Witam. Mam taki sam problem. Obroty silnika na biegu jałowym samoistnie wzrastają. Po kodowaniu wtrysków, objawy nadal te same. Sprawdzone przelewy wtryskiwaczy (są w idealnym stanie), sprawdzona szczelność układu dolotowego i wyczyszczony egr. Co to może być? Silnik K9K 68KM Delphi Wtryskiwacze kodowane CLIP'em Renault. Silnik pracuje ładnie. Brak...
Nissan Navara 2008 2,5 DCI bardzo ciężko odpala na zimnym, po rozgrzaniu i zgaszeniu i natychmiastowym odpaleniu odpala (prawie) dobrze. Co zostało zrobione: - odczytanie kodów błędów (brak błędów) - odczytanie ciśnienia na rampie komputerem (400-1000 bar) - podłączenie fizycznego manometru do szyny i odczytanie ciśnienia (ciśnienie zgadza się z tym,...
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
Witam. Mam dość dziwny i irytujący problem z obrotami biegu jałowego. Nissan Micra K12 1.5 dCi K9K 68KM Delphi. Silnik to ten ubogi w osprzęt, bo bez Przepływomierza, Przepustnicy i Intercoolera. Problem w tym, że obroty silnika na biegu jałowym samoistnie wzrastają 1.200 obr/min, a nawet 1.500 obr/min lub po wkręceniu go nie "schodzą" do 850 obr/min....
witam, silnik hdi jest sterowany troszke inaczej niż zwykły disel, po pierwsze nie ma znaczenia jak jest ustawiona pompa wysokiego ciśnienia ponieważ ona ma za zadanie tylko wytworzyć wysokie ciśnienie nawet do 1600 bar, wczasie rozruchu musi być min.260bar, natomiast pracą steruje kalkulator wtrysku poprzez sygnały z czujników, predkości wału korbowego...
(...) ie można silnika odpalić pompa paliwa podaję paliwo A silnik nie chodzi Na komputerze nie ma żadnych błędów W czym może być problem? Immobiliser skasowany program i zainstalowany ponownie i dalej nie chodzi po za tym nie można całkiem skasować Immobilisera pomóżcie i doradźcie gdzie szukać problemu Cześć! Swapowanie silnika to skomplikowane przedsięwzięcie,...
Witam Panowie ponownie Tym razem mały problem z DS4 (174000km) silnik DV6C - 9HR (Siemens-Conti) Auto przyjechało 1500km z Francji bez problemu W Polsce sporadycznie używane (około miesiąca) Pewnego dnia zaczęły się problemy z odpaleniem tzn Na zimnym silniku ciężki rozruch (kręci normalnie) Jak odpali to do momentu uzyskania temp chłodziwa około 75...
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
Witam Seat Ibiza 6j 1.4 mpi nie odpala. VCDS nie wykazuje przyczyny Jest paliwo na listwie wtryskowej log z vcds : Czwartek,03,Luty,2022,19:14:39:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64 Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1 Wersja danych: 20200629 DS317.0 www.vcds.pl VIN: VSSZZZ6JZAR092465 Przebieg: 94790km Numer...
Witam. Problem z fabią 1,2 azq. Samochód słaby zachowuje sie jak by miał mało paliwa. Jedyny błąd to P1612 błędne kodowanie sterownika i nie da się tego skasować. Sprawdzone ciśnienie paliwa-ok, nowa sonda pierwsza , nowy czujnik podciśnienia w kolektorze. rozrząd ok samochód nadal słaby. Czy ten błąd może mieć na to wpływ , może ktoś ma większe doświadczenie...
Znam mnóstwo ludzi którzy mają naprawdę sporo sprzętu. Bogatego sprzętu. I cóż z tego jak potrafi nim tylko skasować i odczytać błędy (nie mówie o tobie nie zrozum źle). Nie wspominam o kodowaniu, programowaniu, eepromach, flashowaniu itd. A jak już dzieje się coś z autem, !!! i nie daj bóg nie ma błędów !!! to wymieniają wszystko co popadnie goląc...
Oj. Panie moderatorze . Trzeba trochę poczytać na temat pomp jedno-sekcyjnych BOSCH CP4.1 a potem pisać . Nie ma czujnika obrotów ale ustawienie jet ważne z powodu tętnień ciśnienia paliwa . I zauważalne jest złe ustawienie . Twarda praca silnika .
Wiem że sobota i już każdy odplywa % ale wiecej niz 1340 barów na szynie nie pokaże i to pedał w podłogę i 4 bieg na starej pompie byly te same wartości nawet przed wymianą wtrysków, regulator paliwa,czujnika ciśnienia paliwa, zaworu na szynie który puszczał tylko na gorącym silniku , i na nowym sterwniku silnika, wartości podczas jazdy takie same,...
u mnie działo się tak samo rano kręci kręci i nic to pozostaje wymiana wtrysków razem z rurkami wysokiego ciśnienia zrób to w autoryzowanym serwisie forda to jest koszt około 5 tyś jeszcze kodowanie wtrysków bo bez tego są nic nie warte to też tylko w serwisie bo inne warsztaty mogą mieć stary program do kodowania bez aktualizacji mnie to wyniosło ponad...
Co do traffica wymień czujnik-zawór regulacji ciśnienia paliwa! A Ty z Scenikiem jedź pod clipa do kogoś kto ma. Albo oddaj auto dobremu warsztatowi.W renault spotkałem się że w każdym lepiej kodować Dodano po 44 okulokul skąd jesteś??
To akurat jest kangoo ale pompa i ster ta sama. Z tego co wiem jeżeli zawór kodowany otworzy paliwo auto musi zapalić. Przerabiałem to kiedyś w Clio wywalone wszystko oprócz zaworu(założony zwykły) i auto paliło, co prawda kultura pracy pozostawia wiele do życzenia ale odpalić musi nawet jeśli czujnik wału wywalisz, pod warunkiem że zawór kodowany zastąpiony...
Ale zaraz, po co wymienisz od razu wtryski? NIe myślisz wcześniej zrobić tego halla? Sprawdzić ciśnienia tandem ,wiązki itp? Przecież po zmianie wtrysków błąd halla nie zniknie. Nie zmieniam pompek , pytam czy jak są inne niż oryginały potrzeba je kodować adaptować , wyżej napisałem cała historie tego pojazdu i dlaczego pytam , zmieniłem wiązkę dziś...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Jeżeli nie wymaga kodowania to mam pytanie. Auto na zimnym silniku ciężko odpala, trzeba kręcic długo po 2-3 razy zanim załapie. Pierwsze co sprawdziłem świece czy grzeją. Okazało sie ,że jest uszkodzony moduł podgrzewania świec żarowych. Kupiłem używany w 100% sprawny sprawdziłem świece grzeją. Auto dalej ciężko paliło. Pojechałem ze znajomym do serwisu....
Witam Sprawa wygląda dziwnie i może nie będę w tej chwili wymieniał po kolei co było wymieniane w silniku i sprawdzane bo lista jest długa i może też wprowadzić kogoś w błąd. Silnika nie można uruchomić, rozrusznik kręci dobrze ale nie pokazuje się żaden impuls na wtryskiwaczach paliwowych. Na plaku odpala ale wiadomo że silnik będzie pracował w ten...
Witam wszystkich. Mam problem z moim VW Transporter T5 1.9tdi Podczas jazdy na drodze ekspresowej zgasł. Po zjechaniu na pas awaryjny po kilku próbach odpalił, po czym ujechał kilkanaście metrów i gasł ponownie. Na biegu jałowym chodził poprawnie. Po kilku takich zabiegach udało mi się zjechać najbliższym zjazdem. Zatankowałem na stacji podejrzewając...
Witam, Proszę o pomoc w rozgryzieniu problemów z system start&stop oraz szyną CAN. Pierwszy problem to błąd silnika -sterownik sieci pokładowej oraz skrzyni biegów. Drugi problem to szyna CAN oraz alternator. Wiem, że w samochodzie wyłączono start&stop oraz jest po chiptuningu. W chwili obecnej w samochodzie świecą się kontrolki -DPF -czasem akumulator...
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
Witam. Pacjent - Mondeo MKIII 2.0 TDCI 130KM 2003r. 1. Zaczęło się od lejących wtrysków. Demontaż wtrysków i pompy - okazały się tak zaopiłkowane, że nie nadawały się do naprawy. Zakup drugich wtrysków i pompy. Regeneracja drugich wtrysków i pompy. Demontaż całego układu paliwowego i dokładne płukanie. Montaż wtrysków, pompy i kodowanie. Efekt - wtryski...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Chyba tyle wystarczy Model207 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12223 81 2 0013 Data Początku Gwarancji15.06.2010 Numer seryjny silnika10 FGAR 0807679 NRE(homologacja)e2*2001/116*0340*17 P4A9666569899 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU207 TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIETRENDY A72 SILNIKWTRYSK...
Nr nadwoziaWAUZZZFY0J2090672 modelAudi Q5 qu. 2.0 TDI AQ5 Data produkcji10.11.2017 Rok modelowy2018 typ handlowyFYBBFY Kod silnikaDETA Kod przekładniSUX numer napedu osiowego7A WyposazenieEI kolor dachuH1 Kod koloru dywaników kolor zewnetrzny / numer koloruH1 / X7L Wersja specjalnaE0ANie wersja do akcji Zamykane śruby mocujące koło1PDŚruby mocujące...
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
Witam Dalej borykam się z problemem znalazłem przetarte przewody sztuk 3 z tego jeden kompletnie że nie było przejścia, a teraz mam takie błędy i nie wiem co począć. Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb Oznaczenie elementu: 03L 906 018 LH HW: 03L 907 309 AD Komponent i/lub wersja: R4 2,0l EDC X25 2076 Kodowanie: 00190012042600080000 Kod...
kodować czujnik ciśnienie paliwo czujnik ciśnienie czujnik ciśnienie paliwo
scroll touchpad silnik trójfazowy trójkąt gwiazda sprężyna siłownika krups
peugeot check engine peugeot check engine
Przykłady układów scalonych PWM do przetwornic DC-DC z wbudowanym startupem: TI, ADI, ST, Power Integrations Renault Master 2020 – wspomaganie działa, rozrusznik nie reaguje po włączeniu zapłonu