Od A4 B6 tak. Tyle zastanów się po co Ci taki kluczyk? Użyjesz go tylko w momencie kodowania, później będzie leżał w szafie. Lepiej dać zwykły kluczyk bez pilota jako zapasowy. Jeżeli kiedykolwiek zgubisz ten z pilotem to wtedy dokupisz kluczyk z pilotem i przełożysz tylko sam transponder z tego zapasowego do nowego z pilotem.
Dzisiaj kupuje nowy Aku, dam znać
W tym kluczyku transponder to ten scalak koło anteny tzw id48 PCB. Jeżeli chcesz go zamienić na zwykły rurkowy id48 ( prekodowany pod VW) musisz wylutowac antenę.
Jeżeli masz kluczyk scyzoryk to transponder jest na płytce,a jak nie scyzoryk to transponder jest obok jak rozbieżesz kluczyk to napewno go zobaczysz
Wlutuj starą pamięć EEPROM (95160) do nowego sterownika. To raczej najszybsza droga. Samym pp2000 nie dokodujesz klucza, musisz mieć kod PIN nowego sterownika i niezakodowany kluczyk (transponder).
Jak masz tak nowe auto to masz drugi kluczyk, chyba że masz auto bez kluczyka a tu coś podejrzane. Mocno trzeba kluczykiem walić żeby transponder wypadł.
Ja przelutowałem podobny scalak w przejechanym pilocie do bramy (co prawda miał tylko 8 nóżek) i pilot działa do dzisiaj. Patrząc na budowę płytki drukowanej z twojego pilota nie widzę tam innych elementów które mogłyby odpowiadać za "trzymanie kodu". Tak, ten srebrny układ do "kwarc" Nic nie szkodzi spróbować :-) [edit] Układ scalony który siedział...
Pierwsze słyszę o tym by wpisywać PIN w Skodzie. Do sprawdzenia antena immo może poluzowaną masz wsuwkę bądź przesunął się w kluczyku transponder. Przydała by się diagnostyka by dowiedzieć się z czym konkretnie masz problem. Czy nie rozpoznaje transpondera czy np nie widzi anteny.
Na serwisie kupisz kluczyk z transponderem.Potrzebny będzie numer starego klucza,albo VIN aby został dostarczony pasujacy mechanicznie (ząbki) pozostanie go tylko zsynchronizować,proste.
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
Możesz mi wysłać immobox to Ci to ogarne.
Można: a) dorobic nowy kluczyk i sklonować transponder (w dobrym zakładzie dorabiania b) dorobic nowy kluczyk i przełożyć transponder ze starego c) dorobić nowy kluczyk i stary kluczyk podkleic pod obudową stacyjki coby transponder był w zasięgu Rozwiązanie a jest "najelegantsze" rozwiązanie b mozenie być skuteczne jeżli się nie uda dokonać extrakcji...
Zobacz czy w kluczyku jest transponder. Często klientom rozpaławiają sie kluczyki po upadku na ziemie i gubią go.
Jeżeli kręci rozrusznik to nie immo.
Witam kolego jedz na szrot i kup stacyjkę z kluczykiem i puszkę immo która znajduje się pod kierownicą wszystko ma być od jednego samochodu i zwróć uwagę czy w kluczyku jest transponder (mała czarna kosteczka)pozdrawiam
Kolego pod logiem na kluczyku powinna być śrubka. Niestety ciężko to wyciągnąć bez niszczenia kluczyka zawsze jakieś ślady zostają.
Bateria nie ma na to wpływu. W kluczyku jest "transponder" zasilany w drodze indukcji elektromagnetycznej z układu zabudowanego w okolicy wyłącznika zapłonu.
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
Witam philips id33 podejdzie tez uzywany Pzdr
Problem może być praktycznie wszędzie. Po stronie główki kluczyka (transponder), immobilisera (odlutowująca się ceweczka) , instalacji i sterownika silnika. Problem w Oplu może stanowić też radioodbiornik, przypominam-przewód impulsów prędkości jazdy jest zarazem linią kodową, zaś radioodbiornik korzysta z impulsów prędkości jazdy (funkcja zwiększania/...
Podczas zabay kluczykiem wypadł transponder umieszczonu miedzy pilotem a jego obsadką nowy transponder zaprogramowanie i po kłopocie
Potrzebujesz transponder Philips Crypto2 ID46: TPX4 / PCF7941 / PCF7936 wraz z odpowiednim programatorem i wiedzą jak go użyć. Najtaniej i najprościej jechać do firmy dorabiającej kluczyki - tym bardziej, że posiadasz drugi, działający kluczyk. Transponder w Twoim kluczu może mieć różny wygląd, natomiast funkcja będzie taka sama. https://obrazki.elektroda.pl/1651901800_...
Prekodowany.
Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48. W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka. Masz poprawny PIN? W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie. Zakoduj klucze VAGiem. Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu...
W Twoim samochodzie na 100% będzie to Megamos Crypto 48. Co do kodowania transpondera : podziwiam pęd do nauki i popieram chęć zaoszczędzenia kilku złotych, ale... naprawa uszkodzonego zestawu wskaźników może Cię kosztować więcej niż oszczędnosci
Ten element to nie jest cały transponder, a jedynie antena. Można ją wymienić, są do kupienia na eBayu za ok 15zł. Być możne nawet po usunięciu plastikowej osłonki uda Ci się tą polutować. http://www.motor-talk.de/forum/zuendschl...
Zrozumiałem że w drugim kluczyku nie transmitera bo wypadł poprzedniemu właścicielowi. Trzeba poszukać w okolicy kogoś co ci wpisze inny t......er do immo. Sam nic nie zdziałasz.
Dopiszesz bez problemu
Zapewne jest niezakodowan, bądź uszkodzony jest w tym kluczyku transponder
Toyota Yaris 1999-2005 ma transponder 4C. Chiński klon ZEDBULL nie pomoże w zakodowaniu tego transpondera.
Witam wystarczy przełożyć transponder który się znajduję w starym kluczyku do nowego (samo dokładanie kluczyka może nie zadziałać bo transponder musi się znajdować w odpowiednim miejscu)
A kluczyki do auta dostałeś oryginalne? Może "cudowany" transponder w kluczyku siada i odcina Ci immo?
Witam, Może komuś się przyda. U mnie wyskakiwał ten zygzak od czasu do czasu, po podpięciu programu diagnostycznego nic nie było widać, zero błędów. Okazało się, że w kluczyku odpadł transponder i latał luźno, jak był za daleko, to wyrzucało zygzak, jak przekręcałem kluczyk i transponder się zbliżył do swojego miejsca w kluczyku, to zygzak znikał i...
Przepraszam że pytam , ale czy to . http://obrazki.elektroda.net/91_12831522... / lub podobne /. też przełożyłeś?
Kluczyk jest wyposażony w transponder do immo. Czyli szukaj w okablowaniu immo.
witaj kolego, a jakiem oprogramowaniem i urządzeniem zaprogramowałem transpoder do kluczyka mazdy ?
Masz uszkodzony kluczyk a dokładnie transponder immo. W tym kluczyku jest rozwiązany elektronicznie (scalak i cewka). Wedle objawów kluczyk powinien dać się naprawić a sam kluczyk powinien spokojnie dorobić dobry kluczykarz za rozsądną cenę.
w kluczyku masz transponder immo wiec żeby był komplet musisz i z tym zaradzić a to nietania zabawa ja proponuje np http://www.allegro.pl/item917233714_ster... i masz centralny z pilota a co ważne bezawaryjny własciwie
Sterownik silnika, immo, transponder w kluczyku.
Przeczytaj pamięć w immo. Da się do niej dorobić transponder.
Fabryczne immo po 15 sek już nie zagsi silnika. Możesz zrobić próbę. Otworzyć kluczyk wyjąc transponder. Spróbować odpalić bez, jak się zachowa. A potem, przyłożyć sam transponder do stacyjki odpalić, i po 5 sek odłożyć transponder. Problemy ze stacyjką już mogą unieruchomić samochód. Odblokowanie kierownicy to jest kwestia wkładki, a kostka to styki...
Potrzebna puszka immo, kluczyk z transponderem do niej oraz sterownik silnika z jednego auta. Taniej i prościej dopisać klucz u elektronika samochodowego. Niektórzy potrafią dorobić transponder po otrzymaniu puszki immo.
czy mogę użyć transponder z innego używanego kluczyka aby dograć do swojego auta ? Możesz dopisać inny.
Tylko co ma wspólnego grzebanie w sterowniku silnika z kluczami??,Z doświadczenia to raczej kluczyk się otworzył i transponder wypadł.
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Immo w sterowniku potrzebny kluczyk i sterownik zapinasz sterownik potem przekładasz transponder z nowego kluczyka do starego i odpalasz starym kluczykiem. I po kłopocie bo stacyjka zostaje stara:)
W środku na 100% jest transponder
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
W obu kluczykach transponder to ten scalak 16 nóżkowy, w dokupionym kluczyku wymieniasz scalak na czysty i prekodowany do Clio II ph1 i po zaprogramowaniu odpala i steruje centralnym
Mam Mini VAGA (Viaken) jeśli się uda sprawdzę czy wykazuje błąd immo. Z samochodem dostałem stare liczniki, stare ECU i stacyjkę z kluczykiem. Transponder w kluczyku jest uszkodzony mechanicznie. W warsztacie sprawdzony- system go nie widzi.Kupiłem nowy ale bez pinu nie mogłem wgrać. Posuwam się drobnymi kroczkami przy okazji dowiaduję się interesujących...
potrzebny jeszcze programator do proc. motoroli, pewniem programik i trochę wiedzy.
Witam w starym kluczyk masz transponder który musisz przełożyć do nowego kluczyka
W166 to jest już system FBS3, czyli klucz BGA. Wymaga to trochę innego sprzętu i oprogramowania ale sprawa jest jeszcze prostsza i nie wymaga żadnych ingerencji mechanicznych w EZS. Można to zrobić i na stole i na samochodzie. W łódzkim nie znam nikogo (co nie znaczy że takowy nie istnieje. Ja taki sprzęt mam i mogę bez trudności to zrobić ale stacjonuję...
Kupujesz kluczyk, przekładasz transponder ze swojego do nowego "taka szklana rurka" następnie trzeba dopisać pilota do auta najlepiej VCDS-em.
DO twojego kluczyka wkładasz wyciągnięty z kupionego kluczyka transponder tylko.
Mechanicznie możesz przełożyć stacyjkę, elementy immo zostają te co były, pętla, transponder w kluczyku wystarczy przełożyć.
Witaj, rozpisałeś się dużo ale tak szczerze to brak konkretów. Tu już nie ma co kombinować z jakimś przesuwaniem kluczyka, wyjmowaniem transpondera czy inne zabiegi. Tylko i wyłącznie podpięcie pod komputer najlepiej w chwili usterki czyli jak kabina nagrzana i obserwacja parametrów. Inaczej to szukanie igły w stogu siana. Najwidoczniej nie trafiłeś...
albo rozbierz kluczyk i zobacz czy jest transponder
Transponder będzie raczej 4D. Zerknij na tabelę: http://transpondery.com/transponder_cata... Kompletny kluczyk nawet z pilotem możesz kupić prosto od chińczyka. Tylko czy będziesz miał sprzęt, żeby wkodować go do auta.
Podczas wymiany baterii zgubiłeś transponder który był w kluczyku.
Transponder ID48.
Kluczyk -scyzoryk transponder Crypto 48 nigdy nie programowany. NR seryjny kluczyka 1J0 959 753 DA ok 150zl +ok 30 zł frezowanie grota w kluczyku moduł komfort nr.6Q0 959 433 E - ok 120zl na allegro. jak to już masz musisz vagiem wgrac nowy kluczyk i zmienić kodowanie modułu 5drzwi 00257 -ew 00259 3drzwi - 00065 jeśli chodzi o kodowanie pilota dla modułu...
http://transpondery.com/transponder_cata... Jednym słowem - odpuść.
Trzeba do kodować kluczyk(transponder)......
Możesz przywrócić. Odczytać,,pin,, z licznika, dokupić transponder, sprawdzić ciągłość lini kodowej i zaprogramować klucz.
Nie chwalę się ale przynajmniej setkę opli robiłem z taką usterką. Immo przekładasz, w kluczyku jest transponder, kluczyk jest otwierany.
transponder znajduje sie w srodku kluczyka .
Kolego poradziles sobie juz z tym kluczykiem? Mam ten sam problem
W takim razie co jest w kluczyku? Transponder i co jeszcze? Musi byc jakas pamiec lub pamiec w procesorze. Musza byc tam zapisane jakies informacje o pojezdzie...
No i po problemie. Gość od dorabiania kluczyków wydłubał ze starego kluczyka transponder, odczytał go, zaprogramował nowy i wszystko działa za 100 zł. Dziękuje za zainteresowanie i konkretne odpowiedzi. Temat zakończony.
Kolezanko Fabryczny czy używany musi być o tych samych numerach. Wytłumaczę to najprościej jak potrafię w kluczyku jest transponder takie cos co mówi do twojego sterownika ja sie nazywam tak a sterownik sprawdza czy mu sie to zgadza. Jak mu sie zgadza to autko odpala. Używany sterownik będzie miał informacje o transponderze z kluczyka z którym wcześniej...
Sprawdz na komputerze czy widzi transponder jak już kolega wcześniej ci napisal jest też możliwe że przy przekladaniu grota wypadl ci transponder z kluczyka 'mała pastylka .' I sprawdź czy napewno podlaczyles petle immo kostka na 2 piny .jeszcze jedno czy centralny zamek dziala z pilota?
Transponder i kluczyk oraz ECU było od jednego dawcy Do kompletu immo dołóż jeszcze puszkę z pętlą wokół stacyjki z dawcy silnika, z tym kompletem dopiero zapali
Witam wszystkich. Poszukuje informacji jaka powinna być cewka w kluczyku Jaguar 2.7xf 2009r. Cewka kluczyka uległa uszkodzeniu. W kluczyku jest transponder pcf 7953ATJ z tego co wiem to 434Mhz. Jaka powinna być cewka? Pozdrawiam wszystkich.
Witam, mam problem ze skuterem yamaha v-max 125 z 2012r, skuter nie odpalał, świeciła się kontrolka kluczyka, sprawdziłem kluczyk - transponder nadaje, sprawdziłem antenę - nie nadaje, antenę kupiłem używaną zamontowałem i antena nadaje, ale dalej nie odpala - kontrolka kluczyka. Podejrzewam, że pczyczyna leży w adaptacji anteny do immo. Dysponuję programatorami...
A jeśli by to nie pomogło to czy może być również słaby styk w kostce stacyjki? A nie wiem, kostkę stacyjki masz tam jeszcze normalną? W innym aucie musiała być jakaś sekwencja włączania zasilań. Działało tylko ze startem od zera, wkładamy kluczyk, widzą się transponder z cewką/puszką immo, przekręcamy kluczyk na zapłon - immo odblokowane, ale podłączenie...
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
A normalnie. Ściągasz czarny ring i robisz tak jak napisałem, w czym problem ? Można też wykorzystać ze starej innej stacyjki, można też schować całą stacyjkę z kluczykiem. Jest wiele sposobów.
Zazwyczaj przy uszkodzeniu pompy wyskakują błędy. W sterowniku pompy jest immo więc trzeba przełożyć sterownik silnika, sterownik pompy oraz transponder z kluczyka bądź sterownik pompy i go dopisać do sterownika silnika.
Kurde, pomyliłem się, ale juz powprawiłem. Chodizło oczywiście o to czy ten kluczyk (transponder tego kluczyka) jest wpisany w tym module immo.
Nie ma czegoś takiego jak pilot od immobilajzera. W kluczyku lub obudowie pilota jest transponder który jest sprawdzany przez pętle przy stacyjce. Jeżeli kod transpondera się zgadza to sterownik silnika dostaje pozwolenie na uruchomienie silnika. Nie ma to nic wspólnego z bateria w pilocie. Mylisz to z pilotem od centralnego zamka.
Tak. Zamontować rzeczy które kupiłeś: puszkę immo, komputer. Wyciągnąć transponder ze starego kluczyka i do starego kluczyka włożyć nowy transponder, z nowego kluczyka. Jak nie jesteś w stanie zamienić transponderów miedzy kluczykami to dorobić nowy kluczyk bez transpondera i wozić go spiętego z nowym kluczem. Opcja trzecia - poprosić kluczykarza a...
modół to sterownik,a kolega podpowiedział ci zebyś jak zakupisz sterownik z kluczykiem przeżucił transponder od immo,wiec czy tak czy tak to monataż sterownika by cie czekał,żeby wpiąć sterownik w twoje auto to jest kwestia 4 przewodów max.7 zasilanie - ,+ 12V sterowanie minus,minus dodatkowo; kierunki x2 krancówka drzwi Dodano po 2 i wez klinij gogle...
Jaki kod ?? Żeźby kluczyka , elektroniczny Transpondera , czy dostępu do IMMO . Co właściwie chcesz zrobić ? Skopiować , zgubiłeś i nie masz nawet czym otworzyć auta ?
W tej puszce immo jest zapisany transponder ID44.
czyli potrzebujesz kluczyk dorobić tak? Cały czy tylko transponder? Dodano po 4 Mogę zrobić na wysyłkę.
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
Wydłub z obudowy starego kluczyka transponder i go wsadź do tego nowego kluczyka, który kupiłeś ze stacyjką. I wszystko.
Mozna jakos rozwiazac problem bez podlaczania sie do komputera auta? Niewiele Ci pomogę, gdyż osobowymi bardzo rzadko się zajmuję (czasem dla szwagrów co nieco podłubię). Problem jest ewidentnie z immo, może być uszkodzony transponder w kluczyku. Jeśli masz drugi komplet kluczy to spróbuj. Diagnostyka jak najbardziej wskazana aby ustalić źródło problemu.
Pin to mozesz w renault sobie wprowadzic przyciskiem od centrala,a tu masz w kluczyku transponder i niema mozliwosci innej,jak sprawny klucz z transponderem.
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
jeśli nie masz pojęcia o immobilizerze to lepiej jedz tak jak ci wyżej pisalem.... do jakiegoś punktu dorabiania kluczy :) za sprzęt dasz np. 5x więcej niż za kluczyk.... a potem problemy z kodem pin... musisz załatwić sobie odpowiedni transponder... Philips ID33, szkoda nerwów :)
Jeśli masz dobry transponder w starym kluczyku to możesz go wymienić do nowego i tylko zaprogramować otwieranie i zamykanie. Chyba że transponder też masz uszkodzony. Do twojego passata transponder Crypto 48 szklana rurka, jednokrotnego kodowania. Jeśli masz PIN to łatwa sprawa.
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
Klon niedziałającego ? w jakim celu?Przecież też nie będzie działał. Trzeba dopisać nowy. , A now takim celu że może ten transponder się jakoś tylko fizycznie ...hmmm zablokował ?, a nie chciał bym dodawać kolejnego numeru kluczyka do kompa ,no chyba że będę już zmuszony. Dodano po 4 Najpierw należy sprawdzić sam transponder, może awaria dotyczy np....
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
Mam Daewoo Matiza zakupionego ze szrotu i nie mam do niego kluczyka (obiecali, że dostarczą, ale wszystko wskazuje na to, żże z obietnicy się nie wywiążą). Mam więc problem ponieważ w kluczyka jest transponder. Czy wie ktoś może jak to rozbroić, aby uruchomić bez oryginalnego kluczyka?
Nie można uruchomić, bo nie widzi pastylki w kluczyku... Kluczyk przeżył, ale transponder chyba nie...
Witam. Moim zdaniem nie jest potrzebna komunmikacja z LCM-em. Czy podawałeś napięcie na licznik na pin 7 czarnego złącza? Sprawdź czy na złączu do licznika na w/w pinie pojawia się +12V po włączeniu świateł. Transponder w twoim kluczyku jest przylutowany do płytki. Na zdjęciu jest płytka z wylutowanym transponderem. http://img98.imageshack.us/img98/2621/kl...
Nieśmiało zapytam, a kluczyk(transponder) stary? To tak jakbyś poszedł do tego rozbitego auta i próbował odpalić za pomocą kluczyka od swojego auta.
transponder kluczyk transponder kluczyk skoda transponder kluczyk astra
ramka zamrozić łucznik łucznik calibra gaśnie
soldering station whirpool dźwięk
Montaż śrubunku mosiężnego z zaworem zwrotnym przy bojlerze C.W.U. Program biorytmów dla Arduino GIGA i Display Shield