https://merxu.com/pl/offer/din-913-iso-4... DIN 913 M10x1x8
Taka przyjemność to koszt do 20zł.
Witam. Nad filtrem jest pokrywka na trzy śrubki klucz 12mm. Ta pokrywka jest wlewem oleju i miarką w jednym.
Tak to wlew oleju. Nie jestem specjalistą ale osobiście zastosowałbym niewielkie ilości oleju maszynowego.
Zwykła nasadka 36mm. Jak już tak się przygotowujesz to bierz też zestaw naprawczy do korka spustowego, bo po garażowych grzebalcach zawsze gwinty w misce rozwalone.
Witam. Wlew i jednocześnie kontrolka poziomu oleju znajduje się po prawej stronie skrzyni na klucz 24. Być może jest niski poziom oleju (a są wycieki w okolicy skrzyni?), lub dawno nie wymieniany.
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Nic nie powinno wypaść. Odkręcasz linkę, potem klucz 10 wykręcasz śrubę zabezpieczenia i wyciągasz do góry napęd linki z blachą zabezpieczającą. Przez otwór ma być widać poziom oleju a na przekładni linki powinien być ślad poziomu. Co do szlifowania powierzchni to raczej nazwał bym to polerką. Ale pierwsze to trzeba sprawdzić czy leje się tam ,a nie...
szukaj a znajdziesz.Dla ułatwienia, są na klucz 24
aluminiowy czujnik z plastikową (czarną lub białą) kostka na 3 piny na klucz 21 wkręcony na wysokości wlewu oleju do skrzyni biegów.
Od strony lewego koła, na blaszanej pokrywie klucz 19
Jest śruba spustowa jest na równo z mostem. Najczęściej na kwadratowy klucz (niby imbus). https://oborudow.ru/pl/elektrooborudovan...
Nie, jeśli sam klucz się zapala znaczy że auto do lekarza iść musi na wyminę oleju filtrów i takich tam.
z boku skrzyni na wysokosci jej polowy masz zaslepke na klucz nr 22, po odkreceniu jezeli wyplynie olej poziom jest prawidlowy, nowsza jest polaczona z retarderem, podejrzewam ze twoja takze czyli zalewasz do mmomentu wylewania sie oleju, a jezeli zmieniasz-spuszczasz olej przez najnizszy punkt czyli w retarderze, skrzynia i retarder posiada filtry.
Pytanie, czym i w którą stronę go odkręcać? Koniec gwintu na korpusie jest widoczny więc możesz się przyjrzeć w którą stronę biegną zwoje gwintu. Klucz hakowy, czy coś podobnego? Albo klucz łańcuchowy/taśmowy jak do filtra oleju w samochodzie.
Praktyka każe smarować olejem gwinty, a dobrze jest też przesmarować łeb i podkładkę. Jak nie nasmarujesz klucz może zacząć "strzelać" i dokręcać będzie skokowo. Taka ilość oleju na gwincie nie spowoduje "rozepchnięcia" bloku.
Po wyjęciu silnika można rozpołowić skrzynię od mostu, łączenie jest w połowie pokrywy dźwigni zmiany biegów. Dookoła skrzyni są nakrętki na klucz 17mm. Żeby rozpołowic skrzynię, trzeba odkrecić w skrzyni przednie tryby, te co jeden górny Ci się rozleciał, a dolny to ten dwurzędowy. Jak rozsuniesz skrzynię to te dwa tryby zostaną w moście a wałki z...
Poprawka, jednak wydaje mi się że nie odpali. Na schemacie widać że jest to jednak niemożliwe, choć moduł zapłonu jest odrębny, to posiada zasilanie z moduł zapłonu, z uzwojeń głównych, a z kolei uzwojenia te wzbudzane są z inwertera Chyba nie, kolego. Bawiłem się dogłębnie tym modelem agregatu i dam głowę, że iskra bez inwertera jest. Tylko silnik...
Proszę wybaczyć, absolutnie się nie naśmiewam - ale pisze Kolega, że dysponuje SD4... a nie wie nawet co oznacza klucz... instrukcję trzeba przeczytać! Klucz w prawym dolnym rogu oznacza że jest jakaś usterka - np. poziom oleju zły, albo spalona żarówka albo inne - zazwyczaj rodzaj usterki pokazuje się po włączeniu kluczyka, później można go znowu zobaczyć...
Witam Nie za bardzo wiem jaki tam może być otwór. Powinny być cztery nawiercone otwory na klucz hakowy i jeden M5 - M6, może M8 zabezpieczający dławicę przed samoczynnym odkręceniem.
Załóż klucz na wał korbowy i zobacz czy możesz nim pokręcić .
Trzeba wymienić gumową osłonę wraz z łożyskiem (czasem są sprzedawane osobno, nie jako kpl). musisz do tego spuścić olej za skrzyni (potrzebny klucz z kwadratem na końcu) i wyjąć półoś
W rozecie masz centralny otwór od strony półosi długi klucz HEX (imbus) nie pamiętam albo 5 mm albo 6mm i wykręcasz śrubę. Po tym zabiegu rozeta półosi powinna wyjść. Tylko uważaj bo wyleje się trochę oleju ze skrzyni. Albo trzeba go upuścić albo podnieść tak by auto było przychylone przy demontażu.
Wymień uszczelnienie cewek jak wyżej pisali,zestawy naprawcze dostępne w intercarsie,musisz załatwić sobie klucz nasadowy ośmiokątny do odkręcenia pokrywek cewek.Ja odkręcałem kluczem dwunastokątnym bodajże 38 ale pasuje on tak na sztukę.
Wykręć rurkę od pompy do palnika. 1 Wymontuj z obudowy dmuchawy palnik. 2 rozkręć palnik dostając się do dyszy.3 przedmuchaj dokładnie filterek wkręcany w palnik 4 Sprawdz i przedmuchaj dysze palnika. Przyczyną może być również fotoopornik który nie widzi płomienia.Jak dmuchawa chodziła na oleju napędowym może wymaga korekty składu mieszanki powietrze...
Najlepiej by było gdybyś pokazał tę pompę co jest zamontowana, bo z czego się orientuje, (a Zetora mam nie jednego) te Zetory mają pompę z centralnym smarowaniem (z silnika). A jeżeli masz starszą pompę i chodzi Ci o ten bagnet na klucz bodajże 19, to jest to smarowanie regulatora obrotów i właśnie tam trzeba lać olej. Wlej taki, jaki masz w silniku....
Do regulacji zaworów potrzebny jest szczelinomierz, śrubokręt i klucz chyba 12mm. Luz dla wszystkich ustawiasz na 0,20mm (szczelinomierz ma chodzić suwliwie) Z przodu masz simmering. Najlepiej załóż jakiś miękki, droższy z podwójny uszczelnieniem. Pewnie tulejka na kole pasowym będzie wytarta więc ją też należy wymienić. Do silnika nie lej superol-u...
Panowie co wy piszecie -wtych autach jest skrzynia typ IB-5 jest jeden korek-sruba na klucz imbus 8,znajduje sie od strony chłodnicy na wysokości czujnika wstecznego biegu . Poziom oleju w skrzyni do 5 milmetrów poniżej krawędzi otworu Oleju w nich się nie wymienia chyba że naprawia się skrzynię .pozdrawiam awrukaj1
Klucz sześciokątny: http://obrazki.elektroda.net/88_12651163...
Witam jak możesz odkręć filtr i sprawdż siedlisko uszczelki czy nie ma zadzioru lub ubytku metalu w nim.Rozumie że prawidłowo wkręcasz filtr i uszczelka przy wymianie jest naoliwiona.Skoryguj czy w tym samym miejscu pojawia się wyciek.Miałem podobną sytuację w Corsie, komuś kiedyś zjechał klucz i uderzył nim niby nic ale za każdym razem nacinało uszczelkę...
witam Korek spustowy oleju jest na misce olejowej dokłanide pod miska olejową, przed wymianą oleju nagrzej silnik żeby olej był zadki odkręć korek spustowy i zostaw chwile zeby sciekł sobie stary olej, oczywiście filtr oleju tez musisz wymienić, stary filtr poprostu odkręć nie wiem jak tam jest z dostepem do filtra ale napewno jakos odkręcisz najlepiej...
Wsteczny jest niezsynchronizowany więc trochę gorzej wchodzi. linki z samoregulatorem raczej wadliwe nie są. Tylko trzeba je umieć demontować. Sprawdź dla pewności poziom oleju w skrzyni. Sprawdza się poprzez otwór kontrolny w obudowie skrzyni. Jest zakręcony metalowym korkiem na klucz imbus 17. Innych nie odkręcać absolutnie. Olej 75w90 koniecznie...
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Nie trzeba wyciągać półosi. Najlepiej jest z kanału, ale z podnośnika też można. Wyciągałem rozrusznik osobiście 2 razy, mając tylko podnośnik + kobyłkę do dyspozycji i 2 wykładziny ze środka aby się na nich położyć ;) 1. Odpinamy klemę minus z akumulatora 2. Zdejmujemy dolot powietrza. Można bez ściągania, ale będzie łatwiej. 3. Luzujemy śruby rozrusznika...
Na szczęście w tym modelu jest to dość proste. Zacznij od wylania oleju ze zbiorniczka (chyba że lubisz sprzątać porozlewany olej) i paliwa (chyba że lubisz sprzątać porozlewane paliwo). Następnie po zdjęciu pomarańczowej pokrywy odkręć filtr powietrza (dwie nakrętki na klucz 8 i trzy wkręty na torx 27). Bez zdjęcia też można ale nie mając wprawy strasznie...
Nie potrzebujesz żadnych specjalnych narzędzi do ściągnięcia głowicy. Do tuleji mamy ściągacz, Glowice już odkrecona zdejmuje za pomocą widlaka - zakładam oczko z tyłu aby ja podnieść. Ogólnie bardzo prosta robota rzekłbym dziecinna - ustawienie. Głowice dociagasz ze schematu który dostaniesz do nowej uszczelki. Klucz dynamometryczny mocny i do niego...
juz pisze jak to zrobić. Najlepiej jak bys zainwestowal w sciagacz do sworzni 60zl - oszczędza kilka lat zycia bez tracenia nerwow. Jezeli nie, to musisz odkrecic sworzeń od gornego wachacza i najlepiej od dolnego ale tu juz ściągacz obowiązkowy lub koncowke drazka. Bez wyjmowania zwrotnicy da sie wyciagnac polos ale ciężko idzie. Musisz odkręcić nakrętkę...
Teraz mam zalany w tylnym moście olej mineralny a jak będę chciał zmienić na olej półsyntetyk to czy będę musiał przepłukać tylny most tym olejem półsyntetycznym co będę wlewał czy od razu po spuszczeniu tego starego oleju mineralnego będę mógł nalać tego półsyntetyka? Proszę o szybką odpowiedź
Jakiej wydajności sprężarke kupić? Każdy chce jak największą. Jężeli mowa o jakimkolwiek piaskowaniu to celuj w 40m3/h i 5.5kW. Jaki silnik do tej sprężarki? To każdego chinola z allegro piszą jakiej mocy silnik i jakie obroty na wale sprężarki są potrzebne. Jakie zabezpieczenie termiczne? Jak zdecydujesz się na ze zespół silni sprężarka to wtedy kup...
To nie dioda tylko zaworek jednokierunkowy (czarnobiały) nr 5 na poniższym foto : http://obrazki.elektroda.net/58_12523103... , kolorem białym musi być zwrócony do N75 czyli elektrozaworu z białą główką, masz silnik ASV czyli turbo ze zmienną geometrią a nie z zaworem wastegate, to co nazywasz wastegate to jest właśnie gruszka ze sztangą a...
a wiec czytam ten temat... większość to spam.... napiszę konkretnie: Chwilowe klekotanie hydrauliki w poldku na zimnym silniku i po dłuższym postoju jest normalne. Z tego co pamiętam to zawarte jest to w instrukcji. W zimie olej 15w 40 robi sie gęsty wiec chwilkę trwa zanim się napełnią. Jeżeli zaczyna klepać gdy silnik jest gorący to można sprawdzić...
Może i lepiej, ale taki klucz opaskowy jest uniwersalny Wiesz co? w warsztacie mam dwie walizki dedykowanych i kilka różnych uniwersalnych. Opaska, łańcuchowy sztorcowy, szczypce i paskowy. A i tak nie raz trzeba kombinować. Dla jednego auta lepiej kupić dedykowany klucz i już. Albo raz na jakiś czas zapłacić te pięć dyszek za wymianę oleju i pozbyć...
Powinno pisać na oponie. Można o to pytać producenta opony (albo samemu googlować) albo szukać zaleceń MANa ->Nie wiem kiedy były wymieniane filtry. Ja wiem kiedy powinny ;) 3 tygodnie temu, skąd wiesz ze poprzednicy wymienili to i owo jak trzeba było? Skoro mechanicy wiedzieli kiedy auto pójdzie do "żyda" to mogli przeciągnąć. Jak po leasingowe to...
Ludzie z całym szacunkiem, ale niektóre wpisy to nie jest chęć niesienia potrzebującym pomocy, tylko "głupie " wpisy nie wnoszące nic konkretnego tylko jak śmiem twierdzić chęć zdobycia paru punktów. No cóż gdzie jest MODERATOR. A teraz do Kucyk71 i innych mających problem ze skrzynią DP0. Zapalenie się kontrolki ASB to przejście skrzyni w tryb awaryjny...
sprawność narzędzi to inna ważna kwestia. Każde urządzenie pomiarowe nalezy okresowo badać. Klucz dynamometryczny powinien mieć świadectwo kalibracji - to jest chyba oczywiste ? Równie oczywiste chyba(?) jest dbanie o narzędzia. nie odważył bym się cokolwiek w zawieszeniu dokręcać na wyczucie. Ze względu na swoje bezpieczeństwo i innych (wszak człowiek...
Niestety nie mam ksiazki przy sobie ale opowiem z pamieci. Odkrecasz zderzak przedni, jesli masz nadkola plastikowe to najpierw je musisz odkrecic zeby dostac sie do srub zderzaka. nastepni luzujesz alternator i odkrecasz srube kola pasowego, zablokujesz ja wlaczajac 4 bieg(najwyzszy) potem podstawiasz jakies naczynie pod pokrywe, bo pocieknie niewielka...
Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
Cześć, poniżej rozkodowany VIN : Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12497 89 1 0217 Data Początku Gwarancji01.03.2011 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*29 P4A9665526199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL...
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
Witam też kiedyś miałem taki przypadek w GSI że był bardzo słaby z miejsca ile było teori, że to, że tamto a ja poprostu stawiałem na zajechany wałek coś tak czułem, nie jestem mechanikiem zle co nieco wiem o autach i zacząłem od tego że zdjąłem sobie ten "cudowny" kolektor ssący, potem pokrywę od klawiatury i załeżyłem klucz na koło pasowe i powoli...
Ogólnie to napiszę tak. Wtrysk przepracowanego jest skomplikowany , wadliwy , wrażliwy i awaryjny. Powodem jest czystość paliwa. Kupowane gluty nie wiadomo czego tłustego i cała plejada zawiesin mniejszej granulacji. Kosmicznie drogie dysze, palniki , które z wiadomego powodu się zapychają, wiele elektroniki i pompek. Fajny sposób na spedzenie emerytury...
Witam. Czy ktoś z Was wie jak w tym modelu wykasować ręcznie inspekcję? Świeci kontrolka z taką jakby kroplą oleju i miską oraz duży klucz pomarańczowy. Błędów w żadnym sterowniku nie ma. Jeśli ktoś wie jak to zrobić to prosiłbym o podpowiedź. pozdrawiam
Witam, Chciałbym się podzielić informacją, jak poradzić sobie z "rzępoląca" skrzynią biegów Fiata Pandy 2 a potem ze ślizgającym się sprzęgłem (w moim przypadku najpierw było „rzępolenie” skrzyni a potem ślizganie się sprzęgła). Przyczyną „rzępolenia” skrzyni biegów było uszkodzone łożysko wałka atakującego, które posiada 7 kulek....
Witam. Może dla znawców to pytanie łatwe ale nigdzie nie mogę znaleźć wartości a mianowicie ile Nm powinien być dokręcony korek spustu oleju silnika 1.2puretech . Jest tam miska stalowa i korek z podkładką miedzianą na klucz inbus 8. W innym aucie (miska aluminiowa) jest korek i oring gumowy i tam jest wybite na misce jaką wartością dokręcać a tu w...
Witam wszystkich forumowiczów! Mam pytanie odnośnie kluczy pneumatycznych. Są różne typy, modele, wersje kluczy: małe, średnie i duże. To, że wymagany do wlotu klucza jest olej pneumatyczny, zakraplamy kilka kropelek oleju pneumatycznego (jeżeli nie mamy mini naolejacza) co kilka kół?! Jest też tak, że klucz przykładowo ½ jest z wlotem ¼, natomiast...
Można dorobić,potrzebna szlifierka kątowa, suwmiarka, oraz klucz nasadowy około 30- 32 mm, powycinać pazury.
Dziękuję za pomoc. Tak. Śrubka jest nietypowa jak większość rzeczy, aby utrudnić naprawę w samochodach. Znalazłem ją wg numeru w katalogu Renault. Dostępna jest tylko w ASO. Więc zamówiłem w sklepie śruby 10.9, prawie trzydziestokrotnie tańsze, ocynkowane płatkowo M6-16mm i na wszelki wypadek M6-12mm. Nawet do wymiany oleju musiałem kupić specjalny...
Też myślę o pompie wspomagania, bo mam niby pompę od oleju opałowego z silnikiem ale z olejem słabo sobie radzi. Jaką wydajność uzyskałeś i jakie obroty sprężarki? Z tego co patrzyłem na znanym portalu aukcyjnym to są też pompy wspomagania z zaworem (może się mylę) to może tylko wymiana sprężynki by wystarczyła ? Tak tylko pompa wspomagania ma dosyć...
Większość bitów "lepszych" firm faktycznie ma nieokreśloną długość ale przyciąć można i na 10 mm i dospawać do klucza oczkowego a po spawaniu zahartować w oleju i będzie to lepszy sposób niż wyginanie na gorąco i hartowanie, tak myślę, chociaż jak ktoś ma czym podgrzać i wygiąć to czemu nie?. Kupujemy pojedyncze bity i z nimi kombinujemy bo w kompletach...
Pare razy się zdarzyło w tym ustrojstwie olej zmieniać to dorobiony mamy klucz do filtra. Niestety raz się zdarzyło że z chłodniczką oleju zaczął się odkręcać i wtedy.......się zaczęło!!!
Ale rozbijając to jeszcze na Eletrodowo-geniuszowe cząsteczki, to tam nie ma żadnego otworu (w tej śrubie), tam jest gniazdo Czasami producenci stosują elementy, które wymagają końcówki spline z otworem - przykład poniżej (korek spustowy oleju skrzyni biegów Audi / VW z lat 90-tych) https://obrazki.elektroda.pl/8503942600_...
1. sprawdź czy filterek płynu chłodniczego w chłodnicy oleju nie jest zapchany.Jak jest to wywal cały filterek- nie musisz czyścić tylko wyrzuć ten filterek.Gdzie on jest to pisałem tutaj nie raz na forum. 2.Jeśli dalej jest niskie a filterek już został przez poprzedników wywalony, to miska w dół i sprawdź czy zaworek nadciśnieniowy w pompie oleju się...
Tak specjalny klucz nazywa się płaski, a nawet dwa do przytrzymania.
Nie, nie. Zawory,manometry, wagę i narzędzia mam . Do przepłukania układu mam argon, nowe filtry i pompę próżniowa. Na odpadkach próbowałem zaciskać rurki szczypcami morsa czy bocznymi ale zawsze jakaś nieszczelność była . Nie mam odpowiedniego narzędzia. Znalazłem klucz morsa do zaciskania rurek ( taki z okrągłymi końcówkami ) za jakieś 30 zł, może...
Właśnie urwana poduszka występuje niemal wyłącznie przy ruszaniu (względnie też cofaniu). Temperatura nie powinna tu grać znaczenia. Możliwe że masz też np słabo wyważony silnik i rozgrzewa się nawet nie o tyle skrzynia, co sam silnik. Diagnostyka poduszek silnika jest łatwa. Wsadź łom, duży klucz (np 32) czy inny twardy pręt i spróbuj nim przesunąć...
Weź papier ścierny, taki średni, np 200, zetrzyj aluminium z gladzi cylindra, przytrzyj tez tlok w miejscu obcierki, miejsca przytarte mają zostać chropowate by olej mógł się tam trzymać, lej trochę wiecej oleju do paliwa i smigaj dalej. Ja bym się nie bawił w klucz dynamo. Jak masz podkładki sprężyste pod nakrętką to dokręasz do oporu i trochę jeszcze.Tyle...
Odnośnie simmeringow na obsady wtryskiwaczy, ja wkładam je po nasadce 15mm na klucz 1/2 cała. Daje oleju na klucz i gniazdo, przykładam nasadkę do rurki i praktycznie palcami to wchodzi na miejsce.
Czujniki temperatury wykluczyłem, gdyż tester diagnostyczny pokazywał na "zimnym" silniku temperaturę otoczenia. Wracając do tematu sprawcą owych nieszczęść okazał się niedrożny filtr, który umieszczony jest w obudowie korpusu pompy wody. Po wymontowaniu i wyczyszczeniu DAF odzyskał dawną sprawność, dodam że auto jeździ tylko na płynie i jest regularnie...
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
Witam Włączyła mi się dziś ikonka z kroplą i klucz , świeca ciągle. Wyczytałem ,że to inspekcja oleju. Jak (i czy w ogóle) to usunąć bez podpinania pod komputer? Znalazłem taką odpowiedż ,że trzeba trzymać wcisnięty przycisk (1) przez 10 sek , ale to nie działa. https://obrazki.elektroda.pl/9426204800_...
(at)ElektrodaBot Jak ,,dobrać się" do alternatora, w WV T4 1,9 TD . Muszę go wyjąć. AI: Jaki jest rok produkcji Twojego VW T4? 1996 rok produkcji. Ciężarówka, waga: 2565 kg. AI: Czy masz dostęp do specjalistycznych narzędzi, takich jak klucze dynamometryczne lub podnośnik? Mam dostęp do wszelkich kluczy. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby wymontować...
No i najważniejsze, a o czym nikt nie wspomina, czyli coraz większe zużycie trifluorku azotu, który jak wiadomo wykorzystywany jest przy produkcji elektroniki, a którego kilogram powoduje taki sam efekt cieplarniany jak 17200 kg CO2. A ile jest tego zużywane ? kilka, kilkadziesiąt, kilkaset ton ? Ile z tego % żużywany przy produkcji elektryków ? A...
Muszę mieć odpowiednie narzędzia, typu klucz dynamometryczny, do przykręcenia tego puznej, no i czym to uszczelnić, co radzisz, jakiś silikon wysokotemperaturowy, noi odporny na olej, jak to w ogóle się roszczelniło, i jeszcze czy to normalne jak odkręcę korek wlewu oleju, to jakby jakieś ciśnienie tam było, to ma tak być, doradź
Korek kontrolny jest pod czarną plastikową pokrywą od przodu pojazdu, wchodzą do niej linki zmiany biegów. Jest ona mocowana za pomocą kilku zatrzasków. Korek jest na klucz imbusowy 8.
Ciśnienie oleju do do pompki dochodzi?. W fergusonie są dwa typy docisku sprzęgła jedno w którym to słoneczko jest odciągane od tarczy i drugie częściej stosowane w którym jest dopychane. Ściągnij wałek przedniego napędu pod ciągnikiem. Odkręć pokrywkę która jest przykręcona na dwie śruby klucz 24. Zobacz czy przypadkiem nie ma tam zbyt dużo oleju.
mam OBD2 i plyte serwisowa do Mastera kupiona na gieldzie elektronicznej w ubieglym roku za smieszne pieniadze - 2021 RENAULT DDT2000 z ASAP, VSD, DiagSpy .Jeszcze tym sie nie bawilem. Z jakiego powodu OBD2 ma byc nie najlepsze skoro to tylko dostarcza kody z sieci CAN do oprogramowania ? Od 20 lat uzywam analizatora CAN robiac naprawy w instalacjach...
Zamontuj naolejacz gdzie powietrze będzie pobierało sobie olej do smarowania urządzenia.Można wyregulować wielkość oleju pobieranego do smarowania.
Witam Proszę o pomoc w diagnozie błędu E H4-1 , E H-2 na przemian w wózku widłowym Toyota Typ BFGCU25, rok prod. 2007, udźwig 2500kg sterowanie na joystickach. Dzieje się tak że po przekręceniu stacyjki zaczyna migać czerwony klucz na desce rozdzielczej i migają te dwa błędy przemiennie, silnik odpala i nie działa hydraulika tzn. nie ma opuszczania,...
Witam ,mam pytanie jak skasować klucz na wyswietlaczu w Renault laguna 1.9 Dci ,pojawił się jak pokazało stan oleju ,ze za niski więc dolałem ale klucz nadal jest na wyświetlaczu,proszę o pomoc jak to skasować
temat zakończony ale nie dokończony... wymiana rozrządu w przypadku tego silnika 1,6 16V 112KM - 113KM lista zakupów: - kpl. rozrząd do tego silnika ( KUPUJĄC kpl rozrząd należy zwrócić uwagę czy są zaślepli metalowo gumowe które są jednorazowe po ich zdemontowaniu w celu założenia blokady wałków rozrządu należy założyć nowe 2szt jedna większa druga...
Cześć! Temat pewnie znany wielu użytkownikom, mianowicie: Opel OMEGA 2.5TD 130KM 1997r. - nierówna praca na wolnych obrotach (aż buja buda jak jest mniej powietrza w przednich oponach niż 2.2 bar ;) ) - zimny buja, ciepły buja, gorący też. Potrafi zgasnać jak sie puści gaz przed skrzyżowaniem, albo na światłach. - dolanie 1/3 lub więcej oleju roślinnego,...
W fordzie 2000 olej do dyfra wlewa sie z tylu za siedzeniem klucz 22 a olej lej AGROL U
Witam. Podnośnik typu żaba. Nie podnosi. Zdecydowałem się go przejrzeć, sprawdzić stan uszczelek, ponieważ był cały zaolejony. Rozebrałem go i pierwsze co zauważyłem to brak oleju. Były jakieś resztki, praktycznie wcale. Brudne, śmierdzące jak stary olej silnikowy. Została mi do wykręcenia jedna śruba, na klucz 17, ale praktycznie nie idzie jej ruszyć....
Sam sobie odpowiem ,nie jest trudno czujnik znajduje się po prawej stronie filtra oleju klucz torx 35 dłużej schodzi z odkręceniem osłony silnika .Temat do zamknięcia .
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba jest nad lewą półosią tą krótką. Na pewno jest na klucz 13. Poziom oleju powinien być równo z korkiem wlewu oleju do skrzyni.
Czyli uważasz że jak bym założył nowy wałek rozrządu to ciśnienie na ciepłym wzrosło by od razu z 2 na 4 ? Myślisz ze to moze być główna przyczyna ten wałek? Pytam bo jak nie to będę rozkręcał i zakładał nowy i koniec już duzo czasu nad nim spędziłem i kasy władowałem i jak ma chodzić to niechj pracuje jak należy ni będę zarzynał silnika przez głupi...
Blokujesz dół następnie zakładasz klucz na wałek, wałki rozrządu i przekręcasz go w lewo lub w prawo (już nie pamiętam w którą) aż zaskoczy blokada w kole zmiennych faz poczujesz że zablokuje jest to kilkadziesiąt stopni. Wtedy wałki masz na sztywno i zakładasz blokady. Po odpaleniu ciśnienie oleju zwalnia te blokady. Robisz to z tego co pamiętam dla...
Z tyłu przy szynie zaczepu masz korek na 13 klucz z bagnetem. https://obrazki.elektroda.pl/7442815900_...
Oczywiscie, ze poziom oleju w skrzyni biegow sprawdza sie po odkreceniu jednej sruby M6 (w oryginale na klucz 9!) i wyjeciu calego napedu linki przekosciomierza razem z linka ze skrzyni. Konkretnie w Feliciach wyprodukowanych od 05.97 slad oleju ma siegac do dolnego brzegu zebatki, natomiast w Feliciach do 04.97 wlacznie i wszystkich Favorit/Forman...
Witam mam pytanie czy w skrzyni biegów żuk korek na klucz 14 od struny wału jest jednocześnie korkiem od stanu oleju (przelew) i tym korkiem olej się wlewa czy jest też inny bo nie widziałem a wolę dopytać. Z góry dziękuję
Jak ktoś go za mocno dokręcił to i tak się urwie (chyba że wcześniej go obspawasz ale to i tak nie daje 100% skuteczności) więc rurka na klucz i kręć.
Samochód na kanał, wchodzisz pod niego i na skrzyni biegów jest korek, prawdopodobnie na klucz imbusowy. Na samym dole skrzyni do zlania oleju, od przodu śruba, korek do kontroli poziomu oleju i od góry skrzyni do uzupełniania.
no okej. Wielkie dzięki. i mam jeszcze jedno pytanie czego dotyczą te kontrolki? Oleju i rozrządu?
Tak jak piszesz masz skrzynkę AG4 (01M). Musisz wyposażyć się w kuwetę do spuszczenia oleju, klucz imbus 5, klucz nasadowy (sztorcowy) 10, filtr oleju do ASB (po 1995r.), ewentualnie uszczelkę miski olejowej ASB, lejek z rurką o długości 35 cm.> oraz do 4L oleju ATF III. Podstaw kuwetę pod miskę olejową ASB i imbusem 5 odkręć śrubkę w misce olejowej...
Dzięki, po świętach sprawdzę opisaną w instrukcji metodę. Jeszcze jeden mały kłopot. Maszynie brakuje ze starości kilku wkrętów. Wymiary mają dziwne. W tabelach porównawczych (cale na milimetry), które mam nie ma podobnych rozmiarów. W chwytaczu z powodu wielkiej twardości materiału nie da się przegwintować otworu na metryczny. Ułamałem gwintownik....
W jaki sposób dokręcić, dokręcać głowicę silnika 1.4 TSI Cavd Jakie wartości momentu dokręcenia? Jakie informacje jeszcze będą potrzebne? Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję za pytanie dotyczące procedury dokręcania głowicy w silniku 1.4 TSI o kodzie CAVD. Dokręcanie głowicy jest kluczowym etapem w procesie montażu silnika i wymaga precyzyjnego...
dla zainteresowanych : ja skasowałem w następujący sposób: - wcisnąć guzik z prawej strony oznaczony zerami - włączyć zapłon - wyskoczy klucz i odliczanie o 10 do 0 - po odliczeniu do 0 puścić przycisk -wyłączyć zapłon - po przekręceniu kluczyka wyskakuje znak klucza i 30000 pozdrawiam
Skrzynia zapewne 8hp od zf, choć to trzeba ustalić po numerze vin. Wpisz w Google frazę bmw 8hp i włącz grafikę. Po prawej stronie skrzyni zobaczysz korek na klucz ampulowy 8mm. Odpalasz auto i odkręcasz korek jak leci olej, to jest stan prawidłowy. Jak nie poleci, to trzeba dolać. Ale warto rozważyć wymianę oleju dynamiczną.
Z tego co widać na rysunku technicznym musisz wykręcić śrubę która znajduje się wewnątrz uchwytu zazwyczaj ma ona lewy gwint gdy to uczynisz to o ile możliwe włóż w szczęki uchwytu klucz imbusowy i skręć szczęki uchwytu wiertarskiego. Następnie uderz kilkukrotnie młotkiem w ten klucz w stronę przeciwną do obrotu wskazówek zegara powinien się odkręcić....
Jutro zaczynam akcję " czerwona kontrolka smarowania " na początek ; manometr w gniazdo czujnika ciśnienia i zobaczymy co pokaże ? Zapomniałem przy wymianie oleju zerknąć może napiszecie na wszelki przypadek : miska olejowa na jakie śrubki jest przykręcona ? Imbusy , torx , czy zwykłe główki na klucz ?
klucz filtra oleju klucz filtr oleju klucz odkręcić miska oleju
montaż zasilacza antenowego router połączyć światłowód regent vermona
zmywark electrolux esl65070r sterownik rolet
Raspberry Pi Pico – maszyna stanów (FSM) w MicroPython i PIO – przykłady, sygnalizacja, impulsy Huntron: Przydatność w diagnostyce PCB i ASA