, skakało, dopiero przy 10bar się stabilizuje i zatrzymuje. Niskie ciśnienie, podobnie jak ostatnio 6-8bar. Powiedział, że niskie ciśnienie jest tak wysokie,...
jak włączę klimatyzacje niskie ciśnienie dochodzi do 15-17 bar a wysokie spada do 3 teoretycznie klimatyzacja działa leci bardzo chłodne powietrze Kolego skoro z kratek w środku leci chłód a nie żar to masz ciśnienia dobre tylko porty ci się pomyliły.
zapchany odwadniacz albo za dużo R134a ,sprawdzić wysokie ciśnienie przy pracy
Dzięki za schemat. Wynika z niego, że klima manualna posiada tylko jeden czujnik - czujnik ciśnienia, posiada on trzy styki. Czujnik monitoruje za niskie lub zbyt wysokie ciśnienie w układzie klimatyzacji. Jak dobrze pamiętam od 2 do 7 barów uznaje za prawidłowe. Ważne jest to, że czujnik ten można odkręcić bez rozszczelnienia układu, w większości modeli...
Raczej nie jeśli to czujnik wysokiego ciśnienia to musi wytrzymać realane ciśnienie od 6 bar do 16bar (homologacja do 25bar). Kupiłeś szajz jak masz możliwość reklamuj.
1. Xsara Picasso ma 2 lub 3 prędkości wentylatora. To ile ma tych prędkości poznasz zaglądając pod kratkę atrapy - po prawej stronie (samochodu) w górnej części są umieszczone jeden lub dwa rezystory wentylatora. 2. Tak nie powinno wyglądać, może to świadczyć o uszkodzeniu wyżej opisanych rezystorów. 3. Wentylator chłodnicy wody chłodzi jednocześnie...
Może czujnik klimatyzacji widzi że jest wysokie ciśnienie w układzie i uruchamia wentylator? Oczywiście czujnik byłby niesprawny. Skoro włącza się od razu drugi bieg, to albo ecu widzi że silnik przegrzany, albo uszkodzony czujnik, lub klima ma za wysokie ciśnienie, tudzież ecu jest uszkodzone.
Raczej czujnik wysokiego ciśnienia.On powoduje rozłączenie elektomagnetycznego sprzęgła i załączenie wentylatora.Objawy wskazują że przed nabiciem klimy podwiesił się w pozycji załącz wentylator a rozłącz sprzęgło(tak sie dzieje jak wzrasta ciśnienie w układzie).Po nabiciu klimy zadziałało" wyłącz wentylator "a nie zadziałało "załącz sprzęgło".Stawiałbym...
A czy wentylator działa? Częstą przyczyną wyłączania ac jest niesprawny wentylator chłodnicy klimy. Sprężarka robi ciśnienie temp gazu rośnie a nie ma chłodzenia przez wentylator czujnik wyłapuje za wysokie ciśnienie I rozłacza klimatyzacje.
Witam Kilka dni temu kupiłem Skode Superb II 2.0TDI 140 kW rok 2010 pierwsza rejestracja była w grudniu. Mam pytanie odnośnie klimatyzacji z którą mam problem. Byłem dzisiaj w warsztacie, klimatyzacja jest szczelna została nabita gazem na nowo, niestety nie działa. Po wpięciu do komputera nie pokazuje żadnych błędów, wymieniony został czujnik wysokiego...
Skoro nawet nie startuje to po przeczytaniu opisu wyglada na to ze zacząłeś od końca… sprawdź sprzęgło na sprężarce, następnie napięcie na sprężarkę. Jest jeszcze czujnik ciśnienia w układzie. Strzelam ze błąd, który podałeś był w ECU wiec mówi o problemu z przepływomierzem bo tam jest czujnik powietrza zasysanego. W fordach często przyczyna jest...
Jeśli jest taka możliwość to nagraj filmik lub zrób zdjęcia manometrów podczas pracy klimatyzacji na wolnych obrotach i na 1500 obrotów. Interesuje mnie jak zachowuje się ciśnienie niskie i wysokie bo te parametry mogą ujawnić przyczynę twoich problemów.
Auto jak w temacie , nie działa klimatyzacja. Wymieniona chłodnica z osuszaczem na nową Nissens , stara była dziurawa. Czynnik nabity ,prawidłowo. Po włączeniu kompresora wysokie ciśnienie jest 7-8 bar ,a niskie spada poniżej 0 ,zasysa wąż dosłownie . Wyłączy się klimatyzacje i nic się nie zmienia niskie poniżej 0 , wysokie 7 , tak jakby czynnik po...
Przy klimatyzacji stacjonarnej, gdzie powszechne są połączenia kielichowe, nie stosuje się też żadnego typu uszczelniaczy. Właściwie nie wiem, czy uszczelniacze z dopiskiem "do klimatyzacji" mają jakiekolwiek zastosowanie, poza takim, żeby je sprzedać. Przy połączeniu kielichowym co jakiś czas spotyka się, że ktoś zastosował tego typu uszczelniacze,...
Przecież masz napisane 00819- czujnik ciśnienia w klimatyzacji/ nie wymieniony jeszcze tam bym upatrywał winnego, a włącza wentylatory bo nie wie jakie jest ciśnienie albo widzi wysokie.
Toyota Avensis Verso 2.0 D4D 2001r Witam, czy ktoś orientuje się gdzie może rozszczelnic się klimatyzacja w tym pojezdzie ? Na h wysokie ciśnienie trzyma ciśnienie prawidłowo, natomiast na przewodzie - obigu L -niskie ciśnienie gaz gdzieś ucieka. Podczas nabijania przy włączonej klimatyzacji, klimatyzacja chłodzi, jednak tylko przez chwilkę do czasu...
To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
Zwierasz dwa styki to dajesz sygnał że jest odpowiednie ciśnienie i że klima może ruszać. Zwierasz te od wysokiego ciśnienia i włączają się wentylatory by schłodzić czynnik i zbić tym ciśnienie w układzie.
Witam Problem jest następujący, ciśnienie na niskim jest 2,5 bara a na wysokim 0 bara, klimatyzacja jest manualna, dotyczy klimatyzacji Opel Meriva A z 2004r silnik 1,7 cdti. Po uruchomieniu silnika i włączeniu przycisku AC sprzęgło sprężarki normalnie spina i sprężarka chodzi lecz żadnych zmian na manometrach. Proszę o radę gdzie szukać problemu
Sprawdź jakie widzi ciśnienie w klimatyzacji jak czujnik cisnienia będzie pokazywał za wysokie włączy się wentylator a błędów nie będzie.
Ten niebieski kapturek przy chłodnicy to wysokie ciśnienie (tłoczenie), a na grubej rurce masz niskie ciśnienie (ssanie). Jeśli tak jest to czy muszę mieć manometr z zaciskiem konkretnie pod taki zaworek? Myślałem, że to wszystko jest uniwersalne. Nie jest uniwersalne. Port LP jest węższy od portu HP. Manometry są dwa, inaczej wyskalowane, LP do około...
zobacz czujniki od klimatyzacji - wysokiego ciśnienia. Poza tym sprawdź czy końcówki mocy w układzie sterowania wentylatowami nie są uwalone..
Bo ten gość co dobijał klimę powiedział , że to może być ten zawór, bo zamykało wskaźnik na tym jego urządzeniu. Wysokie ciśnienie.
Temperaturę widzi poprawną. W parametrach niestety nie mam wglądu na ciśnienie klimatyzacji. . Ale w sumie to jest dobra myśl. Jeśli ma za wysokie ciśnienie ECU będzie chciało go zbić włączając wentylator. Jutro sprawdzę. Dziękuję za wskazówki.
klimatyzacja nie ma termowłaczników działa na zasadzie Ciśnień (są dwa obwody wysokiego i niskiego ciśnienia...) przy prawidłowej pracy ciśnienie niskie nie przekracza od 2 do 3 bar a wysokiego od 15 do 25 bar jeżeli wysokie Ciśnienie przekracza 20 bar to włącza się wentylator klimy.... klimatyzacja nie włączy się jezeli jest poniżej 6 stopni celcjusza...
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml https://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9... Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne...
Koledzy dziś od rana klimatyzacja zaczęła nagle działać, ciśnienie biło do 9,5 bar oczywiście wraz z pracą zaworu malało, temperatura parownika zeszła do 8 stopni. O godzinie 16 niestety nie mogłem podłączyć kompa ale klima znów trup poczułem że działa dopiero po 5km. Czy uszkodzony kompresor może tak się zachowywać? Dodano po 1 Aktualizacja, na dworze...
w twoim aucie był problem w chłodnicach przecierały sie na przednim pasie jest otwór zobacz tam gdzie chłodnica klimatyzacji ociera o chłodnice układu chłodzenia
Tylko znając takie zakłady jak naprawią to mnie pewnie skasują na ponad 1000zl a może to tylko jakaś drobna rzecz wiec chce zaczerpnąc trochę informacji. A co do ciśnienia to powiedział mi tylko ze jest za wysokie tamto
Co sprawdziłeś? Ciśnienie/ilość środka, działanie wentylatora, czystość skraplacza, czy nawet odczyt parametrów.
Piszesz, że problem wtedy ustąpił. Czy aby temperatura na zewnątrz (4 stopnie) nie blokowała już wtedy załączania sprężarki ( w końcu to był już pażdziernik)? Jeśli tak to sprawdziłbym czy sprawny jest wentylator chłodnicy klimatyzacji. Presostat F129 działa zarówno na wysokie jak i na niskie ciśnienie w układzie.
Dziś napełniłem układ tak jak książka pisze i co ciekawe coś tam kompresor próbuje robić. Ale marnie mu to idzie . Ciśnienie wys. prawie w normie ok. 7 bar ale niskie za wysokie około 7bar i faluje . Czy to może ten zawór robić takie cuda?
Nie wolno jeździć ze zmostkowanym presostatem. Widzę że całkowicie nie rozumiesz zasady działania klimy. Klima ma dwa presostaty, jeden na niskie ciśnienie i nie pozwoli właczyć klimy jeśli gazu jest za mało lub ciśnienie za niskie. Drugo wysokiego ciśnienia i ten zabezpiecza układ przed rozerwaniem. Normalnie działa tak: Włacza się sprężarka i po jednej...
Wymieniłem zawór rozprężny. Napełniłem klime jeszcze raz. Temperatura z nawiewu 7-9 stopni Niskie ciśnienie schodziło do ok 2 Wysokie podniosło się do 7, po czym rozłączyło sprężarke i po klimie. Dalej nie chłodzi. Wysokie ciśnienie nie chce rosnąć. Co zrobić?
Zapytam jaki błąd wybiło na desce ? I jakie jest to niby prawidłowe ciśnienie w klimatyzacji ? wyświetlił się znaczek chłodnicy po lewej stronie , a ciśnienie na wysokim skacze jak jest załączona klima od 8 do 13 bar, niskie coś między 1,5 a 2 bary
Gaz zdjąć z układu, na podszybiu po prawej stronie rozkręcić rurki (cienki, wysokie ciśnienie) wyjąć dyszę rozprężną i sprawdzić w jakim jet stanie: Jeśli czysta to zawór regulujący do wymiany. Jeśli jest na niej syf (a stawiam na to że może być problem z wyjęciem bo tak zagnojona) to układ do remontu. Rozwiązaniem doraźnym jest wymiana (wyczyszczenie...
W twoim aucie nie ma klasycznego sprzęgła z elektromagnesem na kompresorze. Tutaj masz tylko sprzęgło zrywalne które uszkodzi się gdy wirnik kompresora będzie stwarzał zbyt duży opór. Dość częsty przypadek w tych autach to zerwane sprzęgło z powodu zatarcia się kompresora. Przy takim rozwiązaniu kompresor kręcisz się cały czas gdy pracuje silnik. Kompresor...
Skro wentylator chodzi na drugim biegu to jest wysokie ciśnienie czynnika w układzie.
Ogólnie ciśnienia po podpięcia są dobre do 2 zbija a wysokie do 22 było Nie, nie są dobre, przynajmniej nie w samochodowej klimatyzacji na R134a, w domowej na R410 ujdą ;) Przy normalnie działającej klimatyzacji ciśnienie HP po włączeniu sprężarki wynosi ok 10bar, skraplacz się nagrzewa, ciśnienie rośnie do ok 13bar i włącza się wentylator na 1 bieg,...
Wysokie ciśnienie nie wzrasta na poziomie 11ba wentylatory chodzą Dodano po 2 przewód z wysokiego ciśnienia jest gorący a z niskiego letni
Ani jedno ani drugie nie jest szczęśliwym rozwiązaniem na upalne dni . Pomyśl , jak wentylator jednostki zewnętrznej ma schłodzić skraplacz , jeśli przeciąga przez niego powietrze o temp. 40-50 st.? Skutek - odstawianie się jednostki na wysokie ciśnienie , lub brak efektywnej pracy klimatyzacji.
jeśli temperatura z nawiewów jest niska to ciśnienie też powinno być ok bo niby na wysokim ciśnieniu klimatyzacja nie dmucha zimnem? To nie jest do końca tak - bo wytwarzaniu niskiej temperatury sprzyja RÓŻNICA CIŚNIEŃ. Jeżeli róznica ciśnień jest wysoka - to skuteczność też jest dużo wyższa. Nie utrzymuje się górnego ciśnienia na tak wysokim poziomie...
Rozumiem że piszesz o ciśnieniu na zaworku H a wtedy na L jest prawidłowe ciśnienie? Jeśli tak to problem leży w skraplaczu coś to blokuje. Trzeba sprawdzić układ po stronie wysokiego ciśnienia. Może też być za dużo gazu w układzie.
Gdzie się wpinasz z niskim ciśnieniem, gdzie z wysokim? W trybie grzania na zaworze serwisowym masz wysokie ciśnienie, a w trybie chłodzenia niskie. Gdzie wpinasz drugi manometr? Wlutowałeś sobie gdzieś dodatkowy zawór ?
wysoki ciśnienie klimatyzacja wysoki ciśnienie klimatyzacja aster wysoki ciśnienie klimatyzacja peugeot
25pt4423 dławik połączenia kabli audio wewnętrzny telefon
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Zworki na dyskach SATA 3,5" w RAID1 – konfiguracja RAID1 na HDD Seagate, WD, Toshiba Schemat podłączenia syreny alarmu Kia Cee'd ED JD CD – kolory przewodów, lokalizacja, pinout