Dobry manometr jest firmy GEKO do 7 atm i sa trzy koncówki do tego
Jak masz 0,3bar to za niski, to się świeci lampka zapewne od oleju, dobry masz manometr.
W takich przypadkach ZAWSZE zaczyna się od pomiaru ciśnienia oleju manometrem
Manometr do oleju i w drogę, jeżeli ciśnienie ok - szukaj w instalacji
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Witam! Potrzebuję pomocy gdyż wisko wyrwało instalację (łącznie z wtykami) idącą do czujnika temperatury oleju i ciśnienia oleju... Czy byłby ktoś na tyle dobry aby wrzucić rozpiskę kolorów idących do tych dwóch czujników bo nie chciałbym czegoś uszkodzić lub kawałek schematu. Actros mpI 2635 Czujnik oleju jest 3 pinowy a temperatury 2 pinowy Pozdrawiam!!
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Trzeba podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie oleju manometrem. Zakładam, ze jest wlany właściwy olej i we właściwej ilości.
Proszę tu masz schemat. http://obrazki.elektroda.pl/2113959700_1...
W tych silnikach forda jest nietypowy jak na warunki europejskie gwint czujnika cisnienia (stożkowy 1/4" 18NPT) więc najpierw się upewnij że manometr masz z odpowiednią końcówką
Nic dobrego jak jechałeś bez ciśnienia oleju. Sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem, czujnik oleju i czujnik poziomu oleju jeśli jest.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem, to będzie naj bardziej wiarygodna diagnoza.
Powód może (ale nie musi) być błahy - zużyty olej w układzie smarowania silnika lub awaria czujnika ciśnienia oleju. Przede wszystkim zrób pomiar manometrem ciśnienia w układzie smarowania (wykręć czujnik ciśnienia oleju i wkręć manometr).
odpalone i nic się nie działo pochodziła z godzinę i nic. Pomiar ciśnienia oleju zaczyna się od 2 tys. obr\min. Poniżej tych obrotów w silniku nie będzie oleju i kontrolka ciśnienia nie zaświeci się a silnik się zatrze. Pomiar ciśnienia oleju manometrem wiele wyjaśni.
Druga sprawa, to że ten twój wskaźnik to chyba pochodzi od T25 prawda? Takie wskaźniki są mało dokładne i być może ciśnienie masz prawidłowe tylko wskaźnik daje błędny odczyt. Próbowałeś to mierzyć manometrem do pomiaru ciśnienia oleju takim jak używają w warsztatach? Ewentualnie podjedź do pobliskiego mechanika niech zmierzy ci ciśnienie dedykowanym...
Wykręcić czujnik oleju, wkręcić manometr i pomierzyć, jak będzie dobrze sprawdzić kabelki, czy nie sa uszkodzone, założyc nowy czujnik i śmigac.
Witam. Macie może wymiary stożka wału sprężarki HS31 nie od strony koła zębatego tylko po przeciwnej ten mniejszy stożek? Chyba że da się dobrać z innej sprężarki. Jakie najlepsze obroty do tej sprężarki, posiadam silnik trójfazowy 3kW 2880 obrotów. Użyje pompy oleju ford fiesta 1,3 jakie na niej obroty? Chciałbym zamontować również manometr ciśnienia...
Wszystkie te błędy mogą być spowodowane brakiem ciśnienia oleju więc pierwsze co to pomiar manometrem tego ciśnienia, po drugie jak widzisz masz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze dlatego może kuleć na jałowym.
A jaka jest wartość tego ciśnienia oleju? Podłączany był manometr? Na razie wiesz tylko że kontrolka się aktywuje. Manometr w miejsce czujnika oleju to jakieś 50 pln.
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Proponuję zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, jaki masz filtr oleju i kiedy wymieniany.
Zmierz faktyczne ciśnienie oleju manometrem. Z obudowy filtra wycieknie pewna ilość oleju i to jest normalne. Z poziomu diagnoskopu nie zobaczysz wartości ciśnienia
Na dzień dobry zmierz ciśnienie oleju manometrem ,później dalsze kroki.
A więc wszedłeś sobie tylko popisać widzę i nie słuchasz. Musisz zmierzyć ciśnienie oleju manometrem i tylko to da gwarancję. Inaczej się nie dowiesz ,rozumiesz tak?
Olej jest? Ciśnienie mierzone manometrem prawidłowe? Na 99% uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce.
Sprawdź ciśnienie oleju(manometrem). Jeśli podasz więcej danych dotyczących silnika (co powinieneś zrobić na samym początku) to powiem Ci jakie ma być. Jeśli wymieniałeś olej to może nowy filtr jest wadliwy i nie puszcza lub coś w nim utkwiło. W każdym razie dalsza jazda baaaardzo ryzykowna.
Poziom to nie wszystko, trzeba sprawdzić ciśnienie manometrem a nie sugerować się czujnikiem. O skutkach braku ciśnienia oleju to sobie poszukaj w Google.
Witam , udało się znaleźć przyczynę mugania kontrolki cisnienia oleju ...pomimo ze ma cisnienie Dodano po 4 Czesc i co udało się ustalić usunąć przyczyne mrugania kontrolki cisnienia oleju ..pomimo ze manometr pokazuje cisnienie.
Dzień dobry, Pacjent to MF255 z migającą kontrolką od ciśnienia oleju. Manometr w drodze. Proszę o podanie prawidłowych wartości ciśnienia oleju po rozgrzaniu na wolnych i wysokich obrotach. Pozdrawiam
Handlarz mirrex mógł zakleić kontrolkę lub coś podobnego. Podłącz vcds albo zmierz np ciśnienie oleju manometrem.
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Sprawdź manometrem ciśnienie oleju i czujniki
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
Mam jeszcze to po podłączeniu pod komputer. Zewnątrz rurki wyglądają dobrze. Ciśnienie nie mam jak sprawdzić bo nie mam manometru. Oleju nie przybyło ani nie pachnie ropą https://obrazki.elektroda.pl/4521999100_...
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Zmierz manometrem ciśnienie oleju. Zobaczysz jakie jest faktyczne.
Usterka czujnika ciśnienia oleju nie powoduje błędu. Jeśli problem pojawił się po wymianie oleju to lepiej sprawdź ciśnienie manometrem i wymień filtr. Koszt niewielki, a prawdopodobnie rozwiążesz problem. Pozdrawiam
A zegar jest elektryczny czy manometr?
Ja podłączam w podstawę filtra oleju. Wykręcam rurkę łączącą podstawę filtra z turbiną w to miejsce wstawiam przewód najlepiej wysokociśnieniowy , elastyczny z trójnikiem . W wolne miejsce w trójniku wkręcam manometr i odpalam silnik. Najpewniej masz uszkodzony czujnik lub jego okablowanie.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem, wymień filtr oleju i olej.
Co to za regulator ciśnienia oleju ten z manometrem ?
Może inny manometr podłączyć?
Pierwsze z racji wieku auta pomiar faktycznego ciśnienia manometrem.
Przede wszystkim zamiast kombinować z obejściem tej kontrolki i brzęczyka, naprawą zegarów, należało by obowiązkowo zacząć od zmierzenia ciśnienia oleju w silniku. Wystarczy wkręcić manometr i wszystko będzie jasne. I będzie wiadomo, czy to to faktycznie usterka elektryczna, czy silnik kwalifikuje się do roboty.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Sprawdź manometrem ciśnienie oleju - jak mruga kontrolka ciśnienia to chyba od tego trzeba zacząć.
a sprawdzałeś manometrem jakie masz ciśnienie oleju
Na początek sprawdź ciśnienie oleju manometrem.
Powinieneś podłączyć jakis tester i ewentualnie odczytać błędy i parametry. Możliwe ze czujnik uszkodzony. Ewentualne sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem. Podstawowo to diagnostyka komputerowa na początek.
Pomyśl nad tym co napisałeś i sam wyciągniesz wnioski. Manometr do oleju kupisz za 40 zł razem za adapterami.
Zmierzyć ciśnienie oleju manometrem .
Z tymi obrotami to przesadziłeś . Zmierz ciśnienie oleju manometrem. Jaki olej masz zalany .
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
Rozbierałem manometr zwykły glicerynowy np do oleju i manometr glicerynowy chłodniczy. Czy różnica miedzy nimi to tarcza?
Manometr w miejsce czujnika, a reszta jak wyżej.
Pomiar ciśnienia oleju manometrem.
A czy pofatygowałeś się i zmierzyłeś ciśnienie oleju manometrem?
Zmierz ciśnienie oleju manometrem na jałowych po silnym zagrzaniu silnika.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Na początek należałoby sprawdzić ciśnienie oleju manometrem. Poziom oleju oczywiście dobry. Podnieś maskę i zamknij ,jak pomoże to czujnik do wymiany.
Niczym zaczniesz naprawiać silnik , sprawdz manometrem rzeczywiste ciśnienie oleju - wkręcając manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju!
Jedź do jakiegoś warsztatu, który zmierzy ciśnienie oleju manometrem.
Wczoraj przyjechał mechanik z manometrem sprawdzał ciśnienie oleju. Manometr na zimnym silniku pokazuje 0 więc prawdopodobnie padła pompa oleju ale to dokładnie co poszło to będę wiedział dopiero jutro bo autko jest u mechanika:)
Poziom oleju niewiele ma wspólnego z ciśnieniem oleju, manometr w dłoń wykręcić czujnik ciśnienia oleju i w jego miejsc wkręcić manometr z odpowiednim adapterem. Jeżeli ciśnienie oleju na ciepłym silniku będzie Ok to winowajcą będzie najprawdopodobniej czujnik.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Czy filtr oleju (wkład) jest w oleju czy sucho ? Podłącz manometr pod czujnik ciśnienia oleju i zobacz co się dzieje przy rozruchu i podczas pracy silnika. Możesz też odłączyć wtryskiwacze, odkręcić czujnik ciśnienia oleju i druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz co się dzieje.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Raczej laweta lub sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem .
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Czego nalałeś? Zagęszczacza? Może trocin nasyp? Podstawa, jakie ciśnienie oleju? Manometr wpiąć i mierzyć.
Potwierdzić manometrem ciśnienia jak potwierdzisz raczej wyjdzie słabe to do wymiany pompa, panewki.
Manometr i ustawić prawidłowe ciśnienie. Przypadkiem tego zrobić się nie da. coś więcej podpowiesz? podłączam manometr oleju w miejscu gdzie jest ten zawór regulujący? czym ustawia się ciśnienie i skąd będę wiedział, że jest właściwe dla tej pompy, trzeba dostać się do środka i zobaczyć jaka to pompa?
Zmierz ciśnienie oleju manometrem,później porozmawiamy o reszcie.
Pomiar ciśnienia oleju manometrem zrób, jak będzie OK, to szukać zwarcia na przewodzie od czujnika.
Zmierz manometrem ciśnienie oleju, bo może jest niskie i przez to się zaświeca, albo może czujnik szwankować. To na początek.
Zacznij od wyjęcia elektrozaworów sterujących wariatorami i wyczyszczenia ich sitek, krok drugi to pomiar ciśnienia oleju manometrem
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Pomiar ciśnienia oleju manometrem jak najbardziej wskazany. Potem dalsze działania.
Jeśli filtr byłby zle założony zgubiłbyś olej.Zmierz manometrem ciśnienie oleju. Sprawdz czy masz założony odpowiedni filtr.
Wystarczy odkręcić czujnik cisnienia oleju i wpiąć się tam Manometrem ciśnienia oleju i już kolega będzie wiedział czy pompa robi ciśnienie i ile daje Bar?
może sprawdż ciśnienie oleju manometrem,może zawór w pompie oleju
Sprawdź ciśnienie oleju manometrem,
Olej i filtr oleju kiedy wymieniany. Podaj ile wynosi ciśnienie oleju mierzone manometrem.
Witam.na wolnych obrotach swieci kontrolka oleju po podłączeniu manometru jest ok 0,5 -0,7bar na wysokich około 2,5 bar i góra wtedy hałasuje co robić
Wychodzi więc na to, że czujnik jest sprawny. Ciśnienie oleju jest ok, mierzone manometrem.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem . Wkręć w miejsce czujnika ciśnienia oleju manometr poprzez redukcję, dlaczego wymieniałeś pompę olejową i czujniki . Jaki olej Może zapchany lub niewłaściwy filtr oleju .Ewentualnie panewki pa.pa. 1,2 bara na zimnym czy na ciepłym silniku
Sprawdź ciśnienie normalnym manometrem.
Na początek zmierz ciśnienie oleju manometrem. Jaki olej i jaki filtr zastosowałeś.
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Tak, to jest to i tak go utrzymasz w czystości. Kocioł blokuje palnik z symbolem MISFIRE na panelu automatyki. Zwykle ogólnymi powodami są: 1. Brak paliwa, 2. Zapowietrzona linia olejowa + filtr, 3. Zanieczyszczony detektor płomienia, 4. Brak podawania iskry (trafo zapłonowe), 5. Brak podawania paliwa (pompy oleju), 6. Brak podawania powietrza (wentylator),...
Trzeba zrobić pomiar ciśnienia oleju manometrem, na zimnym i rozgrzanym silniku, dużo się wyjaśni.
Jaki masz stan oleju, jakie ciśnienie oleju zmierz manometrem.
Witam, parę dni temu zamrugala mi kontrolka oleju. Myśląc,że powodem może być zużyty lub brakujący olej, wymieniłem go razem z filtrami. Problem w tym, że kontrolka dalej mruga i Nie od razu a po przejechaniu około 10 km gdy auto jest już nagrzane. Przy czym silnik zaczyna dziwnie głośno pracować . Ktoś spotkał się z takim problemem bądź wie co może...
Na początek proponowałbym sprawdzić ciśnienie oleju manometrem, możliwe że pompa oleju się skończyła, lub zapchała.
Zamiast bawić się w montaż/demontaż pompy, jedź do kogoś, to zmierzy ci ciśnienie oleju manometrem. Po zagrzaniu oleju, w czasie pracy silnika na jałowych obrotach oraz przy ok 2000-3000 obrotów.
Mam golfa III 1,4i silnik AEX przy wolnych obrotach świeci się kontrolka od ciśnienia oleju ,Zmierzyłem manometrem ciśnienie oleju przy 2000 pokazuje 1,8.Co może być przyczyną?
Sprawdź ciśnienie oleju manometrem , jaki masz filtr oleju (producent) ,niektóre filtry oleju blokowały przepływ.
Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia oleju manometrem
Planuję wykonać sterowanie składające się z: - zabezpieczeń zwarciowych - czujnika zaniku, asymetrii i kolejności faz - termika - czujnika ciśnienia oleju - presostatu - rozruchu gwiazda/ trójkąt - być może zabezpieczenie przed przegrzaniem oleju, a jeśli nie to nie zwykły zegar pokazujący temperaturę oleju - zamontowany będzie też manometr pokazujący...
ciśnienie oleju manometr manometr pompa oleju manometr ciśnienie oleju
podgląd rejestrator kocioł kondensacyjny termet lampa kamerę
Głośny stukot przy załączaniu piecyka - przyczyny Wymiana wirnika w frezarce Dexter IC1200RT - krok po kroku