Tak to ten sam korek.
Dedykowana nasadka do tego filtra kosztuje 20zł I gów.... warta, jak debil dokręcał w tym tdi to najpierw taśmą szmacianą musze owinąć korek żeby ciaśniej naszła ta nasadka. Ciekawe po co ludzie tak nadludzko silnie dokręcają te korki przecież tam jest uszczelka gumowa i lekko się dociąga. Dwa następne przypadki to reno 2.0 dci, i volvo benzyna z filtrem...
Tak to wlew oleju. Nie jestem specjalistą ale osobiście zastosowałbym niewielkie ilości oleju maszynowego.
Witam. Nad filtrem jest pokrywka na trzy śrubki klucz 12mm. Ta pokrywka jest wlewem oleju i miarką w jednym.
Taka przyjemność to koszt do 20zł.
Dziękuję za poradę a jak to odkręcić jest jakiś specjalny klucz?
https://merxu.com/pl/offer/din-913-iso-4... DIN 913 M10x1x8
Witam. Wlew i jednocześnie kontrolka poziomu oleju znajduje się po prawej stronie skrzyni na klucz 24. Być może jest niski poziom oleju (a są wycieki w okolicy skrzyni?), lub dawno nie wymieniany.
Nie, jeśli sam klucz się zapala znaczy że auto do lekarza iść musi na wyminę oleju filtrów i takich tam.
Zwykła nasadka 36mm. Jak już tak się przygotowujesz to bierz też zestaw naprawczy do korka spustowego, bo po garażowych grzebalcach zawsze gwinty w misce rozwalone.
czas na przegląd kolego- wyslwietla sie "klucz serwisowy" ;-) (zmiana oleju, filtrow itp)
Słuchaj-krótko-jak startujesz silnikiem gasną ci czerwone lampki ładowania i ciśnienia oleju? Jak cofniesz klucz zapalą się?
szukaj a znajdziesz.Dla ułatwienia, są na klucz 24
aluminiowy czujnik z plastikową (czarną lub białą) kostka na 3 piny na klucz 21 wkręcony na wysokości wlewu oleju do skrzyni biegów.
Od strony lewego koła, na blaszanej pokrywie klucz 19
Dospawać nakrętkę. Klucz udarowy. Po spuszczeniu oleju, poprawić gwint. Nowy korek i nowa podkładka. Dokęcać zawsze kluczem dynamometrycznym!
Ooo, to masz sześciobiegową, ale też Aisin Werner. Do spuszczania oleju masz śrubę od spodu skrzyni (?klucz 24?). Do kontroli stanu oleju szukaj też od spodu skrzyni śrubki na imbus 5. Po jej odkręceniu podstaw naczynie np. kuwetkę. Olej wlewaj przez otwór, o którym pisałeś że jest zabezpieczony plastikowym korkiem. Gdy olej zacznie wyciekać przez otwór...
Pytanie, czym i w którą stronę go odkręcać? Koniec gwintu na korpusie jest widoczny więc możesz się przyjrzeć w którą stronę biegną zwoje gwintu. Klucz hakowy, czy coś podobnego? Albo klucz łańcuchowy/taśmowy jak do filtra oleju w samochodzie.
Praktyka każe smarować olejem gwinty, a dobrze jest też przesmarować łeb i podkładkę. Jak nie nasmarujesz klucz może zacząć "strzelać" i dokręcać będzie skokowo. Taka ilość oleju na gwincie nie spowoduje "rozepchnięcia" bloku.
Odnośnie simmeringow na obsady wtryskiwaczy, ja wkładam je po nasadce 15mm na klucz 1/2 cała. Daje oleju na klucz i gniazdo, przykładam nasadkę do rurki i praktycznie palcami to wchodzi na miejsce.
Korek napełniania powinien być na taki sam klucz jak spustowy
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba jest nad lewą półosią tą krótką. Na pewno jest na klucz 13. Poziom oleju powinien być równo z korkiem wlewu oleju do skrzyni.
Sam sobie odpowiem ,nie jest trudno czujnik znajduje się po prawej stronie filtra oleju klucz torx 35 dłużej schodzi z odkręceniem osłony silnika .Temat do zamknięcia .
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Sprawdź akumulator pod kątem czy się nie rozładował. Jeśli akumulator ok to już zbyt wiele samodzielnie nie zrobisz, tylko musisz odwiedzić warsztat. Nie wskazane jest w takiej sytuacji odpalanie auta "na uciąg". Klucz obok przebiegu to inspekcja serwisowa. Przypomina o zmianie oleju, filtrów.
Może tak- wrzeciono złapać kluczem płaskim a tarczę takim wynalazkiem lub podobnym, nawet własnej roboty- stary pasek od portek i kawałek żelastwa :) https://www.emag.pl/corona-klucz-filtra-... V.
Jest śruba spustowa jest na równo z mostem. Najczęściej na kwadratowy klucz (niby imbus). https://oborudow.ru/pl/elektrooborudovan...
Witam Nie za bardzo wiem jaki tam może być otwór. Powinny być cztery nawiercone otwory na klucz hakowy i jeden M5 - M6, może M8 zabezpieczający dławicę przed samoczynnym odkręceniem.
Załóż klucz na wał korbowy i zobacz czy możesz nim pokręcić .
Zamontuj naolejacz gdzie powietrze będzie pobierało sobie olej do smarowania urządzenia.Można wyregulować wielkość oleju pobieranego do smarowania.
Witam. Czy ktoś z Was wie jak w tym modelu wykasować ręcznie inspekcję? Świeci kontrolka z taką jakby kroplą oleju i miską oraz duży klucz pomarańczowy. Błędów w żadnym sterowniku nie ma. Jeśli ktoś wie jak to zrobić to prosiłbym o podpowiedź. pozdrawiam
Trzeba wymienić gumową osłonę wraz z łożyskiem (czasem są sprzedawane osobno, nie jako kpl). musisz do tego spuścić olej za skrzyni (potrzebny klucz z kwadratem na końcu) i wyjąć półoś
centalny reczny , szyby korbotronik , klima czterostrefowa korbotroniczna, kierownica regulowana fotelem ktory trzeba do niej "wyciagnac" w dodatku tylko przod tyl i pochyl oparcia zero poprostu zero nawet gorzej niz w polonezie bo korek wlewu oleju na klucz a polonez na lineczke otwierany od sierodka
Witam. W pobliżu lewej półosi są dwa korki na klucz imbusowy 17mm. Dolny służy do spuszczania oleju, górny do uzupełniania i kontroli poziomu jednocześnie. Olej to 75W90 GL-4 lub GL4/5 (GL5 podobno się nie nadaje) olej musi być syntetyczny. Dolej szybko bo skrzynia może się uszkodzić i koniecznie zlokalizuj wyciek. Pozdrawiam.
Zawsze mam pietra przy dokręcaniu śrób głowicy. Szczególnie tych długich chociaż gwinty maczam w oleju, klucz YATO co roku daję do legalizacji. Śruby dokręcam w kolejności na około cztery razy, a i tak trafi się jedna dwie, że idzie jakby lżej, jakby gwint puszczał.
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Inspekcje trzeba skasować, napewno kompem można a czy manualnie tego nie wiem. Dzisiaj robiłem taki zabieg zobacz czy masz taki duży sześciokont do filtra paliwa, jakiś klucz do filtra oleju można i paskiem jest dużo miejsca po odkręceniu zbiornika wyrównawczego reszta to pestka, klucz 19 do korka oleju. Dodano po 2 Co do odpowietrzania to jeżeli wyciągniesz...
Nic nie powinno wypaść. Odkręcasz linkę, potem klucz 10 wykręcasz śrubę zabezpieczenia i wyciągasz do góry napęd linki z blachą zabezpieczającą. Przez otwór ma być widać poziom oleju a na przekładni linki powinien być ślad poziomu. Co do szlifowania powierzchni to raczej nazwał bym to polerką. Ale pierwsze to trzeba sprawdzić czy leje się tam ,a nie...
Korki w misach się nie zapiekają, A miski olejowe raczej nie rdzewieją z racji że alu. i "w oleju". Kolego dopasuj i dobrze włóż klucz, śmiało nic się nie urwie, tylko we właściwą stronę.
Lub taki od dołu: [url=https://allegro.pl/oferta/szczekowy... i od góry: [url=https://www.narzedziak.pl/jonnesway... Lub odwrotnie: na dole trzymam a kręcę od góry gdy się da?
Proszę wybaczyć, absolutnie się nie naśmiewam - ale pisze Kolega, że dysponuje SD4... a nie wie nawet co oznacza klucz... instrukcję trzeba przeczytać! Klucz w prawym dolnym rogu oznacza że jest jakaś usterka - np. poziom oleju zły, albo spalona żarówka albo inne - zazwyczaj rodzaj usterki pokazuje się po włączeniu kluczyka, później można go znowu zobaczyć...
Klucz sześciokątny: http://obrazki.elektroda.net/88_12651163...
Panowie co wy piszecie -wtych autach jest skrzynia typ IB-5 jest jeden korek-sruba na klucz imbus 8,znajduje sie od strony chłodnicy na wysokości czujnika wstecznego biegu . Poziom oleju w skrzyni do 5 milmetrów poniżej krawędzi otworu Oleju w nich się nie wymienia chyba że naprawia się skrzynię .pozdrawiam awrukaj1
To oznacza że musisz się przejechać do serwisu na wymianę oleju.
Chyba łatwiej wyciągnąć alternator niż brudzić się olejem, jednocześnie musisz mieć klucz do filtra.P
Nie nie klucz złapał magnes od miski, niedawno wymieniałem olej w Golfie i wyskoczył mi ten klucz razem z olejem. A co do tych pompowtrysków i uszczelniaczy to od tej pory co wymieniłem to wszystko jest ok i żeby już tak było. Jeśli będzie się coś działo poinformuje.
U mnie woda 80-90 st. olej 70 st. Na filtrze olejowym masz pokrętło [zawór na klucz ] dla prawidłowego obiegu oleju na chłodnice powinien być on przekręcony do oporu w prawo patrząc od strony zbiornika .
Czujniki temperatury wykluczyłem, gdyż tester diagnostyczny pokazywał na "zimnym" silniku temperaturę otoczenia. Wracając do tematu sprawcą owych nieszczęść okazał się niedrożny filtr, który umieszczony jest w obudowie korpusu pompy wody. Po wymontowaniu i wyczyszczeniu DAF odzyskał dawną sprawność, dodam że auto jeździ tylko na płynie i jest regularnie...
Witam ,mam pytanie jak skasować klucz na wyswietlaczu w Renault laguna 1.9 Dci ,pojawił się jak pokazało stan oleju ,ze za niski więc dolałem ale klucz nadal jest na wyświetlaczu,proszę o pomoc jak to skasować
Witam. Pytania w zasadzie mam dwa. Pierwsze gdzie znajduje się zawór upustowy pompy oleju? Drugie od czego jest śruba na klucz 24 od przodu silnika w obudowie pompy oleju? Pozdrawiam
z boku skrzyni na wysokosci jej polowy masz zaslepke na klucz nr 22, po odkreceniu jezeli wyplynie olej poziom jest prawidlowy, nowsza jest polaczona z retarderem, podejrzewam ze twoja takze czyli zalewasz do mmomentu wylewania sie oleju, a jezeli zmieniasz-spuszczasz olej przez najnizszy punkt czyli w retarderze, skrzynia i retarder posiada filtry.
no okej. Wielkie dzięki. i mam jeszcze jedno pytanie czego dotyczą te kontrolki? Oleju i rozrządu?
Sitko usunięte. Instrukcja obsługi nakazuje czyszczenie WD-40 Smarowanie olejem sae 10 czy VG 32. Klucz odzyskał moc przy 6 ATM.
Na forach podpowiadają, że jest tam sześciokąt(imbus). Próbowałem , 8 za luźny, 9 nie wchodzi. Czy w amerykańcach są jakieś między wymiary? Czym to odkręcić? Jakiego klucza użyć? pozdrawiam Stach Amerykanie stosują niemetryczne wymiary, potrzebujesz klucz w wymiarze calowym.
Nigdy nie miałem samochodu z komputerem, teraz kupiłem Renault Twingo rok 2007. Pojemność i moc 1149/58. Kontrolki mnie męczą, ale dwie szczególnie: Pierwsza lampka kontrolna oczyszczania spalin. Niewłaściwa prędkość i zapala się. Jakieś rady? Druga kontrolka: klucz. Po resecie kilometrów /po wymianie oleju/ nie ma stanu zero, tyko 30 000. Klucz pali...
ojj... ciężko będzie, dodam że to pole wygląda okropnie, wcześniej było zorane okropnie, w dodatku na środku wyrwana jest dziura na 1,5 metra bo ktoś się tam zakopał..... a co do tej kolumny kierownicy to o jaką nakrętke chodzi ?? ja tam mam tylko taką pokrywke na 4 śrubki... mam jeszcze jedno pytanie, do czego służy druga wajcha od podnośnika ???...
Witam. Mam pytanie gdzie znajduje się korek do kontroli poziomu oleju w skrzyni biegów manualnej w Oplu astrze benzyna silnik Z16 SE ? Zamierzam sprawdzić poziom oleju, ale nie wiem gdzie jest korek kontrolny i na jaki klucz. Pozdrawiam.
Witam!!! Jak mam czujnik oleju po prawej stronie dekla Prawie na samej górze!!! Na klucz 19 mam Diesela.
Można dorobić,potrzebna szlifierka kątowa, suwmiarka, oraz klucz nasadowy około 30- 32 mm, powycinać pazury.
Wymień uszczelnienie cewek jak wyżej pisali,zestawy naprawcze dostępne w intercarsie,musisz załatwić sobie klucz nasadowy ośmiokątny do odkręcenia pokrywek cewek.Ja odkręcałem kluczem dwunastokątnym bodajże 38 ale pasuje on tak na sztukę.
Dziękuję za pomoc. Tak. Śrubka jest nietypowa jak większość rzeczy, aby utrudnić naprawę w samochodach. Znalazłem ją wg numeru w katalogu Renault. Dostępna jest tylko w ASO. Więc zamówiłem w sklepie śruby 10.9, prawie trzydziestokrotnie tańsze, ocynkowane płatkowo M6-16mm i na wszelki wypadek M6-12mm. Nawet do wymiany oleju musiałem kupić specjalny...
Zbyszku jaką masz pojemność ciśnieniowego podgrzewacza oleju, wg mnie mała pojemność podgrzewacza, a spora bezwładność cieplna to klucz do sprawnego działania palnika.
racja jest to napinacz i mozna go wykreci tylko wiadomo na zgaszonym silniku. jest tam uszczela miedziana i mozna ja zmenic tylko musisz go wykrecic czałego chyba klucz 27 a ta na imbus to stuba od samego napinacza. tam jest sprezyna i bolec
Jaki zielony korek???Masz chyba na myśli zaślepke w obudowie sprzęgła ,lepiej żebyś tam oleju nie zobaczył.Otwór wlewowo kontrolny jest w obudowie mechanizmu różnicowego z lewej strony skrzyni pod klucz imbusowy.
Witam Włączyła mi się dziś ikonka z kroplą i klucz , świeca ciągle. Wyczytałem ,że to inspekcja oleju. Jak (i czy w ogóle) to usunąć bez podpinania pod komputer? Znalazłem taką odpowiedż ,że trzeba trzymać wcisnięty przycisk (1) przez 10 sek , ale to nie działa. https://obrazki.elektroda.pl/9426204800_...
Ale przy tym rozwiązaniu jak wyłączy na luz to nie ma napędu na kluczu.I nie wiem zbytnio jak uszczelnić ten klucz żeby nie było wycieków oleju.
Od przodu skrzyni jest śruba na klucz 17. To jest kontrolny poziom oleju.
Nadmieniam że do filtra jest specjalny klucz
To jakie narzędzia będą potrzebne do wymiany tego oleju w skrzyni?? Jakiś duży klucz imbusowy??
Korek kontrolny jest pod czarną plastikową pokrywą od przodu pojazdu, wchodzą do niej linki zmiany biegów. Jest ona mocowana za pomocą kilku zatrzasków. Korek jest na klucz imbusowy 8.
Witam jak możesz odkręć filtr i sprawdż siedlisko uszczelki czy nie ma zadzioru lub ubytku metalu w nim.Rozumie że prawidłowo wkręcasz filtr i uszczelka przy wymianie jest naoliwiona.Skoryguj czy w tym samym miejscu pojawia się wyciek.Miałem podobną sytuację w Corsie, komuś kiedyś zjechał klucz i uderzył nim niby nic ale za każdym razem nacinało uszczelkę...
Witajcie. Posiadam kompresor Black & Decker 50L chciałbym wymienić w nim olej, mam więc pytanie ile wchodzi tego oleju i czy korek spustowy to ta mała śrubka (klucz 8mm) zaznaczone na czerwono, i którędy go wlać czy przez bagnet który jest tuż nad tym korkiem?
o ile dobrze pamiętam to powinna być na ściance pionowej od koła śruba na klucz imbusowy
Tak jak piszesz masz skrzynkę AG4 (01M). Musisz wyposażyć się w kuwetę do spuszczenia oleju, klucz imbus 5, klucz nasadowy (sztorcowy) 10, filtr oleju do ASB (po 1995r.), ewentualnie uszczelkę miski olejowej ASB, lejek z rurką o długości 35 cm.> oraz do 4L oleju ATF III. Podstaw kuwetę pod miskę olejową ASB i imbusem 5 odkręć śrubkę w misce olejowej...
Witam wszystkich forumowiczów . Jestem od niedawna posiadaczem Mascotta 3.0 dxi 05r . Na desce zapala mi się czerwona kontrolka "klucz" podejrzewam że to jest inspekcja oleju . I czy wie ktoś jak to usunąć ten problem ? Pozdrawiam
Samochód na kanał, wchodzisz pod niego i na skrzyni biegów jest korek, prawdopodobnie na klucz imbusowy. Na samym dole skrzyni do zlania oleju, od przodu śruba, korek do kontroli poziomu oleju i od góry skrzyni do uzupełniania.
Witam. Wczoraj skończyłem składać. i już piszę w czym był u mnie problem. Zaworek (tłoczek ze sprężynką) był zablokowany przez kawałeczek plastiku (prawdopodobnie ułamał się przy dekielku w którym montuje się wkład filtra oleju) dodatkowo wymieniłem zaworek ten wkręcany na klucz ampulowy. Wszystko wróciło do normy i nie wyświetla już żadnych błędów.Dodam...
Tak, ale to nie problem. Czujnik jest mocowany na dwie śrubki, klucz 8
Jutro zaczynam akcję " czerwona kontrolka smarowania " na początek ; manometr w gniazdo czujnika ciśnienia i zobaczymy co pokaże ? Zapomniałem przy wymianie oleju zerknąć może napiszecie na wszelki przypadek : miska olejowa na jakie śrubki jest przykręcona ? Imbusy , torx , czy zwykłe główki na klucz ?
W rozecie masz centralny otwór od strony półosi długi klucz HEX (imbus) nie pamiętam albo 5 mm albo 6mm i wykręcasz śrubę. Po tym zabiegu rozeta półosi powinna wyjść. Tylko uważaj bo wyleje się trochę oleju ze skrzyni. Albo trzeba go upuścić albo podnieść tak by auto było przychylone przy demontażu.
W fordzie 2000 olej do dyfra wlewa sie z tylu za siedzeniem klucz 22 a olej lej AGROL U
Witam wszystkich forumowiczów! Mam pytanie odnośnie kluczy pneumatycznych. Są różne typy, modele, wersje kluczy: małe, średnie i duże. To, że wymagany do wlotu klucza jest olej pneumatyczny, zakraplamy kilka kropelek oleju pneumatycznego (jeżeli nie mamy mini naolejacza) co kilka kół?! Jest też tak, że klucz przykładowo ½ jest z wlotem ¼, natomiast...
Wsteczny jest niezsynchronizowany więc trochę gorzej wchodzi. linki z samoregulatorem raczej wadliwe nie są. Tylko trzeba je umieć demontować. Sprawdź dla pewności poziom oleju w skrzyni. Sprawdza się poprzez otwór kontrolny w obudowie skrzyni. Jest zakręcony metalowym korkiem na klucz imbus 17. Innych nie odkręcać absolutnie. Olej 75w90 koniecznie...
A z czego mogę dorobić taki wałek żeby ustawić tarczę sprzęgłową. A klucz do odkręcenia korka spustowego oleju w skrzyni biegów to imbus 12 ?
1. sprawdź czy filterek płynu chłodniczego w chłodnicy oleju nie jest zapchany.Jak jest to wywal cały filterek- nie musisz czyścić tylko wyrzuć ten filterek.Gdzie on jest to pisałem tutaj nie raz na forum. 2.Jeśli dalej jest niskie a filterek już został przez poprzedników wywalony, to miska w dół i sprawdź czy zaworek nadciśnieniowy w pompie oleju się...
Dodam ze na tym zdjęciu z neta , jest płasko na tym króćcu ja tam mam wkręconą śrubę na klucz 10
Korek spustowy będzie pod spodem w bloku silnika (ma kwadratowy otwór na klucz). Wlew powinien być widoczny po przeciwnej stronie wlewu paliwa.
witam Korek spustowy oleju jest na misce olejowej dokłanide pod miska olejową, przed wymianą oleju nagrzej silnik żeby olej był zadki odkręć korek spustowy i zostaw chwile zeby sciekł sobie stary olej, oczywiście filtr oleju tez musisz wymienić, stary filtr poprostu odkręć nie wiem jak tam jest z dostepem do filtra ale napewno jakos odkręcisz najlepiej...
Tak robiłeś? - https://www.youtube.com/watch?v=SqOLGpy7... robiłem tak jak na filmiku tylko że u mnie ciągle jest kluczyk i Oil ciągle mryga. Dodano po 7 Nawet bez kluczyka pali się ten klucz po włożeniu kluczyka i przekręceniu zapłonu ciągle jest klucz i napis OIL.
Pytałem o poziom oleju wyświetlany na zegarach bo ta kontrolka jest ściśle powiązana minn. z poziomem oleju, gdy poziom pokazuje ok. to kontrolka gaśnie, jeśli poziom odbiega od prawidłowego wtedy na zegarach odczyt oleju miga i świeci żółty klucz, poziom fizycznie może być ok. a niewłaściwy odczyt poziomu skutkuje świeceniem klucza serwisowego.
Ludzie z całym szacunkiem, ale niektóre wpisy to nie jest chęć niesienia potrzebującym pomocy, tylko "głupie " wpisy nie wnoszące nic konkretnego tylko jak śmiem twierdzić chęć zdobycia paru punktów. No cóż gdzie jest MODERATOR. A teraz do Kucyk71 i innych mających problem ze skrzynią DP0. Zapalenie się kontrolki ASB to przejście skrzyni w tryb awaryjny...
U mnie jest to śruba M6 o twardości 5.8 z łbem sześciokątnym na klucz 10
Ciśnienie oleju do do pompki dochodzi?. W fergusonie są dwa typy docisku sprzęgła jedno w którym to słoneczko jest odciągane od tarczy i drugie częściej stosowane w którym jest dopychane. Ściągnij wałek przedniego napędu pod ciągnikiem. Odkręć pokrywkę która jest przykręcona na dwie śruby klucz 24. Zobacz czy przypadkiem nie ma tam zbyt dużo oleju.
Dzięki za informację. Tak też podejrzewałem. Będę musiał skombinować taki duży klucz. Pozdrawiam.
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
Wyświetl na komputerze przebieg do przeglądu, wciśnij i przytrzymaj przycisk zerowania na zestawie wskaźników. Po kilku sekundach "wskoczy" nowy przebieg do wymiany oleju.
w moim Passacie 1 i 5 ciężko wchodziły, ale po dolaniu oleju do skrzyni problem zniką. Sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów. Korek imbusowy na klucz 17 imbus.
Czujnik jest pod filtrem oleju, bliżej skrzyni biegów. Śruba na klucz "10" a w środku otwór na Torxa jakbyś "10" nie miał. Najlepiej dostać się od dołu bo od góry przeszkadza filtr oleju.
4 minuty roboty. http://obrazki.elektroda.pl/5008059200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4959560200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6491103600_1... Nie wiem nadal w czym masz problem. Klucz do rur posiadasz? Jak tak to jeszcze łatwiej odkręcic to . :D :D
Imbus 12, półsyntetyk lepszy.
klucz filtra oleju klucz odkręcić miska oleju klucz odkręcenia miski oleju
alarm toyota corolla zamykanie voyager zapala gaśnie pętla sprzężenia zwrotnego
przetwornicy przewód klimatyzacja ciepłe powietrze
Pralka Siemens WIM5 nie kończy wirowania - przyczyny i rozwiązania Kompatybilność drukarki SHARP AR-5316 z Windows 7