Bierzesz w rękę TECH 2 i łączysz się ze sterownikiem silnika wpisujesz PIN i udostępnia sie opcja programowania transpodera(nowego kluczyka)stary wymazujesz z pamięci i programujesz na nowo posiadane klucze...i to cała filozofia...
Podczas wymiany baterii zgubiłeś transponder który był w kluczyku.
Witam wystarczy przełożyć transponder który się znajduję w starym kluczyku do nowego (samo dokładanie kluczyka może nie zadziałać bo transponder musi się znajdować w odpowiednim miejscu)
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
Nawet nie może tylko na pewno .
Zamiast się bawić w druciarstwo, szybciej i taniej będzie naprawić kluczyk u elektronika lub przelutowac sam transponder do używanego kluczyka ...
Zgubiłeś transponder z kluczyka.
Fabryczny immobilizer blokuje. Zepsuł się, albo zgubiłeś transponder z kluczyka.
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
Pin wziąć z Car Pass, albo duplikat od dealera jak masz auto "niewiadomego pochodzenia" bez Car Pass. "Najwyższa" wersja Opel Scannera (CAN Pro) potrafi odczytać PIN, choć nie wiem czy w tym sterowniku. W OpelScannerze możesz się połączyć zarówno z ECU jak i z Immobiliserem i zarówno w Live Data jednego jak i drugiego możesz zobaczyć czy przyjął i zatwierdził...
Jak próbowałeś go synchronizować? Czy w "podstawce" obudowy kluczyka jest transponder immobilizera?
Mam zapasowy, lecz niestety nie odpala na nim. Zaczyna migać kontrolka silnika A sprawdziłeś w ogóle czy w kluczyku jest transponder? Pozdr.
Może więc należałoby to zrobić jak należy, tj. wykodować pilota, a przede wszystkim transponder zgubionego kluczyka.
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
nic nieda trzeba nowy kluczyk
Nie wiem jakie parametry ma oryginał gdyż niemiałem nigdy z oplem styczności, starej polutować już niema jak, bo jest przerwane połączenie ze stykiem na płytce PCB. Z dziurą w której drut jest zwarty miernik pokazuje 17Ω. Znalazłem jakieś informację na internecie, że cewka opla ma 25-28Ω a na samej cewce jest liczba 213 więc się domyślam że...
...czy kodował ktos kluczyk bez modułu komfortu??...
Pin odczytasz chocby nawet z immoboxa.
W tym samochodzie masz transponder jednokrotnego kodowania, czyli kup nowy zamontuj w kluczu i zakoduj musi działać . Zawsze będzie wyświetlać ze kluczyk dodano ale palić na nim nie będzie .Transponder 40 Philips crypto.
243 to cewka a wszystko z tego co mi się wydaje powinno być w NXP (mało kluczyków robię). Napisz dokładniej co chcesz zrobić bo tak jak napisałeś wcześniej to raczej nie przejdzie, da radę w taki sposób że kupujesz używany kluczyk i przekładasz kość.
Witam Mam pytanie jak w temacie, gdzie można kupić nowy kluczyk z transporterem do Opla Astry H w rozsądnej cenie może być chiński. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Mateusz To się transponder nazywa (od transmitter - responder).
Co Ty w ogóle kombinujesz? Nowa stacyjka i nowy kluczyk, tak? Więc wystarczy przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego i po temacie.
Witam serdecznie, kiedyś wymieniałem wkładkę w aucie i poszedłem ze starym kluczykiem od stacyjki do mechanika, który przełożył mi chip i nowy kluczyk odpalał auto jak stary oryginalny ale teraz zgubiłem klucz z chipem i nie mam chipu. Mam klucz zapasowy ale nie ma chipu więc mam pytanie: co mam teraz zrobić z góry dziękuję. Post był raportowany, poprawiłem...
DO twojego kluczyka wkładasz wyciągnięty z kupionego kluczyka transponder tylko.
rozbierz stary kluczyk w środku jest transponder . zamontuj go w nowym kluczyku lub jeśli nie ma miejsca to dorób nowy kluczyk z miejscem na transponder to jest najtańsze rozwiązanie
Kurde, pomyliłem się, ale juz powprawiłem. Chodizło oczywiście o to czy ten kluczyk (transponder tego kluczyka) jest wpisany w tym module immo.
transponder przełóż. Ale jest ryzyko,że przy wydłubuwaniu pęknie.
Tak, kosteczka to transponder. Immo właściwe to ta puszka koło stacyjki.
Cos ten gośc od kluczy kreci to jest stało kodowy transponder.
Ale czy po wymianie startera odpalę auto bez kluczyka z transponderem?
Jeszcze jedno pytanie, jeśli wyciągnę sterownik silnika i założę nowy, czy będzie trzeba cos wgrywać i co z alarmem będzie się działo, bo jak narazie, to założyłem nowe imobilajzer i transponder do kluczyka i alarm się uzbroił
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Jedz na diagnostykę a nie kombinujesz samemu jak nie masz sprzętu. Raczej zaciągnij,ale nie zmienia faktu że diagnoza to podstawa. A może rozbierałeś kluczyć i transponder wypadł? :D Pozdr.
Ople nie mają żadnych kodów do wprowadzania ręcznie. jak weźmiesz od kolegi taki kluczyk z transponderem i przełożysz transponder do swojego klucza to zaprogramujesz go w swojej astrze. Używane transpondery można programować ale poprzez Tech 2 i dołączone kody immo z karty Car-Pass która musi być dołaczona do samochodu
Jak wymieniasz stacyjkę to jest inny kluczyk a w kluczyku jest transponder od immo i trzeba go przełożyć do nowego kluczyka. Wymiana stacyjki nic nie pomoże przy tych objawach.
Kluczyk jest przypisany do samochodu i żeby używany zaprogramować w innym aucie musisz wymienić transponder. W Astrze H jest problem żeby kupić transponder który zadziała poprawnie immo+remote ale w np Vectrze C nie ma z tym większego problemu. Co innego jest z CIMem.W używanym CIMie resetujesz wszystkie ustawienia i programujesz pod nowe auto.
Kod 85-Błedny sygnał imobilisera.Miganie kontrolki silnika zawsze wskazuje na usterkę w układzie imo.Zalesam sprawdzenie czy nie wypadł transponder z kluczyka(taka mała czarna kostka wewnątrz klucza).
Czyli pozostają nowe transpondery, lub wyzerowanie kluczyka.
Transponder w kluczyku jest. Immo można ogarnąć, ale jak nawet nie wiesz że jest to sobie nie poradzisz. Jak astra starsza niż bodajże 1996 to może immo nie ma.
Na jakiej podstawie to zostało stwierdzone? Bo możesz wywalić pieniądzie niepotrzebnie. Jeśli rzeczywiście jest potrzebny to proponuję poszperać w necie i rozważyć ewentualną opcję zakupu z kluczykiem. Nie wiem gdzie to auto zapisuje kod transpondera,jeśli w samym ECU to kluczyk się przyda jako dawca transpondera immo.
passcode zwany też PINem.. Mozna też wyczytać z puszki immo, tylko niestety trzeba mieć czym (stosowny programator). Są ludziki którzy to usługowo robią za jakieś 200 PLN.. Ale jeżeli chcesz tylko rozmnożyć kluczyki to może wystarczy "sklonować" kluczyk (nie pamietam czy tam jest immo ze zmiennym kodem czy ze stałym). Będzie taniej. A najtaniej to wydłubać...
Witam ja mam podobny problem wymieniłem sterownik silnika z innego auta Zafira 2001 Z18XE i miałem jeden transponder - teraz działa jeden kluczyk, a zapasowy nie. Czy musze znac security code zeby doprogramowac zapasowy kluczyk? Czy security code mimo zmiany sterownika pozostał ten sam?
Mam to rozumieć, że skoro kluczyk otwiera i zamyka mi drzwi, to znaczy, że ma dobry transponder? Skąd mam wiedzieć, że mam prawidłową płytkę? Ciężko mi jest otworzyć zrobiony przez firmę kluczyk. On nie jest na śrubkę. Rozwalę obudowę.
na podstawie numeru mechanicznego klucza zamówisz na serwisie bębenek pasujący do aktualnie posiadanych kluczy. To korzystna opcja, bo zmiana bebenka to inne klucze, a tym samym koniecznośc doprogramowania transponderów. Numer mechaniczny klucza to S i 5 cyfr.
Witam. Jak w temacie mam Astre i penwgo dnia mój tata załozył sie z kolegą ze w Astrze nie ma Immobilaisera i wykruszył ten węglik z kluczyka i od tej pory tym kluczykiem nie mozna odpalić ... :[ miga kontrolka silnika a pozatym nic tylko kręci rozrusznik ale nie odpala. I moje pytanie polega na tym czy da sie wymątować wogule immobilaiser albo dorobić...
Czy Wy czytacie co sie do Was pisze?? Przeciez napisałem ze koszt transpondera nie do mojego auta to okolo 8-12 zl. Ale mniejsza ztym bo widze ze najwieksza trudnosc sprawai Wam odpowiedz na pytanie. Czy ja sie pytalem ile kosztuje dorobienie kluczyka albo gdzie go mozna kupic albo gdzie go mozna dorobic albo ile kosztuje odczytanie kody jesli nie masz...
Spiepszył i od razu nie powiedział to z powrotem niech zrobi jak trzeba czyli zgra ecu-immo-pestka bo taka kolejność, inne sposoby ominięcia to wgranie softa z immo off do ecu, emulator do ecu czy zakupić 3-trój\4=czwór komplet do odpalenia czyli ecu-immo-pestka\2x pestki do kluczyków na zapas.
Nie da się ominąć immobilizera, poprzez połączenie czy rozłączenie kabelków. Trzeba albo modyfikować pamięć w sterowniku silnika, albo wyciągnąć pin z puszki i dopisać nowy, nawet używany transponder. Innych metod nie ma. Chyba że wyprawa na złomowisko/portal ogłoszeniowy i sterownik sprzed bodaj 1995 roku, bez immobilizera.
Za brak odpalania najprawdopodobniej jest odpowiedzialny sterownik silnika, gdyż po wejściu w niego wyświetla się błąd CIM (Steering Column module) wrong environment identifier oraz wrong transponder key. Dlaczego ECU nie widzi poprawnie CIM oraz kluczyka? Kluczyk normalnie włącza zapłon i wyświetla się że jest poprawnie zakodowany.
Da się, kupujesz na złomie klucz ( astra, corsa, vectra, omega) za powiedzmy 30 zł, wydłubujesz transponder-chwała Bogu nie jest przyklejany jak w VW- i programujesz.
A nie zgubiłeś transpondera? To takie małe czarne cosik w kluczyku.
Przejrzałem allegro, znalazłem "czysty" klucz: GENUINE PART NR. 93178494 VALEO 433MHZ 736-743-4 13149658 PCF7941 Po zajrzeniu do wnętrza mojego klucza mam transponder Phillipsa o takich oznaczeniach: 0013581 E911000 Tn05500 Czy ten pilot z allegro będzie kompatybilny z moim autem ?
Jest transponder w kluczyku? Sprawdziłeś testerem kluczy? Doprecyzuj opis procedur, które przeprowadziłeś. Twoje wpisy są chaotyczne i dlatego ciężko jest coś doradzić. Jakie elementy osprzętu podmieniałeś ?
W dobrym punkcie z dorabianiem kluczy , dorobia Ci ten kluczyk z tego jednego ktory posiadasz bez koniecznosci uzywania pinu do immo , maja specjalne czytniki ktore czytaja dane z oryginalnego kluczyk i programuja identycznie nowy transponder. Koszt takiej uslugi to okolo 150 zl , ale posiadanie pinu do immo tez by Ci sie przydalo , wiec decyzje pozostawiam...
mógły ktos przybliżyć - co to za zabezpieczenie ? Tak z ciekawosci - jakis transponder, czy co ? Kluczyk wygląda całkiem normalnie, w zyciu bym go nie podejrzewal o coś takiego... W którym miejscu jest ten immobiloser ? Bo jakoś go chyba nie widzialem na schemacie ?
Transit 2 piszesz bajki. Vp-44 w astrze g jest na sterowniku psg5, czyli jedna wtyczka, czyli sterownik silnika osobno a nie zintegrowany jak piszesz. Następna sprawa moduł immobilisera znajduje się koło stacyjki a transponder co oczywiste w kluczyku. Pozatym w oplach nie było żadnych tdl i tdi. Dalsza dyskusja bezcelowa. Pozdrawiam.
PIN będzie w CARPASS - wygląda jak karta płatnicza (kształt). Musi być transponder Crypto ID40 - JMA TP09, musi być prekodowany. Powinien podejść od Astry G.
Nie jestem żadnym specjalistą od tego, ale z tego co mi wiadomo to opcomem czy innym programem dopisuje się na pewno transponder immobilisera, ale to w sytuacji gdybyś chciał mieć np. dodatkowy kluczyk którym można odpalić auto, transponder nie ma nic wspólnego z pilotem. Pilota chyba też trzeba dopisać programem, jeśli np. kupiliśmy używkę z innego...
Transponder jest na swoim miejscu, ale tylko w jednym kluczyku. PIN posiadam. Czyli z tego co rozumiem pozostaje mi ponowne zakodowanie klucza - AUTOCOM posiada taką funkcję. Czy może lepiej kupić czysty transponder i go zakodować?
..albo przełożyć razem z puszką immo i transponderami w kluczykach. Ewentualnie wywalić immo ;)
Możliwości jest kilka. Wymiana sterownika silnika na taki bez immo (Astra, Corsa przed 1994 rokiem), zdobycie kompletu pętla+transponder i dopasowanie do sterownika, zezłomowanie auta? Gratisowej domowej recepty na ta bolączkę nie ma.
Miałem taki jeden przypadek: Przyszła klientka ze złamanym kluczykiem. Dorobilem drugi a transponder przełożyłem. Jednak klucz nie działał. Ponowne wkodowanie pomogło. Prawdopodobnie transponder zgubił kod, bo klientka twierdziła, że klucz był od tego auta.
Muszę stanąć w obronie serwisu ale w jednej sprawie ,kluczyka.W Astrze 2 transpondery w kluczyku czasami nie dają sie powtórnie dopisać do innego immobilajzera.Miałem takie przypadki.Transponder raz wpisany nie dawał sie dopisać do drugiego autka.Takiego problemu nie było w Vektrze Corsie Astrze 1.
Kodów błędów niestety nie zapisałem, ale tak jak pisałem wyżej : - transponder kluczyka -układ katalityczny - moduł multimedialny coś w tym stylu. Biały dym oznaka uszkodzenia głowicy lub uszczelki jak wydobywa się cały czas chyba. W tej chwili kiedy był "zalany" to przepalił pewnie zaległości i odetkał katalizator ja "laik" tak sobie to tłumaczę.
nierozbierałem musze zobaczyc ale w komplecie kluczyków jak jest kilka to w kazdym bedzie transponder? a czy jest mozliwośc wyłaczenia tego immo jakies obejscie czy cus? Dodano po 2 aha dodam tylko ze kontrolka miga podczas krecenia rozrusznikiem dobra sprawa rozwiazana okazało sie ze w kluczyku niebyło transpondera dzieki za wszelkie sugestie pozdrawiam
Czy kupisz cały klucz czy sam transponder to i tak trzeba dopisać go do auta. Trzeba znać PIN i dopiszesz wtedy OP-COMem go do auta. Znasz PIN do auta. Napisz skąd jesteś.
witam - silnik 1,6 8v Klient przyprowadził mi astrę. W aucie wymieniono stacyjkę po tym jak kierowca zgubił kluczyk... Stacyjka wymieniona na inna, lecz ten kto ją wymieniał nie pomyślał o transponderze i immo - założyli zwykłą bez tego wszystkiego - auto najnormalniej nie chodzi, nie da się zapalić... Pytanie: jeżeli kupię i założę sterownik + immo...
Witam grupę, Mam problem z immobiliserem zainstalowanym w moim samochodzie - Opel Astra z 1996 roku. Mam dwa "kluczyki - transpondery" - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Jeden transponder działa bez zarzutu, Drugim się nie da jednak uruchomić samochodu. Immobiliser w trybie uzbrojonym w ogóle nie reaguje na niego. Zauważyłem jednak że jak immobiliser...
Witam ,astra 99 rok dorobiłem kluczyk z transponderem i teraz jaka jest procedura dopisania nowego kluczyka do immo posiadając pin,ktoś pomoże?Diagnoza jest dostępna chodzi o procedurę
Przy wymianie baterii wyleciał Ci transponder od immo, jak masz jeden kluczy musisz wymontować sterownik od immo i jechać do firmy, która zajmuje się dorabianiem kluczyków samochodowych. Dodano po 1 tak on wygląda http://obrazki.elektroda.net/10_12802920...
Zważ, że odczyt transpondera odbywa się tuż po przekręceniu kluczyka. Transponder w kluczyku jest wtedy wewnątrz pętli (cewki) "zasilająco - odbiorczej" czy jak to lepiej nazwać. Zwróć też uwagę na małe wymiary samego transpondera w stosunku do długości fali. Nie pamiętam ile tam jest dokładnie ale rząd 150 kHz.
Mam taki sam przypadek. Komunikat programowanie udane. Blad niewlasciwy kluczyk. O co chodzi?
immobiliser - blokada zapłonu z transponderem w kluczyku, integralna część komputera (serownika)
Cze! mam problem z Astrą F 1999r silnik x16 SZR pompa paliwa włącza się na 0,5s silnik łapie i zaraz gaśnie.Mam rozwaloną wkładkę stacyjki i do prób używam zastępczej(bez złych skojarzeń 100% wszystko legal)kluczyk siedzi w stacyjce,czy jego położenie ma jakieś znaczenie.Wie ktoś może jak transponder komunikuje się z immo?jest jakoś zasilany?Techa oczywiście...
Nie wiem dokładnie jak jest z tym kluczem ale niektóre mają transponder w kształcie miniaturowego walca i gość od dorabiania kluczy bez problemu wycina transponder z jednego klucza i przekłada do drugiego(zlecałem to kiedyś po wymianie stacyjki w Lanosie, Astrze i kilku innych autach) , koszt to kilkanaście zł i na pewno warto odwiedzić taki serwis.
Bateria w kluczyku jest od pilota centralnego zamka i nie ma nic do działania transpondera immobilizera. Z w/w błędami nie odpali - widać kluczyk wcale nie został zaprogramowany albo uszkodzona jest centralka immobilizera. Masz kartę "CAR PASS"?
Udało się, w wersji 2010 nie da się dodawać kluczyków do centralki, tylko transpondery. W wersji 2012 już można i poszło bez problemu.
P0014 Usterka mechaniczna fazowania wydechowego wałka rozrządu Do spr. ustawienie rozrządu , wariatory lub zawory sterowania wariatorów P0597 Obwód zaworu termostatu płynu chłodzącego Padnięta grzałka termostatu (lub sterowanie) P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem pewnie czasami CIM świruje
Po 95 roku wszystkie F-ki miały immobilizer. Poza tym nie było w zestawach kluczyków z i bez transpondera. Mogły być klucze z pilotem (lub latarką) oraz zapasowy bez pilota (latarki) .
Sytuacja- nie mogłem odpalić auta gdyż rozładował się akumulator. Przy wyciąganiu akumulatora nie załączył się alarm (wcześniej zawsze to robił). Po naładowaniu pali się non stop kontrolka immo oczywiście auta nie mogę odpalić. Po wciśnięciu pedałów gazu i chamulca i kluczyka na ON wychodzi bład 1614 co oznacza: P1614 Wrong transponder key P1614 Immobiliser...
Tylko jak będziesz kupował sterownik używany, to pamiętaj wziąć razem z modułem immo (czarna puszka przy stacyjce) i transponderami z kluczyków, których ID jest zapisane w tym immo. Jakby jeszcze wraz z dawcą była karta kodowa z PINem do immo (w co nie wierze raczej hehe) - taka jakby karta kredytowa dawana razem z samochodem - to już b był wogóle ideał....
Do diagnozy a nie wymiany. Sprawdziłeś chociaż czy transpondera z kluczyka nie zgubiłeś? Miałem wiele takich przypadków i przeważnie je znajdowałem na podłodze pod fotelem kierowcy, czasem w kieszeni właściciela, a czasem też się nie odnajdywały wcale.
np. na jakiej częstotliwości działa immobilizer który jest w tej Astrze ". 125kHz Nie mam doświadczenia z innymi urządzeniami niż te, które rozpoznają chip w kluczyku ale odległość takiej anteny od transpondera zwykle nie może być większa niż dosłownie parę cm. Jeśli kluczyka nie widać gołym okiem to odnalezienie go w ten sposób może być niemożliwe...
Witam! Posiadam od niedawna Astrę G II 2.0 DTI 1999r. Zaznaczam na wstępie, że skochód nawet w chłodne temperatury- po zagrzniu świec 2 razy zakręcił i odpalał- zawsze. Niedawno wysiadając z samochodu i zamykając go, przypadkiem część kluczyka została w drzwiach, a część w ręce... Ostrożnie złączyłem do kupy, zrobiłem zakupy, wracam wsiadam do auta...
Witam. Samochód Opel Astra H 2004r. kluczyk upadł i aktualnie nie da się uruchomić samochodu (centralny zamek działa), op-com odczytuje błąd złego transpondera w kluczyku. Rozebrałem klucz i w środku tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/1247590400_... https://obrazki.elektroda.pl/2731818000_... https://obrazki.elektroda.pl/4551014200_...
Może ktoś wrzucić fotkę tego transpondera z kluczyka? Ja mam możliwość zamontowania lampki w kluczyku, (Astra F C14NZ '97)ale jak go rozłożyłem to nic tam nie było. Myślałem że w stacyjce jest coś co odblokowuje immo jak kluczyk przejdzie przez wszystkie wsuwki i dotknie tego. W Instrukcji natomiast jest napisane, że kluczyk bierze prąd ze stacyjki...
Witam, Mam nadzieje ze trafiłem w dobry temat i nie sprawie moderatora dużego problemu. Może zacznę od tego ze kupiłem Astre 1.6 club z roku 2004 bez kluczyków. Jeden kluczyk został dorobiony przez Pana specjalistę i jak się okazało już na wstępie były jakieś problemy ze oczytaniem kodu i wystartowaniem auta, jednak udało mu się i samochód odpala. Problem...
Witam, Sprawa dotyczy Vectry B model 2001 silnik Y26se - 2.6 V6. Silnik wraz z całym osprzętem i wiązką (silnika plus immo - reszta wszczepiana w budę wg schematu) został wszczepiony do opla Astry F. Po złożeniu całości silnik nie odpala - po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon na pompie paliwa nie pojawia się napięcie, dopiero podczas rozruch pojawia...
P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem P1616 Moduł ster. kolumny kier. (CIM)- błędny identyfikator środowiska Zaczyna siadać klucz , lub standardowo CIM ma problemy . Spróbuj pojeździć na drugim kluczu i zobaczysz czy usterka powraca .
Auto z zagranicy, zgubione klucze w czasie transportu. Handlarz podmienił stacyjkę z kluczykiem z innej astry. Teraz są dwie puszki immo, założyłem tą oryginalną (chyba). Znajomy odczytał mi z niej pin. Kupiłem czyste transpondery, umieściłem w kluczyku. Programowałem op comem ale samochodu dalej nie mogę odpalić. Błąd-nieprawidłowy sygnał immobilajzera....
Samochód astra g Po dorobieniu transpondera i wykasowaniu błędów samochód odpalił. Następnego dnia po przekręceniu kluczyka kontrolka miga i pokazuje błędy immo. Dziwne jest to, że podłączę kabel obd i go wyjmę(bez kompa) to samochód odpala do następnego dnia. O co chodzi przecież nie bede codzięnie z rana wkładał kabel i wyciągał
"przeprogramownaie" cokolwiek masz na myśli nie wcodzi w grę jeżeli to są inne silniki gdyż nie w samym programie tkwi różnica ale też w sprzęcie - inne czujniki itp. Ale wydaje mi się że oba to będą X16XE. Sprawdź po początkach numerów. Jeżeli tak, to można przełożyć ewentualnie czujniki z tego starego do nwego. W astrze pomiędzy F a G była chyba różnica...
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
Witam. Może ktoś mi pomorze? Mam Astrę II 2.0 DTI. Problem polega na tym że kręciłem się po mieście i po wyjściu ze sklepu Astra odmówiła posłuszeństwa ( kręci a nie zapala). 1. Sprawdziłem czy jest paliwo( zatankowałem samochód) 2. Sprawdziłem immobilizer - po wyjęciu transpondera z kluczyka miga kontrolka a po włożeniu gaśnie to powinien działać....
oryginalny zamek centralny więc mam kluczyk wraz pilotem Do "nowego" (wymontowany z innego pojazdu) modułu , nie dopiszesz swoich starych pilotów. Gwoli uzupełnienia, pomimo upływu czasu - GM tego nie przewidywał, stąd i urządzenie Tech 2 nie miało funkcji dopisywania nowego pilota do systemu. Da się dopasować i używany pilot i używane transpondery....
Witam. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem bo juz tracę rozum. Problem zaczął się od wymiany silnika (auto jak w temacie). Przedtem wszystko było w najlepszym porządku. Mechanicy przy wymianie silnika uszkodzili jak się później okazało gniazdo pompy wtryskowej i jej piny. W samochodzie jest pompa z dwoma wtyczkami czyli sterownik pompy i silnika...
najprościej ,to klon. najłatwiej, to tech2 i kod immo. Decyzja należy do ciebie. Sam tego nie ogarniesz... Dodano po 16 Sprawdź tak: Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: zwarcie/zwarcie do masy/przerwa w obwodzie prądowym zasilania napięciem Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: B110 Czujnik - ciśnienie atmosferyczne Zapłon ZAŁ Zmierz...
Ten temat zakładam "dla potomnych", aby ułatwić rozwiązanie problemu nie działającego pilota w kluczyku: OPEL ASTRA G oraz ZAFIRA A. Teoretycznie lista modeli jest "otwarta", tzn: to powinno zadziałać na wszystkie pojazdy OPEL z pilotem centralnego zamka w kluczyku. Czy na te nowsze też? Nie wiem. Do sprawdzenia. Pacjent testowy: Opel Astra G 1,7 TD...
No ale jeszcze kabel w kierunku sterownika silnika, drugi niebiesko-czerwony (ten jest nawet ważniejszy) no i zasialnie tego modułu. Oczywiście kluczyk ze stosownym transponderem musi się znajdować w pętli.. Ja to ci nie pomogę bo z wrocławia jestem, ale chyba ci nie pozostanie nic innego jak odwiedziny u któregoś z kolegów z twoich okolic
kluczyk transponder transponder kluczyk astra transponder
tłumik częstotliwości naprawa palenisko elektryczna pompa paliwa diesel
soldering station whirpool dźwięk
Kia Picanto 1.0 61KM - Centralny zamek nie zamyka tylnych lewych drzwi Iskrzenie przewodów pod płytą indukcyjną - jak usunąć?