Wystarczy że jeden moduł został podmieniony lub w wyniku zakłóceń został wysłany nieprawidłowy identyfikator i masz właśnie taki objaw. Zrób scan auta , zobacz w których modułach jest błąd nieprawidłowy identyfikator środowiska i będzie wiadomo . Jak jest taki błąd procedura programowania klucza może się nie zakończyć prawidłowo , a do czasu jak występuje...
słuchaj,ale nie stacyjka,stacyjkę zostaw.Trzeba wymienić plastikową wkładkę ze stykami,tą z drugiej strony z ktorej wkładasz klucz.
1. wystarczy kupić pestkę i dopisać klucz 2.Jeśli ktoś ma czytnik to może sprawdzić czy transponder działa. 3.Można całkiem usunąć immo ale trzeba ingerować w eeprom np. sterownika silnika 4. Najtaniej chyba będzie kupić pestkę immo i dopisać klucz .
Cewka może padać. Kontrolka silnika lub klucz nie wyskakuje?
Ale w Astrze był taki podnośnik https://archiwum.allegro.pl/oferta/lewar... na jednej nodze.
Poszukuje kogos (firma), kto polutuje styki na plytce - prawdopodobnie styki podstawki baterii urwaly sie od plytki. Najchetniej okolice Wolomin, Kobylka, Zielonka lub Warszawa. Jesli napisalem w niewlasciwym dziale prosze o wyrozumialosc i przeniesienie.
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
U mnie za taki klucz robi od lat coś takiego: http://obrazki.elektroda.net/25_12667060... Czas wykonania:10 minut,materiał:stal sprężynująca,dawca:przednie pióro wycieraczki Syrena,skuteczność 100%. :D
Jest to tłumik drgań skrętnych. Ratuje Cię tylko wymiana i nie zwlekaj z tym bo za chwilę rozleci się do końca. Wymiana banalnie prosta (potrzebny klucz pneumatyczny).
Panowie szybkie pytanie czy do zafiry a można zakodować klucz od innego opla ??? szczególnie chodzi mi o immo . Zostały klucze z astry g wraz z elektroniką a zafira ma tylko jeden klucz . Czy mogę dopisać ten klucz czy musi być czysty transponder prekodowany pod opla ??? . Pozdrawiam
dziękuje a to musi byś jakiś specjalny klucz ??
Rozbierałes klucz czy nie? Może updał, rozłożył się i tranponder wyleciał?
Opcom + pin z carpass.
Witam serdecznie wszystkich mam taki problem bo nie dawno kupiłem auto lecz za późno sie zorientowałem że kluczyk i pilot jest od innego opla i tu pytanie czy da sie jakoś skonfigurować pilota i klucz z moim autem tak bym mógł zamykać i alarm włączać ? Model samochodu to opel astra 1.6b benzyna rocznik 2004
Kolego, a masz klucz dynamometryczny aby dokręcić świece odpowiednim momentem? (25 Nm)
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
Odkręć i wyciągnij wybierak ze skrzyni (4 śruby na klucz 11), zobacz czy widełki są w jednej linii
Oryginalny, tylko klucz
To Astra F?
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Wymiana samego koła ,potrzebny specjalny klucz i klucz pneumatyczny
Punkt przelewowy może służyć jak miejsce dolewania oleju. Pompka do wlewania oleju, wężyk i ładnie wszystko wchodzi. Obok miejsca gdzie wchodzi lewa półoś jest taki punkt przelewowy, korek na klucz 13.
Zakładasz klucz bodajże 15 i w lewą stronę odciągasz napinacz i zakładasz pasek.
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
nie działa centralny z pilota ... a działał czy tak już kupiłeś ? Kluczyk wydaje się być Oki dioda mriga na pilocie Jaki kluczyk, jaki pilot - klucz Astry G z wbudowanym w "główce" pilotem ? https://opel.7zap.com/pl/car/t98/c/12/4-... https://obrazki.elektroda.pl/2375088000_... Jeszcze jakieś pomysły? Podłącz Tech 2 i sprawdź "co widzi"...
Nie. Ten duży u góry na klucz bodajże 42.
Witam.Mam problem z dorobieniem kluczyka do Opla.Drzwi w samochodzie mogę otworzyć bez problemu z kluczyka natomiast w stacyjne już kluczyk ani drgnie.Myślałem że to może jest jakaś blokada ze względu na brak zakodowanego w nim immobilisera więc zakodowałem immobiliser z powodzeniem ale kluczyk dalej w stacyjce ani drgnie.Mierzyłem i porównywałem wykonany...
Klucz bez przycisku służy do otwarcia drzwi i odpalenia auta. Klucz z przyciskami uruchamia alarm. Centralnego brak, ewentualnie może być z klucza, ale wątpię. Do uzbrojenia alarmu trzeba chwilę odczekać, czyli po włączeniu około 1 minuty i wtedy powinien już działać.
Wsadź klucz do stacyjki włącz zapłon i naciśnij zamykanie na pilocie i trzymaj 30sek powinien zamknąc się central czyli otrzymasz potwierdzenie że klucz został zaprogramowany.
Pewnie ze się da.
OK astra ma inny kokpit niż tigra. Wsadz głęboko uchwyty(tzn ten klucz np. ze szprychy) tak aby odgięły się zapadki, później próbuj ścisnąć i ciągnąć w prawo-lewo. Lewo i prawo i Wysunąć.Jak niebyło nigdy wyćiągane to dobrze siedzi i będzie trochę ciężko.
A jak bardzo musisz to odkrec dwie sruby mocujace pokrywe na silniku zdejmij fajki wyciagajac je z srodka.wykrec swiece (dlugi klucz).Wymien i po klopocie.W Oplu wymiana przewidziana po 60tys.
Witam. Posiadam asterke z silnikiem x14xe o pojemnosci 1.4. Chce wymienic rozrzad, czesci mam. Tylko nurtuje mnie jedno. Czy jest tam potrzebny klucz dynamometryczny, np zeby dokrecic kolo pasowe z odpowiednim momentem. Czy bez tego klucza da sie obejsc?
Klucz 15 płaski i za rolkę napinającą . Klemę odłącz to oczywiste kluczyk też wymij. Przewody po odkręceniu altka z góry jak go obrócisz.
Wkład nic nie ma do odpalania, skopane coś na drodze klucz,pastylka,pętla. Na zapasowym palił ?
NIe wiem czy Ci pomoge,ja dorabialem klucz do astry 2. Bez pilota .Kody do klucza musisz miec (KARPAS) .Jezeli nie masz ,to w serwisie dostaniesz za oplata.Samo wyciecie i zakodowanie to 5 min i 200 zl
Witam. Muszę wymienić komputer w opel combo 1.4 95r silnik c14nz. U mnie jest komputer 16204809GL D95010. Czy komplet komputer immobilizer i klucz od astry lub corsy od tego silnika 1.4 c14nz tylko różnią się oznaczenia na komputerze ale wejścia kostek te same. pasował by do mojego combo?
Sterownik silnika, pętla od immo i transponder. A swoją taniej będzie nowy klucz dorobić?
Czyli kluczyk to klucz do sukcesu !!!
witaj kabel prądowy z alternatora idzie do rozrusznika i dalej do akumulatora sprawdż połączenie na rozruszniku klucz 13mm
99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego. Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
Silicon wystawia sygnal na domykanie ale trzeba zastosowac modol domykania.Ja nie spotkalem Asterki z elektronika przy szybach fabrycznie,zawsze byla jakas dostawka.Wiele firm ma w ofercie takie modoly.
To normalne że wskazówka rusza się w trakcie obracania wałem, szczególnie jak tak szarpiesz za wał. Ważne jest żeby na moment przed końcem drugiego obrotu kręcić raczej powoli i spokojnie (załóż coś dłuższego na klucz, jakąś rurę czy coś) i nie pozwolić żeby wał się cofał. I w GMP ma być na znaku "used".
kostke raczej odrzacam , bo wystarczy ze wsadze centymetr klucz i wyjme , swiatelko zaczyna swiecic .
Albo Delco-remy,albo delkor,albo Valeo D6RA.Widzialem te trzy typy.Trzeba zanurkować pod spód i zobaczyć. Delco-remy jest taki pękaty,delkor długi i widać śruby co do do kupy mocują,a valeo poznasz po tym że ma z tylu taki dekielek na dwie nakrętki 5mm (pod klucz 8)
jak się uprzesz, to dwustykowy przekaźnik , spory kondensator,jakaś dioda, rezystorek, i gotowe. Hasło klucz - multiwibrator monostabilny.
Nic nie trzeba kombinować z ecu ,potrzebny jest samochód ,klucz z nowym transponderem i odpowiedni sprzęt .
Mam to samo z Zafirą 1,8 silnik X18XE1. Czyszczenie "zespołu przepustnicy" sprayem do czyszczenia gaźników pomaga ale na krótko. Jestem świeżo po demontażu takiego podzespołu i muszę powiedzieć, że spray wszystkiego nie wyczyścił - zrobiłem to ręcznie pędzlem i benzyną ekstrakcyjną. Teraz jest lepiej. Demontaż nie jest trudny ale musisz mieć klucz nasadowy...
odepnij radio ( jak nieoryginalne) albo kostkę stacyjki, jeżeli wykrywa włączony klucz to nie zadziała.
Stacyjka/wkładka wymieniona ale przecież pętla stara, a gdzie stary klucz, już nie istnieje?
Witam, mam pytanie odnośnie wymiany modułu CIM w samochodzie jak z tematu. Moduł jest ze wszystkimi kodami do programowania. Chodzi tylko o kluczyk po wymianie. Znalazłem identyczny CIM, ale człowiek sprzedający poinformował, że kluczyk jest, ale jest bez elektroniki w środku. Czy jeśli przełożę elektronikę z mojego kluczyka, do tego który przyjdzie...
Zamawiając stacyjkę w ASO ,podaj im numer mechaniczny klucza,który jest zapisany w "Car Pass". Dostaniesz stacyjkę pod ten sam klucz ,który masz,czyli nadal masz jeden i ten sam klucz.
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
A gdzie można znaleźć klucz do zrozumienia tych cyfr?
Kumpel miał tak samo -- okazało się że w nocy ktoś chciał mu auto sprzątnąć ale został spłoszony i nie skończył włamu. Wymieniał (płatne z AC) zamki, kluczyki, immo.
Witam Wydaje mnie się że natknąłem się na taki klucz w mojej graciarni... gdy bede ją ponownie przekolpywał bede miał ba względzie i odezwe sie jak znajde.... Pozdrawiam Heniek
Może ktoś poda namiar na fachowca - zachodniopomorskie lub śląskie. Zapraszam również do mnie, od razu dokoduje Ci klucz do autka.
A czy przypadkiem nie wariuje obrotomierz? Znam podobny przypadek w C16NZ i sprawcą zamieszania był moduł w rozdzielaczu zapłonu. W Multecu on często się sypie. Uszczelka pod głowicą też prawdopodobna, ew. walnięty podstawnik hydrauliczny. Dźwigienka raczej nie, ale to łatwo ustalić (klucz 10mm).
Jaki dokładnie silnik?,bo można zmienic sam sterownik od starszego modelu.
Problem rozwiązany trzeba było rozkręcić pół auta, wykręcić zawór odcinający paliwo ( klucz 38), rozebrać go,przeczyścić, złożyć wszystko i jest ok Pozdrawiam serdecznie wszstkim
Dwa lata wstecz, klucz z ASO 300. No nie wiem. W Oplu, do Astry G za grot, transponder i kartkę z pinem, ponad 700zł.
Po kolei -opcja "naciśniecie na włączonym zapłonie" to przypomninanie klucza. -dodawanie nowego to programowanie. Ty zmieniłeś moduł centralnego zamka, więc z jego pkt widzenia dodajesz nowy klucz. Do silnika nic nie zgrywasz, klucz ( transponder) zotał stary.
Wyczyść rurkę solenoidu reduktora . Wykręć cewkę , potem klucz 21 i rurkę . Następnie wyczyść z osadu tłoczek i samą rurkę . Poskręcaj i powinno pomóc ...
Gdzie ten rysunek lub foto sterownika?
http://obrazki.elektroda.net/39_12321200... Tak jest w astrze i może być podobnie calibrze. Albo cieniutki śrubokręcik i odpowiednie podejście, albo robi się przyrząd z blachy ok. 1mm w kształcie klucza o odpowiedniej rozwartości(trzeba zmierzyć na innej zdemontowanej korbce). Wsuwając odpowiednio ten "klucz" od strony samej "rękojeści" zsuwa się...
To zależy, czy uda się odkręcić rolkę (odpowiedni klucz) i czy zejdzie bez ściągacza.
Witam ! Man Problem iz moja dziewczyna zgubila zapasowy kluczyk do opla. Jesli kupil bym na necie kluczyk od opla astra h,czymoge go normalnie zakodowac.poniewaz wyrobienie nowego z Pilotem w serwisie wiaze sie z duzymi kosztami.kluczyk jest mniejszym problemem od pestki.,proszę o pomoc .dziękuje.
Silnik 8-zaworowy. A co chodzi o "checka" to dziś dzwoniłem do diagnostyka, to mówi że jak mruga check to jest usterka immobilizera i że powinienem dorobić klucz i zkodować go i powinno działać. a powiedział też żeby spróbować odpalić drugim kluczem, więc tak zrobiłem,ale niestety dalej to samo się dzieje. Czy jest warto dorabiać kolejny klucz? czy...
Racja Karaczan - mój błąd. Do zakodowania immo potrzebny jest pin samochodu który znajduje się na car pass i tester diagnostyczny np. tech2, op com. Kodowanie w ASO - tam też ściągną pin z fabryki (jeżeli go nie masz), oczywiście za dodatkową kasę, lub u kogoś kto ma taki sprzęt. Jednak nadal pozostaje pytanie - czy drugi klucz posiada pestkę immo?.
ok. Tylko muszę skombinować klucz, bo ten co mam jest za duży
I specjalny klucz do ustawienia.
Słuchaj, jak dla mnie działasz trochę nielogicznie, już powiem o co chodzi- trzeba się upewnic co do kompletacji tych części. Poproś kogoś kto ma tester Tech1 o sprawdzenie układu. Odpytując imobiliser na zapamiętane uszterki dowiesz się czy klucz jest wlaściwy ( mogą być błędy TP klucza-poza zakresem, TP klucza-klucz nieuprawniony) jak i zrobisz sobie...
No a dlaczego nie?Może nie zgubił,a sie uszkodził. Jeżeli podczas diagnozy wyszlo "TP klucz poza zakresem" to wszystko w temacie.
nie wiem czy pasuje.... ale żeby go odpalić jak już go włożysz to pamiętaj o immobilizerze i komputerze....... z tej Astry 2 bedzie ci potrzebny klucz z transponderem, puszka z cewką zamonotwana na stacyjce, noi głowny komputer.... ale te wszystkie rzeczy muszą być z tego właśnie samochodu z którego wyciągasz silnik!!
Na dzień dzisiejszy na szrocie nie ma żadnej astry g.Pojechałem do odległej o 15 km do zakładu co dorabia klucze.Gość dorobił klucz który otwiera i odpala auto.W przypadku daje sobie sokój z tą centralką.Dzięki za wszelkie informacje.Temat uważam za zamknięty.
Nawet jak to uklecisz jakoś to będzie niezgodność VIN w modułach a tego nie zmienisz w tanich pieniądzach. znachorów co zaprogramują kluczyk i na końcu mówią nie da rady to już pogoniłem trzech. Pozdrawiam I pogonisz jeszcze dziesięciu bo to nie astra czy paserati. Po klucz idzie się do serwisu z numerem Vin i dowodem własności auta.
klucz nasadowy Torx, ale nie wiem jaki 18, solidny a nie jakiś z marketu bo śruby będzie ciężko ruszyć. Potrzebny też przyrząd do wkręcania tłoczków w zaciskach. Zaciski też bardzo często wymagają regeneracji więc zaoszczędzisz sobie sporo czasu, nerwów i będzie zrobione jak należy jak pojedziesz z tym do warsztatu.
Witam. Dzięki za uwagi ale w/g mnie klucze są fabryczne i jest transponder.W serwisie Opla chcą sporą kasę. Myślałem że gdzieś załatwię to taniej, bo przydałby się zapasowy klucz.
Czy udało się komuś przelutować i zaprogramować transponder w tego typu kluczu? Chcę po taniości dorobić klucz kupując używany klucz oraz do tego nowy transponder i grot.
Witam. Mam pytanie gdzie znajduje się korek do kontroli poziomu oleju w skrzyni biegów manualnej w Oplu astrze benzyna silnik Z16 SE ? Zamierzam sprawdzić poziom oleju, ale nie wiem gdzie jest korek kontrolny i na jaki klucz. Pozdrawiam.
Miałem taki jeden przypadek: Przyszła klientka ze złamanym kluczykiem. Dorobilem drugi a transponder przełożyłem. Jednak klucz nie działał. Ponowne wkodowanie pomogło. Prawdopodobnie transponder zgubił kod, bo klientka twierdziła, że klucz był od tego auta.
Miga helikoprer=problem z immobiliserem. Pewnie upadł klucz i wyleciał transponder. Sam sobie nie poradzi.
Wygląda na niepoprawnie skonfigurowane zabezpieczenie(klucz szyfrujacy) połączenia wifi. Skonfiguruj je jeszcze raz, najlepiej bez zabezpieczeń. Ustaw też jakąś inną nazwę SSID
W szustej klasie było o naczyniach połączonych - tak paliwo będzie wracać do zbiornika , śrubkę blokady masz z przodu na torksa a zworek ciśnienia z góry na specjalny klucz ale da się odkręcić płaską dziesiątką .
JAP a jakiej emisji uzywaja te satelity chyba nie idzie to "otwartym"tekstem...jesli to qpsk to o ile sie nie myle banpia by sie nadala,ale tam pewnie jest jeszcze"zamontowany"jakis klucz...w koncu to wojskowe satelity a nie jakas astra :)
To masz na filmiku. zapomnij że w tym aucie zrobisz klucz op com !!! proszę odpuść jak z kluczem do starego passata B6.
Problem rozwiazany PIN z serwisu za 150 i do tego klucz z pilotem okolo 200
Kiedyś był boom na demontaż Conlogów - większość belgijsko-holenderskiego importu była uzbrojona w te immo. A przy kluczykach od aut dyndał tylko jeden klucz do immo.
Zwykła zarówka, pod przyciskiem ze znaczkiem opla jest bateryjka. Klucz rozbiera sie prosto, rozpaławiasz, baba sobie nawet poradzi.
Taka blaszka jest zabezpieczeniem trzeba ją wyciągnąć i przewód wyjdzie z metalowego uchwytu. Potwm tylko odkręcić. Dobrze dopasowany klucz 11-12. Najlepiej specjalny do przewodów. Bo można sobie biedy narobić.
Cześć koledzy. Moj pierwszy post tutaj więc prosze o wyrozumiałość. Mam problem ze swoja asteroida. Padla mi pompa wtryskowa, usterka została zweryfikowana,kompletna regeneracja pompy i montaz w serwisie bosha(5tys zl). Po ok 5 tysiacach km dzis wystapil identyczny objaw a mianowicie po odpaleniu zapala sie kontrolka z kluczykiem ktora po ruszeniu i...
elektrit -> mowisz ze da rady przeprogramowac licznik za pomoca Techa? Pewnie potrzebny jest klucz sprzetowy? Jak to zrobic?
Witam w astra h nie odpiszesz ponownie starych kluczy trzeba wymienić crypto Jesteś pewien wydaje mi się że jeżeli miałbym poprawny klucz mechaniczny to stare klucze idzie dopisać. Jestem na 90% pewny że już tak robiłem.
Wodzuniu, już ci tłumacze-jak wsadzałeś radio to uszkodziłeś klawisz awaryjnych, poruszaj nim, ponaciskaj, może sie poprawi? Central normalnie ze zeswirował, bo założyłeś inne radio i przy wyłączonym zapłonie puszcza ono prąd na styk komutowany, wtedy sterownik zamka centralnego ma wskazanie że klucz nie jest wyjety.
szczotki się już pewnie praktycznie skończyły, rozrusznik od każdej Astry 1.4, 1.6 pasuje, mam kilka takich, nie ważne czy automat czy manual są takie same (od Kadetta też pasują od OHC) (miłośnik i posiadacz Asterek F automat)
Najwiarygodniej- zasilic ja 12V i przylozyc metalowy przedmiot(klucz itp)Sprawna cewka powinna go przyciagnac
Zapewne masz obecnie silnik 8 zaworowy a ten nowszy to może być 16 zaworów. Jeśli jest to 16, skrzynia będzie pasować i mocowania, ale musisz mieć cały osprzęt, wiązkę, ecu, klucz, układ wydechowy. Do tego 16 są bardziej awaryjne, biorą olej, rozrzad jest kolizyjny. Robiłem kiedyś taka przekładkę i żałowałem, że nie zrobiłem remontu tamtego starego...
Klucz może być ze wskaźnikiem,bo przecież później ciągniesz według stopni.
nie reaguje na klucz i klamkę, od środka klamkami też nie otwiera zaryglował się otwiera się tylko bagażnik
P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1616 Moduł ster. kolumny kier. (CIM)- błędny identyfikator środowiska Zaczyna siadać klucz , lub standardowo CIM ma problemy . Spróbuj pojeździć na drugim kluczu i zobaczysz czy usterka powraca .
klucz pompa aster aster samochód klucz sprzeda klucz klucz
szczotka bosch oryginalny schemat prasa hydrauliczna wyświetlanie obrazka excel
budowa sprężarki śrubowej sprężarki śrubowej
Metody morfologiczne funkcji okresowych: dylatacja, erozja, otwarcie, zamknięcie Częstotliwość fali T - definicja, wzory, przykłady