DanteMustDie, wchodzisz w pomoc->licencja->odnowic licencje i podajesz sn i klucz.
Takie pytanko mam jak zainstalowałaś na komputrze 21H2. (...) Kupiłem nawet komputer z Windows 7 ale no klucz który otrzymałem do programu zwyczajnie nie pokrywa się z tym na laptopie na którym mam Windows 11 Na Windows 10 21H2 nie ma problemu, nie bardzo rozumiem o co chodzi z kluczem (do czego klucz, do Windowsa czy do Autocoma/Delphi)?
WOW nie ma klucza sprzętowego, więc chodzą nowsze wersje, AutoCom/Delphi od wersji 2014 ma klucz sprzętowy i puki co chyba żadna chińska wersja 2014 nie jest prawdziwa.
Wkładasz płyte do kompa i zaczymasz instalke podajac id urzadzenia numer seryjny í klucz zabezpieczajacy i instalujesz do konca łacznie z net framework jak nie masz, później aktywacja. Po aktywacji podłaczasz autocoma (VCI) i zainstaluja sie sterowniki. Dostepna jest juz nowsza wersja 2013.1 jakby co pisz na pw.
Dla każdej wersji jest inny klucz i zależy on tez od nr seryjnego. Działa Ci ta głowica? Przeważnie takie objawy przy aktualizacji oznaczają uszkodzoną głowicę. Jeżeli działa to zrób tak jak kolega napisał wyżej - z wersją 2013.3
Klucza nie zgasi z manetki. Tylko Clip. I jeszcze trzeba wiedzieć, gdzie grzebać :D Nie tylko Clip, Diag Renault, AutoCom np.
A co to za różnica na jakim systemie A taka że niektórzy próbowali się łączyć właśnie poprzez can-a z ABS VCS VCS II stąd moje pytanie. Dodano po 12 przy kablu do naczep ISO 7638 jest jakaś puszka i myśle że to jest klucz do odpowiedzi i braku połączenia. Tylko pytanie co jest w środku? Być może Autocom w tej puszce umieścił jakiś konwerter......czyli...
Odinstaluj i wyczyść ręcznie to wszystko: Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Delphi...
OK a jak poznać który jest lepszy mi narazie udało się tyle że TRUCK śmiga bez problemu a CARS przed każdym połączeniem ze sterownikiem wymazuje klucz licencyjny daje połącz i jak wyskoczy podaj klucz to go znowu wpisuje inaczej odrazu po prubie połączenia się zawiesi co TY na to?
Witam. Mam na warsztacie ten program i niestety nie moge go uruchomic(uzywam z cdif/2). Potrzebuje zresetowac ustawienia, ale moze po kolei...podlaczam lapka do auta, przekrecam kluczyk(silnik ma byc wylaczony czy wlaczony? bo ja tylko wlaczam zaplon), uruchamiam cdif/2(przechodze tutaj w tryb przezroczysty) i teraz tego simosa managera, wybieram tam...
Troszkę podgrzać, polać wodą, to pomrozić i trzeba by przeciąć kable w mądrym miejscu i nałożyć oczkowy, lub nasadkę- płaskim będzie trudno.. zniszczysz śrubę i klucz. Nie ma prawa być błędu poziomu adblue, albo jest przerwa w zasilaniu- "sygnał za niski" Albo inna usterka czujnika.
Witam po kupieniu licznika na 1J0920826B 1/2 fis immo3 zczytaniu pinu zamontowałem w samochodzie ,wkodowałem klucze bez problemu polskim vagiem 2,5 .niemam komunikatu ile na baku rkm! ,czy jest taka możliwość i czy się da? drugie pytanie dlaczego wyskakuje mi komunikat ze funkcja jest niemożliwa ,niedozwolona w adresie 17 licznik 10 adaptacja kanał...
Mógłby pan bardziej rozwinąć swoją wypowiedz, pozdrawiam. Klucz sprzętowy w postaci pendrive, bez niego nic nie zrobisz. W oryginale Autocoma jest, w podróbkach nie. czy "multidiag pro + gold" jest dwa razy roższy czy on połączy się z euro 6 i do którego roku w ogóle się łączy Tego Ci nie powiem bo nie miałem go w rękach. Ale na 99% nic nim nie zrobisz....
PYTANIE 1 Tworząc bazę popełniałem chyba błąd. Założmy że miałem dwie tabele KONTA i DANE. TABELA konta konta_id PRIMARY KEY login haslo TABELA dane dane_id PRIMARY KEY konta_id imie nazwisko adres telefon i np kiedy chciałem pobrać dane użytkownika o loginie root robiłem to tak: Kod: SELECT konta.login, dane.imie, dane.nazwisko FROM konta, dane WHERE...
Witam, mianowicie chciałem przeinstalować autocoma na inny komputer bo stary pada powoli i tu się pojawia problem, wpisuje ten sam klucz i serial jak na starym komputerze oraz mam tą samą wersję programu 2013 rl 1, jedynie system operacyjny się nie zgadza, tam jest win xp a tu win 8, podczas aktywacji nie chce mi zarejestrować tego klucza/serialu. Po...
Wracając do tematu Autocom i delphi to raczej to samo tylko w innej szacie graficznej.Ze względu na tłumaczenie i łatwość obsługi można spokojnie polecić.Cena jednak nie jest mała i dochodzi zakup laptopa.Do procedur serwisowych typu kodowania,klucze,wymiany sterowników raczej się nie nadaje tak jak wszystkie uniwersalne.Szkolenie do obsługi tego urządzenia...
Witam proszę o pomoc 2.0hdi nie odpala ? już sprawdziłem, rozrząd jest ok, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy , silnik kręci tak jakby załapywał ale nie odpala, podając mu plaka przy rozruchu nic to nie zmienia, co jest ciekawego jak wkładam akumulator to mam paliwa 3/4 zbiornika po po około 2min poziom paliwa spada na rezerwę? widzę że jak przekręcam...
a tylko diagunem? Autocomem nie pójdzie?
W samochodzie są przekaźniki które mogą załączać się po przekręceniu stacyjki. Jest też rozrusznik stanowiący spore obciążenie indukcyjne. Może to właśnie po przekręceniu kluczyka spaliło mi tranzystory. Nie mam już tego auta żeby sprawdzić czy po dodaniu szotkich problem zniknął.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi (tu chciałby wpisać "pomogło - auto zapala, no ale jeszcze nie;)), po kolei: - to, że przebieg mruga napisałem tylko odnośnie radia, wiem że tak musi być i że trzeba osiowanie zrobić, radio wyjęte więc już nie mruga - z kluczykami tak jak pisałem, dziwne bo mam kluczyk bez pastylki i przy nim zapala się kłódeczka, nie...
Co do błędów to DS150 nic nie da, nawet z nowszymi Aveo nie chce się łączyć Mam ds150 z autocomem. Mam również kalosa 2005. Robi wszystkie systemy.
Witam, Sprawdzałem iskrę zanika po około 2sekundach. Pompa paliwa załącza się za 10, 15 razem jak włączę zapłon. Dalej nie mogę połączyć się z ECU. Sprawdzałem i podmieniałem czujnik położenia wału też to nic nie dało. Nie wiem jeszcze w jaki sposób sprawdzić czy to wina immo jutro klientka ma mi przywieźć drugi klucz zobaczymy. Jeżeli macie jeszcze...
Kolejne pytanie. Udało mi się w tym moim autocomie znaleźć opcje programowania kluczyka ale potrzebuje wpisać security code. I teraz mam pytanie ponieważ jak pisałem wymieniałem CIMa, wraz z nim dostałem PIN i teraz czy ten pin będzie tym nowym security codem, czy używam cały czas tego co mam w papierach od samochodu?
Jak kupiłem samochód tak już było z kontrolkami, pierwszej zimy po zakupie samochodu, vito przestało reagować na kluczyk czyli otworzyłem zwykłym kluczykiem i nie chciał odpalić , podgrzewanie stacyjki nic nie dało. Naprawa miała być tania i szybka a wyszło 2 tygodnie i 850zł(zakup drugiej stacyjki ezs przez elektryka -pewnej i drogiej ,że bedzie działać...
Witam po dzisiejszej kilku godzinnej pracy przy Fordzie. Udało mi się poczynić minimalny postęp a mianowicie . Odnalazłem w autocomie parametr " Uruchomienie wysokiego ciśnienia w celu odpalenia" TAK LUB NIE. Gdy kręciłem rozrusznikiem auto cały czas miało ten parametr na NIE. Lecz po odpięciu dwóch regulatorów na pompie .Parametr ten podczas kręcenia...
jak to przełączyć ? Dodano po 23 Kody usterek Elektronika silnika Ilość kodów Opis usterek P0070 - Czujnik temperatury zewnętrznej - nieprawidłowe działanie - Stale Status DTC 71 P0500 - Prędkość pojazdu - Sygnał nieprawidłowy - Nieciągle Status DTC 74 P1125 - Obwód informacji zwrotnej z siłownika przepustnicy - Sygnał nieprawidłowy - Nieciągle Status...
Maniak, Sadomasochista, Nekrofil :-) Żeby takiego trupa wskrzeszać to już na pewno zboczenie zawodowe, no chyba, że z nudów dla jaj :D A tak poważnie to co to za ECU (bo chyba nie oryginał-seria?), że nie gada z F.Code? Czy ja wiem...po prostu lubie jak wszystko jest na swoim miejscu,skoro ktos dal sobie czas zeby wymyslec instalacje do alarmu,to po...
Zmieniasz licznik i dopisujesz klucze do immobilizera. Na jaki chcesz zmienić?
Witam, auto Touareg wersja USA, pilot od centralnego zamka nie za każdym razem chce otworzyć lub zamknąć auto. Tzn. Po jeździe jeżeli chcę zamknąć auto z pilota to nie reaguje w ogóle, po wsadzeniu kluczyka i odpaleniu auta i wyłączenia zapłony pilot działa i odwrotnie, jeżeli nie chce się otworzyć z pilota to kluczyk w drzwi i potem do stacyjki i działa...
Spróbuj w ten sposób: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Podobny przypadek z OP-COM-em. Po instalacji sterowników po kluczu identyfikatora pokazuję się to jako: https://obrazki.elektroda.pl/3148666700_... Próba nadpisania sterowników kończy się komunikatem: https://obrazki.elektroda.pl/3164045500_...
Witam. Mam problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu...
pin i op-com a transporder PCF7946AT czyli 433mhz, autocom (delphi ori) nie daje rady z tym - potwierdzone
Wszyscy byście chcieli tylko piracić i używać nielegalnego oprogramowania typowe Polskie podejście. Jakbyś coś wymyślił chciałbyś aby Ci to ukradli? Jakbyś trochę poczytał to Autocom zabezpieczył swoje programy kluczem USB który jest odświeżany co 30dni.
Kluczyka nie trzeba. Grot jest odczepiany od elektroniki tak więc stacyjka i wkładki zastaja stare. Możesz też wymienić jedynie sam sterownik. Jeśli masz car pass to zrobisz to nawet autocomem czy delphi Dodano po 3 Oprócz tego ma jeszcze dwa moduły w których siedzi numer vin wiec jak chcesz kupić komplet to musi być moduł kierownicy, moduł - skrzynka...
Idzie i Autocomem :)
Brak ESP. Swieci check i ABS. Testowane autocomem. Inne czujniki "hamulcowe" ładnie pracują, tylko czujnik skretu stoi w pozycji 0. W sterowniku błąd "9000 control unit in steering wheel". Błąd da sie skasowac ale wraca zaraz po przekreceniu kluczyka. Czy to dostateczny powód aby wymienić czyjnik skretu czy moze jest sposób żeby go jakos odblokowac?
kolego ivan jaka cena za ten soft ? To nie soft tylko kpl z głowicą diagnostyczną i kluczem sprzętowym. Bez rabatów na znanym portalu aukcyjnym to 13tyś zł,gdzie texe truck można wyrwać za nie całe 15 tyś wiec dla tego ponawiam pytanie co z schematami w autocomie?
MultiDi(at)g jest też bardzo przyjemny jeśli chodzi o tester uniwersalny ;) No i bardzo ładnie J2534 na nim chodzi - ostatnio najczęściej znajomym to ściągam i są bardzo zadowoleni, Autocoma też ciągnę i nie zaobserwowałem żadnych problemów, tylko kluczem jest pewny sprzedawca. Wiadomo też że chinczyk nigdy nie będzie chodził jak ori, zawsze będą jakieś...
Launch Diagun X-431-programowanie modułu cim w Oplu. W Zafirze z 2006 roku pokazują się błędy na magistrali CAN; U 2108 brak komunikacji Can z sterownikiem ABS/TC - nieciągły U 2100 brak komunikacji z szyną CAN ( duża prędkość ) - nieciągły U 2105 CAN brak komunikacji z ECU - nieciągły U 2139 komunikacja z CIM - nieciągły Samochód odpala i jeździ czasami...
Witam w bmw 525d e60 padł sterownik silnika brak komunikacji.Po wymianie całego zestawu czyli sterownik silnika,cas czyli immo,oraz kluczyka ze stacyjka samochód kreci ale nie pali.Co dziwne to to ze wczesniej krecił z wcisnietym sprzegłem a teraz po wymianie ze sprzegłem i hamulcem wcisnietym.Nie działa takze pompa paliwa podczas krecenia,załacza sie...
Witam. Pacjent to VW golf 4 1.9tdi z 2001 roku. Objaw to brak mocy i świecący się po przekręceniu kluczyka napis "eguile in service" czy jakoś tak. Niestety żadnym testerem nie mogę nawiązać komunikacji z sterownikiem silnika by szczytac błędy. Z wszystkimi pozostałymi modułami nie ma problemu. Czym wy diagnozujecie swoje vw? Próbowałem delphi autocom,...
Witam Mam Forda Focusa z 2001 r. 1.8 tddi 75km. Potrzebuje zaprogramować klucze do nowego sterownika pompy wtryskowej bo poprzedni uległ uszkodzeniu na tyle nie można go naprawić (pęknięcie płytki), ale nie mogę połączyć się z ecu za pomocą interfejsów ELM327 1.5 na usb, na bluetooth i interfejsu ELS27 (elm327 1.3a) wyskakuje- upewnij się czy zapłon...
Nie ma możliwościodkodowania autocomem, jedynie można zajżeć czy jest funkcja kodowania kluczyków ale raczej bym tego autocomem nie robił.
Witam kolegów autko jak w temacie brak kontrolki immo ,bezpieczniki ok komp łączy się z i ze sterownikiem i z immobilizerem brak błędów. W parametrach immo ilość zapisanych kluczy 0 czy rozsypały się klucze ,czy to powoduje brak kontrolki,czy autocom da radę je wpisać ???? Test komputerem kontrolki ją załancza . Za pomoc i podpowiedzi z góry dziękuję
Może je nabędę, jakie oprogramowanie polecalibyście do takiej głowicy bo widziałem już w działaniu Chiński klon Autokoma,jest niezły, ale może jest inne/alternatywne oprogramowanie które jest równie dobre ? lepsze ?, proszę o rzeczowe porady a nie w stylu że jestem be Nie ma "chińskiego klonu" oprogramowanie, to co widziałeś to było oryginalne oprogramowanie,...
Witam, Auto jak w temacie - trafiło do mnie nieodpalające - na wyświetlaczu komunikat "Key not accpeted". Rozrusznik nie kręci. To samo na dwóch kluczykach. Auto stało ponad rok - po wystąpieniu usterki. Błąd ze sterownika silnika: P1614 Sprawdzane dwoma interfejsami Texa NanoDiag (IDC4 Car Plus) oraz Autocom (clone). W module komfortu (TWICE) były...
Dziekuję silcznie, sterownik i bezpiecznik znaleziony, zamieszczam foto. bezpiecznik okazał się przepalony, po włożeniu nowego, niestety miałem tylko mniejszego rozmiaru zamek ruszył ale tylko z przycisku i z kluczyka, pilot nadal nie działa, bateria wymieniona i dioda w pilocie jasno pulsuje po nacisnięciu przycisku. Jest jakaś metoda na synchronizacje...
Można spróbować procedury ręcznej (kombinacja kluczyka i pedału gazu). Niestety nie zawsze zadziała. Miałem przypadek z Tiidą 1.6, że po zrobieniu głowicy wolne obroty zostały na 1800 (na gazie było jeszcze więcej). Nie dało się zaadoptować niczym - autoboss, fastbox, launch, autocom, ręczna procedura nie pomogły. Po ponad miesiącu wolne obroty same...
Witam zainteresowanych moim postem ! Temat trochę chaotyczny, ale i tragedio-komiczny. Nabyłem drogą zakupu, naturalnie od Somsiada pojazd Seat Ibiza III, rok produkcji 2002, silnik 1,9 TDI (a jakże) typ ATD 74kW. Jest to osiołek roboczy, trzy drzwi, progi w stanie agonalnym, ale skręca, jeździ, hamuje, na moje potrzeby, w koło komina, ideał :) Wszystko...
Transponder jest na swoim miejscu, ale tylko w jednym kluczyku. PIN posiadam. Czyli z tego co rozumiem pozostaje mi ponowne zakodowanie klucza - AUTOCOM posiada taką funkcję. Czy może lepiej kupić czysty transponder i go zakodować?
Tak to jest jak się nie wie co się robi. W Autocomie masz odczyt z czujnika ciśnienia na szynie więc bez sensu szukać miernikiem. Sprzętu używa się nie tylko do odczytu/kasowania błędów - jest po to by ułatwiać sobie pracę.. Jak byś znał zasadę działania silnika diesla to byś wiedział że na plaku żaden czujnik nie jest mu potrzebny i będzie on działał...
https://allegro.pl/oferta/zaawansowany-i... Takie cudo ??
kupiłem autocoma kolona To się pochwal jeszcze sowim adresem. Kara za jego nielegalne używanie jest znacznie wyższa niż zakup oryginału. operacji typu usunięcie dpf Jak się w końcu ktoś kompetentny weźmie za SKP to się zaczną jedynie operacje ich ponownego montażu.
witam biorąc pod uwage schemat w którego pina mam sie wpiąć ? który to linia K ? Dodano po 2 temat połączenia sie ze sterownikiem opanowałem :) wpiąłem sie w pin bezpośrednio przy sterowniku i z komunikowałem się ale tylko ze sterowaniem silnika reszta tj ABS, airbag immo nadal brak komunikacji z resztą . w sumie reszta mnie na chwile obecną nie interesuje,...
Bo autocom nie za dużo zdziała, co?
Witam! Koledzy proszę o pomoc. Na zdjęciach załączonych jest mój CDP+ wczoraj podczas diagnozy samochodu MERCEDES VARIO 24v. o przekręceniu kluczyka normalnie diagnozował. Wykazało błąd napięcie ładowania przekroczony górny próg, po czym odpaliłem auto, wtedy cdp błysnął i od tego momentu nie działa po prawdopodobnie sporo za duże napięcie poszło na...
Witam. Wracalem wczoraj moim GP do domciu az tu w pewnym momencie zaczął przerywac. Po chwili pojechałem dalej i bylo wszystko ok. Kilka km pozniej znow przerywa i do tego wariuja wskazowki. Zatrzymalem sie.Wylaczylem silnik i juz nie chcial odpalic (nie kreci rozrusznikiem) i swieci sie kontrolka kluczyka. Podlaczylem kompa (autocoma - zawsze sie nim...
Autoryzacja pomoże.Jak robisz to VCDS to reset kluczy na 0 i od nowa dopisanie.Albo spróbuj testerem typy AUTOCOM, gdzie jest funkcja "autoryzacja immo"pzdr.
Wiadomo dedykowany to dedykowany. Ale nie zawsze jest dostępny. Błędy są takie jak są, potwierdzone Autocomem. Dla świętego spokoju poproszę kogoś z lexia, ale myślę, że tutaj się nic nie zmieni. Porzadkujac fakty to jest diagnoza ze wszystkimi dostępnymi sterownikami - więc prawdopodobnie to jest ok. Wszystkie nbezpieczniki całe, masy przejrzałem,...
. .. pacjent to C4 Picasso .. Diagboxa czy Lexi nie mam ale mam Autocoma 2020 i tam była procedura przyuczenia EGR która zrobiłem odrazu po wymianie i zakończona pomyślnie. Jak błąd usunę to jedzie chwilę bez i zapala go ponownie ale nie zapala się zaraz po przekręceniu kluczyka czy cos
Witam Mam problem z VW T5 silnik AXD 2005r. Autko przyjechało ze świecącymi kontrolkami ABS i ESP (trójkąt w okrągłej strzałce) samochód nie posiada czujnika kąta skrętu kierownicy ani czujników przyspieszeń czyli system esp niema prawa działać jak dobrze rozumiem.Ze sterownikiem abs nie było wgl komunikacji, wymieniłem moduł pompy razem ze sterownikiem....
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Witam wszystkich. W aucie rozładował mi się akumulator. Naładowałem podłączyłem i uruchomiłem silnik. Po jego zgaszeniu nie wyłączyła się kontrolka ładowania inne zgasły. Działały również np wycieraczki, szyby w drzwiach, sygnał radio. Nie działa za to centralny zamek z pilota- działa z kluczykiem. Wymieniłem akumulator i alternator nic nie pomogło....
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
bardzo dziękuje,dostępny sprzęt to st 6000 i autocom,autko powinno wrócić do mnie w czwartek więc wypróbuje kolegów wskazówki.
Witam mam problem z citroenem berlingo z 2005r 1.9 Uszkodziła się manetka kierunkowskazów więc kupiłem cały zespolony używany moduł. Po podłączeniu nowego zespolonego włącznika auto nie odpala. Zauważyłem że moduł ten ma związek z IMMO więc podłączyłem Autocoma i zakodowałem nowe klucze pod nowy moduł i nadal nic auto nie odpala. Rozebrałem oba moduły...
Witam Proszę o podpowiedz dotyczy naprawy pojazdu Opel Movano 2,3 - 165 KM - rok 2016 występujące błędy: błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V - niskie napięcie - błąd stały nie da się skasować błąd - P1525 - kontrola przyspieszenia - błąd stały nie da się skasować ( na temat tego już przeczytałem cytuje :,, Błąd tempomatu z automatu wskakuje...
Witam Czy moze ktoś pomóc wyskoczył taki bład 2548 (autocom) Siłownik zaworu przepustnicy krotko-okresowe znoszenie sygnału -bład stały. Elem błąd P0638 Obwód nastawnika przepustnicy . P1955 nieznany diagnostyczby kod problemu Błąd kasuje się na chodzącym silniku auto ma moc i wszystko ok. Wraca po zgaszeniu silnika, po odpaleniu zapala się check i...
Sprawdź co masz w blokach pomiarowych czy widzi kluczyk, bateria w pilocie nie man nic do odpalenia. I tak jak piszą wyżej, zacznij diagnozować OP-COMem. bo ten opis z chińskiego autocoma niewiele mówi. Co do pomiaru baterii, nowa bateria ma około 3.3V, a ty dokonujesz pomiaru bez obciążenia i masz 3V
Sterownik 38 pinów. Mam autocoma złącze podwójne.Czyta tylko silnik. No zobaczę co zrobi czy odpali bez wyłączania zapłonu.Możliwe że immo się samo aktywowało w sterowniku? pompa paliwowa chwilkę pracuje po zatrzymaniu silnika bo kluczyk to tylko sama blacha i pętli na stacyjce niema.
Tak to nie immo bo dioda w drzwiach ładnie gaśnie po przekręceniu kluczyka. Ja diagnozuję całość DELPHI,Autocom z Chin i mam:bład Czujnik położenia przepustnicy i jakiś elektrozawór 6. Do Paweł:Nie mylę wału z wałkiem. Od wału jest na dole i ma oporność 49Kohm,coś nie tak.Ale na kompie go nie wywala. Jak nie ma żadnego zasilania to jak mam mu dać aby...
witam potem mam drugi kluczyk na innna mhz chyba 8... i tez nie od czyta a jakim programem od czytam a clip renault autocom albo maxiecu? bo clipa nie mam
ELM -- moim zdaniem to farsa ... zabawka. To tylko konwerter sygnału, reszta zależy od oprogramowania. W kilku markach (m.in. Fiat i Ford) potrafi całkiem dużo, choć wymaga przejściówek do przełączania linii CAN i K. W kombajnach pokroju AutoComa w dużej mierze interfejs jest kluczem sprzętowym do programu i multiplekserem, a żeby było trudniej/drożej...
To nie realne, zapewne uszkodzony ecu, zresztą bardzo wadliwy. Romuś, przecie to przedlift, z kasetą sterownika nad nogami pasażera. Przy awarii immo kontrolka powinna migać. Dodano po 43 Dokładnie jaki błąd wyskakuje? Jak włożę czip do kluczyka to tak się właśnie dzieje. A jak go wyrzucę na siedzenie pasażera to jest wszystko ok Dodano po 2 Podpiąłem...
Co by bylo lepsze do odczytu epromów w układzie oraz procesorów ?, myślalem nad UPA usb , oraz teraz jeszcze wpadl mi w oko Carprog troche drozszy ale z wiekszymi mozliwosciami . Da rade nim doprogramowac karte do renault? Grupe vag ladnie obsluguje wraz z prekodowaniem i dokodowaniem kluczy , ople tez spoko nie czytamy w układzie - i to najlepsze...
MMM kluczyk dokodować, może jeszcze bez pinu? Albo softa w radiu zmienić, by mieć PL? Kluczyk z pewnością może zakodować, a czy język zmieni, to nie sądzę, choć w aplikacji jest zmiana języka. Autocom wystarcza. Bo Launch czy Autel to już kwoty o rzędy wielkości. Najlepiej z programu WoW jest bardziej rozwinięty od Autocom czy Delphi, a co do Launch...
Hej, miałem możliwość podłączenia interfejsu DS150 z programem Autocom i "mały sukces" - temu interfejsowi udało się połączyć z UCH! aż jestem pod wrażeniem! - naprawdę sprytnie zaprojektowany sprzęt! Czyli UCH musi żyć a to, że wszystkie programy typu ddt... nie łączyły się to wina złego interface. Autocom pokazał, że brak zaprogramowanych kluczyków,...
Auto na drugim kluczyku również nie odpaliło - immo zachowuje się tak samo. W jednym kluczyku przelutowałem czysty układ PCF7946 ale podczas próby kodowania klucza w DDT2000 nie przypisuje go. Po włożeniu oryginalnego klucza jak i nowego w zaznaczonym przeze mnie oknie nie widać parametrów klucza takich jak częstotliwość i nadany kod. https://obrazki.elektroda.pl/2129967700_...
Witam ! Posiadam peugeota 807 2,0hdi 2006rjestem mechanikiem i raczej nie mialem klopotow z naprawa,zona kupila w 2011 peugeota,1,5 roku jezdzil bez najmiejszej awarii,w kwietniu wyladowal sie akumulator,spuchly cele rowniez.od tamtej pory nie pali,kilku elektrykow rozlozylo rece,mieszkamy w Norwegii i serwis sprawdzil auto i tez powiedzial to co juz...
Cześć Wszystkim. Posiadam VW Caddy Skap 2008r; 2.0Tdi; 140HP; Kod Silnika BMM. Przebieg - 450tyś km. Olej, filtry - wymieniane regularnie co 10tyś km. Rozrząd, pompa wody itd co 80-90tyś. Zacznę od początku, możliwe że niektóre informacje mogą okazać się przydatne. Przy przebiegu 380tyś pojawił się świst/gwizd z pod maski oraz zapach spalin w kabinie....
Witam ponownie . Passat właśnie stracił komunikację ze sterownikiem silnika ecu tylko teraz nie wiem od czego mam zacząć żeby to sprawdzić po włożeniu kluczyka w stacyjke pozycja zapłon brak kontrolki od świec zarowych Nie łączy się z ecu przez obd autocom vag k + can. Wiatraki od chłodnicy się włączają i tyle wyłączają się dopiero po wyjęciu kluczyka...
wieczorem jeszcze zamienilem miejscami czujniki od oleju i paliwa i blad nie poszedl za czujnikiem. po przejechaniu 30 km znow ostrzeżenie silnik i spadek mocy. rano za kazym razem po przekreceniu kluczyka wyrzucal ten komunikat i jak sie silnik rozgrzal to na chwile wszystko wrocilo do normy. podejrzewam ze jakbym przejechal kilka km to pewnie blad...
Witam Mam problem z Vw Sharan I 2007 2,0 tdi BRT. Problem to że, pewnego dnia wsiadłem i uruchomiłem silnik, chcę jechać a tu choinka na zegarach, włączył się alarm, silnik pracuje auto jedzie, alarmu nie można wyłączyć, sprawdziłem bezpieczniki spalony był bezpiecznik nr F3, F18, F19, F33, F55. Wymieniłem i dalej to samo centralny z kluczyka działa...
Właśnie wróciłem z garażu. Posiadam autocom i jest w nim funkcja dopasowanie ECU do immo ale tylko w roczniku 2001. I jest tam napisane że potrzeba do tego właściwy kluczyk. Próbowałem zrobić dopasowanie ale zakończone niepowodzeniem. To wina rocznika auta czy tego kluczyka?.
Witam Klient zakupił chińczyka Delphi. Urządzenie raz skomunikowało się z Scenikiem z innymi odmawia współpracy. Zainstalowana wersja delphi 2013.3 (nie autocom). Zainstalowałem najnowszego autocoma. Inne urządzenia pięknie wykrywa jako VCI. Można diagnozować. Tego za nic autocom nie wykrywa. Jak daje przeszukaj to wyskakuje komunikat, że podpięto niewłaściwe...
na odblokowanym sterowniku silnik pali Co to znaczy? Albo masz wlasciwy klucz i sterownik jest odblokowany, albo masz problem z immo i jest zablokowany. Z tego odczytu - poki ECU zablokowany i obroty ponizej 230 obr/min silnik nie zapali.
Tak tylko tylko zastanawia mnie czemu tak się stało. Podłaczyłem tester Autocom i gdy przekręciłem na pierwszą pozycje kluczyk ,bezpiecznik się spalił , i musiało się coś stać w liczniku albo komputerze pokładowym . moze zle zrobiłem , że podlaczyłem tester a mogłęm zewrzeć na wejsciu piny ? http://obrazki.elektroda.pl/4298643600_1...
Kupić u legalnego dystrybutora. Wyjdzie po instalacji i pobraniu aktualizacji. Tak, 2014 jest z kluczem sprzętowym na USB i jak na razie nie został podrobiony. Oryginał kosztuje ok 8000 zł i kupuje się go u dystrybutora Delphi, a nie na Allegro... I wszystko w temacie, dodam że Delphi DS150E (klon) występuje w różnych postaciach jedne są jako delphi...
Wczoraj udało mi się wreszcie podłączyć auto pod komputer. Było z tym troche zabawy bo ani mój Autocom ani kolego CDIF/2 nie chciały łączyć się z tym wynalazkiem dopiero LUNCH x431 ogarnął w miare temat. I tak w sterowniku silnika mam P1631 "Theft Deterrent sys-Password Incorrect" a w Module zabezpieczeń B1015 "VIN information error" and B3055 Key not...
Witam, 1.Mianowicie kiedyś w aucie był automat 2.5tdi wie może ktoś jak przerobić elektrykę żeby paliło się tylne światło wstecznego, oraz działała tylna wycieraczka? 2.Mam jeszcze taki problem że po zgaszeniu auta tak za ok 3min załączają się wentylatory chłodnicy i pracują tak długo aż włożę i przekręcę kluczyk. Klima nabita i sprawdzona, czujnik...
Witam Posiadamy w169 a160 skrzynia automat 2005r jest to 4 mercedes w rodzinie a tylko ta A klasa to jest najgorsze padło jakie mogło nas spotkać wiecznie są problemy, ale wracając do tematu, auto jest mojej mamy i wcześniej skarżyła się że auto nie przyszpiesza do 120 i świeci coś zółtego czyli check engine, ale jeździła tak z 4 miechy przyszły mrozy...
Sądząc po opisie z linku to mają dużo cech wspólnych. W Texie są podobne problemy. Z procedurami często jest tak, że nie działają bo tłumaczenie jest do bani typu "przekręć kluczyk do pozycji jazda ", czyli co. Włączyć zapłon, czy włączyć zapłon i uruchomić silnik? Zrobisz nie tak i test zakończony niepowodzeniem. Kontrola czujników i oporności? Owszem,...
Proszę o pomoc w rozwiązaniu błędów wyskakujących podczas dodawania książki do bazy danych za pomocą formularza dodawania książki i dodawania kategorii za pomocą formularza dodawania kategorii? Dodawanie ksiÄ Ĺźki Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'ODBC'(at)'localhost' (using password:...
klucz autocom adaptacja autocom autocom aktualizacja
hyundai obrazu bezpieczniki octavia instrukcja salus 091fl
hulajnoga elektryczna lexar ns100
Kasowanie serwisu w piecu Vaillant Turbo Tec Plus Jak odblokować drukarkę Sagem SGS 31 - porady i wskazówki