Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
2006 cdti
Jakiego masz VAGA i jakie masz teraz kodowanie licznika.
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Tak wszystko tak samo, zmienione kodowanie, jak i adaptacje
A mam jeszcze takie pytanie bo nie wiem do końca. Czy muszę licznik drugi o numerach A0004465221 robić adaptację (kodowanie) czy tylko podpiąć i będzie działał?
Trzeba dociągnąć piny z licznika 19 i 20 w stronę radia, zacznie działać usypianie po wyjęciu kluczyka, oświetlenie itp. do tego musisz przyuczyć zegary, że mają zapięte radio, wtedy nauczą się kodu i nie będziesz musiał wpisywać po odpieciu akumualtora. dodatkowo zacznie dzialać RDS na wyświetaczu. KODOWANIE w liczniku 17 ----> adaptacja 10 ---->...
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Tzn.Bose nie ma wyjścia can z subwoofera albo wzmacniacza ale podobno da się podpiąć pod gateway lub licznik.Najgorsze jest to że vcds nie widzi kanału 62 bo gdyby widział to bym sobie zrobił adaptację na fis tylko nie wiem jak go odblokować w liczniku.
robi się to z poziomu VAGa przez kodowanie
Stare transpondery będą pasować. Nie są jednokrotnego kodowania. Zakładasz tylko inny licznik. Trzeba jeszcze zrobić synchronizację licznika z ECU. Czyli w liczniku wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz, ok.
Wejdź w Instalation list w gatewayu i pokaż co masz zaznaczone a co nie, wejdź w licznik i pokaż kodowania oraz adaptacje.
Nie wgrywać innych wsadów. Kodowanie to 5 cyfr. Przykład: xxxXx Zmień dużego X na 0, jeżeli nie pomoże to montaż emulatora G266. Pisałem o kodowaniu a nie o adaptacjach więc żaden kanał 19. Nic nie napisałeś czy na początku było ok ze wskazówką - po tym bylo by wiadomo czy licznik od początku był uszkodzony czy to wgrywanie wsadów z sieci go uwaliło.
Bardzo dziękuję, wgrałem wsad do licznika, potem sama adaptacja kluczyków i... działa :D Jeszcze raz dziękuje i dotrzymam obietnicy
Jak chcesz skopiować wsad z vdo do mm ? Toż to inne pamięci. Adaptacja i kodowanie kluczy.
dobrze by było zrobić po prostu adaptacje vagiem. Pin licznika UK 9443. Pin licznika eu 1126 alternatywnie zrobiłem dwie opcje: 1. wsad o nazwie "anglik przerobiony na eu" wgrywasz do licznika angielskiego i zmieniasz w nim tarcze na eu. Zdarza się, że po zmianie wartości odpowiadających za wychylenie wskazówki prędkościomierza na wyświetlaczu pokazuje...
Sprawdź kodowanie licznika. Sprawdź kanały 42 43 44 45 49 w adaptacji licznika. Nie bawiłeś się licznikiem? Żarówki w podświetleniu tablicy oryginalne?
Zmiana licznika trzeba kodować immo i zmieniać PIN. Jak kupisz identyczny to najprościej przegrać wsady.
Całkiem mozliwe, przebieg zrobie sobie bez problemu swoim kablem, ktoś mi podpowiedział, ze po takiej operacji nalezy licznik przekodować i wykonać adaptacje ABSu, czujnika skretu, dodać xenony jezeli ten licznik ich nie mial, itp. Podobno vag can professional z kodowaniem i adaptacja sobie poradzi. Ide, sprawdze jak to jest z tymi licznikami...
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
W adaptacji można skorygować licznik. Czasem kodowaniem można też współczynnik zmienić.
Miałem również tego strupa na FISie od blisko dwóch lat, ale w końcu trafiłem na dość fajny licznik do Sharana z 2005 roku z MFA+. Zrobiłem przekladkę, kodowanie, adaptację, przepisałem przebieg i mam w Sharanie 2001 nawet kilometry do tankowania, a wczesniej w eepromie nie szło w moim starym tego zmienić, czyli teraz miodzio. Polecam, to najprostrze...
Pin stary i pin nowy, adaptacja. Ponadto kodowanie klucza, jeśli nie masz pestki od tego nowego.
Widzę, że to jest bardzo skomplikowany proces. Kodu do radia nie mam. Kodowanie ABS to z VDCSu się przepisuje ?
Taniej będzie go naprawić czy wymienić? Ile kosztuje mniej wiecej adaptacja i kodowanie?
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
adaptacja licznika do ecu
Udało się dopisać kodowanie (1142201209230002881404EC902000423800), które wcześniej na liczniku z błędem pamięci ROM sterownik odrzucał. Po wpisaniu kodowanie NIE musiałem robić ponownie adaptacji czujników. Wyłączyłem tylko aktywny test systemu ESP i kontrolki pogasły. Wyłącznik ESP działa. Temat do zamknięcia.
Wartość wynosi 1. Z tego co wiem, fabrycznie powinna wynosić 0. Ta wartość się zmienia tylko przy korekcie licznika po OBD, korekta jest możliwa tylko "w górę". Nie można wykluczyć wariantu ekonomicznego - tj. "korekta" przebiegu w ECU, wgranie czystego wsadu do licznika, wykonanie procedury dopasowania licznika (PROXI). Masz tam też parametr stan...
Nie robiłem takich rzeczy, ale takie pytanie kontrolne kodowanie i adaptacje były zrobione? Bo jak nie to tu jest problem.
Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże. Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych. Dodano po 7 skoda 1U2919034G
Nie masz dostępu do kanału 50 ponieważ posiadasz immo 2 -procedura adaptacji :Łączymy sie z licznikiem [17] i wprowadzamy ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie...
Sprawdzałem a nawet porównywałem z innym audi a4 b6 2.5 TDI v6 quattro jedyne różnice jakie mieliśmy to było kodowanie licznika (moje to 01100) i adaptacje w kanałach 2,19,21(ilość kluczyków ),50(IMO), 60 w załączniku mapa adaptacji z mojego licznika (auto ma automatyczną skrzynie biegów Tip tronik 5 -biegowy) Ps. Wczoraj zmieniłem kodowanie na "01101"...
licznik jeżeli będą cie wkurzać ikonki P R D itp później jak go wymienisz to adaptacja immo zmiana przebiegu i można zmienić kodowanie sterownika na skrzynie manualna. Nie wiem jak ze stacyjką bo w automacie jest chyba linka która blokuje lewarek. Zamiast dwumasa można włożyć jednomas z audi 80 tdi 1Z albo pierwszych passatów b5 tdi 90ps.
Auto straciło kodowanie przy wymianie licznika na maxidot a nie mam zrobionego auto scanu by powrócić do adaptacji dlatego napisałem post z prośba o przeliczenie
kolego wejdz w licznik adaptacja i jak masz kodowanie programowe np. 00400 to 4 musisz zmienić na 1 jak dobrze pamiętam
Tak, mam obudowę z golfa, wszystko mam tylko zakładać. Jak byłem dorobić kluczyk to gość coś mówił że mam crypto48. A czy na pewno wszystko będzie działało jak podłączę i zaadoptuję ? Czytałem że były problemy z obrotomierzem (nie działał), kontrola od abs czy tam esp się świeciła. Oba liczniki bez CAN immo2-musi działać Przed demontażem starego licznika...
Vscan, obskoczysz prawie wszystko ale zapomnij o takich cudach jak adaptacja immo czy kodowanie modułów. Do kodowania sprzęt dedykowany do marki. Do liczników sprzęt dedykowany do liczników. Gdyby były takie cuda które robią wszystko to Zenek z pod bloku wziąłby kredyt i otworzył serwis z magicznym pudełkiem które samo wszystko robi.
Przepraszam pomyliłem ci. Kodowanie zostaw tak jak było. Język zmienisz w adaptacjach, w kanale 4 wpisz 2.
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Uszkodzenie w skrzyni biegów czujnik prędkości nie odczytywał jej. Oryginalny licznik, który brał impulsy ze skrzyni zastąpiony nowszym modelem 7M5920800H który liczy prędkość z ABS. Problem jest taki, że wskazanie licznika jest zawyżone w stosunku do rzeczywistej prędkości proporcjonalnie do szybkości jazdy 40-50, 80-100 , 130-180 i przy tej prędkości...
proszę o pomoc -Wsad do mojego licznika -Info jak i czym go zainstalować (czy KKL wystarczy) albo -gdzie niedrogo w okolicach K-Koźla, Opola, Raciborza, Ktoś by mi to zrobił Licznik to Nr identyfikacyjny 6K9920806 B KOMBIINSTRUMENT TRE V12 Kodowanie programowe 144 WSC warsztatu 30011 PROSZĘ O POMOC Dziękuję za każdą odpowiedź
Witam, miałem ten sam problem! Po pierwsze: licznik musi mieć duży wyświetlacz (tylko z nim działa navi!), po drugie: sprawdz kodowanie licznika (pierwsza cyfra kodowania musi być większa niż 16), po trzecie: jeżeli poprzednie warunki są ok, to musisz zrobić adaptację licznika.
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
W aucie brak podświetlenia licznika, reszta podświetlenia kokpitu jest i działa jego regulacja. Jako że pierwszy raz mam problem z podświetleniem w tym modelu pozwoliłem sobie przejrzeć schemat i doszedłem do wniosku że jest ono przypadku zestawu wskaźników, realizowane po can-ie. W blokach pomiarowych sterowników 09 i 17 nie ma śladu informacji o podświetleniu...
Witam wzmacniacz Bose nie koduje sie w liczniku tylko w Can Getaway oraz w Radiu
Jeśli ci miga kontrolka to znaczy że nie widzi klucza masz pin do kompa od silnika i pin do licznika to w koduj nowy transponder bo ten stary nie zakodujesz. Transponder musi być nowy a potem przeprowadź adaptacje komputera silnika do licznika
mam pewien problem ze swoim licznikiem tzn. wyswietlał mi się napis dEF na w miejscu kilometrów dziennych i naprawiono mi to poprzez wgranie nowego wsadu do licznika. Problem w tym, że wskazania prędkościomierza, obrotomierza oraz paliwa i temperatury silnika nie są dokładne, prędkość zawyżona, obroty zawyżone, temperatura lekko zawyżona, paliwo lekko...
Zwłoka czasowa , transponder , i może być problem jeśli jest błąd sterownik wadliwy , lub błąd wewnętrzny sterownika . W wielu takich przypadkach sterownik nie przyjmuje ani kodowania ani adaptacje , i nie pozwala zaprogramować kluczy . Dzieje się tak również jak jest wyłączony immobilizer w sterowniku silnika .
nawet jeżeli skala jest inna to predkościomierz można wyskalować z vaga Jakby ci to powiedzieć? Bzdura. Kodowaniem ani adaptacja tego nie zmienisz. Można próbować poprzez zmianę wsadów.
Musisz zmienić kodowanie licznika Vagiem (adaptacja na kanałach 60,61,62). Konkretnie chyba wpisać wartość 17 w kanale 62. Channel 060: CAN-Databus Powertrain (Installation List) +00001 = Engine (Standard) +00002 = Automatic Transmission (Optional) +00004 = Brake (Standard) +00016 = Airbag (Standard) +01024 = Instrument Cluster (Standard) Channel 061:...
Nie bój się, 20 razy go tam zakodujesz. Potrzebny Ci pin. Jest zapisany w pamięci licznika lub był na przywieszce do klucza pod zdrapką. Potrzebny VAG, licznik, adaptacje, kanał 21, ilość kluczy, ok, wkładasz kolejny klucz do stacyjki i włączasz zaplon na 5sek.
Podejrzewam że z uwagi iż nawet moduł komfortu nie ma alarmu, ale ma takie fabryczne zabezpieczenie przeciw kradzieżowe i zgłasza problem z autoryzacją i nic tu nie dadzą kodowania i adaptacje, jedyną rzeczą jaka pomaga to odpięcie CANu od licznika ale wtedy nie działa poprawnie połowa modułów. Chyba nie pozostaje nic poza odbudową immo, czyli załadowanie...
Komunikat można wyłączyć na liczniku w kodowaniu. Jeśli chodzi o adaptacje zasięgu reflektorów to jest do tego odpowiednia procedura. Zazwyczaj jest winny czujnik poziomu zasięgu na wahaczu przód lub tył. Brak komunikacji z sterownikiem zasięgu świateł może być spowodowany VCDS w wersji no 12.12 gdzie nie ma lini k tylko Can. Samo wyłączenie komunikatu...
To jak to zrobic dokladnie ? wiadomo 17 zestaw w skaznikow , dalej czym adaptacja kanal 07 ? czy 07 kodowanie sterownika , i wtedy co dalej wpisac ?
Witam kolego (at)mcjezioro Jakie do tej pory praeprowadzales adaptacje i na jakich markach? Ja robilem z powodzeniem Megane2 2002 zmiana jezyka licznika, kodowanie wtryskow Mondeo3 kodowanie wtryskow Vito 2011 podglad danych Primera p12 podglad danych Corsa 2012 dpf, (bez silnika - brak w spisie) Mogloby byc wiecej opcji w programie np. reset czujnikow...
Witam. Zakupiłem właśnie Octavie 2 z 2012 roku wersje angielską. Jest to podstawowa wersja wyposażenia. Mam problem z przekodowania mil na km. W adaptacji licznik odrzuca te opcję jako wartość poza zakresem. W długim kodowaniu zmieniłem strefę z GB na Niemcy. Nie zmieniło to sytuacji. Czy ktoś przerabiał ten temat? Z góry dziękuję za wszelkie pomysły....
komunikacja wszędzie jest ok, Pin prawidłowy , pozwala na adaptację immo. Nowy Licznik nie zapisuje VIN . Jak przyuczyć teraz licznik do samochodu ? PIN i kodowanie możliwe tylko w 25 - Immobilizer(Przyjmuje PIN), natomiast w 17 -Instrument cluster zrywa sesje po wprowadzeniu tego samego nowego PIN nowego licznika. Przecież immo jest w zegarach więc...
kolego możesz bliżej wyjaśnić jak wygląda to kodowanie ? bo ja ustawiam 08142 w opcji recode w vag. może jest jakieś inne w adaptacji ?
Zmieniłeś kodowanie na US i oczekujesz zmiany mil na km? Zmieniasz kodowanie czy robisz zmianę za pomocą adaptacji w kanale 4? Nic nie da przełożenie pamięci bo to zupełnie inne liczniki. Podaj nr licznika to może coś się podpasuję.
A więc tak,Szara wtyczka pin 5 can high+ pin 6 can low- Adaptacja licznika kanał 62 wpisz 5 i zobaczymy.
Witam Dzisiaj podłączyłem sobie manetkę do sterowania fis(szara kostka do licznika) i chciałem zrobić adaptację nowego(używanego) licznika VDO 8LO 920 930F(podobno od s3 zegary ale są zmienione tarcze, wskazówki, immo2). Poprzednie zegary Jaeger 8L0 920 900H 1/2 fis(chyba immo3 ale nie wyświetla vinu w 017 instruments, tylko same xxxxxxxxx) . Do tego...
inaczej dajesz kodowanie nic nie zmieniaj daj ok później wchodzisz w adaptacje kanał 0 wpisz 0 potwierdź i juz :D
Wiesz coooo, o ile mnie pamięć nie myli to aby zdjąć blokadę czasową z ECU, sterownik musi być zasilany i z aktywną sesją komunikacyjną, pierwsza blokada bodajże 10 minut. W praktyce wygląda to tak: włączasz zasilanie, włączasz VagComa wchodzisz w 01-Engine i tak zostawiasz - jak długo, nie wiem. Gdzieś zetknąłem się z przypadkiem jak twój, zablokowane...
Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej. Jak podepniesz VAGa, to wejdź w licznik, później kliknij adaptacja, następnie kanał 19 kodowanie wygląda tak: xxx?x: Aussentemp.-anzeige (0 = deaktiviert; 1 = aktiviert) (temperatura zewnętrzna: 0- wyłączona, 1-włączona) prawdopodobnie u ciebie "ten" znak zapytania (czwarta cyfra) jest ustawiona na "0" Postaraj...
byles w adaptacji w liczniku? powinno to przejsc... chodzi ci pewnie glownie mile na km zamienic. a w swiatlach to nie wiem co chcesz zmieniac..?
Rano przy pierwszym odpaleniu po nocy przy minus 5 do minus i 10 st. C i niżej na zewnątrz klimatronik bardzo długo dmucha na przednią szybę, zachowuje się tak jakby się zawieszał. Przejadę 8 km do pracy i cały czas dmucha na szybę gdzie pod pracą zgaszę silnik, uruchomię ponownie i klimatronik zaczyna pracować poprawnie tzn. dmucha delikatnie na szybę...
Witam, Autko ściągnięte z USA kiedyś tam, od początku podobno nie działał wskaźnik ładowania tzn.voltomierz leży na początku skali 8V i się nie podnosi. Błędów brak, test zegarów ok wskaźnik lata od lewej do prawej i staje na środku a po zakończonym teście wraca na początek skali. Licznik w parametrach widzi napięcie ładowania 14V. Gdzie szukać problemu?...
Uzyj VCDSa i wejdz w bordnetz bedzie to 09,i nim mozesz robic kodowania,kasownia,adaptacje itp.manewry bo Vag can comanderem tutaj nic nie zwojuesz tym bardziej ze auto dosc młode widac po liczniku a sprzet nie przeznaczony do tego auta.
1. wejdź w 17 - instrumenty 2. wejdź w login - wklep login licznika poprzedzony zerem 3. wejdź w adaptację 10 - wybierz 21 czyli kodowanie kluczyków 4. wpisz liczbę kluczyków które chcesz zakodować i zatwierdź. Jeśli liczba kluczyków jest większa niż 1 to po chwili wyjmujesz ten kluczyk i wkładasz następny i włączasz stacyjkę, po chwili wyjmujesz ten...
Najprawdopodobniej będę miał piny do obydwóch liczników. W takim razie tym kablem dasz radę. Sprawdź sobie jaką masz wartość w 17- instrument , 08-mas block , grupa 22 , pole nr.3. Jeśli będzie 1 to możesz brać się za adaptację , jeśli 0 to musisz kupić nowe pastylki. Dotyczy to wszystkich kluczy. Sama procedura wymiany licznika była już nie raz opisana...
Dziękuję. Chyba założę nowy wątek, ale może pomożesz jeszcze tutaj? Jaki sprzęt kupić to tego typu zadań, czyli odczyt/zapis flash, adaptacje licznika z innego auta itp. Mały budżet tak do 1000zl. Jest tego sporo, carprog, VAG-tacho, digiprog 3, UPA..
Wydzielono z tematu archiwalnego: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Witam. Mam podobny problem. Z uwagi na fanaberie zachciało mi się licznika z fis w passacie b5 99’ 1.9tdi AHH. Kupiłem licznik xxx 920 847E. Jest to licznik z passata b5 fl. Po długich mękach z kodowaniem i adaptacja żeby to grało z przedliftem...
Błędy jakie są. ECU. 18043 18057 Abs/ESP 18265 Licznik 01310 01336 Dodano po 1 ECU zostało od AKE CZY OD BAU? Jakie błędy? Pewnie kodowanie i adaptacja ABSu.... Sterownik został zrobiony z silnika bau automat.
Witam, czy kodowal ktos licznik 8D0 190 A w audi b5 AEB programem VWtool? Chodzi mi o orginalne zakodowanie, a moze wystarczy zrobic tylko adaptacje poniewaz owy licznik wskazuje mi obroty tylko do ok 5tys. Mysle ze jest to wskazanie od disla. Napisze ktos krok po kroku co musze zrobic?
Mam ostre lampy licznik biały, ale radio jeszcze duże czerwone i climatronic podświetlany na czerwono Dodano po 1 Mam jeszcze pytanie czy kodowaniem VCDS można coś zmienić ze nie ma podświetlenia włąćznika świateł, przełączników podnośników szyb oraz regulacji jasności licznika. Bo to zginęło mi nagle gdy wyzerowałem adaptacje i dopasowywałem pilot...
z tego co sprawdzalem nie moglem wejsc w blok 22, Bo pewnie wchodzisz w adaptacjach a nie w blokach pomiarowych. Jeżeli w blokach pomiarowych nie masz dostępu do 22 to pewnie wina programu.
Kupiłem ten transponder z innego źródła, próbowałem już chyba wszystkiego. Ogólnie dziwnie ze w tym aucie względem innych normalnych aut że tak to powiem nie wchodzi w tryb zwłoki po zalogowaniu się do bloku adaptacji kluczyka czyli do 01. Tylko wprowadzenie bloku 50go zapala diodę na stałe a po czasie odblokowuje adaptacje licznika. Ale jak pisałem...
czy li to jest pin 24c16 to 1T0920860GVDD da się z niego wygenerować kod do radia i radiem to wpisać bo jak wepnę nowy licznik to radio chce code tom wartość 1T0920860GVDD gdzie wpisać w adaptacji ogólnego przeznaczenia przy kodowaniu ? Dodano po 2 mam polski wag tym da rade ? - podobno jest do 2004r Vag comander nie widzi mi kabla od polski vag kkl...
Od 11.2011 do lamp led jest sterownik 3R0 907 279 (wg. etki), kodowanie zwykłe pięciocyfrowe np. dla led 11121. Fakt nie zauważyłem, kodowanie nie jest tak ważne jak adaptacja kanałów, ale z innej beczki jest jakiś soft którym można zgrać eproma, wy-edytować a potem wgrać? np. typu tych, od "naprawy" liczników. pz pivvo
Ludki mam taki lekki offtop. Podjechał klient z licznikiem od A3 8P, który czasem nie nie włączał się, wiadomo auto nie odpalało, lub podczas jazdy wyłączał się. W sumie w liczniku nic nie stwierdziłem, nie podpinałem go nawet, ale dałem klientowi inny licznik od Audi A3 8P na podmianę, żeby sprawdził w momencie jak jego się nie włączy czy inny zadziała...
Wiem, jak wygląda kodowanie. Wiem co to adaptacja. Ja szukam wsadu jak w temacie. Aby uprzedzic pytanie po co, a mianowicie po to aby nie oszukiwala predkosc, aby przelozyc tarcze obrotomierza od diesla i zeby miec kontrolke swiec zarowych a nie EPC.
Witam wszystkich serdecznie jakoze jest to moj pierwszy post na tym forum! Jak w temacie, mam problem ze zgraniem nowego licznika z ECU. Procedure jaka wykonalem to: -zczytanie kodowania starego licznika -podmiana licznikow -zmiana kodowania na nowym liczniku -zciagniecie PINu z nowego licznika ( vag-tacho ) -zalogowanie do licznika -adaptacja na kanale...
Podłącz coś do diagnostyki,spisz kodowanie sterownika.odłącz akumulator potem zmień sterownik.Podłącz akumulator i podłącz się diagnostyką.Jeżeli w nowym jest inne kodowanie to przekoduj sterownik.odczytaj błędy sterownika silnika i licznika.powinny być: -o braku dopasowania sterownika silnika i immo -start silnika blokowany przez immo Aby zgrać immo...
Witam! Ponownie ponawiam pytanie o prawidłową procedurę kodowania licznika w Passacie B6 2001r. "Szogun0" pisał: "Dopasuj ECU do Immo. Czyli: Włóż stary klucz 17 Zegary 10 Adaptacja Kanał 00 Zatwierdź Jeśli pyta o wartość to wpisz 0 Zatwierdź. Przy następnym włączeniu zapłonu sterowniki dopasowują się. Potem dopasuj klucze." Coś mi się ona nie podoba....
Dzięki bardzo za pomoc. Mam więc dwa zegary z potwierdzonymi pinami ale ciągle jestem w lesie )-; Próbuję zaadaptować "nowy" licznik VDO do tego audi a4 b5 2000 tdi z licznikiem MM. Procedura adaptacji VAG COM niby prosta, ale już punkt "1" kodowanie CAN [10-CAN Gateway] kończy się "no response from controller" [17 instruments] [recode 07] - jest ok...
Mam nietypowy problem - brak kontrolki esp po zapłonie. Nie da się też wyłączyć esp z przycisku. Nie zapala się również przy diagnostyce. VCDSem. Kontrolka w liczniku działa, bo jak odepnie się akumulator i podłączy to przy pierwszym zapłonie ESP się zapala i gaśnie razem z ABS. Poza tym ESP zapala się też przy teście kontrolek wgranym do licznika....
Masz pin do nowych blatów? 17 -> 07 wpisujesz kodowanie starych blatów do it! Jak masz CAN`a to dodatkowo 19 -> 07 potem 17 -> 10 zostawiasz na kanale 00 dajesz read -> save -> done -> close wyłączasz na minute zapłon, po minucie włączasz zapłon i teraz , 17 -> 11 wpisujesz pin -> do it -> 10 -> kanał 21 -> read , wprowadzasz ile kluczy chcesz wprogramować...
Kolego coś tu nie gra. Nie wydaje mi się żeby PIN kod immo był ci potrzebny do adaptacji pompy. ten kod jest potrzebny do kodowania kluczy. Odczytaj błędy immo, albo sprawdź w grupach pomiarowych od 125 w silniku czy ma komunikacje z immo i licznikiem. Niedawno miałem taki przypadek że jedna wtyczka, która jest pod sterownikiem silnika się obluzowała...
Ja jeszcze walczę z wymianą a właściwie pamięciami na liczniku i kodowaniem immo. Co do problemów ze wskazywaniem temperatury przejrzyj ostatnie strony tego wątku http://www.forum.vw-passat.pl/showthread... ... użyj też szukajki na tym forum a znajdziesz kolejne w tym temacie. Co do otwartych drzwi nie w każdej wersji są one widoczne na wyświetlaczu....
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Mam zwykły diagnostyczny od VCDS-a , łączy się też z programem VAG EEPROM Programmer ,tak jak na drugim zdjęciu zgrałem już wsad ze starych zegarów , za bardzo się na tak zaawansowanych rzeczach nie znam ,ale jeśli się nie mylę to PIN licznika jest 4869 ? (Kierownica już taka była jak go kupiłem :) ) ktoś założył z R32 wraz z pakietem nakładek na pedały...
wcale nie bo licznik wtedy przywala się o sumę kontrolną i wywala na wyświetlaczu napis def A jednak tak,jesli pojawi sie takowy napis ,wystarczy zmienić kodowania licznika i ponownie powrócić do starego,licznik na nowo przeliczy sobie sumę kontrolną,i def znika :D zawsze tak robię i nigdy nie ma problemów. Immo ,vin tez przepisuje z starego licznika,wkładamy...
jeszcze jedno pytanie czy mając motor jeszcze w samochodzie (dawcy) gdzie wszystko podpiete i sprawne warto cos wykodowac czy jakies inne operacje żeby poźniej było łatwiej adaptować wszystko w drugiej budzie? To nie Opel, tu nic się nie wykodowuje. Po montażu pieca w biorcy w Pasku kodujesz w sumie tylko sterownik ABS, chociaż w moim przypadku z AKE...
Podświetlenie w radiu i wyłączanie na kluczyk działa ? Tak podświetlenie w radiu dziala, i radio włancza sie po przekreceniu kluczyka ! Dodano po 7 Djlj24 jakos nie pomyslalem wczesniej o tym zeby wrzucic zdjecie opisu radia! Sorki za niejasność ! i robisz kodowanie pod magistralę CAN. A w zwiazku ze zmiana sytuacji czy kodowanie zostaje takie same?...
Witam szwagier musial wymienić zepsuty sterownik na nowy. Wymienił na używkę razem z licznikiem i stacyjka jak na zdjęciu. Kupił kabel jak na zdjęciu. Ściągnął program vag Commander oraz vcds lite i wyskakuje mu komunikat o rejestracji. Jakie programy ma pobrać żeby z czytać pin i zakodowac kluczyki oraz zrobić adaptacje przepustnicy. Jakieś sprawdzone...
Witam zmieniłem misę i włożyłem czujnik i działa. Ale mam jeszcze pytanie ale punktów nie mam więc napiszę tutaj. Mam okazję kupić licznik z audi a4 b5 po liftingu z pełnym fisem o numerze 8D0 920 980 k jest on od benzyny a ja mam diesla numer mojego licznika 8D0920900M, chciał bym przełożyć tarcze i skopiować wsad z mojego licznika do tego angola....
Vag commander i pin z licznika rozwiążą problem swapu. Niestety Vag comem się nie da tego zrobić. Oprócz znalezienia odpowiednich kodów do danego typu silnika trzeba przeprowadzić adaptację czujnika skrętu , jeśli jest na wyposażeniu , pojeździć trochę po placu aby wszystko się poprawnie poustawiało.Na sieci są dokładne porady jak wszystko skonfigurować...
(W liczniku wysypało się kodowanie) Nie się wypowie ktoś,kto wie jak z tego wybrnąć Vag-iem. Ja Dp3 to robię z Automatu. Nie pamiętam teraz dokałdnie,ale trzeba wejść w ZEGARY,ADAPTACJĘ,KANAŁ 5 i wpisać wartość 150.
Problem już rozwiązany. Rzeczywiście brakowało masy, całkowicie spalony rezystor na płycie licznika. Jenak początkowo i tak miałem zamiar wstawić nowe zegary ponieważ były w lepszym stanie niż moje (popękana i zmatowiona szybka) Z adaptacja nowych nie było większych problemów, pin poprawny, nowe kodowanie przyjęły, kontroli ładnie pogasły, został problem...
kodowanie adaptacja adaptacja licznika kodowanie licznika
zamknięcie autocad nagrywa wysokich tonów wymiana modułu pralki candy
master klima krups napełnianie
Lokalizacja czujnika drzwi w Saeco Exprelia WELO 400: Zmiana kolejności zamykania skrzydeł