Chyba najprościej będzie jak pisze BANANvanDYK załatw sobie ściągacz magneta, przełóż zapłon i koło magnesowe o ile zapłon wypada w tym samym miejscu. Jeśli nie to szukaj schematu instalacji motru w którym był ten nowy silnik porównaj ze swoim i kombinuj.
Ścięty klin tak jak było mówione , musze zakupić inne koło magnesowe teraz ...
zrobiłem podstawkę przerobiłem koło magnesowe
Zrób zdjęcie piły i aparatu zapłonowego bo wydaje mi się że tam masz koło magnesowe na klinie i zapłon się nie przestawia. Dlaczego chcesz go przestawiać?
Witam też robię coś podobne jak zrobiłeś blachę pod Cewki mógłbyś wysłać kilka zdjęć. Jak jest przymocowana cewka do blachy mam ten sam zestaw to znaczy iskrownik i Koło magnesowe
Mam pytanie, jeżeli jednak okaże się, że uszkodzona jest cewka świateł to czy przy jej wymianie trzeba na nowo ustawiać zapłon? Nie, ściągasz koło magnesowe i masz dostęp do cewek. Jeśli będziesz musiał ściągać podstawę iskrownika to zaznacz pozycje względem bloku silnika i tak samo załóż. Ewentualnie przy ściąganiu iskrownika będziesz musiał wyregulować...
cewka do elektronika jest inna nawet w książce masz opisane że jest krótsza a tak poza tym to na 6V (do zapłonów elektronicznych stosowane są cewki o innej rezystancji) różnica w kole magnesowym jest taka że w elektroniku w kole jest magnes który przesuwa się przy czujniku w tej samej chwili w której normalnie otwiera sie przerywacz a z tymi otworami...
Jeżeli koło magnesowe będzie pasowało to nie widzę problemu żeby pokombinować:) Ale zapłon od minibika będzie wystarczający, może nawet lepszy.
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Czy przy kole magnesowym na pewno nie ma impulsatora? Jeżeli nie ma, to mamy do czynienia z układem typu Magnet. Poczytaj : [url=http://zaplon.pl.tl/nietypowe-CDI-m... Tam masz listę pojazdów w jakich ten zapłon był stosowany. Może uda ci się kupić moduł od któregoś motorka z listy. Jak nie, to trzeba będzie dokupić i zamontować...
To jest chiński zamiennik zapłonu od skuterów z silnikiem produkcji Franco Morini. Zapłon idiotycznie prosty, gdyż to jest CDI bez impulsatora. Może pracować w kierunkach CW i CCW, ale będzie generował dwie iskry na obrót wału korbowego (w DMP będzie iskra tracona). Z tego co tu widzę, dorobiony jest nowy stożek koła magnesowego skręcony na śruby (Morini...
Da się ale to trochę zabawy bo trzeba przełożyć cały zapłon, cewka i koło magnesowe. Potem ustawianie punktu zapłonu.
Wał zdemontowałem i jest wyprostowany. Złożyłem całość, koło na wale i wałka rozrządu ustawiłem zgodnie ze znakami. Czy trzeba jeszcze ustawiać zawory i jak ustawić zapłon, koło magnesowe na wale?
Jest przesunięcie koła na klinie, nie odpalałeś przypadkiem silnika bez noża. Zapłon jest opóźniony, skutkiem jest strzelanie w tłumik. Koło magnesowe musi być przesuniętw w prawo zgodnie z ruchem wskazówek zegara) Luz mierzy się szczelinomierzem, dostęp do popychaczy jest po odkręceniu prostokątnej pokrywy, która jest za tłumikiem. Mierzy sie luz między...
Tak w ogóle to który rocznik motocykla? Spojrzałem do serwisówki z 2008 roku i tam przedstawiono charakterystykę kąta wyprzedzenia zapłonu. Według takiej charakterystyki należałoby się bazować w regulacji i dopasowywaniu zapłonu. Fakt, że fabryka przedstawia regulację kąta wyprzedzenia na ileś mm przed GMP i niewielki statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu,...
Kolego, z tego co się orientuję, to obecnie, niezależnie od producenta w dwusuwach stosowany jest zapłon elektroniczny. Taki zapłon nie wymaga ustawiania chyba, że z jakiegoś powodu zostanie ścięty klin na wale silnika przez koło magnesowe, to wówczas przestawi się zapłon.
Koło magnesowe to bardzo często koło zamachowe. Szczególnie w starszych dwusuwowych silnikach małych motocykli czy motorowerów. Ale faktyczne, klin pełni rolę tylko ustalającą; moment obrotowy powinien być przenoszony poprzez tarcie pomiędzy piastą a osią. Zapłon z kolei powinno się faktyczne regulować przestawiając postawę iskrownika (gdzie jest impulsator)....
To trzeba spróbować przełożyć oryginalny zapłon (koło magnesowe/alternator lub koło zębate i impulsatory) z Radiana do silnika dawcy XJ600. Ale że to jest Yamaha, to nie gwarantuję że może pasować.
Sprawdź, czy nie został ścięty klin na połączeniu wał-koło magnesowe. Wg mnie chyba masz rozregulowany zapłon, w wyniku tej usterki.
Kosiarka po uderzeniu w kamień zgasła ponieważ pękło koło magnesowe i przestawił się zapłon, a przy tym też popękał nóż. Kupiłem używane koło, a nóż pospawałem, po odpaleniu ponownie ścięło mi klin, ponieważ otwór pod wałek miał jajo i mocowanie noża (tulejka) była pęknięta czego nie zauważyłem wcześniej więc ją jeszcze pospawałem, a otwór jajowaty...
Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
Więc miałem racje, to jest koło z całkowicie innego silnika. W twoim jest zupełnie inny zapłon i inne koło magnesowe.. Sprawdź czy ten kabelek, idący do wyłącznika zapłonu, nie styka się z masą. Sprawdź fajkę świecy oraz odległość cewki od koła magnesowego. Powinna być na 0.2 mm.
Cena zapłonu Vape jest zaporowa - np. w Niemczech kosztuje 200 euro. O jakości tych zapłonów nie można powiedzieć że jest warta swojej ceny. Zapłon do Simsona kosztuje podobnie, jednak w starszych wykonaniach padały koła magnesowe - a dokładnie magnesy które były poprzyklejane "osobno". Co do zapłonu Vape do Jawy, to dość nietypowo jest zrealizowany...
Jeśli zapłon wariuje po dodaniu gazu to: - Niewłaściwa odległość impulsatora od koła magnesowego (za daleko odsunięte, lub tak blisko że impulsator i przewody się przecierają). - Koło magnesowe z niekompatybilnej partii (wówczas zapłon działa prawidłowo w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara). - Chiński moduł zapłonowy przeznaczony do Vespy...
ścięty klin na kole magnesowym. jaki klin? gdzie on się znajduje? i skąd to wiesz?;) Dodano po 2 ścięty klin na kole magnesowym. Jesteś wielki zdjąłem koło magnesowe i klin ścięty, zapłon przestawiony o ładne 30 stopni. Dzięki:)
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
Żeby wyglądało to w miarę oryginalnie, to kompletny zapłon od NSR75 (NS1), który ma stator typu gwiazda, podstawkę statora z zewnętrznym impulsatorem, koło magnesowe ze znacznikiem i moduł zapłonowy z opóźnianiem zapłonu w okolicach 10000 RPM. Wadą jest niestety cena i dostępność. Poza tym moduły zapłonowe też się psuły, a ze zamiennikami też są kłopoty....
Tam jest zapłon CDI... Zapchany wydech, lub koło magnesowe przestawione...
Da się coś z tym samemu zrobić czy trzeba zanieść do serwisu? Objawy sugerują na źle ustawiony zapłon. Zapewne klin na wałku się zerwał i zapłon się rozregulował. Zdejmik koło magnesowe czy jak to się fachowo nazywa i sprawdź klin czy nie jest ścięty i czy koło się nie przekręciło na wałku.
WSK 125 ma zapłon inny niż WSK 175. w 125 masz koło magnesowe, a w 175 niema... Oczywiście że wsk 175 ma zapłon z akumulatora i z niego cewka wys. nap. pobiera prąd jednak cewka w wsk 125 na kole magnesowym ma to samo zadanie wytwarza też wyskie napięcie tyle że samodzielnie je wytwarza poprzez indukcje elektromagnetyczną a przerywacz i tak musi jej...
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Zębatka na wale musi mieć znak. Proszę się dobrze przyjrzeć, na którymś zębie powinien być odciśnięta kreska Jeżeli zębatka jest mocowana na wale za pomocą klina to licząc ząb przy wycięciu na klin jako pierwszy, znak powinien być na dziesiątym ( zgodnie z ruchem wskazówek zegara ) Koło magnesowe można zdemontować ( bez specjalistycznego przyrządu )...
Zapłon z charta (stator i koło magnesowe) pasuje plug & play, lepiej by CI to świeciło a i do przerywacza już nie trzeba by zaglądać.
Prawidłowa odległość cewki od koła magnesowego to 0,25-0,30 mm. Jak nie masz szczelinomierza, to najlepiej włożyć zwykłą wizytówkę między koło a cewkę.
Przerywacz jest czysty i w dodatku nowy Bułgarski, tak samo jak cewka zapłonowa. Nie wiadomo jakie koło magnesowe powinno być do tej cewki. To nie jest zapłon bateryjny, więc jak w kole magnesowym motocykla do którego ta cewka była oryginalnie były silniejsze magnesy niż ma WSK to przez to iskra też będzie słabsza.
Sprzęgło jest nakręcone na oś wału. Składa się z części ruchomej i stałej. Musisz, jakimś kluczem, uchwycić część stałą, odkręca się w lewo. http://obrazki.elektroda.net/94_12728844... Brak iskry może być spowodowany uszkodzeniem świecy, cewki zapłonowej, zadziałaniem wyłącznika zapłonu, zwarcia z masą kabla, służącego do wyłączania silnika, itd....
Koło magnesowe od silnika M53, dlatego zapłon przestawiony o 180°. Nowa podstawka zapłonu nie jest luźna w karterach? gdzie tłok jest 2,4mm przed ZW Kąt wyprzedzenia zapłonu wynosi 1.8 mm przed GMP (20.5° przed GMP) w silniku M541.
Jak już wcześniej podano sprawdź, czy nie został ścięty klin na kole magnesowym. Aby się o tym przekonać musisz odkręcić nakrętkę mocującą koło magnesowe na osi silnika i wówczas będzie widoczny klin. Jeśli będzie on przesunięty względem rowka na osi, to musisz zdjąć koło magnesowe i założyć nowy klin, zwykle aluminiowy. Sprawdź przy okazji, czy nie...
Tak, klin zarówno jak i koło magnesowe jest ok. Właśnie ustawiłem zapłon na 0.3mm i iskra jest ładna niebieska że konia by zabiła :) Pociągałem trochę piłę - odpaliła, ale była fest zalana. pogazowałem, weszła na obroty lecz jak za chwilę jak odpuściłem i znowu dodałem to z gaźnika był o słychać buuuuuuuuuuuuuuu i zgasła. Już jej nie odpaliłem. Dodam...
Dziś zrobiłem ściągacz mocowany do 4 otworów wentylatora, i udało mi się bezinwazyjnie zdjąć koło magnesowe. Co zaobserwowałem: rowek na wpust w półosi wału jest zdrowy, nie ma drugiego (podejrzewałem najpierw że jest "rozbity" i ktoś dorobił drugi i w wale i w kole magnesowym), druga sprawa to po ustawieniu koła wpustem w jeden jak i drugi rowek zapłon...
Miałem takie objawy z kosiarką do trawy. Wyrywała szarpak z ręki a nawet potrafiła zerwać sznurek. Powód: przestawione koło magnesowe na tzw. klinie. Skutek: za wczesny zapłon. Nie mówię, że to akurat u ciebie wystąpiło, ale bym sprawdził.
Jak chcesz odpalić silnik bez układu zapłonowego? W tym silniku występuje zapłon CDI, składający się z następujących komponentów: - cewki statora wraz z podstawą (do zapłonu potrzebne są dwie cewki - zasilająca, jeśli to układ AC i wyzwalająca), - koło magnesowe, - moduł CDI, - cewka zapłonowa dedykowana do układu CDI, nie może być samochodowa, bo układy...
Chcesz regulować zapłon czy go wyjmować? Do regulacji, koło magnesowe musi być na swoim miejscu. Najlepiej do zdjęcia koła użyć ściągacza, do łożysk, takiego trójramiennego.
Musisz przełożyć zapłon od starego silnika, tj. koło magnesowe oraz stator, ew. pokrywę. Za dużo będzie przerabiania ze świateł z akumulatora na światła ze silnika
Możliwe że po prostu ci ścięło klin na wale i koło magnesowe się nieco przekręciło. Przestawiony zapłon powoduje duuuużo problemów, w tym z odpalaniem. Aby ustalić czy problem leży w układzie paliwowym czy zapłonowym, należy odkręcić świecę, podać około 0,5ml paliwa przez otwór (koniecznie z olejem! Wystarczy kropla oleju), i spróbować odpalić. Jeśli...
Przyczyną problemów ze zbyt wysokim napięciem może być podróbkowe no-name koło magnesowe, które jest silniej namagnesowane. Mając takie koło magnesowe zakładasz normalnie żarówki 12V i świecą lepiej niż oryginalny DDRowski zapłon 12V. Przy kole magnesowym DDR i markowych żarówkach problemu nie będzie. Poza tym przełącznik świateł Simson/MZ jest tak...
Z tego co widać na zdjęciach w necie to różnica między zapłonami jest taka że: 1. w mf krzywka przerywacza jest na wale 2. w terra koło magnesowe ma krzywkę do przerywacza Kolego piters0310 od jakiego motorka masz ten zapłon CDI ? . Też mi chodzi po głowie taka przeróbka :) .
Między magnesem a łańcuchem. Stojak pod czujnik halla opiera sie właśnie o tą ścianke Koło magnesowe może być założone na wał tylko w jednym ustalonym położeniu?
Witam Najprawdopodobniej iskra jest w złym punkcie, wstrzyknij trochę benzyny do cylindra i spróbuj odpalić jeśli złapie będzie można wykluczyć zapłon. Jeśli nie należy wymienić koło magnesowe cekami. pozdrawiam
Ze starymi sprzętami, może tak być, że koło magnesowe straciło "siłę magnesów" Koło można namagnesować i wszystko okazuję się wtedy sprawne :-)
Czy można zastosować zapłon elektroniczny wraz z cewką i modułem będący po lewej stronie silnika w motocyklu crossowym do silnika crossowego z zapłonem po prawej stronie ? Jak do tego będzie miał się moduł gdy koło magnesowe obracać się będzie w drugą stronę? jak myslicie ?
No i tak - dziś podłączyłem wszystko tak żeby działało - zapłon do cewki świetlnej a światła do podłączonych szeregowo pozostałych cewek. Pali pięknie, świeci nieźle - super! Założyłem więc pokrywę i...iskra gdzieś przepadła. Żaden kabel nie przycięty, wszystko wygląda OK. Nie mam już siły - zamówiłem zapłon CDI.
Moduł zapłonowy do wymiany, ma uszkodzony układ przyśpieszania zapłonu albo to jest chiny jakość moduł stałokątowy. Chyba, że zestaw zapłonu nie pasuje do tego silnika, tj. koło magnesowe ma przesunięcie położenia znacznika, wpustu czółenkowego lub impulsator jest przesunięty w nowej pokrywie zapłonu. Znacznik względem impulsatora powinien zaczynać...
Ja stawiam na zapłon.. Nie zdejmując koła magnesowego musisz ustawić tak ze gdy tłok będzie na samej górze przerywacz musi być najbardziej jak tylko się da otwarty.. Ustawiasz to kręcąć całym zapłonem z cewkami.. Zaznaczam ze musi być załozone koło magnesowe.. Jezeli juz to zrobiłeś.. Przykręc dobrze zapłon , gdy przerywacz jest otwarty musisz ustawić...
Sprawdzałeś czy nie ścięło klina na wale korbowym? Jeśli będziesz miał zdjęty zapłon, wymień uszczelniacz wału korbowego. Koło magnesowe ma być dokręcone z momentem 20 Nm, aby nie dochodziło do ścinania klina. Ostatecznie zdejmij cylinder. Sprawdź czy gładź nie ma śladów zatarcia, czy tłok i pierścienie nie są uszkodzone.
http://www.motocross50.it/RV4/ Silnik to poprzednik silnika AM6, niestety w częściach się zupełnie różnią. Zapłon wgląda podobne jak w AM6 ale niestety się różnią. Inne jest koło magnesowe (w tym zębatka na rozrusznik). Podstawka zapłonu ma inne otwory, choć nie jestem pewien czy nowsze podstawki z uniwersalnymi otworami by pasowały. Stator identyczny...
Odkręcałeś sprzęgło? Jeżeli tak, to jak zablokowałeś wał, przypadkiem nie za koło magnesowe? Jeżeli tak to mogłeś zerwać wpust na kole i przestawił się zapłon.
Panowie a jest takie koło magnesowe żeby pasowało na stożek WSK? Jak jest to jakie z jakiego skutera.
Po załatwieniu ściągacza zdjąłem koło magnesowe i jednak winowajcą był ścięty klin. Po wymienieniu klina udało się ustawić zapłon dokładnie wg instrukcji. W tej chwili silnik odpala na dotyk. Problem rozwiązany temat uważam za zamknięty.
Chyba odpowiedz sama się nasuwa?? Przecież koło magnesowa ustala punkt zapłonu we właściwym miejscu...
http://www.molla.org/DIY-CDI/SC-DIY-CDI-... http://www.sportdevices.com/ignition/ign... http://zaplon.pl.tl/ Powinieneś coś znaleźć. Jak masz zrobiony ten zapłon? Co go zasila? Bo widzę, że koło magnesowe zostało oryginalne
Zapłonów VAPE do zJawy 350 było kilka rodzajów. Jeżeli zapłon jest typu TCI, albo DC-CDI to ważne jest prawidłowe zasilanie, a więc też ładowanie akumulatora. Jeśli zapłon jest typu AC-CDI, tj. stator + koło magnesowe i nie jest zależne od akumulatora, to inna sprawa. Zwykle problem jest z jakością wału po regeneracji, tj. przestawienie wykorbień o...
Miałeś rację ojdyr , na podstawie cewki jest delikatne nacięcie, a na słupku karteru nadlana kreska. Tak ustawiłem. Możesz dać zdjęcie tych znaków? Masz dostęp do lampy stroboskopowej? Jeżeli tak to, ustaw tłok około 2.5 mm przed GMP, zrób znaki na kole magnesowym i karterze (naprzeciw siebie) jakimś jasnym pisakiem. Wykręconą świecę włóż do fajki...
.Po zakupieniu nowego silnika Co się stało ze starym? I silnik jest nowy, czy nowy używany? Czy gaźnik nowy, czy stary? Czy były przeprowadzone regulacje silnika i jego pomiary? Układ wydechowy drożny? Układ dolotowy sprawny? Koło magnesowe zamontowane poprawnie? Od tego silnika? Zapłon nie przestawiony? Zgadza się ze znakami? Czarna świeca to za bogata...
Do 023 jest akurat ciut prostsza droga, wstawić zapłon od 027 (AC-CDI), iskrownik i koło magnesowe pasuje bez większych przeróbek (tylko w iskrowniku trzeba otwory montażowe nawiercić - banał), do tego inny moduł zapłonowy i masz właśnie to co chcesz.
Odnośnie przerwy na świecy - 0,2 mm jest zbyt małą przerwą, prawidłowa około 0,6 - 0,7 mm. Z opisu usterki wynika, iż masz coś nie tak z zapłonem. Wg mnie masz zapłon za późny, a jego regulacja uzależniona jest od tego, czy jest to elektroniczny, czy też tradycyjny zapłon. Czy dobrze założyłeś koło magnesowe i klin. Zwróć też uwagę na tłumik tj. czy...
Standardowy błąd po wymianie silnika "na większy". W nowych silnikach jest zamontowany alternator przeznaczony wyłącznie do ładowania akumulatora, a w pojeździe siedzi instalacja z oświetleniem zasilanym "ze silnika". Przekładasz stator lub kompletny zapłon (pokrywę, stator, koło magnesowe) ze starego silnika albo robisz mody w instalacji na światła...
Jakie kolory przewodów wychodzą z tego nieoryginalnego statora? BTW. skoro wymieniałeś koło magnesowe, to czy ono jest do elektronika (wycięcia w nabiegunnikach)? Czy masz od niego oryginalny zapłon?
Ja mam zapłon Unimoto w Jawce 50. Ten do Jawki jest droższy o 150zł od bardzo podobnych do innych modeli tylko dlatego, że pasuje do popularnego modelu. Jakość tego produktu za tą cenę to dramat... Koło magnesowe niewyważone, źle dotoczone i ocierało o obudowę generując opiłki i miejscowe przegrzanie, po długich dyskusjach o błędnym montażu i odesłaniu...
Witam. Kosa raz pali a raz nie, czesto przy próbie pociągniecia za sznurek blokuje się. Bez świecy ok. Poczytałem już trochę, wiem że wszystko wskazuje na przedstawiony zapłon, i zerwane klin koła magnesowego. Rozebralem ale niestety klin jest ok, koło na swoim miejscu. I co dalej nie wiem. Może cewka? Czy to może koło magnesowe może być przytarte nierownomiernie...
Kolego, czy koło magnesowe zakładałeś z klinem, może Ci wypadł. To, że "zgrałeś" wałek rozrządu z literą "T" nie znaczy, iż ustawiłeś poprawnie rozrząd. Najpierw ustawia się tłok w GMP a później wałek rozrządu i nie może być pomyłki nawet i 1 ząbek łańcuszka. Po objawach reakcji silnika uważam, że masz przestawiony zapłon (za wczesny), ale w/wym. koledzy...
Dobierając impulsator trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby był dokładnie identyczny wymiarami. Później przy podłączaniu tylko kwestia polaryzacji, z tym nie ma dużego problemu, z resztą wyprowadzone są dwa osobne przewody. Cały zapłon od Hondy - wątpię. Ta Husqvarna ma taki ficzer, że wszystko jest na odwrót, zapłon po prawej stronie i koło magnesowe...
Ustaw cylinder w górnym położeniu. Cofając w lewo koło magnesowe opuść cylinder o 2 - 2,5 mm. Zaznacz na kole magnesowym i obudowie wzajemne położenie. W tym momencie powinien być zapłon.
Luz pomiędzy cewką a kołem magnesowym 0,65 mm jest za duży. Moim zdaniem luz 0,35 mm będzie właściwym i wpłynie na "bogatszą" iskrę. W każdym razie wspomniany luz nie może być zbyt duży, ale i nie może być za mały tj. aby koło magnesowe ocierało o cewki. Sprawdź, czy klin na wale nie jest ścięty, bo wówczas zapłon będzie przestawiony.
https://obrazki.elektroda.pl/7935208300_... Tak to wygląda w chińskiej "45/52". Na zdjęciu koło magnesowe w pozycji punktu zapłonu. Żeberko wiatraka na "T" to GMP. Kąt wyprzedzenia jakieś 15-17°. Nie wiemy co dokładnie uległo uszkodzeniu. Rowek wpustowy w kole magnesowym, wpust czółenkowy czy końcówka wału korbowego. Dość podłe urządzenie...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
mam kupione cały nowy zapłon,tłok z pierścieniami. Czyżby nowa podstawa iskrownika z cewkami i nowe koło magnesowe? Cylinder zostawiłeś stary a tylko nowy tłok i pierścienie? Zapłon jest dobrze ustawiony iskrę tez ma bardzo dobrą Co to znaczy "dobra iskra" ? Sprawdź wydech czy nie jest zatkany? Okno wydechowe czyściłeś? Można na próbę (!) odłączyć...
Proszę sprawdzić, czy to koło magnesowe Ducati Energia posiada cztery czy sześć pól magnesowych. Koło magnesowe posiada 6 pól magnesowych
Swoją drogą ilu cewkowy masz "iskrownik" ? I jakiej średnicy koło magnesowe? Jednofazowych też są dwa rodzaje. Być może masz ten najsłabszy. Mój trójfazowy z pewnością jest mocniejszy - lecz jest jeszcze jedna sprawa - mam to w WSK175 i obrotu na luzie są z pewnością większe niż w 125. Jeśli chodzi o modyfikację, to zawsze możesz założyć zapłon 3f....
Klin na kole magnesowym jest w dobrym stanie. Koło magnesowe ściągałem i klin wkładałem i był w dobrym stanie, teraz nie wiem zupełnie czemu nie odpala, iskra jest, jedynie co się dzieje, to kapie czarnym olejem z tłumika, albo to benzyna.
Nie jestem pewien (nie miałem do czynienia z silnikami Derbi), ale zapłon od silnika Minarelli AM6 nie będzie idealnie pasować, a w szczególności koło magnesowe. Kupiłem do Simsona chiński zapłon Langfang Kokusan CFW50-LK10A - na allegro był dostępny jako "tani zamiennik" do AM6 (komplet magneto + stator) w cenie 230 zł. Różnica tkwi w węższym rowku...
Mam problem z glebogryzarką Robi 55 - tak jak w temacie nie odpala. Iskra jest, ale słaba i podobno pod ciśnieniem sprężania nie przeskakuje. Człowiek, od którego było to kupione mówił, że miał problemy z odpaleniem, a jak odpaliła to zaraz gasła. Po zakupie zawieziona była do takiego gościa, co się trochę zna na takich sprzętach, ale nic nie poradził....
Witam chciał bym zamontować zapłon CDI do wski 125 i chciał bym się dowiedzieć od czego najlepiej pasuje iskrownik i koło magnesowe chodzi mi glownie o wał (stożek na wale) i klin bo z podłączeniem instalacji sobie chyba poradzę no i z czego najlepiej zrobić podstawke pod cewki Pozdrawiam
Derbi z silnikiem Piaggio? Zapłon fabrycznie miałeś Ducati Energia czy Langfang Kokusan? Elektryk zamienił zapłon od rieju One mają silnik AM6 - stator pomimo pewnych różnic w wykonaniu elektrycznie pasuje, ale koło magnesowe fizycznie nie pasuje. Możliwe scenariusze: 1. Zapłon daje zbyt słabą iskrę przy obciążeniu alternatora. Należałoby sprawdzić...
Tylko po co ci regulator napięcia skoro nie masz akumulatora? Jawa/ogar nie miały żadnego regulatora, ot żarówka bezpośrednio na cewkę. Bardzo możliwe że właśnie dlatego że masz tam wpierniczony regulator, to coś świruje pawiana. Pamiętaj że regulator zawsze ucina nieco napięcia. Poza tym mierzenie napięcia bez obciążenia nie ma sensu. Wypnij regulator...
Koło i nieprawidłowy punkt zapłonu raczej odrzucam ponieważ kosa sama zgasła. Nie można odrzucać takiej możliwości. Koło magnesowe mogło być poluzowane, ścięło wpust i się przestawiło — silnik zgasł. W obecnym nowoczesnym sprzęcie, zwłaszcza w silnikach z ładunkiem uwarstwionym, kąt wyprzedzenia jest regulowany cyfrowo przez mikrokontroler w cewkomodule....
To koło magnesowe na pewno jest identyczne, nie chodzi o wygląd, tylko o punkt powstawania iskry. Możliwe że jest, minimalnie, opóźniony zapłon.
Możesz na próbę pominąć fajkę i połączyć kabel WN ze świecą kawałkiem drutu. Zapłon dobrze ustawiony? Przerywacz ma dobrą sprężynkę i nie jest wypalony? "Klin" magneta nie ścięty? Koło magnesowe nie trze o cewki?
Jimi93 Dołączam sie do prośby Błażeja. Więcej dokładnych informacji! Napisałeś tak chaotycznie, iż wcale się nie dziwię helena33, że idąc "po swojej branży" i strzępkach objawów doszedł do wniosku, iż masz zapłon tzw. magnet. Czyli bez impulsatora, wyzwalany tym samym napięciem którym jest zasilany. Zapłon taki często jest stosowany w pilarkach, kosiarkach...
ja do swojego wcisnąłem silnik simsona s50 do ramy romet ogar 205. Dodano po 1 tak, mam koło magnesowe od simsona, mi chodzi czy tylko zapłon będzie pasował ??? Dodano po 2 Ogar 200 ma czeski silnik jawki 50 Mustang. Ogar 205 ma polski silnik dezamet.
No to jeszcze ta nieszczęsna cewka i koło magnesowe odpowiednio wyregulować. A jak wygląda tam sprawa klina na kole magnesowym? W takich sprzętach jak się klin zerwie to przestawia zapłon. A sam klin jest zazwyczaj bardzo delikatny. Na 1 fotce masz gumową uszczelkę do silnika - duża to od mieszanki na gaźnik ale są jeszcze 2 - jedna z nich na pewno...
Sprawdź czy magneto nie ociera o cewki. Ma być równy odstęp ok 0,5 mm. Przy okazji tzw. klin czy nie ścięty lub za wysoki (wtedy koło magnesowe bije!). Sprawdź połączenie masy silnika ze zestawem złączek masy znajdujących się poniżej kostek łączących całą instalację - strefa poniżej łożyskowania kierownicy przysłaniana czarną pokrywą. Do sprawdzenia...
Witam.M6j problem dotyczy pilarki Dolmar 119.Pilarka dosyć leciwa,ale w jeszcze niezłym stanie.Problem z nią wygląda następująco.Pilarka ma kompresję,nawet chwilami odzywa się lecz zapłon jest zbyt przyspieszony.Jakiś domorosły mechanik odłączył styki i przerywacz znajdujące się pod kołem magnesowym.Przewody zostały ucięte na równo z obudową karteru.Sama...
Witam Dostałem do naprawy pilarkę z powyżej, klient kupił ją z zagranicy w nieznanym stanie, nie odpalała. Po jej analizie uznałem że pilarka jest zatarta, a cały silnik jest w dużym nagarze, wymieniłem w niej, tłok cylinder, łożyska, uszczelniacze, membrany na gaźniku. Po tym pilarka odpalała ale gasła, próby regulacji nie dały, choć udało mi się uzyskać...
Witam mam problem z poprawną regulacją zapłonu i gaźnika w simsonie sr50. Cylinder 60cm Gaźnik 16n3-4 (prawie nowy) Wał s51 DDR Zapłon Elektronik (nowy) Koło magnesowe (nowe) Kosz sprzęgłowy s50 DDR Mianowicie nie mam wcale pojęcia jak to ustawić, troszkę znam się na simsonkach bo to mój drugi ale tamtego miałem platyniarza a tutaj jest elektronik i...
Zależy jaka lampa, ale z reguły to podpinasz do niej zasilanie do akumulatora i przewód z cewki zapłonowej. Odpalasz silnik i świecisz na koło magnesowe w okolicy znaków i na znaki. Jeżeli trzy znaki pokrywają sie ze sobą to jest gut. Pozdrawiam Wojtek
Elo. Mam troszkę przerobionego simsonka i tu jest już problem. jak wiadomo w simie jest dosyć ciężkie koło magnesowe które troszkę blokuje szybkość wkręcania się na obroty mniejszą prędkość itp. Czy może znacie jakiś inny zapłon który można włożyć do simka??? Zapłon ducati odpada za drogi. Czekam na odp. pozdro
Z tego co widzę na zdjęciu wnioskuję, że jest miejsce do przykręcenia zewnętrznej cewki. Mam rację? Co jest mocowane do tych uchwytów? http://obrazki.elektroda.pl/4818332500_1... Ciężkie kolo zamachowe od silnika Tecumseh ma średnice zewnętrzną 182mm, stożek trzeba by sprawdzić czy pasuje. Czyli jest szansa założyć zapłon z zewnętrzną...
Mam silnik MZ 250 z układem zapłonowym składającym się z cewki zapłonowej Walbro MA i koła magnesowego. Koło magnesowe nie ma żadnych cewek, ma tylko dwa magnesy obok siebie. Według mnie kat zapłonu jest zbyt duży i chciałbym go wyregulować. Według instrukcji mz 250 punkt zapłonu powinien występować 2,5mm+0,5 przed górnym wychyleniem tłoka lub 22 stopni...
Czy jesteś pewien, że wlałeś właściwe paliwo (zmieszane we właściwej proporcji z olejem), może silnik się lekko zatarł i nie ma właściwej kompresji. Sprawdź, czy koło magnesowe jest dobrze dokręcone i czy nie został ścięty klin, gdyż ma to wpływ na zapłon. Nie odpowiedziałeś (chyba) na pytanie, czy silnik "zagadał" po zalaniu paliwa wprost na tłok.
koło magnesowy zdjąć koło magnesowy kosiarka koło magnesowy
laptop pavilion pamięć regulacja prędkości falownik revox tuner
zamrażarka whirlpool zamrażarka whirlpool
Adaptacja przepustnicy w Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS - Brak Odczytu Przepustnicy