Nie ma czegoś takiego jak pilot od immobilajzera. W kluczyku lub obudowie pilota jest transponder który jest sprawdzany przez pętle przy stacyjce. Jeżeli kod transpondera się zgadza to sterownik silnika dostaje pozwolenie na uruchomienie silnika. Nie ma to nic wspólnego z bateria w pilocie. Mylisz to z pilotem od centralnego zamka.
1- Centralka jest "pełnoprawnym" immobiliserem , nie czytnikiem , co oznacza że po weryfikacji czy transponder odczytany = zapisany w pamięci, rozbraja ECU (sterownik silnika) 2- Kod transpondera jest zapisany w pamięci EEPROM 93C46 3- Ten system używa transpondera o stałym kodzie transmitowanym cyklicznie gdy znajdzie się w polu cewki
Musisz kupić transponder i mając PIN możesz swoim programem jeśli jest zarejestrowany zaprogramować. O programowaniu kluczy znajdziesz wiele w opcji szukaj
Jaki kod ?? Żeźby kluczyka , elektroniczny Transpondera , czy dostępu do IMMO . Co właściwie chcesz zrobić ? Skopiować , zgubiłeś i nie masz nawet czym otworzyć auta ?
Witam, Duzo pytan, jak na jeden post. Wypiac BSI mozna po odlaczeniu akumulatora (poczekac ok. 5 min. po wylaczeniu zaplonu i zamknieciu drzwi z otwartym oknem, az sieci informatyczne zostana uspione i dopiero wtedy odlaczyc akumulator - bardzo wazne ). BSI ma w pamieci kod transpondera, wiec przy wymianie konieczne jest programowanie przy uzyciu DIAG-a...
chcialem jeszsze dodać zalatwiłem dziś techa i niespodzianka wchodze w kodowanie a on najpierw chce połączenia z bazą i zgode na kodowanie masakra
Jakim ECU, kod transpondera siedzi w centrali CODE, zaś sama centrala jest sparowana z centralą wtrysku. Centrala CODE ma poprawnie odczytać kod klucza i wysłac swój kod zwalniający blokadę zapłonu do znanej jej centrali wtrysku. Kod awaryjny zaś siedzi centrali wtrysku. To tak obrazowo. Nawet jak weźmiesz nówkę centralę wtrysku, podłączysz pod instalację...
Pozostaje usunięcie programowe z eepromu, albo kod dostępu, nowe transpondery i dopisać klucze.
Może zamiast 11 miesięcy chodziło o miesiąc 11 czyli listopad? Ten elektryk odszukał wyłącznik bezwładnościowy? aktywował go z powrotem? Jeśli wymieniłeś stacyjkę ECU oraz Immo, to razem z nim powinieneś wymienić klucz, w którym jest kod w transponderze, i wszystko zaprogramować, żeby razem współpracowało.
Na jakiej podstawie to zostało stwierdzone? Bo możesz wywalić pieniądzie niepotrzebnie. Jeśli rzeczywiście jest potrzebny to proponuję poszperać w necie i rozważyć ewentualną opcję zakupu z kluczykiem. Nie wiem gdzie to auto zapisuje kod transpondera,jeśli w samym ECU to kluczyk się przyda jako dawca transpondera immo.
I co, do czego ten kluczyk kupują? Gdzie się krzyczy 600 PLN za dorobiony i wkodowany klucz? Mylisz fakty, ty mówisz o zamówionym, dociętym i z odpowiednim kodem w transponderze kodem zamówionym w tzw.aso.
INS 4017: rozpoznano niesparametryzowany moduł sterujący ukłądu poziomowania nadwozia ENR (nie zmieniałeś czasem licznika?) ABS 4049: czujnik prędkośći obrotowej przy osi przedniej z prawej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub masą. MR 9964: brak kodu transpondera poprzez zacisk 50
Zaczalbym od sprawdzenia samego nadajnika (sa do tego testery). Moze natomiast bys tu inna niespodzianka. To, co napisze, to tylko niesprawzdona teoria (bo kto bawi sie w zamiane transpondera? i po co?) Auto wyposazone jest EDC2 (immo drugiej generacji). Przy kodowaniu klucza BSI zapisuje w transponderze swoja czesc kodu (zapis jednorazowy), co powoduje,...
Nie mylic transpondera z pilotem. Dwie rozne rzeczy. Transponder trzeba "przyuczyc", pilot jest sparowany z odbiornikiem fabrycznie (zamawiajac nowego pilota trzeba podac kod odczytany z odbiornika - ASO go nie ma). No nie. W tej renówce tak nie jest.
Tak, dokładnie. Tam jest procek 68HC705 Motoroli. Nie kasowałem starych kluczy. Na ich podstawie wygenerowałem dealer key do dwóch transponderów. Używam transponderów xhorsa (Super Transponder). Chcę po prostu przyuczyć na nowo transpondery wygenerowane na podstawie oryginalnych kluczy. W menu autela, w immo jest opcja - przyuczenie. Wpisuję PIN na...
Nie koniecznie serwis.Jak sie nie spisze telekodowania to mozna to zrobic recznie.Na kod transpondera tez jest sposob.:)
Dziwne jest, ze pracujac z PSA przez 20 lat, uzywajac kolejno TEP92, DIAG2000, PP2000, nigdy takiego kodu nie spotkalem. Jedyne miejsce, gdzie o nim mowa od czasu do czasu, to Elektroda. Diagnoskop peugeota wymaga tylko dwoch "kodow": cztero lub pieciocyfrowy DAM i czteroznakowy kod transpondera, zwany tez na Elektrodzie PIN-em. Nie wiem wiec, czego...
EPS/ ENR 1102 Napięcie dolne na zacisku 30 EPS 3803 Wspólny przewód masy zaworów elektromagnetycznych ma usterkę , przerwa EPS 1504 Zasilanie przyrządu przełączającego ma usterkę, zwarcie z masą Lub Zasilanie przyrządu przełączającego i czujnika obrotów B57/B99 ma usterkę, zwarcie z masą PLD 0104 Połączenie CAN do układu FR uszkodzone PLD 4038 Usterka...
Potrzebny jest PP2000 i kod transpondera (karta kodowa, ktora normalnie ma klient).
Może inaczej , jeśli kupiłem ECU , w tym ECU zapisany jest w EEPROM kod danego kluczyka , kod jakby tego transpondera i jest porównywany w ECU przy włożeniu go do stacyjki ? To teraz pytanie jak sczytać zawartość EEPROM z ECU i tym samym kod tego transpondera ? Tak jak mówisz, sprzętu , nie mam odpowiedniego do tego typu działań.
Sterownik silnika masz pod maską, nie musisz niczego rozbierać, żeby zobaczyć co jest na nim napisane (biała etykieta): http://obrazki.elektroda.net/29_12886116... Centralka CODE odbiera kod z transpondera w kluczyku i wysyła potwierdzenie do sterownika silnika. Wymiana centralki CODE wiąże się z wymianą na fabrycznie nowy (bądź przeprogramowaniem)...
W funkcji immo, COM2000 jest tylko posrednikiem. Czyta i przekazuje do BSI kod transpondera.
I ciąg dalszy zabawy - udało się uzyskać PIN, BSI przyjmuje go przy kodowaniu, przyjmuje kluczyki. Tylko że efektu nie ma - kluczyk widoczny, niezgodny kod transpondera i ECU zablokowane. Jakieś pomysły na dalsze działanie ?
Taniej wyjdzie sklonować kluczyk. W punktach dorabiania coponiektórych mają taką usługę. Wtedy dorbiony kluczyk ma taki sam kod transpondera jak ten pierwszy. Nic nie trzeba doprogramowywać. Jest jeszcze drugie rozwiązanie: Jeżeli ci nie zależy na immobiliserze fabrycznym (niewiele wartym, jak to z fabrycznymi zabezpieczeniami bywa) to wydłub transponder...
Znajac zycie masz alarm i bsi zalane woda.Co do wym bsi to pps i musisz znac kod transpondera albo serwis ci sciagnie.
Pewnie jest przyklejony do pętli.
Raczej nie wydasz kilku tyś zł na sprzęt do tego. Jeżeli już to raczej immo w aucie zagubiło kod z transpondera z klucza. Proponowałbym odczytać kody błędów ze sterownika silnika. Z tego co pamiętam to w samochodach azjatyckich dość często kontrolka immo gaśnie dopiero po odpaleniu auta a gdy jest coś nie tak to miga.
Do zaprogramowania transpondera potrzebny jest kod dostępowy i urządzenie diagnostyczne, bez nich nie uruchomisz procedury dopisania klucza w UCH. Kod można uzyskać z ASO lub z pliku wyciągniętego z 93c66 w UCH. Sam, bez wiedzy i sprzętu nic nie zdziałasz, zleć robotę w punkcie dorabiania kluczy i masz zrobione.
Witam. Jeśli jest to rok 1998 to jest immo na stałym kodzie. W twoim oryginalnym kluczyku jest szklana fiolka bo to jest rodzaj transpondera Megamos. Te kostki które kupiłeś razem z nowymi kluczami są to transpondery T5. Można je bez problemu zakodować czyli odczytać kod z oryginalnego klucza i zapisać na transpondery T5 za pomocą specjalnego urządzenia....
Zrobiłem koło 10szt i jeżdzą już bardzo długo
Witam, Problem jest nie w okablowaniu (sa szanse, ze okablowanie jest to samo jesli wlozyles TU5JP na miejsce TU3JP), lecz w informatyce auta. Kod transpondera jast zapisany w BSI i w sterowniku silnika. Ptrzeba wiec zmienic obydwa, plus klucze (transpondery). W dodatku, sterownik nowego silnika, jesli nie byl wlasciwie wyjety, jest zablokowany i moze...
Witam i proszę o pomoc . Mam problem z kodowaniem chipa w kluczyku . Dokupiony tak zwany chip 0 i dorobiony kluczyk . Jedyny działający kluczyk jest nadłamany . Sam program Maxiecu działa chyba prawidłowo , jednak patrząc na opisy jak szukać numeru wersji modułu i kodu pin są inne niż w instrukcjach. Naklejka na module z numerami jest zupełnie inna...
Jakaś masakra a nie kod. Gdzie niby masz zaimplementowany odbiór danych z UART? Jakim cudem chcesz wpisać do zmiennej String*1 (która nie może przechować nawet jednej litery, bo przechowuje tylko znak końca stringa) ciąg znaków? Najprościej kod transpondera zapisać jako tablicę 5-ciu bajtów. Potem masz tablicę z akceptowanymi transponderami (posortowanymi...
Panowie z tym systemem antykolizyjnym to nie taka straszna historia. Nieprawdą jest, że systemy nie potrafią czytać wielu tagów na raz. Nawet te najprostsze potrafią. Producenci najnowszych tagów strzegą swoich tajemnic (odczyt ok kilku tysięcy tagów w ciągu sekundy). W takich zastosowaniach prostszych, powiedzmy kilkanaście, kilkadziesiąt tagów naraz...
Brak kodu transpondera przez magistralę can silnika, krótko mówiąc uszkodzona instalacja lub zimne luty .
Witam. Brak kodu transpondera poprzez przewód 50. Czyli kable.
Mam ferdka ze zmienionym softem. Przy próbie zmiany pozycji transpondera wyskakuje mi okienko z 4 - cyfrowym kodem do wpisania. Jaki to kod?
Pętla immo ze stacyjki - czy to ten pierścień odczytujący przez podczerwień kod z transpondera? Nie mogę znaleźć puszki immo. Możliwe że immo jest wbudowane w sterownik główny?
1) Uśpienie BSI - drzwi zamknięte albo zatrzaśnięty rygiel zamka przy otwartych drzwiach, odczekać sześć minut. 2) Szary konektor - znajduje się na COM, czyli przełączniku świateł/wycieraczek przy kierownicy (jest dostępny po zdjęciu obudowy kolumny). 3) Kiedy szary konektor z COM jest wypięty to samochodu nie można uruchomić (w szarym konektorze jest...
Kolego potrzebna dwa transpondery i sprzęt. Wpisać kod dostępu, wykasować stare klucze, dopisać ponownie KONIECZNIE 2 transpondery mogą być używane.
"Dopisanie" polega tylko na synchronizacji systemu immo miedzy ECU i BSI, zwanej przez konstruktora "sparowaniem". Nie jestem nawet pewien, ze kod transpondera (PIN) jest do tego potrzebny. Tym nie mniej, ten kod siedzi w BSI, nie w ECU. Radze sie o niego postarac (zamowic etykietke kodowa w ASO, jesli nie ma karty kodowej), bo majsterkowanie z odczytywaniem...
Skoro tej karty nie posiadasz to musisz ją zamówić za parę złotych w serwisie. Silnik możesz możesz awaryjnie uruchomić podając kod z karty kodowej do ECM bezpośrednio, bez pośrednictwa transpondera i centralki kodowej, "wymigując" go kontrolką silnika i naciskając pedał gazu w odpowiednich momentach.
Brak kodu transpondera przez szynę CAN silnika. Cewka ma mieć ok 27 omów, 5% tolerancji.
Może powróćmy do tematu.... Zczytałem bin z procka. Jak teraz znaleść kod który trzeba by zapisać na czystym transponderze?
Znajdz kluczyk w nim jest kod do odblokowania auta, w transponderze zapisany.
zabezpieczenie czasowe przed ponownym kodowaniem gdzieś w którymś bloku to jest nie pamiętam w którym odłączenie sterownika nic nie da to nie T5 gdzie można cuda robić tu immo 5 generacji. Inna opcja dograć tp do innego auta później przełożyć sterownik ze właściwego gograć do reszty później poskładać samochody i dograć licznik z zaprogramowanymi kluczami...
Kluczy z immo 1 nie dopiszesz do immo 2 . To samo sterownika z immo2 nie dopiszesz do immo 1 . Musisz wymienić puszkę i komputer na immo 2 kod w zasadzie nie ma znaczenia bo starych transponderów z immo1 raczej nie dopiszesz do puszki z immo 2 . Najszybciej będzie wymienić puszkę i sterownik na immo 2 wziąć dwa nowe transpondery i dopisać je do kompletu...
Z tym GPS to można polemizować, ale bardziej przypomina mi to takie urządzenie jak transponder. Gdzieś widziałem prezentację takiego systemu. To pudełko jest cały czas na nasłuchu nie emituje na zewnątrz żadnego promieniowania elektromagnetycznego - więc nawet złodzieje dysponujący skanerem widma EM nie wykryją faktu zainstalowania takiego urządzenia....
Znalazłem jeden komunikat, "stan =1 brak procesu uwierzytelnienia pomiędzy kodem transpondera a kodami zapisanymi przez moduł zespolony w kabinie: kluczyk nie rozpoznany", niestety nie mogę znaleźć opcji gdzie go można dodać Dodano po 43 Udało się znaleźć jeszcze jeden komunikat: ET128 Nowy transponder w kluczyku - co nie jest raczej zgodne z prawdą,...
Clipem nie dokoduje - bo niby skąd weźmie pin, a później kod wejścia ?
Odczytaj eeprom i idź do nich z kluczem i eeprom nie mam sprzętu i wiedzy do tego, heh a to nie jest tak że "prekodowanie" odbywa sie poprzez klonowanie transpondera ze starego klucza do transpondera nowego? Widziałem w internecie filmiki jak wkładają działający klucz do programatora (odczytują zapisane dane), po chwili zabierają i wkładają do programatora...
Jak nie zadziała, to możesz podesłać ten stary orginalny i mogę go naprawić. Ok jak by co , narazie czekam na przesyłkę a podobno już jest w PL. Tak jak się spodziewałem nowy chiński kluczyk kod do transpondera przyjął więc jako tako mam teraz dwa kluczyki ale kastraty bo piloty nie działają w obydwóch , widać ci Francuzy mają bardziej zryte berety...
Jakbyś miał http://www.a-d-e.pl/produkt?id=196 to coś więcej. A tym co mas to pójdzie ci tylko chiński commander. Nawet VCDSlite nie powinien wykryć tego kabla.
Poszukuje jakieś materiały o tym tunerze, potrzebuje hasło fabryczne lub coś w tym stylu, wykasował mi się transponder i nie mogę wyszukać nowego.
W takim razie musisz zdobyć kluczyć surówkę z transponderem i dać do dorobienia. Nie pomogę w kwestii typu kodu transpondera. Oryginalny klucz Aprilii jest bardzo drogi. Bez tego musisz podawać user code przed uruchomieniem silnika.
Posiadam wszystko co jest potrzebne , interfejs, program Lexia, pilot z dopiero wymienioną baterią. Brakuje ci kodu transpondera.
Ecu silnika po skasowaniu starych błędów i kilkukrotnym dłuższym kręceniu rozrusznikiem (znikała już kontrolka od ciśnienia oleju) nie wywalał już żadnych błędów. Moduł ABS i Airbag także czyste. Poniżej zdjęcia z parametrami immobilazera, który mi się nie podoba. Sam moduł immo również nie wywala błędów. Niby jest komunikacja między ecu silnika a modułem...
1.Nie da się zaprogramować używanego transpondera. 2.Tak musi być nowy transponder . 3. pcf 7935 wyprodukuje id45 4.Nie.
Nie nie było transpondera, w kluczyku kod do wygenerowania pinu
Prawdopodobnie problem z transponderem od imobilaizera Mr oznacza motorregulung czyi uklad sterowania silnikiem 9963 to kod błedu zwiazany z transponderem mozna by cos wiecej powiedziec po podpieciu komputera
Witam, Jak zakodować kluczyki w Fiacie Punto z 1995 roku, kupiłem taki komplet http://allegro.pl/item196828314_fiat_pun... i nie wiem jak wprowadzić kod z karty do komputera. Czy w tym modelu da się to zrobić bez sprzętu??
Kwestia transpondera i jego dopisania to jakieś 150 plus suruwka i rzeźba. Do tej operacji potrzebny PIN jak nie masz to dodatkowa 100. Transponder jest jednorazowy w kluczyku. Nie wiem czy da rade go skopiować wpunkcie chyba nie, to chyba zmiennokodowy.
Jeśli stacyjka to nie ma problemu, drugi transponder, kod pin i zgfrywasz gdyby nie działało, co się dzieje że chcesz wymieniać stacyjkę?
Mam programator RFID w standardzie UNIQUE 125kHz. Sam programator jest wielkości paczki papierosów, zasilany 2xAAA, odczyt transpondera 1sek, zapis ok 3sek. Próbowałem kopiować karty i breloczki, działa rewelacyjnie :) Karty typu writable są wielokrotnego zapisu. BTW: może ktoś się orientuje na jakiej zasadzie nowy kod jest podtrzymywany w transponderze?...
Znów mi się średnio uśmiecha czekać na jaśnie wielmożnych techników ze spółdzielni i bym sobie zaprogramował od sąsiada kopię pastylki (o ile się da???) Nic na nikogo nie musisz czekać.! Spółdzielnia na podstawie dokumentu własności lokalu udostępni Ci kod wejścia i sprzeda transponder. Samodzielne grzebanie jest nielegalne!
Podmiana sterownika silnika czyli ECU na nowe nie trzeba aktywować powinno się samo zaktywować z transponderem w kluczyku. Jeżeli była podmiana na używane trzeba usunąć zapis z pamięci ECU bo nic to nie da i nie odpali kod zapisuje się sam i tylko raz zostaje na stałe, tak jest ustawione fabrycznie. Są elektronicy którzy wymazują zapis w centralce kodowej...
Witam ponownie. Kupiłem jakiś czas temu Fiata SC 900 z 2001 roku. Dostałem od sprzedającego tylko jeden niebieski kluczyk. Nie mam karty kodowej ani bordowego kluczyka, więc gdybym chciał dorobić dodatkowy kluczyk to sobie go nie zaprogramuję. To jeszcze nie tragedia, bo niejeden kluczykarz potrafi sklonować również kod transpondera immo do dorabianego...
Poszukuję informacji jakiego sprzętu potrzeba do odczytania kodu z transpondera w kluczyku i skopiowania go do nowego kluczyka? Chodzi mi o sprzęt do zastosowania ogólnego.
Nie rozumiesz kolego. Pisałem wyżej, że część kodu transpondera jest zapisana w pilocie mimo, że są to osobne urządzenia. Więc jeśli kupisz płytkę pilota nic z nią i tak nie zrobisz. Chyba, że potrafisz lub znasz kogoś kto potrafi sparować transponder z płytką pilota. Ja np. nikogo takiego nie znam. Musi być oryginalny nowy klucz z pilotem i z transponderem,...
Żaden problem z odczytem ,zrobieniem transpondera itd... gdy by co to nr. tel. w poście.
Jesli na nowym nie udaje się a na starym tak to daj nowe transpondery.
Jeżeli masz kluczyk scyzoryk to transponder jest na płytce,a jak nie scyzoryk to transponder jest obok jak rozbieżesz kluczyk to napewno go zobaczysz
Czym, jeśli teoretycznie zgubiłeś ostatni ? Z dowodem rejestracyjnym. Po n-rze VIN ASO dopasuje i grot i typ transpondera i kod PIN do dopisania. Zapytaj "dorabiaczy kluczy" o odczyt i zaprogramowanie pastylki Immo z klucza. Pisz może o rzeczach, o których masz jakieś pojęcie. Skopiowanie transpondera nic nie da - bo będzie działał przez chwilę. To...
Ale to w sterowniku ? pętla sama z siebie mogłaby się uszkodzić? i czy wymiana na inną będzie działać z moim kluczem? bo klucz działa ze ECU a petla tylko czyta kod z transpondera . mam rację czy sie myle?? Dodano po 6 a czy to wystarczy ? zależy mi na czasie :) http://allegro.pl/honda-hrv-1-6-16v-stac...
a jak mam sciagnac ten kod? i jak go pozniej skopiowac do transpondera?
Nikt ci tego nie uruchomi. Transponder 2 generacji z jednorazowym zapisem kodu samochodu w transponderze (kluczyku).
Nie widzę na czubku grota żadnego prostokątnego otworu. A nawet w pilocie nie widzę transpondera :(
Chciałem dodać, że posiadam 32-pinowy kod, który jest wpisany do transpondera (dostałem go jak dorabiałem drugi kluczyk na podstawie tego oryginalnego). Drugi kluczyk właśnie zgubiłem.
cytat z google: "Transpondery wykorzystywane do identyfikacji użytkowników mogą być wykonane w postaci wygodnych, estetycznych breloczków zbliżeniowych. Posiadają one otwór pozwalający dowiesić je do prywatnych kluczy. Wewnątrz każdego breloczka jest zatopiona antena i układ scalony (chip). Każdy ma unikalny kod, który jest wysyłany do czytnika, gdy...
Kod powinienem dostać w ASO? prekodowane transpondery widziałem na alle, jak wyczytałem to powinien być ID46. Nie wiem jeszcze tylko czy bawić się w pilota, czy kupić używkę. Czy lepiej sam transponder i użyć starego klucza?
No właśnie tak mi się wydawało że tam będzie jak za zboże to kosztować :)
Podejżewam uszkodzenie linni kodowej sterownik silnika licznik, Zajmij się może doradzaniem gdzie indziej? Stoi czarno na białym w błędach. Przepatrzeć antenę-cewkę przy stacyjce i jej połączenie z licznikiem, potem pewnie w samym liczniku ciągłość obwodów. Skoro immo nie dostało poprawnego kodu z transpondera, to i kluczyk się wyświetlił.
to zalezy czy dorobiony jest z transponderem czy to jakas lipa jezeli ma to tylko programowanie pod warunkiem ze masz kod. jak nie masz transpondera to aso zamowi Ci klucz pod nr nadwozia dorobiony. stacyjki nie ma potrzeby wymieniac w takim przypadku. na to trybu serwisowego na szczescie nie ma bo jak by byl a zlodziej by znal...
Bateryjek nie ma w kluczykach. Są transpondery wysyłające kod do anteny w stacyjce ale one działają bez prądu.Jeśli zdecydujesz się na czyste ECU (bez kodu) to nie zapomnij przedtem wymontować (rozłącz ale najlepiej wymontuj) centralki Fiata code bo zmarnujesz nowa centralkę przy pierwszym przekręceniu kluczyka
Witam... Teściu kilka lat temu kupił nowego Fiata Punto w salonie autoryzowanym Fiata. Dostał wszystkie papiery oczywiście i 2 kluczyki. Cały czas używał tego jednego "głównego" przez te lata, do czasu aż ostatnio zatrzasnął go w samochodzie. Wyjął zapasowy i się okazało że jest źle dorobiony (frez) i nie potrafi go nawet wsunąć do stacyjki. Poszedł...
Immo off wyjdzie drożej niż wyciągnięcie kodu PIN i zaprogramowanie transpondera... A samej diagnozie juz nie wspomnę ...
Witam.Atego 1217 98r.Opisze mój problem.Samochód oczywiście nie odpala,Starka pokazuje ten błąd wiem że jest to brak kodu transpondera poprzez can silnika.Instalacja cała sprawdzona plus cewka rozrusznika(ma 28omów).Ale jest taki problem że brak komunikacji z fr,znaczy starka niby go widzi bo z boku jest duża F czyli że jest aktywny błąd ale jak chce...
"Prekodowanie polega na przygotowaniu transpondera pod markę lub dany typ immobilizera. Odpowiednio przygotowany transponder jest gotowy do zamontowania w kluczyku i zaprogramowania w samochodzie przy pomocy kodu pin znajdującego się na oryginalnej karcie kodowej lub jeśli go nie ma, można go odczytać z centralki immobilizera, ECU lub innego modułu...
Ponieważ system nie da się oszukać - jako że to Renault, to kod pilota i blokady zapłonu generowany jest przez ten sam układ transpondera. Jak będzie inny - kod klucza niż klucz pilota, działać nie będzie. Albo kupić nowy kluczyk i szukać kogoś z np. CP, kto go dopisze, albo przylepić stary kluczyk do pętli immo, rezygnując z tego zabezpieczenia, a...
575 - ciśnienie doładowania - ten błąd ma bardzo duży powiązanie z usterką. 17978 - nie ma nic wspólnego z problemem - zapisuje się gdy np puszka immo nie zobaczy kodu transpondera po włączeniu zapłonu, objaw to zgaśniecie silnika po ok 1 sekundzie. 65535 - uszkodzenie zawartości pamięci w sterowniku - może mieć to wpływ ale nie musi. Należało by błędy...
centralka immo jest przy kolumnie kier. po kabelku.....od cewki....prościutko do puszeczki.....c46 były w centralkach żółtego koloru a one nie były stosowane w '96roku ...tam powinna być czarna pucha z ''05/705e6'' przepisanie klucza niewiele pomoże w sytuacji gdy chcemy zrobić z klucza czarnego.niebieskiego zrobić czerwony ...inny rodzaj transpondera...
Witam, odbiornikiem przeznaczonym do odbioru sygnałów akustycznych, nie da się tego kodu odebrać, bo jego transmisja to sygnał o częstotliwości ponad 600kHz - 1µs/0.45µs. Odbiornik musi mieć szerokość ponad 1,5Mhz, a nie parę kHz. Niestety najpierw trzeba zacząć od właściwego odbiornika.
Kupiłem kość transpondera 4D67/ID67 wraz z kluczykiem na znanym portalu aukcyjnym. W aukcji było napisane że kość jest przygotowana do programowania w aucie. Dodam że kluczyk master posiada grot z kropką.
jesli to kluczyki z kodem to tyle kosztuje serwis w tym przypadku sprzedaje komplet wkladek , kup wkladke bez kodu i przeluz transpondery z kluczy
Immo blokuje tylko na czas braku transpondera "pastylki" lub gdy jest on uszkodzony lub niezakodowany. Jak tylko kolega włoży kluczyk z działającym transponderem przypisanym do danego immo to auto odpali. Odległość z jakiej immo zczyta transponder to max 5cm... Cewka (pętla indukcyjna" która "zczytuje" kod immo założona jest u nasady stacyjki i odchodzi...
do transpondera na odległość musisz odczytać eeprom i micronas.
Nie czyta transpondera czy nie przyjmuje jego kodu?
Czyli teoretycznie podpinając się pod wtyczkę, wpinaną normalnie do immobilizera, do gniazda opisanego przeze mnie "do ECU", powinienem uzyskać połączenie ze sterownikiem silnika, tak? Jakby jeszcze ktoś z Was wiedział za co odpowiadają dane piny było by super :D Immobilizer to 1 H0 953 257 BB SIEMENS 5 WK4 678 http://obrazki.elektroda.net/26_12710107...
Witam ! Chciałem skopiować kluczyk z transponderem w punkcie dorabiania kluczy, gość wziął kluczyk włożył go do urządzenia i powiadział że tylko serwis mi dorobi bo jest to transponder crypto które były zakładane po 2000 r i do dorobienia potrzebny będzie kod PIN . Zdziwiło mnie to bardzo bo mam samochód z 95 rocznika, a kodu PIN niestety nie posiadam....
Najpierw trzeba sprawdzić czy uszkodzona pastylka czy nie np pętla. Żeby dopasować musisz mieć czysty transponder i tak jak mówisz kod wejścia i wyjścia. focom ogarnie.
dodanie transpondera edycja transpondera klonowanie transpondera
obliczać cewka przetwornica iskra regulator napiąć konto microsoft office
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Oleo-Mac 937: Wysokie obroty przy cięciu - przyczyny i rozwiązania Regeneracja głośników w Warszawie - najlepsze serwisy i porady