zabezpieczenie czasowe przed ponownym kodowaniem gdzieś w którymś bloku to jest nie pamiętam w którym odłączenie sterownika nic nie da to nie T5 gdzie można cuda robić tu immo 5 generacji. Inna opcja dograć tp do innego auta później przełożyć sterownik ze właściwego gograć do reszty później poskładać samochody i dograć licznik z zaprogramowanymi kluczami...
Tak ID48 ale nie tak łatwo będzie bo trzeba przyszykować transponder by go dopisać. Trzeba odczytać SB z licznika i na jego podstawie przyszykować transponder, dopiero później dopisanie go do licznika. Wejdź na stronkę harkan.pl, zadzwoń do nich, powiedź co chcesz zrobić i w jakim aucie to Ci powiedzą jaki transponder i czy dasz radę.
Z tego co pamiętam to gdzieś na przełomie 96/97 wchodził EWS II, i tam sygnał na rozrusznik idzie przez EWS. No i luty w tych sterownikach padały, i zależnie od temperatury i rozszerzalności cieplnej działało lub nie.
Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48. W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka. Masz poprawny PIN? W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie. Zakoduj klucze VAGiem. Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu...
W Twoim samochodzie na 100% będzie to Megamos Crypto 48. Co do kodowania transpondera : podziwiam pęd do nauki i popieram chęć zaoszczędzenia kilku złotych, ale... naprawa uszkodzonego zestawu wskaźników może Cię kosztować więcej niż oszczędnosci
Transponder ID48.
Transponder musi być wcześniej zakodowany pod opla. Inaczej Nie dopiszesz.
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
Nareszcie mogłem rozkręcić osłonę i dokładnie takie jak w linku było. Stawiał bym na numer pod pierwszym kodem kreskowym i pin pod drugim ale głowy nie dam . A i tak nalepka inna niż w instrukcji i nic bym sam nie wygenerował https://obrazki.elektroda.pl/4952521100_... https://obrazki.elektroda.pl/4264118400_... Dodano...
Przyczyn moze byc wiele,zle kodowanie,transponder juz zapisany,jesli to sprawdziles to pozostaje sevice,czym kodujesz to moze pomoge?
Kupujesz pestke i kodujesz.
Jeśli tak potrzebujesz scyzora to kup scyzoryk z włąsną centralką, dorób grot przełóż transponder i podłącz centralke cz.
Wypadl i uszkodzony zostal mechanicznie co w tym ciezkiego do zrozumienia, potrzebny nowy transponder i kodowanie, proste .
Trzeba do kodować kluczyk(transponder)......
Niekodowane to te bez €. Jest ich sporo -ok. 500-więcej i wśród nich te "arabskie". Wg. tego wykazu transponder np.10758V nadaje kodowane ale również te na żółto czyli w wolnym dostępie. Na 10796H podobnie. 10930H nie ma sensu bo wszystkie kodowane. Te kodowane € aby nie było na liście musisz usunąć a inne poprzesuwać.. Tak powstanie ci...
gdy klucz spadł pewnie się uszkodził albo transponder wypadł, spróbuj drugim kluczem, ewentualnie ponowne kodowanie kluczy
Zawsze można przełożyć pilot i transponder do nowego grota. Wtedy nic kodować nie trzeba. Ew jak kluczyki są nie otwieralne to wyciąć ten kawałek z transponderem i przykleić bezpośrednio do cewki. Minus tego rozwiązania taki że auto odpali z każdym kluczykiem pasującym do stacyjki, a nawet tymi nie pasującymi, czyli z łamakiem ;)
Spróbuj dolutować przycisk, możliwe , że zadziała bez kodowania.
''kluczykarz'' do kodował nowy transponder do EWS a ja dorobiłem pilota dodatkowego i po problemie
A kodowanie pilota ktoś robił. Komputer widzi ale nie pilota tylko transponder od immo że jest zaprogramowany. Pilot sprawny?
Dzięki za pomoc.
Też właśnie tak słyszałem, ale chce się upewnić czy jest sens kupon używana kartę i transponder
Witam, czy ktoś wie jak wygląda pracedura kodowania transpondera Mercedes ML-163. Kupiłem używany scyzoryk i nie wiem jak można go zakodować.
Astra G nie ma modułu komfortu
W większości dekoderów zasada jest taka sama. Początek to zacząć przeszukanie tylko niekodowanych. Potem jak potrzeba przeszukujesz kodowane ale ręcznie po transponderze. Można zrobić też odwrotnie czyli najpierw kodowane po transponderze a na koniec przeszukanie wszystkich ale tylko niekodowanych. Lista główna może być listą ulubioną. Nie potrzeba...
1.Nie da się zaprogramować używanego transpondera. 2.Tak musi być nowy transponder . 3. pcf 7935 wyprodukuje id45 4.Nie.
Witam. Szukam sposobu jak uruchomić mój samochód bo zgubiłem kluczyk. Auto stoi niż dwa dni i kluczyka nie mogę znaleźć. Mam zapasowy tzw matka, ale jest bez transpondera. Tak sobie myślałem że może dokupie transponder tylko jak nadać do niego kod ? Czy da się to zrobić w stacyjce ? No chyba że da się zrobić immobiliser off w ECU. Mam galetto i bdm100...
Transponder Sokymat Crypto 8E. Nie zrobisz tego commanderem, potrzebujesz odpowiedniego transpondera, potrzeba przygotować go pod daną markę pod Twoje auto i dopiero można dopisać do pojazdu.
Typ transpondera ok. Pewnie coś się źle prekodował. Miałem taki przypadek w zafirze. Taka sama sytuacja ale chyba trzecie z kolei prekodowanie pozwoliło zakodować transponder do auta. Ja kodowałem XT27 więc mogłem go kasować i ustawiać od nowa.
A czy transponder kupiłeś prekodowany pod Toyotę?
W tym samochodzie masz transponder jednokrotnego kodowania, czyli kup nowy zamontuj w kluczu i zakoduj musi działać . Zawsze będzie wyświetlać ze kluczyk dodano ale palić na nim nie będzie .Transponder 40 Philips crypto.
No to za wiele na temat tego miernika nie wiesz można go programować z poziomu klawiatury. Mi chodzi o konkretny transponder N ponieważ antena jest poprawnie ustawiona ale go nie wykrywa. Jest innego kodowania.
Napewno wylecial Ci transponder (taka czarna kostka) jak nie znajdziesz to musisz dorobic nowy. Koszt z kodowaniem to okolo 200-300 zl.
Może nowy transponder trzeba, albo kodujesz niepasujący.
Jeśli ci miga kontrolka to znaczy że nie widzi klucza masz pin do kompa od silnika i pin do licznika to w koduj nowy transponder bo ten stary nie zakodujesz. Transponder musi być nowy a potem przeprowadź adaptacje komputera silnika do licznika
jesli wsadziles nowy transponder do starego pilota to dzialac nie bedzie i nie zsynchronizujesz aso i nowy pilot
1 - Tv Polonia nie jest kodowana 2 - transponder Astra 1H/1KR/1L/1M/2C at 19.2°E (zgadza się) 3 - Jeżeli chodzi o kanały DVB-T obraz jest widoczny (karta graf. i sterowniki są ok)
Zły transponder pewnie masz
Totalnie nie rozumiem co programowałeś... Sam transponder zaniosłeś? nie nie sam transponder, holowałem autko na warsztat, wpinałem się pod kompa i za pomocą programu OP-COM (chyba) w opcji immobilajzer następnie dodaj kluczyk kodowałem transponder, potrzebny jest do tego 4 cyfrowy kod od immo. Dziwne, że transponder po przyłożeniu do pętli się rozkodował,...
Witam mam aktualnie licznik w aucie 1j5920826c V11 z zakodowanymi pastylkami (ten licznik nie współpracuje z moim modułem komfortu),ale mam zakodowane pastylki i samochód odpala normalnie chcę przenieśc immo do drugiego licznika, którym jest 1J5920826C V20 tylko z wgranym wsadem od 1J0920826CX V20 (wtedy wszystko działa i nie ma błędów). Przerobiłem...
A co sie stało z org. ? zniszczony ?? Jak padło immo to mozna wyczyscić Mam centrake immo od takiego czystą , do kodowania kluczy i transponder.
A spróbuj przed procedurą programowania klucza najpierw dać "erase transponder" i potem koduj od nowa.
Jeśli tramsponder jest niezależnie od pilota to programujesz nowy i dopisujesz starego pilota do drugiego auta. Jeśli transponder jest na płytce pilota to wymiana transpondera na nowy i kodowanie w drugim aucie
"zakodowałem go ale nic " jakie tokodowanei czym to kodowałeś, Trzeba dokodować transponder do immo i będzie działać,jeżeli masz pin do immo to bez problemu dokodujesz jeżeli nie jedz do jakiegoś fachowca w okolicy.
Sam sobie odpowiedziałeś... Immo potrzebuje transpondera, nie grotu.. Przeprogramowanie nie jest potrzebne. Umocuj dobrze transponder...
TVN jest już od dawna kodowany. Polsat zmienił transponder na 11158V sr: 27500m/s
transponder w kluczyku musisz kodować u fachmanów kluczników. Immo działa w pętli KLUCZYK z transponderem +IMMO +komp silnika. natomiast pilot do centralnego : Pilot w kluczyku + komp komfortu (BODY KOMP) to są dwa niezależne układy.
Witam. Raczej na Funce tego radia nie posłuchasz bo jest kodowane w MediaGuard 2. Transponder 10892,00 H 11900 NID SID 4840.
Jak to możliwe że pamięć da się kodować tylko raz w keyless Nie tylko w keyless, każdy transponder można zaprogramować tylko raz, dotyczy to wszystkich marek
Musi być na środku pętli.Przełóż do nowej obudowy. Dodano po 2 Wytnij obudowę po bokach żeby nie uszkodzić go i przełóż.Jak nie działa to padnięty i koniec.Nowy transponder i kodowanie cię potem ratuje.
poproszę o trochę informacji o tym sprzęcie . Np.: czy można sklonować na nim transponder texas 4c . (głównie chodzi mi o fordy - transponder w szklanej rurce :D - nie wiem jakiej firmy? ) Ewentualnie czy da się kodować jakieś transpondery crypto? Mam możliwość tanio zakupić ale czy warto jak mam RW100 SILCI.
Witam. Mam pytanie: Jakim urządzeniem mogę pre kodować transpondery pcf7947 do samochodów renault?? Z góry dziękuje za pomoc i czekam na odpowiedź. Pozdrawiam
proszę o podanie procedury kodowania , adaptacji nowego klucza z czystym transponderem do audi a8 d3 Jakie "narzędzie" posiadasz ? Potrzebujesz np. "Programator VVDI2 VAG immo4+ immo5" https://obrazki.elektroda.pl/3454453100_...
...błędy są od źle zakodowanego klucza...dokładnie nie pamietam..podam jutro..kodowanie kończy pomyslnie...transponder nie zidentyfikowany...na immo błędy tylko od kluczy...jak wykasuje klucze to pozostaja tylko od braku kluczy...na silniku tez tylko od klucza źle zakodowanego..
Jaki transponder jest w kluczyku jeżeli Crypto 48 to jest wielokrotnego kodowania. A tak w ogóle to zobacz czy transponder jest na miejscu bo może się dzieci bawiły i wypadł.
Czy w AUDI A4 da sie zakodować nowy transponder kluczem serwisowy?
(at)romuald-f On chce zaprogramować transponder od immobilaizera. Nie pilota.
Dziekuje za odpowiedź. Najprawdopodobniej jest to EWS II . Czy oznacza to, że czeka mnie kodowanie za +- 300zl?
Witam. Wiem że post stary ale spróbuję tu podkleic zamiast otwierać nowy. Mianowicie mam citroen jumper 2.2 HDi 2008. Posiałem ostatni kluczyk. Zamówiłem chinolka i kable też chińskie- lexia diagbox. Niestety nie wykrywa transpondera. Zamówiłem klucza z Europy pod id 48 i to samo. W końcu dokupiłem transponder z id46 z serwisu Harkan.pl prekodowany...
Tak tylko po przekręceniu pulsuje kontrolka od kluczyka i dlatego potrzebna mi procedura kodowania kluczyka.
Własną listę możesz łatwo stworzyć sam pilotem. Jeżeli chcesz kanały kodowane to przeszukujesz po transponderze tylko te co cię interesują.(np. wszystkie polskie). Następnie robisz przeszukanie ale tylko niekodowanych i masz listę. Zobacz ten.
Kwestia transpondera i jego dopisania to jakieś 150 plus suruwka i rzeźba. Do tej operacji potrzebny PIN jak nie masz to dodatkowa 100. Transponder jest jednorazowy w kluczyku. Nie wiem czy da rade go skopiować wpunkcie chyba nie, to chyba zmiennokodowy.
Marcin czy już zorientowałeś się, że piszesz głupoty.... Aby klucze zaprogramować musiałyby mieć w środku transponder, a kodowanie w serwisie lub u kogoś z Techem Ale podejrzewam, że ktoś podstawił ci atrapy....aby ci autko nie zginęło czasem
nie uczmy robic partyzantki i wchodzic klientom na glowe Jakiej partyzantki? Znasz inny sposób by w fordzie zakodować jeden transponder? Nie nie znasz bo go nie ma, muszą być dwa do kodowania.
Jeśli masz dobry transponder w starym kluczyku to możesz go wymienić do nowego i tylko zaprogramować otwieranie i zamykanie. Chyba że transponder też masz uszkodzony. Do twojego passata transponder Crypto 48 szklana rurka, jednokrotnego kodowania. Jeśli masz PIN to łatwa sprawa.
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Kupujesz kabel co odczyta ci pin ze sterownika silnika lub programator i czytasz go z modułu komfortu. Dobry kabel zaczyna się od 1500zl a programator 500 zł + Hota Air do lutowania. Kupujesz sprzęt co przygotowuje ci nowy transponder pod kodowanie vagiem czy czymś innym. Transponder przygotujesz np. carprogiem ale tylko org lub np. tango. Wymieniony...
Dziękuje koledze za wskazówki sprawdze to wszystko. Auto ma skrzynię manualną ZF. Transponder z jednego kluczyka ktoś wyciął i przykleił na stałe do cewki -anteny żeby nie kodować nowego kluczyka ponieważ wkładka stacyjki też była wymieniana.
Uszkodzony transponder. Tam chyba jest ID46. Kupujesz nowy, kodujesz do auta i po problemie. Problem w tym że do tego potrzebny jest PIN i interfejs PP2000
przy zakupie nie dostałem pinu kodującego pilot centralnego zamka Co chcesz zakodować? Transponder czy pilota centralnego zamka? Jak pilota to wsiądź do auta, zamknij drzwi, włącz zapłon i naciśnij guzik na pilocie. Centralny zamknie i otworzy - gotowe. Działa tylko z pilotem który już był zakodowany do auta.
Trochę droga ta impreza jak za sam "twardy kluczyk " bez pilota .Potem żeby dopisać transponder do immobilisera musisz udać się do jakiegoś elektronika samochodowego Max 200 złotych powinieneś zapłacić- jeśli nie masz pin kodu. ( cena kodowania transpondera ) Chyba że musisz mieć pilota w oprawce klucza . Jeżeli klucznik podał ci cenę kluczyka z pilotem...
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
niestety poki co porażka. BSI ma wysypany VIN, same symbole ala paragrafu, oraz w blokach pomiarowych pokazuje ze BSI jest blank. Przy próbie zalogowania w procesie kodowania transpondera wywala mi info, że bsi zablokowany, spróbuj ponownie za 20 minut, co nic nie zmienia... czyżby wysypane BSI? PIN z ecu czyta super, z BSI wcale nie może. Autel IM508....
uszkodziłem szklany transponder w kluczyku do volkswagena i chciałbym dokupić taki transponder. na allegro znalazłem aukcję z transponderami nowymi nie kodowanymi do całej grupy volkswagen. co to znaczy nie kodowane? czy nie wystarczy go zamontować w kluczyku i zapisać w pamięci immo ? czy trzeba ten transponder zakodować w jakiś inny sposób? będę bardzo...
jak to zrobic krok po kroku? Focus mk2 – wymiana zegarów, ECU, kodowanie kluczyków (...)
Witam :) Mam taki problem. Posiadam Octavię 1 Tour z rocznika 2008, z 2 oryginalnymi pilotami-scyzorykami (2 przyciskowe, dioda po prawej stronie przycisków). Niestety chcąc zmienić obudowę jednego z nich ukruszyłem transponder. Oczywiście auto przestało na tym kluczyku odpalać. Chciałem kupić czysty transponder i zakodować kluczyk na nowo, ale pojawia...
Witam, jeżeli jest bez karty to możesz odbierać tylko kanały FTA ( niekodowane) dodaj brakujące transpondery i przeskanuj je. [url=http://pl.kingofsat.net/pos-13E-fta... FTA z HB Pozdr.
Od tego, czy w ogóle jest sygnał w kablu na tych częstotliwościach, czy ma dobrą jakość i czy nie zmienione zostały parametry transmisji. To telefon do operatora kablówki. Jeśli z sygnałem wszystko jest OK to jest parę możliwości: - uszkodzony dekoder - uszkodzony kabel od gniazda antenowego do dekodera - źle wpisane w dekoder parametry transmisji -...
Czy wymienionymi powyżej sposobami można zaprogramować transponder immo pochodzący z innego kluczyka? Pozdrawiam
...a procedurę kodowania transponderów kluczy przy pomocy brązowego klucza-matki czytałeś? Kartę FIAT-CODE masz?
Pewnie transporter, http://kluczyki-do-aut.pl/warto-wiedziec... przełóż z drugiego pilota, raczej nie powinno być potrzebne kodowanie.
PIN i SECURITY CODE to jedno i to samo. Potrzebny TECH2 lub OP-COM i transponder do tego auta.
A co ma pestka ( transponder) do pilota?
Witam. Volvo FM 12 2004 po przejściach nie odpala. Trzyma immo /brak transpondera w kluczu/ był podłączony pod delphi i widzi blokadę immo przełożenie używanego transpondera nie dało się zakodować, moje pytanie, czy jest to jednorazówka, czy musi być nowy, czy zostaje w ostateczności wyciągnąć kasetę silnika i usunąć wpis immo, prościej jest nie kombinować...
Bo myślałem nad samą pastylką czy przełożenie jej do moich kluczy nie odpaliło by samochodu Nie nie odpalisz tak auta. To nie do końca tak jest że transponder jest zakodowany w dwóch miejscach. Transponder jest kodowany do BSI ale cały system immo to kluczyk BSI i ECU. BSI jest sparowane z ECU. Elektromechanik powinien sobie z tym poradzić. Jaki tam...
Nie wiem czy dokończyłeś temat ale piloty z usa są na inna częstotliwość. 315 chyba a europa na 433. Kodowanie transpondera w ews nic nie ma wspólnego z działaniem pilota. Pilot koduje się oddzielnie do modułu gm.
Po pierwsze co oznacza że koleś nie mógł wprowadzić pinu? połączył się wogole z immo ? po drugie jak zabrał puszke to musi mieć PIN to akurat jest proste, chyba ze uwalił treść albo sam immobiliser. po trzecie na podstawie zawartosci z twojego immobilizera moge sprzedać Ci pestke z treścią która zapala auto (bez jakichkolwiek modyfikacji w immo lub...
transponder przełóż. Ale jest ryzyko,że przy wydłubuwaniu pęknie.
W procedurze dopisania kluczy w grupie VAG jest napisane, że należy włożyć do stacyjki pierwszy kluczyk którym można odpalić silnik. A co jeśli się nie posiada żadnego kluczyka z pestką pasującą do immo, jedynie ma się pasujący mechanicznie z transponderem nowym czystym?. Czy w takiej sytuacji transponder też się zakoduje?.
Transponder w tym aucie ma byc ID48 i koniec kropka zadnych prekodowan niema tutaj,transponder prekoduje sie ID48 CAN na TP 22,23,24,25,wiec problemem tutaj bedzie raczej program,mysle ze VCDS poradziłby sobie tutaj bezproblemowo. Dodano po 2 VWPASSAT19992005Transponder MEGAMOS Crypto 48 ( ID48 / JMA TP08 / Silca T6 )
Witam. Przeglądając wykazy transponderów, można znaleźć na satelicie kilka razy ten sam program. Po co są one dublowane? Czy np. TVP nie mogła by na HotBirdzie nadawać swoich kanałów na jednym transponderze i kodować w kilku systemach, tak, jak np. TVN? TVN-y są z jednego transpondera, z tym, że są kodowane w kilku systemach i przez to są dostępne dla...
Cześć, Zanim stworzyłem temat, rozejrzałem się na forum i nie znalazłem rozwiązania lub temat się urywał nagle... Auto zgasło nagle bez ostrzeżenia na światłach, i nie odpala tylko kręci. Samochód z polskiego salonu, drugi właściciel nie było wcześniej żadnego grzebania. Po podpięciu diagboxa: Jako główny błąd i przyczynę podaje ten z BSI: F527 Usterka...
Witam, Czy kodowal ktos karte hands free do megane III sprzetem Renault Ecu Tool? Macie moze jakas instrukcje bo nie chce mi sie karta zakodowac. Transponder w karcie pcf7952 Ja choć by dzisiaj. Czytasz dokładnie co to co wyskakuje podczas kodowania ?
Nie działa np. transponder 11393 (TVN), kanały nie kodowane są ale nie wszystkie, brakuje np. Vivy, 4fun. Program 1 i 2 TVP jest. Pozdrawiam Grzegorz
Jeżeli Obie płytki są takie same, to oznacza, że został zgubiony jeden transponder. Może być też tak, że drugi pilot był dorabiany i ma cewkę transpondera na płytce. A te cewki łatwo uszkodzić np. przy niezręcznym zatrzaskiwaniu obudowy kluczyka. W takim przypadku wystarczy wymiana uszkodzonej cewki. W przypadku pilota z osobnym transponderem (PCF7936)...
Są 3 "paczki", z Polskim Radiem, RMF oraz innymi radiowymi, właśnie w tej trzeciej jest TOK. Przeskanuj transponder z opcją wszystkie kanały, FTA+kodowane, czy jak to tam się może nazywać.
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
Jeśli transponder będzie prekodowany na podstawie danych z Immo, to wystarczy PIN i VCDS do dodania klucza.
Jak w temacie . Potrzebna procedura kodowania klucza . Kluczyk nr 8E0 837 220 Q Kluczyk ma transponder prekodowany pod audi (Transponder Megamos Crypto ID48 - precoded for Audi ( CAN ) ● JMA : TP25 ● SILCA : A2 ) . Czy procedura kodowania jest taka sama jak w poprzednich latach i modelach ???? Nie kodowałem jeszcze klucza pod can-a . Sprzedawca...
Możliwe, że któraś nóżka transpondera (taki pająk) się odlutowała. Najwyraźniej nie wiesz co to transponder i do czego służy. Nie ma on nic wspólnego z pilotem, jest tylko do immo i nie ma ani jednej nogi. W pilocie jest trymer i wystarczy że pęknie i już pilot zmienia częstotliwość nadawania.
transponder kodować peugeot transponder transponder kluczyka astry transponder fiata
adapter kasety schemat zaczep schowek zdjąc simloka
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Firmware for Challenger LD 32D28 T2 Opera TV Analiza prądu w obwodzie z R1, R2, r1 i źródłami 6V, 12V