Jak Kraków to ''autokluczyki Kraków'' poszukaj.
Kod to mało...Auto nie chce przyjąc takiego przeszczepu.Ale daje sie to obejść.(bez CAN0 Radio traci jakies tam funkcje( zwiekszenie głosności w zal. od predk. jazdy) ale pójdzie.Punto ma w gniezdzie styki CAN. Palmus
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
Pozostaje tylko kodowanie nie ma opcji podmiany chyba że 1/4 płytki
Dopisz do samochodu nowego pilota i wszystko będzie "jasne i oczywiste". To jest najszybszy sposób na zdiagnozowanie usterki pilota lub "odbiornika". G. Punto kodowanie nowego pilota to jakieś 450-550pln - nie sądzę, że przetestuje te opcję :). Najpierw niech sprawdzi poziom sygnału na testerze u kogoś, kto ma dobry tester (keytool pokazuje w dB natężenie...
PIN 5 cyfrowy i jest tylko do kodowania kluczy potrzebny a nie ustawienia czujnika kąta skrętu
Auto z 2000 roku .Pilot nie rozbieralny nie widać na desce diody imo.Czy jest potrzebne jakieś kodowanie aby dorobić nowy kluczyk.
Pilota kodujesz jak w zwykłej pilotówce. Instrukcja jest na forum.
Panowie niech ktos mnie tylko upewni w moim przekonaniu czy podczas wymiany body computer a Punto II 1.2 8V , nalezy dokonac procedury kodowania kluczy i to wystarczy czy moze jeszcze jest jakas procedura ?
Może kwestia kodowania komputerem.
wystarczy karta kodowa i nowe klucze witam man pytanie jak się koduje kluczyk grande punto
Czyli muszę wymienić też moduł sterownika? Bo nie wiem jak się za to zabrać
A jak sprawdzić zasilanie centralki i sterowanie silnikiem. Mile widziane szczegółowe wskazówki.
Robiłem tak jak pisze wyżej, ale jedyna co udało mi się zaprogramować to centralny zamek. Z alarmem nici... Może to trzeba jakoś inaczej kodować?
Kupiłem inny sprawny BSI (w cenie było kodowanie pod aktualny immobiliser).
Tak trudno wpisać w Google "regeneracja wtryskiwaczy multijet"? Ceny zaczynają się od ok 50-90zł/szt. za czyszczenie i test i ok 150-180zł/szt za regenerację, tu górna granica cenowa ale i znany zakład: http://gladysek.pl/wtryskiwacze/w_cz_cr.... http://gladysek.pl/wtryskiwacze/w_n_crb.... Wtryskiwacz po regeneracji powinien zostać przetestowany i...
złe prekodowanie zobacz np lansdor jak koduje masz do wyboru dwie opcje pilota
Ja kupiłem oryginał multiecuscan z kablem 350zl i jestem zadowolony działa koduje bez zarzutu.
Jest początkujący - łatwiej i bezpieczniej zakręcić zawór na butli niż grzebać pod maską przy wężach z LPG, zwłaszcza, że mam obawy czy byłby w stanie zidentyfikować właściwy... Adaptacje wyglądają "strasznie" ale są skopane w tym programie, dopiero później doszedłem, ze są kodowane w U2.
Możecie polecić jakiś autoalarm z czujnikiem ruchu i możliwością podłączenia syreny/ klaksonu w wersji analogowej i w wersji po szynie can? SEO Perfect CAN (bezpilotowy), ew. SEO Dolphin + inwerter CAN, bo zapewne masz tylko jeden kluczyk z pilotem. Powiedzcie mi jeszcze czy to prawda, że przy autoalarmie montowanym na szynie can i sterowaniu nim fabrycznym...
Dzieki, podesle to niebawem - poszukam tego w aucie. Moje auto to Fiat Grande Punto 1.4 benz 77hp. Wersja z podstawową elektryką (szyby przód: kierowcy i pasażera).
i ja podlacze sie do tematu mam dokaldnie taka sytuacje przy kodowaniu jak kolega mind, nie gasnie code na niebieskim kluczyku, moze jakos inaczej sie inicjuje kodowanie ?
Za kodowanie chcieli 100 ,ale jakoś się dogadałem i zrobili gratis.
Z tym, że sterownik został wymieniony.. Kupiłem zaplombowany z automatycznym kodowaniem przy odpaleniu.. I teraz ani na nowym ani na starym nie odpala..
Tak , jest kodowane . Kod w Motoroli
a kodowanie kluczy przecież wszystkie centralki są z danym pinem code trzeba wszysko z piąć i osiować
A ja stawiam na wysypaną hybrydę (sterownik). Przecież to Punto I na IAW-16F.EB... nie ma tam żadnej hybrydy. CODE się zaświeca - ale czy po chwili gaśnie? Na brązowym kluczyku powinien zapalić "choćby nie wiem co", chyba że kluczyk nie jest od tego auta. Powinien być jeden brązowy i dwa niebieskie. W normalnych okolicznościach nigdy nie należy używać...
Rocznik 2006, bez DPF. Nie sądzę aby ktoś grzebał w sterowniku, to była służbówka. Raz po awarii elektryki sterownik stracił konfigurację (przebieg, kodowanie wtrysków), ale potem działał. Mam to auto od 5 lat.
z opisu wynika że jest to punto 1 wymień wkładkę w stacyjce /odkręć trzy wkręty na imbus osłonę pod kierownicą.wsaðż stary kluczyk przekręć w połżenie zapłon w stacyjce będzie dzyndzel podważ go śrubokrętem iwyjmij wkładkę.włóż nową wkładkę wyłącz zapłon/stara wkładka może wychodzić z lekkim oporem/następnie rozbierz klucz matkę /kolor brązowy/...
Przy zakupie auta dostałem kod do pilota - 5 cyfr oddzielonych kropką. Czy on może być przydatny do kodowania nowego pilota. Bo do czego on może służyć jak się go wprowadza
Dzięki ale to już mam. Niestety między 16F a 8F są dość istotne różnice w sposobie kodowania informacji o błędach :(
Czerwony kluczyk Master przy pomocy tego klucza kodujesz wpisujesz pozostałe klucze do komputera.Powinieneś mieć jeszcze kartę z kodem kluczy.
Dziękuję za odpowiedź i dowiedziałem się że mam zonka w stacyjce:-I Dodano po 7 Mam jeszcze takie pytanie tak mi się nasunęło a czy da się dorobić takie kluczyki żeby mieć w zapasie, i żeby można było nimi odpalić samochód, czy te nowe trzeba jakoś kodować?
Wg mnie w Grande Punto nie ma żadnego kodu przy fabrycznym radiu sterowanym z kierownicy. A czemu tego nie sprawdzisz? jak kupowałem nowe z salonu to wiem. Kupowałem w 2009r i karta kodowa do radia była. Skorzystałem juz po tygodni jak mi dodatkowy kluczyk z pilotem kodowali w ASO. Po tym radio wołało o kod. Więc jest i bez tego kodowani pewnie bym...
Zrobić się da, ale trzeba usunąć stare kodowanie lub całkowicie wyciąć IMMO z programu. Co do kosztów to nie mam pojęcia, zapewne koło 200zł. Lepiej kupić już "wyczyszczony" sterownik.
Słyszał Kolega o szynie CAN? Zwracam honor masz rację tam jest CAN nie zwróciłem uwagi na rok. Nie wiem czy ktoś zna kodowanie aby to działało tak jak chcesz. Wątpie by nawet serwis to zrobił.
Poszukaj procedury kodowania... to jest sekwencja kilku włączeń-wyłączeń zapłonu, żeby wejść w tryb programowania, nie wystarczy po prostu włożyć najpierw brązowy potem niebieski.
A co sie stało z org. ? zniszczony ?? Jak padło immo to mozna wyczyscić Mam centrake immo od takiego czystą , do kodowania kluczy i transponder.
Radio grundiga kodowane i z siecią Can . Musisz znać kod i mieć sieć Can w samochodzie . Bez tego po załączeniu pokaże tylko Brak sieci can
W tym Punto immo jest w body komputerze..!!! Przy wymianie sterownika nie trzeba ruszac ani kluczyków , ani body komputera...wzrunkiem jest "wyczyszczenie " sterownika , czyli zrobienie go jak nowy..!!! i po tym zabiegu po włożeniu nowego sterownika, immo samo się koduje po załaczeniu zapłonu..ot i wszystko.!!! jak chcesz więcej info , to na PW. ps....
taki klucz w punktach dorabiania kosztuje przewaznie 200 zlotych - w tej cenie masz surowke z transporderem- gosc docina klucz , koduje transporder i dziala jedyny warunek: dany punkt musi miec sprzet do kodowania :) do serwisu nie idz , bo zaplacisz jak za zboze :/
Sklepy z częściami do samochodów - tam szukaj. W żadnym wypadku nie szrot bo kupisz taki sam kodowany jak masz w samochodzie.
Brązowy służy wyłącznie do programowania centralki CODE i nie wolno na nim jeździć - efekty tego jeżdżenia właśnie obserwujesz. Skoro masz brązowy do możesz, a nawet musisz przy jego pomocy wprogramować te dwa niebieskie klucze - procedura kodowania jest w instrukcji obsługi.... o ile jeżdżąc na brązowym nie uszkodziłeś pamięci w centralce CODE.
W przypadku procedury proxi założenie bcm od biedniejszej wersji nie jest problem bo dodatkowe sterowniki zostaną przejęte . Problem będzie jak założysz bcm od bogatszej wersji . W tedy będzie mrugal przebieg . Co do kluczyków to kluczyki są jedno krotnego zapisu do tego stopnia ze jeśli przy kodowaniu nowego i nie użyjesz starego to stary przestaje...
Tak, oczywiście - FIAT Code zakoduje się po podpięciu centralki do auta z fabrycznym immobiliserem (jeśli nie odłączy się centralki CODE na czas próby). Do kodowania potrzeba kompletu kluczyków - 1 brązowy i 2 niebieskie, tyle że nie wiem jak to się ma do sytuacji gdzie inna centralka CODE jest wpisana do ECU.
Witam. Moje punto II wersja HLX z 2000r. od zakupu posiadało uszkodzoną elektronikę w kluczyku a raczej jej brak. Puste miejsce pod przyciskiem i jedyne pastylka immo. W zestawie z autkiem dostałem dwa niebieskie klucze. Chciał bym się za to zabrać. Ciekaw jestem czy moje auto ma alarm bo rozumiem że zamykając auto kluczem alarm się nie uruchamia? Można...
Też o tym pomyślałem. Jest jeszcze opcja odpięcia akumulatora przy włączonej stacyjce gdy procesor coś zapisywał do tej pamięci. Tak, teoretycznie jeśli był włączony zapłon to nawet po jego wyłączeniu z odłączeniem akumulatora należy odczekać do "uśpienia" się elektroniki, czyli zazwyczaj kilkanaście do kilkudziesięciu sekund. Ja się kiedyś w swoim...
Alternatywnie możesz dorobić zwykły kluczyk (bez transpondera), odłączyć centralkę CODE i wyprogramować ją z ECU. Tańszą opcją są chyba jednak dwa nowe dorobione niebieskie kluczyki z transponderami. Nie wiem ile kosztuje dorobienie klucza z transponderem (w serwisie z tego co pamiętam nie było to tanie), ale przelutowanie czipa w ECU (bo na tym polega...
Kolego nie podajesz jakie to Punto. Może immobilajzer odcina Ci zapłon i w takim przypadku zmień ( na zapasowy kodowany ) kluczyk stacyjki. Znajomi mieli takie przypadki w trasie. Takie przypadłości mają letnie Punta.
no ja kolego Andrzeju zawsze wymieniałem puszkę jak kodowanie było nie trwałę i przy dopisaniu nowego klucza auto żądało pinu . Wiec też tą informacją sie podzieliłem oczywiscie jest tak jak piszesz a co do immo -off robię tylko w przypadkach beznadziejnych lub nagłych jak kolega handlarz za godzine ma klijenta a tu puszka padnie i nie ma czasu na szukanie...
Piszesz , że odcina paliwo na wtryskach , tz. odcina - brak impulsów /czas wtrysku/ , czy brak paliwa - ciśnienie? Odcina wtryski brak impulsow.Dzwonilem do Fiata i powiedziano mi ze bsi jest nie wymienne kodowane do auta tzn.musi byc nowe i sterownik silnika tez i wtedy oni to zakoduja do auta Dodano po 1 Mam tylko jedno pytanko czy ktos zmienial...
Witam posiadam Fiata punto 2 silnik 1.2 8V i mam mały problem. Jechałem wczoraj autem i wszystko było dobrze auto normalnie się zachowywało i nie było z nim najmniejszych problemów. Po jakieś godzinnej jeździe zatrzymałem się na chwilkę i po jakiś 40 minutach ponownie odpaliłem ale już po starcie coś zaczęło szarpać i nagle zapalił się check auto staneło....
Dużym kluczykiem to znaczy którym? Brązowy kluczyk nie służy do uruchamiania sinika, jest wyłącznie do kodowania IMMO. Wspomniałes ze "był błąd w programie" moze masz jakas ulepszona wersje bez błędu? Ja mam v0.78 Nie skompilowałem jeszcze poprawionej wersji ale błąd był tylko w funkcji resetu - włącz/wyłącz powinno działać ok. Włączanie/wyłączanie...
Możesz dorobić kluczyk bez transpondera (ale z miejscem na niego) i przełożyć go ze starego kluczyka, wtedy dorobienie powinno kosztować około 50zł i niczego nie musisz kodować. Masz Code II i w/g mojej wiedzy do zakodowania nowych kluczyków potrzebujesz Examiner i kartę CODE... ale do swojej centralki CODE, a nie od kluczyka. Nie mam pojęcia w jakim...
Niestety, jest to częsty problem. Jak wymieniaćto tylko na nowe - tych sterowników nie da siętrwale naprawić. No i nie polecam sterownika z innego auta - nie zadziała (jest kodowany do klucza)
Witam, Ukradziono mi klucze do Fiata Punto I (z pilotem do centralnego zamka). Ze względu na to, że złodziej połakomił się na całą moją torebkę, poszły kluczykami wszystkie moje dokumenty. Z racji tego, że Panowie są napewno lepiej zorientowani w kwestii motoryzacji, proszę o odpowiedź na moje, być może banalne pytania (wybaczcie;)) Przede wszystkim,...
Sam kluczyka do fiata nie zakodujesz. Widzę nie masz wiedzy ani sprzętu. Sam pin ci nic nie da, to nie opel czy stary vw. Tam trzeba prekodowac kluczyk danymi z auta. I dopiero do pisać do auta. W moim rejonie klucznikarze biorą ok 500 za kluczyk z pilotem i jeszcze za dojazd ale wtedy cię nic więcej nie interesuje, jak masz grot pasujący do stacyjki....
Witam, Więc tak ja opiszę REFLEXA 4130, posiadam wersję OTC Europe ale jest to dosłownie to samo urządzenie co TECNOTEST, aktualizacje są i tak pobierane ze strony Tecnotestu. Na tym sprzęcie pracuje już od 6 miesięcy, Jaka jest jego wada to to że jest uniwersalny, czyli do końca nie wiemy gdzie będzie zonk, dopiero jak się pod auto podepniemy to się...
Witam, Mam nastepujacy problem: Nie dziala mi stacyjka w samochodzie. Bedzie to prawdopodobnie jakies uszkodzenie mechaniczne , kluczyk nie chce sie przekrecic w ale w do tylu na postojowki wchodzi bez problemu. Nie posiadam kluczyka matki tylko dwa niebieskie. Przekrecac probowalem oboma niebieskimi kluczykami - bez efektu. Co Panowie radzicie w takiej...
Witam! Mam problem z autoalarmem, zacznę może od początku mam fiata punto 1.1 i autoalarm jakiejś firmy no name przyklejona nalepka "atack elektronics" na szybie, padł mi sterownik oddałem do warsztatu (taki magik) żałuje do dziś. Po odebraniu nie zbroił się alarm cały czas świeciła się czerwona dioda ale centralny z pilota działał ok olałem bo miałem...
bez urazy ale oszczędź ludziom swoich mądrości !! - zapalająca się kontrolka może oznaczać oprócz braku zezwolenia na uruchomienie każdą inną awarie związaną z sterownikiem . - przypuszczam że nie dianozowałeś auta egzaminerem więc czy chociaż stwierdziłeś czego brakuje do uruchomienia ? iskry ? pompy ? wtryskiwacza ? wiesz czego nie poda zablokowany...
Wsiadasz do auta wciskasz gaz do oporu włączasz zapłon i czekasz - kontrolka wtryskiwacza zaczyna migać, w ten sposób odpalasz auto w trybie awarii CODE tylko w tym celu jest potrzebna karta z kodem odpalenia 4 cyfry oznaczają ilość błysków. Nie polecam tego do codziennej jazdy po 2 odpalechniach twoje nerwy puszczą.Sprawdz centralke kodująca i pamietaj...
kodowanie kluczyka punto kluczyk kodowanie punto punto schemat punto
tranzystor to220 sterownik sterownik frezarka silnik smart fortwo
wincor nixdorf zasilacz laboratoryjny lm723
Plik ZIP nie jest rozpoznawany jako ZIP - przyczyny i rozwiązania Zalana wkrętarka Bosch - możliwe uszkodzenia i naprawa