z opisu wynika że jest to punto 1 wymień wkładkę w stacyjce /odkręć trzy wkręty na imbus osłonę pod kierownicą.wsaðż stary kluczyk przekręć w połżenie zapłon w stacyjce będzie dzyndzel podważ go śrubokrętem iwyjmij wkładkę.włóż nową wkładkę wyłącz zapłon/stara wkładka może wychodzić z lekkim oporem/następnie rozbierz klucz matkę /kolor brązowy/...
Bez przesady jak ma pin w książce, to kluczyk z ali 15$$ + coś tam za kodowanie + 20-30zł docięcie. Nawet 200zł nie wyjdzie.
Czyli procedura opisana w następujący sposób: "wymień wkładkę w stacyjce /odkręć trzy wkręty na imbus osłonę pod kierownicą.wsaðż stary kluczyk przekręć w połżenie zapłon w stacyjce będzie dzyndzel podważ go śrubokrętem iwyjmij wkładkę.włóż nową wkładkę wyłącz zapłon/stara wkładka może wychodzić z lekkim oporem/następnie rozbierz klucz matkę /kolor...
Jak Kraków to ''autokluczyki Kraków'' poszukaj.
Auto z 2000 roku .Pilot nie rozbieralny nie widać na desce diody imo.Czy jest potrzebne jakieś kodowanie aby dorobić nowy kluczyk.
wystarczy karta kodowa i nowe klucze witam man pytanie jak się koduje kluczyk grande punto
A ja stawiam na wysypaną hybrydę (sterownik). Przecież to Punto I na IAW-16F.EB... nie ma tam żadnej hybrydy. CODE się zaświeca - ale czy po chwili gaśnie? Na brązowym kluczyku powinien zapalić "choćby nie wiem co", chyba że kluczyk nie jest od tego auta. Powinien być jeden brązowy i dwa niebieskie. W normalnych okolicznościach nigdy nie należy używać...
Kolego nie podajesz jakie to Punto. Może immobilajzer odcina Ci zapłon i w takim przypadku zmień ( na zapasowy kodowany ) kluczyk stacyjki. Znajomi mieli takie przypadki w trasie. Takie przypadłości mają letnie Punta.
Za kodowanie chcieli 100 ,ale jakoś się dogadałem i zrobili gratis.
Sam kluczyka do fiata nie zakodujesz. Widzę nie masz wiedzy ani sprzętu. Sam pin ci nic nie da, to nie opel czy stary vw. Tam trzeba prekodowac kluczyk danymi z auta. I dopiero do pisać do auta. W moim rejonie klucznikarze biorą ok 500 za kluczyk z pilotem i jeszcze za dojazd ale wtedy cię nic więcej nie interesuje, jak masz grot pasujący do stacyjki....
W przypadku procedury proxi założenie bcm od biedniejszej wersji nie jest problem bo dodatkowe sterowniki zostaną przejęte . Problem będzie jak założysz bcm od bogatszej wersji . W tedy będzie mrugal przebieg . Co do kluczyków to kluczyki są jedno krotnego zapisu do tego stopnia ze jeśli przy kodowaniu nowego i nie użyjesz starego to stary przestaje...
Czerwony kluczyk Master przy pomocy tego klucza kodujesz wpisujesz pozostałe klucze do komputera.Powinieneś mieć jeszcze kartę z kodem kluczy.
Witam. Moje punto II wersja HLX z 2000r. od zakupu posiadało uszkodzoną elektronikę w kluczyku a raczej jej brak. Puste miejsce pod przyciskiem i jedyne pastylka immo. W zestawie z autkiem dostałem dwa niebieskie klucze. Chciał bym się za to zabrać. Ciekaw jestem czy moje auto ma alarm bo rozumiem że zamykając auto kluczem alarm się nie uruchamia? Można...
Witam. Po przekręceniu kluczyka nie gaśnie lampka immobilaizera. Po odłączeniu akumulatora jest ok czyli lampka gaśnie i mogę odpalić. Ta sytuacja się nasila ale nie za każdym razem. Wydaje mi się że to klucz do wymiany. Gdzie najlepiej go dorobić i co to za bajka z tym kodem. Pilnie proszę o pomoc.
Możecie polecić jakiś autoalarm z czujnikiem ruchu i możliwością podłączenia syreny/ klaksonu w wersji analogowej i w wersji po szynie can? SEO Perfect CAN (bezpilotowy), ew. SEO Dolphin + inwerter CAN, bo zapewne masz tylko jeden kluczyk z pilotem. Powiedzcie mi jeszcze czy to prawda, że przy autoalarmie montowanym na szynie can i sterowaniu nim fabrycznym...
vvaldek - da się zrobić wszystko i nie trza zamawiać pod nr nadwozia, łącznie z dopisaniem ręcznym kluczyków do starego body komputera a nawet zaprogramowaniem transponderów pod konkretny body:) sa kolesie w Tychach potrafiący to zrobic.
widze ze key card sluzy glownie do awaryjnego uruchamiania bez kluczyka z immo. Niestety nie zmienia to faktu ze znalazlem juz kilka miejscach procedure kodowania, ktora niestety u mnie nie dziala, nie gasnie code przy wkladaniu niebieskiego klucza
Wg mnie w Grande Punto nie ma żadnego kodu przy fabrycznym radiu sterowanym z kierownicy. A czemu tego nie sprawdzisz? jak kupowałem nowe z salonu to wiem. Kupowałem w 2009r i karta kodowa do radia była. Skorzystałem juz po tygodni jak mi dodatkowy kluczyk z pilotem kodowali w ASO. Po tym radio wołało o kod. Więc jest i bez tego kodowani pewnie bym...
W tym Punto immo jest w body komputerze..!!! Przy wymianie sterownika nie trzeba ruszac ani kluczyków , ani body komputera...wzrunkiem jest "wyczyszczenie " sterownika , czyli zrobienie go jak nowy..!!! i po tym zabiegu po włożeniu nowego sterownika, immo samo się koduje po załaczeniu zapłonu..ot i wszystko.!!! jak chcesz więcej info , to na PW. ps....
Dziękuję za odpowiedź i dowiedziałem się że mam zonka w stacyjce:-I Dodano po 7 Mam jeszcze takie pytanie tak mi się nasunęło a czy da się dorobić takie kluczyki żeby mieć w zapasie, i żeby można było nimi odpalić samochód, czy te nowe trzeba jakoś kodować?
Możesz dorobić kluczyk bez transpondera (ale z miejscem na niego) i przełożyć go ze starego kluczyka, wtedy dorobienie powinno kosztować około 50zł i niczego nie musisz kodować. Masz Code II i w/g mojej wiedzy do zakodowania nowych kluczyków potrzebujesz Examiner i kartę CODE... ale do swojej centralki CODE, a nie od kluczyka. Nie mam pojęcia w jakim...
Tak, oczywiście - FIAT Code zakoduje się po podpięciu centralki do auta z fabrycznym immobiliserem (jeśli nie odłączy się centralki CODE na czas próby). Do kodowania potrzeba kompletu kluczyków - 1 brązowy i 2 niebieskie, tyle że nie wiem jak to się ma do sytuacji gdzie inna centralka CODE jest wpisana do ECU.
...a na bordowym nie powinno się jeździć, bo tak w koło wprowadzając centralkę w tryb programowania w końcu ją ubijesz. Z tego co pamiętam to do kodowania potrzeba przynajmniej dwóch niebieskich kluczyków z różnymi kodami transponderów. Alternatywnie możesz dorobić zwykły kluczyk (bez transpondera), odłączyć centralkę CODE i wyprogramować ją z ECU....
Dużym kluczykiem to znaczy którym? Brązowy kluczyk nie służy do uruchamiania sinika, jest wyłącznie do kodowania IMMO. Wspomniałes ze "był błąd w programie" moze masz jakas ulepszona wersje bez błędu? Ja mam v0.78 Nie skompilowałem jeszcze poprawionej wersji ale błąd był tylko w funkcji resetu - włącz/wyłącz powinno działać ok. Włączanie/wyłączanie...
Rzeczywiście polska wersja instrukcji nie wspomina nic o systemie CODE - ani kodowania ani awaryjnego uruchomienia kodem z karty... Wkładamy kluczyk matkę, włączamy zapłon, czekamy na zgaśnięcie lampki fiat code, wyłączamy zapłon wkładamy nowy niebieski klucz włączamy zapłon, czekamy na akceptację nowego klucza (zgaśniecie lampki fiat code), wyłączamy...
Witam, Mam nastepujacy problem: Nie dziala mi stacyjka w samochodzie. Bedzie to prawdopodobnie jakies uszkodzenie mechaniczne , kluczyk nie chce sie przekrecic w ale w do tylu na postojowki wchodzi bez problemu. Nie posiadam kluczyka matki tylko dwa niebieskie. Przekrecac probowalem oboma niebieskimi kluczykami - bez efektu. Co Panowie radzicie w takiej...
Witam, Ukradziono mi klucze do Fiata Punto I (z pilotem do centralnego zamka). Ze względu na to, że złodziej połakomił się na całą moją torebkę, poszły kluczykami wszystkie moje dokumenty. Z racji tego, że Panowie są napewno lepiej zorientowani w kwestii motoryzacji, proszę o odpowiedź na moje, być może banalne pytania (wybaczcie;)) Przede wszystkim,...
Witam posiadam Fiata punto 2 silnik 1.2 8V i mam mały problem. Jechałem wczoraj autem i wszystko było dobrze auto normalnie się zachowywało i nie było z nim najmniejszych problemów. Po jakieś godzinnej jeździe zatrzymałem się na chwilkę i po jakiś 40 minutach ponownie odpaliłem ale już po starcie coś zaczęło szarpać i nagle zapalił się check auto staneło....
bez urazy ale oszczędź ludziom swoich mądrości !! - zapalająca się kontrolka może oznaczać oprócz braku zezwolenia na uruchomienie każdą inną awarie związaną z sterownikiem . - przypuszczam że nie dianozowałeś auta egzaminerem więc czy chociaż stwierdziłeś czego brakuje do uruchomienia ? iskry ? pompy ? wtryskiwacza ? wiesz czego nie poda zablokowany...
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
taki klucz w punktach dorabiania kosztuje przewaznie 200 zlotych - w tej cenie masz surowke z transporderem- gosc docina klucz , koduje transporder i dziala jedyny warunek: dany punkt musi miec sprzet do kodowania :) do serwisu nie idz , bo zaplacisz jak za zboze :/
tylko po co szczytywać i programować w ten sposób? możesz zrobić tak : opcja 1 jedz do klucznika niech ci odbije działający klucz i będzie ok opcja 2 podjedz do elektronika samochodowego co ma kts egzaminer lub inny tester który koduje klucze do fiata niech ci wpisze klucze weźmie pare złotych i bedzie ok opcja 3.możesz wyłaczyć immo możesz to zrobić...
kluczyk kodowanie punto kodowanie kodowanie kluczyk
mruganie swiateł ogrzewać dimplex derbi licznik
optotriak obciążenie indukcyjne serwis viessmann
Wiązka elektryczna do świateł wstecznych VW Tiguan 1 Zamienniki dla układu DM0265RB w zasilaczach SMPS