Witam! Mam wielką prośbę podpowie mi ktoś jak zmienić kodowanie licznika w audi a4 b6 2002 2.5 tdi po przekładce skrzyni z automatycznej na manualną żeby pokazywał prędkość jazdy z góry dziękuje
wytlaczenie immo + kodowanie nowego licznika
Interfejs OBD2 VAG Commander 1.4 K+CAN DO VW AUDI Czy takim interfejsem uda mi sie odczytać pin z licznika?
Mam podobny problem. Mam A6 z 98 roku z silnikiem 1.8 T, i obrotomierz zaniża mi około o połowę. W jaki sposób mogę go przekodować? Mógłby ktoś mi opisać dokładnie? Vaga oczywiście posiadam.
Transponder ID48.
to driver komunikacji
Podaj jakie masz aktualnie kodowanie licznika.
Według mnie to posypało się kodowanie licznika,popatrz w kanałach 060.061.062 :D
Najprostszym sposobem będzie wyłączenie kontrolki za pomocą VCDSa przez zmianę kodowania licznika.
Oczyśc i sprawdź czujnik prędkośći. Jeśli jest ABS to sprawdź kodowanie zegarów czy biora prędkość z ABS.
Vag komanderem robiłem w sekcji magnetti marelli direct audi a4 b5 1.8 2000r
Zawsze pokazuje o polowe miej? Jakie masz teraz kodowanie w liczniku?
Sprawdz kodowanie licznika.
zawsze możesz zobaczyć po schemacie czy są kabelki w kostkach przy liczniku. Kodowanie ktoś mógł po zmieniać jeśli cokolwiek grzebał w liczniku albo np naprawiał przebieg nieudolnie. Nie wiem jak się koduje licznik w Audi ale kodowałem w passacie i niby prosty temat ale możesz mieć opis nie do końca do tego licznika i auto Cię nie rozumie.
Jak się już uporasz z kabelkami, nie zapomnij zmienić kodowania w liczniku.
z immo sobie poradzę,zegary to vd0
Kodowanie licznika musisz zmienić
Najprawdopodobniej, no chyba, że wersja rocznikowa jest taka, że nie można tego kodować. Ale na 99 % licznik przystosowany do silnika R4
witaj, konieczne jest odczytanie pinu ze starego licznika za pomocą vag eeprom commander oraz kodowanie immo po wymianie licznika
podaj w jakim w jakim liczniku (numer) bo w różnych licznikach są w różnych miejscach , a na def tak jak pisałem wystarczy na chwile zmienić kodowanie.
Trzeba zmienić kodowanie licznika (jedna cyferka w kodowaniu). Sprzęt VCP lub VCDS.
Chyba pozostaje Ci zmiana języka przez kodowanie licznika za pomocą VCDS, lub jakiegoś innego testera. Angielski chyba zawsze był pod numerem 2.
Witam kupiłem ostatnio licznik do A6 C5, bez kodu, i jest problem z odpalaniem samochodu przez immobilajzer. I tu moje pytanie, czy można przełożyć ze starego licznika immobilajzer, czy trzeba kodować?
I to jest właśnie skutek braku pełnej informacji co chcemy podłączyć do czego. Zawsze należy podać model radia oraz co jest z osprzętu. W przypadku radia z CAN łączysz tylko dwa przewody do styku 5 i 6 w liczniku i robisz kodowanie pod magistralę CAN. Tylko jak wspomniałem nie każdy licznik ma taką możliwość.
Witam kolegów. Mam problem z Audi A4 B6 2001 rok. Klient kupił drugi licznik na podmiankę, podmieniłem licznik, zrobiłem "immo off". Samochód odpala, ale po chwili zapalają się światła awaryjne i cały czas migają. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Po podłączeniu VCDS, kodowanie licznika 00000. Pozdrawiam.
Przejście z mil na km można zmienić zmianą kodowania licznika. Zmiana obrotów tylko za pomocą edycji pamięci w liczniku. Jeżeli trafisz anglika z identyczna skala licznika, diesla to wystarczy zmienić kodowanie licznika i zmienić tarczkę prędkościomierza.
I jak udalo sie zrobic wyswietlanie na liczniku
Na tej stronie co podałeś jest zmiana z licznika na dwie wtyczki i to z immo poza licznikiem a ja mam z immo w liczniku i inne wtyczki . A jak zrobić to kodowanie ?
witam potrzebuje kodowanie licznika oraz oswietlenia zewnetrznego na europe, próby kodowania podpowiedziane z programu vag-com 607 wchodza ale nie zmieniają dlaczego? nie wiem wlasnie:) ktos widzial?,ktos robil? podzielilby sie?.
Pewnie immo kodowali.
niebędzie problemów jak znasz login nowych zegarów.jeśli zegary które kupiłeś są takie same jak te zpalone to za pomocą programatora możesz przepisać pamięć ze starych i nic nie musisz nic zgrywać ani kodować kluczyków pozdro
Sprawa załatwiona. Okazało się, że poprzedni "specjalista" próbując odczytać "czymś" licznik uszkodził eeprom i wprowadził go w tryb blokady. Odczyt eeprom, modyfikacja adresu 0x1Fh z F5 na FE i vvdi2 bez problemu odczytał immo data a następnie przygotował klucz (CAN25 Audi). Dopisany na stole bez problemu. P.S. Na liczniku widziałem kontrolkę od ESP,...
Masz jeszcze jakiś błąd w liczniku?
Mieszałeś w kodowaniu?
robi się to z poziomu VAGa przez kodowanie
Wcale nie. Jedynie kostka biała do przepinowania. Robota przyjemna, łatwa. No i kodowanie abs licznika itp.
Wejdź w licznik vagiem podaj numeryki, pisze też na obudowie. Jak vdo to czyta zwykły kkl i np. VAG EEPROM Programmer 1.19 g.
Program texa nano diag
witam ponownie. problem nadal nie rozwiązany centralny nie działa z pilota nie mogę zdobyć pinu żeby cie zalogować z tego co znalazłem w necie to tylko wyjecie licznika i sczytanie ze sterownika ale nie wiem jak za to się zabrać.
sa niby ok Mają nie być na niby. Można próbować zmienić kodowanie licznika by wyłączyć kontrolkę.
Bo to są inne liczniki, wygraj z powrotem Ori wsad zobacz czy licznik wstanie i czy wartości będą poprawne, jeśli tak wyedytuj Vin odo i pin. Potem do auta kodowanie przypisanie kluczy i to wszystko.
W adaptacji można skorygować licznik. Czasem kodowaniem można też współczynnik zmienić.
Jeszcze kodowanie i immo
Witam. Chciałem poruszyć temat licznika w Audi A3 8L polift. Mianowicie, chciałbym go wymienić na pełny fis (aktualnie pół fis) i nie mam pojęcia czy prócz gotowego licznika i manetki będę jeszcze czegoś potrzebował? Głównie chodzi mi o to czy będzie trzeba dać ten licznik do jakiegoś kodowania lub tym podobnych rzeczy. Z góry dziękuję za odpowiedzi....
Jak odpinasz czujnik poziomu oleju to wtedy w VAGu temperatura wskazuje na 125 a wskazówka leży. Czujnik za 120zł to szmelc. Tam trzeba coś firmowego włożyć lub wyłączyć go w kodowaniu licznika. Z tego co pamiętam to tylko w Audi go nie idzie wykodować i trzeba czujnik nowy bądź emulator zakładać. Tak jak napisał wyżej. Z czujnika wychodzi jeden sygnał...
Probowałeś najpierw się zalogować do licznika tym pinem, a później próbować kodować?
Co do licznika, też powinno byc zmienione kodowanie. Sterowanie lusterek to nie wiem, czy bez przepięcia kabelków sie obejdzie. Poduszki pewnie tez kiedys odpalą ze złej strony:cry:
olałem temat, napewno można przestawić wrzucając zawartość eepromu od wersji euro
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Masz odczytany eprom z tego licznika?
Jeżeli numery i producenci liczników się zgadzają, to możesz śmiało przegrywać, kodowanie załatwi rodzaj napędu, skrzynie oraz rodzaj kraju na jaki był puszczany dany model.
Sterownik jest stary ale auto przyjechało z wywalonym kodowaniem abs same zera w bagażniku leży licznik ,podejrzewam ze klient podłączył licznik bez zdjętego CP i wysypało kodowanie.
No właśnie z tym problem że pamięci jest pamięć jest umarta. Więc zostaje mi dopisanie licznika. Tylko chodzi mi o to żeby wpisać stary pin do nowych liczników. A kodowania nie mam z starych liczników niema.
Tzn.Bose nie ma wyjścia can z subwoofera albo wzmacniacza ale podobno da się podpiąć pod gateway lub licznik.Najgorsze jest to że vcds nie widzi kanału 62 bo gdyby widział to bym sobie zrobił adaptację na fis tylko nie wiem jak go odblokować w liczniku.
Kodowanie
To nie takie proste ten po lewej jest na CAN ten środkowy bez a twój też bez, wiec środkowy najmniej pracy p&p małe kodowanie tylko dojdzie i immo. Oczywiście najlepiej przed kupnem zweryfikować czy numer to xxx919xxx jak z wyświetlaniem informacji na liczniku? Musisz dozbroić licznik inaczej będzie standardowo.
Witam Panowie. Chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób można zakodować sterownik silnika, Passat B5 1.8T APU pod licznik z Audi A4B6 oraz ABS/TC? Za wszelkie informacje serdecznie dziękuję.
Po taniości kluczyk można dostać u ''myfriendów'' z docięciem grota i pastylką za około 50zł za sztukę. Docięcie na podstawie zdjęcia grota, a skoro kluczyk zgubiony to po numerze wkładki zamka drzwi. Pozostało by tylko kodowanie.
Witam Od kilku tygodni odbudowuje Q7 (zapalił się akumulator- jest pod siedzeniem kierowcy) Dużo razy odłączałem nowy akumulator w ostatnim tygodniu podświetlenie zegarów zaczęło świrować (pewnego rodzaju stroboskop nawet gdy nie ma kluczyka w stacyjce) Po poskładaniu wszystkiego zacząłem jeździć autem po około 100km podczas jazdy wszystkie kontrolki...
Witam nie dasz rady VCDSEM nawet jak będziesz miał kod pin, bo transponder musi być odpowiednio przygotowany w A3 8p jest licznik crypto
W impulsatorze w skrzyni.A co z kodowaniem?
LICZNIK M73H10 4F0910900A F0920900N MOTOR BLB
kessy używka ? Jak nie dopasowane i nie kodowane to przy używce nic nie drgnie, przy nowym blokadę puści.
Wydaję mi się że w tym roczniku nie było jeszcze immo w liczniku, więc podmiana i ewentualnie kodowanie powinno załatwić sprawę
Zmień kodowanie w liczniku
zmieniasz kodowanie i po sprawie
Tego nie wiem, w audi jak się chce mieć RDS na FISie to trzeba zmienić kodowanie (to akurat robiłem i to wiem), prawdopodobnie analogicznie będzie tutaj. Licznik musi "wiedzieć" z jakim osprzętem współpracuje. Na zachętę, dalej sam dasz radę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Poniżej zdjęcie.
Nie wystarczy tylko licznik. Potrzebne jest kodowanie modulu abs. To, ze dziala i nic sie nie pojawia nie znaczy ze jest dobrze.
teraz pytanko czy jak zmienię w nowym liczniku sam pin na ten co był w starym to nie muszę kodować kluczy itd?
Nie widziałem takiego co jest wyskalowany inaczej niż 260 (w sumie to 280) Jakie kodowanie na starym? Daj 3208103
licznik kodujesz pod dany silnik,najważniejsze aby do pb nie kupić od diesla
mam pewien problem ze swoim licznikiem tzn. wyswietlał mi się napis dEF na w miejscu kilometrów dziennych i naprawiono mi to poprzez wgranie nowego wsadu do licznika. Problem w tym, że wskazania prędkościomierza, obrotomierza oraz paliwa i temperatury silnika nie są dokładne, prędkość zawyżona, obroty zawyżone, temperatura lekko zawyżona, paliwo lekko...
Witam ponownie niestety wcześniej nie mogłem zczytać wsadu.Dalej wałkuję ten sam temat zamieszczam wsad tego licznika,w którym jest złe kodowanie(licznik jest od A6 ALLROAD),Może ktoś z kolegów potrafi zrobić kodowanie poprzez edycje Pamięci??
Tak ID48 ale nie tak łatwo będzie bo trzeba przyszykować transponder by go dopisać. Trzeba odczytać SB z licznika i na jego podstawie przyszykować transponder, dopiero później dopisanie go do licznika. Wejdź na stronkę harkan.pl, zadzwoń do nich, powiedź co chcesz zrobić i w jakim aucie to Ci powiedzą jaki transponder i czy dasz radę.
Nie no własnie tak mysle ze na 1.9tdi . A jak by to wygladało z kodowaniem immo? Czy jak bym zmienił stacyjke I licznik tez od 1.9 to nie Musial bym kodować prawda ?
Witam.Tylko kabelek vag com lub vcds.Trzeba zmienić kodowanie w liczniku z wersji ang na eu.
O ile przepisałeś kodowania to tak.
Masz ecu siemensa,immo off jedynie przez odczyt bezpośredni pamięci eeprom i modyfikacja ,potem zapisać i wlutować eeprom na swoje miejsce.Pin z licznika po obd o ile masz VDO ,bo jak jeager to też pod górkę.
Nie musisz zmieniać wsad, wystarczy nowe kodowanie zrobić.
Zanim zgrasz wsad zmień kodowanie.
Wejdź w Instalation list w gatewayu i pokaż co masz zaznaczone a co nie, wejdź w licznik i pokaż kodowania oraz adaptacje.
Nie warto kupować drugiego licznika. Lepiej naprawić ten. Tym bardziej, że wady tych liczników są znane i nie ma z tym problemu aby zrobić. Zmiana na inny to konieczność kodowania, ogarnięcia immo i tp. Więcej będzie kosztować niż naprawa oryginału.
Witam założyłem licznik od passata fl full fis vdo v04 do audi 1.9tdi na pompie i zrobiłem już wszytsko auto odpala manetka dołożona tylko teraz mam problem z obrotomierzem nie działa co trzeba zrobić ? Przepiąć pin czy może kodowanie z góry dzięki
Chyba chodzi o kodowanie radia a nie licznika.
Jeżeli licznik nie jest UK-NSI to wyciągnij go i podoginaj piny od anteny z reguły to wystarcza a jeżeli w/w to pod nim jest immo i zrób to samo. Pozdrawiam...
Jak w temacie . Potrzebna procedura kodowania klucza . Kluczyk nr 8E0 837 220 Q Kluczyk ma transponder prekodowany pod audi (Transponder Megamos Crypto ID48 - precoded for Audi ( CAN ) ● JMA : TP25 ● SILCA : A2 ) . Czy procedura kodowania jest taka sama jak w poprzednich latach i modelach ???? Nie kodowałem jeszcze klucza pod can-a . Sprzedawca...
adaptacja licznika do ecu
Po grzebaniu w pamięci nie działa prędkościomierz i przebieg powinien być w milach a jest w kilometrach. Zmiana kodowania nic nie daje.
po co klonować nowy, sprawdz jak kolega pisze licznik
Witam. A w kodowanie licznika kolega próował zmienic na takie bez czujnika ?
Zmiana kodowania licznika nie idzie. Spróbuje jeszcze oszukać ten czujnik
Jeżeli ten transponder kupiłeś za około 100zł i miał oznaczenie TP25 to będzie pasował, co do stanu licznika to te oznaczenia nie występują podczas normalnego kodowania dopasowujesz nowy licznik czy robisz klucze od zera ?
Licznik to 17 - Instruments Opcja "Recode" i ustawiasz odpowiednie kodowanie
Stary licznik idzie po CAN-ie, pytanie czy nowy też go obsługuje. Kodowanie przepisz ze starego i zobaczysz czy coś to da.
Kupiłem nowy (używany) licznik z auta rocznik 96 1.8 o numerze 8D0 919 033C miał kodowanie 00142 zmieniłem na 00042 jakie miałem w stary liczniku o numerze 8D0 919 034B moje Audi to 1.6 '97. Zmieniłem kodowanie na takie jakie miałem w starym liczniku niby miało pomóc ale po zmianie kodowanie bez zmian czyli: 1.Nie zapala się kontrolka airbag (żarówka...
Jak masz pin na przywieszce do kluczy to nie ma problemu, a jak nie to magicy od liczników itp albo ASO
A może idzie zmienić kodowanie licznika aby pozbyć sie kontroli przepalonycj żarówek. W superb jest taka opcja
Zmienić kodowanie licznika, jest prawdopodobnie niepoprawne. Zapomnieli ustawić po wgraniu wsadu :P
Ciekawe jaki vin jest zapisany w liczniku, bardzo w sumie prawdopodobne, że brak możliwości zakodowania spowodowane jest przez 'padniety' licznik.
licznik kodowanie licznik kodowanie mercedes sharan licznik kodowanie
internet tablet lenovo zgrzyt biegu turbo diesla benzyny
wykrywacz metali schemat piekarnik samsung
Samsung EcoBubble 10kg - Ikona wagi przy pustym bębnie Skoda Octavia 1.6 102 KM 2009 - Wibracje przy 3000 obr./min