Właśnie jest za schowkiem,czarne plastikowe pudełko. Ale pewnie klucz niezsynchronizowany
Programowanie w serwisie to ok 180zł. Przy systemie 3 kluczykowym czerwony jest tym dzięki któremu możesz doprogramować więcej kluczy/ale on musi być już w systemie/ i tu uwaga pastylka jest w nim taka sama jak w pozostałych czarnych,trik polega na tym że on jest zaprogramowany jako klucz wzorcowy pierwszy podczas programowania.Jeśli zamiast czerwonego...
Ano problem tkwi w tym co już wszyscy napisali czyli w wkładce mechanicznej ponieważ kiedy zostanie założona wkładka elektryczna następuje wyosiowanie czyli skasowanie luzów bocznych ,wystarczy że do tego dochodzi wyrobiony klucz i wszystko.P
a może to jest 388 tylko nie podłączyłes drugiej masy albo plusa na kostce?
Kolego nie wiem jak to jest w przód napędzie. W tył napędzie widać to jak jest u góry skrzyni Ale tylko z kanału da się. Przykrecony jest na 10 klucz.
Do tego Forda nie jest większym problemem doprogramować oryginalnego pilota, czy nawet klucz.
Kolego marcinkwiato a masz tylko jeden klucz?
To jest blokada wkładki zamka. W tylnych drzwiach? Wkładka? Gdzie tam miejsce na klucz?
Możesz się udać do zakładu gdzie dorabiają klucze z immo i tam skopiować ten dobry klucz
Jutro zaczynam akcję " czerwona kontrolka smarowania " na początek ; manometr w gniazdo czujnika ciśnienia i zobaczymy co pokaże ? Zapomniałem przy wymianie oleju zerknąć może napiszecie na wszelki przypadek : miska olejowa na jakie śrubki jest przykręcona ? Imbusy , torx , czy zwykłe główki na klucz ?
jak ją dokręciłeś ? miałes specjalny klucz ?
Eskort ma koło termostatu a jak nie to napewno w chłodnicy na 27 klucz
Jeszcze problem z otwarciem pokrywy silnika a pilot i imo zaprogramowane. Czy musi być klucz mechaniczny?
Niewłaściwy klucz do zamka.
To kup używany komplet zamków z kluczami i modułem. Koszty jeszcze większe. Albo jedź na wycięcie immo i dorób sobie zwykłe klucze.
ciekawy serwis bo jak się ma matkę to można to zrobić samem bez podłączania żadnego testera, 89 zł kosztuje zaprogramowanie kluczy niewżne czy 1 lub 8 co to za różnica chyba że liczysz 200 zł za kluczyk zakupiony u nich. napisz na pw to ci wytłumaczę
sterownik silnika i klucz wystarczy
W kombi wciska się zamek i otwiera się bagażnik. Zamek pewnie stoi dęba (standard) więc są dwie możliwości albo rozebrać ten oczyścić i złożyć, lub kupić nowy i złozyć pod klucz.
To tylko przez UCDS. Nie wiedziałem do tego generatorów. Sam chciałem do FF3 dopisać klucz i :(
Musisz mieć blokadę, wkręca się ją w blok silnika z tyłu od strony rozrządu, tylko najpierw wykręć zaślepkę na klucz 13.
I koniecznie wymień śrubę wału korbowego, ta na klucz 18
a nie prościej wygenerować nowy klucz ze wsadu ....
Jak wyczytałeś ten kod błędu? Sterownik silnika, puszka immo, klucz komplet ?
Pierwsze sprawdził bym klucz, np w Zed Bull. Drugie podłączył bym tester i zobaczył co tam słychać w PCM, ICM,GEM...
Bo nie splunąłeś trzy razy przez lewe ramię... ;) Następny niemyślący odkrywca ameryki. Pomyśl gdzie masz czerwony klucz. SławeK
Czy może przemienić komputer jeszcze z tego anglika? Pompa,komp,pętla ,klucz. Może pomoże.
Pod alternatorem od czoła klucz 10 2 śruby
Trzeba korzystać z opcji >szukaj<problem był poruszany.Jak ci się nie chce szukać to opis jest tu: http://www.mirez.co.uk/KeyProg.htm
WITAM tak sam chce sobie poradzić warsztat posiadam klucz też się znajdzie
no demontaż wtrysków i jest prosty i nie Pytanie czy będą chciały się odkręcić ... (jak są zapieczone to może być problem) Myjką to raczej wtrysków nie zregenerujesz :) jak leją ... Później trzeba umieć wkręcić (klucz dynamometryczny)
jest możliwość regulacji,rygiel na słupku trzeba poluzować i przesunąć do środka samochodu. Dzieki kolego za odpowiedź. Ten rygiel co zamek trzyma? Na klucz torx?
quote] W instrukcji skf napinacz paska rozrządu dokręca się niby 25 nm. Jakim momentem powinno się dokręcić śruby pompy wodnej ? [/quote] To po co pytasz? 3Nm i 10Nm Najlepiej z czuciem, masz taki klucz?
aluminiowy czujnik z plastikową (czarną lub białą) kostka na 3 piny na klucz 21 wkręcony na wysokości wlewu oleju do skrzyni biegów.
Ja kiedyś pytałem na forum ale bez echa,a może teraz któryś z kolegów mi pomoże mam do skopiowania klucz do forda scorpio 96-97r niemam czerwonego klucz,może któryś z kolegów byłby w stanie mi pomódz zapłace rozsądne pieniądze pozdrawjwm wszystkich :cry:
Dlatego pytałem o foto. Nie znam tego auta. Np. w Scenic-u sprzed 20 lat jest zaślepka na awaryjnym otwieraniu.
Gaz do dechy wraz hamulcem włącz zapłon klucz pomiga i zgaśnie.
Witam. Czy rozwiazales problem.czy czujnik temperatury to ten na klucz 19. Pzdr Mirek
Nie odłączaj akumulatora, nie ma takiej potrzeby. Nie musisz blokować koła bo dokręcisz na kołku i będzie OK. Pasek dopiero wymieniałeś więc możesz go zostawić. Nawet Ford nie przyznał by nowego. Kołek, listwa na wałki, nowe koła + "pająk" skręcasz i jedziesz. Jak odłączysz aku to wygeneruje litanie kodów bo spadnie napięcie. Nie dokręcaj/dokręcaj kół...
Przepnij sterowanie na prawą stronę drzwi i po problemie. Z klucza nie idzie otworzyć bo pewnie klucz do wkładki nie pasuje.
Witam. Sprawdz po pierwsze czy gaśnie dioda immobilisera fabrycznego jeśli nie to znaczy że klucz zgubił kod.
A jak jest fabrycznie ? Bezobsługowo i bez czynnego zaangażowania kierowcy(komputer rozpoznaje czy użyty klucz jest właściwy)
W fordzie 2000 olej do dyfra wlewa sie z tylu za siedzeniem klucz 22 a olej lej AGROL U
Tu masz wszystko
Skoro masz zaworek kodowy to go wywal i zaloz 12v zawor gaszenia.
Transponder do immo jest zatopiony w plastiku klucza i nie zawsze go widać, klucz jak najbardzie można dorobić a do wprogramowania go do immo poczebvny będzie klucz "matka" -czrwony.
ktoś podpowie co zrobić Ruszyć głową. Złóż jeden klucz z tych co masz. Grot z tego co pasuje do zamków, transponder z tego co pasuje do immo.
Pewnie się klucz wyprogramował.Pozostaje go za programować od nowa.
Przy boosterze masz 2 króćce, mały i duży. Duży idzie na kolektor ssący, mały idzie na przelew, czyli powrót do baku. Jeżeli leje się z małego to w porządku. Tak ma być. Jeżeli wymieniałeś membrany na samochodzie to źle to zrobiłeś. Teoretycznie jest to możliwe przy zachowaniu wszystkich wymiarów. Ampel to klucz sześciokątny.
Dorobic nowy klucz z pliku.
http://www.gozdekey.com/asp/show_stock.a... Galaxy przed 2000, stoi jak byk-magamos. Wsio zależy jaki ma kluczyk główny, jezeli bordowy to matka i nim sie koduje. Inne szklaki to texas, teraz jest ok? I tak najlepiej jest kupic klucz z Silki...
Schodzi bez problemów, mocują ją dwie nakrętki, jedna ósemka (na klucz 13) doprowadzająca prąd na styki elektromagnesu, druga szóstka (klucz 10) co cewki.
Kręcąc kołem dokręć tak do końca, ale żeby nie pojawiły się opory przy obracaniu piastą, następnie cofnij klucz o 1/3 obrotu, w takiej pozycji zablokuj nakrętkę. Pamiętaj żeby upewnić się że łożyska "doszły" na miejsce.
Jeden klucz wystarczy,tylko z tego auta by był. Pozdr.
a w ktorym miejscu w na skrzyni czy to śruba z łepkiem na klucz czy na imbus pozdrawiam
Zostaw ten klucz w spokoju! Zsynchronizuj go!
zgadzam sie z kolega , jednak malutka uwaga .. mozna wpisac 1 klucz jesli ktos nie ma wiecej .
To zobacz jeszcze czy zapali na matce ( klucz bordowy), odpytaj też PATS i PCM na błędy.
z tego EEC-V nie da się, ale tak łatwo do niego dopisać klucz że chyba nie ma co kombinować ;)
Witam sprawdź złącze elastyczne na końcu drzwi przy zawiasach od strony kierowcy.Wykręć wtyk psiknij wd 40 jak nie pomoże to uwalony czujnik w kasecie zamka kierowcy (nierozbieralny)wymień na zamek ze szrotu wkładka z kluczem zostaje ta, którą masz. Pozdrawiam powodzenia
Cicho brzęczy by masz na nim spadebk napięcia (wina instalacji samochodowej). Sprawdź miernikiem i zrób dzielnik napięcia lub klucz na tranzystorze. Pozdrawiam.
blizej masz do rzeszowa czy krosna?Podaj wiecej danych o aucie,kluczyk do zakodowania od 120zl-180zl
i mijania i pozycyjne na włączonym zapłonie mogę je wyłączyć ale jak tylko wyciągam klucz zapalają sie z powrotem
Po stronie pasażera pod maską pod kielichem masz złącze do ecu, na jedną śrubę 6mm klucz 10. Zobacz czy tam jest czysto. Następnie szukaj uszkodzenia w wiązce silnika.
Praktyka każe smarować olejem gwinty, a dobrze jest też przesmarować łeb i podkładkę. Jak nie nasmarujesz klucz może zacząć "strzelać" i dokręcać będzie skokowo. Taka ilość oleju na gwincie nie spowoduje "rozepchnięcia" bloku.
Po wymianie baterii trzeba klucz zsynchronizować.Pomiar prądu nic nie da-prąd jest pobierany impulsowo,chyba że masz miernik true rms.Najlepiej sprawdzić czy klucz coś wogóle nadaje...
W fordzie było to różnie realizowane,na klucz matkę,na zwłokę czasową, na kod in/out. musisz mieć prekodowany Philips Crypto ID44.Nie wiem jaka procedura będzie u Ciebie ,ja bym wyjął puszkę immo i dorobił sobie 2 klucz na podstawie zawartości eeprom .
chyba ze masz klucz do blokowania koła:)
Zobrazuję nieco tą sytuację. Jest tutaj też bardzo wielu którzy mając garaż kupują klucz do świec i otwierają warsztat samochodowy. A potem pytają jakie świece kupić. I co najśmieszniejsze znajdują klientów. Cóż, wolny rynek a kto cierpi ? Nieświadmy żeby nie powiedzieć głupi klient! Ale to już jest za bardzo off topic... EOT. SławeK
Jeśli dasz rade odpalić bez kluczyka to w czym problem? Teraz musisz zawieść auto do fachowca co odczyta kod z immo i dorobić i zaprogramować klucz.
No to wszystko jasne. Informacji nigdy za malo... Jak masz czerwony kluczyk to mozesz sprobowac nim auto odpalic, ale nie jezdzij na tym kluczu bo to jest funkcja serwisowa. Tak czy tak musisz klucz ponownie wpisac. Pozdro.
a tu bym się nie zgodził bo w fordzie komputer od silnika a od automatu to jedno. Musisz wymienić komputer z silnika bez automatu. Dodano po 2 w mondeo z tego rocznika sterownik silnika znajduje się pod schowkiem pasażera a dostęp do niego jest po odkręceniu śruby na klucz 10 od strony silnika po uprzednim wypięciu zbiorniczka z płynem od wspomagania...
w fordach aby zaprogramowac nowy klucz z immo. potrzebny jest klucz "matka" ,taki cały czerwony. bez tego czerwonego klucza zostaje tylko serwis.
Nie mógł się rozprogramować, to nie KIA. Klucz nie upadł? Nie urwałeś jakiegoś kabla?
Witam serdecznie ! Zgubiłem już jakiś czas temu klucz z pilotem do Mondziaka 97rok, posiadam dwa klucze zapasowe czarny z czerwona zaślepką i czerwony. Dorobienie tego klucza u nas drogo wychodzi (500zl) zna ktoś tańszą opcje w okolicach Gliwic ? Pozdrawiam all
Wszystko masz w załaczniku. Na więcej informacji nie pozwala regulamin.
dioda w kluczyku będzie migać nawt wtedy, kiedy się będziesz bawił kluczykiem w pokoju. Dalej nie masz synchronizacji, pewnie źle przeprowadzona procedura, lub klucz nic nie nadaje.
Bez urazy Kolego - ale chyba lubisz szukać kłopotów. Skoro już masz klucz i je możesz wyjąć, oddaj je do najbliższego autoryzowanego zakładu Delphi. Masz mieć cztery takie same , z identycznymi parametrami wtryskiwacze.
To są śruby zrywane. Ja je delikatnie nawiercam wiertłem 3mm po czym dopasowuje klucz Torx i wbijam, wykręcają się bez najmniejszego problemu. Żeby odkręcić głowice pompy musisz ja praktycznie cała rozebrać. Inaczej jej nie wyciągniesz.
Ja zakładam klucz i zamiast "ciągnąć" używam do tego celu młotka. Raz a mocno trafić i puści (w klucz oczywiście :) )
przecież on nie pisze o pilocie, a o tym że wsadza klucz do zamka. Forum nie jest od prowadzenia za rąsię, a od zasugerowania toku naprawy.
zmień serwis . jak rozumiem klucz był pod pilot centralnego , transponder immo jest wbudowany w pilot a nie w klucz i samego klucza immobilizer nie łyknie .
Pozostaje tylko lub aż tylko wykręcić starą sondę Jeżeli by nie chciała iść na zimno - nie ciągnij kluczem tylko takie energiczne szarpnięcie - wręcz uderzenie młotkiem w klucz. To zagrzej auto i po zgaszeniu polej okolice sondy wodą i zaraz kręć (lej sam element sonda/gwint) - uważaj żeby się nie poparzyć. Dobrze spasowanym kluczem oczkowym - wiem...
Nawet używany da się zaprogramować prawidłowo - jak jest sprawny. Otwórz klucz (jak masz scyzoryk) i pod ostrzem (tam gdzie się chowa) jest oznaczenie - dobierz identyczny.
Można zresetować samemu, ale jeżeli się zaświeciła to należało by wymienić olej z filtrem i dopiero skasować.
sądząc po mieście to raczej ni dokładany bo tam nie dokładają ale za to albo ma bezpiecznik w skrzynce albo da się zamknąć auto bez alarmu np. z klucz a nie z pilota
Można dorobić scyzoryk albo przełożyć pestkę albo zaprogramować nową a pilot od alarmu to radiówka.
W fordzie zamknąć możesz dowolnym kluczykiem. Ale jak masz wyrobione kluczyli albo zapadki i nie pasują do siebie to już nie otworzysz. Musisz wymienić zapadki w zamku, albo użyć lepszego kluczyka. Możesz wkleić zdjęcie grota kluczyka w dobrej jakości?
Może dużo choć nie wszystko. Francuzy robi dobrze, choć trzeba mieć pin. W Oplach i grupie VAG czyta pin, robi klucze, programuje piloty. Ostatnio bez problemu dopisał klucz w Daewoo, Forda mi nie zrobił jeszcze ani jednego. Myśle że warto mieć.
Jak w temacie z auta wypadły wszystkie kluczyki odczyt urządzeniem diagnostycznym pokazuje zero kluczy .Miga kontrolka immo nie działa rozrusznik.Jest klucz czerwony tzw. matka .Klucze w maszynie pokazują chipy czyli są ok. Co trzeba sprawdzić ? Może trzeba dodać klucze z powrotem ale w jaki sposób -matki nie widzi ?
Zanim zaczniesz wiercić, zdejmij plastiki i małym młoteczkiem opukuj stacyjkę szybkimi uderzeniami, próbując przekręcić delikatnie kluczyk. Kierownica jeśli zablokowana, ma być utrzymana w pozycji, nie opierającej się o blokadę. Jak przekręcisz kluczyk, udaj się do fachowca, dorobi Tobie nowy i stacyjka będzie działać. Możesz spróbować dorobić nowy...
Jak w temacie, centralny zamek działa bez zastrzeżeń, był problem z komunikacją klucz odbiornik, wymieniłem baterię, działał super a po 2 miesiącach nagle niespodziewanie już nie działa, nie znam przyczyny, co ewentualnie mógłbym sprawdzić,proszę o rady. Poza tym załączyłem fotki, może Ktoś wytłumaczy mi od czego są te moduły i dlaczego kilka kostek...
Generalnie czerwony klucz sluzy tylko do kodowania. -> Chociaz Fordy czy Fiaty na lajcie jezdza, ale w wypadku Hondy tylko do kodowania.
Witam! Na 100% musisz założyć dobry klucz oczkowy i w prawą stronę (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) ciągnąć lub założyć drugi klucz na klucz bo tam potrzeba sporej siły.
Witam jako iż jestem nowy może niech mnie ktoś skoryguje ... WDS jest specjalizowanym kompem do diagnostyki i nie tylko. Istnieje prostsza metoda zaprogramowania klucza tak jest bynajmniej w przypadku scorpio 95+ ale trzeba posiadać klucz matkę jest on koloru czerwonego. Jeżeli interesuje Cię jak zaprogramować nowy klucz daj znać. pozdrawiam, Marek
Witam. Mam forda mondeo MK3 TDCi 2001 rocznik.Cieknie mi z zacisku hamulcowego z prawej strony tył .Po rozkręceniu i sprawdzeniu cieknie ze śruby od dźwigni zacisku ręcznego jest tam śruba 5 ramienna nie wiem czy tam jest jakaś uszczelka ,chyba 14 lub 15 klucz ,ale taka nie typowa ,gdzie mogę dostać taki klucz .Jak temu zaradzić .
Właśnie, że nie mam bordowego (wyrażnie to napisałem). Nie mam też pina, jeśli chodzi o vag'a, to czytałem że mozna go tanio nabyć, ale bez pina, chyba nic to nie daje. A czy można skopiować jakoś kod z dobrego klucza??Ewentualnie inne rozwiazanie? pozdrawiam horse
Kluczyk działa tylko w masce, w drzwiach nie. Ale wchodzi do drzwi i nie może się przekręcić mimo że minimalnie się rusza, tyle się rusza co nieprawidłowy kluczyk. Chodzi mi o jakiś inny sposób czy jest oprócz kluczyka?
A czy moze ktoś wie jak zaprogramować ten klucz czy immo takim prostym sposobem bez kompa ?
Cytat z instrukcji obsługi alarmu: Alarm obsługiwany jest za pomocą fabrycznego pilota samochodu. Gdy auto nie posiada takiego pilota, lub posiada tylko jeden alarm można obsługiwać przeznaczonym do tego celu dodatkowym pilotem typu SILVER O którą transmisję pytasz? Oryginalny klucz-pilot samochodu Ford Tourneo Courier czy dodatkowy pilot centralki...
Zmienno kodowy klucz potrzebny jest kod wejścia i wyjścia najtańsza opcja to sbb.
sprzeda klucz klucz sprzedać klucz klucz autocom klucz
generator kwarcowy strojony odpowietrzy rozdzielacz migomat lincoln powertec
zwarcie dwóch pinów robot koszące
Wyłączenie blokady piekarnika Electrolux HA845 Różnice między zasilaczami 715G8672-P01 a 715G8672-P02