Mam skaner Xtool X100 max2 do diagnostyki i do pracy z kluczykami. Niestety okazuje się że mimo że, to najwyższa pólka od Xtoola to nie widzę opcji do klonowania kluczyków. Do tej pory bardziej mnie interesowała diagnostyka ale ostatnio milszym okiem spoglądam na kluczyki samochodowe. Proporcjonalnie do tego jak kręgosłup mi siada od roboty przy mechanice....
W swoim aucie mam zamontwany immobilizer CONLOG. Był założony w Niemczech. Niestety na tą chwilę mam zepsuty jeden "kluczyk", przez co nie można oczywiście odpalić auta. Mam jeszcze drugi ale on też w każdym momencie może się zepsuć! Dlatego potrzebuję dokupić nowy, skolonować, czy cokolwiek, co będzie mi umożliwiało dalszą jazdę. Czy może ktoś wie...
Witam, poszukaj firmy zajmującej się pilotami i dorabianiem kluczyków z imobilajzerem, ASO to ASO ceny mają z sufitu.
Nie ma urządzeń do klonowania. Wszystkie parametry zapisywane są w pamięci. Nie potrzebujesz urządzenia do kopiowania sterowników skrzyń, silników czy kluczyków. Potrzebujesz programatora pamięci. Wersja podstawowa to programator, który lutujesz bezpośrednio do pamięci, bądź wylutowujesz pamięć i odczytujesz ze stojaka. Fajną metodą jest kodowanie po...
Koledzy sprawę międzyczasie przerabiałem bo tez miałem podobny problem w mesiu wina tego całego zajścia jest albo przerwa miedzy ecu a stacyjka albo uszkodzenie stacyjki. Co do Carsofta to dajcie sobie spokój bo akurat 2.2 CDI to nie jest model który lubi CARSOFT. jedynym wyjściem jest klonowanie czyli dostać wsady od przyjaciela klona + dorobienie...
Witam Interesuje mnie sprzęt który pozwoli na obsługę ECU firmy OPEL. Pisząc obsługę mam na myśli auta: ASTRA G, H , J ZAFIRA A , B , C(?) VECTRA C CORSA C, D INSIGNIA (?) etc...: A co bym chciał tym robić ? Wyciągnąć Kod PIN, Zaprogramować sterowniki - np.: klonowanie ECU, Usuwanie DPF, Wypalanie DPF Ewentualnie programowanie kluczyków, Najlepiej wszytko...
Lexia, pin do immo oraz prekodowany transponder pod dane auto. W tym serwisie co pytałeś to trochę inna zasada bo tam klonują transponder 1:1.
No właśnie chyba nie. Klonowanie jednego kluczyka w Katowicach to koszt około 250zł. Widziałem na aukcjach kompletne zestawy, o których piszesz wyżej też w cenie ok. 250zł. Już z trzema kluczykami. Właśnie ze sterownikiem silnika. Bez niego były tańsze, ale skoro sterownik też trzeba to odpadają. Tyle, że grzebania więcej bo trzeba poprzekładać.
W Polo 97r. był montowany immobiliser na TMS370. Transpondery są ze zmiennym kodem co oznacza, że klonowanie ich się nie uda. Pocieszjące jest to, że te transpondery są do wielokrotnego kodowania. Oznacz to, że jeżeli wyciągniesz taki z kluczyka z podobnego Polo /np. ze szrotu/ to będziesz go mógł wkodować do swojego autka. W nowych autkach taki numer...
Mam takie pytanie - jakie transpondery, lub kluczyki od jakich aut można klonować tym urządzeniem ? To sprzedawca nie podaje takich danych ?
Kolego metod jest sporo z czym każda wymaga ingerencji w sterownik (komputer na stole) odczytanie pamięci odczytanie numeru klucza dodanie klucza odczytanie nowego transpondera dopisanie go. Nie zdaje mi się żeby metoda domowa to wykonać. Jest metoda mniej inwazyjna czyli sklonowanie twojego kluczyka koszt dużo mniejszy ale trzeba mieć odpowiedni sprzęt...
Witam, nie znalazłem rozwiązania swojego problemu więc zaczynam nowy topic. Jeździłem ostatnio na ostatnim, zapasowym kluczyku (były 2, jeden zgubiłem). Ale udało mi się dorwać "zestaw naprawczy", tzn. 3 nowe, nieużywane, oryginalne fordowskie kluczyki: jeden czerwony + 2 czarne. Wszystkie 3 kluczyki posiadają plastikową zawieszkę, na każdej z nich...
Klonowane transpondery IMMO AUDI A8D2 1995 Silnik AAH (benzyna) Stare kluczyki na podczerwień działały jak chciały dorobione kluczyki i centralka scyzoryki. -> centralny zamek działa OK Ale sklonowane transpondery (węgliki T5) działają źle: nie działają wcale, działają (silnik odpala) ale IMMO miga, czasem czasem wszystko OK Sprawdzone i oczyszczone...
A pin znasz W punkcie dorabiania kluczy z klonują Ci klucz
nie wykluczam możliwości bez PIN-u czyli klonowanie klucza. Jeżeli starszy system bo w tym roku chyba jeszcze można go było spotkać ....
OK dzisiaj sprawa zalatwiona - klonowanie 120zl bez pilota oczywiscie. Dla mnie wystarczy
ale nie każdy o tym wie że można go skolnować..... bo jak pojdzie do jakiegoś punktu dorabiania kluczy i wyślą go do seriwsu bo na kodownicy pokaze sie Philips Crypto.... a to się klonuje każdy blok po kolei.... podobnie jak w Volvo czy Bmw ;)
Ogólnie chciałbym się zając kodowaniem i rozkodowywaniem kluczy i elektroniką samochodową ale nikt nie chce mnie zbytnio naprowadzić od czego najlepiej zacząć. Tak ogólnikowo napisałeś. Co do kessa i k-taga to radził bym Ci uważać i nie trenować na autach klientów bo jak uwalisz sterownik a to często się zdarza jak niemasz wiedzy to sporo Cię to będzie...
Odczytaj eeprom i idź do nich z kluczem i eeprom nie mam sprzętu i wiedzy do tego, heh a to nie jest tak że "prekodowanie" odbywa sie poprzez klonowanie transpondera ze starego klucza do transpondera nowego? Widziałem w internecie filmiki jak wkładają działający klucz do programatora (odczytują zapisane dane), po chwili zabierają i wkładają do programatora...
Musisz się upewnić czy część elektryczna tz.kostka jest ok. Sam kluczyk możesz dorobić i przełożyć transponder lub jeśli nie jest crypto -z klonować. Warunek-sprawna stacyjka. Jeżeli konieczna będzie wymiana stacyjki to nowe transpondery i zaprogramować/jak megamos mogą być te same/. Lub immo OF.
O ile mi wiadomo w zwyklym serwisie kluczy klonują kod z mastera .Podobno w Toyocie można to zrobić we własnym zakresie.Szczerze ,probowałem kilku sposobów nie udało się.
No własnie, gdyby pamięć była cała, to można by go niby przelutować i powinien działać... Niestety jest nie do naprawienia. Ten "magik", to nie był byle kto, gość ma licencje policyjną i sprzęt za pół bańki... Kluczyk wstępnie był prekodowany i nic. Dopisuje się ale nie reaguje z centralnym, immo się ładnie klonuje, odpalić - odpala a centralny milczy....
Dziękuję za odpowiedź. Myślałem, żeby sklonować kod kluczyka za pomocą odbiornika RFID, a potem wysyłać ten sam kod za pomocą nadajnika RFID. Dowiedziałem się, że kod jest zmienny i takie klonowanie jest niemożliwe. Faktycznie nie da się tego obejść? Pytanie czy w takiej prostej centralce za 100 zł z Allegro kod jest faktycznie zmienny?
Numer jest umiejscowiony na takiej plastikowej przywieszcze przy oryginalnych kluczykach , wątpie abyś to posiadał po tylu latach . Jest możliwość dorobienia klucza po numerze nadwozia ale musiś mieć pewność że wkładki i klucz jest w aucie od nowości żeby rzeźba klucza ci pasowała rzeźbę klucza dorobisz w kazdym punkcie z kluczami, i pozostanie ci klonowanie...
W tym siedzi już pewno crypto 48. Można zakodować używany transponder. Niestety trzeba podłączyć sie pod samochód żeby go zakodować.
Witam robiłem klonowanie BSI w citroenie 2005 2.0 diesel i po podłączeniu akumulatora cały czas jest włączony zapłon( prąd) i jak się go odpali to nie można go zgasić kluczyk wyjmuje a autko dalej chodzi, dopiero po poduszeniu go na biegu gasi. Co może być przyczną tego coś w BSI czy ze stacyjką coś. I jeszcze pytanie które wejście w BSI jest odpowiedzialne...
mam OBD2 i plyte serwisowa do Mastera kupiona na gieldzie elektronicznej w ubieglym roku za smieszne pieniadze - 2021 RENAULT DDT2000 z ASAP, VSD, DiagSpy .Jeszcze tym sie nie bawilem. Z jakiego powodu OBD2 ma byc nie najlepsze skoro to tylko dostarcza kody z sieci CAN do oprogramowania ? Od 20 lat uzywam analizatora CAN robiac naprawy w instalacjach...
volvo kluczyków programowanie kluczyków synchronizacja kluczyków
awaryjny fiesta volvo silnika mazda diagnostyczny
mikrokomputer cobra1 yamaha wyłacza
Mercedes Tourismo Euro 6 – żółta kontrolka filtra z kluczykiem, DPF/SCR, regeneracja, diagnostyka JCB 3CX Eco – przyczyny wolnej hydrauliki, pompa LS, filtry, zawór PFC