Immo po roczniku 99 leci na k-line wiec nie ma problemów z immo jeśli chodzi o zczytanie nawet jeśli nie masz loginu (PIN). Jeśli masz pin to vagiem możesz przeprowadzić adaptację klucza do stacyjki. Instrukcja gdzieś jest na elektrodzie.
Takie rozwiązanie nie pozwoli słuchać radia na postoju bez klucza. Ciekawe czy chiński android z podłączonym Can Decoderem działa tak samo jak oryginał, czyli wyłącza się po wyciągnięciu klucza ze stacyjki i można włączyć na postoju bez klucza?
Wymiana prawego SAM nic nie pomogła.... zamówiony lewy. czy ktoś może wie co muszę wymienić razem ze stacyjką żeby nie było problemu z adaptacja nowego klucza ???
Nie bój się, 20 razy go tam zakodujesz. Potrzebny Ci pin. Jest zapisany w pamięci licznika lub był na przywieszce do klucza pod zdrapką. Potrzebny VAG, licznik, adaptacje, kanał 21, ilość kluczy, ok, wkładasz kolejny klucz do stacyjki i włączasz zaplon na 5sek.
Witam serdercznie, Zamówiłem nowy pilot z alieexpres (3 przyciski) i dokładnie o takim samym oznaczeniu jest oryginalny pilot w moim VW. Przy próbie adaptacji VCDSem pilot się dodaje ale działa tylko otwieranie i zamykanie a jest problem z otwieraniem klapy bagażnika (wiem trzeba trzymać przycisk dłużej). W oryginalnym pilocie wszystko działa. Po gwałceniu...
Witam. Pisałem ostatnio do kolegów z pytaniem czy jak 307sw 2.0 16v 02rok dostanie cały kompletny zestaw do odpalenia tj:sterownik silnika, bsi,uch i oczywiście kluczyk to auto powinno odpalić bez żadnych kombinacji. Niestety tak się nie stało.. Auto nie startuje. Komunikuje się z bsi ale miga kontrolka od immo obok centralnego zamka. Pod kompem zablokowany...
Doszłem jak narazie do tego że po zrobieniu adaptacji przepustnicy silnik chodzi dobrze do czasu wyjęcia klucza ze stacyjki. Jak go wyłącze,hwile poczekam i znowu zapale to juz nie chodzi tak jak trzeba i od razu pojawia się błąd ale na zapalonym silniku. Jak zgasze silnik poczekam chwile i włącze tylko zapłon błędu brak,a powinien tam być jeśli był...
A aucie jak wyżej brak sygnalizacji włączonych świateł po otwarciu drzwi kierowcy i wyjęciu klucza ze stacyjki. Krańcówka drzwi sprawna, po otwarciu drzwi zapala się oświetlenie wnętrza. Przeanalizowałem VCDS-em sterowniki 09, 17, 46 zarówno kodowanie jak i adaptacje, brak możliwości włączenia funkcji sygnalizacji. Może to ma związek ale w radiu-nawigacji...
Witam! Problem jak w temacie, posiadam dwa kluczyki które: Pierwszy kluczyk- centralem steruje ale nie widzi go stacyjka (nie da się przekręcić klucza) Drugi kluczyk- Stacyjka go widzi, ale nie steruje central zamkiem. Kluczyki to tzw Electronic key. Czy można coś zrobić w tym temacie czy raczej podjechać na serwis aby dopisać kluczyk? Jak rozumiem...
Obecnie nie mam laptopa, próbowałem też zrobić przez vag, też się nie dało, był zaadaptowany 1 kluczyk, potem zresetowałem, zapisałem adaptacja i nic. ----------------------------------------... Przed chwilą chciałem zaadaptować pilot z innego Leona i nic. Tak samo ten niesprawny w tamtym i tez...
Dodam jeszcze że próbowałem również ręcznie przeprowadzić procedurę adaptacji kluczy metodą jeden klucz w stacyjce przekręcony na zapłon drugi klucz w drzwiach kierowcy przekręcany w prawo razem z wciśniętym przyciskiem unlock (otwierania) na pilocie i procedura mieszana z programem vcds Dodano po 5 Może padł, tylko jak to sprawdzić skoro sygnał wysyłany...
Spróuj w 46 komfort wejdz w adaptacje , kanał 21 i wpisz jedynke dla pierwszego klucza nacisnij przycisk w pilocie i zatwierdz z klawiatury , trzymająć cał czas ten przycisk w pilocie potem ustaw 2 dla drugiego klucza i to samo powinno chodzić vasem tak robie zawsze i jest dobrze . Spróbuj wczesniej wsadzic kluczyk do stacyjki i włączyc i wyłączyć 5...
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
Witam wszystkich. Mam problem z kluczykiem w hondzie CRV I z 97 roku. Grot zużył się mechanicznie i występuje problem z przekręceniem stacyjki. Posiadam jeszcze dwa kluczyki, zapasowy czarny i serwisowy czerwony, które otrzymałem przy zakupie samochodu(komis). Obydwa pasują do drzwi i stacyjki. Zapasowy czarny kluczyk bez problemu przekręca stacyjkę,...
Sprawdź na drugim kluczyku, jak nie pójdzie adaptacja zrobić IMMO OFF. Procedura adaptacji kluczyków: 1. wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, 2. w programie wybieramy opcję [Immobilizer], 3. jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki (inspekcje)],...
Witam Zrobiłem dopisanie nowego pilota ( używka Hella 2 przyciski 434 Mhz) bo wcześniejszy padł. https://obrazki.elektroda.pl/5399814500_... Według procedury Metoda Nr. 3 : 1. Należy użyć dwóch kluczy, tradycyjnego (A) oraz klucza ze zdalnym sterowaniem (B) 2. Cała operacja synchronizacji musi być przeprowadzona w ciągu 30sekund. 3....
Możesz jeszcze dorobić kluczyk w "warsztacie niezależnym" ;) To będzie część kwoty kluczyka w ASO. Z zestawami startowymi nie zawsze jest całkiem różowo. Silnik wystartuje, ale w wielu przypadkach po sieci auta wciąż pałętają się upierdliwe błędy wynikające z niecałkowitego współdziałania nowych sterowników ze starymi. Dopasowanie parametrów i adaptacje...
Pisałem o sytuacji kiedy NEC byłby zdrowy a reszta podejrzana (z pytania nie wynika że NEC jest uszkodzony więc skąd taki wniosek?). To wtedy przelut. Inaczej chyba będzie trzeba odnowić jakąś używaną stacyjkę, zrobić do niej nowe klucze i kombinować z adaptacją ECU i zegarów.
Transponder przełożony - samochód nadal nie odpala Dodano po 1 Z tego co widziałem to tak, na ten moment jeden odpala drugi nie. Słyszałem, żeby odłączyć akumulator albo na 15 minut przekręcić stacyjkę nowym kluczem w celu adaptacji.
dzieki juz wiem jak sie odczytuje nie wiedziałem ze lgin to pin heh.ale i tak nie moge zakodować tego klucza.jak biore za pomocą commandera 1.4 key learning podaje pin mam jeden klucz wkładam go do stacyjki do adaptacji daje jako jeden (1) klikam kodowanie czost tam sie dzieje kontrolka om immo na 2 sek znika po czym zapala sie ponownie a w commander...
Mam problem z zaprogramowaniem nowego klucza. Do immo bez problemu się dopisał, auto odpala. Natomiast za nic nie chce się doprogramować, wg procedury, stary klucz do stacyjki, a nowy w zamek drzwi, nie idzie. Również przez próbę dopisania w adaptacjach modułu komfortu, nie da rady, cały czas widnieje jeden klucz, nie przyjmuje innej wartości. Czy potrzebny...
W aucie tym nie mogę wprogramować fabrycznego pilota, ani ADAPTACJĄ na kanale 21 ani metoda z drugim kluczem w stacyjce. Pilot wcześniej tracił stopniowo zasięg mimo sprawnej baterii. Czy to pilot czy moduł komfortu?
Jeżeli PIN masz poprawny to użyj programu VAG-COM. Łączysz się z licznikiem, wybierasz LOGOWANIE, wpisujesz PIN poprzedzony zerem, później adaptacja, kanał 21 i tam wpisujesz ile ma być kluczy, testuj, zapisz i wkładasz po kolei klucze do stacyjki i każdym włączasz na chwilę zapłon.
PIN jest tylko jeden. 4 cyfrowy i trzeba go podać logując się i poprzedzić go zerem. Czyli: 0xxxx Wchodzi w IMMO Serwus Dodałem kluczyk schematu umieszczonego na forum polo pod nazwą [9N/9N3] Dodanie pilota centralnego zamka i kluczyka (nie mogę dodać linka ponieważ mam za mało pkt na elektroda zatem podaje namiar jak dotrzeć do tematu dla zainteresowanych)...
Poszukalem ,skleilem i zrobilem Dziala bez problemu Na wyjsciu NE555 (noga 3) przed przekaznikim tylko musialem dac diode bo nie chcialo wracac do stanu czuwania przy mniejszym napieciu zasilania nie wiem dlaczego Sorry za jakosc ale tak najszybciej ale chyba czytelnie 7noga CD4093 do masy, 14 do plusa !!! Po wlaczeniu zasilania zawsze wchodzi w stan...
Witam, kupiłem moduł komfortu z Kessy przekopiowałem eeprom ze zwykłego, zrobiłem flash odisem na ten z kessy i teraz jak włoże kluczyk na zegarach wywala napis brak kluczyka. Wiem że kessy ma inny transponder tylko teraz pytanie czy jak kupie klucz z kessy czy dam rade taki klucz sam adoptować np. Vcds? Kod pin znam. Czy taki sposób mi pomoże jak zmostkować...
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Wchodzisz w licznik - logowanie - wpisujesz 0xxxx (xxxx-pin) - ok - adaptacja - kanał 21 - wpisujesz liczbę kodowanych kluczy - test - zapisz - ok - wkładasz następny kluczyk do stacyjki - włączasz zapłon - następny klucz - itd. Łączysz się z licznikiem, wchodzi adaptacje - kanał 00 - test - zapisz - ok. Przydało by się podać nr licznika by się nie...
ok dzięki za pomoc, jutro biore się za to. Dodano po 18 Udało mi się tylko jeden z kluczyków zaprogramować i to ten dodatkowy, którego nie używałem ale dobre i to, że jeden działa. Próbowałem też wpisac w Moduł komfortu 46 - Adaptacja 10 - wybrać kanał 00 - tak doczytałem w jednym miejscu, że kanał 00 to reset- wciskając póżniej - testuj - zapisz, a...
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
Nie masz dostępu do kanału 50 ponieważ posiadasz immo 2 -procedura adaptacji :Łączymy sie z licznikiem [17] i wprowadzamy ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie...
Jeśli jeszcze jest potrzebna pomoć mogę coś poradzić. Najtaniej jest kupić wkładki i przekodować je do twoich kluczy. Co tu się dzieje z tymi kodowaniami i adaptacjami, wkładki zamków i stacyjek już się nawet koduje?
Pytanko o auto jak w temacie. Klient zgubil jedyna klucze i pytanko czy jeden z emulatorów immo załatwi sprawe? Czy naprzykład komplet tzn stacyjka z kluczem i z puszką immo i adaptacja z ecu? Macie jakies pomysły? Czy ktoś stosował emulatory i z jakim rezultatem? Ma ktoś jakieś pomysły?
Witam dostałem wiadomość żeby opisać rozwiązanie więc piszę sorki że tak późno ale może się komuś przydać - z Licznika magnetti marelli w B5 PIN możemy wyciągnąć tylko programatorem (żadnym Super Vagiem ani innym wynalazkiem nie da się) w liczniku MM4 na motce podpinamy programator jak na rysunku i wyciągamy wsad http://obrazki.elektroda.pl/6348034700_1...
Hej, zalało mi komputer na podszybiu przez co ECU się spaliło, kupiłem drugie o tych samych numerach i auto odpala na 2s po czym gaśnie. Jak mniemam immo mnie odcina. Czy jestem w stanie dodać nowy komputer do istniejącego immoblizera przy pomocy Viaken KKL -USB ? Numer sterownika to 06A 906 019 BR https://obrazki.elektroda.pl/5033453100_...
Robisz to samo dla obu kluczyków? Opisz procedurę którą robisz ale dokładnie. Robiłem do tej pory to samo dla obu kluczyków czyli adaptacja wpisuje ilosc kluczy 2 daje zapisz naciskam na pilocie zamknij i wartosc sie zmienia na rozpoznano biorę drugi kluczyk daje zamknij ale wartosc jest cały czas jako rozpoznano wyciagam kluczyk ze stacyjki i za kazdym...
VW PASSAT B5 1,6 benzyna 1998 rok (kod silnika AHL ? chyba ) Po przekręceniu kluczyka wtrysk benzynowy numer 1 ( stojąc przed autem, 1szy od rozrządu ) lał paliwo cały czas. Wymieniona listwa wtryskowa na drugą , bez zmian. Sprawdzona instalacja elektryczna od wtrysków do komputer a, rozpruta i przemierzona omomierzem, bez zmian. 1211336 Rozebrany...
Witam mam problem z centralnym w moim toledo II pewnego dnia nie moglem otworzyc samochodu pilotem a w drzwiach jest inna wkladka niz kluczyk wiec postanowilem sie wlamac:-) gdy juz uruchomilem auto pojechalem do elektromechanika vag-iem w module komfortu przywrocil dzialanie i bylo bez problemu przez miesiac a po tym czasie zmow nie chodzi dodam ze...
Mercedesy renaulty peugeoty citroeny volvo i vag te marki Jasne. Ja mam taki komfort że współpracuję z warsztatami które specjalizują się wyłącznie w Mercedesach, więc do tego mogę się odnieść. Grupa PSA mnie zupełnie nie interesuje (bardzo niskie stawki za pracę przy "żabach", i klientela specyficzna - szkoda mi czasu na to). Generalnie temat (jeżeli...
klucza stacyjki adaptację wspomagania adaptację przepustnicy
kontrast wydruk podłączyć niemiecki telefon wartość skuteczna napięcia tętnień
sprawdzić moduł skuter kymco drukarki xerox firmware
Smażalnik Lotus błąd E13 - jak naprawić? Uszczelniacz wału korbowego VW Crafter 2.5 TDI z czujnikiem