Sprawdź zasilania i masy żarówka H4. Weź schemat z wisa i sprawdź wszystko. Komunikację że stacyjka masz na aucie. W parametrach w ezs sprawdź co nie pasuje.
Na przykład. Można zwykły o przekroju min 1mm2.
Dorób z blachy, swój własny kluczyk.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Sprawdź czy "sprzęgiełko" w stacyjce - przy przekręcaniu klucza - potrafi za każdym razem mechanicznie "przekręcić" kostkę stacyjki ? Rozbierz obudowy kolumny kierownicy i sprawdź czy...
Po włożeniu klucza do stacyjki powinien uruchomić sie rygiel, po dociśnięciu klucza włącza sie zapłon. Rygiel odblokowuje kierownice???
Możliwość przekręcenia kluczyka „kręci się” w obwodzie kluczyk-stacyjka-blokada. SAM (pod względem sygnałów CAN) nie bierze w tym udziału. Daje tylko zasilanie dla poszczególnych elementów. Przeprogramowanie SAMa nic tu nie zmieni. Sprawdź napięcie na drutach CAN przy stacyjce. W przypadku podejrzeń sprawdź listwy zbiorcze CAN - o ile pamiętam są pod...
Czemu wszyscy sie upieraja ze do wyjecia glowni stacyjki w VW trzeba ja przekrecic kluczem? Wychodzi bez problemu bez klucza....
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
Światla działaja bez klucza wystarczy przekręcić .
Najlepiej pod stacyjkę podpiąć, bo pod zamek centralny to według mnie za dużo zabawy będzie. Teraz chyba dużo radyjek ma opcje automatycznego wyłączania/włączania się po przekręceniu klucza w stacyjce, ale dodatkowo jak masz na stacyjce pozycje 0 to i tak możesz radio włączyć, więc nie będzie problemu, ze słuchaniem na postoju.
juz w2iem mialem calkiem usuniety z kostki iso czerwony kabel + dlatego nic nie pomagalo, dopiero po obejsciu koskti wszystko gra, ale dzieki za pomoc:)
Przepraszam, czy ktoś z ,,Kumatych Elektryków Samochodowych" :D , nie jest w stanie podać, gdzie w tym wehikule po włożeniu klucza do stacyjki, bez przekrecania (!!!) go w pozycję ,,zapłon", pojawia sie 12 VDC ? Tam by sobie Kolega podłączył cewkę dodatkowego przekaźnika symulującego to nieszczęsne ACC ? do radia.
Schematy to łakoma rzecz i ciężko je zdobyć. Na początek sprawdź bezpiecznik F8 na BSI (ma być tam stałe zasilanie po uśpieniu samochodu - 6 minut bez klucza w stacyjce z zablokowanym ryglem drzwi) i pozycję zworki PARC/CLIENT (ma być na CLIENT).
drugi klucz musisz włożyć do stacyjki i nim przekręcić, dorób grot do 2giego klucza i zakodujesz
Takie rozwiązanie nie pozwoli słuchać radia na postoju bez klucza. Ciekawe czy chiński android z podłączonym Can Decoderem działa tak samo jak oryginał, czyli wyłącza się po wyciągnięciu klucza ze stacyjki i można włączyć na postoju bez klucza?
Blokada kierownicy jest rownież spersonalizowana ze stacyjką. W tej chwili nie obrócisz klucza, bo stacyjka nie rozpoznaje blokady jako "swojej".
Ten klucz bierze zasilanie z cewki, która umieszczona jest w pierścieniu w stacyjce. (baterie w pilocie zasilają tylko część klucza która obsługuje CZ) Otóż miałem kilka przypadków, że obrywało się mocowanie ceweczki w kluczu (która odbiera ze stacyjki indukcyjnie zasilanie) Z wyjęciem płytki drukowanej z klucza nie ma problemu: należy wyjąć baterie,...
Qrde a skąd wiesz czy jest sprawny no nie ! Bardzo możliwe, że stracił zasięg (bo one tak mają czasem jak są popsute), to się go wtedy przykłada w okolice pedału sprzęgła gdzie jest komputer żeby chociaż diagnozę postawić na zepsucie. Pamiętaj, że jak "samochód" zobaczy rozsynchronizowaną transmisję, to się odbiór blokuje na ok. minutę (takie zabezpieczenie,...
Rozumiem że otwiera centralny z pilota To parametr key in switch - not aktivated - nie wykryto włożonego klucza jeśli tak jest przy włożonym kluczy to wymień stacyjkę parametr musi być aktywowany po włożeniu klucza dopiero jak jest aktywowany to sprawdzany jest klucz przez immo poza tym masz błąd sekwencji stacyjki CEM 1A41 - wymień stacyjkę
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
Wystarczy połączyć fakty i wniosek nasuwa się sam. Sterownik nie widzi że nie ma klucza w stacyjce. Przez co radia nie wyłącza, nie załącza lampki automatycznie po wyjęciu klucza i nie pozwala na pracę centralnego zamka z pilota. Prawdopodobnie uszkodzoną jest kostka stacyjki. Co pokazuje VCDS - że co jest zaprogramowane? Skoro masz dostęp do VCDSa...
Ale nie wspomniałeś o tym. Podłącz VCDS i zczytaj błędy na początek. Zrób najlepiej pełną diagnostykę.
Zwróć uwagę, czy po wyjęciu klucza ze stacyjki wyskakuje blokada kierownicy. Jeżeli nie to brak jest sygnału wyjęcia klucza i dlatego piloty nie działają.
Chodzi o modul przelacznikow swiatel/wycieraczek, ktory przy okazji obsluguje transponder immobilisera jak rowniez odbiornik pilota radiowego. W terminologii PSA - COM. Przy okazji - zapalanie sie swiatel mijania przy uruchomionym silniku nie musi byc usterka o ile samochod ma zakodowana w BSI opcje swiatel dziennych. Tryb awaryjny swiatel rozpoznajemy...
Diagnaza zrobiona. Problem jeszcze polega na tym że nie moge otworzyć żadnych drzwi oprócz kierowcy i jak wkladam klucz do stacyjki to jest cisza. Wymieniłem moduł kessy bo był zalany ale wydaje mi się że po włożeniu klucza do stacyjki kierownica powinna się odblokować. Czy może mnie ktoś w tym utwierdzić? Aha... Kessy jeszcze nie zakodowane. Czy po...
Witam. Posiadam Corsę C 1.2 z 2005r. Dwa dni temu podczas uruchomienia samochodu został złamany bolec odchodzący do zapłonu. Pomoc drogowa naprawiła tymczasowo usterkę. Odpalałem samochód za pomocą śrubokręta. Zasugerowała udanie się do warsztatu w celach naprawy. Zakupiłem części, a właściwie całą kierownicę z zegarami, kierunkowskazami, immo i stacyjką...
Ja bym zaczął od...serwisu. Jak w aucie nie było kombinowane dostaniesz kluczyk tak jak część zamienną. Musisz mieć dokumenty na siebie i cierpliwość, trwa to około 10 - 14 dni. Cena czasem potrafi pozytywnie zaskoczyć. Druga opcja to fachowiec od dorabiania kluczy. Na podstawie stacyjki i licznika dorobi klucz. Dopiero trzeci sposób, to wymiana stacyjki...
Z tego co sprawdziłem na schemacie: 1. Rozumiem, że po wyjęciu klucza rygiel blokady kierownicy się załącza, a po włozeniu klucza blokada się wyłącza. Jeżeli tak to znaczy, że mikrostyk włożenia klucza do stacyjki jest ok. 2. Według tego schematu co mam to moduł odbiornika powinien być gdzieś za licznikiem, ale skoro go tam nie ma to może by sprawdzić...
Jak zdejmiesz pętlę ze stacyjki to nie będzie czytać nowego klucza w stacyjce więc nie ma potrzeby niszczyć nowego. To działa na centymetry z kluczem w pętli więc na pewno nowego nie odczyta.
Z tyłu w żadnej z 4 żarówek nie ma pozycji. Po wyjęciu klucza ze stacyjki i włączeniu prawego kierunkowskazu wszystko działa prawidłowo, pozycja z przodu jak i 4 pozycje z tyłu...
Kostka stacyjki. To ona posiada tzw S kontakt czyli podaje sygnał po przekręceniu klucza między innymi na radio i go ściąga po wyjęciu klucza że stacyjki. W takiej sytuacji nie powinno też działać oświetlenie podsufitki po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Ale pytanie czy w starej stacyjce nie ma jakiegoś modułu? jakiegoś czujnika do imobilajzera? do tego transpordera który przeloże? Jest tzw. ''pętla'' immo, zamontowana na szczycie wkładki stacyjki. Właściwie to widać ją przy wkładaniu klucza, jest to ten czarny plastik wokół widocznej metalowej części wkładki. Można ją przełożyć do nowej wkładki, jest...
Myślę, że najprościej i najtaniej będzie dopasowanie zamków do klucza od stacyjki. Nie trzeba wówczas żadnego programowania. Trzeba wymontować wkładki zamków, rozebrać je i dopasować zapadki pod posiadany klucz.
A zerknij jeszcze, czy widzi wyjęcie klucza, "key in" czy jakoś tak. Jak nie będzie widział "wyjętego" klucza ze stacyjki, to mogą się dziać cuda.
Jak długo ekran świeci po wyciągnięciu klucza ze stacyjki?
Nie widzi klucza w stacyjce , jezeli immo skasowane i masz na mysli immo off to jest zrobione zle.
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Witam problem leży w tym, że wyjmę klucz ze stacyjki a po chwili zaczyna się świecić kontrolka od poduszek, czasami żarzy, sporadycznie przy wkładaniu klucza do stacyjki mrugnie check engine. Błędów w air-bag i w silniku nie ma, sprawdzone Op-com, Auto Com i CDIF2. Nie wiem czy zegary świrują czy BCM, miał ktoś kiedyś coś podobnego ? Każda pomoc się...
Wg.mnie to nie wina stacyjki czy klucza. Podejrzewam że nawet jak na "krótko" zrobisz rozrusznik to będzie kręcił a nie zapali.
Tak jak piszą poprzednicy, stacyjki bym nie dotykał - jest wszystko git. Twój kłopot to klucz, i na tym się skupiaj. Jeżeli masz aktualnie klucz tzw. dużą czarną rybkę, sprawa dorobienia nowego klucza, bez wymontu stacyjki z samochodu powinna zająć nie więcej niż 20-30 minut i masz nowy działający klucz. Jednak to są koszty. Nowy czysty klucz to od...
No właśnie problem polegam na tym, że robię tak: 1. 3xkluczyk w lewo (drzwi kierowcy) 2. Zapala się dioda w drzwiach 3. Trzymam guzik zamykania i naciskam 3 razy przycisk otwierania 4. Dioda w kluczyku mruga 5 razy - dioda w drzwiach ani mrugnie, tylko po kilku sekundach wyłącza się 5. Auto nie reaguje na pilota Próbowałem tyle razy i na tyle sposobów...
koszt nowego kluczyka w frankfurcie 247eur nie potrzebny jest samochód tylko dowód rej to tylko polskie serwisy wymyślają bo bojom się że ktoś będzie chciał zwrócić klucz bo okaże się ze to nie wina klucza . koszt dorobienia takiego klucza w poznaniu u elektryka nie aso to okolo 300-600zl
Szukaj stacyjki razem z wkładką do drzwi bo potem możesz mieć problem z otwarciem auta jak zgubisz stary grot. Możesz też wyciągnąć wkładkę z drzwi i dać komuś kto dorabi stacyjkę do klucza.
Ale drugą masz... Więc powinno się udać. Bo w przeciwnym razie, zabawa będzie. Te stacyjki ciężko urywakiem załatwić. Trzeba mieć wprawę i bardzo odpowiedni sprzęt. Inaczej poleci obudowa stacyjki, a i tak nie przekręcisz. Póki masz obie części klucza, wszystko jest do zrobienia.
Jak dobrze spojrzysz pod osłonę kierownicy to zobaczysz. Musisz użyć klucza nasadowego z przedłużka. Aby zdjąć całkiem osłonę trzeba odkręcić kierownicę. Jak masz oryginalnie zamontowaną stacyjkę to nie odkręcisz zwykłym kluczem :-) Ja odkręcałem punktakiem bo śruby nie miały łbów...
Wygląda na to że przekaźniki może znajdować się na przewodzie brązowym( zasilającym do stacyjki)
Witam, mam problem, jakiś czas temu zauważyłem, że cały czas świeci mi się zielona kontrolka na desce rozdzielczej. Bez względu na to, czy jest włożony kluczyk do stacyjki czy nie. Oznacza to, że można odpalić silnik bez konieczności przkręcania a nawet wkładania klucza do stacyjki. Początkowo, myślałem że problemem jest sama stacyjki, jednak po odpięciu...
Jeżeli tylko wkładka jest sprawna, to można wymienić samą stacyjkę. Nie trzeba innego klucza, ani żadnego kodowania.
To co rozebrales o ile dobrze widze na tych zdjeciach to kostka elektryczna stacyjki, natomiast najpewniej winna jest sama stacyjka, czysto mechaniczne uszkodzenie spowodowane wycieraniem sie klucza i zapadek. Poszukaj lepiej jakiegos warsztatu ktory sie tym zajmuje. Pozdrawiam
masz źle podpięte radyjko do instalacji elektrycznej w swoim autku, problem jest najprawdopodobniej w stacyjce, po przekręceniu klucza radio powinno dostawać napięcie a u ciebie jest na odwrót, jest napięcie i po przekreceniu klucza stacyjka odłancza zasilanie do radia
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
jak w temacie Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki mojego auta nadal pali się światło pozycyjne w tylnej lampie oraz postojowe w przedniej prawej.Zauważyłem też że podczas hamowania / szczególnie / nocą widać jak przygasają mi podświetlenie zegarka i oświetlenie tablicy zegarów.Jest to dość duży kłopot dla mnie bo za każdym razem aby nie wyładować akumulatora...
Jest też sposób na dopasowanie wkładu do posiadanego kluczyka pasującego do zamków. Odpada wówczas cały problem z immobilajzerem, chyba, że ktoś właśnie chce zmienić klucz od stacyjki wraz z immobilajzerem i wówczas można dopasować zamek do klucza od stacyjki. Tak czy tak można zrobić aby był jeden klucz od stacyjki i zamka.
Albo zamienić żółty z czerwonym, albo żółty i czerwony połączyć razem pod styk będący ciągle pod napięciem 12V. Tyle tylko, że w tym przypadku radio trzeba będzie wyłączać "z palca". Ja tak mam podłączone, bo mam nawyk wyciągania klucza ze stacyjki i wtedy pasażer radia by sobie nie posłuchał.
Nie brakuje Ci tylko prądu bo jak sam napisałeś - na krótko nie odpala. Immo jest w UCH - skrzynka z bezpiecznikami. Komunikuje się ona ze sterownikiem silnika i pętlą stacyjki. Nie rozpozna klucza, widzi że sterownik silnika nie jest kompletem z ECU (sterownik silnika) to nie zezwala na odpalenie silnika. Rozrusznikiem steruje UPC - skrzynka z bezpiecznikami...
Wyciąg i na stole pompa powinna chodzić po podaniu 12V. Jak pompa jest uszkodzona, to jak ma podawać paliwo ? Ford w 1.6 nie stosuje pompy wstępnej paliwa bo wszystko robi pompa CR tu jest i pewnie robi z 5 atmosfer wstępnego. A może być i tak, że po przekręceniu klucza w stacyjce pompa ma nabić ciśnienie później sie wyłączyć i po uruchomieniu/albo...
po wymianie klucza na nowy dalej auto (mercedes S500) nie rozpoznaje tego klucza. Samochód wogóle sie nie otwiera, po jego mechanicznym otwarciu włącza się alarm, po włożeniu klucza do stacyjki brak reakcji. co to może być?
Najprędzej to ci kluczyk padł z tego kangura. Czujnik klucza to pętla immo. przy stacyjce i nie jest kodowana, wsadź starą bo też lubiły łapać przerwę. Podłączyć mądrzejszy diagnoskop i sprawdzić status immo. w parametrach ECM i UCH. Czujnika wałka rozrządu tam nie ma.
Chyba było normalnie, ale sprawdzę jeszcze jutro - uruchomienie pod rząd 3-4 razy. Wczoraj zrobił psikusa 2x w odstępnie 2-3h. Po takim nie odpaleniu uruchamia się normalnie za drugim razem, po oczywiście pełnym wyłączeniu zapłonu - bez wyciągania klucza ze stacyjki.
Czy po wyjęciu klucza ze stacyjki charakterystycznie zaskakuje blokada,musi prawidłowo działać aby można było używać pilota
Hmmmm , raczej źle nie policzyłem . Ale jeżeli nawet to piny od 1-5 to przełącznik zespolony kierownicy , 6 pin jest pusty. Gdybym nawet się pomylił to obracając wtyczkę mamy pin 35 który również jest z przełącznika zespolonego, a 36 pin to stacyjka , a to również sprawdzałem. po wyłączeniu klucza na kostce stacyjki znikały wszystkie napięcia. a na...
Astra to stary samochód, wątpie, aby po wyciągnięciu kluczyka nadal radio grało, o ile sobie właśnie przypominam sobie podczas montażu, przestawało grać, gdy kluczyk był na pozycji 0, dopiero znów na 1 tj zapłon i grało. No i często właśnie słucham radia bez klucza w stacyjce. Dlatego mówie, że dokładniejsze pomiary tj. przy radiu itp wykonam jak będe...
Radio przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się zero reakcji plus na stałe jest lecz martwi mnie plus po stacyjce bez klucza w stacyjce jest około 7,6v po przekręceniu zapłonu jest 10-11v po odpaleniu samochodu jest 12-13 samochód Seat Ibiza 6l 1.4 benzyna bezpiecznik od radia jest sprawny po podłączeniu radia 1din i podłączeniu kostki zasilającej...
Witam, dzięki za zainteresowanie. Tak jak pisałem wszystko działa po przekręceniu klucza w stacyjce. Zanika napięcie na kabelku żółto-czerwonym po pięciu minutach od wyciągnięcia klucza ze stacyjki (jeśli klucz pozostaje w stacyjce wszystko działa normalnie). Kabel jest podłączony pod pin23 komputera i tam zanika napięcie. Bezpieczniki sprawdzone. Może...
wkładasz i działa bez kodowania sprawdzone 100% Dodano po 1 a i pasuje każdy kluczyk niema tam kodowania mechanicznego klucza
na podstawie numeru mechanicznego klucza zamówisz na serwisie bębenek pasujący do aktualnie posiadanych kluczy. To korzystna opcja, bo zmiana bebenka to inne klucze, a tym samym koniecznośc doprogramowania transponderów. Numer mechaniczny klucza to S i 5 cyfr.
wkładasz nową stacyjkę a pestki przekładasz do nowych kluczy. odpalasz i jedziesz. wyciągasz zamek z drzwi, rozkładasz go na siłę bo inaczej się nie da i ustawiasz zapadki w zamku tak aby pasowały do nowego klucza. masz komplet.
Co sie dzieje z kontrolka immo o ile jest jakas np. dioda ? Jezeli jest to odlacz np czytnik klucza przy stacyjce i jak wtedy cos sie zmieni np zacznie szybko migac to elektronicznie wsio ok i nie widzi - rozpoznaje klucza. Wtedy szukaj kogos kto dorabia klucze i ci pomoze go wczytac.
zeba mu plusa, minusa, oraz posłać mu po I-Busie info globalne o statusie klucza w stacyjce. I tyle. Tzn. co ? Rozjaśnij.
Raczej bez ingerencji elektryka nie zadziała ale pod ten oryginalny grot jakbyś dorobił klucz z lekkim nad wymiarem możliwe że klucz w stacyjce by się nie zacinał.Miałem podobny przypadek w mojej Toyocie kluczyk ,albo środek zamka tak się wytarł że miałem problem z uruchomieniem (zacinał się) auta dorobiłem troszkę większy kluczyk i problem do dzisiaj...
Przecież do tego wystarczy jeden przekaźnik i jedna dioda. http://obrazki.elektroda.net/84_12182357... Układ po włączeniu zapłonu czeka na rozruch silnika . Jeśli silnik zapali i kontrolka alternatora zgaśnie zapalą się światła. Układ wyłączy światła dopiero po wyłączeniu klucza stacyjki a nie przypadkowym zgaśnięciu silnika. Stosuje to w samochodach...
po wyjeciu klucza ze stacyjki zamknij i otworz samochod z przycisku w kluczu i spruboj uruchomic.
Ej, jak się pali po wyjęciu klucza ze stacyjki to nie jest normalne!
Na pinie 8 masa na 7 +12 z akumulatora pin 4 +12 z stacyjki.Pytanie czy przy uszkodzonym potencjometrze to radio odpali.Pisałem już jeden post i nie dostałem odpowiedzi.Do tej pory radio startowało z stacyjki i gasło po wyjęciu klucza z stacyjki.
Jeżeli EWS nie rozpozna klucza to nie kręci rozrusznikiem.
Myślałem o podłączeniu pod radio za kostką. Moim zdaniem powinien wyłączać się po wyjęciu "klucza" ze stacyjki. Jakie napięcie zasilania? Można nawet podłączyć pod USB w radiu.
Najczęściej kluczyk do stacyjki jest pierwszym oryginalnym kluczem do auta ze względu na obecność transpondera immo. Dobrze by było więc zakupić dobry komplet (nie tanią chińszczyznę) i zmienić kod mechaniczny zestawu (kod klucza = cięcie na grocie klucza) na kod klucza stacyjki. Odpadają wtedy kombinacje z immobiliserem. Jeśli posiadasz niebieską kartę...
Miałem taki sam problem ale po wymianie baterii i konieczny był serwis na nic sie zdały moje próby z wkładaniem klucza do stacyjki i przyciskanie guzika.
ale on sie rozładuje nie chodząc, nic nie działa, bez klucza w stacyjce, swiatła itp nic ...
Pilot do naprawy lub wymiana baterii. A reszta to najtaniej będzie jak kupisz i wymienisz stacyjkę i wkładkę do drzwi na taki typ klucza jak Ty masz i przyłożysz pilot i pastylkę immo (jeśli jest osobna, nie zintegrowana z pilotem). Lub kupisz samą stacyjkę (wkład stacyjki) i dasz klucznikowi aby dopasował do Twojego klucza.
Kostka stacyjki sprawna?
Spróbuj zresetowć kąpa. Przez kąpiel w kompocie :D Tak jest ta czerwona lampka, czy to immobiliser Czyli po włożeniu oryginalnego klucza do stacyjki powinna przestać mrugać.
Posiadam Mercedesa Viano 639 2004r. i u mnie też pojawił się problem ze stacyjką. Raz działa dwa razy nie. Czy ktoś może mi pomóc co robic. Czy to już skończyła sie stacyjka.i trzeba wymienic na nową (chyba duży koszt).Pragnę nadmienic że baterie w kluczyku są wymienione i akumulator też jest nowy. Jak ktoś miał podobny przypadek albo wie co trzeba...
Immo po roczniku 99 leci na k-line wiec nie ma problemów z immo jeśli chodzi o zczytanie nawet jeśli nie masz loginu (PIN). Jeśli masz pin to vagiem możesz przeprowadzić adaptację klucza do stacyjki. Instrukcja gdzieś jest na elektrodzie.
odłącz kostkę stacyjki i sprawdź czy działa pilot ( a radio się wyłącza po wyjęciu klucza ? )
Możesz oczywiście podłączyć radio tak, aby grało poza stacyjką, nie zdziw się jednak, jak po trzech dniach postoju przekręcenie klucza w stacyjce nie spowoduje dymku z rury wydechowej. Nigdy nie jest tak, aby coś było bez przyczyny. Pozdr - Andrzej
Do centralnego zamka nijak sie to ma. Ale do niereagującej stacyjki na wlożenie klucza już tak
Witam wszystkich serdecznie! Po ciężkich zmaganiach silnik został uruchomiony. Przyczyną wczorajszego niepowodzenia podejrzewam że była kwestia oprogramowania. Dzisiaj przyszedł do mnie drugi sterownik z samochodu który był niemieckiego pochodzenia tak jak i mój. Po przelutowaniu mojego pierwszego eepromu 95320 i po włożeniu klucza do stacyjki zero...
Proponował bym podjechać do zakładu gdzie naprawiają zamki , tam po obejrzeniu fachowiec oceni . Może tylko wymiana zuhaltów/ blaszek ., wszystko do starego kluczyka . Noe będziesz kolego miał później pęku kluczy ( stacyjka, drzwi, klapa .Ważne że by wkładka zamka/nie bębenek nie posiadał wyrobionego kanałka .
Sprawdź czy nie masz odłączonego żółtego kabla "+" od czerwonego. Niektórzy mają taką możliwość w radiu że po wyciągnięciu klucza ze stacyjki radio się wyłącza. Aby tak nie było muszą być te dwa kable połączone ze sobą. Pozdrawiam
czerwony przewód idzie do rozrusznika (sterowanie elektromagnesu) zmierz miernikiem czy pojawia się tam napiecie wzgledem - po przekręceniu klucza w pozycje rozruchu ewentualnie podaj bezposrednio + na ten przewód przy stacyjce jak zakreci to stacyjka do wymiany (kostka elektryczna stacyjki)
Czytam na forach, że wystarczy to przekręcenie klucza w stacyjce z przyciśnięciem kodowanego pilota. To idź sobie na te fora i napisz że nie zadziałało niech się podniecają lamerki łoplowe.
Faktycznie rozrusznik nie ma nic do tego , autko naprawione przez innego speca ale oczywiście nie dowiemy się o przyczynie Dziękuję za pomoc i chęci pozdrawiam
To napiecie w zapalniczce masz nawet po wyjeciu klucza ze stacyjki? Tak raczej nie powinno byc. Poszukaj , bo moze poprzedni wlasciciel podpial je na stale i wystarczy podmienic kabelek.
Panowie, czy aby nie daliście ciała? Wydaje się że uszkodziła się kosteczka w stacyjce lub padło zasilanie. W Golfie tak jest to zrealizowane, że po wyjęciu klucza ze stacyjki, włączeniu kierunkowskazu, świeci się postojówka po jednej stronie pojazdu ;)
Taki plus masz w wielu miejscach np podświetlanie radia lub wszędzie tam gdzie urządzenia są wyłączane przy wyjęciu klucza ze stacyjki może wycieraczki albo pompa paliwa,
Jeżeli nie masz immo to po co i gdzie chcesz wprogramować kluczyk. Myślałem, że to właśnie do immo wprogramowuje się kluczyk, aby ten po włożeniu klucza do stacyjki rozpoznawał czy klucz jest właściwy i wysyłał odpowiedni sygnał do ECU silnika zezwalający na uruchomienie silnika. Jeżeli nie masz immo to należałoby sprawdzić, czy sterownik silnika pozwoli...
Posiadam w/w model Pioneer'a, jednak mam problem, gdy zapisze dla każdego kanału częstotliwość radiową np. dla 1. 93,6 mhz, to po wyłączeniu zapłonu i przekręcenia klucza stacyjki w pozycję Off, radio resetuje się do ustawień fabrycznych (łącznie zegarek na wyświetlaczu radia wskazuję 12:00). Nie wiem czy jest to wina radia, czy może posiada ono jakiś...
adaptację klucza stacyjki błąd klucza odzyskanie klucza
renault scenic gaśnie czujnik biegu wstecznego oświetlenie przez bluetooth
Żarówka R2 24V 55/50W: który żarnik ma 55W? Nawigacja VW nie pokazuje trasy - przyczyny i rozwiązania