-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
Podczas wymiany baterii zgubiłeś transponder który był w kluczyku.
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
Niczego nie przypiszesz. Programowanie pilotów odbywa się poprzez przyciśnięcie mikrowyłącznika w centrali, nie potrzebujesz programów. Możesz próbować, ale o ile dobrze pamiętam, to jest inny standard. Pamiętaj, że próba programowania to kasowanie wszystkiego z pamięci, więc zanim ją podejmiesz, to musisz mieć oba piloty przy sobie i przyuczyć je...
wkładkę stacyjki (...) za 200zł z immobilizer Czy moduł immobilizera z pętlą odbiorczą został zamontowany "stary" ? https://obrazki.elektroda.pl/5283203400_... Jeżeli tak, to po przyłożeniu transpondera wyjętego ze "starego" kluczyka silnik musi zostać uruchomiony. Jest możliwe, że w "nowym" kluczyku jest kolejny niezaprogramowany...
Zamiast się bawić w druciarstwo, szybciej i taniej będzie naprawić kluczyk u elektronika lub przelutowac sam transponder do używanego kluczyka ...
Transponder może być owinięty tą cewką - normalnie całość jest zamknięta hermetycznie (typowe rozwiązanie). Na taki "patent" trafiłem naprawiając kluczyk do swojego r.kangoo (kluczyk notabene także produkcji "Valeo"). U mnie do uszkodzenia cewki doszło przy nieumiejętnej wymianie baterii (klucz spadł mi na podłogę przy czym płytka wyleciała z obudowy)....
Nie jestem żadnym specjalistą od tego, ale z tego co mi wiadomo to opcomem czy innym programem dopisuje się na pewno transponder immobilisera, ale to w sytuacji gdybyś chciał mieć np. dodatkowy kluczyk którym można odpalić auto, transponder nie ma nic wspólnego z pilotem. Pilota chyba też trzeba dopisać programem, jeśli np. kupiliśmy używkę z innego...
...czy kodował ktos kluczyk bez modułu komfortu??...
Witam Mam pytanie jak w temacie, gdzie można kupić nowy kluczyk z transporterem do Opla Astry H w rozsądnej cenie może być chiński. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Mateusz To się transponder nazywa (od transmitter - responder).
nic nieda trzeba nowy kluczyk
Witajcie, Kiedyś tanim kosztem dorabiałem kluczyk do swojej Vectry C - zakupiłem używany, 3 przyciskowy scyzoryk Delphi G3, transponder PCF7946AT który wlutowałem i bez problemu kluczyk dopisałem do samochodu tak, że dział i immobilizer i centralny zamek. Kolega ma Astrę H z 2005 roku z jednym kluczykiem który jest w fatalnym stanie wizualnym jak i...
243 to cewka a wszystko z tego co mi się wydaje powinno być w NXP (mało kluczyków robię). Napisz dokładniej co chcesz zrobić bo tak jak napisałeś wcześniej to raczej nie przejdzie, da radę w taki sposób że kupujesz używany kluczyk i przekładasz kość.
Kluczyk jest przypisany do samochodu i żeby używany zaprogramować w innym aucie musisz wymienić transponder. W Astrze H jest problem żeby kupić transponder który zadziała poprawnie immo+remote ale w np Vectrze C nie ma z tym większego problemu. Co innego jest z CIMem.W używanym CIMie resetujesz wszystkie ustawienia i programujesz pod nowe auto.
Witam Mam aby jeden kluczyk do samochodu i chce dodać drugi za pomocą interfejsu kkl. Mam kilka pytań co do tej operacji: 1 jaki program użyć do tej operacji( mam op- com i opel tech2)? 2 czy jak kupie używany kluczyk od astry g z pilotem do centralnego to bd mógł go dopisać do centralnego ? 3 czy do tego używanego kluczka muszę kupować nowy transponder?...
W tym samochodzie masz transponder jednokrotnego kodowania, czyli kup nowy zamontuj w kluczu i zakoduj musi działać . Zawsze będzie wyświetlać ze kluczyk dodano ale palić na nim nie będzie .Transponder 40 Philips crypto.
Transponder , który jest w "główce kluczyka" w tych modelach można przeprogramować. Jak pisano wyżej, jest potrzebny samochód, Car Pass i urządzenie diagnostyczne.
Mam to rozumieć, że skoro kluczyk otwiera i zamyka mi drzwi, to znaczy, że ma dobry transponder? Tak. Ten transponder działa razem z elektroniką pilota kluczyka. W "czystym" auto go nie rozpoznaje dlatego trzeba go zaprogramować przypisać do auta zarazem dałem ci filmik ten drugi jak to się robi. W innych autach i poszczególnych modelach jest inaczej...
Za brak odpalania najprawdopodobniej jest odpowiedzialny sterownik silnika, gdyż po wejściu w niego wyświetla się błąd CIM (Steering Column module) wrong environment identifier oraz wrong transponder key. Dlaczego ECU nie widzi poprawnie CIM oraz kluczyka? Kluczyk normalnie włącza zapłon i wyświetla się że jest poprawnie zakodowany.
Kluczyka jeszcze nie posiadam. Udam się by go dorobić. Jeśli by nie miał transpondera to wyfrezuję szczelinę i go wmontuje w nowy kluczyk, robiłem już takie rzeczy ( po wymianie stacyjki wyciągałem transponder ze stare kluczyka i wkładałem do nowego ). Jaki transponder kupić. Dodano po 1 Procesor to MOTOROLA ZC430754. ten nr. jakoś mnie nie pasuje może...
Jedz na diagnostykę a nie kombinujesz samemu jak nie masz sprzętu. Raczej zaciągnij,ale nie zmienia faktu że diagnoza to podstawa. A może rozbierałeś kluczyć i transponder wypadł? :D Pozdr.
Jak wymieniasz stacyjkę to jest inny kluczyk a w kluczyku jest transponder od immo i trzeba go przełożyć do nowego kluczyka. Wymiana stacyjki nic nie pomoże przy tych objawach.
Witam ! Chciałem skopiować kluczyk z transponderem w punkcie dorabiania kluczy, gość wziął kluczyk włożył go do urządzenia i powiadział że tylko serwis mi dorobi bo jest to transponder crypto które były zakładane po 2000 r i do dorobienia potrzebny będzie kod PIN . Zdziwiło mnie to bardzo bo mam samochód z 95 rocznika, a kodu PIN niestety nie posiadam....
Witam ponownie według katalogu http://transpondery.com/transponder_cata... ten sam transponder występuje w vectrze c a tam na 100% można dokodować ponownie klucz od tego auta. Może się nie zrozumieliśmy ja nie chcę dokodować używki od innego auta tylko oryginalny kluczyk od tego auta.
passcode zwany też PINem.. Mozna też wyczytać z puszki immo, tylko niestety trzeba mieć czym (stosowny programator). Są ludziki którzy to usługowo robią za jakieś 200 PLN.. Ale jeżeli chcesz tylko rozmnożyć kluczyki to może wystarczy "sklonować" kluczyk (nie pamietam czy tam jest immo ze zmiennym kodem czy ze stałym). Będzie taniej. A najtaniej to wydłubać...
Witam, Posiadam astre g do której zgubiłem kluczyki, jako ze już wcześniej stacyjka była wymieniana to miałem 2 klucze, jeden do drzwi, drugi do stacyjki. Ten do stacyjki się zgubił więc kupiłem nową stacyjkę i teraz jest problem z immobilizerem. Kluczyk wraz z wiązką immo został zawieziony do elektryka, który rzekomo dograł nowy transponder do wiązki...
No bo stracę cierpliwość zaraz ;) Ten kabel do impulsatora idzie do impulsatora. Dopuki samochód stoi (nie jedzie) sygnał z niego jest olewany. Jak zaczyna jechać, to pojawiają się tam impulsy w takt obrotów koła. bodajże 16 impulsów na obrót. Impulsator zwiera ten sygnał do masy i rozwiera na przemian. Stąd jakaś tam wartośc napięcia podciągnięcia...
autosuper.... 150 zł kosztuje KLON do Golfa III, starego Passata, Astra I, Vecrta A i B, Fiaty... MODELE DO ROKU 1997! transponder który on posiada to jest PHILPIS C R Y P T O typ 46 czyli klona nie da sie zrobić w tym przypadku!
może złapać transponder w odległości kilku... kilkunastu centymetrów. ) Bzdura, powiem więcej-istotne jest nawet odpowiednie ukierunkowanie transpondera wzgledem osi cewki, bokiem lub lekko skos go napewno nie złapie, bądź pewien. Może i bzdura, Ty tu jesteś autorytetem. Ale tak na chłopski rozum nawet biorąc. W normalnych warunkach trzyma się kluczyk...
Witam, Mam nadzieje ze trafiłem w dobry temat i nie sprawie moderatora dużego problemu. Może zacznę od tego ze kupiłem Astre 1.6 club z roku 2004 bez kluczyków. Jeden kluczyk został dorobiony przez Pana specjalistę i jak się okazało już na wstępie były jakieś problemy ze oczytaniem kodu i wystartowaniem auta, jednak udało mu się i samochód odpala. Problem...
A transpondera nie zgubiłeś od immo??
Nie wiem jakie parametry ma oryginał gdyż niemiałem nigdy z oplem styczności, starej polutować już niema jak, bo jest przerwane połączenie ze stykiem na płytce PCB. Z dziurą w której drut jest zwarty miernik pokazuje 17Ω. Znalazłem jakieś informację na internecie, że cewka opla ma 25-28Ω a na samej cewce jest liczba 213 więc się domyślam że...
Ale czy po wymianie startera odpalę auto bez kluczyka z transponderem?
no to pakuj nowy transponder, bo ten est pewnie nie od tego auta kasowanie kluczy na pewno sie przyda, nikt wtedy nie skrobnie ci auta jak znajdzie kluczyk ;P
na podstawie numeru mechanicznego klucza zamówisz na serwisie bębenek pasujący do aktualnie posiadanych kluczy. To korzystna opcja, bo zmiana bebenka to inne klucze, a tym samym koniecznośc doprogramowania transponderów. Numer mechaniczny klucza to S i 5 cyfr.
Albo immo nie poznaje transpondera.
Zgubiłeś transponder z kluczyka.
Na jakiej podstawie to zostało stwierdzone? Bo możesz wywalić pieniądzie niepotrzebnie. Jeśli rzeczywiście jest potrzebny to proponuję poszperać w necie i rozważyć ewentualną opcję zakupu z kluczykiem. Nie wiem gdzie to auto zapisuje kod transpondera,jeśli w samym ECU to kluczyk się przyda jako dawca transpondera immo.
Jak próbowałeś go synchronizować? Czy w "podstawce" obudowy kluczyka jest transponder immobilizera?
Fabryczny immobilizer blokuje. Zepsuł się, albo zgubiłeś transponder z kluczyka.
Pin wziąć z Car Pass, albo duplikat od dealera jak masz auto "niewiadomego pochodzenia" bez Car Pass. "Najwyższa" wersja Opel Scannera (CAN Pro) potrafi odczytać PIN, choć nie wiem czy w tym sterowniku. W OpelScannerze możesz się połączyć zarówno z ECU jak i z Immobiliserem i zarówno w Live Data jednego jak i drugiego możesz zobaczyć czy przyjął i zatwierdził...
A nie zgubiłeś transpondera? To takie małe czarne cosik w kluczyku.
Może więc należałoby to zrobić jak należy, tj. wykodować pilota, a przede wszystkim transponder zgubionego kluczyka.
Witam. Jak w temacie mam Astre i penwgo dnia mój tata załozył sie z kolegą ze w Astrze nie ma Immobilaisera i wykruszył ten węglik z kluczyka i od tej pory tym kluczykiem nie mozna odpalić ... :[ miga kontrolka silnika a pozatym nic tylko kręci rozrusznik ale nie odpala. I moje pytanie polega na tym czy da sie wymątować wogule immobilaiser albo dorobić...
Udało się, w wersji 2010 nie da się dodawać kluczyków do centralki, tylko transpondery. W wersji 2012 już można i poszło bez problemu.
jak wejdę w Op-com w immobilizer i odczytam kod błędu to jest błąd: 11 Problem z kluczykiem z transponderem
Witam ,astra 99 rok dorobiłem kluczyk z transponderem i teraz jaka jest procedura dopisania nowego kluczyka do immo posiadając pin,ktoś pomoże?Diagnoza jest dostępna chodzi o procedurę
Tylko jak będziesz kupował sterownik używany, to pamiętaj wziąć razem z modułem immo (czarna puszka przy stacyjce) i transponderami z kluczyków, których ID jest zapisane w tym immo. Jakby jeszcze wraz z dawcą była karta kodowa z PINem do immo (w co nie wierze raczej hehe) - taka jakby karta kredytowa dawana razem z samochodem - to już b był wogóle ideał....
Muszę stanąć w obronie serwisu ale w jednej sprawie ,kluczyka.W Astrze 2 transpondery w kluczyku czasami nie dają sie powtórnie dopisać do innego immobilajzera.Miałem takie przypadki.Transponder raz wpisany nie dawał sie dopisać do drugiego autka.Takiego problemu nie było w Vektrze Corsie Astrze 1.
..albo przełożyć razem z puszką immo i transponderami w kluczykach. Ewentualnie wywalić immo ;)
DO twojego kluczyka wkładasz wyciągnięty z kupionego kluczyka transponder tylko.
Co Ty w ogóle kombinujesz? Nowa stacyjka i nowy kluczyk, tak? Więc wystarczy przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego i po temacie.
Witam serdecznie, kiedyś wymieniałem wkładkę w aucie i poszedłem ze starym kluczykiem od stacyjki do mechanika, który przełożył mi chip i nowy kluczyk odpalał auto jak stary oryginalny ale teraz zgubiłem klucz z chipem i nie mam chipu. Mam klucz zapasowy ale nie ma chipu więc mam pytanie: co mam teraz zrobić z góry dziękuję. Post był raportowany, poprawiłem...
immobiliser - blokada zapłonu z transponderem w kluczyku, integralna część komputera (serownika)
Tak, kosteczka to transponder. Immo właściwe to ta puszka koło stacyjki.
Bateria w kluczyku jest od pilota centralnego zamka i nie ma nic do działania transpondera immobilizera. Z w/w błędami nie odpali - widać kluczyk wcale nie został zaprogramowany albo uszkodzona jest centralka immobilizera. Masz kartę "CAR PASS"?
Mam taki sam przypadek. Komunikat programowanie udane. Blad niewlasciwy kluczyk. O co chodzi?
transponder przełóż. Ale jest ryzyko,że przy wydłubuwaniu pęknie.
Zalesam sprawdzenie czy nie wypadł transponder z kluczyka(taka mała czarna kostka wewnątrz klucza). Niech ktoś zamieści zdjęcie tego transpondera z łaski swojej, ja w swojej Astrze F nie mam nic w kluczyku, tylko miejsce na lampkę. Zawsze chciałem się dowiedzieć jak to wygląda.
rozbierz stary kluczyk w środku jest transponder . zamontuj go w nowym kluczyku lub jeśli nie ma miejsca to dorób nowy kluczyk z miejscem na transponder to jest najtańsze rozwiązanie
P0014 Usterka mechaniczna fazowania wydechowego wałka rozrządu Do spr. ustawienie rozrządu , wariatory lub zawory sterowania wariatorów P0597 Obwód zaworu termostatu płynu chłodzącego Padnięta grzałka termostatu (lub sterowanie) P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem pewnie czasami CIM świruje
Po 95 roku wszystkie F-ki miały immobilizer. Poza tym nie było w zestawach kluczyków z i bez transpondera. Mogły być klucze z pilotem (lub latarką) oraz zapasowy bez pilota (latarki) .
Witam ja mam podobny problem wymieniłem sterownik silnika z innego auta Zafira 2001 Z18XE i miałem jeden transponder - teraz działa jeden kluczyk, a zapasowy nie. Czy musze znac security code zeby doprogramowac zapasowy kluczyk? Czy security code mimo zmiany sterownika pozostał ten sam?
Do diagnozy a nie wymiany. Sprawdziłeś chociaż czy transpondera z kluczyka nie zgubiłeś? Miałem wiele takich przypadków i przeważnie je znajdowałem na podłodze pod fotelem kierowcy, czasem w kieszeni właściciela, a czasem też się nie odnajdywały wcale.
P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1616 Moduł ster. kolumny kier. (CIM)- błędny identyfikator środowiska Zaczyna siadać klucz , lub standardowo CIM ma problemy . Spróbuj pojeździć na drugim kluczu i zobaczysz czy usterka powraca .
nierozbierałem musze zobaczyc ale w komplecie kluczyków jak jest kilka to w kazdym bedzie transponder? a czy jest mozliwośc wyłaczenia tego immo jakies obejscie czy cus? Dodano po 2 aha dodam tylko ze kontrolka miga podczas krecenia rozrusznikiem dobra sprawa rozwiazana okazało sie ze w kluczyku niebyło transpondera dzieki za wszelkie sugestie pozdrawiam
Jeszcze jedno pytanie, jeśli wyciągnę sterownik silnika i założę nowy, czy będzie trzeba cos wgrywać i co z alarmem będzie się działo, bo jak narazie, to założyłem nowe imobilajzer i transponder do kluczyka i alarm się uzbroił
Tylko mam jeden jedyny kluczyk i brak pestki To nie problem. Ktoś odczyta PIN z twojego auta. Skasuje wszystkie stare pestki z immo, dopisze nową pestkę (transponder) do twojego auta i gotowe. Powinno wyjść taniej niż usuwanie immo, zależy ile liczą w twojej okolicy. Na pewno szybciej.
np. na jakiej częstotliwości działa immobilizer który jest w tej Astrze ". 125kHz Nie mam doświadczenia z innymi urządzeniami niż te, które rozpoznają chip w kluczyku ale odległość takiej anteny od transpondera zwykle nie może być większa niż dosłownie parę cm. Jeśli kluczyka nie widać gołym okiem to odnalezienie go w ten sposób może być niemożliwe...
Miałem taki jeden przypadek: Przyszła klientka ze złamanym kluczykiem. Dorobilem drugi a transponder przełożyłem. Jednak klucz nie działał. Ponowne wkodowanie pomogło. Prawdopodobnie transponder zgubił kod, bo klientka twierdziła, że klucz był od tego auta.
Transponder w kluczyku jest. Immo można ogarnąć, ale jak nawet nie wiesz że jest to sobie nie poradzisz. Jak astra starsza niż bodajże 1996 to może immo nie ma.
Przejrzałem allegro, znalazłem "czysty" klucz: GENUINE PART NR. 93178494 VALEO 433MHZ 736-743-4 13149658 PCF7941 Po zajrzeniu do wnętrza mojego klucza mam transponder Phillipsa o takich oznaczeniach: 0013581 E911000 Tn05500 Czy ten pilot z allegro będzie kompatybilny z moim autem ?
Czy Wy czytacie co sie do Was pisze?? Przeciez napisałem ze koszt transpondera nie do mojego auta to okolo 8-12 zl. Ale mniejsza ztym bo widze ze najwieksza trudnosc sprawai Wam odpowiedz na pytanie. Czy ja sie pytalem ile kosztuje dorobienie kluczyka albo gdzie go mozna kupic albo gdzie go mozna dorobic albo ile kosztuje odczytanie kody jesli nie masz...
Pin mam z Car Pass natomiast sprzęt to op-com . Jestem z okolic kołobrzegu . Znalazłem taką procedurę cyt z forum opla :Procedura dodania klucza do immo 1.Podpinam Op-Com'a na wyłączonym zapłonie i wyciągniętym kluczyku. 2.Łącze się z ECU 3.Wchodzę w zakładkę Immo 4.Wpisuję Security Code 5.Wybieram dodaj klucz 6.Wybieramy nr transpondera od 1 do 4 7.Wkładamy...
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
Może ktoś wrzucić fotkę tego transpondera z kluczyka? Ja mam możliwość zamontowania lampki w kluczyku, (Astra F C14NZ '97)ale jak go rozłożyłem to nic tam nie było. Myślałem że w stacyjce jest coś co odblokowuje immo jak kluczyk przejdzie przez wszystkie wsuwki i dotknie tego. W Instrukcji natomiast jest napisane, że kluczyk bierze prąd ze stacyjki...
Kodów błędów niestety nie zapisałem, ale tak jak pisałem wyżej : - transponder kluczyka -układ katalityczny - moduł multimedialny coś w tym stylu. Biały dym oznaka uszkodzenia głowicy lub uszczelki jak wydobywa się cały czas chyba. W tej chwili kiedy był "zalany" to przepalił pewnie zaległości i odetkał katalizator ja "laik" tak sobie to tłumaczę.
witam - silnik 1,6 8v Klient przyprowadził mi astrę. W aucie wymieniono stacyjkę po tym jak kierowca zgubił kluczyk... Stacyjka wymieniona na inna, lecz ten kto ją wymieniał nie pomyślał o transponderze i immo - założyli zwykłą bez tego wszystkiego - auto najnormalniej nie chodzi, nie da się zapalić... Pytanie: jeżeli kupię i założę sterownik + immo...
Transponder jest na swoim miejscu, ale tylko w jednym kluczyku. PIN posiadam. Czyli z tego co rozumiem pozostaje mi ponowne zakodowanie klucza - AUTOCOM posiada taką funkcję. Czy może lepiej kupić czysty transponder i go zakodować?
Witam. Samochód Opel Astra H 2004r. kluczyk upadł i aktualnie nie da się uruchomić samochodu (centralny zamek działa), op-com odczytuje błąd złego transpondera w kluczyku. Rozebrałem klucz i w środku tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/1247590400_... https://obrazki.elektroda.pl/2731818000_... https://obrazki.elektroda.pl/4551014200_...
Transit 2 piszesz bajki. Vp-44 w astrze g jest na sterowniku psg5, czyli jedna wtyczka, czyli sterownik silnika osobno a nie zintegrowany jak piszesz. Następna sprawa moduł immobilisera znajduje się koło stacyjki a transponder co oczywiste w kluczyku. Pozatym w oplach nie było żadnych tdl i tdi. Dalsza dyskusja bezcelowa. Pozdrawiam.
mógły ktos przybliżyć - co to za zabezpieczenie ? Tak z ciekawosci - jakis transponder, czy co ? Kluczyk wygląda całkiem normalnie, w zyciu bym go nie podejrzewal o coś takiego... W którym miejscu jest ten immobiloser ? Bo jakoś go chyba nie widzialem na schemacie ?
Możliwości jest kilka. Wymiana sterownika silnika na taki bez immo (Astra, Corsa przed 1994 rokiem), zdobycie kompletu pętla+transponder i dopasowanie do sterownika, zezłomowanie auta? Gratisowej domowej recepty na ta bolączkę nie ma.
To tak samo jakbym ja radził komuś wywalenie wtrysku i wstawienie gażnika. Jaki to problem dla kogoś kto wie jak to razem zgrać skoro masz kluczyk ze innym transponderem już używanym, puszkę i kompa. Powiem tak, prościej jest to zgrać niż coś wywalać. Jak nie masz za daleko do przyjedź. SławeK
Samochód astra g Po dorobieniu transpondera i wykasowaniu błędów samochód odpalił. Następnego dnia po przekręceniu kluczyka kontrolka miga i pokazuje błędy immo. Dziwne jest to, że podłączę kabel obd i go wyjmę(bez kompa) to samochód odpala do następnego dnia. O co chodzi przecież nie bede codzięnie z rana wkładał kabel i wyciągał
Przy wymianie baterii wyleciał Ci transponder od immo, jak masz jeden kluczy musisz wymontować sterownik od immo i jechać do firmy, która zajmuje się dorabianiem kluczyków samochodowych. Dodano po 1 tak on wygląda http://obrazki.elektroda.net/10_12802920...
Witam grupę, Mam problem z immobiliserem zainstalowanym w moim samochodzie - Opel Astra z 1996 roku. Mam dwa "kluczyki - transpondery" - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Jeden transponder działa bez zarzutu, Drugim się nie da jednak uruchomić samochodu. Immobiliser w trybie uzbrojonym w ogóle nie reaguje na niego. Zauważyłem jednak że jak immobiliser...
PIN będzie w CARPASS - wygląda jak karta płatnicza (kształt). Musi być transponder Crypto ID40 - JMA TP09, musi być prekodowany. Powinien podejść od Astry G.
oryginalny zamek centralny więc mam kluczyk wraz pilotem Do "nowego" (wymontowany z innego pojazdu) modułu , nie dopiszesz swoich starych pilotów. Gwoli uzupełnienia, pomimo upływu czasu - GM tego nie przewidywał, stąd i urządzenie Tech 2 nie miało funkcji dopisywania nowego pilota do systemu. Da się dopasować i używany pilot i używane transpondery....
No ale jeszcze kabel w kierunku sterownika silnika, drugi niebiesko-czerwony (ten jest nawet ważniejszy) no i zasialnie tego modułu. Oczywiście kluczyk ze stosownym transponderem musi się znajdować w pętli.. Ja to ci nie pomogę bo z wrocławia jestem, ale chyba ci nie pozostanie nic innego jak odwiedziny u któregoś z kolegów z twoich okolic
Cze! mam problem z Astrą F 1999r silnik x16 SZR pompa paliwa włącza się na 0,5s silnik łapie i zaraz gaśnie.Mam rozwaloną wkładkę stacyjki i do prób używam zastępczej(bez złych skojarzeń 100% wszystko legal)kluczyk siedzi w stacyjce,czy jego położenie ma jakieś znaczenie.Wie ktoś może jak transponder komunikuje się z immo?jest jakoś zasilany?Techa oczywiście...
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
Nie wiem dokładnie jak jest z tym kluczem ale niektóre mają transponder w kształcie miniaturowego walca i gość od dorabiania kluczy bez problemu wycina transponder z jednego klucza i przekłada do drugiego(zlecałem to kiedyś po wymianie stacyjki w Lanosie, Astrze i kilku innych autach) , koszt to kilkanaście zł i na pewno warto odwiedzić taki serwis.
"przeprogramownaie" cokolwiek masz na myśli nie wcodzi w grę jeżeli to są inne silniki gdyż nie w samym programie tkwi różnica ale też w sprzęcie - inne czujniki itp. Ale wydaje mi się że oba to będą X16XE. Sprawdź po początkach numerów. Jeżeli tak, to można przełożyć ewentualnie czujniki z tego starego do nwego. W astrze pomiędzy F a G była chyba różnica...
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
najprościej ,to klon. najłatwiej, to tech2 i kod immo. Decyzja należy do ciebie. Sam tego nie ogarniesz... Dodano po 16 Sprawdź tak: Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: zwarcie/zwarcie do masy/przerwa w obwodzie prądowym zasilania napięciem Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: B110 Czujnik - ciśnienie atmosferyczne Zapłon ZAŁ Zmierz...
Sytuacja- nie mogłem odpalić auta gdyż rozładował się akumulator. Przy wyciąganiu akumulatora nie załączył się alarm (wcześniej zawsze to robił). Po naładowaniu pali się non stop kontrolka immo oczywiście auta nie mogę odpalić. Po wciśnięciu pedałów gazu i chamulca i kluczyka na ON wychodzi bład 1614 co oznacza: P1614 Wrong transponder key P1614 Immobiliser...
Zapytaj tutaj http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&B... trzeba mieć założyć najpierw użytkownika zeby sie zalogować Dużo ludzi robiło takie swapy, ale z 1.6 na 2.0 trzeba zmienić skrzynię. Skrzynia taka jak szly z 2.0 miała inne półosie -> trzeba zmieniać piasty przednie. Podobno da się spasować 2.0 ze skrzynią F13 czyli taką jaka szła z 1.6...
sprawa wyglada następująco: masz wbudowany immobilizer fabryczny ktory komunikuje sie z transponderem w kluczyku (jak otworzysz kluczyk jest tam taka malutka czarna kostka) kupując auto powinienes dostac karte kodową jesli ową posiadasz to zrobienie nowego klucza wyjdzie taniej jesli nie to bedzie troche zabawy bo musisz znalezc dobrego elektryka ktory...
Witam! Posiadam od niedawna Astrę G II 2.0 DTI 1999r. Zaznaczam na wstępie, że skochód nawet w chłodne temperatury- po zagrzniu świec 2 razy zakręcił i odpalał- zawsze. Niedawno wysiadając z samochodu i zamykając go, przypadkiem część kluczyka została w drzwiach, a część w ręce... Ostrożnie złączyłem do kupy, zrobiłem zakupy, wracam wsiadam do auta...
kluczyk transponder astra transponder transponder astra
telefon cichy muzyk instrukcja obsługi midland ctcss częstotliwość
radio merces alpine radio merces alpine
Ford Fiesta 2006 1.3 - Wysokie obroty podczas odpalania Schemat przetwornicy Volt IPS-1000 24V - dostępność i alternatywy