Wkładasz płyte do kompa i zaczymasz instalke podajac id urzadzenia numer seryjny í klucz zabezpieczajacy i instalujesz do konca łacznie z net framework jak nie masz, później aktywacja. Po aktywacji podłaczasz autocoma (VCI) i zainstaluja sie sterowniki. Dostepna jest juz nowsza wersja 2013.1 jakby co pisz na pw.
Dla każdej wersji jest inny klucz i zależy on tez od nr seryjnego. Działa Ci ta głowica? Przeważnie takie objawy przy aktualizacji oznaczają uszkodzoną głowicę. Jeżeli działa to zrób tak jak kolega napisał wyżej - z wersją 2013.3
Od 2013 roku jest to robione przez ,, crackerów" we wszystkich programach typu autocom delphi, wurth. Nie ma możliwości złamania kodu bo jest klucz zabezpieczający w postaci pendriva dlatego podmieniane są bazy danych.
Takie pytanko mam jak zainstalowałaś na komputrze 21H2. (...) Kupiłem nawet komputer z Windows 7 ale no klucz który otrzymałem do programu zwyczajnie nie pokrywa się z tym na laptopie na którym mam Windows 11 Na Windows 10 21H2 nie ma problemu, nie bardzo rozumiem o co chodzi z kluczem (do czego klucz, do Windowsa czy do Autocoma/Delphi)?
A co to za różnica na jakim systemie A taka że niektórzy próbowali się łączyć właśnie poprzez can-a z ABS VCS VCS II stąd moje pytanie. Dodano po 12 przy kablu do naczep ISO 7638 jest jakaś puszka i myśle że to jest klucz do odpowiedzi i braku połączenia. Tylko pytanie co jest w środku? Być może Autocom w tej puszce umieścił jakiś konwerter......czyli...
sprawdziłem jeden interfejs chodzi na osobowych i ciężarowych trzeba tylko zmienić klucz na podany przez kolegę wyzej
jak to przełączyć ? Dodano po 23 Kody usterek Elektronika silnika Ilość kodów Opis usterek P0070 - Czujnik temperatury zewnętrznej - nieprawidłowe działanie - Stale Status DTC 71 P0500 - Prędkość pojazdu - Sygnał nieprawidłowy - Nieciągle Status DTC 74 P1125 - Obwód informacji zwrotnej z siłownika przepustnicy - Sygnał nieprawidłowy - Nieciągle Status...
OK a jak poznać który jest lepszy mi narazie udało się tyle że TRUCK śmiga bez problemu a CARS przed każdym połączeniem ze sterownikiem wymazuje klucz licencyjny daje połącz i jak wyskoczy podaj klucz to go znowu wpisuje inaczej odrazu po prubie połączenia się zawiesi co TY na to?
Witam, mianowicie chciałem przeinstalować autocoma na inny komputer bo stary pada powoli i tu się pojawia problem, wpisuje ten sam klucz i serial jak na starym komputerze oraz mam tą samą wersję programu 2013 rl 1, jedynie system operacyjny się nie zgadza, tam jest win xp a tu win 8, podczas aktywacji nie chce mi zarejestrować tego klucza/serialu. Po...
Witam. Mam problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu...
WOW nie ma klucza sprzętowego, więc chodzą nowsze wersje, AutoCom/Delphi od wersji 2014 ma klucz sprzętowy i puki co chyba żadna chińska wersja 2014 nie jest prawdziwa.
Odinstaluj i wyczyść ręcznie to wszystko: Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Delphi...
Witam. Mam na warsztacie ten program i niestety nie moge go uruchomic(uzywam z cdif/2). Potrzebuje zresetowac ustawienia, ale moze po kolei...podlaczam lapka do auta, przekrecam kluczyk(silnik ma byc wylaczony czy wlaczony? bo ja tylko wlaczam zaplon), uruchamiam cdif/2(przechodze tutaj w tryb przezroczysty) i teraz tego simosa managera, wybieram tam...
Klucza nie zgasi z manetki. Tylko Clip. I jeszcze trzeba wiedzieć, gdzie grzebać :D Nie tylko Clip, Diag Renault, AutoCom np.
Co do błędów to DS150 nic nie da, nawet z nowszymi Aveo nie chce się łączyć Mam ds150 z autocomem. Mam również kalosa 2005. Robi wszystkie systemy.
Troszkę podgrzać, polać wodą, to pomrozić i trzeba by przeciąć kable w mądrym miejscu i nałożyć oczkowy, lub nasadkę- płaskim będzie trudno.. zniszczysz śrubę i klucz. Nie ma prawa być błędu poziomu adblue, albo jest przerwa w zasilaniu- "sygnał za niski" Albo inna usterka czujnika.
Witam po kupieniu licznika na 1J0920826B 1/2 fis immo3 zczytaniu pinu zamontowałem w samochodzie ,wkodowałem klucze bez problemu polskim vagiem 2,5 .niemam komunikatu ile na baku rkm! ,czy jest taka możliwość i czy się da? drugie pytanie dlaczego wyskakuje mi komunikat ze funkcja jest niemożliwa ,niedozwolona w adresie 17 licznik 10 adaptacja kanał...
Bo autocom nie za dużo zdziała, co?
A czy orientuje się ktoś jakimi tańszymi interfejsami można zakodować taki kluczyk? Znalazłem już wszystkie kluczyki jakie miałem, nie wiem tylko który to z CIMa a który oryginalny i chciałbym spróbować samemu. Miałem OPCOMA od "bestb" tam była opcja kodowania ale wywalało komunikat że kluczyk jest używany. Szwagier ma z kolei Autocom za ok 600 zł,...
PYTANIE 1 Tworząc bazę popełniałem chyba błąd. Założmy że miałem dwie tabele KONTA i DANE. TABELA konta konta_id PRIMARY KEY login haslo TABELA dane dane_id PRIMARY KEY konta_id imie nazwisko adres telefon i np kiedy chciałem pobrać dane użytkownika o loginie root robiłem to tak: Kod: SELECT konta.login, dane.imie, dane.nazwisko FROM konta, dane WHERE...
Mógłby pan bardziej rozwinąć swoją wypowiedz, pozdrawiam. Klucz sprzętowy w postaci pendrive, bez niego nic nie zrobisz. W oryginale Autocoma jest, w podróbkach nie. czy "multidiag pro + gold" jest dwa razy roższy czy on połączy się z euro 6 i do którego roku w ogóle się łączy Tego Ci nie powiem bo nie miałem go w rękach. Ale na 99% nic nim nie zrobisz....
Nie próbowałem tego na OPUS ,ale na Delfi i WOW i na początku mogłem to robić ,teraz nie. Jest to w menu regulacja adaptacja . Po prawej stronie wyświetla się menu rozwijalne i tam można było wybrać to co było wyszczególnione . I tam były regulacja zasprzęglenia (aktuator) itp. teraz jest aktywna jedna opcja -zaprogramowanie kluczyka .
a tylko diagunem? Autocomem nie pójdzie?
Witam wszystkich. W aucie rozładował mi się akumulator. Naładowałem podłączyłem i uruchomiłem silnik. Po jego zgaszeniu nie wyłączyła się kontrolka ładowania inne zgasły. Działały również np wycieraczki, szyby w drzwiach, sygnał radio. Nie działa za to centralny zamek z pilota- działa z kluczykiem. Wymieniłem akumulator i alternator nic nie pomogło....
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
Witam proszę o pomoc 2.0hdi nie odpala ? już sprawdziłem, rozrząd jest ok, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy , silnik kręci tak jakby załapywał ale nie odpala, podając mu plaka przy rozruchu nic to nie zmienia, co jest ciekawego jak wkładam akumulator to mam paliwa 3/4 zbiornika po po około 2min poziom paliwa spada na rezerwę? widzę że jak przekręcam...
bardzo dziękuje,dostępny sprzęt to st 6000 i autocom,autko powinno wrócić do mnie w czwartek więc wypróbuje kolegów wskazówki.
Jak kupiłem samochód tak już było z kontrolkami, pierwszej zimy po zakupie samochodu, vito przestało reagować na kluczyk czyli otworzyłem zwykłym kluczykiem i nie chciał odpalić , podgrzewanie stacyjki nic nie dało. Naprawa miała być tania i szybka a wyszło 2 tygodnie i 850zł(zakup drugiej stacyjki ezs przez elektryka -pewnej i drogiej ,że bedzie działać...
Witam po dzisiejszej kilku godzinnej pracy przy Fordzie. Udało mi się poczynić minimalny postęp a mianowicie . Odnalazłem w autocomie parametr " Uruchomienie wysokiego ciśnienia w celu odpalenia" TAK LUB NIE. Gdy kręciłem rozrusznikiem auto cały czas miało ten parametr na NIE. Lecz po odpięciu dwóch regulatorów na pompie .Parametr ten podczas kręcenia...
Patrzcie pod kątem DTC nie tylko w ECU ale też w Body Computerze. Mrugający licznik to owszem, problem z Proxy (osiowaniem), jednak nie powinno to powodować opisanych przez ciebie objawów. Tym bardziej nie powinny się rozsynchronizować kluczyki od podłączania radia do CAN, nawet błędnego podłączenia. Tu myślę że twój "elektryk" coś ściemnia... O Code...
Witam, Sprawdzałem iskrę zanika po około 2sekundach. Pompa paliwa załącza się za 10, 15 razem jak włączę zapłon. Dalej nie mogę połączyć się z ECU. Sprawdzałem i podmieniałem czujnik położenia wału też to nic nie dało. Nie wiem jeszcze w jaki sposób sprawdzić czy to wina immo jutro klientka ma mi przywieźć drugi klucz zobaczymy. Jeżeli macie jeszcze...
Idzie i Autocomem :)
kolego ivan jaka cena za ten soft ? To nie soft tylko kpl z głowicą diagnostyczną i kluczem sprzętowym. Bez rabatów na znanym portalu aukcyjnym to 13tyś zł,gdzie texe truck można wyrwać za nie całe 15 tyś wiec dla tego ponawiam pytanie co z schematami w autocomie?
Witam. Pacjent to VW golf 4 1.9tdi z 2001 roku. Objaw to brak mocy i świecący się po przekręceniu kluczyka napis "eguile in service" czy jakoś tak. Niestety żadnym testerem nie mogę nawiązać komunikacji z sterownikiem silnika by szczytac błędy. Z wszystkimi pozostałymi modułami nie ma problemu. Czym wy diagnozujecie swoje vw? Próbowałem delphi autocom,...
Maniak, Sadomasochista, Nekrofil :-) Żeby takiego trupa wskrzeszać to już na pewno zboczenie zawodowe, no chyba, że z nudów dla jaj :D A tak poważnie to co to za ECU (bo chyba nie oryginał-seria?), że nie gada z F.Code? Czy ja wiem...po prostu lubie jak wszystko jest na swoim miejscu,skoro ktos dal sobie czas zeby wymyslec instalacje do alarmu,to po...
https://allegro.pl/oferta/zaawansowany-i... Takie cudo ??
Nie ma możliwościodkodowania autocomem, jedynie można zajżeć czy jest funkcja kodowania kluczyków ale raczej bym tego autocomem nie robił.
Witam Mam Forda Focusa z 2001 r. 1.8 tddi 75km. Potrzebuje zaprogramować klucze do nowego sterownika pompy wtryskowej bo poprzedni uległ uszkodzeniu na tyle nie można go naprawić (pęknięcie płytki), ale nie mogę połączyć się z ecu za pomocą interfejsów ELM327 1.5 na usb, na bluetooth i interfejsu ELS27 (elm327 1.3a) wyskakuje- upewnij się czy zapłon...
Spróbuj w ten sposób: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Podobny przypadek z OP-COM-em. Po instalacji sterowników po kluczu identyfikatora pokazuję się to jako: https://obrazki.elektroda.pl/3148666700_... Próba nadpisania sterowników kończy się komunikatem: https://obrazki.elektroda.pl/3164045500_...
pin i op-com a transporder PCF7946AT czyli 433mhz, autocom (delphi ori) nie daje rady z tym - potwierdzone
Witam w bmw 525d e60 padł sterownik silnika brak komunikacji.Po wymianie całego zestawu czyli sterownik silnika,cas czyli immo,oraz kluczyka ze stacyjka samochód kreci ale nie pali.Co dziwne to to ze wczesniej krecił z wcisnietym sprzegłem a teraz po wymianie ze sprzegłem i hamulcem wcisnietym.Nie działa takze pompa paliwa podczas krecenia,załacza sie...
Transponder jest na swoim miejscu, ale tylko w jednym kluczyku. PIN posiadam. Czyli z tego co rozumiem pozostaje mi ponowne zakodowanie klucza - AUTOCOM posiada taką funkcję. Czy może lepiej kupić czysty transponder i go zakodować?
Wszyscy byście chcieli tylko piracić i używać nielegalnego oprogramowania typowe Polskie podejście. Jakbyś coś wymyślił chciałbyś aby Ci to ukradli? Jakbyś trochę poczytał to Autocom zabezpieczył swoje programy kluczem USB który jest odświeżany co 30dni.
Witam posiadam od nie dawna drugiego seata exeo 2.0 tdi CAGA 2010r..no i pomyslalem że sobie wymienie kompletny rozrząd ...przy okazji nowy alternator i napinacz osprzętu...no i coś mnie tchneło i zajrzałem do pompy CR patrze o 2 małe opiłki...no wiec zakupiłem na allegro regenerowaną pompę z wykresem i gwr poskładałem wszystko odpowietrzyłem autocomem...i...
Tak to jest jak się nie wie co się robi. W Autocomie masz odczyt z czujnika ciśnienia na szynie więc bez sensu szukać miernikiem. Sprzętu używa się nie tylko do odczytu/kasowania błędów - jest po to by ułatwiać sobie pracę.. Jak byś znał zasadę działania silnika diesla to byś wiedział że na plaku żaden czujnik nie jest mu potrzebny i będzie on działał...
witam potem mam drugi kluczyk na innna mhz chyba 8... i tez nie od czyta a jakim programem od czytam a clip renault autocom albo maxiecu? bo clipa nie mam
Witam zainteresowanych moim postem ! Temat trochę chaotyczny, ale i tragedio-komiczny. Nabyłem drogą zakupu, naturalnie od Somsiada pojazd Seat Ibiza III, rok produkcji 2002, silnik 1,9 TDI (a jakże) typ ATD 74kW. Jest to osiołek roboczy, trzy drzwi, progi w stanie agonalnym, ale skręca, jeździ, hamuje, na moje potrzeby, w koło komina, ideał :) Wszystko...
Diagnostyka wykonana dwoma komputerami: jeden to Autocom, drugi to Kingbolen S6. Niestety brak błędów. Odkryłem, że rozpinając kość u góry skrzynki bezpieczników (szeroka szara obok wąskiej brązowej) auto odpala po przekręceniu kluczyka, słychać pompę paliwa, działa oświetlenie, oprócz kierunkowskazów (awaryjne działają). Na uruchomionym silniku, jak...
Launch Diagun X-431-programowanie modułu cim w Oplu. W Zafirze z 2006 roku pokazują się błędy na magistrali CAN; U 2108 brak komunikacji Can z sterownikiem ABS/TC - nieciągły U 2100 brak komunikacji z szyną CAN ( duża prędkość ) - nieciągły U 2105 CAN brak komunikacji z ECU - nieciągły U 2139 komunikacja z CIM - nieciągły Samochód odpala i jeździ czasami...
MultiDi(at)g jest też bardzo przyjemny jeśli chodzi o tester uniwersalny ;) No i bardzo ładnie J2534 na nim chodzi - ostatnio najczęściej znajomym to ściągam i są bardzo zadowoleni, Autocoma też ciągnę i nie zaobserwowałem żadnych problemów, tylko kluczem jest pewny sprzedawca. Wiadomo też że chinczyk nigdy nie będzie chodził jak ori, zawsze będą jakieś...
autocom klucz autocom komunikacja aktywacja autocom
moduł klimatyzacji laptop toshiba windows tester kabel sieciowy schemat
hilti udaru przedwzmacniacz merkury
Jak sprawdzić moduł zapłonowy Piaggio X8 125 2006 multimetrem Moduł zasilania do telewizora Samsung 59 cali - gdzie kupić?