Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Abs 5.7 kodowanie 44
Login: 09575 - AZM/AWT (Manal Transmission) 09397 - AMX/BBG (Automatic Transmission) 09395 - AMX (Manual Transmission) 09357 - AYM/BDG (Automatic Transmission) 09355 - AYM/BDG/BSS (Manual Transmission) 09555 - AWX/AVB/BSV (Manual Transmission) 09557 - AVF (Automatic Transmission) 09577 - AWT (Automatic Transmission) Coding: 04275 - AZM/AWT (Manal Transmission)...
powinno byc 00259
Lcode masz taki kalkulator?
Mam aczkolwiek online chce... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
ECU 41 - bez airbag 61 - z airbag W komforcie nic nie zmieniasz.
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
Launch automatycznie ściągnie kodowanie z serwera.
Kolejność ABCD. Może źle zregenerowane.
nie mogłem znaleźć podobnego oprócz montażu tempomatu w Skoda Fabia nie do końca Jestem przekonany czy to jest to samo. Numer wyłącznika zespolonego sugeruje platformę od VW T5, nie wiem na ile zgodne są oba auta, ale tam np. modułu kierownicy nie ma. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Potem jeszcze kwestia czy ECU łyknie kodowanie...
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
musisz ją przekodować , wejdź w coding i zatwierdź - takie jak ma nie zmieniaj cyferek, a jak nie pomoże odczytaj to kodowanie i trzeba znaleźć odpowiednie.
https://obrazki.elektroda.pl/8222271300_... Co do lusterka to tak ma być , przynajmniej tak mi pisze w instrukcji obsługi, w pozycji "L " ustawia obydwa a w pozycji "R" tylko prawe.O dziwo w aucie mi tak nie działa, przed chwila sprawdzałem czyli ktoś przede mną zmienił kodowanie VCDS-em .
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
W jaki sposób? W module centralnej elektryki, odpalasz kodowanie długie, następnie pomocnik kodowania i odznaczasz tam funkcję "Cold Lamp Diagnosis active " Później przenosisz kodowanie i zapisujesz zmiany . Pzdr
Jeżeli masz na liczniku 100km to powinno iść wpisać nowy stan VAGiem(tak jak po zamontowaniu nowego licznika) Sprawdź kodowanie licznika. I ewentualnie spróbuj przeprowadzić kodowanie od nowa.
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
To ja dorzucam swoje. Golf VII W ABS intensywność suszenia tarcz hamulcowych. Wybierz STG 03 (elektroniczny układ hamulcowy) Regulacja STG -> Funkcja 10 Wybierz suszenia tarcz hamulcowych Wartość odpowiednio dostosować - opcje: nie aktywowane, słaby, średni, mocny Skoda Octavia III 5E i 5F Seat Leon Fabrycznie: słaby <- Zalecane Regulacja czułości...
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
W Octavii 2 trzeba włączyć lewy kierunkowskaz, aby zakodowało świata do jazdy dziennej, reszta procedury taka sama.
hej , co znaczy że zresetowałeś ustawienia wszystkich modułów ?
Wymieniałeś moduł centralnej elektroniki a napisałeś o module komfortu. To zupełnie co innego. Lampką steruje moduł centralnej elektroniki. Zobacz jakie jest jego kodowanie bo tam koduje się czy jest lampka czy nie. Zobacz czy jak odłączysz licznik to czy spadnie pobór prądu po zamknięciu auta. Chodzi o to złącze zielone 32-stykowe.
Wymieniany był akumulator nic więcej
http://obrazki.elektroda.pl/7047953100_1... Tak jest w instrukcji Octavii II , może spróbuj tak.
Sterownik w skodzie trzeba było zakodować online gdyż w kodowaniu wpisany jest nr vin
odis online
Sprawdź na sterowniku w parametrach czy widzi jak wciskasz przyciski. Sprawdź kodowanie centralnej elektryki również.
Historia skończyła się w serwisie. Do kodowania pasów jest wymagany fabryczny sprzęt i dostęp do kodów on-line.
Udalo sie wbic stare kodowanie. Dopiero hex vag can zrobil.
Ogólnie do adaptacji cie wogole nie puści. Musisz wejść w długie adaptacje: Deaktywacja start/stop STG 19 Długie adaptacje Kanał 13 Wartość fabryczna kodowania będzie 002000, u góry mamy obie temperatury ustawione na -50.0 C. Zmieniamy na C82000 Zmieni się na +50.0 C.
Octavia I , I FL, II czy II FL? Albo rocznik choć podaj. Dokupiłeś drugi pilot czy swój stary próbujesz do kodować ?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48. W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka. Masz poprawny PIN? W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie. Zakoduj klucze VAGiem. Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu...
Spróbuj zmienić kodowanie w radiu z 00201 na 00205. Wedle moich opisów to 5 odpowiada za komunikację po CAN z dużym wyświetlaczem na konsoli ale czegoś takiego jeszcze nie spotkałem więc może jest to błąd w opisie.
A po co chcesz go klonować? Zakładasz robisz kodowanie i nara.
Witam, auto jak w temacie, fabrycznie chyba całkiem bez żadnego radia(nie wiedziałem że octavia II tak występowała). Gateway 10bitowy o numerach 11K0907530 AA więc już w wersji która nie powinna robić problemu z chińskim radiem (radio ma CAN-Busa). Problem jest taki jak pisałem że w opcj "lista połączeń" mam w ogóle odznaczoną opcję "radio" czyli zaznaczam...
Witam, problem jak w temacie ogarnąłem bajt 18 na 5A i pozostałe, i nie mam już błędów na konfiguracji żarówek, ale nie mam postojowych w DRL'ach pod zderzakiem (ori VRS). Dzienne też działają jakby b. słabo mimo że są ustawione na 99%. DRL jest na pozycji 0, jest na pozycji auto i działa na zmierzch, na postoju i na krótkich brak postoju z przodu....
Mi też się wierzyć w to nie chciało ale niestety tak było, a po tej zamianie wtrysków zmienialiście kodowanie w ECU? Czy na starym kodowaniu?
kolego mozna to połączyc na niesprawnej stacyjce ale klucz bedzie musial byc bo w przeciwnym razie immobilaiser bedzie rozlanczał układ zapłonowy Dodano po 3 kolego pytanko czy nieda sie włożyć klucza do stacyjki czy klucz wchodzi tylko nieda sie przekrecic
Próbowałem, zwiększyłem tez dawke w 5 kanale adaptacji i niewiele to pomogło, nie wnikajac w powody takiego kodowania, cos sobie przypominam, e moze około roku temu tez w skodzie nie mogłem zrobic kodowania na 00001, chcialbym wiedziec, czy w skodzie jest to mozliwe?
Witam, Szukam kodowania do auta SKODA OCTAVIA 2 FL z kierownicą po prawej stronie (ruch lewostronny) - 09-centralna elektryka [moduł 1K0 937 087]. Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny. Pozdrawiam, Michał
Teraz to diabli wiedzą co poknociłeś. Nie widząc trudno podpowiedzieć. Musisz pojechać do elektryka/elektronika z wiedzą. Będzie Cię ta nauka niestety kosztowała.
Musi być czujnik
Moduł , kodowanie
Nie jest potrzebny montaż dodatkowego siłownika jak pisze starter55. Wystarczy sterownik zamka podający dwie masy, najlepiej z możliwością regulacji czasu impulsu. Gdy będziesz miał możliwość regulacji czasu na zamknij to będzie możliwe domknięcie jeszcze szyb razem z zamkiem. Podłączenia sterownia wykonuje się wszystkie w drzwiach kierowcy na module...
Błędy jakieś w module komfortu ? kodowanie ?
Często w grupie vag po podłączeniu innego licznika wywala kodowanie ABS. Zawsze przy diagnostyce robię skan całego systemu i zapisuje kodowania.
Sprawdź czy nie było przeróbki z automatu na manual i wiązka elektryczna nie jest pocięta. Możesz też sprawdzić kodowanie pdc.
Witam, mam problem z autem klienta. Chłop kupił auto i sam do końca nie wiem, co było w nim robione. Od początku ma problem z ESP, parktronikiem i TPMS. Więc do sedna: w ABS mam błąd kodowania. Dołączę skriny z VCDS i ODISA. Auto to Europa z VIN, ale klient wspomniał, że było zakładane coś z anglika, albo ABS, albo przekładnia. Ktoś kiedyś na forum...
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Kodowanie jest odpowiednie. Vcds Ori, nie żaden chińczyk, także myślę, że wina jest w samochodzie.
Niestety nie pomogło kiedys to bez tego mabelka "SAFE" dzialalo kodowanie vzyli wina softu?
Nie jest to sprawa aku. Podmieniłem na prawie nowy, jezdziłem i testowałem 3 dni -bez zmian ( robiłem nawet kodowanie nowego aku) BTW, to VCDS pokazuje także rezystancję wewnętrzną aku, była ona w obu moich akumulatorach bardzo niska- oba akumulatory ok. Dopatrzyłem się ostatnio tylko pewnej innej sprawy: Przy czyszczeniu przepustnicy wyszło na jaw,...
Ok, udało się samemu zakodować pompę, w polu nowe kodowanie nie wchodziło, dopiero zmiana w pomocy do kodowania. Kodowanie i tak dopiero zostało zaakceptowane po kilku dniach. Kod ze starej pompy zadziałał. Koszt napraw to 57 zł za pompę i 50 zł za klon vcds, więc całkiem przyjemnie 😁 wymieniłem jedynie te czarną elektryczną część, pewnie luty puściły.
Najpierw było widać klucze i kontrolka migała. Po kodowaniu kluczy wszystko zadziałało prawidłowo. Potem po czterech dniach jednak kontrolka zaczęła migać a w sterowniku kluczy brak i nie pozwala na kodowanie kluczy.
Kodowanie trzeba zmienić.
Hej, mam problem polegający na rozładowywaniu akumulatora na postoju w Skoda Octavia II 2004. zmierzony pobór prądu na klemie + akumulatora to ok 0,70A skaczące co chwilę na 0.90A. Co do diagnostyki komputerowej w silniku są tylko dwa błędy - klapy gaszącej i jeszcze jakiegoś czujnika. Reszta modułów wygląda, że brak błędów: bordnetz, gateway, radio,...
Dzień dobry. w moim przypadku pod adresem 61 jest brak odpowiedzi ze sterownika. https://obrazki.elektroda.pl/6897394900_... Brak możliwości wyboru Adaptacji https://obrazki.elektroda.pl/1030721700_... Nie wiem, może to wina oprogramowania (Chińczyk)-zainstalowany według instrukcji, kabel nigdy nie miał dostępu do internetu....
A czy przejście na większe tarcz typu 312 wiąże się z jakimś rzeźbieniem? Czy jarzma pasują pod otwory seryjne z 288? 150 a RS ma tak samo usadowione mocowania? Są jarzma pasujące pod Twoje zwrotnice jak i zaciski. Poszukaj w Google - tam znajdziesz wraz z numerami fabrycznymi danych elementów. Musisz również zmienić kodowanie pompy ABS, aby wiedziała,...
Cześć. Pilnie potrzebuję kodowania abs. Skoda octavia 2016 rok.Naprawiałem dziś auto klijenta i niechcący klikłem nie to co trzeba i usunołem kodowanie .Mam same zera .Mk100.Vin: TMBJC7NE6G0201825
Kodowanie licznika
Tylko nowy sterownik przyjmie kodowanie, w używanym nie zmienisz. Można próbować przez edycje wsadu. Ewentualnie wsad z poprawnym kodowaniem
Temat ogarnięty. Udało mi się zmienić kodowanie we wsadzie z nowego sterownika.
Fajnie że sobie poradziłeś , kodowanie sterownika też się komuś przyda .
moduł mozna zakodowac raz jesli jest czysty ,kupiłes już zakodowany a wiec pozostaje wyczyszczenie i ponowne kodowanie
Witam. Miałem podobny problem w Skoda Octavia I. Pamiętam, że ponowne kodowanie kluczyka pomagało na jakiś czas. A sam problem z pilotem pojawia się (o ile pamiętam), gdy próbujemy używać pilota w dużej odległości od samochodu. Skoda Octavia I to praktycznie VW Golf IV. Kodowanie do Skody jest tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Nie wiem co spowodowało usterkę, to samochód klienta. Sprawdzałem kodowanie modułu drzwi i modułu komfortu i wszystko wydaje się ok. Poza tym po odłączeniu na chwilę wszystkich wtyczek drzwi i ponownym podłączeniu przez jakiś czas szyby działają.
Do czego kodowanie potrzebujesz, do bramy CAN?
tak można to zrobić w nowszych samochodach które mają kodowanie obsługujące takie funkcjie
Otwierania raczej nie zrobisz ale zamykanie idzie przekodować. Dodano po 2 Kodowanie w bordnetz
Witam, robię swap w Skoda fabia 2005r z 1,9TDI ASZ na 1,8T 2002r, Elektrykę ogarnąłem już na tym poziomie że wszystko prawie działa, poza ABS. Błędów w sterowniku silnika nie ma, jedynie w ABS, opisze jak wygląda sprawa. Odpalam auto, świeci się ABS i trakcja, przycisk ASR nie reaguje, trakcja nie gaśnie. Wchodzę w vagcom, kasuję błędy i gaśnie abs...
Witam, w jaki sposób jest możliwe wykonać test zegarów w Skoda Octavia 1 1.9 TDI 74kW AXR, rok 2007. Auto posiada jedynie krótkie kodowanie co uniemożliwia od tej strony ugryźć problem. Zastanawiam się nad innym rozwiązaniem, dopisanie kodu c++? Może kabelkologia? Może przerobił ktoś już temat i ma jakieś ciekawe pomysły na to?
Ma ktoś z kolegów może kodowanie ABS do Octavii 2 2007r. bez kontroli ciśnienia opon i bez specjalnego zawieszenia.????? Poprzedni sterownik pad całkowicieł założyłem z golfa v i żyje ale woła o kodowanie .Podpowiedzi z rosstech nie wchodzą. THX
Trudno kupię inne z kodem bo dochodzi zapłata za kodowanie podobno 50 zł .Dziękuje.
Sterownik musi być z tym samym nr części reszta to tylko kwestia kodowania.
Witam czy jest możliwość ze auto z 2012r skoda roomster nie posiada ESP mam sterownik BOSH 8.2 nr oprogramowania 6r0907379ag nr sprzętu 6r0907379ab długie kodowanie 40_01_00_db_00_70_08_b8_02_27_00_e9_00_d... Bardzo dziękuje
opcje monitorowania spalonych żarówek. Patrząc po schematach wymagany dodatkowy moduł i rzeżbienie w instalacji oświetlenia. Samo kodowanie licznika nic nie da.
Można zmienić też kodowanie na automat.Ale zacznij od rozrusznika.
Ja płaciłem 200 zł za całość wymiana i kodowanie robiłem to u tego samego kolesia i tyle wyliczył. Cena chyba Git
Witam Dołączam się do tematu ponieważ świeci mi się kontrolka od poduszek. Samochód był po wypadku wymienione 2 napinacze pasów i 2 poduszki sensor był u naprawy a błędu nadal nie idzie usunąć czy należy go zakodować ? 1C0 909 605 K index 09 Skoda roomster 2006r jakie powinno być kodowanie ??
Kolego a ten plik nie jest za mały. .. nie pow mieć ok 250-320kB wielkości? ... Dodano po 6 I podpowiedz o który nr chodzi kolego. .. Gdyż u mnie ktoś pozmieniał mapy dymienia. . Iwrezultacie przedstawił ogranicznik dymienia. .. A sytuacja dotyczy kilku poprzednich właścicieli którzy sprzedali auto z usterką kopcenia. . Więc rezultacie i pompowtryskiwacze...
sprawdź kodowanie podłącz kompa mi ost program się wysypał w zegarach
Nie nie odpali a po drodze wywalisz jeszcze kodowanie ABS . Poza tym jesteś pewny że skoda ma taki sam rozkład czujników , te same wtryski itd . Kombinujesz jak przysłowiowy koń pod górę a na końcu i tak wylądujesz z autem u kogoś kto ma wiedzę .
Rozwiązał może ktoś problem z niezapisywaniem kodowania? U mnie również to wystąpiło, skoda octavia 2 fl, kodowanie zaakceptowane a jak ponownie wchodzę w kodowanie to jest po staremu. Pozdrawiam Andrzej
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Na wstępie chciałem powiedzieć, że zainspirował mnie do działania jeden z programów motoryzacyjnych w telewizji, w którym pokazane było jak domontować sobie możliwość składania lusterek za pomocą pilota. Niestety dotyczył on tylko konkretnego modelu samochodu przy wykorzystaniu gotowego fabrycznego modułu. No i zacząłem poszukiwać na forach internetowych,...
Zaprogramować a dokładniej? Po diagnostyce jakimi błędami sypie? Jakie kodowanie wyskakuje w tych sterownikach?
Urządzenie poradzi sobie zaskakująco dobrze. Tym bardziej, że obsługuje protokół UDS. Nie kodowałem Skody, natomiast miałem przyjemność obsługi Seata, VW i Audi swoim urządzeniem. Są to jednak pojazdy tej samej grupy. Pozostaje mi tylko polecić. Korzystam z interfejsu już kilka miesięcy i po nauczeniu się procedur praca z nim jest naprawdę łatwa i udaje...
No więc Ci piszę - kodowanie na jasność 100% i nie będą migać.
Czy zna ktoś sposób na odzyskanie długiego kodowania dla konkretnego auta, czy jak na razie pozostaje tylko serwis? Trzeba to u nich robić czy podadzą kodowanie za kasę?
Żeby zadziałała kierownica multifunkcyjna musisz posiadać gatewy High. Kodowanie oraz adaptacje kierownicy również wykonujesz w sterowniku gateway. Dodano po 1 A tak swoją drogą . Co za kodowanie poczyniłeś bramce can ???
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
Witam, W mojej octavii planuje aktywować tempomat i komputer pokładowy, moje pytanie czy do sterownika pod kierownicą o nr 1K0953519J wystarczą same manetki i kodowanie czy sterownik tez trzeba zmienić?
Witam .Porzebuje namiar na jakieś dane do kodowania sterownika silnika .Silnik 1.6 BSE grupa wv czy seat czy skoda czy audi . Bład głosi P0610 sterownik silnika błednie zakodowany i swieci sie lampka esp ,kod jest 0000001 ,samochod powypadkowy z Niemiec przebieg 26 tys prawdziwy rok 2007 .Troche to dziwne . Nie jest tam long code . Dzieki z góry za...
immo pominięte chodzi o prękościomierz licznik jest 6y0 919 a powinien być 6y0 920 potrzebne kodowanie tego drugiego licznika
Czym robisz kodowanie ? Najlepiej by było jak byś miał VCDS bądź kogoś kto go ma, on podpowiada opcje dostępne w kodowaniu i tam może być właśnie opcja wyłączenia alarmu. Przy zmianie modułów o innych nr kodowanie ze starego może się nie zgadzać z opcjami w nowym i tym nie można się sugerować. Nowy moduł trzeba kodować po jego dostępnych opcjach wyposażenia...
Tak panowie mieliście rację ktoś nieźle namieszał w przełączniku i zauważyłem ,że włącznik jest analogowy więc kodowanie jest nie możliwe . Jedynym wyjątkiem faktycznie jest AUDI A4 od 2000- 2004r kodowanie w bordnetz tu można wyłączyć tryb skandynawaski lub tryb USA. Dzięki za podpowiedzi pozdrawiam.
Witam. Po uszkodzeniu licznika - 6y0920860m ,został wymieniony cały komplet( sterownik silnika o tych samych numerach,klucz,licznik).Licznik ma numery 6y0920880m. Wszystko działa oprócz pomiaru prędkości i licznika KM. Auto nie posiada ABS, więc licznik bierze sygnał z czujnika w skrzyni ( sprawdzone - impulsy dochodzą).Czy ktoś może podać ,jakie musi...
skoda kodowanie kodowanie licznika skoda kodowanie skoda octavia
ekspres bosch wyczyść zaparzacz kodak filmy terminal sklepu
sterownik smarta sterownik smart
Zipp 125 – nie wchodzi na wysokie obroty, dławienie silnika, gaźnik, CDI, filtr powietrza Renault Maxity 2.5 - Gaśnięcie silnika po rozgrzaniu