Witam, Od dłuższego czasu nie mogę sobie poradzić z takš awariš jak brak możliwoci otwarcia auta z kluczyka z centralnym zamkiem focus mk 1, dodam że z zamykaniem nie mam nigdy problemów tylko z otwieraniem, pilot ma wymieniona baterie i był powierzchniowo oczyszczony wacikiem i benzyna ekstrakcyjna z kurzu i innych zanieczyszczeń. Za ewentualna pomoc...
sterownik silnika i klucz wystarczy
I koniecznie wymień śrubę wału korbowego, ta na klucz 18
Czy może przemienić komputer jeszcze z tego anglika? Pompa,komp,pętla ,klucz. Może pomoże.
załatw kluczyk od kupionego pcm albo zakoduj orginalny klucz do kupionego pcm
Przepnij sterowanie na prawą stronę drzwi i po problemie. Z klucza nie idzie otworzyć bo pewnie klucz do wkładki nie pasuje.
Nie odłączaj akumulatora, nie ma takiej potrzeby. Nie musisz blokować koła bo dokręcisz na kołku i będzie OK. Pasek dopiero wymieniałeś więc możesz go zostawić. Nawet Ford nie przyznał by nowego. Kołek, listwa na wałki, nowe koła + "pająk" skręcasz i jedziesz. Jak odłączysz aku to wygeneruje litanie kodów bo spadnie napięcie. Nie dokręcaj/dokręcaj kół...
Dorobic nowy klucz z pliku.
Schodzi bez problemów, mocują ją dwie nakrętki, jedna ósemka (na klucz 13) doprowadzająca prąd na styki elektromagnesu, druga szóstka (klucz 10) co cewki.
Witam. Sprawdz po pierwsze czy gaśnie dioda immobilisera fabrycznego jeśli nie to znaczy że klucz zgubił kod.
Jeden klucz wystarczy,tylko z tego auta by był. Pozdr.
To zobacz jeszcze czy zapali na matce ( klucz bordowy), odpytaj też PATS i PCM na błędy.
chyba ze masz klucz do blokowania koła:)
Pozostaje tylko lub aż tylko wykręcić starą sondę Jeżeli by nie chciała iść na zimno - nie ciągnij kluczem tylko takie energiczne szarpnięcie - wręcz uderzenie młotkiem w klucz. To zagrzej auto i po zgaszeniu polej okolice sondy wodą i zaraz kręć (lej sam element sonda/gwint) - uważaj żeby się nie poparzyć. Dobrze spasowanym kluczem oczkowym - wiem...
Nie mógł się rozprogramować, to nie KIA. Klucz nie upadł? Nie urwałeś jakiegoś kabla?
zmień serwis . jak rozumiem klucz był pod pilot centralnego , transponder immo jest wbudowany w pilot a nie w klucz i samego klucza immobilizer nie łyknie .
Witam Slyszałem, że po wymianie oleju w silniku trzeba wymienić śrubkę w misie olejowej na nową dlaczego? Przecież tylko spuszczam olej? Drugie pytanie, jaki rozmiar ma ta śruba? jaki klucz jest potrzebny, nasadowy 16? Z Gory dzieki za POMOC.
Kolega ma problem z alarmem w Focusie.Mianowicie po otwarciu auta z pilota wszystko OK. Po otwarciu kluczykiem zamka i otwarciu drzwi wyje alarm! Również po otwarciu z pilota klapy bagażnika załancza sie alarm? Focus Ghia 2001r. alarm, "jakaś " Cobra( nie znam wersji). Mozna to jakos przeprogramować? Marek
Zanim zaczniesz wiercić, zdejmij plastiki i małym młoteczkiem opukuj stacyjkę szybkimi uderzeniami, próbując przekręcić delikatnie kluczyk. Kierownica jeśli zablokowana, ma być utrzymana w pozycji, nie opierającej się o blokadę. Jak przekręcisz kluczyk, udaj się do fachowca, dorobi Tobie nowy i stacyjka będzie działać. Możesz spróbować dorobić nowy...
A czy moze ktoś wie jak zaprogramować ten klucz czy immo takim prostym sposobem bez kompa ?
A nie łaska sprawdzić czy klucz cokolwiek nadaje, nawet samą nośną? No i go przyuczyć na nowo.
albo czasami są takie gotowe tulejki Jak kupujesz nowy szczotkotrzymacz to szczotki są na tej tulejce, pozatym przy scią trzeba szczotki zsunąć na klucz 22 w drugą strone tak samo.
W moim poczciwym dieslu Opla narobiło się w czasie drogi do Krakowa i z powrotem. Auto nagle rzuciło chmurę czarnego dymu, a potem stopniowo traciło moc. Doszło do tego, że w drodze powrotnej stawiał zasłonę dymną i nie mogłem go rozpędzić więcej jak 70km/h. Jak dotarłem do domu był problem ze zgaszeniem silnika- miał już tendencje do rozbiegania się....
Ze zdjęć jest ciężko coś wywnioskować, ale na początek możesz wsiąść szkło powiększające i posprawdzać czy wszystkie luty są prawidłowe. Czy nie ma gdzieś przerw, czy nie pozlewał lutów, to znaczy czy nie porobił zwarć z innymi ścieżkami.
Trzeba wyciąć grot + wymienić transponder, chyba że trafisz na zakład który ma oryginalnego mvp... Generalnie koszta zbliżone do tego gdybyś po prostu zamówił nowy klucz w odpowiednim punkcie dorabiania.
To nie usterka. Masz klucz który nie pasuje do wkładek. Pewnie ktoś stacyjkę wymieniał i przez to inny klucz bo wątpię aby ktoś 3 wkładki wymieniał i każda z innej parafii. W Fordzie do zamknięcia auta byle jaki klucz potrzebny, do otwarcia już musi być pasujący.
Jak nie masz kanału albo podnośnika to nie wymienisz, Pmiędzy zbiornikiem a podłogą ( długi nasadowy 8 mm , specjalne szczypce do pinów i później klucz 7mm do odkręcenia obejmy,. Powodzenia i pozdrawiam
No to prawdopodobnie centralka albo kable w słupku drzwi kierowcy sprawdź pierw to drugie
Nie wiem jak tym mini vcm-em,ale normalnym IDsem dopisze się bez problemu.Jak masz elma to pobierz sobie forscana(jest darmowy) i zarejestruj go(też jest legalne i darmowe) wszystko znajdziesz na stronie [url=http://www.forscan.org/download.htm... spróbuj jak nie masz idsa. Kalkulator in/out code dostałeś na PW.
Odkręcasz wspornik z napinaczem za silnikiem trzy nakrętki nie musisz go wyjmować , wystarczy odsunąć . Pomiędzy blokiem a wspornikiem jest śruba na klucz chyba 19 , wystarczy poluzować aż przestanie napinać , łańcucha nie trzeba zdejmować .
Sterownik silnika obejrzyj.
podczas startowania cyklicznie włącza i wyłącza rozrusznik Tzn.co -trzymasz klucz na start ,a elektromagnes sam rzuca z przerwami bendixem na wieniec?
Uszkodzony lub zanieczyszczony przełącznik zespolony. Mam lepsze jazdy przez zespolony w POLO. Wystarczy wyjąć klucz ze stacyjki, przestawić odpowiednio przełącznik wycieraczek, który wraz z załączonym wentylatorem w pozycji III i zapaleniu "długich" ciągnąc za przełącznik zapala kontrolki na desce, włącza wentylator i wycieraczki. Mam nowy ale nie...
witam mam focusa 1.8 TDCI z wywalonym immo ( dioda miga po ACC) klijent jechał z rozwalonym alternatorem i zmieniał tylko aku po drodze z Holandu a dwa dni po tym upa ja nic nie zrobię z fordem więc dzownię do serwice i pytam ile a oni synchro niecałe 200pln ale czy są dwa klucze bo jak nie to trzeba dorobić i klucz 400pln + synchro 200pln dlaczego...
jeśli chodzi o zasilanie to wtyk nr 10 lub jeśli masz tyle przewodów to wtyki 14 i 15 jeśli masz auto otwieranie szyby kierowcy przy włączniku kolor przewodu zielono/niebieski ,sprawdż jeszcze wiązkę drzwi (czy kable całe) potem duża kostka na słupku kwadratowa skręcana na klucz 10 wtyk 12 kolor przewodu zielono/niebieski gruby 2,5mm2 i poleć po nim...
Niebieska kropka w kluczyku oznacza kod drugiej generacji a nie klucz matke, jest możliwość wkodowania i dorobienia takiego klucza ale tylko za pomocom serwisowego urządzenia diagnostycznego zwanego WDS. Kod pierwszej generacji miał oznaczone kluczyki czerwoną kropką i posiadał jeden cały czerwony klucz zwany matką, który był potrzebny do procedury...
Znam ten temat, gdyż w rodzinie dorabiano zaginiony klucz. W serwisie Fokusa zażądali około 700 złotych a w zakładzie usługowym udało się dorobić brakujący klucz za ok. 350 złotych. Z tego co się orientuję - sam nie zakodujesz "surowego" klucza.
Wykręć przelotkę która idzie do drzwi kierowcy i sprawdź czy od strony pasażera działa sterowanie ,jeśli tak to masz problem w zamku kierowcy.
http://focus.ti.com/docs/prod/folders/pr... http://focus.ti.com/docs/prod/folders/pr... To są układy nadzoru napięć ,chyba nie zastąpisz niczym innym tak wprost. http://www.datasheetcatalog.com/datashee... To jest jednoukładowa przetwornica impulsowa z tranzystorem kluczującym w środku i pracuje w...
Na 99% jest to przetwornica impulsowa, więc do słów kluczy można dodać "switching regulator". Pytanie tylko, czy będzie się go dało wymienić, bo ścieżki wyglądają nienajlepiej. Oznaczenia obudów tak małych układów rzadko mają coś wspólnego z faktycznym oznaczeniem układu - przy poszukiwaniach lepiej dopisać do tego "package marking". Proszę dokładniej...
heh w mk1 śruby sie nie odkręcą bo nakrętki będą obracać sie w podłuznicy, dlatego należy zrobić poprawke po fabryce i zrobić otwory w podłużnicy żeby wsadzić klucz płaski :) 1.8td oczywiście stare, no cóż... nikt tego nie lubi :)
Brak komunikacji. Tam siada połączenie pomiędzy gniazdem licznika a jego płyta. Zdemontuj licznik i zobacz jak wyglądają luty pomiędzy jego gniazdem a jego płytą PCB. Może wystarczy poprawić lutowanie.
ztego co pamientamna 90% trzeba go włozyc w drzwi prawe a kluczyk matka do stacyjki jak nie pomoze to napisz na gg4504431 mam gdzies w garazu instrukcje z forda tam to jest opisane.pozdrawiam
Immo? IDS, ale nie tylko.
W ASO ok 180zł programowanie + docięcie klucza ok 50zł + klucz surowy niewiem ile kosztuje. Lepiej zrobić to w ASO bo ktoś inny zrobi Ci tylko kopię tego klucza który już masz.
To powiesz co to się stanęło ? Dodano po 6 To tak metoda powyżej nie działa Aktualnie próbuje za pomocą FS jednak coś też nie idzie program nie widzi klucza głównego. Napisałem na Eng forum Forscana zobaczymy co się wyjaśni.
Witam Mam problem z kluczykiem do FORDA FOCUSA z 1999r , po wymianie baterii przestał działać.Czy można z tym coś zrobić samodzielnie ?
Otwórz sobie auto, na podstawie zamka wyfrezuj klucz- będzie pasował do stacyjki od razu. Potem tylko zaprogramuj transponder - żeby odblokować immo. Ergo - zleć to komuś... będzie szybciej i suma summarum - taniej.
dziękuję Ci aabgrx5 miałeś rację mam Forda Focusa 1,6 ZETEC Męczy łem się od 2,5 roku z temperaturą skakała jak szalona : odpowietrzanie, wymiana pompy , czujnika, podłączanie do komputera - kupa pieniędzy i nic.... A tu nagle Twoja rada. Nie wierzyłem ale cóż zrobić? w sumie żaden koszt. Dobrałem klucz i wykręciłem czujnik jak kazałeś. Co się okazało?...
Na przemian z modlitwą czy same psikanie chcesz zastosować? A na poważnie, jest Focus pierwszej generacji, więc psiknij, zanim zdemontujesz przewód zasilający już możesz odkręcać. Warunek to porządny klucz/nasadka i używanie siły prostopadle do świecy. Wykręcisz bez obaw. Zwróć uwagę na stan tego przewodu połączeniowego bo może warto go wymienić na...
Witam!!! Mam forda Focusa z alarmem Cobra jednak poprzedni użytkownik tego auta nie miał instrukcji obsługi i nie wiem jak zrobić żeby syrenka wyła głośniej gdyż przy wzbudzaniu alarmu z pilota migają tylko awaryjne a syreny prawie nie słychać. Jednak przy przekręceniu kluczyka w syrenie wyje ona głośno a chcąc wyjąć klucz muszę przekręcić go w inne...
witam włóż klucz do stacyjki i przekręć 4 razy z położenia II w I-lampra imobilizera zapali się wtedy naciśnij dowolny przycisk nowego pilota aż lampka zacznie migać,następnie klucz w położenie II i O-i po robocie,Jeżeli będziesz miał problem nadal to napisz Janusz253(at)interia.pl
https://obrazki.elektroda.pl/9009523000_... Witam serdecznie posiadam Ford Fiesta MK IV 3D 1.4 TDCI rok 2004. Kupiłem dzisiaj alufelgi do niej od Forda Focusa MK1. I w Fieście zamiast typowych śrub są szpilki z gwintem. I teraz pytanie jakie nakrętki zastosować. Bo stare od stalówek są za krótkie i za wąskie mogą przelecieć przez otwór....
Nie wiem - nie napisałeś, czy ja nie zauważyłem: Bez połączenia monitorów z kartą też brumią? Jak nie - szukaj odpowiedzi w podobnych tematach - słowo klucz na rozwiązanie Twojego problemu to Di-Box.
Jakim sotzeraem to trzeba zrobić , ten co przyuczanie sterowników czy da rade jakimś innym Dodano po 10 Pod pompa nie mam żadnych torxow ,mam 4 śruby na klucz 8mm
Meta od niedawna w Polsce do sieciowych alarmów fordowskich dodaje oryginalny, surowy klucz-scyzoryk do obrobienia i wkodowania z transponderem i zdalnym sterowaniem. To samo mogło mieć kiedyś miejsce we Włoszech i stąd pewnie zaskoczenie polskiego serwisu.
Mi się bardziej podoba M-Audio, dodatkowo będziesz mógł liznąć protoolsa, do którego ta karta jet kluczem sprzętowym. Przynajmniej tak było jeszcze 2 lata temu.
Mi w tym projekcie nie podobają się jeszcze obwody odciążające RDC przy kluczach, wydziela się w nich dosyć duża moc. Proponuję zmienić je na obwody bezstratne, jak na poniższym fragmencie schematu: http://obrazki.elektroda.net/33_12289900... Więcej teorii na temat obwodów tłumiących i odciążających znajduje się w tym dokumencie: -> http://focus.ti.com/lit/an/slup100/slup1...
Powodem usterki jest brak sygnału do sterownika. W pierwszej kolejności sprawdź sterownik czy dostaje prąd. Następnie masa czy jest prawidłowa, jeśli jest prąd i masa to pdl sterownik albo kluczyk
Więc nie pozostaje Ci nic innego jak kupić któryś z testerów ADE do wkodowania immo do samochodu, bagatela drobne 12 000 PLN za najtańszy egzemplarz z tokenami, ewentualnie prawie jak za darmo, bo w okolicy 5 000 kopiarke transponderów która skopiuje transponder z tego klucza który teraz odpala auto. Jakaś straszna moda teraz nastała, wszyscy chcą klucze...
To jak bierze się za taką wymianę i majsterkowanie przy własnym mobilu to jednak musi wyposażyć się w podstawowe klucze i narzędzia :). Pewne auta - tak jak tu - bez pompy wstępnej wymagają coś więcej niż klucz 8mm i 10mm . Mi jak zatankowałem ciulowe paliwo wystarczył wężyk, ale ile straciłem czasu i nerwów żeby to odpowietrzyć ciągnąc ustami paliwo...
Witam mam forda focusa mk2 2,0 16v benzyna 2004r. wymieniałem pierścienie olejowe , przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów i dotarłem zawory . zamontowałem głowice , zamontowałem rozrząd .Ustawiłem wałki rozrządu (wsunięta blokada listwa org. z tyłu wałków w szczelinę wałków). koło pasowe wału zamontowałem po wkręceniu sruby blokującej wał korkowy,...
Z wyciaganiem alternatora w tym modelu też nie ma jakiegoś specjalnego problemu - na spokojnie do około godziny roboty. Pierwszy raz najgorszy jest, zwłaszcza odkręcić te dwie śruby obok osłony termicznej wydechu - a wystarczy je lekko zluzować dosłownie (płaski klucz 16mm, cienki dość) Ale oprócz tego trzeba zdemontować łącznik kolektora dolotowego...
Witajcie. Kupiłem w marcu Focusa mk1 1,8tdci rok 2003 po lifcie. Nie załączała się grzana przednia szyba. Po przyciśnięciu jej włącznika brak reakcji. Dioda na przycisku nie świeci. Kilka razy próbowałem włączać ale bez efektu. Dzisiaj temperatura spadła do -1st i cały samochód pokrył się lodem. Wsiadłem i włączyłem od razu po odpaleniu silnika przycisk...
Odepnij radio niefabryczne jak masz takie.
No nic, serwis 20km ode mnie, tak że tragedii nie ma. Trzeba będzie się udać. Pytanie tylko jaki sterownik wybrać? Nie znalazłem identycznego. Przeważnie różnią się końcówkami. Przedział cenowy między 800 a 1600zł. Te tańsze zazwyczaj mają datę 2011, 12 rok. Czy starszy sterownik podejdzie? Ewentualnie ma ktoś jakieś info które jeszcze numery będą pasowały?...
Dobrze założyłeś baterię ? nic nie uszkodziłeś ? Jak nie ma bez kluczykowego systemu, to raczej działa bez problemu. https://www.youtube.com/watch?v=SnE6Seid... Dodano po 1 Tak jakby się immo rozkodował. Co to znaczy immo rozkodowało ? bo tak teraz patrzę i pilot a immo to dwie różne opcje. Nie da się auta uruchomić ?
a jeśli wymienie stacyjke razem z modułem immo? też bede musiał programować? czy moduł bedzie pamiętał kluczyki po przełożeniu???
W fordach koło akumulatora jest pojedyncze złącze kabla czarnego z fioletowym paskiem, to jest 50 rozrusznika, wystarczy podpiąć do + aku kawałkiem kabla
https://forum.fordclubpolska.org/showthr... Może pomoże.
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Witam, odpaliłem dzisiaj auto, wyskoczył błąd najpierw od elektronicznego hamulca postojowego. Po przejechaniu około 2 km silnik przeszedł w tryb pracy awaryjnej i wyskoczyły błędy typu: ABS, układ kierowniczy, usterka silnika, hamulec postojowy itd... cała litania błędów. Po zgaszeniu samochodu już nie chciał odpalić. Po jakimś czasie został już tylko...
Może warto skanować ten samochód? Może ma jakiś błędy?
witam mam problem z zakodowaniem pilota do centralnego zamka według poniższej instrukcji Kodowanie pilota do centralnego: 1. Wkładamy klucz z pilotem do zakodowania do stacyjki. 2. Przekręcamy do 4 razy z pozycji 0 do II i z powrotem. 3. Po usłyszeniu sygnału (PIK) wciskamy dowolny przycisk pilota na kluczyku w stacyjce). 4. Ponowne (PIK) kluczyk zaprogramowany....
Dla potomnych bochaterów przez ch :) Demontaż to około 30min. Odłączamy akumulator klucz 10 ja tylko plus odłączyłem uważając na zwarcie. Zabezpieczamy szmatką klemę i kołek by nie stykały się. Demontujemy zacisk plusa na alternatorze i kostkę. Demontujemy zbiorniczek płynu wspomagania i odchylamy na bok. Potrzeba klucz nasadowy 15 i E8 torx wewnętrzny....
Jeżeli poniższe punkty są sprawdzone i jest dobrze: - akumulator - klemy - masy pod akumulatorem - masy na słupkach bocznych drzwi przednich - bezpieczniki - przekaźniki - stacyjka to można delikatnie (albo mocniej) siłowo potraktować deskę rozdzielcza od góry i zobaczyć czy nie ożyje :) Jeżeli nie to schemat i szukanie gdzie ginie.
Tak działa immo, przekaźnik nie wysteruje cewki startera.
Na pinie 1/1 jest "+" zasilania. Na pinie 1/5 jest "-"masa. To bezpiecznik musi być sprawny. Ze środka z klamki też nie działa CZ. Zamek bagażnika też nie reaguje na przycisk. Prawdopodobnie uszkodzony moduł komfortu lub mikro przełączniki zamków. Jak to najprościej zlokalizować, wykluczyć usterkę.
Tak bateria była wymieniana i nie pomogło.
Tak. w nowym sprzęgle działa ---bo jest nowe :) potem się ściera i przestaje dociągać elektromagnez. U mnie po tym zabiegu klima działa :) Musisz mieć klucz płasko-oczkowy 14(albo mała grzechotka z nasadką 14) i jakieś większe (ale płaskie ) kleszcze hydrauliczne Powodzenia a TUTAJ INFO O NAWIEWIE http://opaczynski.pl.tl/Forum/cat-1-Moto...
Dziękuje za podpowiedź, pójde tą drogą, a może orientujesz się, gdzie w focusie może być zainstalowana centrala? Robione było to na zlecenie salonu Forda na pierwszy montaż.
transpondery w obu kluczykach wydają się Ok ... "tak na oko" ? Podłącz diagnoskop i sprawdź czy masz rozpoznawany kluczyk i zezwolenie na start.
Witam. Postanowiłem wymienić obudowę kluczyka, ponieważ była w bardzo złym stanie oraz była sklejona. Posiadam tylko jeden klucz. Podczas otwierania strej obudowy najprawdopodobniej uszkodziłem śrubokrętem kostkę immobilizera. Auto otworze lecz nie odpalę, Zamówiłem na ebay’u nowy transponder immo. Czy da się nowy transponder jakos zaprogramować?...
Zamek już mam ale jak go prawidłowo założyć którędy poprowadzić linkę i jak ją i gdzie umocować.stary zamek na kluczyk wyjąłem.może ktoś pomóc jakiś manuał albo fotki.pozdrawiam i czekam na pomoc,z góry wielkie dzięki
Chyba cos ma bo jak alarm jest uzbrojony to po przekreceniu kluczyka na druga pozycje nie zapalaja sie kontrolki na desce rozdzielczej ktore normalnie sie zapalaly. Poza tym poza odpieciem centralki nie bylo nic robione przy instalacji a radio normalnie dzialalo dopiero po przekreceniu kluczyka.
No to bede czekal :) Podlaczlem tylko dwoje innych drzwi z innego auta z tego samego rocznika oraz fotel pasazera. Kazde drzwi byly kompletne z tapicerka i oryginalnymi kostkami,ktore tylko wpialem we wtyczki z wiazki glownej biegnacej pod progiem,zadnych przerobek,ciecia kabli itp. Probowalem juz wszystkiego,rozlaczylem i nic. Podlaczylem stare drzwi,fotel...
Mogą to być dwa powody. Pada Ci aktuator (jest to silniczek z przekładniami, który otwiera/zamyka część mechaniczną zamka), lub sam mechanizm chodzi Ci ciężko. Proponuję ściągnąć tapicerkę z drzwi i przesmarować mechanizmy zamka. Jeżeli będzie dojście (a zazwyczaj łatwe nie jest) możesz wykręcić aktuator i sprawdzić, czy po odczepieniu go od części...
Biore się za wymianę świec żarowych. Zakładam nowe BERU. Do pierwszej świecy (lub jak kto woli ostatniej) jest niewygodny dostęp. Pytanie do tych którzy już wymieniali świece w tym silniku: czy wymontowywaliście jakis elemnt żeby ułatwić sobie dostęp do świec czy wciskaliście klucz miedzy rury i kable (troche spytem, a troche na siłe) ? Przy okazji...
Jeśli wykasowano klucze i próbowano dodać tylko jeden to będzie 0, procedura dopisania transponderów wymaga minimum 2 by ukończyła się pomyślnie.
Potrzebne są klucze. Co nimi robić jest tu: http://www.fitaudio.com/?View=entry&Entr...
Cześć, z punktu widzenia prawa skoro nie jesteś "warsztatem samochodowym" jesteś traktowany jak "amator", niezależenie od tego jaką wiedzą i doświadczeniem dysponujesz. To jest niestety fakt, tego nie zmienisz. Jak już koledzy wcześniej wspomnieli to po twojej stronie leżałoby udowodnienie, że wszystko zrobiłeś zgodnie z zasadami sztuki. Tak więc atestowane...
Witam! Mam pytanie odnośnie pilota w kluczyku w moim fordzie focusie (99r). Z tego co wygooglowalem pilot jest radiowy (ma 3 przyciski: zamknij, otwórz, otwórz bagażnik) Kopiłem auto 3 dni temu, nie działał pilot, rozkręciłem okazało się ze był zalany, a ze pracuje w serwisie telefonów, wykapałem go w wannie ultradźwiękowej i przelutowalem. Kopiłem...
Wydaje mi się że w stacyjce , ale jak uszkodzona kostka ( pęknięta ) też powoduje że nie przekręcisz na rozruch .
Ok sprawdzę. Zapomniałem dodać że po około 15 min. gdy reszta drzwi samoczynnie się otworzy to później centralny działa, zamyka i otwiera i od środka i kluczykiem. Ale wystarczy że postoi przez noc i dalej to samo. Rano otwierają się tylko drzwi kierowcy a po 15 min. otwiera się reszta i działa centrala normalnie. Przez około 2h po wyjściu z samochodu...
Chciałbym podzielić się spostrzeżeniami z innymi użytkownikami alarmu Cobra 3868. Więc okazuje się , że czyszczenie pomogło. Mimo tego , że minęło już 10 dni alarm od tamtego czasu działa prawidłowo (wcześniej potrafił się włanczać kilkanaście razy dziennie) Jak to zrobiłem ? Bardzo prosto - należy 1. Poluzować kluczem 10 śruby mocujące moduł z syreną...
Witam, Czy ktoś posiada doświadczenie jak wyjąć zamek z drzwi kierowcy w Fordzie Focusie gdyż mam uszkodzony w części elektrycznej i chcę wymienić na inny sprawny. Udało mi się odpiąć linkę (drut) od klamki wewnętrznej, linkę od bębenka kluczyka zamka, natomiast mam problem jak odłączyć linkę od klamki zewnętrznej. Z pewnością musi być odłączona w górnej...
Witam. Wybaczcie jesli to juz było ale nie znalazłem tego na forum. Otóż problem tkwi w tym ze działało domykanie szyb z kluczyka normalnie jednak dziś po odłączeniu akumulatora i podłączeniu go po chwili, zamykanie z pilota działać przestało. Centralny działa normalnie, szyby normalnie. Nie działa także przy szybach taka opcja ze gdy mocniej sie wcisneło...
To ostatni rocznik, sprawdź czy nie jest dwoma masami na zielono-czarnym i pomarańczowo-czarnym jak w focusie. Oficjalnie oczywiście dwa plusy na żółtym i białym.
Witam, mam problem w Fordzie transit 2004r 2.0 tdci . Problem polega na tym iż po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 na zapłon brak zapalenia się kontrolek licznika i słychać cyknięcie przekaźnika jedynie podświetla się licznik kilometrów i zegar, po przekręceniu kluczyka w pozycję 2 na start rozrusznika słychać tylko cyknięcie przekaźnika pod maską....
Witam Jutro sprawdze zasilanie w drzwiach . A wiesz może gdzie w kia picanto znajduje się sterownik od centralnego zamka . Ja mam forda focusa i jest z prawej strony przy słupku od strony pasażera przypięty wraz z komputerem . W picanto zlokalizowałem komputer pod schowkiem pasażera ale sterownika nie widać . Pozdrawiam
focus klucz focus focus instrukcja focus focus sprzeglo
pralka amica moduł silnika motorola wymiana taśma producenci gniazdek
łączniki dotykowe łączniki dotykowe
Reset pochłaniacza atramentu w Canon MG4250 Wymiana pasków klinowych w magnetowidzie Sharp C6V3