No to kostka stacyjki do wymiany standard w tym aucie a i tam jeszcze często zacinała się też stacyka w pozycji start .
Tak,sterownik silnika zapina masę na uzwojenie przekaźnika
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 zaświeca się choć na chwilę kontrolka świec żarowych?
Usuń przewód z pina stacyjki 54 który idzie na pin 57.W tym modelu pin 57 powinien być wolny bez podłączenia. Sam postój przód i tył jest podłączony z pina stacyjki 58 i ww przewód jest podłączony pod dwa bezpieczniki gdzie z jednego jest zasilany przód postojowe a z drugiego tył postojowe światła.Pin 57 na stacyjce kiedyś był wykorzystywany i występuje...
Czyli ten plus, który wychodzi ze stacyjki po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Jak podłączysz plus z akumulatora pod zacisk 16, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej będzie chodzić.
Kluczyk przekręcony we właściwą pozycje?
Napięcie po kluczyku musi być ,po włożeniu kluczyka i przekręceniu w pozycję 1 i 2.Może zanikać w pozycji przekręcenia kluczyka na rozrusznik.Zanika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
W przypadku zgubienia bądź uszkodzenia pilota immobiliser można wyłączyć używając kluczyka do wprowadzenia czterocyfrowego kluczowego kodu dostępu (zapisanego na Karcie Kodowej). Sposób postępowania: 1.Włożyć kluczyk w zamek drzwi kierowcy, przekręcić w pozycję zamykania (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), przytrzymać i zwolnić po 5 sekundach (kluczyk...
Zapewne aktywator Ci poszedł i się nie przełącza. Jeżeli masz interfejs to możesz sprawdzić albo podjechać do kogoś kto go ma. Przy przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu nie masz odgłosów pracujących silniczków od klimatyzacji?
Komunikacja z większością modułów w aucie odbywa się poprzez zegary stąd problemy z komunikacją. Sprawdź bezpieczniki 10, 34, 43 czy nie są spalone. Sprawdź miernikiem czy na tych bezpiecznikach jest napięcie, na bezpieczniku 10 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 1-szą pozycję, na bezpieczniku 34 ma się pojawić po przekręceniu kluczyka na 2-gą...
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
ACC jest to takie wyjście które bez uruchamiania w pozycję zapłonu włacza niektóre urządzenia np radio, zegarek itp jeśli instalacja jest seryjna acc szukać możesz najłatwiej w okolicy radia. Zależy od samochodu ale w 90% aut napiecie na acc pojawia się przy pierwszej pozycji przy przekręceniu kluczyka (wówczas puszcze blokada kierownicy) i zanika w...
Musisz odkręcić śrubkę na torx 20 i usunąć ząbek który wystaje z wkładki i blokuje jej wyjęcie z kolumny kierownicy Normalnie ten ząbek cofa się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC, ty masz grot złamany wiec musisz ten ząbek usunąć
gregfd, to iż przekaźnik 109 cyka poza objawami przygasania kontrolek i oświetlenia wskazuje na słabiutki prąd i dlatego jest on cały czas wysterowywany - to jak byś co chwilę odłączał od niego zasilanie i ponownie je na niego podawał. Gdyby zasilanie trzymało cały czas to przekaźnik cyknął by tylko w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon...
Jeśli chodzi o tego Booster-Paca to wszystko odbywa się automatycznie i nie trzeba nic kombinować, oczywiście jeżeli gniazdko zapalniczki nie jest zasilane w pozycji przekręconego kluczyka w stacyjce.
Instrukcja programowania kluczyka z pilotem na podczerwień: 1. Włożyć kluczyk do drzwi kierowcy i przekręcić w pozycję "zamknij" 2. Trzymać w pozycji "zamknij" CO NAJMNIEJ 5 do 6 sekund!!! 3. 3 x przekręcić na pozycję "Otwórz" 4. Wyjąć kluczyk i skierować w stronę lusterka wewnętrznego. 5. Trzymająć przycisk "zamykania" na pilocie nacisnąć 3 x przycisk...
Ja w swojej Astrze H rozłączanie zasilania gniazdka zapalniczki zrealizowałem na przekaźniku ukrytym w tunelu środkowym. Cewka przekaźnika zasilana jest z wiązki szyb elektrycznych. Jest tam przewód na którym pojawia się napięcie 12v wzbudzające sterowniki szyb w drzwiach. Dzięki takiemu rozwiązaniu napięcie na gnieździe zapalniczki pojawia się po przekręceniu...
Kostka, która jest wpinana w stacyjkę ma napięcie na wszystkich przewodach oprócz tego od rozrusznika nawet po przekręceniu kluczyka w pozycji rozruch. Czym sprawdzałeś te napięcia i w jakiej pozycji był kluczyk?
Witaj, w Suzuki SX4 w rozdziale 3-7(Deska rozdzielcza) jest napisane, iż po przekręceniu kluczyka do pozycji "ON" lampka błyska lub świeci się przez kilka sekund umożliwiając sprawdzenie żarówki.
Sprawa pierwsza: CODE na pewno pojawi się, jeżeli będziesz odpalał auto "jednym ruchem" - czyli wsadzasz kluczyk do stacyjki i od razu przekręcasz w pozycję "starter". Trzeba kluczyk przekręcić na zapłon, odczekać 1-2 sekundy i dopiero załączać rozrusznik. Nie robisz tego błędu? serwis zmienił pętlę przy kluczyku moduł FR i dalej to samo Hmmm... Wymiana...
od tego zaczyna sie ten temat. brak reakcji po przekręceniu kluczyka. Są tylko pozycje i awaryjne. Przekręcenie kluczyka włącza pozostałe obowdy jak np światła mijania - a że nie ma reakcji więc nie ma nic poza pozycjami i awaryjnymi.
Zasilanie z akumulatora, wyjście na zasilanie po stacyjce (możliwe, że dwa - rozłączane przy rozruchu i nie rozłączane), wyjście na rozrusznik. Sprawdź najpierw za pomocą miernika lub próbnika z żarówką, gdzie masz ciągłe zasilanie, gdzie jest zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu, a gdzie przy rozruchu. Połącz zasilanie z wyjściami,...
Do żółtego podłączasz + 12 po stacyjce czyli wpinasz się w przewód na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję acc i to samo podłączasz pod nóżkę 86 w przekaźniku
Zastosuj inny miernik i się zdziwisz. Ten jest do niczego. I pamiętaj o ustawieniu na właściwy zakres. Dlaczego twierdzisz że miernik jest do niczego? Autor napisał: Gdy miernik jest tak wpięty i zostanie przekręcony kluczyk w pozycje zapłonu wskazanie się zwiększa. Po przekręceniu z powrotem kluczyka pozostaje 0.23A przez jakieś 2 minuty po czym przekaźnik...
Witam, mam nietypowy problem z autem. Honda Civic VII 2004. Ciągle przypala mi się bezpiecznik od klaksonu oraz świateł stop. Po przekręceniu kluczyka na pozycję 1 zapalają się światła pozycyjne, gdzie nigdy mi się nie zapalały. Po uruchomieniu auta oraz przekręceniu kluczyka w pozycji 0 i wyciągnięciu kluczyka samochód nadal nie gaśnie i gaśnie dopiero,...
Jeden drut, to przewód kontrolki - wymagany, żeby było ładowanie. Drugi to zacisk obrotomierza - bez niego powinno wszystko działać, za wyjątkiem obrotomierza. Wszystkie odbiorniki funkcjonują po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon tylko ten brak kontrolek i nie kręci. Ubita kostka stacyjki, bądź jeden z przekaźników w skrzynce.
Witam Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon świeca światła postojowe pomimo ze manetka jest w pozycji zero Dopóki nie przekręcę kluczyka wszystko jest ok -przekaźnik podmieniony-bez zmian -kostka od manetki odpięta -bez zmian Proszę o pomoc
Jeżeli sterownik pracuje na stole to znaczy że nie ma ews.Łatwo to poznać po naklejce.Jeżeli srebrna to z ews(no chyba że ktoś usunął ), jak inny kolor to bez.Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka w pozycje 2 jest napięcie na pinie 66 sterownika.Ma go nie być.
U mnie stacyjka ciężko chodziła, po posmarowaniu WD-40 stacyjka w ogóle nie chce mi się przekręcić. Jak mam wymienić teraz sam wkład, skoro muszę mieć kluczyk przekręcony w pozycję 1, aby wyjąć wkład?
(at)cyrus21 to że nie powinien nie znaczy że nie będzie Post # 3 - nie uzyskasz czasu podtrzymania 3 sek. Chodzi o to by po przekręceniu kluczyka w pozycję 0, która odcina prąd w całej instalacji, ten układ załączył na 3 do 5 sekund
Witam na grubym kablu do automatu ma być stale 12V,na tym cienkim 12V po przekręceniu kluczyka w pozycje odpalania,możesz mieć też problem z masą silnika,sprubuj przyłożyć dodatkowy przewód od minusa z aku do silnika,dość często w nich sniedzieje masa
Z tego co pamiętam, to w Golfie 5 włącznik napięcia ACC skojarzony jest z ryglem blokady kierownicy Załączenie ACC następuje po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon a wyłączenie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Tak więc aby radio grało po wyłączeniu zapłonu wystarczy nie wyjmować kluczyka ze stacyjki.
Jakie jest napięcie na aku przed włożeniem go do motoru? Jakie jest napięcie na aku po włożeniu go do motoru i podpięciu do instalacji? Jakie jest napięcie na aku po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu? Czy silnik pracuje na biegu jałowym po odpięciu kabla z wtyku "51" na regulatorze?
auto nie odpala i nie kreci rozrusznikiem, karte czyta włącza zapłon, pokazuje poziom oleju ok ale nie kręci, Światła mocno przygasają czy po prostu brak reakcji na przekręcenie kluczyka do pozycji rozruchu? Kontrolka immobilizera jakieś niecodzienne zachowanie okazywała?
1.Umieścić kluczyk w stacyjce w pozycji 0. 2.Wcisnąć i trzymać przycisk kasowania przebiegu dziennego. 3.Przekręcić kluczyk do pozycji II trzymając przycisk. Poczekaj aż kontrolna MAINT REQD zgaśnie. 4.Puść przyciska kasowania przebiegu dziennego. 5.Przekręcić kluczyć do pozycji 0.
Witam. Mam już 2 lata Mitsubishi Space Star z przebiegiem zaledwie 12 000 km. Wyjeżdżając z garażu przez niewielki garb zgasł ( zadusił ) mi się silnik i chcąc ponownie go odpalić rozrusznik już nie zadziałał. Przekręcając powoli kluczyk z włączonego zapłonu na rozruch słychać trzy kolejno załączające się przekaźniki. Wraz z załączeniem ostatniego załącza...
Przy uszkodzeniu sterownika pompy, jeśli komputer wyłapie jakieś błędy pompka w baku może nie pracować. Druga sprawa jest taka że co prawda inna marka ale jak jest jakaś określona ilość paliwa na pewno więcej niż połowa baku to pompka wstępna elektryczna nie załącza się, przynajmniej po przekręceniu kluczykiem w pozycję jeden.
Masa na ten przekaźnik idzie z sterownika silnika z pinu A17 sprawdź czy tam wychodzi , jeśli tak to czy dochodzi do skrzynki bezpieczników do pinu A9. Na pinie 40 powinno napięcie się pojawić dopiero w momencie przekręcenia kluczyka w 2 pozycję (rozrusznik) , ale najpierw trzeba zdiagnozować gdzie się straciła masa na T7.
Witam Aby zakodować pilot wystarczy przekręcić kluczyk w pozycje zapłonu(nie odpalać silnika) wcisnąć i przytrzymać kilka sekund przycisk zamykający na pilocie do momentu zamknięcia i otwarcia drzwi. I gotowe. A manual można ściągnąć ze stronki klubu Los Omegas Bestiales. Pozdrawiam
mam diesla 2 l HDi Dodano po 32 auto z lipca 2003 r. Dodano po 2 Zerowanie ustawien serwisowych robilem w/g ponizszego opisu tylko zamiast 30.000 km pojawilo sie 20.000 km. " Zerowanie licznika serwisowego w Peugeot 307 1.przekręcić kluczyk na pozycje 2 2.wcisnąć zerowanie licznika kilometrów dziennych 3.trzymając przycisk zerowania kilometrów przekręcić...
Z alarmu podłączasz brązowy(acc) do przewodu ze stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu.Blokada zapłonu jest realizowana na przekaźniku. Z alarmu wychodzi przewód biały który służy do wysterowania przekaźnika. Wybór obwodu który chcesz zablokować zależy od ciebie.
Blokada nie trzyma, stacyjkę wyciąga się po przekręceniu kluczyka w 1szą pozycję, ja nie moźna przekręcić to trzeba kombinować z wciśnięciem bolca na górze rurki w której siedzi stacyjka
Kolego jak podłączysz czerwony kabel do klemy przy aku to ledy będą świeciły cały czas. Musisz próbówką znaleźć miejsce gdzie pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu. Tą samą próbówką znajdź we wtyczce od lampy kabel na którym pojawia się +12v po włączeniu świateł postojowych i właśnie do niego polutuj ten trzeci kabel od ledów.
Jesteś pewny że pompa paliwa w oplu corsie powinna działać po przekręceniu kluczyka w pozycję II przez około 5 sekund ?.
W momencie przekręcenia kluczyka w pozycję rozruchu dochodzi prąd do rozrusznika? Ja przyjrzał bym się bliżej stacyjce.
Witam, mam problem, w moim wyżej wymienionym samochodzie po przekręceniu kluczyka w stacyjce na pozycje II (zapłon) działa podświetlenie, zegar itd, ale jest problem z radiem, uruchamia się dopiero po przekręceniu kluczyka poza pozycję II i trzeba kombinować żeby tak ustawić aby radio działało ciągle, nie chce zmieniać wkładu stacyjki ze względu na...
(at)zibi11 Podłącz czerwony wentylatora z czerwonym radia a czarny to masa. Wentylator włączy się po przekręceniu kluczyka na pozycje ACC i ON
Nie wiem co to za pojazd. Ale. Po co tak sobie wszystko tak komplikować z tymi wyłącznikami, załącznikami oznaczonymi jako P? Według mnie są one zupełnie nie potrzebne, zupełnie zbędne. Bo na przykład taki wideorejestrator. Pobór prądu przez takowy może być praktycznie pomijalny, praktycznie dla każdego pojazdu. Czyli zamiast wyłącznika, warto poszukać...
Odłącz czujnik pozycji ramion na przekręconym kluczyku. Potem podłącz i wtedy skalibruj.
Żeby na pycha odpalił to i tak musisz kluczykiem przekręcić w pozycję rozrusznika . A jak uwalił się ster to i na pycha nie odpali .
Gdzie musiałbym się podpiąć tak aby otrzymać 12V tylko w przypadku pracy silnika? (zależałoby mi na tym, aby nie ingerować w instalację) Czy w ogóle w skrzynce bezpieczników występują takie gniazda, gdzie 12V nie jest podawane przez cały czas? Wszystkie obwody zasilane z tzw.lini 15 gdzie pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon"....
Wtyczka wyświetlacza - też do wymiany. Jeśli montowany byłby TID to myślę, że jedynie potrzebny byłby jeszcze sygnał ze styku "W" (to jest sterowane kluczykiem w stacyjce, prąd pojawia się po przekręceniu kluczyka o jedną pozycję, a wyłącza dopiero po jego wyjęciu) który służy do włączania i wyłączania zestawu. Pozostałe potrzebne sygnały są raczej...
Witam, Nie chcę rozpoczynać drugiego tematu, bo mam podobny problem, ale mam pewne wątpliwości. Problem dotyczy Volvo S40 II 2.0D więc to to samo co V50. Znalazłem schemat elektryczny, który jest w załączniku. Oczywiście problem dotyczy braku reakcji rozrusznika na położenia kluczyka w pozycji III. Po przekręceniu kluczyka w pozycję 3, słyszę w stacyjcę...
Witam, proszę o pomoc, być może ktoś miał podobny problem: Astra II 99r. 1.6 8v - nie zapala nie kręci, po przekręceniu kluczyka na pozycję II ikonki świecą, wszystko ok, ale kiedy chce zapalić - zero reakcji
Przy przekręceniu kluczyka w pozycje rozruch, lampka leciutko przygasa
Czy przy próbie połączenia vas włożyłeś kluczyk i przekręciłeś w pozycję on?
Witam ! Przed włożeniem kluczyka do stacyjki czerwona lampka koło zegara miga. Po łożeniu kluczyka i przekręceniu w pozycje I lampka świeci ciągle . Po przekręceniu kluczyka w pozycje II , lampka gaśnie . Czy tu jest przyczyna awarii ? Pozdrawiam - Wojtek z Lublina.
Witam. Czy ktoś może mnie poinformować czy blokada przed ponownym przekręceniem kluczyka w pozycję rozruch jest w stacyjce, czy w kostce? Do auta będę miał dostęp w sobotę i chciałbym zabezpieczyć dostęp do części. Kluczyk przekręca się do pozycji zapłonu i nie idzie przekręcić w pozycję rozruch.
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Masz gdzieś niepełny styk. Niech ktoś przekręci kluczyk na pozycje rozruch a ty ruszaj kablami, głównie grubymi.
A w jakim aucie, ja np. w Peugeot 206 mam tak podpięte radio, że jak otwierasz drzwi to się włącza, a jak zamkniesz i nie przekręcisz kluczyka na pierwszą pozycje(jeszcze nie zapłon) to radio zgaśnie za kilka sekund. No chyba, że silnik chodzi wtedy radio gra normalnie. Taka funkcja już była, wystarczyło podpiąć się pod odpowiedni kabel w kostce.
Sprawdziłem i z kostki spod stacyjki wychodzą ogólnie 4 przewody, 2 żółte, na których pojawi się zasilanie po przekręceniu kluczyka o jedną pozycję. Później, po przekręceniu kluczyka na drugą pozycję, pojawi się napięcie na drugim żółtym przewodzie. Następnie te kable idą w lewą stronę do grubej wiązki kabli za bezpiecznikami i nie mogę namierzyć,...
moze sie rozprogramował spróbuj postapic wg ponizszego schematu 1. Kluczyk włożyć do stacyjki 2. Przekręcić do pozycji włączony 3. Przekręcić do pozycji wyłączony 4. Wyjąć kluczyk ze stacyjki 5. Nacisnąć i trzymać przycisk zamykania 6. Nacisnąć 3x przycisk otwieranie 7. Puscić przycisk zamykanie Autko powinno spróbować zamknąć drzwi ewentualnie wydać...
Kontrolka jak gaśnie to znaczy że świece są dostatecznie gorące i można dokonac uruchomienia i właśnie o to chodzi w tym wszystkim, wiadomo, że po jej zgaśnięciu następuje faza dogrzewania silnika (nie informowana już kierowcy świeceniem tej kontrolki) ale im niższa temperatura płynu chłodzącego tym kontrolka świec żarowych dłużej świeci po przekręceniu...
Mam podobny problem, corsa c, po podpięciu aku auto zachowuje się jak po przekręceniu kluczyka, pompa paliwa, kontrolki, wentylator itd. Po przekręceniu kluczyka auto odpala, następnie gaśnie w pozycji stop. Czy to też może być problem ze stacyjką? Bo nie mam lepszych pomysłów.
Trzeba kolego odkręcić klemy od akumulatora i dobrze je wyczyścić tzn. w środku tą część którą nakladasz na slupek akumulatora. Wyczyść również słupki akumulatora podokrecaj wszystko na scislo i problem ustapi. Tylko nie wiem czy ci się radio nie zabkokuje po odlaczeniu akumulatora i trzeba będzie wpisac kod. Pozdr.
Połączenie no nie wiem to by się chyba działo częściej. Jak włożę kluczyk drugi raz to jest Ok.
Musisz sprawdzić wkład elektryczny stacyjki(kostka), czy są dwa napięcia po przekręceniu kluczyka na zapłon. Jedno napięcie zanika po przekręceniu kluczyka w pozycję rozrusznika. Czy są światła mijania i drogowe ?
Może to dziwnie zabrzmi, ale za te problemy odpowiada uszkodzony rozrusznik. Z kolei rozrusznik został uszkodzony przez kostkę stacyjki, która nie powraca do II pozycji po przekręceniu kluczyka do pozycji kręcenia rozrusznikiem. Mam rację? Przyczyna jest prosta - kluczyk nie wrócił do poprzedniej pozycji, nie zauważyłeś tego, także bendiks cały czas...
A jak dokładnie po przez przekaźnik? I jaki najlepiej? Po przekręceniu kluczyka w pozycję start zasilanie ( ) jest cały czas na lampie wstecznego, po wbiciu wstecznego pojawia się światło cofania, czyli czujnik wstecznego steruje masą (-)
Znalazłem w internecie tę procedurę jednak bez żadnych rezultatów. Przekręciłem kluczyk na pozycję 2, trzymając wciśnięty przycisk na pilocie przekręciłem kluczyk na pozycję 1 i z powrotem na pozycję 2. Lampka od immo powinna zgasnąć jednak nic się nie dzieje. Dodam, że bardzo rzadko lampka od immo gaśnie, ale poza tym nadal nie mogę uruchomić silnika....
U mnie jest podobnie, po przekręceniu kluczyka na pozycję II słychać jak załącza przekaźnik koło bezpieczników i po chwili rozłącza , co zmieniłeś ? co może być zepsute?
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
Jeśli dioda świeci się w czasie pracy silnika, to nie działa sprężarka klimatyzacji. Jeśli dioda świeci się, gdy kluczyk jest wyjęty, włożony, albo przekręcony na 1 pozycję (nie zadziała na włączonym zapłonie), to działa system Rest.
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Od lewarka do stacyjki idzie linka blokująca. Czy przekręcisz kluczyk w pozycję kontrolek 1,2 i później rozruchu?
Najprościej podłączyć gniazdo zapalniczki w taki sposób, żeby napięcie na nim pojawiało się dopiero w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji zapłon. Zresztą w większości pojazdów akurat tak to jest zrobione. Sprawdzałeś u siebie? Jaki to samochód?
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Witam, szukam odpowiedzi na pytanie w jaki sposób zaprogramować pilot oryginalny od hondy accord z roku 1999, silnik 1.8 wersja europejska. Przeprowadziłem proponowane przez różne fora sposoby programowania pilota..oto jeden z nich: Accord 1998-2003 Jak: - niezbędne są wszystkie piloty zdalnego sterowania, - maksymalnie można zaprogramować 3 piloty...
Mam pytanie jak podłaczyć sterowanie pilotem do centralnego zamka aby uruchomić opcję: blokowania otwierania wewnętrznymi klamkami. Przy zamykaniu kluczykiem wyglada to tak: 1. Przekręcić kluczyk w pozycję otwarty 2. wrócić na środek i poczekać trzy sek. 3. przekręcić kluczyk w pozycję zamkniety (potem słychać pikanie).
Zginęła kontrolka podgrzewania świec żarowych która powinna się zaświecić po przekręceniu kluczyka w pozycję 2 Napraw zasilanie ECM to zacznie palić
W kostce zasilającej kieszeni, po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon.
Nie wiem ile pobiera prądu taka kamerka i czy 600mA będzie wystarczające ale sprawdzisz to się przekonasz. Co do podpięcia zasilania dla kamery zasilanie możesz podciągnąć z linii ACC1 czyli zasilanie na kamerze pojawi się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC. Z tego co koledzy na forum opisują kamera dobrze aby miała zasilanie po ACC a nie dopiero...
Jest możliwe. Wystarczy że podepniesz stacyjkę pod przewody od włącznika, w momencie przekręcenia kluczyka zwierasz kable i podajesz impuls potrzebny do włączenia. Musisz pamiętać żeby po włączeniu przekręcić stacyjkę w pozycję początkową, lub podłączyć ją w ten sposob żeby włączenie komputera następowało w pozycji zapłon i po problemie, gdyż tam jest...
Witam wszystkich Elektrodowiczów! Otóż odtwarzacz Clarion CZ309E po zaprogramowaniu odpowiednich stacji radiowych na odpowiednich pozycjach (przyciskach), po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (właściwie to po przekręceniu kluczyka w pozycję 0) i ponownym przekręceniu kluczyka w pozycję I (1), odtwarzacz nie pamięta już zaprogramowanych stacji, ani żadnych...
po przekręceniu kluczyka w pozycje START nie było żadnej reakcji . Czyli rozumiem, że nie słychać absolutnie żadnych dźwięków przy silniku. Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - gruby prosto od klemy akumulatora oraz cienki od stacyjki (ew pośrednio od przekaźnika - nie wiem dokładnie jak jest w tym przypadku). Moja propozycja - wyluzuj skrzynię, zaciągnij...
Generalnie chodzi o to w tym układzie, że ten przekaźnik włącza się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i pozostaje jeszcze chwilę aktywny po jego wyłączeniu, wtedy jest podtrzymywany napięciem z wyjścia 23 sterownika
Serwus. Po przekręceniu w stacyjce kluczyka w pozycję zapłonu, powinna się zapalać kontrolka z akumulatorem, to oznacza brak ładowania. Jeśli kontrolka się nie pali to oznacza przepalenie żaróweczki. Ta żaróweczka "odpowiada" za wzbudzanie się alternatora (jest podłączona do obwodu wzbudzania). Jeśli alternator nie zostanie wzbudzony, pomimo, że będziesz...
Wiem że stary temat, ale pozwolę zadać pytanie. wymieniałem stacyjkę w corsie c z 2003r. bo zginęły kluczyki, demontaż poszedł łatwo. Przy montażu mam taki problem że stacyjka wyskakuje mi po przekręceniu kluczyka w pozycje "1" wygląda tak jakby ta blokada co wciska się ją śrubokrętem nie trzymała?? Macie może jakiś pomysł jak ją zablokować??
Co nie działa wg mnie: - nie działa pompa paliwa bo gdy przekręcę kluczyk do pozycji "zapłon" to w ogóle jej nie słyszę Co może jeszcze być źle? Jak wygląda ta pompa paliwa i gdzie się znajduje? Czy jest do niej jakieś zasilanie i jakiś bezpiecznik? Jak to naprawić? Pompa paliwa jest pod tylnym siedzeniem. Jak padła, to nie trzeba kupować całego zespołu,...
Ten model tak ma, a już wersja skandynawska napewno. Jeżeli pokrętło jest w pozycji "światła wyłączone", to przekręcenie kluczyka powoduje zapalenie się świateł.
Hamulec do startu trzeba naciskać w nowszym systemie bezkluczykowym z przyciskiem “start/stop”. To stara skrzynia i wystarczy przekręcić kluczyk. Oczywiście lewarku musi być w pozycji “P” lub “N”. Natomiast o blokadzie lewarka napisałem powyżej: do zwolnienia z pozycji “P” silnik nie musi być odpalony - wystarczy przekręcić kluczyk w stacyjce i nacisnąć...
Czy to ACC (4-6V) mierzyłeś na włączonej kostce do radia, czy przy odłączonym radiu ? Zmierz ile napięcia pojawia się na tym pinie bez radia. Zestyk ACC w stacyjce jest stosunkowo delikatny prądowo (do 500mA). Najczęściej ulega defektowi po obciążeniu go +BATT radia i zwiększeniu siły głosu. Jeśli w Fabii 1 zachowano kolorystykę przewodów identyczną...
E8 oznacza że masz otwarta klapkę rosprzegania, musisz ją zamknąć i przekręcić kluczyk w pozycje zamkniętej klapki. Błąd ten powoduje przepalony bezpiecznik od akcesoriów 1A.
Witam, jestem tu nowy, więc pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Mój problem jest z odpaleniem mojego Mercedesa. Podam wszystko od początku, mam Mercedesa W202 kombi w dieslu z 1999 r. ze skrzynią automatyczną 5-biegową. Pewnego razu przyjechałem autem do pracy, zgasiłem silnik, ale trzeba było go przeparkować, więc wsiadam, kluczyk rybka, do stacyjki,...
kluczyk przekręciłem w pozycję I Trochę za daleko, cofaj powoli kluczyk i próbuj dociskać w dół zapadkę tam gdzie masz imbusa.
Na razie mam żółty z żółtym, a czerwony z czerwonym... nie działa ta konfiguracja. Musisz sprawdzić multimetrem lub w ostateczności żarówką czy masz napięcie na tych przewodach z przekręconym kluczykiem w pozycji Zapłon.
A jaki masz pilot na podczerwień czy sterowany falami radiowymi ? Jesli na podczerwień to: -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać wtej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
kluczyk pozycja włączać przekręcić kluczyk cykać przekręcić kluczyk
amplituner instrukcja fotel kierowcy renault megane czujnik otwarcie klapa
mikrofala usterki mikrofala usterki
Jakie gniazdo Jack 6.3 mm kupić do Korg i30? Niezamykająca się kieszeń w odtwarzaczu DVD - przyczyny i rozwiązania