wystarczy karta kodowa i nowe klucze witam man pytanie jak się koduje kluczyk grande punto
Jak Kraków to ''autokluczyki Kraków'' poszukaj.
Auto z 2000 roku .Pilot nie rozbieralny nie widać na desce diody imo.Czy jest potrzebne jakieś kodowanie aby dorobić nowy kluczyk.
i ja podlacze sie do tematu mam dokaldnie taka sytuacje przy kodowaniu jak kolega mind, nie gasnie code na niebieskim kluczyku, moze jakos inaczej sie inicjuje kodowanie ?
A ja stawiam na wysypaną hybrydę (sterownik). Przecież to Punto I na IAW-16F.EB... nie ma tam żadnej hybrydy. CODE się zaświeca - ale czy po chwili gaśnie? Na brązowym kluczyku powinien zapalić "choćby nie wiem co", chyba że kluczyk nie jest od tego auta. Powinien być jeden brązowy i dwa niebieskie. W normalnych okolicznościach nigdy nie należy używać...
Za kodowanie chcieli 100 ,ale jakoś się dogadałem i zrobili gratis.
Bez przesady jak ma pin w książce, to kluczyk z ali 15$$ + coś tam za kodowanie + 20-30zł docięcie. Nawet 200zł nie wyjdzie.
z opisu wynika że jest to punto 1 wymień wkładkę w stacyjce /odkręć trzy wkręty na imbus osłonę pod kierownicą.wsaðż stary kluczyk przekręć w połżenie zapłon w stacyjce będzie dzyndzel podważ go śrubokrętem iwyjmij wkładkę.włóż nową wkładkę wyłącz zapłon/stara wkładka może wychodzić z lekkim oporem/następnie rozbierz klucz matkę /kolor brązowy/...
Czerwony kluczyk Master przy pomocy tego klucza kodujesz wpisujesz pozostałe klucze do komputera.Powinieneś mieć jeszcze kartę z kodem kluczy.
widze ze key card sluzy glownie do awaryjnego uruchamiania bez kluczyka z immo. Niestety nie zmienia to faktu ze znalazlem juz kilka miejscach procedure kodowania, ktora niestety u mnie nie dziala, nie gasnie code przy wkladaniu niebieskiego klucza
Wg mnie w Grande Punto nie ma żadnego kodu przy fabrycznym radiu sterowanym z kierownicy. A czemu tego nie sprawdzisz? jak kupowałem nowe z salonu to wiem. Kupowałem w 2009r i karta kodowa do radia była. Skorzystałem juz po tygodni jak mi dodatkowy kluczyk z pilotem kodowali w ASO. Po tym radio wołało o kod. Więc jest i bez tego kodowani pewnie bym...
Witam. Po przekręceniu kluczyka nie gaśnie lampka immobilaizera. Po odłączeniu akumulatora jest ok czyli lampka gaśnie i mogę odpalić. Ta sytuacja się nasila ale nie za każdym razem. Wydaje mi się że to klucz do wymiany. Gdzie najlepiej go dorobić i co to za bajka z tym kodem. Pilnie proszę o pomoc.
Witam. Moje punto II wersja HLX z 2000r. od zakupu posiadało uszkodzoną elektronikę w kluczyku a raczej jej brak. Puste miejsce pod przyciskiem i jedyne pastylka immo. W zestawie z autkiem dostałem dwa niebieskie klucze. Chciał bym się za to zabrać. Ciekaw jestem czy moje auto ma alarm bo rozumiem że zamykając auto kluczem alarm się nie uruchamia? Można...
Dziękuję za odpowiedź i dowiedziałem się że mam zonka w stacyjce:-I Dodano po 7 Mam jeszcze takie pytanie tak mi się nasunęło a czy da się dorobić takie kluczyki żeby mieć w zapasie, i żeby można było nimi odpalić samochód, czy te nowe trzeba jakoś kodować?
W przypadku procedury proxi założenie bcm od biedniejszej wersji nie jest problem bo dodatkowe sterowniki zostaną przejęte . Problem będzie jak założysz bcm od bogatszej wersji . W tedy będzie mrugal przebieg . Co do kluczyków to kluczyki są jedno krotnego zapisu do tego stopnia ze jeśli przy kodowaniu nowego i nie użyjesz starego to stary przestaje...
Możecie polecić jakiś autoalarm z czujnikiem ruchu i możliwością podłączenia syreny/ klaksonu w wersji analogowej i w wersji po szynie can? SEO Perfect CAN (bezpilotowy), ew. SEO Dolphin + inwerter CAN, bo zapewne masz tylko jeden kluczyk z pilotem. Powiedzcie mi jeszcze czy to prawda, że przy autoalarmie montowanym na szynie can i sterowaniu nim fabrycznym...
Alternatywnie możesz dorobić zwykły kluczyk (bez transpondera), odłączyć centralkę CODE i wyprogramować ją z ECU. Tańszą opcją są chyba jednak dwa nowe dorobione niebieskie kluczyki z transponderami. Nie wiem ile kosztuje dorobienie klucza z transponderem (w serwisie z tego co pamiętam nie było to tanie), ale przelutowanie czipa w ECU (bo na tym polega...
Możesz dorobić kluczyk bez transpondera (ale z miejscem na niego) i przełożyć go ze starego kluczyka, wtedy dorobienie powinno kosztować około 50zł i niczego nie musisz kodować. Masz Code II i w/g mojej wiedzy do zakodowania nowych kluczyków potrzebujesz Examiner i kartę CODE... ale do swojej centralki CODE, a nie od kluczyka. Nie mam pojęcia w jakim...
Kolego nie podajesz jakie to Punto. Może immobilajzer odcina Ci zapłon i w takim przypadku zmień ( na zapasowy kodowany ) kluczyk stacyjki. Znajomi mieli takie przypadki w trasie. Takie przypadłości mają letnie Punta.
Dużym kluczykiem to znaczy którym? Brązowy kluczyk nie służy do uruchamiania sinika, jest wyłącznie do kodowania IMMO. Wspomniałes ze "był błąd w programie" moze masz jakas ulepszona wersje bez błędu? Ja mam v0.78 Nie skompilowałem jeszcze poprawionej wersji ale błąd był tylko w funkcji resetu - włącz/wyłącz powinno działać ok. Włączanie/wyłączanie...
Rzeczywiście polska wersja instrukcji nie wspomina nic o systemie CODE - ani kodowania ani awaryjnego uruchomienia kodem z karty... Wkładamy kluczyk matkę, włączamy zapłon, czekamy na zgaśnięcie lampki fiat code, wyłączamy zapłon wkładamy nowy niebieski klucz włączamy zapłon, czekamy na akceptację nowego klucza (zgaśniecie lampki fiat code), wyłączamy...
Witam, Ukradziono mi klucze do Fiata Punto I (z pilotem do centralnego zamka). Ze względu na to, że złodziej połakomił się na całą moją torebkę, poszły kluczykami wszystkie moje dokumenty. Z racji tego, że Panowie są napewno lepiej zorientowani w kwestii motoryzacji, proszę o odpowiedź na moje, być może banalne pytania (wybaczcie;)) Przede wszystkim,...
Witam, Mam nastepujacy problem: Nie dziala mi stacyjka w samochodzie. Bedzie to prawdopodobnie jakies uszkodzenie mechaniczne , kluczyk nie chce sie przekrecic w ale w do tylu na postojowki wchodzi bez problemu. Nie posiadam kluczyka matki tylko dwa niebieskie. Przekrecac probowalem oboma niebieskimi kluczykami - bez efektu. Co Panowie radzicie w takiej...
Witam posiadam Fiata punto 2 silnik 1.2 8V i mam mały problem. Jechałem wczoraj autem i wszystko było dobrze auto normalnie się zachowywało i nie było z nim najmniejszych problemów. Po jakieś godzinnej jeździe zatrzymałem się na chwilkę i po jakiś 40 minutach ponownie odpaliłem ale już po starcie coś zaczęło szarpać i nagle zapalił się check auto staneło....
bez urazy ale oszczędź ludziom swoich mądrości !! - zapalająca się kontrolka może oznaczać oprócz braku zezwolenia na uruchomienie każdą inną awarie związaną z sterownikiem . - przypuszczam że nie dianozowałeś auta egzaminerem więc czy chociaż stwierdziłeś czego brakuje do uruchomienia ? iskry ? pompy ? wtryskiwacza ? wiesz czego nie poda zablokowany...
PIN 5 cyfrowy i jest tylko do kodowania kluczy potrzebny a nie ustawienia czujnika kąta skrętu
Sam kluczyka do fiata nie zakodujesz. Widzę nie masz wiedzy ani sprzętu. Sam pin ci nic nie da, to nie opel czy stary vw. Tam trzeba prekodowac kluczyk danymi z auta. I dopiero do pisać do auta. W moim rejonie klucznikarze biorą ok 500 za kluczyk z pilotem i jeszcze za dojazd ale wtedy cię nic więcej nie interesuje, jak masz grot pasujący do stacyjki....
Z tego co mi wiadomo to kupując nowy sterownik posiada on zerowy kod i przy pierwszym podłączeniu i próbie zapłonu zakodowywóje się on do kluczyków. Co do numeru nadwozia (VIN) prawdopodobnie możesz go potem zmienić przez złącze OBDII i odpowiednie oprogramowanie, jeżeli ci to potrzebne. Jeżeli się mylę to proszę o wyrozumiałość. Możesz pytać też tutaj...
Tak, oczywiście - FIAT Code zakoduje się po podpięciu centralki do auta z fabrycznym immobiliserem (jeśli nie odłączy się centralki CODE na czas próby). Do kodowania potrzeba kompletu kluczyków - 1 brązowy i 2 niebieskie, tyle że nie wiem jak to się ma do sytuacji gdzie inna centralka CODE jest wpisana do ECU.
a kodowanie kluczy przecież wszystkie centralki są z danym pinem code trzeba wszysko z piąć i osiować
A co sie stało z org. ? zniszczony ?? Jak padło immo to mozna wyczyscić Mam centrake immo od takiego czystą , do kodowania kluczy i transponder.
tylko po co szczytywać i programować w ten sposób? możesz zrobić tak : opcja 1 jedz do klucznika niech ci odbije działający klucz i będzie ok opcja 2 podjedz do elektronika samochodowego co ma kts egzaminer lub inny tester który koduje klucze do fiata niech ci wpisze klucze weźmie pare złotych i bedzie ok opcja 3.możesz wyłaczyć immo możesz to zrobić...
Witam, Więc tak ja opiszę REFLEXA 4130, posiadam wersję OTC Europe ale jest to dosłownie to samo urządzenie co TECNOTEST, aktualizacje są i tak pobierane ze strony Tecnotestu. Na tym sprzęcie pracuje już od 6 miesięcy, Jaka jest jego wada to to że jest uniwersalny, czyli do końca nie wiemy gdzie będzie zonk, dopiero jak się pod auto podepniemy to się...
kodowanie kluczyka punto kodowanie kodowanie kluczyka skoda
excel porównywanie kilku kolumn volvo silnika felgi malowanie
felicja kodowanie kluczyka zawór proporcjonalny
Czy Dell Vostro 3700 i3 obsługuje Windows 11? Vaillant EcoTEC - Kocioł osiąga wyższą temperaturę niż zadana