Spróbuj na falach długich.
Jaka masz kostkę do radia? Jeśli ISO to zmierz napięcie na przewodzie czerwonym i żółtym powinno być ok. 12V względem czarnego (masa). Oczywiście z "przekręconym" kluczykiem.
Złamany metalowy łącznik kostki stacyjki.
transponder znajduje sie w srodku kluczyka .
Tak bez patrzenia w schematy, w starszych Oplach brązowy to zawsze masa, a czarny to na 99% plus po kluczyku.
Gniazdo diagnostyczne jest pod hamulcem ręcznym. Jechać z tym nie można ECM nie rozpoznaje kluczyka.
Możesz mi wysłać immobox to Ci to ogarne.
Dzięki, a czy zwykly kabel obd wystarczy, i jaki soft bedzie potrzeby do odczytania kodu immo Uniwersalnymi kablami tego sie nie zrobi, najlepiej zrobic to interfejsem, jak i oprogramowaniem typowo do opla, np opcom.
Te zwarte punkty przy prawym przycisku były oryginalnie?
Raczej lewych (kierowcy) chyba... skoro kluczyk nie aktywuje centralnego zamka.
Wymienić wkład stacyjki. Wiek zrobił swoje.
F24 to zasilanie po zapłonie a F35 to sygnał obecności kluczyka.
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Ewentualnie naprawić uszkodzoną elektronikę w drugim kluczu, najprostsze rozwiązania czasami są skuteczne :)
Witam. To jest przywara Polaków - moja też :-). NIE CZYTAMY INSTRUKCJI ! Otóż na stronie 37 jest napisane: "... Spersonalizowany kluczyk - zapisywanie własnych ustawień lub funkcji pojazdu w kluczyku ... .". Między iinymi jest tam mowa o zapamiętaniu jasności wskaźników i kilku iinych funkcji. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
W tym moim kluczyku jednoczęściowym takiego elementu nie ma. Tak ma być, czy to może jest wlutowane w płytkę? Corsa D nie ma osobnej "pestki immobilisera" wszystko jest w elektronice klucza .... PS . kod immo kupisz po vinie w ASO lub jakiś ogarnięty elektronik wyciągnie (odczyta ) z jakiegoś sterownika (ecm,bcm,radio itp )
Przepraszam że pytam , ale czy to . http://obrazki.elektroda.net/91_12831522... / lub podobne /. też przełożyłeś?
Witam.A immo sprawdzone - kluczyk?
Pacjent to Corsa D 1.2. Nie kręci rozrusznik, miga kontrolka samochód z kluczem, błąd nieprawidłowy kluczyk.
Nie
Jest ten sam imo ale inny kluczyk
Teraz tak samo sprawdź masy wchodzące na sterownik Tego chyba nie trzeba sprawdzać. To jedyna masa sterownika.
Jakieś błędy w immo? Chyba problem jest w kluczyku.
Poruszaj licznikiem czasem nie łaczy kość i nie odpali. Kontrolki wszystkie świecą?
Problem odpalenia stoi w sterowniku silnika, więc nie potrzebnie użyłeś siły ;) Natomiast każde zwarcie może ubić sterownik, immo, oraz inne podzespoły. Na Twoim miejscu weź ten za 100 zł na próbę, odłącz wszystko od immo i zobacz czy pali. Jeżeli się uruchomi silnik to wiesz co Cię czeka.
Kontrolka auto z kluczykiem dotyczy immo.
mam ten sam problem... z tym że po wymianie akumulatora na wyswietlaczu jtst tylko SAFE i tyle kodu nie mam. ponoć idzie to zrobić kluczykiem?
Licznik, ECU, BCM. Ewentualnie carpass.
Jeśli masz centralny zamek to położenie kluczyka ma znaczenie -kluczuk w poziomie to zawsze można otwożyć klape -kluczyk w pionie to zamek zablokowany (prawdopodobnie jest to zrobione w celu zabezpieczenia przed kradzieżą na "światłach") Ręcznie można otworzyć zamek od środka zdejmując osłone klapy (jest mocowana na wciskanych kołkach) tylko z 'czuciem'...
Chciałbyś do QX5 dopisać oryginalny klucz Opla - to się nie uda ! Jest stosowany inny algorytm szyfrowania informacji. Częstotliwość pracy to nie wszystko. Właśnie dlatego są produkowane alarmy bezpilotowe, sterowane odpowiednimi impulsami centralnego zamka sterowanego fabrycznym pilotem. W Katowicach usługa frezowania i programowania klucza do samochodów...
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Sprawdź miernikiem w którym pinie jest napięcie +12V bez kluczyka tam podłącz czerwony z żółtym kablem. Jak nie masz miernika można zastosować żaróweczkę 1W np od podświetlania rejestracji.
Przekaźnik od zapłonu sprawdź pod maską czy się nie z kleił .
Prawdopodobnie kostka stacyjki do wymiany.
Immo z pastylką w oryginalnym kluczyku.
Zazwyczaj odcięte dwa lub trzy obwody, wszystkie przewody czarne, brak oznaczeń...
http://obrazki.elektroda.pl/9496189600_1... Tak. Ale to stwierdzimy po zdemontowaniu stacyjki i rozebraniu jej na części. Pod spodem jest wtyczka z przewodami,kostka która przełącza oraz ta metalowa część z kluczykiem.
To teraz trzeba podpiąć się najlepiej dedykowanym interfejsem i zobaczyć czy BCM widzi sygnał z pilota oraz jaki jest status krańcówek w drzwiach, w szczególności drzwiach kierowcy.
Kup obudowę do kluczyka.
Immo w corsie jest w module CIM (kolumny kierowniczej) Jak mruga kontrolka to nie może złapać sygnału immobilaizera. Masz drugi kluczyk?
prawdopodobnie kostka stacyjki nie daje sygnału o wyjęciu kluczyka
Zapomniałem wyjąć kluczyk ze stacyjki Opel Corsa, po 4 dniach rozrusznik kręci ale silnik nie chce odpalić, co mogło się stać?
Teraz już o tym wiem. Ale immobilizer nadal nie czyta kluczyka.
Można Dodano po 18 Oczywiście,taki ,od C14NZ
Dobry elektryk z dobrym programem do opla , bo będzie miał problem z immo jak się rozjechała synchronizacja .
Dioda w kluczyku świeci?
Wywalenie immo. Wymień od razu akumulator.
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
Czy przez noc auto stoi w ciepłym garażu? Jest prąd na świecach po przekręceniu kluczyka?
Dane poszły na PW. pzdr. Marcin
Nie we wszystkich sterownikach wyłączenie immo jest tak proste . Dozbrój instalację o kilka przewodów które wymaga puszka immo wstaw puszkę, zrób synchro i kluczyk i będzie po robocie .
Trzeba było odczytać pin immo i zakodować na nowo kluczyk.
Wlasnie klienta raczej krecil na slabym akumulayorze, bo byl padnienty totalnie . Tak mruga kontrolka od imo. I sa 3 bledy o nie przyjeciu kluczyka
tak samo proponuje wymianę kostki. Kable przy kostce gruby czerwony +12 z akumulatora, dwa grube czarne rozdzielenie na bezpieczniki, czerwono czarny rozrusznik, cienki czerwony to kabel uruchamiający się po włożeniu kluczyka.
Eur. tego nie potrafi. Zapis immo w ecu, chyba wHC11F1. Musisz mieć programator do Motoroli, jak odczytasz zawartość to Ci pomogę.
Jak potrafisz rozkręcić kluczyk, to dasz radę ;-)
No tak jest w Corsach, świeci sie jak włączysz kluczyk. Pomyślane źle, bo powinno za światłami. Pod pojęciem kostka miałem na myśli gniazdo.
W tym typie nie pomogę ,jeśli nie masz kodów to do serwisu Opla po kody i zaprogramowac nowy kluczyk.
Sprawdz masy na slniku,oraz wiazke klapy na załamaniu
Refleks masz szachisty , ale to i tak dobrze. Plastiku się nie rusz tylko to co się kreci z kluczykiem . Trzeba od tyłu demontować!
Próbowałeś zakodować kluczyk po wymianie baterii? Poczytaj: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://forum.opel24.com/oryginalny-...
Po włączeniu zapłonu kontrolka silnika się zapala. Iskry jeszcze nie sprawdzałem - nie mialem na to warunków. Wtrysk sprawdziłem korzystając z pomocy przygodnego przechodnia, który operował kluczykiem.
Mam transpondery do opla (PCF'y) Aby doprogramowac musi znać security code (powinien być z papierami samochodu,albo do uzyskania na serwisie na podstawie VIN,albo mozna odczytać z moduliku Immo).No i konieczny Tech,ewentualnie równowazny sprzęt.
trasa 300 km 3 przystanki i zamiast jednego wychodzą 3 ładowania nawigacji To nadal jedno ładowanie, tylko z przerwami. Liczy się pełny cykl. Jak naładujesz do 60%, przerwiesz, rozładujesz 10% i doładujesz kolejne 40% to elektronika zaliczy jeden cykl ładowania (przy ~90% naładowania). Tak na prawdę nie liczą się żadne cykle, tylko sumaryczny ładunek...
Immobiliser, może coś z cewka czytającą albo kluczykiem, sprawdź na drugim.
W środkowej kostce zasilania trzeba zamienić czerwone przewody miejscami, czerwony grubszy z cieńszym pin nr.4 i 7 w kostce. https://obrazki.elektroda.pl/3534671200_...
Zapewne to czujniki ultrdźwiękowe,zastosuju sie do mojej porady powyżej.
Skasuj wszystkie błędy i zrób diagnostykę po nocy w chwili gdy nie możesz odpalić auta. Sprawdź w rzeczywistych czy system rozpoznaje kluczyk.
A jak to wygląda w Oplu corsie ?? Mojemu wójkowi juz 2 razy poduszke skrobneli i wkoncu zdecydowal sie na alarm . Codzi o to ze jest kluczyk z pilotem do centralnego i bezsensu było by montowanie alarmu z nowym pilotem . chce aby został orginalny pilot w kluczyku
a masz podłaczone 12V Memory
...ta wersja nie posiada PILOTA do zamknięcia drzwi. Nigdy nie było PILOTA. ... Chyba mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Chciałeś napisać, że nie działa zdalne sterowanie fabrycznym centralnym zamkiem (przyciskiem na oryginalnym kluczyku) ? Czy działa centralny zamek gdy przekręcasz kluczyk?
Kod poprawny to 8496 a 0370 to kod kluczyka.
Zamień świece miejscami. Zamienialem juz swiece I wtryski miejscami. Zeby wymienic sterownik silnika trzeba kupic o tych samych nunerach co oryginalny, mimo to konieczne jest z parowanie z immo. ? Zeby nie programowac wystarczy kupic komplet tzn. sterownik immo I kluczyki ?
He ,he ona zawsze będzie normalnie działała, problem jest w tym trzpieniu które po iluś tam tysiącach przekręceń potrafi się delikatnie odkształcić i normalnie nie przekaże zadanego kąta obrotu. Immo tylko w przypadku wymiany kluczyka.
Witam, Pozwole sobie podłączyć się pod temat, posiadam Corse B, rocznik 1995, 1.2 8v, bez centralnego, wersja City. Ostatnio zgubiłem a dokładnie to wyrzuciłem przypadkiem do śmieci jeden kluczyk, kluczyki potrzebne są dwa. Teraz pojawia się pytanie, jak sprawdzić czy moja corsa ma immobiliser? Czy da się poznać to po kluczyku ew. samochodzie?
Kup zestaw startowy z wkładkami do drzwi i stacyjki. Najłatwiej i samemu zrobisz.
a czy przypadkiem nie rozleciał się kluczyk podczas wypadku? stawiałbym na immo i brak pluskwy w kluczyku ....
Witam serdecznie. Nie wymieniałeś ostatnio baterii w kluczyku? Spróbuj odpalić na zapasowym. Jak odpala to zgubiłeś chip z kluczyka.Kontrolka mruga oczywiście ta z kluczykiem? Pozdrawiam.
Witam. Dawno nie było mnie na tym forum no, ale przygnała mnie tu potrzeba :) Zablokowała mi się stacyjka, tzn. nie mogę przekręcić kluczyka (corsa b 1.0), no i jak to bywa w takim przypadku żadne doraźne sposoby wyjęcia wkładki spełzły na niczym. Pewnie pozostało mi tylko chamskie potraktowanie wiertłem. Czy ktoś to już robił ? Jakieś wskazówki - jakie...
Tam nie ma BSI - jest BCM (BCU). Licznik, komputer, BCM, kluczyk.
Zamienić miejscami plus po kluczyku z plusem stałym i odciąć z kostki kabel z sygnałem prędkości.
Tak to wina immobilizera. Spróbuj drugim kluczykiem o ile taki masz.
Naszczęście wyciągnąłem tą kasetę bez rozkręcania radia. Po prostu podważyłem ją kluczykiem.
Błąd wyskakuje od imobilaisera błędny sygnał może trzeba zakodować od nowa kluczyk
Witam. Sory za podpiecie sie pod temat. Ale ja mam taki problem mam pionka deh-2800mp podlaczonego pod kostke iso w golfie mk3 I radio można właczyć tylko po przekreceniu kluczyka i ewentualnie po odkreceniu go zpowrotem na off bez jego wyciągania. Jak to podłączyć żeby to działało tak jak np fabryczne radio w Oplu Tzn po wyciagnieciu kluczyka radio...
Można dorobić taki kluczyk, koszt to stoparę złotych
Nie masz kluczyka do alarmu?
Jeżeli zestaw jest od jednego samochodu (jest to komplet) to będzie git, nie potrzeba nic programować. A weź ty to immo zamontuj sobie np w schowku. Wklej tylko pastylkę z kluczyka do środka i będzie git. 350 oszczędzisz ;)
Od początku: 1.Wyłączyć radio 2.Przekręcić kluczyk w stacyjce 3.Wcisnąć i trzymać AS 4.Włączyć radio trzymając cały czas AS
Problem w tym ze jest tylko jeden kluczyk Pozdrawiam
opel corsa d 1.7 2009r po wypadku nie odpala Po przekręceniu kluczyka nie kręci słychać tylko cyknięcie przekaźnika w skrzynce bezpieczników pod maską Bezpieczniki sprawdzone, przekaźniki też Rozrusznik po załączeniu na krótko kręci, więc jest sprawny. Świeci kontrolka samochód z kluczykiem
Zajrzeć do kluczyka w celu wykrycia usterek. Zrobić programowanie teszkiem.
Włożyłem identycznie taki sam jak miałem czyli : 0232103021 Dodano po 3 Apropo pamiętam że kąt zapłonu jak sprawdzałem na komp. się bardzo zmieniał i następnie świeci to autko na liczniku. Oznacza na autodacie że jakiś problem z elektryką lub immo, a immo jest wyjęte całkiem z kluczyka.
Witam, Czasem wychodząc z samochodu w pośpiechu nie pamiętam czy go zamknąłem czy nie. Żeby nie wracać się na ulicę, wolałbym z okna domu wysłać sygnał radiowy zamykający auto. Niestety mój standardowy kluczyk ma za mały zasięg. Czy jest możliwe zrobienie identycznego klucza, ale o większym zasięgu? Czy może zasięg determinuje też układ radiowy w samochodzie,...
Wymieniłeś wkładkę, czyli nowy kluczyk. W starym kluczyku jest chip. Spróbuj stary kluczyk przytrzymać blisko stacyjki i uruchomić silnik przy pomocy nowego kluczyka. Dodano po 1 Wstaw zdjęcie starego i nowego kluczyka.
Lutujesz 4 kable, kluczyk taśmą na stałe do pętli , całość w szczelną puszkę i finito.
Pewnie by się dało, ale nie wiem czy gra warta świeczki. Najtaniej kupić uniwersalny sterownik centralnego zamka, montaż to godzina z wypiciem piwa, koszt około 50zł a całkiem przyzwoicie to działa. Minus taki że masz klucz do odpalania i pilot do otwierania.
Ewentualnie orginalny klucz zamocuj do stacyjki, a dorobionym kluczykiem odpalaj :D Immo będzie czytało kod z orginału. Ja u siebie tak mam i działa bez problemów :D
Do alarmu mam schemat i wiem jakie kable co i gdzie, ale corsa ma centralny zamek fabrycznie wbudowany w drzwiach ktory po przekreceniu kluczyka w drzwiach zamyka lub otwiera wszystkie drzwi jednoczesnie. Z tego co patrzylem w przodzie jest uklad centralnego zamykania ktory steruje tymi silownikami w drzwiach, wiec od kierowcy do ukladu sterowania centralnym...
Kupiłem sterownik z modułem komfortu i do tego immobilajzerem z kluczykiem Po zamontowaniu całości Corsa nie chce odpalić. Na desce mruga kluczyk ( problem z immobilajzerem) Wszystko sam wymontowałem ze sprawnej Corsy na szrocie. Czy do tego zestawu trzeba zmienić jeszcze licznik ?
corsa kluczyk programować kluczyk corsa dorobi kluczyk corsa
wymiana wsadu eeprom piecyk wybrać czujnik biegu wstecznego
zasilacz anody tytanowej anoda magnezowa
Defro Tech K1: Komunikat "Temperatura nie rośnie" - przyczyny Jak połączyć przewody wysokiego napięcia w Linde H16?