99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego. Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
I specjalny klucz do ustawienia.
sprawdź zawór który opisałem, klucz ok. 38 do odkręcenia, największy zawór na pompie wtryskowej, odpowiada za doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej i jednocześnie odpowiada za gaszenie auta, ponieważ diesla gasi się przez odcięcie paliwa, powodzenia
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
poszła na złom, regeneracja pompy wtryskowej, dziękuję wszystkim za pomoc, cześć
Masz problem z immobiliserem. Czy nie upadł ci klucz i się rozpołowił, albo nie rozpaławiałeś go np celem wymiany bateryjki oświetlenia?
Cześć koledzy. Moj pierwszy post tutaj więc prosze o wyrozumiałość. Mam problem ze swoja asteroida. Padla mi pompa wtryskowa, usterka została zweryfikowana,kompletna regeneracja pompy i montaz w serwisie bosha(5tys zl). Po ok 5 tysiacach km dzis wystapil identyczny objaw a mianowicie po odpaleniu zapala sie kontrolka z kluczykiem ktora po ruszeniu i...
Błądzić może każdy , nawet "krutki" klucz. Z tym kondensatorem , to tak jak z koniem: metalowy koń to " kuńserwa " elektryczny " kuńdensator " , a latający koń to " kuńcord ".
Najprościej możesz podnieść moc zwiększjąc dawkę paliwa wtryskiwaną przez pompę. Nie wiem jak w VW ale u mnie w astrze jest z tyłu pompy (nad przewodami do wtryskiwaczy) śruba na śrubokręt z kontrą na klucz 13. wkręcając tą srubę, po popuszczeniu kontry oczywiście zwiększasz dawkę paliwa. Nie więcej jak 1/2 obrotu. Efekt - większa moc i oczywiście większe...
A ja mam Asterkę z 1995 i pompa się załącza po przekręceniu kluczyka .Silnik c14nz.I co ty na to Powidz? Czemu piszesz nieprawdę? Dodano po 2 Wojtek5225: sprawdż czy w czasie kręcenia rozrusznikiem jest wtryskiwane paliwo.
Oznaczenie nie tyczy się tylko prędkościomierza aczkolwiek całego zegara ( czyt. Licznika ) Różnica chyba nie wielka Ja osobiście w Asterce swojej zmieniłem licznik z W-1102 na W-1111 i działa bardzo pięknie bez zarzutów, co do odpalaniaTwojego samochodu. Ewidentna przyczyną jest pompa paliwa, nawet jeśli słychać jej rozruch po przekręceniu kluczyka...
musisz odpiąć te węże.Masz tak-jeden idzie do dóry,mniejwięcej naprzeciw osłony paska rozrządu idze go odczepić od rurki.Czasami się daje go odkręcić od vacumpompy-krotki klucz 24.Drugi wężyk jest (od dołu)przykręcony drążoną śrubą na klucz 14 mm (uwaga na dwie podkładki miedziane).Trzeci wąż od dolu -wystarczy zluzowac opaskę.Ważne-podstaw naczynie...
Niekoniecznie klucz.Trzeba sprawdzić jak immo widzi klucz-czy jako nieautoryzowany,czy jako poza zasiegiem. Może być wina w tym że immo albo pompa nie jest z tego samego samochodu,i trzeba przeprowadzić inicjację. No albo wywalone bezpiecznik,wzglednie przerwana linia kodowa.
Czujnik wkręcamy po wyręceniu śruby na klucz 12 znajdującej sie między przewodami wtryskowymi;PAMIĘTAĆ należy też o ustawieniu wałka rozrządu (bardzo ważne) WAłEK ROZRZĄDU NIE MA ŻADNYCH ZNAKÓW USTAWCZYCH tylko mierzy sie podniesienie drugiej krzywki lub stosuje sie specjalny przyrząd wkrecany zamiast pompy podciśnienia
Już zlokalizowałem, która śruba jest którą. Czy te śruby jest się w stanie odkręcić bez wyjmowania pompy? Tą z góry próbowałem odkręcić zwykłą 10tką ale nie szło. I dałem sobie spokój. Mógłbyś kolego podesłać mi jakieś zdjęcie jak wygląda ten specjalny klucz do odkręcania tej śruby? Co do tej na torxa to tej nie próbowałem odkręcać. Ostatnio chciałem...
Nikt nie miał problemu bo to nie jest problem.Nie możesz wyciągnąć bo nie umiesz.Pompa trzyma się na 4 śrubach na klucz torx od strony rozrządu i na czterech z drugiej strony(wspornik).Od rozrządu trza zdemontować koło zewnętrzne torx 4x popuścić napinacze i odpowiednio ustawić wewnętrzne koło (otwory)żeby był dostęp do śrub pompy.Można użyć klucza...
jedyne co mi powiedzila ze cisnienie w cilindrach jest dobre , i musze szukac przyczyny gdzie indziej. . . wtryski sprawdze dopiero na wyplate. a kat wtrysku gdzie sie znajduje? jeśli nie czujesz się pewnie to nie dotykaj ale jak sobie poradzisz to trzeba zdjąć górna osłonę rożrządu dokładnie oznaczyć piastę pompy z kołem kreską namalowaną markerem...
Narzędzia specjalne Przyrząd blokujący koła zamachowego - nr KM-911. Przyrząd blokujący koła rozrządu - nr KM-852. Podpórka silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-6001. Przyrząd regulacyjny silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-909-B. Podpórka silnika (2000→ Astra/Zafira) - nr KM-6001-A. Przyrząd regulacyjny silnika (2000→ Astra/Zafira)...
witam tu masz obraz twojego rozrzadu nie potrzebujesz jakis wyspecjalizowanych narzedzi rozrzad jest naprawde prosty pamietaj zeby przed zdjeciem paska odpiąć akumlator. Dobrze sobie go ustaw na znakach góre i dół i zablokuj górne wałki. wykrec sobie swiece bedzie ci lepiej krecic ustaw wszystko idealnie zblokuj odkerc napinacz zdejm pasek potem wymien...
Witam. Moja Astra 1,7 DTI ma podobny problem mianowicie zapisuje się ten sam błąd (P0251) i auto gaśnie, usterka pojawiła się tydzień temu gdy był niski stan paliwa. Zgasło i odpaliło od tzw "szczała" pojechałem na stacje i dotankowałem przez 2 dni było OK. Gdy zaczeło gasnąć powiazałem to z niskim stanem paliwa. Wymieniłem f.paliwa i nic to nie pomogło....
Do immobilizera na pompie udało mi się dobrać przy pomocy wiertarki (wcześniej musiałem odkręcić przewody wtryskiwaczy) .Wiertłem 5mm wywierciłem otwory w śrubach (wcześniej zrobiłem zagłębienia w łebkach większym wiertłem owiniętym taśmą klejącą aby nie uszkodzić plastikowej obudowy) i wbiłem w otwór torxa (akurat pasował) i wykręciłem. Były tam wkręcone...
Cześć planuje wymianę filtrów i chce to zrobić sam mam pare pytanek: 1.czy ciężko jest wymienić filterek w instalacji landi 98 wiem ze odkręca się śrubę (klucz 13) i zdejmuje brązowa "kopułkę" podmienia filtr i skręca... czy to wszystko? (oczywiście butla zakręcona). 2.filtr kabinowy dziś wyjąłem i rozleciał się w rekach wiec chwilowo jego brak czym...
Sposób ustawienia rozrządu w silnikach ISUZU 1,5 i 1,7 D jest w zasadzie taki sam. Różnią się tylko sposobem naciągu paska zębatego. Piszę z głowy - więc nie wiem, czy wszystko będzie zrozumiałe. O ile nie zdjąłeś jeszcze starego paska to poszczególne kroki wyglądają tak: 1. demontaż filtra powietrza i przewodu doprowadzenia; 2. odkręć przewód podciśnienia...
Witam, zacznę od off top króciutko jeżdzę oplem astra pierwszej generacji w kompletnie ubogiej wersji wyposażenia. założyłem obrotomierz centralny i elektryczne szyby ale wspomagania nadal brak. a że teraz ma używać go kobieta to chciałbym to dołożyc. z zebranych informacji wiem ze to możliwe nawet niedrogim kosztem. mam kilka pytań związanych z tym...
Witam.Jeżdżę 2 lata w/w Astrą sprowadzoną z Holandii.Silnik 1,6i .Od początku nie działa instalacja benzynowa-zapalam i jeżdżę na LPG. Stwierdziłem uszkodzoną pompę paliwa-wymieniłem i okazało się ,że otwiera na maxa wtrysk.Oczywiście za chwilę silnik jest zalany.Posiadam cały aparat wtryskowy i go podstawię -myślę,że będę mógł odpalać na benzynie.Aktualmie...
Witam, borykam się z ciężkim przypadkiem, auto po wypadku, akurat Opel uderzony w część z bezpiecznikami . Zrobione, połączone. Kiedy wkladam klucz kontrolki świecą, ogólnie okej, ale po przekręceniu jakby odpalaniu nagle wszystko gaśnie i echo, nie wiem gdzie już szukać, bezpieczniki sprawdzone.. masa sprawdzona, jest przejście od klemy a ż na silnik....
Witam Jako ze jest to moj drugi post chcialbym sie przywitac i pozdrowic wszystkich. W zeszlym roku kupilem astre G, niestety samochod nie posiadal kluczy.Po dopisaniu klucza Opcomem problem zostal rozwiazany. Wczoraj zgubilem klucz, niestety w pamieci immo nie bylo juz miejsca na dopisanie kolejnego, a wiec wykasowalem wszystkie klucze i dopisalem...
Rozrząd po wystrzale,urwało łańcuch pogięło zawory ,nie rozbierałem go tylko składałem i jest problem .Normalnie nie zapali za cholerę,dopiero po wciśnięciu gazu do spodu zaczyna łapać ale tylko na dwa gary .Jak już załapie chodzi jak cienki i jest brak reakcji na gaz.I tak ,rozrząd na pewno dobrze łańcuchy nowe są tam znaki i wszystko dobrze poskładałem...
filtr paliwa wymieniony Dodano po 1 turbo raczej sprawne bo przy 20000 obrotow slychac ze sie zalacza a jesli by bylo uszkodzone to przeciez olej by mi caly poszedl do turbiny Dodano po 6 niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows...
Dziękuję za odpowiedzi. Kilka rzeczy poszło jednak nie tak. Podpiąłem zamiennik ECU bez przykręcania go, podłączyłem z powrotem akumulator i zacząłem programować. W każdym przypadku przyjmował mój car pass, zaprogramowałem fizyczny klucz i zero problemów. Wyłączyłem stacyjkę, włączam od nowa, zaczynam programowanie w sekcji engine (wtryski etc) i tu...
niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>-19/10/2013. 13:1251 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,1999 (X),Astra-G,Silnik,X 17 DTL Sterownik Klucz #1: 6B Klucz #2: 8F Ustawiony...
Posiadam Astrę 2 z silnikiem x18xe sonda2 /za katalizatorem/ Simens 5WK91709 liczba przewodów 4 nap.grzałki 12v zakres pracy 1v. Dane techniczne: gwint - M18x1.5mm na klucz 22mm długość kabli z sondą - 28 cm kolory przewodów dwa białe - podgrzewanie sondy szary - masa czarny - przewodzi sygnał prądowy z sondy do komputera benzyny sygnał sterujący -...
Podczas jazdy zapalila sie kontrolka samochodu z kluczem i auto zgaslo i nie da sie odpalic. Wymienili mi kolektor ssacy i usterka zniknela z tym ze dalej nie pali. Powiedzieli mi ze pompa nie daje paliwa, poma zostala sprawdzona i jest sprawna tylko dalej nie da sie auta odpalic. Ktos mial podobny problem? Samochód jest na warsztacie? Bo nie bardzo...
Witam wszystkich. Kilka dni temu podczas dojezdzania do skrzyzowania astera nagle mi zgasla. Odczekalem ok. 10 min. Pomachałem ją na boki i zapaliła. Po przejechaniu kilku kilometrów znowu mi zgasła i tak kilka razy. Po zgaszeniu na kluczyk juz nie odpalila wiecej. Diagnoza na dziaij brak iskry na swiecach, i pompa mi nie kreci jak przekrecam kluczyl...
Ok. Dzięki Panowie za pomoc. Jutro jeszcze test czy odpali i to by było na tyle. A już się bałem ,że znów pompa padła. Mimo wszystko wolę pęknięty wężyk niż awarię pompy. Szkoda tylko że trzeba mieć zestaw kluczy aby odpowietrzyć układ. Sam się chyba nie odpowietrzy?
Migająca lampka mil i kod 1604 świadczy o problemach z immo. A odpytywałeś immo z błędów, czy widzi klucze.
Ja też osobiście wolałbym kupić sprawny ster z gwarancją i po krzyku. Potem będziesz odsyłał pięć razy, aż w końcu i tak wsadzisz zestaw, albo zalogujesz normalną drogą nowy ECU (który sobie kupisz) i klucze do tego systemu, co jest. Ew. będziesz eksploatował nie do końca sprawne auto. Albo po gwarancji będziesz znowu płakał, a auto będzie stało. To...
Dziękuję wszystkim za pomoc. Mechanik podłączył komputer i wszyszlo uszkodzenie pompy. Odkręcił przewody od wtrysku , odpalił na plaka, i nawet kropla nie poleciała. Sprawdzał napięcie na pompę , ktore jest prawidłowe. Moje kolejne 3 pytania są następujące: 1. Czy wystarczy zmienić tylko sterowniki( co na 99% jest przyczyną) czy też należy zmienić tłoczek(...
Dlatego ma byc wlaczona ,bo wtedy zalacza sie pompa . Sprawdz drugi przewod a jak nic nie poleci to zaraz za przepustnica (ta studnia) jak ja nazwales powinien byc przekaznik jak przekreca sie kluczy powinien sie odzywac. Mozesz uzyc pomocnika ktory zakreci silnikiem a ty sprawdz czy z wtrysku do tej stydni leci paliwo bedzie widac.
Aby dostac się do rozrządu trzeba zdjąc pasek osprzętu i odkecic poduszke silnika która idzie przez środek rozrządu. Gdy już do staniemy się do rozrządu to: 1. Odłaczamy Czujnik polożenia wału 2. Ustawienie punktu TDC na pierwszym tloku, W tym celu nakładamy klucz na śrube zębatki wału korbowego i krecimy w prawo do momentu aż zrównaja się dwa znaki,...
Wytypowałem Audi i Audi kupię. Porównując moją Astrę z 99 z Audi A3 z 97 - przepaść, pod względem rozwiązań jak chociażby właśnie budowa silnika ( przykład - w Astrze 1.8, żeby wymienić termostat, trzeba zdejmować rozrząd - bez komentarza ) a audi można rozkręcić przy użyciu śrubokręta i kilku kluczy (nie durnych torx-ów jak w oplu) pod blokiem... Audi...
Szkoda auta. Ciebie nie stać a auto wymaga naprawy i serwisowania. mam zamiar wymienić silnik wyciąć dpf i zaślepić egr jestem laikiem w naprawach chciałbym wiedzieć co może być przyczyną zanim podejmę takie kroki przepraszam moderatora za niefachowy opis i literówki piszę jak potrafię bez podpięcia pod komputer wiem ze za dużo nie wynika ten jeden...
Jako nowy, dzisiaj zarejestrowany użytkownik tego forum, witam się. Znalazłem ten post przez ogólna wyszukiwarkę i chcę sie podczepić, bo mam dosyć podobny problem. A chodzi o Astrę II silnik 1,6 osiem zaworów, zamontowany gaz od 3 lat.. Od ok. trzech tygodni na benzynie silnik coraz bardziej tracił moc, zaczynał szarpać, dławić sie przy wcisnięciu...
klucz aster klucz pompa aster samochód klucz
kabel ethernet przerywa przekaźnik zakłócenia światło dyskotekowe
satel awaria stacja normstahl ultra
Skrypty do automatyzacji w WinSCP: wsadowe, PowerShell, .NET Brak napięcia w stacyjce - przyczyny i diagnostyka