Tak,sterownik silnika zapina masę na uzwojenie przekaźnika
Jak nie masz podpisanych numerów to przecież możesz dojść po kolorach. 59- czerwono-biały 2- brązowo biały 30- czerwono-zielony 57a- szaro-czerwony 15- czarny 31- brązowy 56- biało-czarny 86- czarno niebieski
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Oznaczenie C3 C4 skrzynka na podszybiu, te oznaczone B1....Bx są w skrzynce koło kielicha amortyzatora. Zdjęcie znalezione przez google z forum volvo. [url=http://volvoforum.pl/viewtopic.php?...
pozycja załączenia/wyłączenia takich alarmów jest standardowa Nie ma żadnego standardu.
Usterka rozrusznika była przyczyną. Pozdrawiam. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Czyli ten plus, który wychodzi ze stacyjki po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Jak podłączysz plus z akumulatora pod zacisk 16, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej będzie chodzić.
W przypadku zgubienia bądź uszkodzenia pilota immobiliser można wyłączyć używając kluczyka do wprowadzenia czterocyfrowego kluczowego kodu dostępu (zapisanego na Karcie Kodowej). Sposób postępowania: 1.Włożyć kluczyk w zamek drzwi kierowcy, przekręcić w pozycję zamykania (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), przytrzymać i zwolnić po 5 sekundach (kluczyk...
Po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 zaświeca się choć na chwilę kontrolka świec żarowych?
Niebieska wtyczka pin 1,2 plus po zapłonie pin 8,23 stały plus pin 24 masa
Musisz odkręcić śrubkę na torx 20 i usunąć ząbek który wystaje z wkładki i blokuje jej wyjęcie z kolumny kierownicy Normalnie ten ząbek cofa się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC, ty masz grot złamany wiec musisz ten ząbek usunąć
Zapewne aktywator Ci poszedł i się nie przełącza. Jeżeli masz interfejs to możesz sprawdzić albo podjechać do kogoś kto go ma. Przy przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu nie masz odgłosów pracujących silniczków od klimatyzacji?
Przycisk na prawym joistiku to na 99% klakson, przynajmniej w innych koparynkach tak jest. Co do elektryki to muszę poszperać. Świece żarowe powinny być uruchamiane poprzez przestawienie kluczyka w pozycję odwrotną do zapłonu i tam powinien być przekaźnik do świec. Po przytrzymaniu kluczyka w tej pozycji słychać wyraźną pracę przekaźnika.
Tą czynność należy wykonywać na położeniu kluczyka w pozycji start. Pozdrawiam.
Witam. #15 pisałem o weryfikacji WN. Zauważ tylko że w tym momencie dłużej masz kluczyk w pozycji ON a dopiero potem kręcisz - pompa mogła podać i otrzymać paliwo. Zrób to samo ale wkładasz kluczyk czekasz 1 sekundę dosłownie i kręcisz. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
Jeżeli długość kręcenia nie zależała od tego jak długo trzymasz kluczyk w pozycji rozruch to coś nie tak z rozrusznikiem lub istalacją jego sterowania.
Teraz już mieszkam w mieście, ale pamiętam z przed lat, że zarówno w ciągnikach jak i motocyklach z tego typu stacyjką, co w C330, jeżeli dało się wyjąć kluczyk w pozycji innej niż 0, to światła zostawały włączone bez zapłonu (zapłon przez wciśnięcie kluczyka).
Kluczyk przekręcony we właściwą pozycje?
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
To co opisujesz to właśnie najprawdopodobniej niekontaktujący przełącznik na wybieraku skrzyni, który uniemożliwia działanie rozrusznika w innej pozycji lewarka niż P i N. Następnym razem gdy nie będzie chciał zapalić spróbuj poruszać lewarkiem w przód i w tył trzymając jednocześnie kluczyk w pozycji rozruchu
Nie tylko pisać ale i czytać nie umiesz ? Kolega powyżej wyraźnie napisał a ja dodam że zostawić na godzinę, kluczyk w pozycji ACC. SławeK
Tylko w pozycji kluczyka 1 jest napięcie na zacisku stacyjki 57 natomiast na pozycji kluczyka 1 2 3 jest napięcie na zacisku stacyjki 58 przewód ze stacyjki z zacisku 58 idzie do tablicy bezpieczników a następnie po bezpieczniku idzie pod listwę zaciskową usytuowaną pod siedzeniem. Z zacisku tej listwy podłączone są dwa przewody jeden na lampę tylną...
Witaj, w Suzuki SX4 w rozdziale 3-7(Deska rozdzielcza) jest napisane, iż po przekręceniu kluczyka do pozycji "ON" lampka błyska lub świeci się przez kilka sekund umożliwiając sprawdzenie żarówki.
Usuń przewód z pina stacyjki 54 który idzie na pin 57.W tym modelu pin 57 powinien być wolny bez podłączenia. Sam postój przód i tył jest podłączony z pina stacyjki 58 i ww przewód jest podłączony pod dwa bezpieczniki gdzie z jednego jest zasilany przód postojowe a z drugiego tył postojowe światła.Pin 57 na stacyjce kiedyś był wykorzystywany i występuje...
Toż tłumaczę, nic nie pomoże zdejmowanie klemy, musisz odczekać karę, nawet kilka godzin na włączonym zapłonie niestety lub kluczyku w pozycji ACC i nic nie ruszać. SławeK
Wciśnij i trzymaj "bolec" od kasowania kilometrów i przekręć kluczyk w pozycję kontrolek (nie zapłon). Powinien się uruchomić test zegarów i być może wskazówka wróci na swoje miejsce.
Do żółtego podłączasz + 12 po stacyjce czyli wpinasz się w przewód na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję acc i to samo podłączasz pod nóżkę 86 w przekaźniku
Witam Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki...może to być główna przyczyna Twojego problemu. Przekręcając kluczyk w pozycję rozrusznika wytarte styki w kostce mogą nie dawać napięcia na ECU. Pozdrawiam
gregfd, to iż przekaźnik 109 cyka poza objawami przygasania kontrolek i oświetlenia wskazuje na słabiutki prąd i dlatego jest on cały czas wysterowywany - to jak byś co chwilę odłączał od niego zasilanie i ponownie je na niego podawał. Gdyby zasilanie trzymało cały czas to przekaźnik cyknął by tylko w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon...
Młotek zadziała ale tylko wtedy gdy kluczyk będzie w pozycji zapłon.
Te zamki dzialały w ten sposób że przy zatrzasnięciu, zapieciu haka zapadka blokowała zabezpieczała hak przed wypięciem. Kluczykiem zwalniało się blokadę i można było hak odpiąć. Niemożliwością było zapiąć hak bez włożonego kluczyka, kluczykiem trzeba było przekręcić tzn. unieść blokadę i wtedy zapiąć hak, jak się zapiął hak to bębenek wrocił do pozycji...
Z tego co pamiętam, to w Golfie 5 włącznik napięcia ACC skojarzony jest z ryglem blokady kierownicy Załączenie ACC następuje po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon a wyłączenie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Tak więc aby radio grało po wyłączeniu zapłonu wystarczy nie wyjmować kluczyka ze stacyjki.
Drzwi kierowcy otwarte kluczyk w pozycji zapłon i wtedy wciskasz lewy przycisk na pilocie
Jak skrzynia manualna, to w miejscu przekaźnika nr.8 jest blaszka. Na niej ma być plus po włączeniu kluczyka na pozycję start. Jak skrzynia automat to jest tam przekaźnik, który nie pozwala na kręcenie, gdy auto jest na biegu. Sprawdź napięcie na cienkim przewodzie idącym na rozrusznik.
Panie i Panowie. Kupiłem traktorek Honda 2622 z silniky GXV660 który odpalał i pracował, ale tylko gdy kluczyk był w pozycji "trzeciej", czyli prąd na rozrusznik. Do czasu, gdy prąd szedł na rozrusznik i się kręcił razem z kołem, wszystko bylo ok. Gdy kluczyk wraca na pozycję "druga" pracy, silnik gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia - silnik odpala...
Jeden drut, to przewód kontrolki - wymagany, żeby było ładowanie. Drugi to zacisk obrotomierza - bez niego powinno wszystko działać, za wyjątkiem obrotomierza. Wszystkie odbiorniki funkcjonują po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon tylko ten brak kontrolek i nie kręci. Ubita kostka stacyjki, bądź jeden z przekaźników w skrzynce.
Witam Poniżej masz procedurę programowania kluczyka 1, przekręć kluczyk z pozycji 0 do I 2, czekaj aż dioda systemu PATS zaświeci się na stałe 3, cofnij kluczyk do pozycji 0 4, w ciągu pięciu sekund od poprzedniego kroku skieruj kluczyk na wprost w kierunku odbiornika podczerwieni i naciśnij oraz przytrzymaj przycisk odblokowania na pilocie 5, kiedy...
Witam przerywacz jest w wlaczniku awaryjnych sprawdź czy manetka działa tzn czy po wyjęciu kluczyka pozycja z jednej strony świeci
Tak, nie możliwości aby na pracującym silniku przekraczając kluczyk w ostatnią pozycję rozrusznik zaczął pracować.
Nie ma takiej opcji. Prościej przyzwyczaić się do gaszenia auta z kluczykiem z pozycji "Zapłon" na pozycję "ACC" a nie na pozycję "OFF" czyli tą do wyjmowania kluczyka. Niektóre auta zabierają plus ACC dopiero po wyjęciu kluczyka. Radio powinno się włączyć bez kluczyka ale samo się wyłączy po godzinie jak pamiętam. Myślę że to bardzo wygodna funkcja...
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Niekoniecznie muszą to oznaczać. Radio mogło sobie namieszać w pamięci przez iskrzące klemy przy ich zakładaniu. Trzeba zostawić radio włączone z kluczykiem w pozycji ACC i za kilka godzin sprawić czy nie pojawiło się CODE. SławeK
Podstawa jedna osoba załącza kluczyk w pozycje rozrusznika druga pod autem sprawdza czy dochodzi + do automatu rozrusznika (cienki kabel), jeśli prąd jest to pozostaje jeszcze sprawdzić czy jest + na grubym i czy jest dobrze dokręcony jeśli to jest wszystko to rozrusznik do regeneracji, jeśli prądu nie ma to trzeba szukać.
Prąd dochodzi na elektrozawór w pompie wtryskowej w pozycji kluczyka "zapłon"? Bez tego ani rusz...
Fabryczne radio działa w każdej pozycji kluczyka nawet bez niego :idea: Sprawdź napięcia.
Po stacyjce to znaczy ze napiecie +12V ma pojawic sie dopiero jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon ( czyli zapala sie wszystkie kontrolki) i wlasnie jak kolega wyzej pisze ten przewod czarny bedzie mial napiecie +12V po stacyjce:)
Jeżeli sterownik pracuje na stole to znaczy że nie ma ews.Łatwo to poznać po naklejce.Jeżeli srebrna to z ews(no chyba że ktoś usunął ), jak inny kolor to bez.Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka w pozycje 2 jest napięcie na pinie 66 sterownika.Ma go nie być.
Kostka, która jest wpinana w stacyjkę ma napięcie na wszystkich przewodach oprócz tego od rozrusznika nawet po przekręceniu kluczyka w pozycji rozruch. Czym sprawdzałeś te napięcia i w jakiej pozycji był kluczyk?
(at)cyrus21 to że nie powinien nie znaczy że nie będzie Post # 3 - nie uzyskasz czasu podtrzymania 3 sek. Chodzi o to by po przekręceniu kluczyka w pozycję 0, która odcina prąd w całej instalacji, ten układ załączył na 3 do 5 sekund
Wyłącz i włącz trzymając AS i trzymaj AS aż zrobi beep i pojawi się znowu SAFE. A potem klep. Acha kluczyk musi być w pozycji zapłon !!!.
Ale kluczyk trzeba przymocować w pętelce w takiej pozycji jaką przyjmuje względem niej gdy kluczyk jest w stacyjce .
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
chodzi tu o przewód na którym napięcie pojawi sie po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon możesz go podłaczyc na stałe zeby zobaczyc czy wszystko działa ale wtedy blokada nie bedzie działać po zgaszeniu samochodu gdyz na tym przewodzie bedzie nadał 12 v a chodzi o to by go nie było
Może być zwarcie przewodu idącego ze stacyjki do rozrusznika. Dodano po 2 świecę odpala się na trzeciej pozycji stacyjki (przekręcając kluczyk i trzymając w pozycji między zapłonem a rozrusznikiem). 1 - wyłączone 2- zapłon 3- świeca 4-rozrusznik
No to kostka stacyjki do wymiany standard w tym aucie a i tam jeszcze często zacinała się też stacyka w pozycji start .
Wszystko przez ten blaszak, pod niebem by zakręcił :-) A tak a poważnie, najpierw sprawdź akumulator. Czy rano, przed ładowanie, miałeś normalnie świecące lampki na desce rozdzielczej (pierwsza pozycja kluczyka)?
Wpisz w szukajkę "śruby zrywalne do stacyjki" i zorientujesz się w czym rzecz (kupujesz o takiej samej długości i skoku gwintu - przeważnie M8x1). Obie połowy obejmy nie założysz inaczej na kolumnę - bolec w obejmie umiejscawia ją tylko w jednym położeniu w poziomie i pionie. Masz dodatkowe ułatwienie, że blokada kierownicy jeszcze nie zadziałała.
Witam na grubym kablu do automatu ma być stale 12V,na tym cienkim 12V po przekręceniu kluczyka w pozycje odpalania,możesz mieć też problem z masą silnika,sprubuj przyłożyć dodatkowy przewód od minusa z aku do silnika,dość często w nich sniedzieje masa
Przekręć i przytrzymaj dłużej kluczyk w zamku w pozycji zamykanie.
Pod zapłon. Akcesoria mogą być zasilane wcześniej niż zapłon jeśli jest osobna pozycja kluczyka. Powinny być cztery pozycje: 1. Wyłączenie, kluczyk można wyjąć, 2. Akcesoria zasilone, w niektórych stacyjkach kluczyk można wyjąć, 3. Zapłon, kluczyka nie wyjmuje się, 4. Rozruch, po puszczeniu kluczyka wraca on samoczynnie do pozycji 3.
Przekręć kluczyk na pozycje 1. następnie ustaw lewymi przyciskami w kierownicy tak aby wyświetlił ci się zegar
auto nie odpala i nie kreci rozrusznikiem, karte czyta włącza zapłon, pokazuje poziom oleju ok ale nie kręci, Światła mocno przygasają czy po prostu brak reakcji na przekręcenie kluczyka do pozycji rozruchu? Kontrolka immobilizera jakieś niecodzienne zachowanie okazywała?
BUP to faktycznie plus który jest w instalacji cały czas, służy do podtrzymania pamięci i często jest w instalacji prowadzony cieńszym przewodem i z bezpiecznikiem 5A w skrzynce bezpiecznikowej. ACC to plus który pojawia się po przekręceniu kluczyka. Większość aut ma taką pozycję kluczyka pomiędzy pozycją w której można wyjąć kluczyć a pozycją zaplonu....
Witam, mam nietypowy problem z autem. Honda Civic VII 2004. Ciągle przypala mi się bezpiecznik od klaksonu oraz świateł stop. Po przekręceniu kluczyka na pozycję 1 zapalają się światła pozycyjne, gdzie nigdy mi się nie zapalały. Po uruchomieniu auta oraz przekręceniu kluczyka w pozycji 0 i wyciągnięciu kluczyka samochód nadal nie gaśnie i gaśnie dopiero,...
Jakie jest napięcie na aku przed włożeniem go do motoru? Jakie jest napięcie na aku po włożeniu go do motoru i podpięciu do instalacji? Jakie jest napięcie na aku po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu? Czy silnik pracuje na biegu jałowym po odpięciu kabla z wtyku "51" na regulatorze?
Zasilanie z akumulatora, wyjście na zasilanie po stacyjce (możliwe, że dwa - rozłączane przy rozruchu i nie rozłączane), wyjście na rozrusznik. Sprawdź najpierw za pomocą miernika lub próbnika z żarówką, gdzie masz ciągłe zasilanie, gdzie jest zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu, a gdzie przy rozruchu. Połącz zasilanie z wyjściami,...
Witam wszystkich. Mam taki oto problem w Manie Tgx: Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu automatycznie uruchamia się rozrusznik i odpala silnik, czasami zakręci przez sekundę i przerwie rozruch, bardzo rzadko ale bywa tak że wszystko wraca do normy. Kostkę stacyjki sprawdziłem, obejrzałem blaszki, wszystko wygląda prawidłowo. Co mogę teraz sprawdzić?...
Kluczyk w pozycje zapłon w radyku wcisnąć "AS" i włączyć radio po około trzech sekundach piknie w głośnikach i na wyświetlaczu pojawi się "10 ----". ale to i tak ci nic nie pomorz bez "radiocode" i jak się nie znasz na tym to najlepiej zanieś do specialisty to On Ci pomorze. zpozdrowieniami grzegorz10
smar to normalne w tej wtyczce i z pewnoscią nie on jest powodem problemu , kod 13 wybłyskany przez ciebie to uszkodzenie w obwodzie lewego przedniego sensora , po naprawieniu uszkodzenia bład skasujesz przekrecając 20x kluczyk w pozycje zapłon ale w większosci przypadków jesli wszystko bedzie ok to kontrolka sama zgasnie
Ja w swojej Astrze H rozłączanie zasilania gniazdka zapalniczki zrealizowałem na przekaźniku ukrytym w tunelu środkowym. Cewka przekaźnika zasilana jest z wiązki szyb elektrycznych. Jest tam przewód na którym pojawia się napięcie 12v wzbudzające sterowniki szyb w drzwiach. Dzięki takiemu rozwiązaniu napięcie na gnieździe zapalniczki pojawia się po przekręceniu...
Przy uszkodzeniu sterownika pompy, jeśli komputer wyłapie jakieś błędy pompka w baku może nie pracować. Druga sprawa jest taka że co prawda inna marka ale jak jest jakaś określona ilość paliwa na pewno więcej niż połowa baku to pompka wstępna elektryczna nie załącza się, przynajmniej po przekręceniu kluczykiem w pozycję jeden.
Panowie skończcie pisać bzdury. Wymiana kostki stacyjki załatwi sprawę, jeden dobrze napisał. Żadne wkładki i inne immo... To w kostce jest mechanizm, który odpowiada za pozycje kluczyka, za wyczuwalny opór przy przekręcaniu z jednej na drugą.
Mam od wczoraj takie błędy w aucie kobiety i nie mogę sobie poradzić.... Wróciła z zakupów, zaparkowała i już dziś nie palił pojazd, nie reaguje na rozruch kluczyk pozycja 3 zero reakcji, kontrolki świecą normalnie. CLK 200 kompresor.
Zamek w syrenie powinien być ustawiony na pozycję zielonej kropki(jeśli syrena z wł.zas.) wtedy syrena jest włączona, jeśli musisz wyjmować kluczyk z innej pozycji pewnie masz zepsutą stacyjkę i dlatego syrena będzie wyłączona. Pozdrawiam.
Znalazłem coś takiego, tylko nie wiem czy kluczyk wyjmowalny w dwóch pozycjach bo nic o ty nie pisze. https://obrazki.elektroda.pl/7299649600_... Jest to: Łącznik krzywkowy E16-13 Z/Z 16A 3P w obudowie, załączany kluczykiem, rozłącznik O-I, IP44.
Ja wiem co miał na myśli ociz :) aby podłączyć pod stacyjke tzn. pod przewód w którym zasilanie pojawia sie dopiero po ustawieniu kluczyka w pozycję "zapłon" :) W ten sposób rozwiążesz problem wyłączania radia (wyłącznika przez Ciebie zamontowanego). Owszem ograniczy Cie to niestety do korzystania z radia tylko na włączonym zapłonie ale ma to w ostateczności...
Witam Aby zakodować pilot wystarczy przekręcić kluczyk w pozycje zapłonu(nie odpalać silnika) wcisnąć i przytrzymać kilka sekund przycisk zamykający na pilocie do momentu zamknięcia i otwarcia drzwi. I gotowe. A manual można ściągnąć ze stronki klubu Los Omegas Bestiales. Pozdrawiam
Komunikacja z większością modułów w aucie odbywa się poprzez zegary stąd problemy z komunikacją. Sprawdź bezpieczniki 10, 34, 43 czy nie są spalone. Sprawdź miernikiem czy na tych bezpiecznikach jest napięcie, na bezpieczniku 10 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 1-szą pozycję, na bezpieczniku 34 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 2-gą...
Owszem, można , wystarczy oba te plusy połączyć razem od strony radia i do stałego plusa w aucie ale nie jest to zalecane gdyż poważni producenci radii robią coś takigo co nazywamy logiką zapłonu (widać to badziewie tego nie ma) i może rozładowywać akumulator a drugie to radio nie każde radio powinno grać bez kluczyka, te radia które wymagają dwóch...
Generalnie jak chcesz mieć możliwość radio włączać niezależnie od pozycji kluczyka to to sztywne napięcie z A4 zmostkuj - połacz z pinem A7. Radio powinno się włączyć.
Z alarmu podłączasz brązowy(acc) do przewodu ze stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu.Blokada zapłonu jest realizowana na przekaźniku. Z alarmu wychodzi przewód biały który służy do wysterowania przekaźnika. Wybór obwodu który chcesz zablokować zależy od ciebie.
Nie wiem co to za pojazd. Ale. Po co tak sobie wszystko tak komplikować z tymi wyłącznikami, załącznikami oznaczonymi jako P? Według mnie są one zupełnie nie potrzebne, zupełnie zbędne. Bo na przykład taki wideorejestrator. Pobór prądu przez takowy może być praktycznie pomijalny, praktycznie dla każdego pojazdu. Czyli zamiast wyłącznika, warto poszukać...
Kolego jak podłączysz czerwony kabel do klemy przy aku to ledy będą świeciły cały czas. Musisz próbówką znaleźć miejsce gdzie pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu. Tą samą próbówką znajdź we wtyczce od lampy kabel na którym pojawia się +12v po włączeniu świateł postojowych i właśnie do niego polutuj ten trzeci kabel od ledów.
Witam serdecznie, udało się rozwiązać problem w KTM125 z światłami mijania ? Ja mam problem tego typu że mijania się nie włączają nawet jak odpalę silnik ale z komputera diagnostycznego da się je włączyć, gdzie może leżeć problem ?
Pierwsze. Wepnij miernik zaraz przy akumulatorze i sprawdź jak zmienia się napięcie w zależności od pozycji kluczyka. Drugie to samo tylko przy kostce stacyjki. Mierz napięcie na każdym plusowym przewodzie. Daj znać co i jak
Problem w tym ze niema zadnego napiecia po przekreceniu kluczyka na pozycje ACC +12V
Po 10 próbach już raczej nie puści a jeśli to było tylko 9 prób to 2 godziny to zdecydowanie za mało. Do tego radio nie będzie wyświetlać zer lecz kreski zaczną mrugać. Kod trzycyfrowy oznacza że ten 2004 jest ze starszej linii, ten z gałką. A jeszcze co do czekania to musi w tym czasie być włączony zapłon lub chociaż kluczyk w pozycji ACC ! SławeK
Nie ma nic po drodze,kabel czarno-czerwony zasuwa od kostki pod stacyjką prosto do elektromagnesu rozrusznika. Trzeba sprawdzić czu masz prąc na styku 50 rozrusznika jak dajesz kluczyk w pozycję rozruch. W autach z automatem jest prąd na sterowanie odłączany przez układ przełącznika wielofuncyjnego,chodzi o to abyś nie odpalił inaczej jak na D albo...
Chodziło mi o to że na filmiku przekręcasz kluczyk od razu w pozycję "rozruch", ale to nie ma nic wspólnego z usterką.
Znajomy zarzekał się ,że u niego w modelu 2009 zadziałało i podobno jest to opisane w instrukcji: Odblokowanie rozruchu po dzwonie: * obrócić kluczyk w wyłączniku zapłonu w pozycję MAR; * włączyć kierunkowskaz prawy * wyłączyć kierunkowskaz prawy; * włączyć kierunkowskaz lewy; * wyłączyć kierunkowskaz lewy; * włączyć kierunkowskaz prawy * wyłączyć kierunkowskaz...
Warunek to włączony zapłon lub kluczyk w pozycji ACC lub oba plusy w zasilaniu prawidłowo. Jeśli po kilku lub kilkunastu godzinach nie odblokuje się to pozostanie poszukanie speca który potrafi odczytać procesor z tego radia i poprawić co trzeba w nim. Uwaga, ten procesor zwykle kasuje się przy próbie odczytu i trzeba wiedzieć co z tym zrobić potem....
Wejdz do auta , przekręć kluczyk w pozycję zapłon ,ale nie uruchamiaj silnika,w ciagu 10 sekund naciśnij na pilocie guzik otwierania drzwi na czas min 5 sekund .Potem wyjmij kluczyk
Gdzie musiałbym się podpiąć tak aby otrzymać 12V tylko w przypadku pracy silnika? (zależałoby mi na tym, aby nie ingerować w instalację) Czy w ogóle w skrzynce bezpieczników występują takie gniazda, gdzie 12V nie jest podawane przez cały czas? Wszystkie obwody zasilane z tzw.lini 15 gdzie pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon"....
Serwus. Po przekręceniu w stacyjce kluczyka w pozycję zapłonu, powinna się zapalać kontrolka z akumulatorem, to oznacza brak ładowania. Jeśli kontrolka się nie pali to oznacza przepalenie żaróweczki. Ta żaróweczka "odpowiada" za wzbudzanie się alternatora (jest podłączona do obwodu wzbudzania). Jeśli alternator nie zostanie wzbudzony, pomimo, że będziesz...
A w odpowiedniej pozycji stacyjki wyjmujesz kluczyk?
Jesteś pewny że pompa paliwa w oplu corsie powinna działać po przekręceniu kluczyka w pozycję II przez około 5 sekund ?.
Sam sterownik powinien wystarczyć ale i bez niego powinno Ci się udać go odpalić przez tę procedurę awaryjną: * obrócić kluczyk w wyłączniku zapłonu w pozycję MAR; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy; * włączyć kierunkowskaz lewy; * wyłączyć kierunkowskaz lewy; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy;...
https://obrazki.elektroda.pl/2888949300_... Błąd od czujnika poziomu paliwa. Może to być niskie ciśnienie w zbiorniku, a może być rozkalibrowany czujnik i wszystko co z tym związane. Zamontuj całkowicie pełną butlę, włącz kluczyk w pozycje zapłon (silnik wyłączony) Otwórz klapę odłącz złącze na dole od czujnika Podłącz ponownie po...
Gruby kabel może nie być dokręcony ja obstawiam kostke stacyjki bo w tych autach jak słońce poświeci to nie stykają weź podawaj plusy na wszystkie kabelki od kostki tam powinno być ok. 5-6 kabli jak nie zakręci to wtedy sprawdź prąd na automat jeśli jest to niech ktoś przytrzyma ci kluczyk w pozycje rozruchu i pieprznij młotkiem w rozrusznik bo może...
pozycja przekręcić kluczyk pozycja webasto pozycja kamery
wtórnik katodowy ecc83 żarówka omnilux ustawienia modemu huawei e3131
zasilacz tracer pioneer szuflada
Rozmówca mnie nie słyszy - diagnoza i rozwiązania Ocieplenie stropu betonowego na poddaszu nieużytkowym: materiały i metody