Sprawdź czy na lewym przednim amortyzatorze nie jest przymocowana kostka. To, że od klocków nie wychodzą przewody, nie świadczy o braku sygnalizacji. Zrób może zdjęcie lewego i prawego amortyzatora z przodu. Będziemy mogli się przekonać, o co biega. Dodano po 3 "Dodam, że gdy ściągnąłem koła, zauważyłem tylko z lewej strony przewód który jest urwany...
Witam Może jeszcze ostrzegać o zużytych klockach hamulcowych, lub przewód od tych czujników się zerwał. sprawdź czy masz klocki z czujnikami zużycia.
Jeden przewód wychodzi prosto z zegarów pin2 kolor żółto-zielony drugi natomiast to masa kolor brązowy.
Tu nie widać ile konektorów jest włożone do wtyczki klocka. No dobra, a zobacz na klocku, jaki tak masz wtyk, ile przewodów wychodzi z klocka ? W grupie VAG hamulce klasyfikuje się wg PR, ja w swoim pamiętam że miałem PR=1ZA i klocek miał jeden przewód.
Witam, czy ktoś się orientuje, który przewód, przy liczniku, odpowiada za kontrolkę zużycia klocków hamulcowych. Gdzieś natknąłem się na informacje, że jest to 7 pin, w zielonej wtyczne, na wszystkich schematach jakie znalazłem, pin ten jest opisany jako "right turn signal". Czy ten przewód idzie właśnie do czujnika zużycia, czy może jest to jednak...
Witam.Samochód nie powinien być dopuszczony do ruchu ponieważ różnica max. siły hamowania kół na jednej osi przekracza 30%. Co do kosztów to sprawa nie jest taka jasna. Ja mimo 50-letniej praktyki nie odważyłby się stawiać tak jednoznacznej diagnozy że do wymiany korektor siły hamowania.Przyczyną słabszej siły hamowania na prawy przodzie może być przycierający...
To opowiem tobie historię z życia wzietą. Wiele let temu miałem podobne poglady do twoich. Po co kupować nowe opony do samochodu którym już nie zamierzam jeździć nie wiadomo jak długo. Kupiłem więc opony używane renomowanej firmy na C, miały kilka lat. W dniu zakupu nic im nie można było zarzucić, kosztowały połowę ceny nowych tej firmy, bieżnik oczywiście...
Nie trzeba odkręcać dwóch śrub, nie trzeba tej śruby wyciągać - tak jak napisali koledzy. Skoro masz tarcze do wymiany to na 90% będziesz odkręcał jarzmo by zdjąć tarcze hamulcową więc możesz zacisku nie ściągać a zsunąć go razem z jarzmem. Wtedy masz dostęp do całości i ściągasz jarzmo z zacisku. Ta "śruba" która ma łeb na klucz 15 o której wspominał...
Szkoda że, nie masz czym zdiagnozować ABS, bo to zaoszczędziłoby masę roboty. A czym dysponujesz do diagnozy po OBD? Kontynuując, napisałeś o problemach z ABS no potencjalnie z czujnikiem, ale co może mieć do tego "walnięty przewód w klockach"? Jak klocki są z czujnikami, to raczej powinna zapalić się kontrolka od okładzin hamulcowych a nie ABS.
Znane mi systemy kontroli klocków tego typu zwierają przewód do masy (tarczy hamulcowej) gdy klocek się skończy... czyli zwarcie przewodu do masy powinno zaświecić, a nie zgasić kontrolkę.
Pokazałeś że trzeba przód robić w sensie klocki i tarczej szrot, nie pokazałęs w zasadzie stanu przewodów hamulcowych. Ale na oko narzędzie jak wyżej, do tego przewody pomierz ile mają na oko bo weźmiesz z zapasem miedziany przewód na allegro z końcówkami czy gdzie tam zamawiasz. Ważne żeby sobie wziąść na zapas przewodu i końcówek. A no i skoro robisz...
Przewód od czujnika zużycia klocków hamulcowych.
Sprawdź grubość klocków hamulcowych, lub przewody do czujników klocków.
Dziękuję za udzielone informacje, okazało się że zerwany jest przewód od klocków hamulcowych, jeszcze raz wielkie dzięki!
Nie palą Ci się żadne kontrolki? To jest od czujnik zużycia klocków hamulcowych.
Płyn zmieniasz co 2lata na każdym opakowaniu płynu jest to napisane Czyli co 2ga wymianę oleju w zależności od auta żeby przelać cały ukl potrzebne jest od 1-3L płyny w twoim przypadku 1L spokojnie wystarczy Po 2 jest pełno w gugle kiedy i jak zmieniać płyn na jaki i ile go wchodzi. Najlepiej jedz na diagnozę hamulców niech sprawdzą zrobią ci listę...
Rozgarzalem tarcze odkrecilem przewód od siłowniki na rozgrzanej tarczy koło stało w miejscu ręka nie mogłem ruszyć., a gdy ostyglo wtedy bez problemu leciutko się kręci ppdczepilem przewód i leciutko sienkreci
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
na przednim prawym kole cały czas delikatnie trzymają klocki. Jak to stwierdzasz? Po zatrzymaniu felga wyraźnie cieplejsza niż po drugiej stronie? Nie wiadomo czy jest ABS czy nie, który to rocznik i jaki silnik... Może przewód hamulcowy elastyczny?
WV polo IV (okular) 2002 r. 1.4 TDI Dodano po 2 Przewód wychodzi przy lewy amortyzatorze, między błotnikiem a nadkolem plastikowym. Przewód dwużyłowy.
Cześć wjedź na rolki i sprawdź czy po otworzeniu i zamknięciu zacisku i kilkukrotnym zwiększa się opór toczenia. W celu wykluczenia systemu hamulcowego otwórz zacisk niech klocki się rozejdą odłącz na próbę przewód powietrzny i zrób próbę na małym dystansie. Zobacz czy klocki nie mają nadmiernego luzu. Ta os u ciebie jest skrętna hydraulicznie? No przy...
Witam, jutro jadę do znajomego na wymianę zacisku, klocków i tarcz na tyle, ktoś może się orientuje jakie podkładki wchodzą na przewód hamulcowy na łączeniu z zaciskiem 2 sztuki. Podkładka miedziana 12x18x1,5 będą pasować ?
Jezeli dobrze widać na zdjęciu to uszkodzona jest osłona przeciwpyłowa prowadnic pływających (na zdjęciu widac jakiś strzep przy górnej prowadnicy), jezeli nie beda sie ruszac pod naciskiem ręcznym to one zapewne beda winne za obecny stan, nastepnie pozostaje czustość na stykach klocków z zaciskiem oraz elastyczny przewód hamulcowy
Tak! W wkładkach ciernych (klockach) masz przewód elektryczny na podstawie którego otrzymujesz sygnał o zużytych okładzinach ciernych klocków hamulcowych. Należy sprawdzić czy nie jest moze przerwany obwód lub inne "uszkodzenie" jeśli masz zużyte klocki a brak sygnalizacji. Pozdrawiam!
Jak nie pomoże czyszczenie itp wymień przewód elastyczny(gumowy) może działać jak zawór jednostronny.
Co do licznika to nie wiem, ale jeśli chodzi o hamulce to proponuje sprawdzić przewody połączeniawe do klocków hamulcowych. Miałem kiedyś taki sam problem i okazało sie że przewody dochodzące do czujników w klockach miały w kilku miejscach przerwę a na dodatek zaśniedziały złączki (kostki) przy klockach - najprawdopodobniej zadziałała wilgoć. Pozdrawiam...
Raz miałem przypadek, że klocek hamulcowy przyklejał się do tarczy, ale był marnej jakości (najtańsza chińszczyzna). Klocki chodzą na jarzmie bez problemów? Sprawdź przewód metodą którą wcześniej napisałem.
Może przewód giętki puchnie i nie pozwala na swobodne powracanie płynu hamulcowego.
Może elastyczny przewód hamulcowy jest spuchnięty w środku i klocki słabo odbijają, ja tak miałem i też koło się grzało a po wymianie przewodów wszystko wróciło do normy.
To bez znaczenia. Nie ma to wpływu na koszt użytkowania. Tarcze, klocki, przewody hamulcowe to rzeczy, które okresowo i tak muszę wymienić.
Dziwny ten przypadek Płyn idzie od zbiorniczka do pompki i abs-u ( jeśli masz ). 1. Po drodze może być uszkodzony przewód tuż przed zaciskami. 2. Kolejne co powinieneś sprawdzić to może nie pozorne ale takie małe coś kalamitka ( jak nie jest dobrze dokręcona to puszcza i wtedy płyn się wydostaje a powietrze dostaje). 3. Prowadnice po których poruszają...
Czy kasowałeś błędy sterownika? Odepnij przewód od klocków i zobacz czy zgaśnie. Przód i tył ok?
Nie pamietam czy to w daily tak stosowali ale czyjniki abs chyba były w jednym kablu co czujnik klocków hamulcowych i szły razem do kompa.Zazwyczas był uszkodzony przewód na zgieciu w nadkolu.Koszt przewodu drogi jak cholera.Mozna w sterowniku dwa kable zewrzec i nie bedzie swieciło w oczy ale tez nie bedzie pokazywało kiedy zuzyte.
Puchnący gumowy przewód hamulcowy?
Niestety nie możliwe żaden przewód nie dochodzi do klocków, zacisków, bębnów, szczęk itd, pozatym te klocki mają czujnik akustyczny czyli blaszkę która piszczy
Czujnik zużycia klocków hamulcowych osi 1 strona lewa.Sprawdź przewody,stan wtyczek.Możliwe uszkodzenie samego czujnika,a w najgorszym wypadku modulator ebs.
Do klocków dochodzi przewód? Jak tak, to jego dotykanie do masy skutkuje świeceniem kontrolki. Obejrzyj to.
Czy w zacisku jest wszystko ruchome tzn . tłoczek i prowadnice ? Do tego sprawdź czy przewód hamulcowy elastyczny się nie rozwarstwił w środku .
a nie model przyrządu Autel MaxiCOM MK808TS. Jeśli chodzi o tą kontrolkę z filmu to mi się zawsze świeci po wymianie akumulatora do chwili kiedy przejadę ze 20m, potem już nie świeci do czasu ponownej wymiany akumulatora. Dodano po 9 To teraz wiem co robię i na czym stoję dziękuję serdeczne koledze tzok za dotychczasową pomoc , pozostaje opis dla Autel...
Witajcie :) Borykam się z piszczeniem od sierpnia. Na samym początku dało się to znieść, ale teraz hałas jest dla mnie nie do wytrzymania. Zaczęło się od popiskiwania, co jakiś czas, które teraz jest ciągłe po rozgrzaniu. :zly: Od czasu kiedy to się zaczęło wymieniłem 3 razy klocki hamulcowe, przewody hamulcowe z przodu z obu stron i zacisk hamulcowy,...
przetarty przewód od klockow zwiera do masy odłącz przewody na wtyczkach od klockow i zobacz czy pomoże pozdrawiam
Witam.Zakupiłem niedawno Deutz Agrostar 6.31 sprzedający go rolnik poinformował mnie że trzeba wymienić klocki hamulcowe które zostały wyciągnięte z ciągnika po zakupie zabrałem się za wymianę klocków oraz całego zestawu naprawczego zacisku ponieważ osłony tłoczków były rozerwane.Po całej wymianie i odpowietrzeniu układu klocki nie odbijają tylko trzymają...
Moim zdaniem cały układ będzie do sprawdzenia, czyli pompka, zacisk i przewód hamulcowy. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie elementów gumowych, to należałoby zacząć od tego, czy nie został wcześniej zalany niewłaściwy płyn hamulcowy który spowodował uszkodzenie gumy. Zwróć uwagę na przewód hamulcowy. Jeśli ma więcej niż 10 lat, to powinien on zostać wymieniony...
W przeciwieństwie do innych elementów układu hamulcowego (np. tarczy czy klocków hamulcowych) przewody hamulcowe nie podlegają homologacji. Dlatego też przy zakupie tych elementów powinniśmy zwracać szczególną uwagę na ich producenta. Kupno przewodów z niewiadomego źródła lub od nieznanego producenta może zakończyć się nabyciem towaru, który nie spełnia...
Witam wszystkich wiem że temat był poruszany kiedyś ale jednoznacznej odpowiedzi nie mogłem znaleźć. W aucie zostały wymienione klocki przód tył oraz wężyki hamulcowe. Płyn hamulcowy został wymieniony na nowy metodą "pompuj trzymaj". Czujnik stopu też został zamontowany nowy, ale myśle że to nie ma znaczenia. Podczas jazdy próbnej po kilkunastu hamowaniach...
Sprawdź albo wymień przewód do lewego koła przedniej osi. Jeśli nie pomoże możesz mieć usterkę modulatora.
Czyli muszę odkręcić przewód i kombinować z zaciskiem w imadle. Spawanie nakrętki nie wchodzi w grę reszta śruby jest w aluminiowym gnieździe. Zastanawiałem się jeszcze czy nie przeciąć tych śrub na odcinku gdzie przesuwają się klocki wyjąć je i potem próbować usunąć przez rozwiercenie resztki śruby.
Niektóre samochody mają czujniki grubości klocków (wpuszczony przewód ) Jeżeli w momencie hamowania zewrze do masy to kontrolka ABS informuje o niesprawności układu hamulcowego.
Miałem kiedyś taki problem w Seicento 1.1. Objaw dodatkowy: grzejące się felgi. Winne okazały się niecofające się klocki hamulcowe w prowadnicach. Rozbiórka, czyszczenie i smarowanie załatwiły sprawę. Najwyraźniej ruchy przewodów hamulcowych przy skrętach powodowały lekkie przycieranie klocków o tarcze.
Miałem coś podobnego w vectra c na trasie ścierało mi klocki do blachy , raz odbijał raz nie , wymieniłem i zrobiłem dokładnie to samo co ty plus przewód hamulcowy gumowy bo to częsta usterka i pomogło. Możesz też mieć krzywą tarczę . Z doświadczenia wiem że lepiej kupić nowy zacisk niż zestaw naprawczy,bo jeśli tłoczek skorodował to nic ta wymiana...
Przewód oryginalny który był podpięty pod 25 musi być podpięty pod złącze 25 ponownie. Prowadzi on do zaworu odpowiadającego za ciśnienie hamowania na 3 osi. Jeśli nadal będą problemy z hamulcem na 3 osi to zadzwoń do najbliższego ASO MAN i zapytaj o darmową akcję serwisową dotyczącą właśnie tego hamulca na 3 osi. Z tego co się orientuję to chyba serwis...
Witam,kupiłem audi a4 2001 rok,pali się kontrolka zużycia klocków hamulcowych,klocki są kompletnie całe zużyte,wymieniłem na nowe podłączyłem kostki i jadę na jazdę próbną,zaczynają mi się włączać same przednie wycieraczki i mrugają kontrolki i podświetlenie w kabinie auta,wyciągnąłem bezpiecznik od wycieraczek to już nic nie mruga,gaszę auto i wkładam...
A kto ma zgadywać jaki padł Ci przewód na pysk.Airmatic to nie amortyzator od Fiata 126.W W211 bez diagnozy komputerowej nic się nie zrobi. Nawet klocków hamulcowych nie wymienisz bez komputera. także trzeba udać się do jakiegoś serwisu MB.
Witam, problem polega na tym iż lewe przednie koło prawie wcale nie hamuje-reszta ok. Przy gwałtownym hamowaniu prawe koło zostawia ślady a lewe się kreci. Hamulce został odpowietrzone 2 razy, klocki i tarcze ok, przewód elastyczny można swobodnie przedmuchać i zassać(nie wymieniany), przez odpowietrzniki swobodnie wypływa płyn hamulcowy, cały zacisk...
Czy jesli mam wszystkie przewody hamulcowe seryjne z 1995r mam się czym martwić? Właśnie ostatnio kolega kolegi miał taką sytuację że dzień wcześniej był na badaniu techniczym i wszystko było ok a na następny dzień mu pękł przewód przy lewym przednim kole i się władował w autobus przy ponad 80km/h. W ciężkim stanie leży w szpitalu. :cry: Auto miał 10letnie,...
Jeśli nie chce się Tobie zdejmować zacisków hamulców, to na kanale/podnośniku rozepnij przewody od klocków hamulcowych i wtedy sprawdź. Przewody podają masę do kontrolki jeśli klocki się kończą lub jest ich koniec. Równie dobrze jeden z tych przewodów może być przetarty i bedzie taki sam efekt. Powodów może być wiele.
Obstawiam elastyczny przewód hamulcowy. Sprawdzisz to będziesz wiedział. Dawno byś doszedł do tego jakbyś mniej gadał a więcej myślał i robił.
Witam borykam sie z problemem hamulcowym w mojej "Aczy" mianowicie: pedał poł twardy , brak takiego momentu gdzie powinien delikatnie dohamowywać po "muśnięciu pedału " , wymieniłem Serwo, tarcze klocki zregenerowałem zaciski , bez zmian , przepompowałem płyn ok, 4 l przez pompę z ciśnieniem , bez zmian , kupiłem vacuometr , pompuje bardzo ładnie ,...
Z klocka wychodzą dwa przewody czy jeden?
Witam. Przewód zmieniony, ale nadal po hamowaniu koło trzyma. W ogóle, to dopiero zauważyłem przy składaniu, że wewnętrzny klocek jest strasznie nierówno starty. Po podniesieniu zacisku, górny tłoczek, ten bliżej przewodu hamulcowego był wyraźnie bardziej wysunięty niż drugi, który jest bliżej odpowietrznika. Obydwa tłoczki wydaja się być w super stanie,...
Jeśli są jeszcze grube klocki (to dla siebie) zawsze można nawiercić przy blaszce i wkleić przewód w kształcie U (90º od blachy). Kontrolka działa na zanik sygnału.
toku74 Przyznam ze mechanikiem nie jestem ale jakieś pojecie mam inaczej bym się za to nie brał a to o czym napisałeś sprawdziłem jako pierwsze,ba... nawet w sumie to nie musiałem bo przechodząc przegląd w Norwegii nie przepuszczają samochodu jeśli masz delikatnie zardzewiały przewód hamulcowy bądź źle wyglądający elastyczny.Ale dzięki za odpowiedz....
Wszystko co z hamulcami związane.Podnosi się ponieważ jest sprężyna.Pompka do sprawdzenia , płyn , odpowietrzyć , sprawdzić klocki , szczęki. Przewody hamulcowe, po prostu wszystko po kolei.
Może servo ci blokuje? Miałem tak kiedyś. Po wypięciu podciśnienia przestawało blokować. Inna sprawa że wtedy hamowanie słabe bo nie ma wspomagania. Wypnij przewód podciśnieniowy i zobacz czy piasty będą się tak samo grzać, chociaż ja bym stawiał na stare rozwarstwione wężyki przy kołach i bym je wymienił.
Witam. Posiadam Fiata Bravo 2 z 2008 roku. Silnik 2.0 164 km. Auto miało wypadek, wszystko zostało wymienione wraz z pompą ABS. Problem polega na tym, że gdy wciska się pedał hamowania to klocki hamulcowe nie odbijają i trą ciągle o tarcze. Puszczają dopiero wtedy gdy otworze maskę i poluzuję przewód hamulcowy przy pompie. Co może być nie tak?? Mechanik...
Najprościej z klockami zrobić zworkę w miejscu gdzie wchodzi przewód abs w nadwozie, a spryskiwacz jak wykodujesz to nie będzie pokazywał na komputerze spalania prościej zewrzeć w niebieskiej wtyczce pin nr1 do masy i zgaśnie płyn spryskiwacza
Klocki i tarcze z przodu mają jakieś 6 miesięcy i są w dobrym stanie, tylne jeszcze nie wiem jutro sprawdzę Płynu hamulcowego nigdy nie wymieniałem jakiś rok temu mechanik czyścił układ hamulcowy bo jeden przewód był zapchany ale nie wiem czy wymienił płyn, hamulce odpowietrzałem po wymianie przednich klocków i tarcz. I odnośnie jeszcze benzyny to samochód...
Podasz numery z przewodów to zweryfikuje się co można było dołożyć. Wrzucam zdjęcia, próbowałem po kablach dojść ale nie udało mi się bez rozkręcania całej centralki. Jedynie poprzez pociąganie zauważyłem że żółta prowadzi do zielonej kostki od licznika jak na zdjęciach. bazując na tej stronie [url=http://205d.free.fr/compteur.htm]Li... dowiedziałem...
1k0 927 903 b, Około 300 PLN -olewam to a mocowanie to zwykły wciskany kołek na przewodzie do mocowania i chyba taki mam. Kupimy kostkę za 9PLN z zarobionymi kabelkami i zastosujemy kołek wciskany z otworkiem na przewód i mucha nie siada ha ha!. Temat chyba wyczerpany nie zamykam jeszcze, bo puki co kontrolka świeci i kabelki jeszcze nie podłączone....
Witam ! Mam problem z vw golf 4. Zapaliła się kontrolka od klocków hamulcowych , po wymianie nie gaśnie kontrolka. Przewody są ok.
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 9 Zacisk 31, Masa 10 Ciśnienie oleju 11 Sygnał obrotomierza 12 Wskaźnik sygnału...
Prosił bym również o podpowiedz VOLVO FM9 w diagnostyce EBS mam komunikat błędu Podgrzewacz Rozruchowy 2w MID 136 SID71 FMI1 Co tt może być ten podgrzewacz i gdzie on się znajduje Witam,miałem kiedyś podobny komunikat w FH12. Sprawdziłem grzałkę osuszacza-OK. Za parę mies. doszedł następny "Podgrzewacz rozruchowy" i całkiem zdębiałem. Zmieniłem język...
Witam !! Może sie mylę , ale tak jest wyłącznik w skrzyni łączy do masy , nie wiem jakie samochody robisz od tych kilkunastu lat ale jak się przyjrzysz to ze skrzyni wchodzi jeden przewód i dołączany jest do masy (obudowy skrzyni ) po wkleszczeniu wstecznego , tak samo z czujników zużycia klocków hamulcowych itd. ale życzę powodzenia w następnych naprawach
A jakie klocki kolega założył może to być wina klocków. Czasem te tańsze są tak twarde że momentalnie pałą tarcze. Druga sprawa to płyn kiedy wymieniany? może być stary i też robić komedie. No i podstawowe pytanie czy na pompie jest napis SBC ? I jeszcze jedno czasem magikom udaje się przy wymianie klocków poskręcać przewody hamulcowe tak że się blokują.
Problemem może być tutaj: 1.prowadnice zacisku (zacisk/jarzmo) 2.blokujące się klocki w jarzmie (rdza)- było wyżej 3.tłok w zacisku (pęknięta osłona gumowa/brud)-było wyżej 4.przewód elastyczny pomiędzy zaciskiem hamulcowym a przewodem (rurką) hamulcowym. Więcej nic nie może być (jeśli chodzi o blokujące hamulce).Resztę Błażej dorzucił! Pozdrawiam.
Sprawdź: - czujniki EBS pod kątem rezystancji i uszkodzeń po obu stronach, prawa/lewa - przewody tych czujników pod kątem uszkodzeń przetarć, przerw - pierścienie impulsacyjne w obu piastach, czy nie są uszkodzone, krzywe, skorodowane - czy nie ma luzów na piastach, bo może łożyska się kończą i tym samym zwiększyła się przerwa między czujnikiem a kołem...
Siemka , ja obstawiam przewód pomiedzy mocowaniem do nadwozia a mocowaniem do mc"persona , przednie lewe koło. Prosty schemat - przewód od budików idzie do tylnego prawego koła i wraca do przedniego lewego i spowrotem do budzików. Co tam jeszcze rozkminiać ??
Witam od jakiegoś czasu zapala mi się ostrzeżenie o zużyciu klocków w ciągniku.Czujniki sprawdzone maja wszystkie od 118ohm-132ohm, po podaniu masy na 3406 kontrolka gaśnie ,wtyczki posprawdzane,z przewodu 3406b jest przejście do prawego czujnika i na tył do miejsca połączenia czujników,zauważyłem że jest tez biały kabel o nr m34-2 na ktorym jest przejście...
W jakim stanie masz tarcze hamulcowe i klocki. Sprawdź też przewody gumowe czy nie puchną.
Shuma i sephia to odpala tylko do minus 15 poniżej tej temperatury pocałuj ją w tłumik, przewody hamulcowe we fiatach- uno od pompy hamulcowej do samego koła ciągły nigdzie nie dzielony, siena od pompy do beli tylnej brak złączek jedna jedyna na belce, od pompy do belki przewód ma prawie 3,5 metra :D fiacik srejcento przewód hamulcowy metalowy od pompki...
Najprostszym sposobem dla Was było by rozkroić taki czujnik , oczywiście jakiś stary uszkodzony bo nowe troszkę drogie są . No ale.. Budowa Zwykła pętelka to znaczy ciągłość przewodu , tajemnica jest we wtyczce gdzie jest opornik i przez niego / czujnik sprawny cały / jest zamknięty obwód . I tak gdy z jakiejś przyczyny zostanie uszkodzony przewód czujnika...
Może pozostałe kable, to podłączenie do czujnika zużycia klocków hamulcowych.
Witam. Mam problem z migającą kontrolką hamulcy. Znalazłem urwany przewód od czujnika klocków i go naprawiłem. Sprawdziłem czujniki w zbiorniczkach od płynu hamulcowego i wspomagania. Kontrolka dalej migała. Dopiero po odłączeniu obu przewodów od czujnika (na zdjęciu) kontrolka normalnie gaśnie po chwili od uruchomienia silnika. Co to jest za czujnik?...
No i tak przy okazji niech mechanik zrobi remont silnika, tak za jedna robotą. Ocena stanu technicznego powinien zająć się mechanik i jeśli stwierdzi, że konieczna jest wymiana przewodów elastycznych, to wymieniać /jak i pozostałe zużyte elementy/. Poza tym przy wymianie tarcz nie jest konieczna wymiana przewodów hamulcowych. Na nowe tarcze obligatoryjnie...
Zatkany, albo zatykający się przewód hamulcowy., najczęściej giętki(wąż). Przy hamowaniu pompa podaje płyn, a po odpuszczeniu hamulca, płyn powinien się cofnąć odrobinę z powrotem, ale się tak nie dzieje, wiec hamulec( zacisk) nie odbija.
(-) mam problem z twardym pedałem hamulca. Haynes wylicza następujące przyczyny "twardego hamulca", inaczej "Excessive brake pedal effort required to stop vehicle / Nadmierny nacisk na pedał hamulca potrzebny do zatrzymania pojazdu" : 1. Uszkodzone vacuum servo (siłownik podciśnieniowy) 2. Uszkodzona pompa podciśnienia (na przedłużeniu wałka rozrządu)...
Próbowałem cofać tłoczek ale ani drgnie jag by go coś mechanicznie trzymało. Nie wiem czy ten model ma ręczny na zacisku czy są tam tarczo bębny. Dodano po 2 Od wewnętrznej strony zacisku jest jakaś plastikowa obudowa a do niej jest podłonczony przewód z wtyczką. Dodano po 3 Dodam że chodzi o wymianę klocków
Może jakiś przewód lub mocowanie dogina blachę osłaniającą tarczę hamulcową do tarczy? Podnieś auto i oprzyj wahaczem na klockach, odpal, wrzuć bieg, skręć kołami tak jak normalnie słychać dźwięk, wyjdź z auta i za otwarte drzwi albo za reling bujaj autem i nasłuchuj, może się przydać druga osoba :) Wiem, że to dziwnie brzmi, ale mam obsesję na punkcie...
Dotyczy układu hamulcowego P.Partner 2000r Lucas, pompa hamulcowa dwusekcyjna, bez ABS, przód tarcze, tył bębny. Mam problem z nieco przyblokowanym zaciskiem koła przedniego lewego. Zacisk rozebrany, brak ubytków, wymienione oringi i osłony gumowe, odpowietrzony.Prowadzenie klocków czyste, bez oporów. Klocki prawie nowe. Przewód elastyczny ok. Znajomy...
Z zestawem naprawczym kłopotu miał nie będę. Rozkręcę wyczyszczę, powymieniam. Boje się tylko odpowietrzania. Albo czy jest patent żeby cały płyn nie uciekł ze zbiornika kiedy zdejmę zacisk? Już odpowietrzałem układy hamulcowe w innych autach ale nie w automacie i nie z ABS. Czytam fora i widzę sprzeczne info. Mogę czymś zacisnąć przewód hamulcowy elastyczny...
Witam serdecznie Nie znalazłem niczego podobnego więc zakładam nowy temat. Otóż posiadam Scanie R 420 z 2007 roku, problem polega na tym że owy pojazd wyposażony jest w czujni zużycia klocków hamulcowych (jest to nowsza wersja w porównaniu do Scani "4" ponieważ na desce rozdzielczej na wyświetlaczu komputera pokładowego pokazuje procentowe zużycie klocków...
Kto ma to wiedzieć, nie mogłeś go spytać? Już Ci inny kolega odpowiedział że mechanik może nie jest fanboyem kałdi i mu Vag nie podchodzi a Rozumiem czyli dla Ciebie i kolegi wyżej hasło "przegląd serwisowy samochodu" za pieniądze = wydanie subiektywnej opinii w oparciu o bycie fanboyem marki lub nie??? Bo dla mnie to raczej: - sprawdzenie silnika...
kolego sprawdź sobie przewody od klocków hamulcowych czy czasami sie nie zwierają do masy
Witam wszystkich i proszę o pomoc, bo wiedzę jakąś tam mam ale doświadczenie i wiedza innych jest mi tu potrzebne. Kupiłem na szrocie tylne zaciski i jarzma hamulcowe, rozebrałem wszystko, odrdzewiłem, wymieniłem wszystkie gumki i gumeczki, w jednym dałem nowy tłoczek bo miał wżery, nasmarowałem itp. Dałem do zamontowania w dobrym, znanym i sprawdzonym...
Witajcie, Pomóżcie koledzy, bo walczę i jest coraz gorzej. Można się załamać.. Wymieniłem w Atleonie cylinderki hamulcowe tył plus zarobiłem dwa przewody hamulcowe tył. Z przodu walka z zaciskami - wymiana klocków i rozruszanie. Odpowietrzam zgodnie z kolejnością. Tył ładnie odpowietrzony - w wężyku zniknęły pęcherzyki. Prawy przód odpowietrzyłem -...
Do zdz222: "Prosze sprawdz klocki hamulcowe i stan tarcz hamulcowych w przednich kolach. Tarcze nie powinny miec wglebien w miejscu gdzie stykaja sie z klockami. Klocki moga blokowac na poczatku jazdy. Najlepiej jest to sprawdzic po rozpoczeciu jazdy, wciskajac sprzeglo obserwowac, czy zeczywiscie samochod hamuje bez naciskania pedalu hamulca. W moim...
W Oplu Vectra C jest przy lewym kole przednim czujnik zużycia klocków , który ulega starciu i rozwiera styk jeśli klocki hamulcowe są mocno zużyte lecz czasem też ulegają zerwaniu jego połączenia z instalacją i pomimo sprawnych klocków zapala się sygnalizacja . Musisz sprawdzić stan zużycia klocków i przy okazji stan czujnika (wkładana końcówka na klocku)...
No chyba będę musiał się pobawić w druciarstwo. Spłukałem się na tarcze i klocki hamulcowe, więc jak można, to na jakiś czas bym tak zrobił, a później bym zrobił konkretnie. :) Mechanik mi wyliczył na ponad 200 zł. naprawę, a kawałek węża 10 zł. Tylko teraz moje pytanie, czym to uciąć? Bo szlifierką nie wiem, czy bezpiecznie. I czy trzeba spuszczać...
Witam. Mam problem w Audi Q7 4M z hamulcami. Mechanik, wymieniając klocki hamulcowe, odkręcił zacisk od jarzma zamiast z całym jarzmem od piasty. Teraz podczas jazdy wydobywają się dziwne dźwięki z hamulców. Czy wie ktoś, jak ustawić te jarzma do zacisków? Numer tel. Przyspieszy kontakt, jeśli ktoś coś wie: 504206027 AI: Czy możesz opisać, jakie dokładnie...
klocki hamulcowe klocki hamulcowe przód mercedes klocki hamulcowe
skrypt uruchamia automatyczny podnośniki hydrauliczny samsung firmware update
kalibracja hydrostatu spawanie żeliwa
Brak sygnału dźwiękowego w Tefal Dual Easy Fry i Grill Jak włączyć litery na klawiaturze dotykowej w nawigacji samochodowej?