Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
Bardzo dużo było już problemów z kluczykami. Pierwsza rzecz to diagnostyka na SD i sprawdzenie kodowania stacyjki, potem ewentualnie jakieś programowanie.
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
W obudowie. Trzeba rozebrać kluczyk i sprawdzić.
To jest chyba MAT , modelu nie pamietam . Kodowanie poprzez włączanie i wyłączanie stacyjki .
Co do stacyjki, różne metody typu kodowanie, mostkowanie nic nie dały, trzeba było rozebrać stacyjkę, ale podobno da się bez rozbierania.
Czesc Z tego co piszesz to nie masz podłączonego podtrzymania i dlatego po wyłączeniu radia woła o kod ponownie. Musisz zobaczysz przy wtyczce zasilającej czy masz podłączone 2 zasilania (12V zailanie radia, podtrzymanie) lub jak "jak wylacze auto to mi sie radio koduje" to podtrzymanie masz ze stacyjki POZDR Grzegorz
A przy wymianie BSI były kodowane kluczyki?
Do wymiany musisz obie przerzucić.
Wracam do tematu, co było zrobione: diagnostyka SD, brak błędów, komunikacja z radarami jest. Wiązki sprawdzone. Wgranie nowego oprogramowania, ponowne kodowanie, kodowanie stacyjki. Włożenie innego nowego radaru, znów komunikacja jest, błędów brak, to samo. Niestety dalej komunikat że "Czujniki wyłączone" i nie da się włączyć z menu bo nie ma opcji...
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
Jest podobnie nacisąć i wyjdzie.
Witam. Padła stacyjka, zamówiłem nawà z kluczykiem. Tylko pytanie czy trzeba coś będzie kodować?? Pytam bo auto stoi w holandi.
Jeżeli tylko wkładka jest sprawna, to można wymienić samą stacyjkę. Nie trzeba innego klucza, ani żadnego kodowania.
Ta sama procedura, co we wszystkich PSA: - wylaczyc zaplon i odczekac minute bez naciskania zadnego przycisku pilota (tego lub jakiegokolwiek innego) - wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s - wylaczyc zaplon, wyjac kluczyk i odczekac co najmniej 30s bez naciskania jakiegokolwiek przycisku pilota. Po tych 30s, jesli system jest...
Tak, problem rozwiązałem poprzez zakup nowego ECU z włączonym immobilizerem i diagnozą samego immo, okazało się że przestała łączyć kostka wpinana do pętli immo przy stacyjce. Kodowanie nowego ECU i klima ożyła.
kolego mozna to połączyc na niesprawnej stacyjce ale klucz bedzie musial byc bo w przeciwnym razie immobilaiser bedzie rozlanczał układ zapłonowy Dodano po 3 kolego pytanko czy nieda sie włożyć klucza do stacyjki czy klucz wchodzi tylko nieda sie przekrecic
Po taniości kluczyk można dostać u ''myfriendów'' z docięciem grota i pastylką za około 50zł za sztukę. Docięcie na podstawie zdjęcia grota, a skoro kluczyk zgubiony to po numerze wkładki zamka drzwi. Pozostało by tylko kodowanie.
a klucze poprzednie wymazane czy tylko dopisane?
Te płytki to emulator immo - działa bardzo dobrze. Jeśli chodzi o interfejsy - z linków wyżej co podałeś kup za 25zł interfejs KKL (do tego poszukaj oprogramowanie vag com 311), a drugi interfejs to vag k+can commander v1.4
Najprędzej to ci kluczyk padł z tego kangura. Czujnik klucza to pętla immo. przy stacyjce i nie jest kodowana, wsadź starą bo też lubiły łapać przerwę. Podłączyć mądrzejszy diagnoskop i sprawdzić status immo. w parametrach ECM i UCH. Czujnika wałka rozrządu tam nie ma.
Czy to jest kodowanie kluczyka, czy pilota ? Ja nie mam kluczyka scyzoryka razem z centralnym, tylko kluczyk z oddzielnym pilotem. Czy tak samo się go koduje ? Mam jeszcze pytanie dotyczące 4 punktu "naciskamy guzik odblokowywania drzwi kluczyka w stacyjce" Proszę jaśniej
Jeden kluczyk wystarcza do wejścia w tryb kodowania sekwencja stacyjki i w tym trybie każdy z osobna musisz nacisnąć /nie ruszając zapłonu /nie wychodząc z niego aby uzyskać sygnał dźwiękowy że został zakodowany .
może jest opcja synchronizacji drugiego kluczyka (pierwszy działa bez problemu) lub kodowania, np wsadzenia do stacyjki i jakaś kombinacja przycisków otwarcia/zamknięcia?
i ja podlacze sie do tematu mam dokaldnie taka sytuacje przy kodowaniu jak kolega mind, nie gasnie code na niebieskim kluczyku, moze jakos inaczej sie inicjuje kodowanie ?
Czyli kupiłeś dwa transpondery i puszkę immo. Rozumiem, że używane. Teraz musisz jeszcze w sterowniku silnika wykasować stare immo. W różnych testerach różnie się to nazywa np dopasowanie sterownika silnika itp. Generalnie temat do ogarnięcia w 10 min za kilkadziesiąt złotych.
W yarisie I D4D były 2 mastery i 1 slave (szary). Jak masz czarny to możesz zakodować kluczyk drzwiami i stacyjką.
Jak pójdzie inny klucz to trzeba kodowac. Masz odpowiedz
wkładasz i działa bez kodowania sprawdzone 100% Dodano po 1 a i pasuje każdy kluczyk niema tam kodowania mechanicznego klucza
Dziękuje koledze za wskazówki sprawdze to wszystko. Auto ma skrzynię manualną ZF. Transponder z jednego kluczyka ktoś wyciął i przykleił na stałe do cewki -anteny żeby nie kodować nowego kluczyka ponieważ wkładka stacyjki też była wymieniana.
Jeśli jeszcze jest potrzebna pomoć mogę coś poradzić. Najtaniej jest kupić wkładki i przekodować je do twoich kluczy. Co tu się dzieje z tymi kodowaniami i adaptacjami, wkładki zamków i stacyjek już się nawet koduje?
Jeżeli wymienisz tylko metalowy bagnet kluczyka a zostawisz całą elektronikę to nic nie musisz kodować.
Witam.Dzisiaj przestało mi działać zamykanie drzwi z kluczyka.Otwiera bez problemu.Ten sam problem występuje w obu kluczykach.W jednym z nich wymieniłem baterie i przestał działać w ogóle.Nie mruga nawet dioda która miga podczas przyciskania otwierania i zamykania.Coż to mogło się podziać? Próbowałem kodować w stacyjce według opisu z neta ale nic się...
W MES jest funkcja kodowania nowych kluczy i to niesie pewne ryzyko. Nigdy tego nie robiłem w Fiat Croma. Nie ma tradycyjnego kodowania pilota - cena nowoczesności
Jeśli masz kluczyk z pilotem, to na odwrocie pilota masz małą śrubkę, jeśli ją wykręcisz wyjdzie Ci sam grot kluczyka, zamieniasz groty i wszystko śmiga, oprócz jednej rzeczy, mechanicznie nie będzie pasował kluczyk do zamków drzwi, i będzie trzeba drugi dołączyć, żeby w razie jak akumulator padnie otworzyć auto.
Ja robię takie rzeczy namiejscu u klienta z dojazdem. Najpierw biorę stacyjkę (lub zamek) do warsztatu, zwykle tego samego dnia przyjeżdżam z kluczykami i koduję je do immo.
Kasujesz transpondery, kasujesz piloty z auta komputerem i kodujesz nowe. Dodatkowo trzeba by wymienić wkładkę w stacyjce i drzwiach.
klucze dokodujesz ale z zapaleniem moze byc problem bo sterownik musi byc zgrany z immo
Klient wymienił już stacyjkę na nową z serwisu ale nie pomogło Możesz napisać ile zawołali za nową stacyjkę i kodowanie?
Witam.Nie wiem jak zakodować pilota do centralnego zamka. Po wymianie baterii problem nie znika. Również próby kodowania poprzez wkładanie do stacyjki i przyciskanie klawiszy na pilocie według instrukcji znalezionych w innych tematach nic nie daje.
100% masz do wymiany sterownik silnika ECU. Musisz kupić dokładnie ten sam numer seryjny co masz i dać do zakodowania. Ewentualnie ecu stacyjka plus kluczyk, ate to więcej roboty. Kodowanie ecu trwa godzinę tylko musisz znaleźć magia. Tak czy inaczej napewno wina sterownika. Spróbuj odpalić na kable z drugiego samochodu bo tak czasami działa
dzięki za odpowiedzi, ale do kodowałem klucze z nowej stacyjki do immo. pozdrawiam
Puszka wielkości paczki papierosów znajduje się pod kokpitem nad nogami kierowcy, wchodzą tam dwie kostki jedna sześciopinowa, druga trzypinowa. Trzypinowa do anteny na stacyjce. Jest na niej oznaczenie *00.VW.................*. Dalej to już VAG i kodowanie. Pozdrowionka
Jedź tam gdzie dorabiają kluczyki, dorobią ci scyzoryk tylko kosztuje on coś koło 400zł scyzoryk+elektronika+kodowanie nie potrzeba wymieniać stacyjki
witam jestem posiadaczem Corsa C 2001r Comfort problem polega na tym, że pilot centralnego zamka zadziała raz na rok, Pilot normalnie sie koduje po przez stacyjkę wszystko akceptuje ale od razu nie działa...
Kluczyk -scyzoryk transponder Crypto 48 nigdy nie programowany. NR seryjny kluczyka 1J0 959 753 DA ok 150zl +ok 30 zł frezowanie grota w kluczyku moduł komfort nr.6Q0 959 433 E - ok 120zl na allegro. jak to już masz musisz vagiem wgrac nowy kluczyk i zmienić kodowanie modułu 5drzwi 00257 -ew 00259 3drzwi - 00065 jeśli chodzi o kodowanie pilota dla modułu...
A może jest opcja synchronizacji drugiego kluczyka (pierwszy działa bez problemu) lub kodowania, np wsadzenia do stacyjki i jakaś kombinacja przycisków otwarcia/zamknięcia?
Odnośnie sterownika kierownicy. Jeżeli masz obecnie sterowanie po CANie (ze starym radiem) a navigacja tego nie widzi, powinieneś podpiąć analogowe sterowanie REM i przekodować sterownik (nie musisz go wymieniać) hej, obecnie sterownik kierownicy jest zakodowany na 00118, ale ten kod chyba działa tylko z przekaźnikiem nr 451, kodowanie z przekaźnikiem...
Kodowałem go stacyjką,baterię też wymieniłem i nic,po prostu przestał działac samochód zamykam kluczykiem i wszystko jest ok,a dodam że przed awarią centralnego zamka zapalała mi sie żółta kontrolka i po chwili gasła a teraz kiedy nie działa kluczyk nie ma tego problemu.Myślałem że to moduł komfortu bo dużo ludzi narzeka że zawilgocony już sam nie wiem...
Ibiza 2016, tzn. po lifcie ? Można to zrobić jak na filmie. Zestaw wskaźników (17), kodowanie, wchodzisz w bajt nr. 1(pierwszy jest nr.0), zmieniasz bit 0(pierwszy od prawej) z 0 na 1.
Master 2,8 dti nie posiada komputera silnika tylko ma centralkę immo, weż zdemontuj kodowaną przystawkę z elektrozaworu stopu na pompie wtryskowej, i do samego elektrozaworu stopu daj plus po stacyjce i po temacie
To co tam widać w bloku 001 przy włączonym zapłonie a co przy wyjętym kluczyku ze stacyjki. Jakie jest kodowanie?
Nie dziala natomiast otwieranie z kluczyka po wymianie obudowy Procedura kodowania kluczyka W163: - Włożyć kluczyk i przekręcić stacyjkę w położenie zapłonu, po około 10s cofnąć z powrotem i wyjąć kluczyk ze stacyjki. - Na pilocie nacisnąć i przytrzymać przycisk zamykania, jednocześnie klikając pięć razy przycisk otwierania.
licznik jeżeli będą cie wkurzać ikonki P R D itp później jak go wymienisz to adaptacja immo zmiana przebiegu i można zmienić kodowanie sterownika na skrzynie manualna. Nie wiem jak ze stacyjką bo w automacie jest chyba linka która blokuje lewarek. Zamiast dwumasa można włożyć jednomas z audi 80 tdi 1Z albo pierwszych passatów b5 tdi 90ps.
Na stacyjce powinien być założony pierścień czyli antena i wraz z nią jest sterownik prostokątny. Zrób foto swojej stacyjki z rozebrana obudowa kolumny kierowniczej i włączników zespolonych.
Blokada kierownicy jest rownież spersonalizowana ze stacyjką. W tej chwili nie obrócisz klucza, bo stacyjka nie rozpoznaje blokady jako "swojej".
I tak wszystko trzeba będzie kodować sama wymiana sterownika i stacyjki nic nie da
Światła przeciwmgielne są podłączone oryginalnie do podzespołu moduł SAM + skrzynka bezpieczników. Lewa przeciwmgielna na wtyczkę X7 PIN 5. Prawa przeciwmgielna wtyczka X7 PIN 2. Światła przeciwmgielne mają swój tzw. "kod SCN" (musiałbym jeszcze sprawdzić jaki konkretnie) co znaczy, że konieczne jest uaktywnienie opcji świateł przeciwmgielnych w module...
Po włożeniu kluczyka do stacyjki na pilocie świeci się czerwona dioda a po odpaleniu gaśnie To nie jest normalne. Wiem ze istnieje procedura synchronizacji lub kodowania kluczyka ze stacyjka (ze podobno czasem się rozkoduje ) ale nie mogę znaleźć interesującej mnie procedury do tego modelu . Dla kluczyka "rybki" producent nie przewiduje żadnej procedury...
Sprawdzę , ale chyba jakieś kodowanie to nie będzie?
Ja mam identyczny problem, a nawet więcej. Ale od początku. Wsadzam nieraz kluczyk i brak reakcji, blokada nie zwalnia. Kilkanaście razy trzeba wsadzić i wyjąć kluczyk i za którymś razem załapie. Ostatnio miałem nawet taki przypadek, że wyjąłem kluczyk, a silnik dalej pracuje. Włożyłem ponownie i zgasiłem. Żaden mechanik nie chce się tego podjąć. Wiecie...
Myślę tak .Zostaw w spokoju moduł centralnej elektryki . Wpisz do modułu komfortu kodowanie 00066 lub 00067. Różni się tym że pierwsze to selektywne odblokowanie zamków , drugie wszystkie naraz . Przejdż do bloków pomiarowych . Blok nr 9.Wyłącz zapłon , wyjmij kluczyk ze stacyjki . Zarygluj auto ( zamknij ) pilotem czy to kluczem w zamku drzwi . Zobacz...
I nie zapali. Najprosciej to ściągnij cewke immo ze stacyjki, włóż stary kluczyk w cewkę zawiń taśmą i po sprawie.Oczywiście jeśli nie chcesz płacić za kodowanie kluczyków.
centralny z kluczyka działa. mam ksiazke sam naprawiam i tam jest napisane by włozyc kluczyk przekręcić zapłon i wykonać procedurę kodowania, ale UWAGA dodana jest informacja ze stacyjka musi sygnalizować pozostawienie kluczyka w stacyjce przy otwartych drzwiach. no i wszystko jest ok - a jak właściwie wygląda procedura kodowania ja znalazłem taką:...
Wszyscy na tym forum wiedzą jak to podłączyc aby było dobrze ,ale ustawiłeś prowizje 2,5pkt. Jak Ci ktoś pomoże to jest 2pkt. do tyłu . Podłączyłeś podtrzymanie pamięci po stacyjce ,a nie bezpośrednio do plusa i masz problem.
1. Nik ci nie udzieli konkretnej odpowiedzi jak podejrzewasz jakieś uszkodzenie. Należy zdiagnozować, sprawdzić błędy oraz parametry podczas rozruchu i dopiero podejmować próby naprawy. 2. Wymiana stacyjki wiąże się z ponownym kodowaniem immo (chyba że przełożysz transpondery) 3. Da się wymienić na tradycyjną (tylko po co) - ale należny usunąć immo...
Znalazłem dwie metody: 1. + Zamknąć wszystkie drzwi + Włożyć kluczyk master do stacyjki + Wcisnąć 5 razy pedał gazu + Wcisnąć 6 razy pedał hamulca + Wyjąć kluczyk master że stacyjki + Włożyć czysty kluczyk do stacyjki + Wcisnąć raz pedał gazu + Poczekać 60 sekund na zaprogramowanie kluczyka + Wyjąć kluczyk ze stacyjki + Sprawdzić czy kluczyk zaprogramował...
rozumiem że włożyć wyjąć kluczyk do stacyjki a zamknąć i otworzyć drzwi kierowcy? dzięki za odpowiedź
Tutaj filmik jak wygląda po przekręceniu zapłonu. Odpalić bym odpalił, ale jak go nie zakoduje to auto się odpali i od razy zgaśnie... A jak go zakoduje tak jak na filmie to odpala bez problemu. Tylko denerwuje mnie to, że za każdym razem gdy tylko przekręcę stacyjkę muszę kodować. Czasami w ciągu dnia są takie chwile, że muszę pojechać w 10-15 różnych...
Dorobia mi kluczyk tylko musze zdemontowac stacyjke. Jest to mozliwe bez kluczyka? aso 470 kluczyk 150 za kodowanie. Niestety nie mam pewnosci ze stacyjka nie byla wymieniana wiec wole dorobic do tej.
nie jest ok kodowanie komfortu
Dzień dobry. Problem tkwił w blokadzie kierownicy, a ściślej, w wypalonym silniczku rygla. Z racji powyższego, zdemontowałem rygiel i stacyjkę, którą wysłałem do kodowania wraz z kluczykiem do gościa, który sprzedaje emulatory i koduje całość. Po 4 dniach kurier mi dostarczył całość już zakodowaną. Złożyłem wszystko do kupy i auto znów, jak nowe. Całość...
Witam. W mojej Mazdzie nie działa zamykanie z pilota. Przy kodowaniu kluczyka, kiedy kluczyk jest w stacyjce i naciskałam zamykanie to auto reagowala, po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki juz nie. Ma ktos jakis pomysl dlaczego tak sie dzieje ?
No to się nie zrozumieliśmy.Temat jest "kodowanie pilota." Kluczyk do stacyjki, nie ma nic wspólnego z lusterkiem wewnętrznym. Mówiłem o tym, że piloty będą działać, a nie stacyjka. Co do Twojego problemu to kluczyków nie przekładałem, jeśli masz auto dawcę to ja bym spróbował przełożyć CEM, wydaje mi się, że kilka modułów jest do niego zapisane i też...
W weekend jadę do klienta to spróbuję, tak czy inaczej czy komputer nie powinien wykryć sygnału stacyjki? Abym po all Key lost nie miał tej samej sytuacji bez możliwości do kodowania na nowo
Najlepiej dopisz sterownik. Mogę ogarnąć Kraków lub wysyłka. Po założeniu kompletu zrobi ci się problem z licznikiem i pewnie kodowaniem. Komplet to ECU ezs rygiel kluczyk jak skrzynia 7g to jeszcze sterownik skrzyni.
Witam ostatnio przerabiałem temat.Potrzebujesz pin do immo -wyciagasz z licznika przy pomocy Vag-tacho(read PIN) ,następnie pastylka transpondera (crypto 48),w zależności od rocznika oraz modelu zegarów kodujemy pastylkę (new key)
Próbowałem je kodować (...)jeden w stacyjce drugi w zamku na zamkniętym nie zapala światła w kabinie ... i nie wiesz czy sterownik widzi "zamknięte drzwi" ? Trzeba sprawdzić testerem. Wykonaj diagnostykę układów komfortu i użyj testera pilota radiowego. Bez tych czynności błądzisz we mgle i wszelkie porady nie mają sensu.
Spróbuj według tej instrukcji (przetłumaczone z oryginalnej instrukcji serwisowej Mazda 6: Krok 1: Otworzy Drzwi Kierowcy i zostaw otwarte Krok 2: Naciśnij przycisk otwierania drzwi (zamknij otwórz przyciskiem) Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki Krok 4: Przekręć kluczyk na ON (czyli aż zaświeca się kontrolki) zrób to 3 razy i zostaw kluczyk w stacyjce...
Nie zrozumiałeś - pisze, że jak zmienię kodowanie na US to przy włączonej stacyjce słychać gong zapraszający (zmienia kodowanie). Tak samo jak zmienię ilość cylindrów zmienia się wartość obrotomierza. Bez zmiany pozostaje tylko odometer - niezależnie od tego czy ustawię na 0(DE), 1(UE), 5(JP), 6(SA), 7(AU). Oczywiście wszystko przez kodowanie - próbowałem...
Bateria jest włożona dobrze na 100% , podejrzewam , że może też być problem z kodowaniem pilota bo rozpiąłem kostkę centralki alarmu ( ta koło LCM-u ) szukając dlaczego mi się nie zamykają drzwi z tego panelu na drzwiach od kierowcy.Znalazłem na angielskiej stronie procedurę kodowania pilota ( pięć razy przekręcić stacyjkę w pozycję ON i powinny się...
Proszę o tok postępowania przy kodowaniu nowych kluczyków po wymianie stacyjki. Posiadam trzy kluczyki stare. Dwa czarne i jeden czerwony. Wiem, że to łatwe ale nigdy tego w polonezie nie robiłem. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Witam. Jeżeli nie posiadasz klucza "matki" (czerwony) od orginalnego immo to będą problemy przy kodowaniu nowych kluczy. Kluczem "matką" wprowadza się immo w tryb kodowania.
koduje za pomoca programu "Lexia". przed samym zakonczeniem kodowania program mowi, ze mam 15 sekund na podlaczenie plusa za stacyjka (+ACS). nie wiem co to znaczy i po prostu wlaczam zaplon.. wyswietla sie informacja na ekranie, ze kodowanie zakonczone..
Niestety z reszta starego kluczyka przy stacyjce też nie odpala
Tak, brałem i sprawdzali mi odpowiednik mojego gdyż mam 8p0959433E i ponoć po częstotliwości pasuje z literką J i też taki kupiłem ale niestety bez zmian. Ani przez kodowanie z zamka i stacyjki ani przez vcds w module komfortu poprzez adaptację (tylko mrugną kierunki lecz pilot nie działa) Dodano po 4 Myślisz, że wymiana rezonatora by coś pomogła? Nie...
Witam, piszę z pytankiem. Posiadam jeden kluczyk (scyzoryk), który jest podłączony w immo samochodu, lecz jest rozkodowany (nie zamyka ani nie otwiera z pilota). Czy jak dokupię drugi kluczyk ze scyzorykiem, to czy da radę go zakodować bez vaga, mimo że obydwa są rozkodowane? Mam na myśli sposób kodowania na jeden kluczyk w stacyjce na zapłonie, a drugi...
Robiłem tak i to nic nie dało, na dole załączam zdjęcie górnej pokrywy radia, na której znajduje się schemat pinów. Dodam, że problem znikał, gdy podłączałem zasilanie do radia na stałe z ominięciem stacyjki.
Borykam się cały czas z okresowym brakiem zapłonu oraz uszkodzeniami sterownika silnika. Szukając przyczyny chcę podmienić stacyjkę. Bojąc się eksperymentować chciałbym się dowiedzieć czy można sklonować procesor w stacyjce, pop prostu chciałbym mieć zduplikowaną stacyjkę. Tam jest Motorola kodowana ale można przypuszczać nie wiem czy właściwie iż jest...
Jeden klucz musi być w stacyjce, a drugi z pilotem w drzwiach
Zostawić to w oryginale ,z tego co zrozumiałem to wszystko jest i auto pali,brak kluczyka pasującego do stacyjki czy jak?
masakra cenowa to mercedes na elektronicznej stacyjce, albo auto od 2009r kodowane pod VIN samochodu
Dla jednego może to być normalne dla drugiego nie. Albo ktoś dokładał jakieś dziadostwo,kwestia kodowania, albo przełącznik padł? Trzeba by zajrzeć co tam w BCM.
Pompa musi mieć CAN do poprawnego działania. Potrzebujesz pompę, maglownice z czujnikiem oraz węże. Pompa ma 3 wtyczki - zasilanie z akumulatora, czujnik z maglownicy oraz CAN wraz z plusem po stacyjce. Musisz zmienić kodowanie w module centralnej elektryki by auto wiedziało że ma wspomaganie. Proponuje zakup części z jednego auta i najlepiej wybrać...
Możesz ciąć brązowo-czarny w brązowym konektorze za bezpiecznikami, albo różowy w wiązce stacyjki.
Dzień dobry, Mam gorącą prośbę o pomoc w wskazaniu co może być problemem i jak go rozwiązać? W moim VW Crafterze z 2010 roku TDI z niewiadomego powodu czasami gaśnie stacyjka (całe zegary, radio, nie słychać też kierunkowskazów - ale migają na zewnątrz). Po 20 minutach jazdy stacyjka potrafi "wstać" i normalnie działa. Co dziwne, po takim powrocie jest...
Ok, rozumiem. Dziękuję Ci jak zawsze za fachową odpowiedź :) Dodano po 13 Mam jeszcze jedno pytanie Gerri, jaka jest możliwość uruchomienia centralnego zamka aby działał z pilota? Błędów żadnych SD nie pokazuje, baterie w rybce nowe, w środku zamykanie/otwieranie działa z przycisku. Nie działa zamykanie /otwieranie z pilota i podczerwień również nie...
Udało mi się kupić komplet zamków do Scenica I 1997rok 1.6 8V. Wraz z nim dwa kluczyki ze stacyjką oraz sterowanie w podsufitce auta. Proszę o pomoc w jakiej kolejności wymieniać? Czy najpierw odłączyć z zasilania stacyjkę, wpiąć nową? Czy najpierw sterowanie w podsufitce a dopiero stacyjkę? Czy w ogóle jest sens wymiany sterowania w podsufitce? Czy...
Tylko tymi programikami? A tym moim vagiem się nie da? przecież zakodował zapalanie świateł po włączeniu stacyjki, więc wyłączyć też się powinno dać.
kodowanie stacyjki mercedes stacyjki hyundai płetwa stacyjki
xantia regulator zasilanie konwertera multiswitcha licznik honda
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Błąd LE w pralce Samsung - samodzielna naprawa i koszty Objawy uszkodzonego silnika wkrętarki: diagnoza i naprawa